Ik geloof niet in horoscopen of wat anders, die hebben ook nog nooit iets voorspelt voor me.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede bron, fuzzyfun.nlverder mensen die in Nostradamus geloven
is sowieso hetzelfde volk wat ook horoscopen leest en naar Derek Ogilvie kijkt.
Nog erger, er staat als bron: http://www.scholieren.com/keuzeopdracht/2099quote:Op donderdag 19 november 2015 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede bron, fuzzyfun.nlverder mensen die in Nostradamus geloven
is sowieso hetzelfde volk wat ook horoscopen leest en naar Derek Ogilvie kijkt.
Je eigen familie naaien wordt niet in dank afgenomen.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dan niet de politie ingeseind, ik neem aan dat ze als vrouw redelijk op de hoogte was van hun plannen.
O dan kan ik misbruik dus uitsluiten.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:21 schreef NoXia het volgende:
[..]
Je eigen familie naaien wordt niet in dank afgenomen.
Nee maar ondanks dat ze honderden doden kon voorkomen is ze nu ineens wel een onschuldig meisje en gedwongen door haar vriend en zielig en alles.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:21 schreef NoXia het volgende:
[..]
Je eigen familie naaien wordt niet in dank afgenomen.
Ik betoog hier meermaals dat de meeste mensen, de politici voorop, achter de feiten aanlopen.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:58 schreef Kopstoot het volgende:
Wat stel je voor, ze allemaal interneren in Drenthe? Op de boot naar Madagaskar zetten?
Dat is idd kiken achteraf, maar we hebben er niets van geleerd, nu komen er weer 100.000den moslims binnen, die zeer waarschijnlijk het volgende probleem gaat worden.quote:Kijk dat het achteraf beter was geweest om geen (islamitische) gastarbeiders naar Nederland te halen zijn velen het wel over eens. Economisch blijft men zwaar achter en de culturen botsen. Maar we hebben ze toch echt zelf uitgenodigd, dus daar verander je nu niet zoveel aan. Het is ons eigen probleem nu waarvan ik hoop dat we die op een manier kunnen oplossen die binnen een rechtsstaat past.
Ik geloof niet in gematigde moslims. Vraag hen bijv. welke wet prevaleert: de Koran of de Nederlandse wet. Ze zullen in verlegenheid komen en/of liegen.quote:Ik ken ook ontzettend veel toffe moslims (praktiserend of louter in naam) die oprecht balen dat hun geloof wordt misbruikt, maar sociaal-economisch absoluut de aansluiting hebben gevonden, die wil je als bondgenoot hebben, niet als vijand.
Dat moet sowieso gebeuren, maar linkse mensen klagen dan dat het tegen de (grond)wet is, dus onmiddellijk wijzigen en uitzetten.quote:Wel lijkt het me geen slecht idee om salafistische moslims die uitspraken doen die indruisen tegen de grondwet, oproepen tot geweld etc. de Nederlandse nationaliteit af te nemen indien ze een tweede nationaliteit hebben. Als je je totaal afkeert van de Nederlandse samenleving is er geen toekomst hier voor je. Dat is beter voor iedereen, allochtoon en autochtoon, anders blijft men tweespalt zaaien.
"... voorspelt drie tirannen en deze noemt hij bij naam:quote:Op donderdag 19 november 2015 13:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik geloof niet in horoscopen of wat anders, die hebben ook nog nooit iets voorspelt voor me.
Nostradamus?
Ja ik ontken het liever ook en zeg ook maar snel ik geloof er niet in!
Zoek er zelf eentje uit zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:23 schreef woid het volgende:
[..]
"... voorspelt drie tirannen en deze noemt hij bij naam:
1. Napoleon
2. Hitler
3. Deze moet nog komen. Deze derde tiran komt dus in de toekomst ...."
nog geen naam, want deze is in de toekomst... dat hoort toch bij "voorspellen" ?!?
Respectloosquote:Ze riepen bijvoorbeeld 'Allahu akbar' (Allah is groot) of ze praatten door de herdenking heen.
twitter:AP twitterde op donderdag 19-11-2015 om 13:32:30BREAKING: French prosecutors: suspected mastermind of Paris attacks killed in police raid. reageer retweet
Hoe vaak zie je dat niet in een politiek gesprek dat de ander maar spreken blijft en de andere maar niet aan het woord laat!quote:Op donderdag 19 november 2015 13:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Minuut stilte Parijs verstoord op scholen
[..]
Respectloos
Makkelijk gezegd hoor maar is niet helemaal waar. Hij heeft ook de namen nooit voorspeld. Die zijn er later bij geplakt door voorspellingen invullingen te geven. Hitler werd lange tijd genoemd vanwege zijn verwijzingen over ene Hister. Feit is dat Hister destijds Latijns voor de Donau was dus ook dat zegt nog niet alles. Hij roept wel over opkomsten van leiders die voor grote rijken zorgen en voor veel ellende. Namen noemt hij verder niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:23 schreef woid het volgende:
[..]
"... voorspelt drie tirannen en deze noemt hij bij naam:
1. Napoleon
2. Hitler
3. Deze moet nog komen. Deze derde tiran komt dus in de toekomst ...."
nog geen naam, want deze is in de toekomst... dat hoort toch bij "voorspellen" ?!?
Lekkere vergelijking Johnquote:Op donderdag 19 november 2015 13:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je dat niet in een politiek gesprek dat de ander maar spreken blijft en de andere maar niet aan het woord laat!
Wil je dat an respect noemen?
Als ik betere dingen heb als die andere kan ik hem toch ook aan het woord laten of niet?
Allahu Akhbar roepen is toch iets heel anders dan gewoon door iemand heen praten.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je dat niet in een politiek gesprek dat de ander maar spreken blijft en de andere maar niet aan het woord laat!
Wil je dat an respect noemen?
Als ik betere dingen heb als die andere kan ik hem toch ook aan het woord laten of niet?
twitter:cnnbrk twitterde op donderdag 19-11-2015 om 13:36:29Suspected Paris attacks ringleader Abdelhamid Abaaoud is dead, French authorities say. https://t.co/KMKHbOWvRh https://t.co/BnogMGpd8k reageer retweet
Ach ja, op die scholen kan je ook de holocaust niet meer onderwijzen. De haat zit er van kinds af aan al goed ingebakken.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Respectloos
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:37 schreef NoXia het volgende:
twitter:cnnbrk twitterde op donderdag 19-11-2015 om 13:36:29Suspected Paris attacks ringleader Abdelhamid Abaaoud is dead, French authorities say. https://t.co/KMKHbOWvRh https://t.co/BnogMGpd8k reageer retweet
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Respectloos
Of je corrigeert ze gewoon een keer keihard.quote:De stichting raadt leraren aan om met leerlingen in gesprek te gaan. "Probeer hun wereldbeeld te verbreden. Vraag ze welke bronnen ze hebben gebruikt. Vraag door over hun standpunten en laat zien dat er ook andere standpunten zijn. Dan kun je ze kritischer maken", zegt een woordvoerster
mooi nieuws !!quote:Op donderdag 19 november 2015 13:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:AP twitterde op donderdag 19-11-2015 om 13:32:30BREAKING: French prosecutors: suspected mastermind of Paris attacks killed in police raid. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |