is die tim veninga ONS filmpje goed?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij hebt schattige Shin Chan wenkies.
Neequote:Op woensdag 18 november 2015 21:27 schreef Chai het volgende:
[..]
omg maak je sletchat voor die Argentijn of zo?
Jawel hoor. Alleen hij legt het wel op zo'n manier uit dat je gaat denken waarom ONS ipv scharrel.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is die tim veninga ONS filmpje goed?
Gewoon.."Emma v Wijk"quote:Op woensdag 18 november 2015 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha
deze ga ik sturen
iemand op tinder vraagt mijn snapchat :s
Nog geen maand van huis en al helemaal bedorven.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
hahaha
deze ga ik sturen
iemand op tinder vraagt mijn snapchat :s
poes...ik bedoel poes. ok laat maarquote:
hoezo dat dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nog geen maand van huis en al helemaal bedorven.
Ja zou echt beter zijn als ze frigide was.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nog geen maand van huis en al helemaal bedorven.
Je staat niet achter het aanrecht.quote:
of clean & untouchedquote:Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja zou echt beter zijn als ze frigide was.
Ik wist het gewoon.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen hij legt het wel op zo'n manier uit dat je gaat denken waarom ONS ipv scharrel.
Ja! En met jou?quote:
ik begreep hem hoor maar ga daar toh nie lopen plukken met pincetje ;squote:Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
poes...ik bedoel poes. ok laat maar
naald danquote:Op woensdag 18 november 2015 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
ik begreep hem hoor maar ga daar toh nie lopen plukken met pincetje ;s
Oh hoe ging je date? Was het echt zo'n gladde player?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee
Die stuur ik gwn nudies via whatsapp
Voor een fapfilmpje?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef MAHL het volgende:
Net ff terug van sporten, zo even fapje doen en douchen. Iemand nog aanraders?
Leukquote:Op woensdag 18 november 2015 21:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh hoe ging je date? Was het echt zo'n gladde player?
mia khalifaquote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef MAHL het volgende:
Net ff terug van sporten, zo even fapje doen en douchen. Iemand nog aanraders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |