zou je meenemen op tripjequote:Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef Crip het volgende:
[..]
iedereen weet ondertussen wel hoe mn fleekbrows uitzien
jij begint met kutopmerkingen.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
Onnodig kwetsend weer, dacht dat we vrienden waren
Wat een mooi landschapquote:Op woensdag 18 november 2015 22:11 schreef Montelly het volgende:
[..]
zou je meenemen op tripje
http://www.dailymail.co.u(...)seat-belt-sight.html
Meloewa en dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:10 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Krioro ik geef je 2 tellen....
Je doet me nu bewust pijn he.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Langs je vriendin gaan liggen in bed.
Oh wacht.
Ga je stoer doen krioro waar is de love gebleven die je ooit had voor me...quote:
Mijn liefde voor jou is onveranderd babygirl.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ga je stoer doen krioro waar is de love gebleven die je ooit had voor me...
Rule number 1 never be number 2.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:14 schreef krioro het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou is onveranderd babygirl.
Maar ik hou ook van Chai.
deze doenquote:Ben jij die leuke nette verzorgde man en heb jij zin in een geil en ondeugend avontuur? Of heb jij na een dag hard werken even ontspanning nodig? Zoek dan niet verder en neem gerust contact met mij op! Als je verlegen bent dan zal ik er alles aan doen om jou op je gemak te stellen.
Volgensmij z'n de verlegen mensen wel de beste klantjes.quote:
heb jij geluk dat ze in spanje geen nederland kunnenquote:Op woensdag 18 november 2015 22:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
zo lief
ga deze als tinder bio doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |