Was fa2 chillquote:Op woensdag 18 november 2015 20:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet ze zichzelf opsluiten ofzo
Je mag absoluut geen vergelijkingsmateriaal hebben gezien neequote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
hij is bang dat ik zijn banaan nu niet groot genoeg vind als we gaan trouwen
hahahaquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef Crip het volgende:
ik doe alleen aan anaal want ben clean and untouched
#whenyoustayvirginandthefirstmanyoumarryhasa3inchdickquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je mag absoluut geen vergelijkingsmateriaal hebben gezien nee
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Was fa2 chill
Wilde geen teheran memories ophalen voor je
Je bent wel echt as Hollands as they come hè, geen benul van straattaal of e-slang en whateverquote:Op woensdag 18 november 2015 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat hier staat.
Zal halalfrakandal weghalen en clean & untouched neerzettenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef Crip het volgende:
echt schattig hoorquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent wel echt as Hollands as they come hè, geen benul van straattaal of e-slang en whatever.
Deadline, offerte..quote:
ja dies wel goeiequote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal halalfrakandal weghalen en clean & untouched neerzetten
Puur & Halalquote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef Crip het volgende:
Nee klopt.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je bent wel echt as Hollands as they come hè, geen benul van straattaal of e-slang en whatever.
Geen excuus. Ik ben ook oerhollands en ik wist het ook.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zelfs chai wist het, wil je nu een sticker ofzoquote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Geen excuus. Ik ben ook oerhollands en ik wist het ook.
Dan ben ik gewoon oerdomquote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Gast, ik heb "wag1" van jouquote:Op woensdag 18 november 2015 20:28 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed bij jou hè.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wist niet dat krantenwijk tegenwoordig zo georganiseerd was
hey dima heb je al een hoe geboektquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |