Ja maar Chai is een beetje een nerdje.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs chai wist het, wil je nu een sticker ofzo
Lolquote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gast, ik heb "wag1" van jou![]()
[ afbeelding ]
jij weetquote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een gemis als je een paar kansloze straatwoorden niet kent ja
wat was on fleek nou weer?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Minder charmante foto's vergelijken met herpes.
Nee srs vindt uitgelekte nudes nog meer klasse hebben dan herpespics.
Je kon gewoon PM sturen bitchquote:Op woensdag 18 november 2015 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ik moest echt cringen toen ik ban had en ik zag cachie en chai daarover bezig
ahahahahahaahhahahah was je aan het meelezen? omgquote:Op woensdag 18 november 2015 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ik moest echt cringen toen ik ban had en ik zag cachie en chai daarover bezig
nee heb er de energie niet voor (srs)quote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
hey dima heb je al een hoe geboekt
How's your slang?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een gemis als je een paar kansloze straatwoorden niet kent ja
Weakquote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee heb er de energie niet voor (srs)
denk ook dat ik hem niet omhoog zou krijgen
ff kijken hoe het met me gaat zodra stage is afgelopen, miss dan wel proberen
ja toevallig welquote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
ahahahahahaahhahahah was je aan het meelezen? omg![]()
![]()
![]()
Haha ja man, ook Adulthood. Kreeg ik van een 100% NL gozer met een rijke papi met een boven gemiddelde kennis van UK shit, pcies iemand zoals jij dus =$.quote:
Hoezo?quote:
Lol jij verzint allemaal dingen waardoor ze vanzelf waarheid gaan worden.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Misschien was ik het wel.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha ja man, ook Adulthood. Kreeg ik van een 100% NL gozer met een rijke papi met een boven gemiddelde kennis van UK shit, pcies iemand zoals jij dus =$.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blauwe pil bestellenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ontknaapservice?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik kan ook geen keuze maken tussen al die meisjes.
Ik ben kapot na een dagje stage. Ik heb dan echt geen zin om dan nog ff te gaan reizen naar een hoertje.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol jij verzint allemaal dingen waardoor ze vanzelf waarheid gaan worden.
Gewoon met nieuwjaar 01-01-2016 ontmaagdingsdag. Makkelijk te onthouden ook.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zo niet verwacht dit!quote:Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben kapot na een dagje stage. Ik heb dan echt geen zin om dan nog ff te gaan reizen naar een hoertje.
Hoezo ben je kapot? Gewoon ipv trainen keer naar een hoertje gaan.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben kapot na een dagje stage. Ik heb dan echt geen zin om dan nog ff te gaan reizen naar een hoertje.
nou ja zegquote:Op woensdag 18 november 2015 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik kan ook geen keuze maken tussen al die meisjes.
dus je hebt echt herpesquote:Op woensdag 18 november 2015 20:38 schreef Neverknown het volgende:
Al zou ik nooit een euro uitgeven voor seks.
Beetje changeless wel.
Maar voor Dima een goed begin.
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kerel is bekend geworden door de Drake stimulus package op z'n track.
Zijn wel meer die die package hebben deployed. A$AP, Weeknd, PARTYNEXTDOOR, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler![]()
![]()
weekend vriend????quote:Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De een geeft het uit aan hoeren, de ander aan primarkshit. Boeiend.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:38 schreef Neverknown het volgende:
Al zou ik nooit een euro uitgeven voor seks.
Beetje changeless wel.
Maar voor Dima een goed begin.
Owja, timemanagement, prioriteiten.quote:
huh van hak naar tak dezequote:
Ja maar seks kun je ook gratis krijgen. Primarkquote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
De een geeft het uit aan hoeren, de ander aan primarkshit. Boeiend.
Wat een vreemde vergelijking.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mag niet meer overwerkenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Owja, timemanagement, prioriteiten.
No thanks.
Dat ook ja.quote:
Jammer, probeerde er juist mee aan te sluiten bij jouw belevingswereld.quote:
Hoe dan? Ergens wat gaan drinken/eten en haar de rekening laten betalen en dan denken nog te neuken oid?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja maar seks kun je ook gratis krijgen. Primark
Leef ik zo erg in een sprookjeswereld dan:$quote:Op woensdag 18 november 2015 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer, probeerde er juist mee aan te sluiten bij jouw belevingswereld.
Mag mozy een keer een hoer bezoeken onder het mom van "'een keer wat anders"? Met toestemming is het geen vreemdgaan en een hoer vormt geen potentiële kaper.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mag wel overwerken, maar liever niet declarerenquote:
Ik ken een jongen die krijgt ze met de paplepel naar binnen srs. Hij betaald nietssssssssss.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoe dan? Ergens wat gaan drinken/eten en haar de rekening laten betalen en dan denken nog te neuken oid?
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoe dan? Ergens wat gaan drinken/eten en haar de rekening laten betalen en dan denken nog te neuken oid?
Waarom interesseert dit jou?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mag mozy een keer een hoer bezoeken onder het mom van "'een keer wat anders"? Met toestemming is het geen vreemdgaan en een hoer vormt geen potentiële kaper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |