Dat is wat lk bedoel die worden toch met een woord of iets geactiveerd, en daar heeft het monitoren geen doel bij lijkt me?quote:Op donderdag 19 november 2015 12:11 schreef Re het volgende:
[..]
die gaan zich echt niet op facebook profileren
niet zoveel films kijken johquote:Op donderdag 19 november 2015 12:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat is wat lk bedoel die worden toch met een woord of iets geactiveerd, en daar heeft het monitoren geen doel bij lijkt me?
Dacht jij dan die films kwamen uit de lucht vallen?quote:
het bifiworstje ligt morgen rechts, ik herhaal, het bifiworstje ligt morgen rechtsquote:Op donderdag 19 november 2015 12:15 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dacht jij dan die films kwamen uit de lucht vallen?
Iets zal er van kloppen of het wordt zo gepeild of ze het zoude kunnen klaar spelen lol.
Nee jo ik ben links dragend!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:17 schreef Re het volgende:
[..]
het bifiworstje ligt morgen rechts, ik herhaal, het bifiworstje ligt morgen rechts
quote:Op donderdag 19 november 2015 12:16 schreef Meesternadim het volgende:
http://abcnews.go.com/US/(...)ed/story?id=35291105
Lief.
Goede combinatie wel.quote:his piggy bank to a Texas mosque
Hij heeft gelijk.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:50 schreef byah het volgende:
[..]
waarschijnlijk populistisch gelul, maar het mocht eens tijd worden als er daadwerkelijk een duidelijk signaal komt vanuit de politiek.
quote:De krant La Dernière Heure meldt dat volgens hun bronnen niet enkel de bendeleider Abdelhamid Abaaoud, maar ook de meestgezochte man van Europa, Salah Abdeslam, gisteren tijdens de raid op een appartement in Saint-Denis zou gedood zijn door de veiligheidstroepen.
Totaal niet in scene gezet door de ouders die in de publiciteit willen komen.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:16 schreef Meesternadim het volgende:
Lief.
Is dat geld wel Halal dan?quote:Op donderdag 19 november 2015 12:16 schreef Meesternadim het volgende:
Lief.
Je moest eens weten wat er zich op geld kan bevinden?quote:Op donderdag 19 november 2015 12:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Is dat geld wel Halal dan?
Klopt maar doelde meer op ''Piggy''quote:Op donderdag 19 november 2015 12:45 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat er zich op geld kan bevinden?
Iemand krast zich thuis aan zijn reet en betaald 1 minuut later met diezelfde hand uit zijn achterzak het geld aan jouw?
Weet ik maar ook die eerder piggy reageer ik niet op!quote:Op donderdag 19 november 2015 12:47 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt maar doelde meer op ''Piggy''
Wat is angst?quote:Op donderdag 19 november 2015 12:49 schreef WhateverWhatever het volgende:
Valls waarschuwt tegen chemisch terrorisme
Hier ben ik dus zo bang voor..
Mooie link ook gevonden op die pagina:quote:Op donderdag 19 november 2015 12:16 schreef Meesternadim het volgende:
Lief.
quote:Op donderdag 19 november 2015 12:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat is angst?
Eens gaan we toch dat weet je toch he?
De een vroeg de andere laat.
Mensen staan nauwelijks stil bij hun onvermijdelijke persoonlijke apocalyps. De dood door iemand anders veroorzaakt, daar zijn we dan wel weer bang voor. Ben geloof ik niet zo bang voor mijn eigen dood (sta er niet bij stil), maar wel voor die van de mensen waar ik van hou.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:51 schreef john2406 het volgende:
Wat is angst?
Eens gaan we toch dat weet je toch he?
De een vroeg de andere laat.
hoe kom je aan die details?quote:Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef NoXia het volgende:
Dit is die chick die gisteren de lucht is in gegaan. Ze schijnt nog wel "Please help me" geroepen te hebben naar de politie.
[ afbeelding ]
Oh, dat had ze geloof ik wel, dus ik denk dat ze wilde dat een paar lieve oom agenten haar kwamen helpen en dat ze die dan mee had genomen naar oblivion.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:55 schreef Onnoman het volgende:
hoe kom je aan die details?
alsof ze dus zelf niet controle had over het ontstekingsmechanisme?
Geheel in de geest van de moslimcultuur had zij waarschijnlijk niks over haar lot te zeggen.....quote:Op donderdag 19 november 2015 12:55 schreef Onnoman het volgende:
[..]
hoe kom je aan die details?
alsof ze dus zelf niet controle had over het ontstekingsmechanisme?
Dat is nog het waarschijnlijkst idd.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat had ze geloof ik wel, dus ik denk dat ze wilde dat een paar lieve oom agenten haar kwamen helpen en dat ze die dan mee had genomen naar oblivion.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |