Nee je opende er speciaal een topic voor toch?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja klopt, al die mensen die die foto's postte hier wilde ook aand8 idd.
Ik heb hier nooit een foto zelf gepost van me herpeslip.
ik swaffel je hand welquote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Andere lippen zijn misschien effectiever.
Ik ben een lieve meid.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
De enige goeie post tot nu toe is de OP. Gvd, wat een wijven hier.
deze post is echt een aanwinst jaquote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
Seksist.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef JimmyDean het volgende:
27, en voor de camera jaquote:Op woensdag 18 november 2015 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is +30 denk ik. Haar kin begint te hangen. Of iig tegen de 30.
Ze wil wel Turk zei ze
het was meer dat ze zich liepen te vermaken ten koste van jou ;ssssquote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit een foto zelf gepost van mn herpeslip.
Met hier bedoel ik fok in het algemeenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:12 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik heb hier nooit een foto zelf gepost van mn herpeslip.
Hangende kin, maar geen onderkin? hoequote:Op woensdag 18 november 2015 21:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze is +30 denk ik. Haar kin begint te hangen. Of iig tegen de 30.
Ze wil wel Turk zei ze
Ja, die vibe krijg ik ook van haarquote:
Een aantal jaar geleden ja, klopt, oh wat een feedback dit weer :$ kan ik echt wat mee.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee je opende er speciaal een topic voor toch?
Stukje huid begnt wat losser te zijn na een bepaalde leeftijd. Moet je eens op gaan lettenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Hangende kin, maar geen onderkin? hoe
hjk eens manquote:Op woensdag 18 november 2015 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden ja, klopt, oh wat een feedback dit weer :$ kan ik echt wat mee.
Punt is ik kan ook wel meer oude koeien uit sloten kan halen. Ik zou niet ontkennen dat ik bepaalde dingen nu achterwegen zou hebben gelaten of anders aangepakt zou hebben.
Maar ja het leven is een leerproces is het niet?
Punt is meer dat iedereen hier zit voor de aandacht. Anders kan je ook je dagboek zonder respons erbij pakken is het niet?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
het was meer dat ze zich liepen te vermaken ten koste van jou ;ssss
Pak Chai aan nie mijquote:
Goeden post dit meloentjequote:Op woensdag 18 november 2015 21:15 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Een aantal jaar geleden ja, klopt, oh wat een feedback dit weer :$ kan ik echt wat mee.
Punt is ik kan ook wel meer oude koeien uit sloten kan halen. Ik zou niet ontkennen dat ik bepaalde dingen nu achterwegen zou hebben gelaten of anders aangepakt zou hebben.
Maar ja het leven is een leerproces is het niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |