Oh hoe ging je date? Was het echt zo'n gladde player?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee
Die stuur ik gwn nudies via whatsapp
Voor een fapfilmpje?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef MAHL het volgende:
Net ff terug van sporten, zo even fapje doen en douchen. Iemand nog aanraders?
Leukquote:Op woensdag 18 november 2015 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh hoe ging je date? Was het echt zo'n gladde player?
mia khalifaquote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef MAHL het volgende:
Langs je vriendin gaan liggen in bed.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef MAHL het volgende:
Niemand die zegt "hey juf, goede tetten"quote:Op woensdag 18 november 2015 21:49 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_dag_schooljuf.html
oh mijn god...
Lijkt beetje op Chaiquote:Op woensdag 18 november 2015 21:49 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_dag_schooljuf.html
oh mijn god...
Jij bent wel zieligquote:Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
bedoel je niet praise mohammed? ;s
beetje voor schut dit
Chai moet van dr assertje hebben.quote:
Dat dan net weer niet. Wel zelfde soort gemiddeld donkerblond koppie. /Nultyquote:
Niets mis meequote:Op woensdag 18 november 2015 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat dan net weer niet. Wel zelfde soort gemiddeld donkerblond koppie. /Nulty
#vrouwenstrugglesquote:Op woensdag 18 november 2015 21:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja! En met jou?
Heb aardappelsalade gemaakt voor mn vriend, maar wou dat ik ook voor mijzelf had gemaakt ipv die milka op te eten.
#dagboek
Jep vond ook koppie, plus kapseltje. Jij bent ook best basic verder qua kleding gemiddeld gezien volgensmij. Zij is ook geen tutje.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat dan net weer niet. Wel zelfde soort gemiddeld donkerblond koppie. /Nulty
Ja klopt ben een echte basic bitch.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jep vond ook koppie, plus kapseltje. Jij bent ook best basic verder qua kleding gemiddeld gezien volgensmij. Zij is ook geen tutje.
onderwater....onderwaterrrrrquote:Op woensdag 18 november 2015 21:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jep vond ook koppie, plus kapseltje. Jij bent ook best basic verder qua kleding gemiddeld gezien volgensmij. Zij is ook geen tutje.
Hahah damnquote:Op woensdag 18 november 2015 21:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Plus geen make up- tot subtiele make up. Heeft zij ook volgensmij niet veel op.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja klopt ben een echte basic bitch.
Gewoon gemiddelde hoeveelheid make-up horr.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:59 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Plus geen make up- tot subtiele make up. Heeft zij ook volgensmij niet veel op.
Het ziet er iig nooit uit alsof je met je hoofd in de poeder gevallen bent/ of een schilderijtje bent.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon gemiddelde hoeveelheid make-up horr.
Hoe vaak zie je mij in het dagelijks leven dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Het ziet er iig nooit uit alsof je met je hoofd in de poeder gevallen bent/ of een schilderijtje bent.
Doet aan als natural.
ufffffffquote:Op woensdag 18 november 2015 22:02 schreef krioro het volgende:
Met veel make-up ziet Chai er zo uit:
[ afbeelding ]
Nooit, maar die indruk krijg ik.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe vaak zie je mij in het dagelijks leven dan?
Ben jij wel eens met je neus in de poeier gevallenquote:Op woensdag 18 november 2015 22:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Het ziet er iig nooit uit alsof je met je hoofd in de poeder gevallen bent/ of een schilderijtje bent.
Doet aan als natural.
Hahah veel make-up en veel plastische chirurgiequote:Op woensdag 18 november 2015 22:02 schreef krioro het volgende:
Met veel make-up ziet Chai er zo uit:
[ afbeelding ]
Jwl maar val liever met m'n neus in de boter :$quote:Op woensdag 18 november 2015 22:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ben jij wel eens met je neus in de poeier gevallen
Dus je hebt wel eens gesnoven?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:09 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jwl maar val liever met m'n neus in de boter :$
worthless without pics.quote:
Krioro ik geef je 2 tellen....quote:
zou je meenemen op tripjequote:Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
iedereen weet ondertussen wel hoe mn fleekbrows uitzien
jij begint met kutopmerkingen.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Onnodig kwetsend weer, dacht dat we vrienden waren
Wat een mooi landschapquote:Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
zou je meenemen op tripje
http://www.dailymail.co.u(...)seat-belt-sight.html
Meloewa en dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Krioro ik geef je 2 tellen....
Je doet me nu bewust pijn he.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Langs je vriendin gaan liggen in bed.
Oh wacht.
Ga je stoer doen krioro waar is de love gebleven die je ooit had voor me...quote:
Mijn liefde voor jou is onveranderd babygirl.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ga je stoer doen krioro waar is de love gebleven die je ooit had voor me...
Rule number 1 never be number 2.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou is onveranderd babygirl.
Maar ik hou ook van Chai.
deze doenquote:Ben jij die leuke nette verzorgde man en heb jij zin in een geil en ondeugend avontuur? Of heb jij na een dag hard werken even ontspanning nodig? Zoek dan niet verder en neem gerust contact met mij op! Als je verlegen bent dan zal ik er alles aan doen om jou op je gemak te stellen.
Volgensmij z'n de verlegen mensen wel de beste klantjes.quote:
heb jij geluk dat ze in spanje geen nederland kunnenquote:Op woensdag 18 november 2015 22:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
zo lief
ga deze als tinder bio doen
Ik vertaal 't welquote:Op woensdag 18 november 2015 22:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb jij geluk dat ze in spanje geen nederland kunnen
Niet 'J'adore l'Emma du Stone'?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
zo lief
ga deze als tinder bio doen
quote:Op woensdag 18 november 2015 22:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Rule number 1 never be number 2.
Doe alsof je ziek bent dan kan ze dat sexy nurse pakje aandoen.quote:
Thnx baequote:Op woensdag 18 november 2015 22:23 schreef Crip het volgende:
[..]
to be honest dat zei SE toch tegen je
sorry ik lees altijd over SE haar posts heenquote:Op woensdag 18 november 2015 22:23 schreef Crip het volgende:
[..]
to be honest dat zei SE toch tegen je
Wil wel maar is haram.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:23 schreef Crip het volgende:
huid onder mn wenkbrauw is nu wel gevoelig wie wilt kusje erop geven
Stormt flink he..quote:Op woensdag 18 november 2015 21:57 schreef krioro het volgende:
[..]
#vrouwenstruggles
Hier ook goed hoor. Zolang er geen bomen naar binnen waaien.
wnnr ga je me blessen met je face #nocreepquote:Op woensdag 18 november 2015 22:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee, maar lijkt wel een beetje
Ben alleen niet zo geel
Ben je knap?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben alleen niet zo geel
Wat is je afkomstquote:Op woensdag 18 november 2015 22:24 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben alleen niet zo geel
morgenquote:Op woensdag 18 november 2015 22:23 schreef Crip het volgende:
huid onder mn wenkbrauw is nu wel gevoelig wie wilt kusje erop geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |