Massage, doggystyle en cowgirlquote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Wat zijn je specialiteiten en wat vraag je per uur?:$
maak aantekeningen terwijl hij uitlegt dan moet ie sowieso wachten totdat je klaar bent met schrijven.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou die man legt alles super snel uit in het Engels met zijn Franse accent. Voor hem easypeasy voor mij totaal nieuw. Gelukkig had ik vandaag nog geen inloggegevens in het systeem dus hoefde ik het nog niet zelf te doen. Want heb een hoop ja geknikt toen ik het maar half of helemaal niet begreep
Verlaag die prijs naar Paki niveau svpquote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Massage, doggystyle en cowgirl. ¤150 p/u =$.
Ja dat doe ik ook maar hij praat en klikt gewoon verderquote:Op woensdag 18 november 2015 20:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
maak aantekeningen terwijl hij uitlegt dan moet ie sowieso wachten totdat je klaar bent met schrijven.
Omdat jij Paki money hebtquote:Op woensdag 18 november 2015 20:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Verlaag die prijs naar Paki niveau svp
kei duur geakquote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Montelly het volgende:
Eyyyy heb te druk, kan vandaag niet mee SC'en
ik moest echt lache om deze mededelingquote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Montelly het volgende:
Jmmr man echt een gemisquote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Montelly het volgende:
CHE vraagt 120 euro per uur. Hoe komt dat?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is Paki moneyquote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat jij Paki money hebtNope.
Eindelijk. Kunnen we over je roddelenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:20 schreef Montelly het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |