Zeker weten? Iemand verlangens weet je nooit echt 100% zekerquote:
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoe dan? Ergens wat gaan drinken/eten en haar de rekening laten betalen en dan denken nog te neuken oid?
Accountant type gespot.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik mag wel overwerken, maar liever niet declarerenTevens, overwerk zit al voor een deel in loon bij mij.
Nou als hij het wel wil, maar zegt van niet is dat toch zijn probleem, niet dat van mij.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zeker weten? Iemand verlangens weet je nooit echt 100% zeker
Nog een leuke avond ook:$ een hoer is echt geforceerd.quote:
Heb je ooit een hoer gedaan?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nog een leuke avond ook:$ een hoer is echt geforceerd.
Pak-je, kwak-je en dag-jeeeeeeeee.
Je kunt beter zelf de waarheid boven water halen dan wachten tot je ermee geconfronteerd wordt.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou als hij het wel wil, maar zegt van niet is dat toch zijn probleem, niet dat van mij.
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Heb je ooit een hoer gedaan?
Ja paranoïde zijn is de oplossing. Dat brengt vast geen andere vervelende confrontaties met zich mee.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:46 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Je kunt beter zelf de waarheid boven water halen dan wachten tot je ermee geconfronteerd wordt.
Heb je het aangeboden?quote:
ik schat jou wel in voor een meisje die dat hele filmpje heeft bekeken of op z'n minst een aardig stuk.quote:
Ik kan me dan ook niet vergelijken met een nuchtere boerin van het platteland. RIP.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja paranoïde zijn is de oplossing. Dat brengt vast geen andere vervelende confrontaties met zich mee.
Dat dorp van jou is geen platteland idd.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:48 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik kan me dan ook niet vergelijken met een nuchtere boerin van het plattenland. RIP.
Omdat ze allemaal op uurtje reizen zijn. Er is er wel eentje in mn hometown tho. Echt mijn typequote:Op woensdag 18 november 2015 20:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo ben je kapot? Gewoon ipv trainen keer naar een hoertje gaan.
edit: waarom trouwens per se doordeweeks
Wist dat je dat ging zeggenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat dorp van jou is geen platteland idd.
Een uur reizen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal op uurtje reizen zijn. Er is er wel eentje in mn hometown tho. Echt mijn type1.70 blond blue eyes cup C. Maar zij ontvangt sporadisch.
Dima, je gaat toch niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal op uurtje reizen zijn. Er is er wel eentje in mn hometown tho. Echt mijn type1.70 blond blue eyes cup C. Maar zij ontvangt sporadisch.
The weeeeekendquote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo 'wij'? IfImJamesDean en jij?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:51 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wist dat je dat ging zeggenmaar wij hebben sowieso een andere mentaliteit. Ik zou ook niet op Mozy vallen bijv. terwijl ik wel durf te zeggen dat hij een verstandige jongen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |