Zeker weten? Iemand verlangens weet je nooit echt 100% zekerquote:
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoe dan? Ergens wat gaan drinken/eten en haar de rekening laten betalen en dan denken nog te neuken oid?
Accountant type gespot.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik mag wel overwerken, maar liever niet declarerenTevens, overwerk zit al voor een deel in loon bij mij.
Nou als hij het wel wil, maar zegt van niet is dat toch zijn probleem, niet dat van mij.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zeker weten? Iemand verlangens weet je nooit echt 100% zeker
Nog een leuke avond ook:$ een hoer is echt geforceerd.quote:
Heb je ooit een hoer gedaan?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nog een leuke avond ook:$ een hoer is echt geforceerd.
Pak-je, kwak-je en dag-jeeeeeeeee.
Je kunt beter zelf de waarheid boven water halen dan wachten tot je ermee geconfronteerd wordt.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als hij het wel wil, maar zegt van niet is dat toch zijn probleem, niet dat van mij.
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb je ooit een hoer gedaan?
Ja paranoïde zijn is de oplossing. Dat brengt vast geen andere vervelende confrontaties met zich mee.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je kunt beter zelf de waarheid boven water halen dan wachten tot je ermee geconfronteerd wordt.
Heb je het aangeboden?quote:
ik schat jou wel in voor een meisje die dat hele filmpje heeft bekeken of op z'n minst een aardig stuk.quote:
Ik kan me dan ook niet vergelijken met een nuchtere boerin van het platteland. RIP.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja paranoïde zijn is de oplossing. Dat brengt vast geen andere vervelende confrontaties met zich mee.
Dat dorp van jou is geen platteland idd.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik kan me dan ook niet vergelijken met een nuchtere boerin van het plattenland. RIP.
Omdat ze allemaal op uurtje reizen zijn. Er is er wel eentje in mn hometown tho. Echt mijn typequote:Op woensdag 18 november 2015 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo ben je kapot? Gewoon ipv trainen keer naar een hoertje gaan.
edit: waarom trouwens per se doordeweeks
Wist dat je dat ging zeggenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat dorp van jou is geen platteland idd.
Een uur reizen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal op uurtje reizen zijn. Er is er wel eentje in mn hometown tho. Echt mijn type1.70 blond blue eyes cup C. Maar zij ontvangt sporadisch.
Dima, je gaat toch niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal op uurtje reizen zijn. Er is er wel eentje in mn hometown tho. Echt mijn type1.70 blond blue eyes cup C. Maar zij ontvangt sporadisch.
The weeeeekendquote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo 'wij'? IfImJamesDean en jij?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wist dat je dat ging zeggenmaar wij hebben sowieso een andere mentaliteit. Ik zou ook niet op Mozy vallen bijv. terwijl ik wel durf te zeggen dat hij een verstandige jongen is.
Ik en jij.quote:
Heb net een halve milka reep opquote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef Neverknown het volgende:
Ik voel me echt een vetzak, blikje fris. Zak Redband snoepen open, zak chips ook en nu ga ik mijn cote dor chocolade kapot maken:$ Dat terwijl ik op bed lig.
#delibb
Heb nog niks in dm? Storing ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef Neverknown het volgende:
Ik voel me echt een vetzak, blikje fris. Zak Redband snoepen open, zak chips ook en nu ga ik mijn cote dor chocolade kapot maken:$ Dat terwijl ik op bed lig.
#delibb
Ja met chocolade is het sowieso vaak als je eenmaal begonnen bent dan blijf je gewoon bezig.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb net een halve milka reep op
Grote
Nee wie is de wij in die mentaliteit van jou?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:53 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik en jij.
Beste paard voorop :$
wil nu alleen maar kotsenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja met chocolade is het sowieso vaak als je eenmaal begonnen bent dan blijf je gewoon bezig.
Ik geloof wel serieus dat chocolade een stofje bevat waardoor je je beter gaat voelen.
Ja, zal je de notulen nog wel even sturen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:54 schreef McNulty het volgende:
Maar chai, maar jullie hebben dus een gesprek gehad over buiten de relatie snoepen?
Gewoon ons 2 samen gevat. Wij (jij en ik) hebben sowieso een andere mentaliteit.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee wie is de wij in die mentaliteit van jou?
PVVLimburgers die bang zijn voor schattige Crip?
link?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
no boulimia plsquote:
Ik begin nu met eten van choc. Miss daarna ook.quote:
Ach als het ooit uitgaat kan ik ook wel in zo'n dolende slet veranderen hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Gewoon ons 2 samen gevat. Wij (jij en ik) hebben sowieso een andere mentaliteit.
Dima weet gewoon wat hij moet deliveren...quote:
kost teveel geld voor reizen, doordeweeks gratis ovquote:
Pardon, ben en ik een dolende slet?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach als het ooit uitgaat kan ik ook wel in zo'n dolende slet veranderen hoor.
IMF, ben jij dat op die foto? natuurlijke habitat, boekje lezend op strand?quote:
korte samenvatting is wel nicequote:Op woensdag 18 november 2015 20:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, zal je de notulen nog wel even sturen.
Nee je hebt alleen die mentaliteit.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Pardon, ben en ik een dolende slet?
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kost teveel geld voor reizen, doordeweeks gratis ov
probleem is ook dat ik totaal niet goed presteer op stage, heeft nogal invloed om mn gedachtenstroom en dus gemoedstoestand...
niceeeeeequote:Op woensdag 18 november 2015 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ach als het ooit uitgaat kan ik ook wel in zo'n dolende slet veranderen hoor.
Mijn teller staat nog steeds op 5. Wat is een slet in jouw ogen ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee je hebt alleen die mentaliteit.
4 x zoveel dan Chaiquote:Op woensdag 18 november 2015 20:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mijn teller staat nog steeds op 5. Wat is een slet in jouw ogen ben benieuwd.
Ik wou altijd dat ze zsm ging na seks.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Seks is juist super ontspannend. Nadat je klaar bent gekomen is alle stress en spanning weg.
Hoeveel smoesjes heb je nog.
Ja mijn definitie is dus niet van het aantal penissen of iets dergelijks afhankelijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mijn teller staat nog steeds op 5. Wat is een slet in jouw ogen ben benieuwd.
Nee, samen knuffelen na seks en in slaap vallen is juist liefquote:Op woensdag 18 november 2015 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik wou altijd dat ze zsm ging na seks.
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik wou altijd dat ze zsm ging na seks.
dan moet je juist gaan om te relaxenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kost teveel geld voor reizen, doordeweeks gratis ov
probleem is ook dat ik totaal niet goed presteer op stage, heeft nogal invloed om mn gedachtenstroom en dus gemoedstoestand...
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, samen knuffelen na seks en in slaap vallen is juist lief
eens, eens.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Gaat m'n zondag, schiet op man, wilt ze nog een film kijken tief toch op man".
Jij bedoeld gedrag zeker.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja mijn definitie is dus niet van het aantal penissen of iets dergelijks afhankelijk.
Dit doe je expres héquote:
niks gezegd, goede tipquote:
het gaat alles behalve ontspannend zijn denk ikquote:Op woensdag 18 november 2015 20:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Seks is juist super ontspannend. Nadat je klaar bent gekomen is alle stress en spanning weg.
Hoeveel smoesjes heb je nog.
Ik voor meloewiequote:Op woensdag 18 november 2015 21:00 schreef Crip het volgende:
ik ga sws wktje zetten voor Chai in deze
Bestuursterquote:Op woensdag 18 november 2015 21:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die rechtse is mooi, die linkse is lelijk.
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik voor meloewie
Wrm die al die haat op haar
Nee, je moet gewoon seks hebben. De eerste twee keer is sws weird. Daarna wordt het beter.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
het gaat alles behalve ontspannend zijn denk ik
miss kan ik beter eerst een erotische massage doen met happy ending
gewoon om te wennen dat een meisje me aanraakt
Alleen bij jou, ik was een natuurtalentquote:Op woensdag 18 november 2015 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon seks hebben. De eerste twee keer is sws weird. Daarna wordt het beter.
ik heb geen haat voor melou wel lieve meid verder hoor alleen soms domme opmerkingen. Maar probeer in chai dr broekje te komenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik voor meloewie
Wrm die al die haat op haar
Ja gewoon de pretentie van onschuld heel geforceerd hoog willen houden, van die 'zo ben ik normaal nooit hoor'types. Die hun seksualiteit niet erkennen, maar er door de drang naar bevestiging wel slaafs aan toegeven.quote:
zegge ze allemaalquote:Op woensdag 18 november 2015 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen bij jou, ik was een natuurtalent.
Bij mij was het awkward tot een bepaalde persoon zijn ding deed.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alleen bij jou, ik was een natuurtalent.
"Wereld" is synoniem voor je pussy? Is die zó groot?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mij was het awkward tot een bepaalde persoon zijn ding deed.
Ging een wereld open.
Nee joh. Mn pussy is tight.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Wereld" is synoniem voor je pussy? Is die zó groot?
zo wijd dat je het "wereld' noemt ;ssssquote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mij was het awkward tot een bepaalde persoon zijn ding deed.
Ging een wereld open.
Nee, ik ben er wel heel open erover. Ik heb er nooit over gelogen. En probeer echt niet onschuldig te lijken.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja gewoon de pretentie van onschuld heel geforceerd hoog willen houden, van die 'zo ben ik normaal nooit hoor'types. Die hun seksualiteit niet erkennen, maar er door de drang naar bevestiging wel slaafs aan toegeven.
hjb sinoritaquote:
Lol waarom gaat het ineens weer over jou? Ik zei dat je mentaliteit overeenkomstig is, niet je gedrag.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee, ik ben er wel heel open erover. Ik heb er nooit over gelogen. En probeer echt niet onschuldig te lijken.
Maar hoef het ook niet te benadrukken toch. Hoezo zou je toegegeven aan het feit dat iemand je een slet vindt terwijl je het zelf beter weet dat niet zo is.
Ik ben er heilig van overtuigd dat ik geen slet ben. Is gewoon mening.
Nee. Zoent wel geweldig.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:08 schreef McNulty het volgende:
emma heb je de argentijn inmiddels al gepijpt?
chai hjb eensquote:Op woensdag 18 november 2015 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol waarom gaat het ineens weer over jou? Ik zei dat je mentaliteit overeenkomstig is, niet je gedrag.
Heb nu alleen gedrag beschreven.
Loewa wil graag de aandacht enzoquote:Op woensdag 18 november 2015 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol waarom gaat het ineens weer over jou? Ik zei dat je mentaliteit overeenkomstig is, niet je gedrag.
Ja maar dan zit je dus gewoon in de ruimte te lullen en heb je eigenlijk geen enkel idee waarom je me een slet zou vinden.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
zuigende effect...quote:Op woensdag 18 november 2015 21:08 schreef Che_ het volgende:
Montelly had het te druk toch
Shiiit geef je carrière niet op voor fok
Zal voorzichtig zijnquote:Op woensdag 18 november 2015 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie of ik bbc kan handelen zo in eenkeer
Dat is ook altijd zo wat, types die roepen dat iemand aandacht wil, die willen net zo hard aandacht. Daarom valt het hun ook op.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:09 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Loewa wil graag de aandacht enzo
een beetje auw oei auw aah maakt het wat leuker johquote:Op woensdag 18 november 2015 21:08 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie of ik bbc kan handelen zo in eenkeer
Wie is je date, vertel ons wat meer.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:10 schreef Crip het volgende:
ff op zoek tocht voor mijn pincet #prayforwenkies
Sorry mag niet van Stimo.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja maar dan zit je dus gewoon in de ruimte te lullen en heb je eigenlijk geen enkel idee waarom je me een slet zou vinden.
Mentaliteit van een slet is?
ben een teaser, just the tip enzoquote:Op woensdag 18 november 2015 21:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wie is je date, vertel ons wat meer.
Als ik aandacht wil plaats ik hier wel een foto van mijn herpeslipquote:Op woensdag 18 november 2015 21:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Dat is ook altijd zo wat, types die roepen dat iemand aandacht wil, die willen net zo hard aandacht. Daarom valt het hun ook op.
Ik snap wel wat je bedoeld denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry mag niet van Stimo.
En ik heb je geen slet genoemd, alleen overeenkomstige mentaliteit. Ander keertje zal ik het nog wel uiteenzetten.
wil liever een foto zien van je mooie facequote:Op woensdag 18 november 2015 21:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als ik aandacht wil plaats ik hier wel een foto van mijn herpeslip
ok ok, hoe lang kennen jullie elkaar?quote:
Andere lippen zijn misschien effectiever.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja klopt, al die mensen die die foto's postte hier wilde ook aand8 idd.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee je opende er speciaal een topic voor toch?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja klopt, al die mensen die die foto's postte hier wilde ook aand8 idd.
Ik heb hier nooit een foto zelf gepost van me herpeslip.
ik swaffel je hand welquote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Andere lippen zijn misschien effectiever.
Ik ben een lieve meid.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
De enige goeie post tot nu toe is de OP. Gvd, wat een wijven hier.
deze post is echt een aanwinst jaquote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
Seksist.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
27, en voor de camera jaquote:Op woensdag 18 november 2015 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is +30 denk ik. Haar kin begint te hangen. Of iig tegen de 30.
Ze wil wel Turk zei ze
het was meer dat ze zich liepen te vermaken ten koste van jou ;ssssquote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit een foto zelf gepost van mn herpeslip.
Met hier bedoel ik fok in het algemeenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit een foto zelf gepost van mn herpeslip.
Hangende kin, maar geen onderkin? hoequote:Op woensdag 18 november 2015 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is +30 denk ik. Haar kin begint te hangen. Of iig tegen de 30.
Ze wil wel Turk zei ze
Ja, die vibe krijg ik ook van haarquote:
Een aantal jaar geleden ja, klopt, oh wat een feedback dit weer :$ kan ik echt wat mee.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee je opende er speciaal een topic voor toch?
Stukje huid begnt wat losser te zijn na een bepaalde leeftijd. Moet je eens op gaan lettenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangende kin, maar geen onderkin? hoe
hjk eens manquote:Op woensdag 18 november 2015 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden ja, klopt, oh wat een feedback dit weer :$ kan ik echt wat mee.
Punt is ik kan ook wel meer oude koeien uit sloten kan halen. Ik zou niet ontkennen dat ik bepaalde dingen nu achterwegen zou hebben gelaten of anders aangepakt zou hebben.
Maar ja het leven is een leerproces is het niet?
Punt is meer dat iedereen hier zit voor de aandacht. Anders kan je ook je dagboek zonder respons erbij pakken is het niet?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
het was meer dat ze zich liepen te vermaken ten koste van jou ;ssss
Pak Chai aan nie mijquote:
Goeden post dit meloentjequote:Op woensdag 18 november 2015 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden ja, klopt, oh wat een feedback dit weer :$ kan ik echt wat mee.
Punt is ik kan ook wel meer oude koeien uit sloten kan halen. Ik zou niet ontkennen dat ik bepaalde dingen nu achterwegen zou hebben gelaten of anders aangepakt zou hebben.
Maar ja het leven is een leerproces is het niet?
Ben een lamme lam.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
Meloewa, dat je Chai srs neemt. Chai pakt alles wat ze aan kan pakken en jij hapt
Inb4 Meloewa dat ik alles serieus neem.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:17 schreef Stimorol- het volgende:
Meloewa, dat je Chai srs neemt. Chai pakt alles wat ze aan kan pakken en jij hapt
Ingegroeide haartjes pulken..quote:
hoe zit het bij jou dan?quote:
Wat te doen dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ik verveel me.
Heb dingen te doen, maar geen zin.
Is zielig. Chai is paardenliefhebster.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:20 schreef Che_ het volgende:
Meloewa zal ik kop van dode paard in chai's bundbed leggen?
Gf1
Zou jou wel srs nemenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:21 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Is zielig. Chai is paardenliefhebster.
Zou ze het dan wel serieus nemen denk je?
:$ plottwist ditquote:
Lukt het nog een beetje icm werk dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee ben nu in fase van interviews houden.. Kan niet echt iets doen atm
"wenkies"quote:Op woensdag 18 november 2015 21:20 schreef Crip het volgende:
[..]
ingegroeide haartjes bij je wenkies? ;s
Heb je al werk in je vakgebied dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat gevoel van afgestudeerd zijn als anderen nog lopen te zwoegen.
En nog steeds geen grotemensenbaanquote:Op woensdag 18 november 2015 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jij hebt schattige Shin Chan wenkies.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
"wenkies
[ [url="https://www.google.nl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0CAcQjRxqFQoTCLnX8ofnmskCFUEvDwodEhEBKw&url=http%3A%2F%2Faustinpowers.wikia.com%2Fwiki%2FDr._Evil&bvm=bv.107763241,d.ZWU&psig=AFQjCNFGrro4SXOJi_Ax1wAu6eBwhFBV6g&ust=1447964716117750]afbeelding[/url] ]
Ja, ben god ook nog elke dag dankbaar daarvoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Thx, wann gaan we een keer tinychatten.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt schattige Shin Chan wenkies.
Rawrgirl69quote:
is die tim veninga ONS filmpje goed?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt schattige Shin Chan wenkies.
Neequote:Op woensdag 18 november 2015 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
omg maak je sletchat voor die Argentijn of zo?
Jawel hoor. Alleen hij legt het wel op zo'n manier uit dat je gaat denken waarom ONS ipv scharrel.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is die tim veninga ONS filmpje goed?
Gewoon.."Emma v Wijk"quote:Op woensdag 18 november 2015 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha
deze ga ik sturen
iemand op tinder vraagt mijn snapchat :s
Nog geen maand van huis en al helemaal bedorven.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha
deze ga ik sturen
iemand op tinder vraagt mijn snapchat :s
poes...ik bedoel poes. ok laat maarquote:
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nog geen maand van huis en al helemaal bedorven.
Ja zou echt beter zijn als ze frigide was.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nog geen maand van huis en al helemaal bedorven.
Je staat niet achter het aanrecht.quote:
of clean & untouchedquote:Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zou echt beter zijn als ze frigide was.
Ik wist het gewoon.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen hij legt het wel op zo'n manier uit dat je gaat denken waarom ONS ipv scharrel.
Ja! En met jou?quote:
ik begreep hem hoor maar ga daar toh nie lopen plukken met pincetje ;squote:Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
poes...ik bedoel poes. ok laat maar
naald danquote:Op woensdag 18 november 2015 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
ik begreep hem hoor maar ga daar toh nie lopen plukken met pincetje ;s
Oh hoe ging je date? Was het echt zo'n gladde player?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee
Die stuur ik gwn nudies via whatsapp
Voor een fapfilmpje?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef MAHL het volgende:
Net ff terug van sporten, zo even fapje doen en douchen. Iemand nog aanraders?
Leukquote:Op woensdag 18 november 2015 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh hoe ging je date? Was het echt zo'n gladde player?
mia khalifaquote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef MAHL het volgende:
Langs je vriendin gaan liggen in bed.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef MAHL het volgende:
Niemand die zegt "hey juf, goede tetten"quote:Op woensdag 18 november 2015 21:49 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_dag_schooljuf.html
oh mijn god...
Lijkt beetje op Chaiquote:Op woensdag 18 november 2015 21:49 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_dag_schooljuf.html
oh mijn god...
Jij bent wel zieligquote:Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
bedoel je niet praise mohammed? ;s
beetje voor schut dit
Chai moet van dr assertje hebben.quote:
Dat dan net weer niet. Wel zelfde soort gemiddeld donkerblond koppie. /Nultyquote:
Niets mis meequote:Op woensdag 18 november 2015 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat dan net weer niet. Wel zelfde soort gemiddeld donkerblond koppie. /Nulty
#vrouwenstrugglesquote:Op woensdag 18 november 2015 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja! En met jou?
Heb aardappelsalade gemaakt voor mn vriend, maar wou dat ik ook voor mijzelf had gemaakt ipv die milka op te eten.
#dagboek
Jep vond ook koppie, plus kapseltje. Jij bent ook best basic verder qua kleding gemiddeld gezien volgensmij. Zij is ook geen tutje.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat dan net weer niet. Wel zelfde soort gemiddeld donkerblond koppie. /Nulty
Ja klopt ben een echte basic bitch.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jep vond ook koppie, plus kapseltje. Jij bent ook best basic verder qua kleding gemiddeld gezien volgensmij. Zij is ook geen tutje.
onderwater....onderwaterrrrrquote:Op woensdag 18 november 2015 21:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jep vond ook koppie, plus kapseltje. Jij bent ook best basic verder qua kleding gemiddeld gezien volgensmij. Zij is ook geen tutje.
Hahah damnquote:Op woensdag 18 november 2015 21:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Plus geen make up- tot subtiele make up. Heeft zij ook volgensmij niet veel op.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja klopt ben een echte basic bitch.
Gewoon gemiddelde hoeveelheid make-up horr.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Plus geen make up- tot subtiele make up. Heeft zij ook volgensmij niet veel op.
Het ziet er iig nooit uit alsof je met je hoofd in de poeder gevallen bent/ of een schilderijtje bent.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon gemiddelde hoeveelheid make-up horr.
Hoe vaak zie je mij in het dagelijks leven dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Het ziet er iig nooit uit alsof je met je hoofd in de poeder gevallen bent/ of een schilderijtje bent.
Doet aan als natural.
ufffffffquote:Op woensdag 18 november 2015 22:02 schreef krioro het volgende:
Met veel make-up ziet Chai er zo uit:
[ afbeelding ]
Nooit, maar die indruk krijg ik.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je mij in het dagelijks leven dan?
Ben jij wel eens met je neus in de poeier gevallenquote:Op woensdag 18 november 2015 22:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Het ziet er iig nooit uit alsof je met je hoofd in de poeder gevallen bent/ of een schilderijtje bent.
Doet aan als natural.
Hahah veel make-up en veel plastische chirurgiequote:Op woensdag 18 november 2015 22:02 schreef krioro het volgende:
Met veel make-up ziet Chai er zo uit:
[ afbeelding ]
Jwl maar val liever met m'n neus in de boter :$quote:Op woensdag 18 november 2015 22:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben jij wel eens met je neus in de poeier gevallen
Dus je hebt wel eens gesnoven?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jwl maar val liever met m'n neus in de boter :$
worthless without pics.quote:
Krioro ik geef je 2 tellen....quote:
zou je meenemen op tripjequote:Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
iedereen weet ondertussen wel hoe mn fleekbrows uitzien
jij begint met kutopmerkingen.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Onnodig kwetsend weer, dacht dat we vrienden waren
Wat een mooi landschapquote:Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
zou je meenemen op tripje
http://www.dailymail.co.u(...)seat-belt-sight.html
Meloewa en dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Krioro ik geef je 2 tellen....
Je doet me nu bewust pijn he.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Langs je vriendin gaan liggen in bed.
Oh wacht.
Ga je stoer doen krioro waar is de love gebleven die je ooit had voor me...quote:
Mijn liefde voor jou is onveranderd babygirl.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ga je stoer doen krioro waar is de love gebleven die je ooit had voor me...
Rule number 1 never be number 2.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou is onveranderd babygirl.
Maar ik hou ook van Chai.
deze doenquote:Ben jij die leuke nette verzorgde man en heb jij zin in een geil en ondeugend avontuur? Of heb jij na een dag hard werken even ontspanning nodig? Zoek dan niet verder en neem gerust contact met mij op! Als je verlegen bent dan zal ik er alles aan doen om jou op je gemak te stellen.
Volgensmij z'n de verlegen mensen wel de beste klantjes.quote:
heb jij geluk dat ze in spanje geen nederland kunnenquote:Op woensdag 18 november 2015 22:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
zo lief
ga deze als tinder bio doen
Ik vertaal 't welquote:Op woensdag 18 november 2015 22:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb jij geluk dat ze in spanje geen nederland kunnen
Niet 'J'adore l'Emma du Stone'?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
zo lief
ga deze als tinder bio doen
quote:Op woensdag 18 november 2015 22:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Rule number 1 never be number 2.
Doe alsof je ziek bent dan kan ze dat sexy nurse pakje aandoen.quote:
Thnx baequote:Op woensdag 18 november 2015 22:23 schreef Crip het volgende:
[..]
to be honest dat zei SE toch tegen je
sorry ik lees altijd over SE haar posts heenquote:Op woensdag 18 november 2015 22:23 schreef Crip het volgende:
[..]
to be honest dat zei SE toch tegen je
Wil wel maar is haram.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:23 schreef Crip het volgende:
huid onder mn wenkbrauw is nu wel gevoelig wie wilt kusje erop geven
Stormt flink he..quote:Op woensdag 18 november 2015 21:57 schreef krioro het volgende:
[..]
#vrouwenstruggles
Hier ook goed hoor. Zolang er geen bomen naar binnen waaien.
wnnr ga je me blessen met je face #nocreepquote:Op woensdag 18 november 2015 22:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt wel een beetje
Ben alleen niet zo geel
Ben je knap?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben alleen niet zo geel
Wat is je afkomstquote:Op woensdag 18 november 2015 22:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben alleen niet zo geel
morgenquote:Op woensdag 18 november 2015 22:23 schreef Crip het volgende:
huid onder mn wenkbrauw is nu wel gevoelig wie wilt kusje erop geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |