Was wel awkward dat je zelfs opgewonden werd van jezelf insmeren met babyolie ;squote:Op woensdag 18 november 2015 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks persoonlijk hoor, wou alleen tetou afkraken. Altijd al labiel geweest, vraag Chai maar
.
Ook altijd al geil geweest btw, vraag dat maar aan Chloro.
Sws je druk maken om wat vreemde mensen op het internet van je vindenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doen dan me druk maken om wat een vadsige, ratchety ass, has-been koerd van me vindt
Hmm denk dat het verhaal gaat dat ik mn banaan tussen je schoot stopquote:Op woensdag 18 november 2015 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha
Ja
Sure
Kom maar op schoot, dan mag je een banaantje en lees ik verhaaltje voor.
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blij dat je er nooit een eind aan hebt gemaakt, zou me oprecht rot voelen daarover.
SPOILER: Voor noobs die dokter Klaagmuur niet kennenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms wel als ik al dan niet per ongeluk over m'n tepel wrijfquote:Op woensdag 18 november 2015 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was wel awkward dat je zelfs opgewonden werd van jezelf insmeren met babyolie ;s
Ja gaat wel goed. Stage valt beetje tegen. Veel te lastigquote:
Je vergeet een hoofdletter en gebruikt een me.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb wel betere dingen te doen dan me druk maken om wat een vadsige, ratchety ass, has-been koerd van me vindt
Ahw. Wat lief dit. Je wordt softquote:Op woensdag 18 november 2015 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blij dat je er nooit een eind aan hebt gemaakt, zou me oprecht rot voelen daarover.
Ow enne wat voor een stage heb je?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed. Stage valt beetje tegen. Veel te lastig
Maar mag absoluut niet klagen verder. Hoe is het met jou Cripjen?
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Wat lief dit. Je wordt soft
Niet het einde verklappen ;squote:Op woensdag 18 november 2015 20:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm denk dat het verhaal gaat dat ik mn banaan tussen je schoot stop
DATE?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:15 schreef Crip het volgende:
ik weet nie waar mn pincet is kan niet met een unibrow op date
Wat voor gekke dingen laten ze je doen? arme emmaquote:Op woensdag 18 november 2015 20:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed. Stage valt beetje tegen. Veel te lastig
Maar mag absoluut niet klagen verder. Hoe is het met jou Cripjen?
Hinderlijk he.. Had dat laatst ook. Nieuwe gehaald en dan vind ik het wel meteen terug.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:15 schreef Crip het volgende:
ik weet nie waar mn pincet is kan niet met een unibrow op date
Nou die man legt alles super snel uit in het Engels met zijn Franse accent. Voor hem easypeasy voor mij totaal nieuw. Gelukkig had ik vandaag nog geen inloggegevens in het systeem dus hoefde ik het nog niet zelf te doen. Want heb een hoop ja geknikt toen ik het maar half of helemaal niet begreepquote:Op woensdag 18 november 2015 20:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat voor gekke dingen laten ze je doen arme emma?
Wat zijn je specialiteiten en wat vraag je per uur?:$quote:Op woensdag 18 november 2015 20:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niks persoonlijk hoor, wou alleen tetou afkraken. Altijd al labiel geweest, vraag Chai maar
.
Ook altijd al geil geweest btw, vraag dat maar aan Chloro.
is letterlijk de 3de die ik kwijt ben in 2 maanden tijd ofzo, heb t gevoel dat mn moeder ze tjoeptquote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hinderlijk he.. Had dat laatst ook. Nieuwe gehaald en dan vind ik het wel meteen terug.
met achmed of bert?quote:
Deze is zo cute eh :$$quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |