Jouw (groot)ouders waren op kantoor aan het rollebollen om wie de typelint van de typemachine zou vervangen terwijl onze (groot)ouders in de modder (kleisoort) lagen om Nederland op te bouwen. Die kant moet je dus absoluut niet opgaan.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:41 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Laat ons met rust in onze eigen land, opgebouwd door onze ouders en grootouders. Wordt echt triest van zulke meningen op sociale media.
Bijna net zo goed als deze:quote:
het zijn er inclusief de bende die Syrië onveilig maakt pakweg 30.000. Waarvan de leiders cynische ex-Baathisten zijn die letterlijk niks om religie geven.quote:
Het drijft tot nu toe meer op een verloren generatie (ex-)tieners die online en via de twee bekende sektes een utopie in de schoot krijgt geworpen. Eentje die haaks op de westerse cultuur staat.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als deze:
http://www.theonion.com/article/bush-our-long-national-nightmare-of-peace-and-pros-464
Die gasten hebben een tijdmachine staan. Overigens zijn het vooral de jongeren die hier geboren zijn, daar gaan vechten en vervolgens teruggaan die aanslagen plegen/gevaarlijk zijn of Saudische salafistische gekken. Opvallend weinig Afghaanse terroristen of Irakese. Dat argument gaat dus niet helemaal op.
Die gast is waarschijnlijk nooit in oorlogsgebied geweest en aan zijn schrijf/taalvaardigheid te zien waarschijnlijk ook hier geboren.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:41 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort meningen van moslims beloofd nog wat in de toekomst. Nog meer rellen, opstand etc. wat kunnen we niet verwachten van een groep die zich niet wil aanpassen of wil aarden in het land waar ze geboren zijn, maar niet in thuis horen.
Ze zijn niet zoals wij europeanen, ze denken niet zoals ons, ze zitten met hun kop nog steeds in het midden oosten. Waarom vertrekken die lui niet gewoon terug naar het land van hun ouders of grootouders. Laat ons met rust in onze eigen land, opgebouwd door onze ouders en grootouders. Wordt echt triest van zulke meningen op sociale media.
Ja, wel white collar hoor, maar denk je dat mijn vader niet moest werken? Meen je dat nou? Man werkte 43 jaar. En hard, hoorde eerst de zaterdagochtend nog bij, maar later heel veel overgewerkt. Naast dat-ie vz van de jeugd voetbal vereniging was, op zondag ging fluiten via KNVB, en dan ook nog de opleiding deed voor scheidsrechters.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw (groot)ouders waren op kantoor aan het rollebollen om wie de typelint van de typemachine zou vervangen terwijl onze (groot)ouders in de modder (kleisoort) lagen om Nederland op te bouwen. Die kant moet je dus absoluut niet opgaan.²
Ja, je kunt er wel weer boven gaan staan, maar ik zie steeds meer van dit soort figuren op sociale media. Het zal misschien meevallen, misschien ook niet. Gekken blijf je altijd houden. Maar europese moslims laten steeds meer een anti-westers, anti-europese houding zien. Dat zit mij niet lekker. Dan heb ik liever dat die gasten lekker terug gaan naar hun geliefde midden-oosten, maar nee, dat doen ze niet, want het is een bende daar en dat is ook alweer onze schuld.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:03 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Die gast is waarschijnlijk nooit in oorlogsgebied geweest en aan zijn schrijf/taalvaardigheid te zien waarschijnlijk ook hier geboren.
Hij weet zelf niet eens waarover hij het heeft, moet je niet serieus nemen
Dat is diezelfde mongool die vindt dat het de schuld van vrouwen is wanneer ze worden verkracht.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:41 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort meningen van moslims beloofd nog wat in de toekomst. Nog meer rellen, opstand etc. wat kunnen we niet verwachten van een groep die zich niet wil aanpassen of wil aarden in het land waar ze geboren zijn, maar niet in thuis horen.
Ze zijn niet zoals wij europeanen, ze denken niet zoals ons, ze zitten met hun kop nog steeds in het midden oosten. Waarom vertrekken die lui niet gewoon terug naar het land van hun ouders of grootouders. Laat ons met rust in onze eigen land, opgebouwd door onze ouders en grootouders. Wordt echt triest van zulke meningen op sociale media.
Alsjeblieft zeg, wat een dooddoener. Iedereen heeft in die jaren Nederland opgebouwd. Zowel de huidige inwoners van het land als de gastarbeiders. Die laatste groep heeft absoluut z'n sporen verdient maar ga nou niet lopen zwetsen dat ze als slaven behandeld zijn. Want zo komen je woorden over en dat is zeer onterecht. Pijnlijke conclusies zijn hier af en toe te trekken zeg, zo jammer dit en vooral onnodig.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jouw (groot)ouders waren op kantoor aan het rollebollen om wie de typelint van de typemachine zou vervangen terwijl onze (groot)ouders in de modder (kleisoort) lagen om Nederland op te bouwen. Die kant moet je dus absoluut niet opgaan.²
Ja, het is inderdaad een bekende aandachtstrekker, maar ik lees ook wel eens comments eronder, dat zijn dan ook allemaal maar gekke moslims die we nooit serieus moeten nemen. Dat is nu juist van moslims vaak voelen, niet serieus genomen. Dus wordt fijne toekomst zo.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is diezelfde mongool die vindt dat het de schuld van vrouwen is wanneer ze worden verkracht.
Gewoon voor straf zijn internet uitzetten, heeft ie helemaal niks meer.
Tsja, het zijn dan toch ook vaak een beetje de foute mensen van onze tijd.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:16 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een bekende aandachtstrekker, maar ik lees ook wel eens comments eronder, dat zijn dan ook allemaal maar gekke moslims die we nooit serieus moeten nemen. Dat is nu juist van moslims vaak voelen, niet serieus genomen. Dus wordt fijne toekomst zo.
De mensen die zich bewust zo verlagen worden toch in z'n algemeenheid niet serieus genomen? Of het nou Christenen, Atheisten, Moslims of Joden zijn. Gek gedrag kun je domweg niet serieus nemen. Negeren is het beste, hoe moeilijk dat ook is. Maar ze plaatsen zichzelf buiten elke discussie door dit gedrag.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:16 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een bekende aandachtstrekker, maar ik lees ook wel eens comments eronder, dat zijn dan ook allemaal maar gekke moslims die we nooit serieus moeten nemen. Dat is nu juist van moslims vaak voelen, niet serieus genomen. Dus wordt fijne toekomst zo.
Dat komt omdat de homegrown terrorist het land al goed kent en connecties heeft.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:48 schreef Nintex het volgende:
[..]
Bijna net zo goed als deze:
http://www.theonion.com/article/bush-our-long-national-nightmare-of-peace-and-pros-464
Die gasten hebben een tijdmachine staan. Overigens zijn het vooral de jongeren die hier geboren zijn, daar gaan vechten en vervolgens teruggaan die aanslagen plegen/gevaarlijk zijn of Saudische salafistische gekken. Opvallend weinig Afghaanse terroristen of Irakese. Dat argument gaat dus niet helemaal op.
Ze zorgen inderdaad nog niet voor aardverschuivingen in onze samenleving, dan maar hopen dat de rest van de nieuwe Nederlanders over meer hersencellen beschikken... je hoeft niet slim of hoogopgeleid te zijn ofzo, maar damn gedraag je gewoon een beetje in ons land, genoeg ruimte en kansen voor iedereen. Maar schreeuwers blijf je houden inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:19 schreef empa1010 het volgende:
[..]
De mensen die zich bewust zo verlagen worden toch in z'n algemeenheid niet serieus genomen? Of het nou Christenen, Atheisten, Moslims of Joden zijn. Gek gedrag kun je domweg niet serieus nemen. Negeren is het beste, hoe moeilijk dat ook is. Maar ze plaatsen zichzelf buiten elke discussie door dit gedrag.
Wat mijn indruk zover is is dat vooral Moslim-jongeren nogal gevoelig zijn in hun jonge jaren. Opzoek naar een identiteit en aansluiting blablabla. Dan radicaliseren ze opeens omdat de thug life willen samen met hun "vrienden". Grote bek opzetten zoals die knul uit je screenshot terwijl hij altijd een "veilig" leventje heeft gehad met alle geneugten hier in Nederland.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:14 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja, je kunt er wel weer boven gaan staan, maar ik zie steeds meer van dit soort figuren op sociale media. Het zal misschien meevallen, misschien ook niet. Gekken blijf je altijd houden. Maar europese moslims laten steeds meer een anti-westers, anti-europese houding zien. Dat zit mij niet lekker. Dan heb ik liever dat die gasten lekker terug gaan naar hun geliefde midden-oosten, maar nee, dat doen ze niet, want het is een bende daar en dat is ook alweer onze schuld.
ik geloof nog steeds in ''goede mensen'' die niet zo blind zijn door al die complot theorieen en islam, maar het wordt steeds lastiger dat te geloven.
Nu al verloren. Alles voor dat bekrompen geloof.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:41 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Zou zo maar eens heel triviaal kunnen zijn idd, denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:22 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Wat mijn indruk zover is is dat vooral Moslim-jongeren nogal gevoelig zijn in hun jonge jaren. Opzoek naar een identiteit en aansluiting blablabla. Dan radicaliseren ze opeens omdat de thug life willen samen met hun "vrienden". Grote bek opzetten zoals die knul uit je screenshot terwijl hij altijd een "veilig" leventje heeft gehad met alle geneugten hier in Nederland.
Tja heel triest, en het lijkt dat veel (de media) het vingertje wijst naar de overheid ofzo, maar je kunt niet elke kind/man aan het handje houden.
Lekker laten gaan.quote:Op donderdag 19 november 2015 00:41 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, is wel waar ergens, echter we leefden toen ook in nog andere tijden. Sommige dingen die je hoort zijn niet echt gerelateerd meer aan 2015. Tijd gaat door.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:29 schreef Childofthe90s het volgende:
Eeuwig zonde dat zo'n genuanceerde stem nu ontbreekt in de politiek.
quote:Op donderdag 19 november 2015 01:29 schreef Childofthe90s het volgende:
Eeuwig zonde dat zo'n genuanceerde stem nu ontbreekt in de politiek.
Het enige wat je nu hoort is: iedereen binnen of niemand binnen. Er is niemand die het heeft over een quotum of inperking. Als Wilders zijn toon ook maar iets zou matigen, zou hij met gemak de grootste partij van Nederland zijn.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, is wel waar ergens, echter we leefden toen ook in nog andere tijden. Sommige dingen die je hoort zijn niet echt gerelateerd meer aan 2015. Tijd gaat door.
Tja. Kun je roman over schrijven, maar de roman over pakweg 35 jaar over Europa is interessanter. Er komen tegen die tijd nog veel meer mensen EU binnen. Is nog kort, mensen hier op FOK! gaan het nog meemaken.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:32 schreef Odaiba het volgende:
Hoe zou een Europa zonder moslims eruit hebben gezien
Ja, en andere partijen moeten toch ook inzien, dat dit een heliloze weg is. Ze spreken er al over om die vluchtelingen dan maar op straat te schoppen die in NL aankomen. Waar gaat dit naar toe?quote:Op donderdag 19 november 2015 01:33 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het enige wat je nu hoort is: iedereen binnen of niemand binnen. Er is niemand die het heeft over een quotum of inperking. Als Wilders zijn toon ook maar iets zou matigen, zou hij met gemak de grootste partij van Nederland zijn.
Ze spreken over integratie. Hoe is integratie in vredesnaam mogelijk als je ze allemaal bij elkaar stopt, ze vervolgens allemaal in een sociale huurwoning bij elkaar zet. Hoe moet je integreren als je in een wijk vol (ex-)immigranten woont?quote:Op donderdag 19 november 2015 01:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, en andere partijen moeten toch ook inzien, dat dit een heliloze weg is. Ze spreken er al over om die vluchtelingen dan maar op straat te schoppen die in NL aankomen. Waar gaat dit naar toe?
quote:Op donderdag 19 november 2015 01:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ze spreken over integratie. Hoe is integratie in vredesnaam mogelijk als je ze allemaal bij elkaar stopt, ze vervolgens allemaal in een sociale huurwoning bij elkaar zet. Hoe moet je integreren als je in een wijk vol (ex-)immigranten woont?
het is ook volkomen non sens.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ze spreken over integratie. Hoe is integratie in vredesnaam mogelijk als je ze allemaal bij elkaar stopt, ze vervolgens allemaal in een sociale huurwoning bij elkaar zet. Hoe moet je integreren als je in een wijk vol (ex-)immigranten woont?
Ik denk dat maar zeer weinig mensen zeggen dat iedereen maar onbeperkt binnen moet komen. Dat is vooral wat de grenzen-dicht-massa denkt te horen zodra iemand ook maar een enigszins afwijkende mening laat horen.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:33 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het enige wat je nu hoort is: iedereen binnen of niemand binnen. Er is niemand die het heeft over een quotum of inperking. Als Wilders zijn toon ook maar iets zou matigen, zou hij met gemak de grootste partij van Nederland zijn.
Dat ben je wel heel selectief met wat je tot je neemt. Ik heb half bekend moslim-Nederland, van Aboutaleb tot Ali B al afkeuring of sterker horen uitspreken.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:43 schreef Odaiba het volgende:
En wat ik inderdaad ook mis is die verdomde afkeuring van moslims, waarom doen ze allemaal zo moeilijk er iets over te willen zeggen en slaan ze gelijk in de verdediging, wat een arrogantie.
Tsja, en hoe denken diezelfde mensen over zaken als geloofsafval, vrijheid van meningsuiting, rechten voor vrouwen, een strikte scheiding tussen aards en hemels recht, acceptatie van joden en acceptatie van homo's?quote:Op donderdag 19 november 2015 01:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat ben je wel heel selectief met wat je tot je neemt. Ik heb half bekend moslim-Nederland, van Aboutaleb tot Ali B al afkeuring of sterker horen uitspreken.
Ik heb al tig organisaties en moskeebesturen oproepen zien doen, bloemen zien leggen en zelfs concrete plannen van ze gehoord om radicaliseren tegen te gaan.
Of ben je pas tevreden als elke individuele moslim hoogst persoonlijk aan jou persoonlijk tekst en uitleg over zijn of haar mening heeft gegeven?
Ik heb Ali B daar nog nooit iets naars over horen zeggen.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tsja, en hoe denken diezelfde mensen over zaken als geloofsafval, vrijheid van meningsuiting, rechten voor vrouwen, een strikte scheiding tussen aards en hemels recht, acceptatie van joden en acceptatie van homo's?
Waarschijnlijk niet zo goed......
Feliciteer hem daar maar mee dan.quote:Op donderdag 19 november 2015 02:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb Ali B daar nog nooit iets naars over horen zeggen.
Doe niet zo labiel.quote:Op donderdag 19 november 2015 02:00 schreef Godshand het volgende:
Natuurlijk joh, vooral moslims tegen de rug aan blijven kijken, misschien wel uitschelden en volgend jaar allemaal afknallen met een pistool.
Bereik je precies wat IS wil.
Ik doe niet labiel, ik lees al veel haat tussen de regels door..quote:
Ik haat slechts extreme gedachten. En dat is mijn recht, gedanken sind frei, niet waar. Terroristenclubs zijn juist een klein probleem. Een veel groter probleem is de afkeer die veel 'gematigde' moslims hebben van zaken als geloofsafval, vrijheid van meningsuiting, vrouwenrechten, pluriformiteit in algemene zin, het gezag van wetenschap en dergelijke en dat Mohammed morgen een krantenwijk heeft zal mij eerlijk gezegd aan mijn anus oxideren.quote:Op donderdag 19 november 2015 02:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik doe niet labiel, ik lees al veel haat tussen de regels door..
Het gaat om IS, Al Qiada en welke terroristenclub ook, niet om de individuele moslim die morgenochtend weer aan het werk gaat..
Er zijn genoeg moslims die daar geen afkeer van hebben.quote:Op donderdag 19 november 2015 02:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik haat slechts extreme gedachten. En dat is mijn recht, gedanken sind frei, niet waar. Terroristenclubs zijn juist een klein probleem. Een veel groter probleem is de afkeer die veel 'gematigde' moslims hebben van zaken als geloofsafval, vrijheid van meningsuiting, vrouwenrechten, pluriformiteit in algemene zin, het gezag van wetenschap en dergelijke en dat Mohammed morgen een krantenwijk heeft zal mij eerlijk gezegd aan mijn anus oxideren.
Nou, peace bro. Slaap lekker alvast.quote:Op donderdag 19 november 2015 02:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er zijn genoeg moslims die daar geen afkeer van hebben.
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik die percentages ook niet weet hoeveel dat zijn. Maar genoeg msolims die verder wel seculier zijn. En qua vrouwenrechten zijn mannen hier in Nederland nou ook niet zo pro feminist hoor. Als het puntje bij paaltje komt, zorgt zij nog steeds voor de kinders en zit hij ondertussen nog zijn secretaresse te neuken tussen het bijverdienen door...
Godshand's virtuele moslimquote:Op donderdag 19 november 2015 02:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er zijn genoeg moslims die daar geen afkeer van hebben.
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik die percentages ook niet weet hoeveel dat zijn. Maar genoeg msolims die verder wel seculier zijn. En qua vrouwenrechten zijn mannen hier in Nederland nou ook niet zo pro feminist hoor. Als het puntje bij paaltje komt, zorgt zij nog steeds voor de kinders en zit hij ondertussen nog zijn secretaresse te neuken tussen het bijverdienen door...
Dat is ook waarom de joodse- en christelijke religie superieur is aan de islam. In de eerste twee godsdiensten wordt liegen afgekeurd. In de islam wordt liegen goedgekeurd en gepromoot als het de zaak van de islam dient. Dat heet taqgiya. Ik heb dus heel veel moeite om een moslim te vertrouwen. Voor hetzelfde geld staan ze gewoon wat te liegen als ze de terreur veroordelen.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat ben je wel heel selectief met wat je tot je neemt. Ik heb half bekend moslim-Nederland, van Aboutaleb tot Ali B al afkeuring of sterker horen uitspreken.
Ik heb al tig organisaties en moskeebesturen oproepen zien doen, bloemen zien leggen en zelfs concrete plannen van ze gehoord om radicaliseren tegen te gaan.
Of ben je pas tevreden als elke individuele moslim hoogst persoonlijk aan jou persoonlijk tekst en uitleg over zijn of haar mening heeft gegeven?
Salafisten hebben daar een handje van, Zo kende ik 1 persoon met 3 facebook accounts (1 als verwesterd staatsburger, 1 als goed moslim die IS afkeurt, 1 als IS steunende.jihadi met vlag).quote:Op donderdag 19 november 2015 03:10 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Dat is ook waarom de joodse- en christelijke religie superieur is aan de islam. In de eerste twee godsdiensten wordt liegen afgekeurd. In de islam wordt liegen goedgekeurd en gepromoot als het de zaak van de islam dient. Dat heet taqgiya. Ik heb dus heel veel moeite om een moslim te vertrouwen. Voor hetzelfde geld staan ze gewoon wat te liegen als ze de terreur veroordelen.
quote:Op donderdag 19 november 2015 03:18 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Salafisten hebben daar een handje van, Zo kende ik 1 persoon met 3 facebook accounts (1 als verwesterd staatsburger, 1 als goed moslim die IS afkeurt, 1 als IS steunende.jihadi met vlag).
Of niet. Want Putin is lang zo sterk niet als jij schijnt te denken.quote:Op donderdag 19 november 2015 03:27 schreef EggsTC het volgende:
Laat ze dit maar eens proberen.. ik denk dat putin van die zandbak een glasbak maakt. En dat zou tijd worden.
Onze enige hoop lijkt het wel. Tijd om die bende daar te asfalteren, alle moslims in Europa screenen en uitzetten waar nodig. Handen af van het Midden Oosten en ik heb vertrouwen in een goede toekomst voor mijn zoon.quote:Op donderdag 19 november 2015 03:27 schreef EggsTC het volgende:
Laat ze dit maar eens proberen.. ik denk dat putin van die zandbak een glasbak maakt. En dat zou tijd worden.
Nederland is opgebouwd na de tweede wereldoorlog. De gastarbeiders kwamen pas om de hoek kijken toen de welvaart hoog genoeg was. En dan waren het in de eerste instantie ook nog met name de Zuid-Europeanen. Al willen sommige mensen graag geloven dat we zonder ze nog een welvaartsniveau uit 1850 gehad zouden hebben.quote:Op donderdag 19 november 2015 01:16 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, wat een dooddoener. Iedereen heeft in die jaren Nederland opgebouwd. Zowel de huidige inwoners van het land als de gastarbeiders. Die laatste groep heeft absoluut z'n sporen verdient maar ga nou niet lopen zwetsen dat ze als slaven behandeld zijn. Want zo komen je woorden over en dat is zeer onterecht. Pijnlijke conclusies zijn hier af en toe te trekken zeg, zo jammer dit en vooral onnodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |