abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157667885
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:57 schreef Onnoman het volgende:
Het beeld wat mij vandaag enorm bezighoudt zijn die bewakingsbeelden van dat restaurant. Dat je die klootzak het wapen ziet richten op een blonde meid, maar dat het wapen blokkeert waarop je vervolgens die meid weg ziet lopen...
Ik vind dit zo bizar
Als ik die vrouw was geweest had ik dat niet terug willen zien :X :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 19 november 2015 @ 13:00:02 #227
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157667902
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als ik die vrouw was geweest had ik dat niet terug willen zien :X :X
ik denk dat je maar al te goed beseft dat de persoon die achter je staat daadwerkelijk de terrorist is. je kan je nog afvragen of ze de dader aankeek of dat ze met de rug naar hem was gekeerd.
indien het eerste ben je dus met je volledige bewustzijn getuige van het feit dat het wapen die op jou gericht staat faalt..
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_157667909
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef NoXia het volgende:
Dit is die chick die gisteren de lucht is in gegaan. Ze schijnt nog wel "Please help me" geroepen te hebben naar de politie.

[ afbeelding ]

Ja heeft ze dat geroepen? Dat ene schreeuwende gesprek waar ze twee keer schreeuwt dat 'hij niet haar vriend is' laat me niet los. Maar die buurman die het eerste gesprek opgenomen heeft, die heeft de rest niet opgenomen? Zoals het moment dat zij de bom laat afgaan
  donderdag 19 november 2015 @ 13:01:05 #229
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157667916
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja heeft ze dat geroepen? Dat ene schreeuwende gesprek waar ze twee keer schreeuwt dat 'hij niet haar vriend is' laat me niet los. Maar die buurman die het eerste gesprek opgenomen heeft, die heeft de rest niet opgenomen? Zoals het moment dat zij de bom laat afgaan
"Dit is niet mijn vriend, vriend!"
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_157667923
quote:
De vrouw die zichzelf gisteren opblies tijdens een raid van de politie in Saint-Denis, zou 'help mij' naar de agenten geroepen hebben. Dat vertelde een van de buurtbewoners aan Le Parisien.
De getuige, een zekere Christian (20), is een van de buurtbewoners van het appartement dat gisteren urenlang belegerd werd in Saint-Denis, net buiten Parijs. Volgens hem werd er urenlang geschoten, maar was er plots een stilte van ongeveer 15 minuten. Hij vertelt dat toen de vrouw, die het nichtje van Abdelhamid Abaaoud zou zijn, met haar bomgordel in het raamkozijn verscheen. "De politie riep voortdurend dat ze haar handen in de lucht moest houden", vertelt hij. "Ze had ze in de lucht, maar af en toe liet ze ze zakken en verdween uit het zicht. Ze riep steeds 'help me, help me' naar de agenten beneden."

Op een bepaald moment hoorde hij haar 'Allahu Akbar' (God is groot) roepen, waarna er een grote explosie volgde. Volgens Christian barstten heel wat ramen uit de straat uit elkaar. "Er vielen meubelstukken van het appartement naar beneden. En menselijk weefsel van de vrouw. Die liggen nog steeds op straat: je kan stukjes rib zien liggen."

Ook getuige Yasmine hoorde de Arabische woorden voor de enorme knal. "Ik woon tegenover het appartement", vertelt ze. "Ze riep voor ze zichzelf opblies. Het was een heel luide knal, en ik belde de politie. Maar die vertelden dat het gewoon om een echtelijke ruzie ging en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Maar ik was bang en ben in de living gaan zitten, weg van het raam."

Een andere getuige denkt dat hij de vrouw in de vroege uurtjes nog tegenkwam op straat toen hij aan het roken was. "Ze zeggen dat ze blond was, en ik denk dat ze me rond half vier passeerde op weg naar de KFC. Niet veel later kwam ze terug met een zak eten. Ze leek erg ontspannen, alsof er niets aan de hand was."

Die help me lijkt zo inderdaad taktisch!

De andere 1 of 2 Licha(a)m(en) zijn verplettert doordat een deel van het appartement instortte. Daarom moeilijke identificatie
pi_157667934
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:01 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

"Dit is niet mijn vriend, vriend!"
:D
pi_157667946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:01 schreef chento het volgende:

[..]

Die help me lijkt zo inderdaad taktisch!

De andere 1 of 2 Licha(a)m(en) zijn verplettert doordat een deel van het appartement instortte. Daarom moeilijke identificatie
Hoe ziek moet je zijn in je hoofd dat je jezelf kan opblazen, ik kan het mij gewoon niet voorstellen...
  donderdag 19 november 2015 @ 13:05:20 #233
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157667986
quote:
Ook getuige Yasmine hoorde de Arabische woorden voor de enorme knal. "Ik woon tegenover het appartement", vertelt ze. "Ze riep voor ze zichzelf opblies. Het was een heel luide knal, en ik belde de politie. Maar die vertelden dat het gewoon om een echtelijke ruzie ging en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Maar ik was bang en ben in de living gaan zitten, weg van het raam."
:')

quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:02 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Hoe ziek moet je zijn in je hoofd dat je jezelf kan opblazen, ik kan het mij gewoon niet voorstellen...
Dwang dwang dwang. Waarschijnlijk is ze erg bang geweest.
pi_157668010
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:05 schreef NoXia het volgende:

[..]

:')

[..]

Dwang dwang dwang. Waarschijnlijk is ze erg bang geweest.
Inderdaad, net zoals die andere (waarschijnlijke highe) terrorist die nog zwetend en bang gezien werd voordat hij zich opblies
pi_157668019
Het kan zoveel geweest zijn toch?
Misbruikt in haar kinderjaren zou ook kunnen en god weet nog meer, die wat anorexia hebben dan wat doen zich niet aan?

Bedoel dus het geeft zich zoveel ik wil het niet weten allemaal!

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2015 13:08:21 ]
pi_157668036
quote:
Dit is die chick die gisteren de lucht is in gegaan. Ze schijnt nog wel "Please help me" geroepen te hebben naar de politie.

[ afbeelding ]

Dat zo iemand überhaupt een 'peace-teken' durft te maken met haar handen. :')

De islam is allesbehalve vrede.
pi_157668061
Ik geloof (denk) niet dat het Islam is?
pi_157668082
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:10 schreef john2406 het volgende:
Ik geloof (denk) niet dat het Islam is?
Wat is het dan volgens jou? Ze draagt zelfs een hoofddoek en riep Allahu Akhbar.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:12:52 #239
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157668116
die terroristen zitten onder de drugs.. maar vanwege het verrasingselement hadden die mensen in het appartement waarschijnlijk geen drugs op. waardoor je natuurlijk veel "menselijker" reageert
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_157668123
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:10 schreef Infection het volgende:

[..]

Wat is het dan volgens jou? Ze draagt zelfs een hoofddoek en riep Allahu Akhbar.
Een uitwas? een zijtak? ik weet het niet?
Kan er genoeg maar zelfs die verdroegen zich niet in het land van hun herkomst met het andere soort!
Ik heb hem eens vertaald gelezen maar zo heb ik hem niet gelezen, maar dan nog komt een ieder niet bij een boek tot een andere conclusie?
pi_157668131
Een bericht van begin dit jaar:

IS zal niet rusten voor Eindtijd is aangebroken:

http://www.volkskrant.nl/(...)angebroken~a3870192/
pi_157668156
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:13 schreef gynaika het volgende:

Ja, gezellig volkje is het...
pi_157668169
quote:

Deze heb ik eerder als eens gepost, ik wil er niet aan denken!

http://www.fuzzyfun.nl/no(...)ginnen-in-frankrijk/
  donderdag 19 november 2015 @ 13:16:07 #244
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157668173
quote:

quote:
Met gewetenloze wreedheid wil IS een bloedige apocalyps en de komst van de Messias afdwingen.
Hier stopte ik met lezen. :') IS kan zoveel willen. Als ze allemaal platgebombardeerd worden hebben ze niet zoveel meer te willen.
  donderdag 19 november 2015 @ 13:16:21 #245
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157668179
quote:

[ afbeelding ]

Deze girl moge Allah genadig met haar zijn ziet er niet "extreem" uit. Mijn vermoeden dat ze onder dwang heeft gehandeld begint immense proporties aan te nemen. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 19 november 2015 @ 13:17:54 #246
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157668207
quote:
15s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mijn vermoeden dat ze onder dwang heeft gehandeld begint immense proporties aan te nemen. :{

:{²
Dat denk ik ook inderdaad. Haar neef was niet zo'n lieverdje.
pi_157668210
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:15 schreef john2406 het volgende:

[..]

Deze heb ik eerder als eens gepost, ik wil er niet aan denken!

http://www.fuzzyfun.nl/no(...)ginnen-in-frankrijk/
Goede bron, fuzzyfun.nl :') verder mensen die in Nostradamus geloven :') is sowieso hetzelfde volk wat ook horoscopen leest en naar Derek Ogilvie kijkt.
pi_157668236
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:00 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Is daar een filmpje van? Kan het nergens vinden..
pi_157668238
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:17 schreef NoXia het volgende:

[..]

Dat denk ik ook inderdaad. Haar neef was niet zo'n lieverdje.
Waarom heeft ze dan niet de politie ingeseind, ik neem aan dat ze als vrouw redelijk op de hoogte was van hun plannen.
pi_157668242
Weet niet of deze al geplaatst was, maar dan nogmaals:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eer_aanslagen__.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')