smoothquote:
jij wel weerquote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Eindelijk. Kunnen we over je roddelen
eten, halal pum, pakies, koelies, bitchfights, tits, fallout 4, arabische muziek, meloewa's herpes en het vertek van Chai haar paardjes.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:21 schreef Montelly het volgende:
Kan iemand ff een samenvatting posten over de highlights van vanavond, tis al bijna 20:30.
Maar ape ging wel ape killen hahaha net zo vertieft als de mens waren ze uiteindelijk.quote:
Ik heb echt geen idee wat hier staat.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor siddity sma's die craven naar bbc toch.
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor siddity sma's die craven naar bbc toch.
Wat zegt deze gekke gast allemaalquote:Op woensdag 18 november 2015 20:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Maar ape ging wel ape killen hahaha net zo vertieft als de mens waren ze uiteindelijk.
weet je niet wat een bbc is? moet ik je leren?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat hier staat.
Waar wil jij een bbc vandaan toverenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
weet je niet wat een bbc is? moet ik je leren?
Ik d8 clean & untouchedquote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
zit ik op jouw lvl nu toch, is toch goed.
KOEKOEK! hahaha! Tuuut Tuut Boing Boingquote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat zegt deze gekke gast allemaal
Helemaal van het stokkie af
ben ook clean & untouched, wt praat je.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik d8 clean & untouched
Zie gewoon dat je dates hebt ditdat
wat is 't?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
weet je niet wat een bbc is? moet ik je leren?
Jazekerquote:
Moet ze zichzelf opsluiten ofzoquote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik d8 clean & untouched
uit je anusquote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waar wil jij een bbc vandaan toveren
hahahquote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
KOEKOEK! hahaha! Tuuut Tuut Boing Boing
Che_ wilt alleen een allochtone chick die nooit een man in haar leven heeft gezien.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ze zichzelf opsluiten ofzo
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik d8 clean & untouched
Doe niet aan analquote:
hij is bang dat ik zijn banaan nu niet groot genoeg vind als we gaan trouwenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Che_ wilt alleen een allochtone chick die nooit een man in haar leven heeft gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |