Jouw uitdrukkingen zijn echt te hard voor mensen met serieuze aandoeningen (ik niet)quote:Op woensdag 18 november 2015 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Minder charmante foto's vergelijken met herpes.
Nee srs vindt uitgelekte nudes nog meer klasse hebben dan herpespics.
Wanneer plaats jij 's een picca dan, mister forever undercoverquote:Op woensdag 18 november 2015 19:53 schreef Che_ het volgende:
Even normaal doen tegen meloewa
Ik ben haar whiteknight dus dan weet je genoeg
Is geen dreigement
Dingen worden serieus:$quote:Op woensdag 18 november 2015 19:53 schreef Che_ het volgende:
Even normaal doen tegen meloewa
Ik ben haar whiteknight dus dan weet je genoeg
Is geen dreigement
Van stim ondernomen dat hij lkkr is.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wanneer plaats jij 's een picca dan, mister forever undercover.
Ik zoek geen bevestigingquote:Op woensdag 18 november 2015 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
en van mijquote:Op woensdag 18 november 2015 19:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Van stim ondernomen dat hij lkkr is.
Daarom, geloof er geen bal vanquote:Op woensdag 18 november 2015 19:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Goeden pic, want die heb je van mij.quote:
echt?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zie dat jij op kop gaat voor grootste xenofoob.
Vernomen bedoel je denk ik :squote:Op woensdag 18 november 2015 19:54 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jouw smaak betwijfel ik welquote:
Ja had vernomen in mijn hoofd....... Sorryquote:
Klopt.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:55 schreef McNulty het volgende:
[..]
Goeden pic, want die heb je van mij.
Nog maar twee stemmen gedaan hoor.quote:
hah shiitquote:Op woensdag 18 november 2015 19:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jouw smaak betwijfel ik welDie oude blanke mannelijke pedofielen looks altijd :$
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:55 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jouw smaak betwijfel ik welDie oude blanke mannelijke pedofielen looks altijd :$
Heb jij wel eens gemeet met iemand van FOK!quote:Op woensdag 18 november 2015 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Daarom, geloof er geen bal van. Alsof hij überhaupt zou meeten met iemand van FOK!, is hij veel te G voor
.
als t maar nie babylone zina isquote:Op woensdag 18 november 2015 19:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Crip heb echt een mooie mocronummer gevonden
Dat denk ik niet, ik heb niet op jou gestemd.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:56 schreef HPLC het volgende:
Denken dat ik een nazihomo ben, valt me tegen JD
want?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:56 schreef Crip het volgende:
Ik heb een brede smaak, moet ook wel als j mij bent
Jij valt wel heel erg op opgedroogd en bepaald gezag lijkt hetquote:Op woensdag 18 november 2015 19:56 schreef Crip het volgende:
Oxymoronquote:Op woensdag 18 november 2015 19:56 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Crip heb echt een mooie mocronummer gevonden
Nee (srs).quote:Op woensdag 18 november 2015 19:56 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Heb jij wel eens gemeet met iemand van FOK!
Je moet nog wel even bij Pearl langsgaan. Specsavers mag ookquote:Op woensdag 18 november 2015 19:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, ik heb niet op jou gestemd.
Mag PM ook?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee (srs).
Dus als iemand me wilt meeten hier, let me know via DM.
Hoezo?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je moet nog wel even bij Pearl langsgaan. Specsavers mag ook
ik val niet alleen op opgedroogt brede chubbies is ook leuk.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:57 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Jij valt wel heel erg op opgedroogd en bepaald gezag lijkt het
Ahaquote:Op woensdag 18 november 2015 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee (srs).
Dus als iemand me wilt meeten hier, let me know via DM.
Tja, niemand wil mij vanwege mijn scheefstaande ogen, zo hebben we allemaal wel wat.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand wil haar vanwege haar bomgordel.
wrom?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:56 schreef Crip het volgende:
wrom?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ahadrm wil je steeds die foto's
Wauw 1+1 = 2
:$
High five.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
ja weetik nie mss schrik ik mannen af ofzo
Heb alleen fotos van jou gezien met beugel.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ahadrm wil je steeds die foto's
Wauw 1+1 = 2
:$
Al die chicks zeggen dat hier, dacht srs dat hij een gangster wasquote:Op woensdag 18 november 2015 20:00 schreef Chloroform het volgende:
Che is meer qt dan stoere boy, zou snoepjes geven
Wauw viespeuk gespotquote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:00 schreef Chloroform het volgende:
ik hou al opquote:Op woensdag 18 november 2015 20:00 schreef HPLC het volgende:
Had ik maar een ban, nu zit een viezerik mij te dm'en
Gangster muffin jaquote:Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Al die chicks zeggen dat hier, dacht srs dat hij een gangster was.
Totaal niet meer, ben ook brunette nu.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb alleen fotos van jou gezien met beugel.
Zijn die nog actueel?
Maar ik kom zo makkelijk over dat ik ze afschrik :squote:Op woensdag 18 november 2015 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
zou jou echt hard doen als ik man was
Dat heeft ie al rondgestuurd naar alle allochtoonse chicks.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
picsquote:Op woensdag 18 november 2015 20:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Totaal niet meer, ben ook brunette nu.
En wat vetter.
jouw vader heeft smaakquote:Op woensdag 18 november 2015 20:02 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Is echt een nummer dat mijn vader zou luisteren![]()
Ken je Sabah?
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik kom zo makkelijk over dat ik ze afschrik :s
hhhhhquote:Op woensdag 18 november 2015 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat heeft ie al rondgestuurd naar alle allochtoonse chicks.
Heb hem ook gemeet.
Undercover is ie niet.
Wel lekker.
Zo in dat steegje.
Haha ja kloptquote:Op woensdag 18 november 2015 20:02 schreef Crip het volgende:
[..]
jouw vader heeft smaak
nee ken ik nie ;o
bijna mijn drinken uitgespuugdquote:Op woensdag 18 november 2015 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest dit Googlen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja heb altijd vieze praatjes, dus vandaar.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest dit Googlen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is Veer? Ik wil een sextalks SC over buitenseksquote:Op woensdag 18 november 2015 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb hem ook gemeet.
Undercover is ie niet.
Wel lekker.
Zo in dat steegje.
Heb je er een natte broek aan overhouden of niet?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb hem ook gemeet.
Undercover is ie niet.
Wel lekker.
Zo in dat steegje.
okquote:Op woensdag 18 november 2015 20:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja heb altijd vieze praatjes, dus vandaar.
[..]
Woowquote:Op woensdag 18 november 2015 20:00 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest dit Googlen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, daar heeft ie al vaker voor gezorgd.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Heb je er een natte broek aan overhouden of niet?
#durfttevragen
Ik tem je welquote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Woow
Was belichting. Heb agressieve uiterlijk
Heb je ook 3 mm?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde net nog een dickpic maken en sturen maar het is daar beneden meer bos dan piemel helaas
Oke heb je problemen met delen?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, daar heeft ie al vaker voor gezorgd.
Belichting (A)quote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Woow
bewijs dat jij geen dinnie hebt hermanquote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wilde net nog een dickpic maken en sturen maar het is daar beneden meer bos dan piemel helaas
Pics kunnen in dm.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:02 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Totaal niet meer, ben ook brunette nu.
En wat vetter.
Hahahahaquote:Op woensdag 18 november 2015 20:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Woow
Wanneer gaan me nou meetenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:05 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Oke heb je problemen met delen?
Jaaa die ken ikquote:
nee, 10mm. heb dat pistool net aan companion gegeven in fallout 4quote:
dus volgens jou zijn er geen chicks die ervan houden om te flossen met schaamhaar?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
bewijs dat jij geen dinnie hebt herman
Gatver niet als Cholo er isquote:Op woensdag 18 november 2015 20:06 schreef McNulty het volgende:
che_ aaien cholo & stimo je wel eens?
Niet te persoonlijk worden aubquote:Op woensdag 18 november 2015 20:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pics kunnen in dm.
Of zal ik snapchat downloaden?
echt leuke muziekquote:Op woensdag 18 november 2015 20:05 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jaaa die ken ik
Altijd bij feestjes enzo
is dit een steek naar iemand?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
Meeste teleurstelling was een dame die gewoon Paki leek. Zo niet verwacht.
Oké, al een Fat Man gescoord?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
nee, 10mm. heb dat pistool net aan companion gegeven in fallout 4
Johquote:
Als ik feestje ofzo mag je met mij meequote:Op woensdag 18 november 2015 20:07 schreef Crip het volgende:
[..]
echt leuke muziek![]()
speelde ze dat maar bij mocro feesten
Mij meeten was toch een schande.quote:
Deal, ik ga wel helemaal los hequote:Op woensdag 18 november 2015 20:07 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Als ik feestje ofzo mag je met mij mee
Niks persoonlijk hoor, wou alleen tetou afkrakenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:07 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Mij meeten was toch een schande.
Ben je zo labiel:$ of toevallig een beetje geil vandaag :$
U surequote:Op woensdag 18 november 2015 20:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Niet te persoonlijk worden aub
wat betekent tbh?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:09 schreef McNulty het volgende:
ik zie cc en cholo samen in de toekomest wel stimo een pak rammel geven tbh.
niggas who didnt get the pum for too long be likequote:Op woensdag 18 november 2015 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks persoonlijk hoor, wou alleen tetou afkraken.
Wie is cc?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:09 schreef McNulty het volgende:
pum pumquote:Op woensdag 18 november 2015 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
niggas who didnt get the pum for too long be like
de een te dik, de ander te klein..quote:Op woensdag 18 november 2015 20:09 schreef McNulty het volgende:
Weet nog de tijd dat ik een soort dokter Klaagmuur was voor jouw frustraties.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks persoonlijk hoor, wou alleen tetou afkraken. Altijd al labiel geweest, vraag Chai maar
.
Ook altijd al geil geweest btw, vraag dat maar aan Chloro.
moet je mij niet aanpakken, pak haar aanquote:
En hoequote:Op woensdag 18 november 2015 20:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gaan we samen los![]()
Word echt mooi
#TeamThirsty.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:10 schreef Crip het volgende:
[..]
niggas who didnt get the pum for too long be like
Heb wel betere dingen te doen dan me druk maken om wat een vadsige, ratchety ass, has-been koerd van me vindtquote:Op woensdag 18 november 2015 20:09 schreef McNulty het volgende:
Blij dat je er nooit een eind aan hebt gemaakt, zou me oprecht rot voelen daarover.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet nog de tijd dat ik een soort dokter Klaagmuur was voor jouw frustraties.
Was wel awkward dat je zelfs opgewonden werd van jezelf insmeren met babyolie ;squote:Op woensdag 18 november 2015 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks persoonlijk hoor, wou alleen tetou afkraken. Altijd al labiel geweest, vraag Chai maar
.
Sws je druk maken om wat vreemde mensen op het internet van je vindenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doen dan me druk maken om wat een vadsige, ratchety ass, has-been koerd van me vindt
Hmm denk dat het verhaal gaat dat ik mn banaan tussen je schoot stopquote:Op woensdag 18 november 2015 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha
Ja
Sure
Kom maar op schoot, dan mag je een banaantje en lees ik verhaaltje voor.
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blij dat je er nooit een eind aan hebt gemaakt, zou me oprecht rot voelen daarover.
SPOILER: Voor noobs die dokter Klaagmuur niet kennenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wel als ik al dan niet per ongeluk over m'n tepel wrijfquote:Op woensdag 18 november 2015 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was wel awkward dat je zelfs opgewonden werd van jezelf insmeren met babyolie ;s
Ja gaat wel goed. Stage valt beetje tegen. Veel te lastigquote:
Je vergeet een hoofdletter en gebruikt een me.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doen dan me druk maken om wat een vadsige, ratchety ass, has-been koerd van me vindt
Ahw. Wat lief dit. Je wordt softquote:Op woensdag 18 november 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blij dat je er nooit een eind aan hebt gemaakt, zou me oprecht rot voelen daarover.
Ow enne wat voor een stage heb je?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed. Stage valt beetje tegen. Veel te lastig
Maar mag absoluut niet klagen verder. Hoe is het met jou Cripjen?
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Wat lief dit. Je wordt soft
Niet het einde verklappen ;squote:Op woensdag 18 november 2015 20:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm denk dat het verhaal gaat dat ik mn banaan tussen je schoot stop
DATE?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:15 schreef Crip het volgende:
ik weet nie waar mn pincet is kan niet met een unibrow op date
Wat voor gekke dingen laten ze je doen? arme emmaquote:Op woensdag 18 november 2015 20:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed. Stage valt beetje tegen. Veel te lastig
Maar mag absoluut niet klagen verder. Hoe is het met jou Cripjen?
Hinderlijk he.. Had dat laatst ook. Nieuwe gehaald en dan vind ik het wel meteen terug.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:15 schreef Crip het volgende:
ik weet nie waar mn pincet is kan niet met een unibrow op date
Nou die man legt alles super snel uit in het Engels met zijn Franse accent. Voor hem easypeasy voor mij totaal nieuw. Gelukkig had ik vandaag nog geen inloggegevens in het systeem dus hoefde ik het nog niet zelf te doen. Want heb een hoop ja geknikt toen ik het maar half of helemaal niet begreepquote:Op woensdag 18 november 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat voor gekke dingen laten ze je doen arme emma?
Wat zijn je specialiteiten en wat vraag je per uur?:$quote:Op woensdag 18 november 2015 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
.
is letterlijk de 3de die ik kwijt ben in 2 maanden tijd ofzo, heb t gevoel dat mn moeder ze tjoeptquote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hinderlijk he.. Had dat laatst ook. Nieuwe gehaald en dan vind ik het wel meteen terug.
met achmed of bert?quote:
Deze is zo cute eh :$$quote:
Massage, doggystyle en cowgirlquote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wat zijn je specialiteiten en wat vraag je per uur?:$
maak aantekeningen terwijl hij uitlegt dan moet ie sowieso wachten totdat je klaar bent met schrijven.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou die man legt alles super snel uit in het Engels met zijn Franse accent. Voor hem easypeasy voor mij totaal nieuw. Gelukkig had ik vandaag nog geen inloggegevens in het systeem dus hoefde ik het nog niet zelf te doen. Want heb een hoop ja geknikt toen ik het maar half of helemaal niet begreep
Verlaag die prijs naar Paki niveau svpquote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Massage, doggystyle en cowgirl. ¤150 p/u =$.
Ja dat doe ik ook maar hij praat en klikt gewoon verderquote:Op woensdag 18 november 2015 20:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
maak aantekeningen terwijl hij uitlegt dan moet ie sowieso wachten totdat je klaar bent met schrijven.
Omdat jij Paki money hebtquote:Op woensdag 18 november 2015 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verlaag die prijs naar Paki niveau svp
kei duur geakquote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Montelly het volgende:
Eyyyy heb te druk, kan vandaag niet mee SC'en
ik moest echt lache om deze mededelingquote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Montelly het volgende:
Jmmr man echt een gemisquote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Montelly het volgende:
CHE vraagt 120 euro per uur. Hoe komt dat?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is Paki moneyquote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat jij Paki money hebtNope.
Eindelijk. Kunnen we over je roddelenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Montelly het volgende:
smoothquote:
jij wel weerquote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Eindelijk. Kunnen we over je roddelen
eten, halal pum, pakies, koelies, bitchfights, tits, fallout 4, arabische muziek, meloewa's herpes en het vertek van Chai haar paardjes.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef Montelly het volgende:
Kan iemand ff een samenvatting posten over de highlights van vanavond, tis al bijna 20:30.
Maar ape ging wel ape killen hahaha net zo vertieft als de mens waren ze uiteindelijk.quote:
Ik heb echt geen idee wat hier staat.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor siddity sma's die craven naar bbc toch.
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor siddity sma's die craven naar bbc toch.
Wat zegt deze gekke gast allemaalquote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar ape ging wel ape killen hahaha net zo vertieft als de mens waren ze uiteindelijk.
weet je niet wat een bbc is? moet ik je leren?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat hier staat.
Waar wil jij een bbc vandaan toverenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
weet je niet wat een bbc is? moet ik je leren?
Ik d8 clean & untouchedquote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
zit ik op jouw lvl nu toch, is toch goed.
KOEKOEK! hahaha! Tuuut Tuut Boing Boingquote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat zegt deze gekke gast allemaal
Helemaal van het stokkie af
ben ook clean & untouched, wt praat je.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik d8 clean & untouched
Zie gewoon dat je dates hebt ditdat
wat is 't?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
weet je niet wat een bbc is? moet ik je leren?
Jazekerquote:
Moet ze zichzelf opsluiten ofzoquote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik d8 clean & untouched
uit je anusquote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar wil jij een bbc vandaan toveren
hahahquote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
KOEKOEK! hahaha! Tuuut Tuut Boing Boing
Che_ wilt alleen een allochtone chick die nooit een man in haar leven heeft gezien.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ze zichzelf opsluiten ofzo
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik d8 clean & untouched
Doe niet aan analquote:
hij is bang dat ik zijn banaan nu niet groot genoeg vind als we gaan trouwenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Che_ wilt alleen een allochtone chick die nooit een man in haar leven heeft gezien.
Was fa2 chillquote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ze zichzelf opsluiten ofzo
Je mag absoluut geen vergelijkingsmateriaal hebben gezien neequote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
hij is bang dat ik zijn banaan nu niet groot genoeg vind als we gaan trouwen
hahahaquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef Crip het volgende:
ik doe alleen aan anaal want ben clean and untouched
#whenyoustayvirginandthefirstmanyoumarryhasa3inchdickquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je mag absoluut geen vergelijkingsmateriaal hebben gezien nee
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Was fa2 chill
Wilde geen teheran memories ophalen voor je
Je bent wel echt as Hollands as they come hè, geen benul van straattaal of e-slang en whateverquote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat hier staat.
Zal halalfrakandal weghalen en clean & untouched neerzettenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef Crip het volgende:
echt schattig hoorquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent wel echt as Hollands as they come hè, geen benul van straattaal of e-slang en whatever.
Deadline, offerte..quote:
ja dies wel goeiequote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal halalfrakandal weghalen en clean & untouched neerzetten
Puur & Halalquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef Crip het volgende:
Nee klopt.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent wel echt as Hollands as they come hè, geen benul van straattaal of e-slang en whatever.
Geen excuus. Ik ben ook oerhollands en ik wist het ook.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfs chai wist het, wil je nu een sticker ofzoquote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Geen excuus. Ik ben ook oerhollands en ik wist het ook.
Dan ben ik gewoon oerdomquote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gast, ik heb "wag1" van jouquote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij jou hè.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wist niet dat krantenwijk tegenwoordig zo georganiseerd was
hey dima heb je al een hoe geboektquote:
Ja maar Chai is een beetje een nerdje.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs chai wist het, wil je nu een sticker ofzo
Lolquote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gast, ik heb "wag1" van jou![]()
[ afbeelding ]
jij weetquote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een gemis als je een paar kansloze straatwoorden niet kent ja
wat was on fleek nou weer?quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Minder charmante foto's vergelijken met herpes.
Nee srs vindt uitgelekte nudes nog meer klasse hebben dan herpespics.
Je kon gewoon PM sturen bitchquote:Op woensdag 18 november 2015 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ik moest echt cringen toen ik ban had en ik zag cachie en chai daarover bezig
ahahahahahaahhahahah was je aan het meelezen? omgquote:Op woensdag 18 november 2015 20:32 schreef Crip het volgende:
[..]
ik moest echt cringen toen ik ban had en ik zag cachie en chai daarover bezig
nee heb er de energie niet voor (srs)quote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
hey dima heb je al een hoe geboekt
How's your slang?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat een gemis als je een paar kansloze straatwoorden niet kent ja
Weakquote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee heb er de energie niet voor (srs)
denk ook dat ik hem niet omhoog zou krijgen
ff kijken hoe het met me gaat zodra stage is afgelopen, miss dan wel proberen
ja toevallig welquote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
ahahahahahaahhahahah was je aan het meelezen? omg![]()
![]()
![]()
Haha ja man, ook Adulthood. Kreeg ik van een 100% NL gozer met een rijke papi met een boven gemiddelde kennis van UK shit, pcies iemand zoals jij dus =$.quote:
Hoezo?quote:
Lol jij verzint allemaal dingen waardoor ze vanzelf waarheid gaan worden.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Misschien was ik het wel.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha ja man, ook Adulthood. Kreeg ik van een 100% NL gozer met een rijke papi met een boven gemiddelde kennis van UK shit, pcies iemand zoals jij dus =$.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blauwe pil bestellenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ontknaapservice?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik kan ook geen keuze maken tussen al die meisjes.
Ik ben kapot na een dagje stage. Ik heb dan echt geen zin om dan nog ff te gaan reizen naar een hoertje.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Lol jij verzint allemaal dingen waardoor ze vanzelf waarheid gaan worden.
Gewoon met nieuwjaar 01-01-2016 ontmaagdingsdag. Makkelijk te onthouden ook.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zo niet verwacht dit!quote:Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben kapot na een dagje stage. Ik heb dan echt geen zin om dan nog ff te gaan reizen naar een hoertje.
Hoezo ben je kapot? Gewoon ipv trainen keer naar een hoertje gaan.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik ben kapot na een dagje stage. Ik heb dan echt geen zin om dan nog ff te gaan reizen naar een hoertje.
nou ja zegquote:Op woensdag 18 november 2015 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik kan ook geen keuze maken tussen al die meisjes.
dus je hebt echt herpesquote:Op woensdag 18 november 2015 20:38 schreef Neverknown het volgende:
Al zou ik nooit een euro uitgeven voor seks.
Beetje changeless wel.
Maar voor Dima een goed begin.
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kerel is bekend geworden door de Drake stimulus package op z'n track.
Zijn wel meer die die package hebben deployed. A$AP, Weeknd, PARTYNEXTDOOR, etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die spoiler![]()
![]()
weekend vriend????quote:Op woensdag 18 november 2015 20:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De een geeft het uit aan hoeren, de ander aan primarkshit. Boeiend.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:38 schreef Neverknown het volgende:
Al zou ik nooit een euro uitgeven voor seks.
Beetje changeless wel.
Maar voor Dima een goed begin.
Owja, timemanagement, prioriteiten.quote:
huh van hak naar tak dezequote:
Ja maar seks kun je ook gratis krijgen. Primarkquote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
De een geeft het uit aan hoeren, de ander aan primarkshit. Boeiend.
Wat een vreemde vergelijking.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mag niet meer overwerkenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Owja, timemanagement, prioriteiten.
No thanks.
Dat ook ja.quote:
Jammer, probeerde er juist mee aan te sluiten bij jouw belevingswereld.quote:
Hoe dan? Ergens wat gaan drinken/eten en haar de rekening laten betalen en dan denken nog te neuken oid?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja maar seks kun je ook gratis krijgen. Primark
Leef ik zo erg in een sprookjeswereld dan:$quote:Op woensdag 18 november 2015 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer, probeerde er juist mee aan te sluiten bij jouw belevingswereld.
Mag mozy een keer een hoer bezoeken onder het mom van "'een keer wat anders"? Met toestemming is het geen vreemdgaan en een hoer vormt geen potentiële kaper.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mag wel overwerken, maar liever niet declarerenquote:
Ik ken een jongen die krijgt ze met de paplepel naar binnen srs. Hij betaald nietssssssssss.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoe dan? Ergens wat gaan drinken/eten en haar de rekening laten betalen en dan denken nog te neuken oid?
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:41 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Hoe dan? Ergens wat gaan drinken/eten en haar de rekening laten betalen en dan denken nog te neuken oid?
Waarom interesseert dit jou?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mag mozy een keer een hoer bezoeken onder het mom van "'een keer wat anders"? Met toestemming is het geen vreemdgaan en een hoer vormt geen potentiële kaper.
Wil hij niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef McNulty het volgende:
[..]
Mag mozy een keer een hoer bezoeken onder het mom van "'een keer wat anders"? Met toestemming is het geen vreemdgaan en een hoer vormt geen potentiële kaper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |