Dat is wat lk bedoel die worden toch met een woord of iets geactiveerd, en daar heeft het monitoren geen doel bij lijkt me?quote:Op donderdag 19 november 2015 12:11 schreef Re het volgende:
[..]
die gaan zich echt niet op facebook profileren
niet zoveel films kijken johquote:Op donderdag 19 november 2015 12:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat is wat lk bedoel die worden toch met een woord of iets geactiveerd, en daar heeft het monitoren geen doel bij lijkt me?
Dacht jij dan die films kwamen uit de lucht vallen?quote:
het bifiworstje ligt morgen rechts, ik herhaal, het bifiworstje ligt morgen rechtsquote:Op donderdag 19 november 2015 12:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dacht jij dan die films kwamen uit de lucht vallen?
Iets zal er van kloppen of het wordt zo gepeild of ze het zoude kunnen klaar spelen lol.
Nee jo ik ben links dragend!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:17 schreef Re het volgende:
[..]
het bifiworstje ligt morgen rechts, ik herhaal, het bifiworstje ligt morgen rechts
quote:Op donderdag 19 november 2015 12:16 schreef Meesternadim het volgende:
http://abcnews.go.com/US/(...)ed/story?id=35291105
Lief.
Goede combinatie wel.quote:his piggy bank to a Texas mosque
Hij heeft gelijk.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:50 schreef byah het volgende:
[..]
waarschijnlijk populistisch gelul, maar het mocht eens tijd worden als er daadwerkelijk een duidelijk signaal komt vanuit de politiek.
quote:De krant La Dernière Heure meldt dat volgens hun bronnen niet enkel de bendeleider Abdelhamid Abaaoud, maar ook de meestgezochte man van Europa, Salah Abdeslam, gisteren tijdens de raid op een appartement in Saint-Denis zou gedood zijn door de veiligheidstroepen.
Totaal niet in scene gezet door de ouders die in de publiciteit willen komen.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:16 schreef Meesternadim het volgende:
Lief.
Is dat geld wel Halal dan?quote:Op donderdag 19 november 2015 12:16 schreef Meesternadim het volgende:
Lief.
Je moest eens weten wat er zich op geld kan bevinden?quote:Op donderdag 19 november 2015 12:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is dat geld wel Halal dan?
Klopt maar doelde meer op ''Piggy''quote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er zich op geld kan bevinden?
Iemand krast zich thuis aan zijn reet en betaald 1 minuut later met diezelfde hand uit zijn achterzak het geld aan jouw?
Weet ik maar ook die eerder piggy reageer ik niet op!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt maar doelde meer op ''Piggy''
Wat is angst?quote:Op donderdag 19 november 2015 12:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
Valls waarschuwt tegen chemisch terrorisme
Hier ben ik dus zo bang voor..
Mooie link ook gevonden op die pagina:quote:Op donderdag 19 november 2015 12:16 schreef Meesternadim het volgende:
Lief.
quote:Op donderdag 19 november 2015 12:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat is angst?
Eens gaan we toch dat weet je toch he?
De een vroeg de andere laat.
Mensen staan nauwelijks stil bij hun onvermijdelijke persoonlijke apocalyps. De dood door iemand anders veroorzaakt, daar zijn we dan wel weer bang voor. Ben geloof ik niet zo bang voor mijn eigen dood (sta er niet bij stil), maar wel voor die van de mensen waar ik van hou.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:51 schreef john2406 het volgende:
Wat is angst?
Eens gaan we toch dat weet je toch he?
De een vroeg de andere laat.
hoe kom je aan die details?quote:Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef NoXia het volgende:
Dit is die chick die gisteren de lucht is in gegaan. Ze schijnt nog wel "Please help me" geroepen te hebben naar de politie.
[ afbeelding ]
Oh, dat had ze geloof ik wel, dus ik denk dat ze wilde dat een paar lieve oom agenten haar kwamen helpen en dat ze die dan mee had genomen naar oblivion.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:55 schreef Onnoman het volgende:
hoe kom je aan die details?
alsof ze dus zelf niet controle had over het ontstekingsmechanisme?
Geheel in de geest van de moslimcultuur had zij waarschijnlijk niks over haar lot te zeggen.....quote:Op donderdag 19 november 2015 12:55 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoe kom je aan die details?
alsof ze dus zelf niet controle had over het ontstekingsmechanisme?
Dat is nog het waarschijnlijkst idd.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat had ze geloof ik wel, dus ik denk dat ze wilde dat een paar lieve oom agenten haar kwamen helpen en dat ze die dan mee had genomen naar oblivion.
Als ik die vrouw was geweest had ik dat niet terug willen zienquote:Op donderdag 19 november 2015 12:57 schreef Onnoman het volgende:
Het beeld wat mij vandaag enorm bezighoudt zijn die bewakingsbeelden van dat restaurant. Dat je die klootzak het wapen ziet richten op een blonde meid, maar dat het wapen blokkeert waarop je vervolgens die meid weg ziet lopen...
Ik vind dit zo bizar
ik denk dat je maar al te goed beseft dat de persoon die achter je staat daadwerkelijk de terrorist is. je kan je nog afvragen of ze de dader aankeek of dat ze met de rug naar hem was gekeerd.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik die vrouw was geweest had ik dat niet terug willen zien![]()
Ja heeft ze dat geroepen? Dat ene schreeuwende gesprek waar ze twee keer schreeuwt dat 'hij niet haar vriend is' laat me niet los. Maar die buurman die het eerste gesprek opgenomen heeft, die heeft de rest niet opgenomen? Zoals het moment dat zij de bom laat afgaanquote:Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef NoXia het volgende:
Dit is die chick die gisteren de lucht is in gegaan. Ze schijnt nog wel "Please help me" geroepen te hebben naar de politie.
[ afbeelding ]
"Dit is niet mijn vriend, vriend!"quote:Op donderdag 19 november 2015 13:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja heeft ze dat geroepen? Dat ene schreeuwende gesprek waar ze twee keer schreeuwt dat 'hij niet haar vriend is' laat me niet los. Maar die buurman die het eerste gesprek opgenomen heeft, die heeft de rest niet opgenomen? Zoals het moment dat zij de bom laat afgaan
Die help me lijkt zo inderdaad taktisch!quote:De vrouw die zichzelf gisteren opblies tijdens een raid van de politie in Saint-Denis, zou 'help mij' naar de agenten geroepen hebben. Dat vertelde een van de buurtbewoners aan Le Parisien.
De getuige, een zekere Christian (20), is een van de buurtbewoners van het appartement dat gisteren urenlang belegerd werd in Saint-Denis, net buiten Parijs. Volgens hem werd er urenlang geschoten, maar was er plots een stilte van ongeveer 15 minuten. Hij vertelt dat toen de vrouw, die het nichtje van Abdelhamid Abaaoud zou zijn, met haar bomgordel in het raamkozijn verscheen. "De politie riep voortdurend dat ze haar handen in de lucht moest houden", vertelt hij. "Ze had ze in de lucht, maar af en toe liet ze ze zakken en verdween uit het zicht. Ze riep steeds 'help me, help me' naar de agenten beneden."
Op een bepaald moment hoorde hij haar 'Allahu Akbar' (God is groot) roepen, waarna er een grote explosie volgde. Volgens Christian barstten heel wat ramen uit de straat uit elkaar. "Er vielen meubelstukken van het appartement naar beneden. En menselijk weefsel van de vrouw. Die liggen nog steeds op straat: je kan stukjes rib zien liggen."
Ook getuige Yasmine hoorde de Arabische woorden voor de enorme knal. "Ik woon tegenover het appartement", vertelt ze. "Ze riep voor ze zichzelf opblies. Het was een heel luide knal, en ik belde de politie. Maar die vertelden dat het gewoon om een echtelijke ruzie ging en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Maar ik was bang en ben in de living gaan zitten, weg van het raam."
Een andere getuige denkt dat hij de vrouw in de vroege uurtjes nog tegenkwam op straat toen hij aan het roken was. "Ze zeggen dat ze blond was, en ik denk dat ze me rond half vier passeerde op weg naar de KFC. Niet veel later kwam ze terug met een zak eten. Ze leek erg ontspannen, alsof er niets aan de hand was."
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:01 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
"Dit is niet mijn vriend, vriend!"
Hoe ziek moet je zijn in je hoofd dat je jezelf kan opblazen, ik kan het mij gewoon niet voorstellen...quote:Op donderdag 19 november 2015 13:01 schreef chento het volgende:
[..]
Die help me lijkt zo inderdaad taktisch!
De andere 1 of 2 Licha(a)m(en) zijn verplettert doordat een deel van het appartement instortte. Daarom moeilijke identificatie
quote:Ook getuige Yasmine hoorde de Arabische woorden voor de enorme knal. "Ik woon tegenover het appartement", vertelt ze. "Ze riep voor ze zichzelf opblies. Het was een heel luide knal, en ik belde de politie. Maar die vertelden dat het gewoon om een echtelijke ruzie ging en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Maar ik was bang en ben in de living gaan zitten, weg van het raam."
Dwang dwang dwang. Waarschijnlijk is ze erg bang geweest.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:02 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hoe ziek moet je zijn in je hoofd dat je jezelf kan opblazen, ik kan het mij gewoon niet voorstellen...
Inderdaad, net zoals die andere (waarschijnlijke highe) terrorist die nog zwetend en bang gezien werd voordat hij zich opbliesquote:Op donderdag 19 november 2015 13:05 schreef NoXia het volgende:
[..]
[..]
Dwang dwang dwang. Waarschijnlijk is ze erg bang geweest.
Dat zo iemand überhaupt een 'peace-teken' durft te maken met haar handen.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is het dan volgens jou? Ze draagt zelfs een hoofddoek en riep Allahu Akhbar.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:10 schreef john2406 het volgende:
Ik geloof (denk) niet dat het Islam is?
Een uitwas? een zijtak? ik weet het niet?quote:Op donderdag 19 november 2015 13:10 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat is het dan volgens jou? Ze draagt zelfs een hoofddoek en riep Allahu Akhbar.
Ja, gezellig volkje is het...quote:Op donderdag 19 november 2015 13:13 schreef gynaika het volgende:
Een bericht van begin dit jaar:
IS zal niet rusten voor Eindtijd is aangebroken:
http://www.volkskrant.nl/(...)angebroken~a3870192/
Deze heb ik eerder als eens gepost, ik wil er niet aan denken!quote:Op donderdag 19 november 2015 13:13 schreef gynaika het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:13 schreef gynaika het volgende:
Hier stopte ik met lezen.quote:Met gewetenloze wreedheid wil IS een bloedige apocalyps en de komst van de Messias afdwingen.
Deze girl moge Allah genadig met haar zijn ziet er niet "extreem" uit. Mijn vermoeden dat ze onder dwang heeft gehandeld begint immense proporties aan te nemen.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef NoXia het volgende:
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook inderdaad. Haar neef was niet zo'n lieverdje.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mijn vermoeden dat ze onder dwang heeft gehandeld begint immense proporties aan te nemen.²
Goede bron, fuzzyfun.nlquote:Op donderdag 19 november 2015 13:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Deze heb ik eerder als eens gepost, ik wil er niet aan denken!
http://www.fuzzyfun.nl/no(...)ginnen-in-frankrijk/
Is daar een filmpje van? Kan het nergens vinden..quote:Op donderdag 19 november 2015 13:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja heeft ze dat geroepen? Dat ene schreeuwende gesprek waar ze twee keer schreeuwt dat 'hij niet haar vriend is' laat me niet los. Maar die buurman die het eerste gesprek opgenomen heeft, die heeft de rest niet opgenomen? Zoals het moment dat zij de bom laat afgaan
Waarom heeft ze dan niet de politie ingeseind, ik neem aan dat ze als vrouw redelijk op de hoogte was van hun plannen.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:17 schreef NoXia het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad. Haar neef was niet zo'n lieverdje.
Ik geloof niet in horoscopen of wat anders, die hebben ook nog nooit iets voorspelt voor me.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede bron, fuzzyfun.nlverder mensen die in Nostradamus geloven
is sowieso hetzelfde volk wat ook horoscopen leest en naar Derek Ogilvie kijkt.
Nog erger, er staat als bron: http://www.scholieren.com/keuzeopdracht/2099quote:Op donderdag 19 november 2015 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goede bron, fuzzyfun.nlverder mensen die in Nostradamus geloven
is sowieso hetzelfde volk wat ook horoscopen leest en naar Derek Ogilvie kijkt.
Je eigen familie naaien wordt niet in dank afgenomen.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dan niet de politie ingeseind, ik neem aan dat ze als vrouw redelijk op de hoogte was van hun plannen.
O dan kan ik misbruik dus uitsluiten.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:21 schreef NoXia het volgende:
[..]
Je eigen familie naaien wordt niet in dank afgenomen.
Nee maar ondanks dat ze honderden doden kon voorkomen is ze nu ineens wel een onschuldig meisje en gedwongen door haar vriend en zielig en alles.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:21 schreef NoXia het volgende:
[..]
Je eigen familie naaien wordt niet in dank afgenomen.
Ik betoog hier meermaals dat de meeste mensen, de politici voorop, achter de feiten aanlopen.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:58 schreef Kopstoot het volgende:
Wat stel je voor, ze allemaal interneren in Drenthe? Op de boot naar Madagaskar zetten?
Dat is idd kiken achteraf, maar we hebben er niets van geleerd, nu komen er weer 100.000den moslims binnen, die zeer waarschijnlijk het volgende probleem gaat worden.quote:Kijk dat het achteraf beter was geweest om geen (islamitische) gastarbeiders naar Nederland te halen zijn velen het wel over eens. Economisch blijft men zwaar achter en de culturen botsen. Maar we hebben ze toch echt zelf uitgenodigd, dus daar verander je nu niet zoveel aan. Het is ons eigen probleem nu waarvan ik hoop dat we die op een manier kunnen oplossen die binnen een rechtsstaat past.
Ik geloof niet in gematigde moslims. Vraag hen bijv. welke wet prevaleert: de Koran of de Nederlandse wet. Ze zullen in verlegenheid komen en/of liegen.quote:Ik ken ook ontzettend veel toffe moslims (praktiserend of louter in naam) die oprecht balen dat hun geloof wordt misbruikt, maar sociaal-economisch absoluut de aansluiting hebben gevonden, die wil je als bondgenoot hebben, niet als vijand.
Dat moet sowieso gebeuren, maar linkse mensen klagen dan dat het tegen de (grond)wet is, dus onmiddellijk wijzigen en uitzetten.quote:Wel lijkt het me geen slecht idee om salafistische moslims die uitspraken doen die indruisen tegen de grondwet, oproepen tot geweld etc. de Nederlandse nationaliteit af te nemen indien ze een tweede nationaliteit hebben. Als je je totaal afkeert van de Nederlandse samenleving is er geen toekomst hier voor je. Dat is beter voor iedereen, allochtoon en autochtoon, anders blijft men tweespalt zaaien.
"... voorspelt drie tirannen en deze noemt hij bij naam:quote:Op donderdag 19 november 2015 13:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik geloof niet in horoscopen of wat anders, die hebben ook nog nooit iets voorspelt voor me.
Nostradamus?
Ja ik ontken het liever ook en zeg ook maar snel ik geloof er niet in!
Zoek er zelf eentje uit zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:23 schreef woid het volgende:
[..]
"... voorspelt drie tirannen en deze noemt hij bij naam:
1. Napoleon
2. Hitler
3. Deze moet nog komen. Deze derde tiran komt dus in de toekomst ...."
nog geen naam, want deze is in de toekomst... dat hoort toch bij "voorspellen" ?!?
Respectloosquote:Ze riepen bijvoorbeeld 'Allahu akbar' (Allah is groot) of ze praatten door de herdenking heen.
twitter:AP twitterde op donderdag 19-11-2015 om 13:32:30BREAKING: French prosecutors: suspected mastermind of Paris attacks killed in police raid. reageer retweet
Hoe vaak zie je dat niet in een politiek gesprek dat de ander maar spreken blijft en de andere maar niet aan het woord laat!quote:Op donderdag 19 november 2015 13:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
Minuut stilte Parijs verstoord op scholen
[..]
Respectloos
Makkelijk gezegd hoor maar is niet helemaal waar. Hij heeft ook de namen nooit voorspeld. Die zijn er later bij geplakt door voorspellingen invullingen te geven. Hitler werd lange tijd genoemd vanwege zijn verwijzingen over ene Hister. Feit is dat Hister destijds Latijns voor de Donau was dus ook dat zegt nog niet alles. Hij roept wel over opkomsten van leiders die voor grote rijken zorgen en voor veel ellende. Namen noemt hij verder niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:23 schreef woid het volgende:
[..]
"... voorspelt drie tirannen en deze noemt hij bij naam:
1. Napoleon
2. Hitler
3. Deze moet nog komen. Deze derde tiran komt dus in de toekomst ...."
nog geen naam, want deze is in de toekomst... dat hoort toch bij "voorspellen" ?!?
Lekkere vergelijking Johnquote:Op donderdag 19 november 2015 13:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je dat niet in een politiek gesprek dat de ander maar spreken blijft en de andere maar niet aan het woord laat!
Wil je dat an respect noemen?
Als ik betere dingen heb als die andere kan ik hem toch ook aan het woord laten of niet?
Allahu Akhbar roepen is toch iets heel anders dan gewoon door iemand heen praten.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je dat niet in een politiek gesprek dat de ander maar spreken blijft en de andere maar niet aan het woord laat!
Als ik betere dingen heb als die andere kan ik hem toch ook aan het woord laten of niet?
twitter:cnnbrk twitterde op donderdag 19-11-2015 om 13:36:29Suspected Paris attacks ringleader Abdelhamid Abaaoud is dead, French authorities say. https://t.co/KMKHbOWvRh https://t.co/BnogMGpd8k reageer retweet
Ach ja, op die scholen kan je ook de holocaust niet meer onderwijzen. De haat zit er van kinds af aan al goed ingebakken.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Respectloos
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:37 schreef NoXia het volgende:
twitter:cnnbrk twitterde op donderdag 19-11-2015 om 13:36:29Suspected Paris attacks ringleader Abdelhamid Abaaoud is dead, French authorities say. https://t.co/KMKHbOWvRh https://t.co/BnogMGpd8k reageer retweet
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:32 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Respectloos
Of je corrigeert ze gewoon een keer keihard.quote:De stichting raadt leraren aan om met leerlingen in gesprek te gaan. "Probeer hun wereldbeeld te verbreden. Vraag ze welke bronnen ze hebben gebruikt. Vraag door over hun standpunten en laat zien dat er ook andere standpunten zijn. Dan kun je ze kritischer maken", zegt een woordvoerster
mooi nieuws !!quote:Op donderdag 19 november 2015 13:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:AP twitterde op donderdag 19-11-2015 om 13:32:30BREAKING: French prosecutors: suspected mastermind of Paris attacks killed in police raid. reageer retweet
Ja, hij zal dit als pure winst zien. Dit was vanaf het begin al zijn streven. Wat dat aan gaat lacht hij het laatste. Ook in die kringen zal hij het goed doen.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:38 schreef Infection het volgende:
Jammer dat hij dood is trouwens. Had liever gezien dat ze hem levend te pakken kregen en hem nog jarenlang gemarteld hadden.
Klopt, zelfs de paus wordt genoemd...quote:Op donderdag 19 november 2015 13:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bij de 3e antichrist is volgens mij op dit moment gezegd dat het iemand is die lijkt met goede bedoelingen te komen maar een duivels plan heeft. Daar worden namen als Putin, Obama genoemd. Ik vind het ietwat vergezocht maar okay
Dat stukje van die Yasminequote:
Sssssht verlul me nou niet!quote:Op donderdag 19 november 2015 13:42 schreef gynaika het volgende:
[..]
Klopt, zelfs de paus wordt genoemd...
Vluchtelingen passen ook nog wel in dat rijtje.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:42 schreef gynaika het volgende:
[..]
Klopt, zelfs de paus wordt genoemd...
Een politiek gesprek vergelijken met Allahu Akbar roepenquote:Op donderdag 19 november 2015 13:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zweepslagen ofzo, daar zijn velen van hen geloof ik ook vóór.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Of je corrigeert ze gewoon een keer keihard.
Het ligt eraan zeg maar, sommige mensen gebruiken een bomgordel met tijd, sommigen gebruiken een zender via een telefoon. Sommigen en knop het ligt er maar net aan.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:44 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe een terrorist zichzelf opblaast? Met een knop? of aan een touwtje trekken?
Ik vraag dit om mij een voorstleling te maken hoe ik zou reageren als ik zou zien dat de kalashnikov van de terrorist niet werkt.. zoals die meiden is overkomen..
terrasstoel pakken en hem op zijn hoofd slaan is wat in me opkomt.. maar dat lijkt me dus niet handig
Dat wou men toch niet meer dat was toch kindermishandeling een corrigerende tik?quote:Op donderdag 19 november 2015 13:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zweepslagen ofzo, daar zijn velen van hen geloof ik ook vóór.
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:44 schreef Onnoman het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe een terrorist zichzelf opblaast? Met een knop? of aan een touwtje trekken?
Ik vraag dit om mij een voorstleling te maken hoe ik zou reageren als ik zou zien dat de kalashnikov van de terrorist niet werkt.. zoals die meiden is overkomen..
terrasstoel pakken en hem op zijn hoofd slaan is wat in me opkomt.. maar dat lijkt me dus niet handig
Zelfs die corrigerende tik is tegenwoordig ver te zoeken. Het is alleen nog maar theedrinken en FOEI! zeggen.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:46 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat wou men toch niet meer dat was toch kindermishandeling een corrigerende tik?
Welk stuk?quote:Op donderdag 19 november 2015 13:42 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dat stukje van die YasmineDie de politie belt terwijl buiten 150 special forces (als het niet meer is) lopen
Ook knuffelen en sorry zeggen tegen je kind.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Zelfs die corrigerende tik is tegenwoordig ver te zoeken. Het is alleen nog maar theedrinken en FOEI! zeggen.
Hoe ver wil je dan gaan met dat knuffelen?quote:Op donderdag 19 november 2015 13:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ook knuffelen en sorry zeggen tegen je kind.
Weet ik, heb wel een nichtje dat zo is opgevoed met dat, godsamme wat zou ik haar eens voor dr bek willen rossen. Ik bedoel corrigerende tik geven.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe ver wil je dan gaan met dat knuffelen?
Grapje he!
Inderdaad. Kinderen die zo opgevoed worden, worden vaak van die irritante kutkoters die alles bij elkaar schreeuwen als ze hun zin niet krijgen. En moeder maar sorry zeggen.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:47 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ook knuffelen en sorry zeggen tegen je kind.
twitter:LavieJanRoos twitterde op donderdag 19-11-2015 om 13:46:31Samsom wil jihadisten in ggz instellingen opnemen. Vindt hij moslims nou gek? Oeh, dit kost stemmen. reageer retweet
Levend bewijs, mijn zus en haar 5 jarige kroost.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Inderdaad. Kinderen die zo opgevoed worden, worden vaak van die irritante kutkoters die alles bij elkaar schreeuwen als ze hun zin niet krijgen. En moeder maar sorry zeggen.
Beetje zoals de verhouding tussen onze overheid en bepaalde groepen.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Inderdaad. Kinderen die zo opgevoed worden, worden vaak van die irritante kutkoters die alles bij elkaar schreeuwen als ze hun zin niet krijgen. En moeder maar sorry zeggen.
Gelukkig valt dat in mijn directe omgeving allemaal nog mee. Daar kennen ze nog wel een lichte corrigerende tik.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:51 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Levend bewijs, mijn zus en haar 5 jarige kroost.
Goede vergelijking inderdaad. En vaak krijgen ze nog hun zin ook. Kijk maar naar die anti zwarte piet figuren.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Beetje zoals de verhouding tussen onze overheid en bepaalde groepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |