abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:25:07 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157722180
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:23 schreef syndroom het volgende:
Ik kan nu wel vol in gaan zetten op het versieren van vrouwen maar als je al zoveel jaar achterloopt is het wel moeilijker. De concurrentie heeft immers ook niet stil gezeten.
Ik denk ook niet dat dat gaat werken. Zet je eerst vol in op losraken van je moeder, en vooral vice versa. Dat is je grootste hindernis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157722284
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat dat gaat werken. Zet je eerst vol in op losraken van je moeder, en vooral vice versa. Dat is je grootste hindernis.
Dat weet ik maar dat kost tijd.

Ik baal er gewoon van dat ik straks als maagd ontmaagd moet worden door een vrouw die al misschien 5 of 6 bedpartners heeft gehad. Liefst had ik natuurlijk een mede maagd gehad maar die zijn bijna niet te vinden.

Kennelijk is het vandaag de dag normaal dat vrouwen op 20 21-jarige leeftijd al meerdere bedpartners hebben gehad. Ik verbaas me dat ouders hier ook nog vaak gewoon goedkeuring voor geven. Kijk maar naar 40 dagen zonder seks, meisje van 19 dat openlijk toegeeft dat ze wekelijks 3 4 mannen afwerkt en ouders hiervan afweten en het gewoon goed vinden. :r
pi_157722346
Gek idee wel, dat de vrouw die je gaat ontmaagden waarschijnlijk nu iemand anders ligt te ballen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157722441
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:29 schreef syndroom het volgende:
Kennelijk is het vandaag de dag normaal dat vrouwen op 20 21-jarige leeftijd al meerdere bedpartners hebben gehad. Ik verbaas me dat ouders hier ook nog vaak gewoon goedkeuring voor geven. Kijk maar naar 40 dagen zonder seks, meisje van 19 dat openlijk toegeeft dat ze wekelijks 3 4 mannen afwerkt en ouders hiervan afweten en het gewoon goed vinden. :r
Daarvoor moet je ook geen toestemming aan je ouders vragen. :') En daarbij, normale ouders snappen dat gewoon aangezien ze zelf ook jong zijn geweest.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:34:28 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157722471
quote:

[..]

Ik baal er gewoon van dat ik straks als maagd ontmaagd moet worden door een vrouw die al misschien 5 of 6 bedpartners heeft gehad. Liefst had ik natuurlijk een mede maagd gehad maar die zijn bijna niet te vinden.

Vanaf toch zeker je achttiende vinden je ouders daar misschien wel iets van, maar of ze het goed vinden of niet is dan toch vooral hun probleem.

Ik verbaas me weer over hoe wereldvreemd jij bent.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:36:37 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157722539
quote:

Kennelijk is het vandaag de dag normaal dat vrouwen op 20 21-jarige leeftijd al meerdere bedpartners hebben gehad.
Dat is al normaal zo lang als dat ik me daar bewust van ben.
quote:
Ik verbaas me dat ouders hier ook nog vaak gewoon goedkeuring voor geven.
De wortel van je probleem ...
pi_157722676
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vanaf toch zeker je achttiende vinden je ouders daar misschien wel iets van, maar of ze het goed vinden of niet is dan toch vooral hun probleem.

Ik verbaas me weer over hoe wereldvreemd jij bent.
Ik kan me voorstellen dat er ouders zijn die zich schamen of boos worden om het seksuele gedrag van hun dochter.
pi_157722723
quote:
Ik kan nu wel vol in gaan zetten op het versieren van vrouwen maar als je al zoveel jaar achterloopt is het wel moeilijker. De concurrentie heeft immers ook niet stil gezeten.
Ik denk dat je beter vol in kan zetten op manier leren om met mensen om te gaan. Als je dat niet leuk vind wordt contact maken en relaties ontwikkelen, van welke aard dan ook, heel moeilijk.

Therapie, drugs, whatever, maar als je enige stappen wil zetten moet je uit je isolement geraken.
pi_157722838
quote:

[..]

Waarschijnlijk hebben die ouders er niet zoveel over te vinden. Of kunnen ze er van alles van vinden, maar trekken de kinderen (jongens en meisjes) terecht hun eigen plan.

Ik kan me er zeker wel in vinden dat het moeilijk is je los te maken van bepaalde waarden die ouders hun kinderen hebben geprobeerd mee te geven. Mijn ouders hebben mij opgevoed met het idee dat seks iets is dat je doet met iemand waar je van houdt en je een relatie mee hebt.
Dat hebben ze niet zo gedaan omdat ze mij in de hand wilden houden, maar omdat dat het beeld was dat zij van seks hadden. Ze zijn dan ook van een hele andere tijd, waarin die dingen anders waren. Toen ik voor het eerst een ONS had, vond ik dat wel even lastig, want zo was ik niet opgevoed.

Ik snap dus wel dat je losmaken van de ideeen die je ouders je hebben willen meegeven lastig is, maar het is jouw leven dat je mag (moet zelfs) leiden zoals jij denkt dat het goed is. En dat kun je alleen maar ontdekken als je je losmaakt van je ouders en je ouderlijk huis. Fysiek losmaakt ook in dit geval.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157723247
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben die ouders er niet zoveel over te vinden. Of kunnen ze er van alles van vinden, maar trekken de kinderen (jongens en meisjes) terecht hun eigen plan.

Ik kan me er zeker wel in vinden dat het moeilijk is je los te maken van bepaalde waarden die ouders hun kinderen hebben geprobeerd mee te geven. Mijn ouders hebben mij opgevoed met het idee dat seks iets is dat je doet met iemand waar je van houdt en je een relatie mee hebt.
Dat hebben ze niet zo gedaan omdat ze mij in de hand wilden houden, maar omdat dat het beeld was dat zij van seks hadden. Ze zijn dan ook van een hele andere tijd, waarin die dingen anders waren. Toen ik voor het eerst een ONS had, vond ik dat wel even lastig, want zo was ik niet opgevoed.

Ik snap dus wel dat je losmaken van de ideeen die je ouders je hebben willen meegeven lastig is, maar het is jouw leven dat je mag (moet zelfs) leiden zoals jij denkt dat het goed is. En dat kun je alleen maar ontdekken als je je losmaakt van je ouders en je ouderlijk huis. Fysiek losmaakt ook in dit geval.
Als je me het heel eerlijk vraagt zit er ook wel een klein beetje jaloezie in, liefst had ik natuurlijk ook wel die manier van vrijheid gewild maar met de steun van je ouders.
pi_157723253
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:40 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat er ouders zijn die zich schamen of boos worden om het seksuele gedrag van hun dochter.
Als die dochter gewoon een vast vriendje heeft?
pi_157723305
Ik had op mijn 20e ook al 3+ bedpartners gehad, heb toen ik jonger was ook niet stilgezeten ofzo. Maar dat maakt 'dat soort meisjes' en hun ouders ook niet minderwaardig ofzo, waren vriendjes en wat scharrels. Ouders hebben daar niet zoveel van te vinden, zeker niet als je het huis uit bent. Seks is gewoon fijn en leuk, als het goed is, dus om daar nu zo'n probleem van te maken...

Aan de ene kant zelf ziekelijk gefrustreerd zijn en seks/liefde/intimiteit willen en aan de andere kant ziekelijk (ja) strak volgens bepaalde waarden denken met betrekking tot vrouwen (en dan vooral vrouwen, niet mannen) en dat ze eigenlijk maar kuis moeten zijn is een vrij afknappend idee voor potentiële partners.
Ja doei.
pi_157723318
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Als die dochter gewoon een vast vriendje heeft?
Zou kunnen, maar ik bedoelde meer scharrelen, wekelijks een of meerdere ONS hebben.
pi_157723573
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:56 schreef syndroom het volgende:

[..]

Als je me het heel eerlijk vraagt zit er ook wel een klein beetje jaloezie in, liefst had ik natuurlijk ook wel die manier van vrijheid gewild maar met de steun van je ouders.
Dat snap ik. Je wordt er geen mooier, aantrekkelijker mens van, van dergelijke gevoelens ten opzichte van andere mensen.
De steun van je ouders klinkt natuurlijk fijn, maar dat hoort niet je overweging te zijn. JIJ moet met jezelf kunnen leven. Op dit moment kun je dat niet, zo blijkt.
pi_157723575
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik bedoelde meer scharrelen, wekelijks een of meerdere ONS hebben.
Ken jij er daar veel van dan? Ik ken ze niet voor zover ik weet.
pi_157724588
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ken jij er daar veel van dan? Ik ken ze niet voor zover ik weet.
Ik persoonlijk niet want ik ken niet zoveel mensen. Zulke types zullen er vast wel zijn hoor, kijk maar in een willekeurige studentenstad. Ik heb persoonlijk wel moeite met de wetenschap dat zij misschien al meerdere bedpartners heeft gehad terwijl ik nog ontmaagd moet worden. :') Ik denk dat niemand op sletjes zit te wachten als het gaat om een langdurige relatie.

Maar inmiddels is de frustratie dusdanig toegenomen dat het me weinig meer interesseert en deze minpuntjes voor lief neem. Ik wil gewoon seks hebben.
pi_157724717
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had op mijn 20e ook al 3+ bedpartners gehad, heb toen ik jonger was ook niet stilgezeten ofzo. Maar dat maakt 'dat soort meisjes' en hun ouders ook niet minderwaardig ofzo, waren vriendjes en wat scharrels. Ouders hebben daar niet zoveel van te vinden, zeker niet als je het huis uit bent. Seks is gewoon fijn en leuk, als het goed is, dus om daar nu zo'n probleem van te maken...

Aan de ene kant zelf ziekelijk gefrustreerd zijn en seks/liefde/intimiteit willen en aan de andere kant ziekelijk (ja) strak volgens bepaalde waarden denken met betrekking tot vrouwen (en dan vooral vrouwen, niet mannen) en dat ze eigenlijk maar kuis moeten zijn is een vrij afknappend idee voor potentiële partners.
Dus het is normaal om met jan en alleman het bed in te duiken? :{ Ik ben wat dat betreft best wel hypocriet bezig want ik zou het zelf ook wel willen hoor maar het geeft mij geen prettig gevoel dat een vrouw op seksueel gebied al veel verder is.
pi_157724770
Het zou ook zo maar kunnen dat ze met 1 of meerdere van die bedpartners ook echt heel ver is gegaan. Mogelijk tot de trifecta... Dat zijn wel dingen waar je je goed bewust van moet zijn en waar je mee in het reine moet komen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_157725259
Meerdere bedpartners = sletje?

Bwah. :') en geen materiaal voor een langdurige relatie? Nou, goh, mijn bedpartners zijn denk ik ook een stuk of 10 bij elkaar. Ben 30 en heb sinds 2007 geen andere bedpartner gehad dan mijn man met wie ik al 5.5 jaar getrouwd ben. En zo zijn er nog vele vele andere vrouwen die seks niet als iets engs en tegelijkertijd verhevens zien, maar gewoon als leuk, en dan kom je een partner tegen met wie je verder wilt, en dan blijf je daarbij. Niet zo aanstellen en zo hypocriet doen. Of gewoon niet zeiken. Kommop zeg.
Ja doei.
pi_157725685
quote:

[..]

Ben jij moslim?
Ik zwaai naar dieren.
pi_157725726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
Meerdere bedpartners = sletje?

Bwah. :') en geen materiaal voor een langdurige relatie? Nou, goh, mijn bedpartners zijn denk ik ook een stuk of 10 bij elkaar. Ben 30 en heb sinds 2007 geen andere bedpartner gehad dan mijn man met wie ik al 5.5 jaar getrouwd ben. En zo zijn er nog vele vele andere vrouwen die seks niet als iets engs en tegelijkertijd verhevens zien, maar gewoon als leuk, en dan kom je een partner tegen met wie je verder wilt, en dan blijf je daarbij. Niet zo aanstellen en zo hypocriet doen. Of gewoon niet zeiken. Kommop zeg.
Ik dacht dat jij veel ouder was lol
Ik zwaai naar dieren.
pi_157725973
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:13 schreef Cresapk het volgende:
Toen ik op kamers ging was ik constant omringd met studenten en daardoor kan jaloezie, constant jezelf vergelijken met leeftijdsgenoten en peer pressure veel sneller optreden dan als je thuis woont. Thuis hoor je alleen de verhalen van je ouders aan en af en toe komt een vriend over de vloer, dus dat is minder confronterend. Tegenwoordig werk ik aan de uni, dus ik beschouw studenten ook niet meer als leeftijdsgenoten en is er niet meer die "concurrentiestrijd", dus dat scheelt.
Ik quote dit omdat ik me afvraag of syndroom nu het doet omwille van de peer pressure of omdat hij het zelf graag wil. Dat wordt mij niet echt duidelijk, al krijg ik de indruk dat de peer pressure de boventoon heeft. Ik lees hier veel opmerkingen van syndroom over hoe anderen seks hebben en waardoor syndroom achterblijft. Terzijde dat ik snap dat ene maagd misschien niet als aantrekkelijk wordt beschouwd omdat geen ervaring en sociale onhandigheid als ongunstig worden gezien door vrouwen. Maar even terugkomend op die vraag, wat is voor jou (syndroom) nou echt de drijfveer om seks te hebben: peer pressure of puur omdat je het zelf wilt?

Bij mij was het zoals in mijn quote: in eerste instantie wilde ik ook overal bij horen en wilde ik ook relaties en seks, maar naarmate ik ouder werd en doordat de studententijd voorbij was, nam deze drang en peer pressure af. Nu resteert een soort van desinteresse voor vrouwen. Ik vind het nog allemaal leuk om ze te zien, maar de enkele keren dat ik eindelijk (per toeval) eens een wat diepgaander gesprek met een vrouw had, liet me totaal onverschillig. Juist nu ik eens aanspraak had itt vroeger, was het allemaal niet echt boeiend. Komt bij dat mijn interesses nu verder en diverser ontwikkeld zijn, dan vroeger. Seks en relaties worden daardoor relatief gezien minder belangrijk voor mij.
pi_157727052
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ben jij moslim?
Nee.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:27 schreef Cresapk het volgende:

[..]

Ik quote dit omdat ik me afvraag of syndroom nu het doet omwille van de peer pressure of omdat hij het zelf graag wil. Dat wordt mij niet echt duidelijk, al krijg ik de indruk dat de peer pressure de boventoon heeft. Ik lees hier veel opmerkingen van syndroom over hoe anderen seks hebben en waardoor syndroom achterblijft. Terzijde dat ik snap dat ene maagd misschien niet als aantrekkelijk wordt beschouwd omdat geen ervaring en sociale onhandigheid als ongunstig worden gezien door vrouwen. Maar even terugkomend op die vraag, wat is voor jou (syndroom) nou echt de drijfveer om seks te hebben: peer pressure of puur omdat je het zelf wilt?

Bij mij was het zoals in mijn quote: in eerste instantie wilde ik ook overal bij horen en wilde ik ook relaties en seks, maar naarmate ik ouder werd en doordat de studententijd voorbij was, nam deze drang en peer pressure af. Nu resteert een soort van desinteresse voor vrouwen. Ik vind het nog allemaal leuk om ze te zien, maar de enkele keren dat ik eindelijk (per toeval) eens een wat diepgaander gesprek met een vrouw had, liet me totaal onverschillig. Juist nu ik eens aanspraak had itt vroeger, was het allemaal niet echt boeiend. Komt bij dat mijn interesses nu verder en diverser ontwikkeld zijn, dan vroeger. Seks en relaties worden daardoor relatief gezien minder belangrijk voor mij.
Geen peer pressure, dit is wel echt een behoefte dat uit mijzelf komt. Wat mij wel frustreert is dat ik wel toe moet zien hoe anderen (die ook nog jonger zijn) wel succes hebben en dat verhoogd de druk juist.
pi_157727087
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij veel ouder was lol
Je verwart me met Copycat.

* motorbloempje rent...
Ja doei.
pi_157727089
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:01 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Geen peer pressure, dit is wel echt een behoefte dat uit mijzelf komt. Wat mij wel frustreert is dat ik wel toe moet zien hoe anderen (die ook nog jonger zijn) wel succes hebben en dat verhoogd de druk juist.
Jij bent wel een beetje rare vogel hoor! Maar ook die kunnen vliegen !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_157727098
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je verwart me met Copycat.

* motorbloempje rent...
Nope, eerder in fokmc dacht ik dat je al rond de 45 was ofzo.
Altijd serieus, beetje moeder figuur daardoor ook mod nu natuurlijk

[ Bericht 5% gewijzigd door Geerd op 21-11-2015 22:08:41 ]
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 21 november 2015 @ 22:12:46 #183
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_157727464
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:42 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk wel moeite met de wetenschap dat zij misschien al meerdere bedpartners heeft gehad terwijl ik nog ontmaagd moet worden. :') Ik denk dat niemand op sletjes zit te wachten als het gaat om een langdurige relatie.

Als een vrouw meerdere bedpartners heeft gehad is ze een slet?

Jij begrijpt er werkelijk niets van.
pi_157727534
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:12 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Als een vrouw meerdere bedpartners heeft gehad is ze een slet?

Jij begrijpt er werkelijk niets van.
Ik zwaai naar dieren.
pi_157727557
quote:

[..]

Nee.

[..]

In ieder geval druk van buitenaf dus, of dat nou direct of indirect door de media komt. Zoiets had ik vroeger ook en ik herken me daardoor een klein beetje in jou. Vooral het lezen van dit soort topics doet weinig goed. :')
Merk je al dat de druk die je op seks en relaties al afneemt met het verstrijken van de jaren? Bij mij geldt dat in ieder geval wel. Ik kom dus nu wel eens (heel af en toe) een leuke vrouw tegen en dan loopt het gesprek best aardig van haar kant, maar dan denk ik: "was gewoon tien jaar eerder langs gekomen, dan kon het tenminste nog leuk zijn". Tussen je 25 en 30 vind ik niet bepaald de meest spontane levensfase om eerlijk te zijn, dus ontmoetingen die ook echt spontaan verlopen zijn er ook bijna niet, alles verloopt nogal berekend. Contact op de werkvloer is toch professioneler en kent geen enkele thrill met vrouwen, vergeleken met 10 jaar geleden, toen er echt zo'n positieve spanning tussen man en vrouw kon zijn. Plus dat ik nu op een leeftijd ben dat seks en relatie al enigszins uitgekristalliseerd moeten zijn.

Enerzijds is dit jankverhaal een verhaal waarmee ik onderschrijf en er in wrijf :') dat het een achterstand is waarmee je "te" laat bent, maar anderzijds wil ik maar zeggen dat wat mij betreft seks en relaties alleen maar minder belangrijk worden door andere interesses en door de meer zakelijke omgang met mensen. Eens komt toch het moment waarop ik de conclusie moet trekken dat het allemaal niet voor mij is weggelegd, maar dat ik beter kan focussen op dingen waar ik wel goed in ben.
pi_157728456
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dus het is normaal om met jan en alleman het bed in te duiken? :{ Ik ben wat dat betreft best wel hypocriet bezig want ik zou het zelf ook wel willen hoor maar het geeft mij geen prettig gevoel dat een vrouw op seksueel gebied al veel verder is.
Ga er maar vanuit dat de gemiddelde vrouw van jouw leeftijd tussen de 10 - 25 bedpartners heeft gehad.
pi_157729335
quote:

[..]

Dat gevoel verandert waarschijnlijk wel als je eenmaal seks hebt gehad. Ik zei vroeger ook altijd dat ik het liefst iemand met weinig ervaring wilde. Nu denk ik daar anders over.
pi_157729386
quote:

[..]

Nee.

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:19 schreef MissMSX het volgende:
Wat is nu je plan van aanpak syndroom? Wat ga je doen, en wanneer?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_157732956
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:50 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wtf ? Dan zit het wel erg dwars of niet? Net een keutel die blijft hangen en je met de vinger los moet maken van je anus haar.
Tarrel.
pi_157732962
quote:
3s.gif Op zondag 22 november 2015 02:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Tarrel.
Die is al opgedroogd
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 november 2015 @ 02:33:04 #191
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157733145
Get some abundance bro.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_157733205
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 02:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Get some abundance bro.
Waarin?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 november 2015 @ 02:55:06 #193
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157733282
Vrouwen, keuzes.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 22 november 2015 @ 03:28:19 #194
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_157733456
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat gevoel verandert waarschijnlijk wel als je eenmaal seks hebt gehad. Ik zei vroeger ook altijd dat ik het liefst iemand met weinig ervaring wilde. Nu denk ik daar anders over.
Mannen en vrouwen hebben daar doorgaans een tegenovergestelde voorkeur in.

Mannen willen het liefst een 'net' meisje met niet idioot veel ervaring (gelovigen eisen zelfs maagdelijkheid)

Vrouwen willen het liefst die stoere knul waar alle andere meisjes van dromen, die alle meisjes kan krijgen en die er dan ook al heel veel heeft gehad. Dat is op de een of andere manier onweerstaanbaar voor vrouwen. Ze 'moeten' dan per se ook met die vent naar bed.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_157733556
quote:
2s.gif Op zondag 22 november 2015 03:28 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mannen willen het liefst een 'net' meisje met niet idioot veel ervaring (gelovigen eisen zelfs maagdelijkheid)

Vrouwen willen het liefst die stoere knul waar alle andere meisjes van dromen, die alle meisjes kan krijgen en die er dan ook al heel veel heeft gehad. Dat is op de een of andere manier onweerstaanbaar voor vrouwen. Ze 'moeten' dan per se ook met die vent naar bed.
Mwja dat is denk ik ook wel weer het andere uiterste
Ik zwaai naar dieren.
pi_157733944
quote:

[..]

Ik persoonlijk niet want ik ken niet zoveel mensen. Zulke types zullen er vast wel zijn hoor, kijk maar in een willekeurige studentenstad. Ik heb persoonlijk wel moeite met de wetenschap dat zij misschien al meerdere bedpartners heeft gehad terwijl ik nog ontmaagd moet worden. :') Ik denk dat niemand op sletjes zit te wachten als het gaat om een langdurige relatie.

Maar inmiddels is de frustratie dusdanig toegenomen dat het me weinig meer interesseert en deze minpuntjes voor lief neem. Ik wil gewoon seks hebben.
Heb je als vrouw van 25 seks gehad in een paar eerdere relaties, wordt je door een seksueel gefrustreerde hypocriet voor sletje uitgemaakt. :') :D _O_
pi_157734148
quote:

[..]

Nee.
pi_157734183
quote:

[..]

Hij had het al over een sletje bij een vrouw met nog geen meer dan 5 bedpartners. Dat is absurd, ook voor de gemiddelde man die een vrouw wil met weinig ervaring.

quote:
Ik heb het idee dat dat wel meevalt. Vrouwen willen doorgaans een man met ervaring, maar als relatiemateriaal wil je ook niet de man die de halve stad gehad heeft. Daar zou ik me iig niet prettig bij voelen, maar vooral omdat het ver af ligt van mijn eigen belevingswereld.
pi_157734539
quote:
Volgens mij wil je er ook niet echt actief er iets aan doen.
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 10:27:10 #200
5428 crew  miss_sly
pi_157734620
quote:

[..]

Dit is iets dat leeft in de hoofden van mannen, niet in die van de meeste vrouwen.
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 10:29:16 #201
5428 crew  miss_sly
pi_157734638
quote:
Welke concurrentie is dat precies?
En wat hebben zij met jou te maken?
pi_157734685
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 10:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit is iets dat leeft in de hoofden van mannen, niet in die van de meeste vrouwen.
dat.
Ja doei.
pi_157734708
quote:

[..]

Nee
pi_157734733
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:24 schreef Charleville het volgende:

[..]

Ik krijg hoogstens een match per dag, en als ik dan zeg '' Hee we matchen, leuk weekend gehad? :-) '' Krijg ik nooit wat terug, en als het op een gesprek uitkomt loopt het al helemaal niet uit op een date, zelfs via social media ben ik blijkbaar geestelijk niet sterk genoeg om iets te regelen :') .
Stop dan met tinder en die zooi. Stap in rl af op iemand. Dat is spannend maar geeft je wel een kick. Het is leuker voor beiden en je weet dat diegene "echt" is. Niets is zo leuk om in rl een compliment te krijgen. En er zijn genoeg mensen die niet op het uiterlijk afgaan maar een mooie persoonlijkheid willen 😊
pi_157734760
TS heeft wel een punt wbt eerdere relaties. Ik zat laatst met een leuke dame te praten en achteraf bleek ze nog vrijgezel ook. Echter stond haar FB nog vol met eerdere foto's met haar ex en dan ga je toch vergelijken. Die gozer was een stuk ouder dan haar (zij was 21, hij 27) en ook écht knap. Ik niet zo. Inclusief tig vakantiefoto's waar ze het samen zo gezellig op hadden en dan weet je wel dat ze het die jaren leuk hebben gehad in bed... Ook van die 'ahhhh 2 jaar bij elkaar met mijn love of life!!!' Maar aan de andere kant: ze is nu vrijgezel dus het is uit. Alleen is het wel zo dat je gewoon moet accepteren dat ze al veel seks heeft gehad. Mocht ik nu met haar wat krijgen weet ik gewoon dat ze haar ex misschien wel 50x heeft geneukt in al die jaren... tja verander je niks aan. Wel zie ik steeds meer dat jonge meiden wat oudere mannen willen... dus 25 en 20 is echt wel haalbaar. Maar mocht je date eerdere relaties hebben gehad weet je iig vrij zeker dat ze een paar keer het bed heeft gedeeld..
pi_157734831
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 10:42 schreef TroubleTheRouble het volgende:
TS heeft wel een punt wbt eerdere relaties. Ik zat laatst met een leuke dame te praten en achteraf bleek ze nog vrijgezel ook. Echter stond haar FB nog vol met eerdere foto's met haar ex en dan ga je toch vergelijken. Die gozer was een stuk ouder dan haar (zij was 21, hij 27) en ook écht knap. Ik niet zo. Inclusief tig vakantiefoto's waar ze het samen zo gezellig op hadden en dan weet je wel dat ze het die jaren leuk hebben gehad in bed... Ook van die 'ahhhh 2 jaar bij elkaar met mijn love of life!!!' Maar aan de andere kant: ze is nu vrijgezel dus het is uit. Alleen is het wel zo dat je gewoon moet accepteren dat ze al veel seks heeft gehad. Mocht ik nu met haar wat krijgen weet ik gewoon dat ze haar ex misschien wel 50x heeft geneukt in al die jaren... tja verander je niks aan. Wel zie ik steeds meer dat jonge meiden wat oudere mannen willen... dus 25 en 20 is echt wel haalbaar. Maar mocht je date eerdere relaties hebben gehad weet je iig vrij zeker dat ze een paar keer het bed heeft gedeeld..
Maar zeg nou eerlijk, daar is bijna niet meer onderuit te komen. We leven in een heel ander tijdperk dan hoe alles was 50 jaar geleden. Als je nu iemand van boven de 20 zoekt die nog geen seks heeft gehad is dat best zeldzaam (niet als belediging naar de maagden). Maar daar moet je mee dealen. De kans is groot dat 90% van alle dames die je leuk vind boven de 20 dat die al seks hebben gehad. En ja als je een vriendje heb dan zal je wss in die 2 jaar best meer dan 50x naar bed met hem zijn geweest. Maar wat maakt dat uit? Het is uit tussen hun en niemand is heilig. Je weet haar verleden niet. Maar als ze jou wil en jij haar, wat maakt het dan uit of ze 50x of 500x met dr ex heeft geslapen. Dat is verledentijd, richt je op de toekomst ☺
pi_157734855
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 10:52 schreef Babywoef het volgende:

[..]

Maar zeg nou eerlijk, daar is bijna niet meer onderuit te komen. We leven in een heel ander tijdperk dan hoe alles was 50 jaar geleden. Als je nu iemand van boven de 20 zoekt die nog geen seks heeft gehad is dat best zeldzaam (niet als belediging naar de maagden). Maar daar moet je mee dealen. De kans is groot dat 90% van alle dames die je leuk vind boven de 20 dat die al seks hebben gehad. En ja als je een vriendje heb dan zal je wss in die 2 jaar best meer dan 50x naar bed met hem zijn geweest. Maar wat maakt dat uit? Het is uit tussen hun en niemand is heilig. Je weet haar verleden niet. Maar als ze jou wil en jij haar, wat maakt het dan uit of ze 50x of 500x met dr ex heeft geslapen. Dat is verledentijd, richt je op de toekomst ☺
Om over anaal en oraal nog maar te zwijgen...
  zondag 22 november 2015 @ 10:54:27 #208
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157734858
Waarom maken jullie je in godesnaam zo druk om eerdere bedpartners. Het is maar seks hoor. :')
pi_157734973
Ik word echt depressief van al die diepe gedachten en zogenaamde feiten hier. Waarom denken sommige mensen zóveel na? Wat mij betreft onnodig.
pi_157735013
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 10:54 schreef Hexagon het volgende:
Waarom maken jullie je in godesnaam zo druk om eerdere bedpartners. Het is maar seks hoor. :')
Omdat ze nog geen seks hebben gehad en het in hun hoofd enorm opblazen.
pi_157735059
quote:
Probeer het bij soortgelijke vrouwen, dan heb je ook geen concurrentie.

Ik vind dit echt dé oplossing, want ze gaan er sowieso op in en begrijpen jou ook nog.
  zondag 22 november 2015 @ 11:39:54 #212
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_157735437
quote:
8s.gif Op woensdag 18 november 2015 19:59 schreef syndroom het volgende:
Deel 1 R&P / Als oudere maagd (25) omgaan met je achterstand en frustratie

[..]

Het kan goed gaan mits je ook de ruimte krijgt om je eigen gang te gaan. Er zijn genoeg landen waarin kinderen pas rond hun dertigste uit huis gaan om te trouwen.

[..]

Wat voor zin heeft het als je niet goed bent in versieren? Ben je al dat geld kwijt aan zo'n reis, zit je alsnog met lege handen.
Jij neemt alweer aan ..... dat je vrouwen in Azie moet versieren. Die willen oh zo graag met jou in kontakt komen. Alleen als je het echt NIET wilt, zul je er niet mee in kontakt komen. Herinner mij een man in de bar die bij binnnekomst een A 4 tje op zijn rug had gespeld en daar stond op: stay away! Want men wil er kontakt: oefenen taal, interesse in jou (vrijgezel, familie, kinderen, welk land, heb je vriendin) ben jij good guy, dus boyfriend materiaal. Laat dat kontakt leggen gerust aan hen over.Het zijn lieve meiden en als je op een moment vrijer met zo eentje bent (het klikt) en je zou vertellen in Nederland ben ik bij de vrouwen niet populair, gewild (en misschien er zelfs bij vertelt je bent nog maagd) dan denk ik dat je laatste nacht als virgin gisteren al geslagen heeft.

Sportschool? Moet je zelf weten, ben je tenminste wat meer thuis weg. Maar, sorry voor mijn eerlijk zijn, ik vind dat je altijd alles beter weet, dat dat aannames zijn maar niet echte feiten, dat die aannames negatief zijn en ervoor zorgen dat je geen actie onderneemt. Jij bent zelf je grootste "vijand", degene die je ontwikkeling het meeste in de weg staat. Nog meer als je moeder. Zij komt op voor haar normen en waarden en belangen. JIJ moet voor de JOUWE opkomen.

Hier wordt best veel goede raad gegeven, je had al lang een gigolo kunnen zijn (haha grapje) maar kom je dan weer met een van jouw aannames en weet je al bij voorbaat dat dat niet lukt, of tenminste niet bij jou, want .... aannname.

Als je wilt leren moet je veel oefenen. De verschillende aspecten van datgene wat je wilt kunnen. Je moet met alle tegelijk bezig zijn. "Oefen" met kort praatje, vraag een vrouw (hoeft niet eens een droomvrouw van 20 te zijn) heb je zin op een kop koffie, ik trakteer. Negen van de 10 zullen nee zeggen, de tiende zegt ja lekker. Oefnen, ervaring en kunde opbouwen.

Ooit lig je met een in bed, raakt ze je aan. Dat ken je ook niet, dat gedeelte. Daarom schreef ik ga eens naar een massagesalon, zodat je gewend wordt aan het aangeraakt worden, dat je leert genieten van aanraking. Dan heb je dat deel van het met een vrouw samen in bed zijn ook gehad.

Groet van een ervaringsdeskundige!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_157735459
quote:
Alleen is het wel zo dat je gewoon moet accepteren dat ze al veel seks heeft gehad. Mocht ik nu met haar wat krijgen weet ik gewoon dat ze haar ex misschien wel 50x heeft geneukt in al die jaren... tja verander je niks aan.
Ga maar minstens (Ja minstens) van het dubbele uit hoor. 50X in 2 jaar zou betekenen dat ze het gemiddeld eens per 2 weken doen ofzo.
pi_157735519
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 11:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ga maar minstens (Ja minstens) van het dubbele uit hoor. 50X in 2 jaar zou betekenen dat ze het gemiddeld eens per 2 weken doen ofzo.
Dat denk ik ook ;) Maar ideaal is natuurlijk samen optrekken en elkaar ontdekken... Nu mag je er wel vanuit gaan dat de gemiddelde twintiger minimaal 1x seks heeft gehad (dus geen maagd) en mocht ze een (lange) relatie hebben gehad kan je daar wel 10-20x bij optellen per maand dat de relatie duurde ;)
En daar verander je voor TS niks aan, terug in de tijd kan niet en het is ook niet zo dat meiden van 18 nog maagd zijn want misschien was ze wel op d'r 16e ontmaagd ;) Gewoon hopen dat ie een leuke meid tegenkomt en wat kan inhalen, anders blijf je altijd achter.
pi_157735603
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 11:41 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Maar waarom sta je daarbij stil?
pi_157735676
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 11:49 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Omdat seks een belangrijk aspect van een relatie is? Het is een indicatie van hoeveel iemand nog van je houdt. Als in het begin de vonken er niet vanaf vliegen in bed houdt de relatie waarschijnlijk niet lang vol. En iemand die een relatie van 3 jaar uitkomt en 200x seks heeft gehad toch wel een referentiekader heeft ;)
pi_157735848
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 11:49 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Doe ik niet. Ik zet niet in mijn agenda wanneer mijn vriend en ik seks moeten hebben, maar eens in de twee weken is weinig.
pi_157735885
Seks is met iedereen anders, je moet beide leren wat de ander fijn vindt etc. Dat heeft op zich niet zoveel met ervaring in numbers te maken, maar meer met willen leren over en van elkaar.
Ja doei.
  zondag 22 november 2015 @ 12:09:45 #219
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_157735991
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 12:04 schreef motorbloempje het volgende:
Seks is met iedereen anders, je moet beide leren wat de ander fijn vindt etc. Dat heeft op zich niet zoveel met ervaring in numbers te maken, maar meer met willen leren over en van elkaar.
Alleen is het jammer voor de maagden dat je dat pas begrijpt als je het al eens een keer of 2 gedaan hebt. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_157738329
Lekker boeiend dat iemand veel of weinig seks heeft gehad.

Er is geen scoreboard, je slijt ook niet van seks. Met elk nieuw persoon moet je het weer leren.

Leer eerst maar eens intiem worden met een ander zonder seks.
pi_157738355
quote:
4s.gif Op zondag 22 november 2015 14:26 schreef Gray het volgende:
Lekker boeiend dat iemand veel of weinig seks heeft gehad.

Er is geen scoreboard, je slijt ook niet van seks. Met elk nieuw persoon moet je het weer leren.

Leer eerst maar eens intiem worden met een ander zonder seks.
Met iemand van het andere geslacht, bedoel je hè. :P
pi_157740744
quote:
14s.gif Op zondag 22 november 2015 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat ze nog geen seks hebben gehad en het in hun hoofd enorm opblazen.
Dit vooral. Het hebben van seks wordt door menig maagd hier opgeblazen, tot bijna mythische proporties. Terwijl het in feite helemaal niet veel voorstelt (althans dat vind ik)
٩๏̯͡๏)۶
pi_157740809
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 16:12 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dit vooral. Het hebben van seks wordt door menig maagd hier opgeblazen, tot bijna mythische proporties. Terwijl het in feite helemaal niet veel voorstelt (althans dat vind ik)
Kan ik me niets bij voorstellen dat het niks voorstelt, zo een zachte vrouwen lichaam op je langs je en je mag er ook nog aanzitten !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_157740931
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 16:12 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja, maar dat is een beetje logisch natuurlijk. Seks is niet meer zo spannend als je het al vaak genoeg gehad hebt. Mijn boners zullen ook nooit meer zo hard zijn als toen ik een 15 jarige maagd was :P
Conscience do cost.
pi_157741331
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 16:14 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kan ik me niets bij voorstellen dat het niks voorstelt, zo een zachte vrouwen lichaam op je langs je en je mag er ook nog aanzitten !!
Dat komt doordat je maagd bent, je hebt een verkeerd beeld van seks gekregen. Niet lullig bedoeld trouwens.
٩๏̯͡๏)۶
pi_157742017
quote:
Wat?
  zondag 22 november 2015 @ 17:21:11 #227
123170 alors
zlata1234
pi_157742308
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 11:45 schreef TroubleTheRouble het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ;) Maar ideaal is natuurlijk samen optrekken en elkaar ontdekken... Nu mag je er wel vanuit gaan dat de gemiddelde twintiger minimaal 1x seks heeft gehad (dus geen maagd) en mocht ze een (lange) relatie hebben gehad kan je daar wel 10-20x bij optellen per maand dat de relatie duurde ;)
En daar verander je voor TS niks aan, terug in de tijd kan niet en het is ook niet zo dat meiden van 18 nog maagd zijn want misschien was ze wel op d'r 16e ontmaagd ;) Gewoon hopen dat ie een leuke meid tegenkomt en wat kan inhalen, anders blijf je altijd achter.
Want twintigers met een relatie wonen meteen samen en hebben de gelegenheid om elke dag samen te zijn en seks te hebben? Echt, het overschatten van dingen die anderen hebben is zoiets typisch voor het soort mensen dat wanhopig op zoek is...

Genoeg stellen die elkaar ivm werk of studie maar één keer per week zien of minder. En wat te denken van mensen met een partner die al dan niet tijdelijk in het buitenland zit? Er is meer dan seks, wees daar niet zo gefocust op.
know'm sayin?
word? word.
  zondag 22 november 2015 @ 17:22:14 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157742329
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 16:14 schreef Geerd het volgende:

[..]

Seks is natuurlijk spannend en lekker, zo zitten we in elkaar. Maar het wordt teveel op een voetstukje gezet. Het is maar een onderdeel van een relatie.

De hele fixatie op het seksuele verleden van een vrouw is nogal opgeklopte onzin. Wat boeit het nou precies dat een leuke vrouw eerder wel of geen seks heeft gehad met bepaalde anderen? Je merkt er echt niks van en het wordt er ook niet minder fijn door. Eigenlijk zelfs fijner. De keer dat ik een relatie met een maagd had was allesbehalve de beste seks die ik had.
pi_157742513
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 17:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Seks is natuurlijk spannend en lekker, zo zitten we in elkaar. Maar het wordt teveel op een voetstukje gezet. Het is maar een onderdeel van een relatie.

De hele fixatie op het seksuele verleden van een vrouw is nogal opgeklopte onzin. Wat boeit het nou precies dat een leuke vrouw eerder wel of geen seks heeft gehad met bepaalde anderen? Je merkt er echt niks van en het wordt er ook niet minder fijn door. Eigenlijk zelfs fijner. De keer dat ik een relatie met een maagd had was allesbehalve de beste seks die ik had.
Idd dat snap ik ook niet, doe mij maar eentje die wel van wanten weet.
Anders wordt het wel een gepruts denk ik ??
Ik zwaai naar dieren.
pi_157745071
quote:

[..]

Echt hè, bizar dat dat sommige mensen zo bezighoudt kennelijk. Mijn vriendin en ik zijn nu ruim 2.5 jaar samen en ik heb geen idee hoeveel bedpartners ze voor mij heeft gehad. Interesseert me niet omdat het er niks toe doet, dus ook nooit naar gevraagd. Zij ook niet bij mij overigens.
pi_157746183
quote:

[..]

Het lijkt mij geen fijn gevoel om als man een relatie te hebben met een vrouw die al de halve stad al over haar heen heeft gekregen. Bedoel, als je als man altijd netjes bent opgevoed en zelf ook nauwelijks bedpartners hebt gehad, wil je het liefst toch geen meisje dat al helemaal is losgegaan?

Al die ex mannen die haar hebben gehad zien je dan op straat samen lopen zullen daar ook wel om lachen. Lijkt me geen pretje om daar als man op aangesproken of herkent te worden door al haar exen die haar als slet zien.
pi_157746236
Je cirkeltje is wel heel klein.

Je gaat echt als maagd en helemaal alleen dood in het huis van je dan inmiddels overleden moeder als je zo door blijft redeneren in dat kleine cirkeltje.
Ja doei.
pi_157746296
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 19:48 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het lijkt mij geen fijn gevoel om als man een relatie te hebben met een vrouw die al de halve stad al over haar heen heeft gekregen. Bedoel, als je als man altijd netjes bent opgevoed en zelf ook nauwelijks bedpartners hebt gehad, wil je het liefst toch geen meisje dat al helemaal is losgegaan?

Al die ex mannen die haar hebben gehad zien je dan op straat samen lopen zullen daar ook wel om lachen. Lijkt me geen pretje om daar als man op aangesproken of herkent te worden door al haar exen die haar als slet zien.
Ik ben ook maagd maar het maakt mij niet uit hoeveel bedpartners een jongen heeft gehad. Op die manier kan je je druk gaan maken over alles.
pi_157746447
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 19:50 schreef motorbloempje het volgende:

Je gaat echt als maagd en helemaal alleen dood in het huis van je dan inmiddels overleden moeder als je zo door blijft redeneren in dat kleine cirkeltje.
Oom van mijn vader is idd zo geworden.
Oude boerderij, geen cv volgens mij alles enkel glas, heeft een paar kalveren en aardappels en hooi wat die altijd verkoopt.

Echt een keutel boertje zooi kadden ouwe tractor
Ik zwaai naar dieren.
pi_157746739
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 19:50 schreef motorbloempje het volgende:

Het is ook een uiting van frustratie. Gemis dat ik in mijn tienerjaren op seksueel vlak weinig mocht en daardoor niet de kans kreeg om te experimenteren. Ik denk als ik vroeger al was losgegaan zonder je steeds te moeten inhouden of ergens angstig voor hoeven te zijn ik hier anders tegenaan zou kijken.

Ik vrees dat ik het idee moet loslaten om nog een meisje van rond mijn leeftijd te kunnen vinden dat ook seksueel onervaren is. Het lijkt alsof meiden steeds vroeger met seks en relaties beginnen. :(

Denk wel dat meiden op jonge leeftijd wel meer bedpartners hebben dan vroeger.

[ Bericht 1% gewijzigd door syndroom op 22-11-2015 20:14:00 ]
pi_157746846
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 19:14 schreef BRooster het volgende:

[..]

Echt hè, bizar dat dat sommige mensen zo bezighoudt kennelijk. Mijn vriendin en ik zijn nu ruim 2.5 jaar samen en ik heb geen idee hoeveel bedpartners ze voor mij heeft gehad. Interesseert me niet omdat het er niks toe doet, dus ook nooit naar gevraagd. Zij ook niet bij mij overigens.
Zelfde hier, ik heb 1 ex van mijn vriendin waar ze mee heeft samengewoond wel eens opgezocht op Facebook. Voor de rest zou ik niet weten met wie ze geneukt heeft.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 22 november 2015 @ 20:12:23 #237
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157746983
quote:

[..]

Hoeveel vrouwen zijn er uberhaupt die "De halve stad" over zich heen hebben gehad. Ik denk dat je dat sterk overschat.

Daarbij hebben ex vrienden doorgaans wel wat beters te doen dan zich bezig te gaan houden met het liefdesleven van hun voormalige vriendinnen. Ik zie mijn vorige vriendinnen eigenlijk nooit meer en hoewel ik het best interessant zou vinden om te weten hoe het nu met ze gaat, zal het me eigenlijk ook een worst zijn.

Het gaat er gewoon om of je een vrouw leuk en aantrekkelijk vind en of er een klik is. Of ze eerder vriendjes heeft gehad is helemaal niet relevant.
pi_157746993
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 20:06 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het is ook een uiting van frustratie. Gemis dat ik in mijn tienerjaren op seksueel vlak weinig mocht en daardoor niet de kans kreeg om te experimenteren. Ik denk als ik vroeger al was losgegaan zonder je steeds te moeten inhouden of ergens angstig voor hoeven te zijn ik hier anders tegenaan zou kijken.

Ik vrees dat ik het idee moet loslaten om nog een meisje van rond mijn leeftijd te kunnen vinden dat ook seksueel onervaren is. Het lijkt alsof meiden steeds vroeger met seks en relaties beginnen. :(
Je moet vooral het gedrag loslaten dat je zielig bent, dat is irritant.
  zondag 22 november 2015 @ 20:14:30 #239
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157747069
quote:

[..]

Je misgunt je toekomstige vriendin dus hetgene wat je zelf gemist hebt. Niet echt een beste basis voor een relatie.
pi_157747140
quote:

Lijkt me ook niks. Maar waar maak je dan nog druk om als je zoveel mogelijke beperkingen ziet in relaties en seks? Ik heb ook mijn bezwaren hier tegen, maar ik maak me ook steeds minder druk hierom. Ik val weer in herhaling, maar met de jaren ga ik vrouwen minder en minder missen. Vroeger nog het spontane, nu het berekende van lange termijn relaties. Vroeger was er die spanning van lichte aanrakingen en elkaar aankijken en dan in lachen uitbarsten, nu voelt contact met vrouwen meer alsof ik mijn thesis sta te verdedigen of op sollicitatiegesprek ben. Vroeger was het spannend, nu wordt van me verwacht dat ik een relatie ga krijgen etc. Ondanks dat ik nog steeds op vrouwen val, verslapt de aandacht gelukkig steeds meer.

Heb je niet bepaalde passies waar je meer op wil focussen ipv op vrouwen? Dat heb ik althans wel, ook al kan ik de gedachten aan vrouwen niet helemaal negeren jammer genoeg.

Nu val ik opnieuw in herhaling in dit topic, maar ik vind het jammer dat toen ik student was me zo druk hierom maakte. Gelukkig nu minder maar toch. Samengevat wat ik hier en in die andere post stel:
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:07 schreef JimmyDean het volgende:
Heb je wel je jeugd gemist. Na mijn dertigste zou dit me echt geen reet meer boeien, het is juist wanneer je een twintiger bent dat sex nog leuk is.
  zondag 22 november 2015 @ 20:26:40 #241
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_157747568
quote:

[..]

Ik denk dat het een groter probleem is als je op jouw leeftijd nog geen bedpartners hebt gehad, dan wanneer je zogenaamd de halve stad hebt gehad.
pi_157747677
quote:

[..]

"de halve stad"
Of je woont in een gehucht met 20 inwoners, of je overdrijft.

Serieus, een handje vol bedpartners is niet de halve stad.
pi_157747779
quote:

[..]

Kap toch eens met die termen als 'netjes' en 'good guy' in dit verband. Impliceert allerlei waardeoordelen die je alleen maar in de weg zitten.
pi_157747867
Ik kan me wel voorstellen dat je het niet heel prettig vindt als zo'n meisje dan al met meerdere mannen ATM heeft gedaan en jij nog helemaal niks. Ik snap best dat dat scheef voelt dan.

Dat je het dan ook helemaal voor je ziet. Heel levendig. Nee, dat is niks.
pi_157751401
Ik zou me juist meer zorgen maken als een vrouw nog helemaal geen ervaring heeft op d'r 25e.
pi_157751438
Waarom zou je?
pi_157757728
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:45 schreef Wimperkruller het volgende:
Waarom zou je?
Omdat het tegenwoordig raar is als je wacht met seks. En als vrouw heb je altijd kans op seks als je jezelf maar aanbiedt. Dus als je er dan mee wacht dan ben je raar of zul je wel een preutse gristen zijn die alleen na het huwelijk, max. één keer per maand en met het licht uit wil. Niet dat daar wel iets mis mee is, maar in deze samenleving voor de meeste mensen wel.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 09:22:18 #248
5428 crew  miss_sly
pi_157757770
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 09:17 schreef alors het volgende:

[..]

Omdat het tegenwoordig raar is als je wacht met seks. En als vrouw heb je altijd kans op seks als je jezelf maar aanbiedt. Dus als je er dan mee wacht dan ben je raar of zul je wel een preutse gristen zijn die alleen na het huwelijk, max. één keer per maand en met het licht uit wil. Niet dat daar wel iets mis mee is, maar in deze samenleving voor de meeste mensen wel.
De optie dat je als vrouw jezelf niet zomaar wil aanbieden voor seks, omdat seks niet het enige, meest verhevene is dat je ooit zult doen, is kennelijk geen optie.
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 09:31:22 #249
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157757868
Zo af en toe lees ik hier nog mee. Het is ongelofelijk wat voor een verknipt beeld sommige mensen hier hebben. Dit is niet meer iets wat op te lossen is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157757907
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 09:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De optie dat je als vrouw jezelf niet zomaar wil aanbieden voor seks, omdat seks niet het enige, meest verhevene is dat je ooit zult doen, is kennelijk geen optie.
Of dat je verlegen bent en je jezelf niet snel bloot wilt/durft te geven, je jezelf niet dronken laat voeren en meegaat naar obscure studentenkamers, überhaupt helemaal niet van uitgaan en alcohol houdt, je seks iets vindt voor een langdurige vaste relatie (en dat je de ware nog niet ontmoet hebt met dergelijke normen en waarden is niet raar hier)...

Allemaal opties waardoor er blijkbaar iets mis met je is. Maar goed, ik snap wel dat je als 'gezonde' Hollandse man in deze maatschappij daar geen tijd en moeite in wilt steken. Want genoeg types die zich na één date al aanbieden, het is voor sommige heren zelfs een afknapper als vrouwen dat niet doen :')
know'm sayin?
word? word.
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 10:05:17 #251
5428 crew  miss_sly
pi_157758192
Ja, stel je voor dat je als gezonde Hollandse man ( :') ) wat tijd en moeite stopt in het leren kennen van een meisje, in plaats van er meteen bovenop te duiken.
  maandag 23 november 2015 @ 10:07:38 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157758222
Ja, en maar weer terug naar TS. Zonder de subtiele :') jes.
pi_157758234
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 09:35 schreef alors het volgende:

[..]

Of dat je verlegen bent en je jezelf niet snel bloot wilt/durft te geven, je jezelf niet dronken laat voeren en meegaat naar obscure studentenkamers, überhaupt helemaal niet van uitgaan en alcohol houdt, je seks iets vindt voor een langdurige vaste relatie (en dat je de ware nog niet ontmoet hebt met dergelijke normen en waarden is niet raar hier)...

Allemaal opties waardoor er blijkbaar iets mis met je is. Maar goed, ik snap wel dat je als 'gezonde' Hollandse man in deze maatschappij daar geen tijd en moeite in wilt steken. Want genoeg types die zich na één date al aanbieden, het is voor sommige heren zelfs een afknapper als vrouwen dat niet doen :')
Hoe weet je dan als man dat je met een type te maken hebt die liever wat langer wacht? Want je hebt ook vrouwen die op je afknappen als je niet snel genoeg een move maakt.
pi_157758572
quote:
Dat soort tv-programma's selecteren dan ook op extreme gevallen, zodat men zich daar lekker aan kan vergapen. De kijkcijfers zouden een stuk minder zijn als men meer middenmoters zou selecteren.

quote:

[..]

Maar als iemand anders gewoon seks wilde en het wel kon krijgen, zie je dat als minpunt. Ok..

quote:

[..]

Kwantiteit hoeft geen fuck te zeggen over verder zijn. Mensen die veel neuken zijn niet per definitie beter in bed, want net zoals met versieren gaat het niet puur om techniek.

quote:
_O-
Dit zegt meer over de kringen waar jij je in begeeft dan over vrouwen in het algemeen..

quote:
TS heeft wel een punt wbt eerdere relaties. Ik zat laatst met een leuke dame te praten en achteraf bleek ze nog vrijgezel ook. Echter stond haar FB nog vol met eerdere foto's met haar ex en dan ga je toch vergelijken.
Wat heeft dat voor zin?

quote:
Die gozer was een stuk ouder dan haar (zij was 21, hij 27) en ook écht knap. Ik niet zo.
Door de jaren heen kunnen mensen veranderen en andere dingen in het leven willen. Misschien was die dude niet veel meer dan knap en is het daarom uit.

quote:
Inclusief tig vakantiefoto's waar ze het samen zo gezellig op hadden en dan weet je wel dat ze het die jaren leuk hebben gehad in bed...
Het lijkt me een slecht teken als men geen vrolijke foto's heeft, want wat the fuck zou je ongelukkig al die tijd in een relatie doen en waarom zou je dat ook online willen moeten delen met jan en alleman?
Daarnaast zijn zat mensen ook niet happy genoeg met hun seksleven, maar blijven ze evengoed bij elkaar. Omdat het op andere vlakken wel zo goed kan klikken, dan het voor lief genomen wordt of dat je er samen kan werken aan verbetering enzo..

quote:
Ook van die 'ahhhh 2 jaar bij elkaar met mijn love of life!!!'
Nogmaals, het is een veel slechter teken als men in een relatie zit en blijft, waar ze niet positief over zijn en niet denken dat dit love of hun life is. Als je casual seks al sletterig vindt, wat zou dat dan wel niet moeten zijn?

quote:
Maar aan de andere kant: ze is nu vrijgezel dus het is uit.
That's the spirit ^O^

quote:
Alleen is het wel zo dat je gewoon moet accepteren dat ze al veel seks heeft gehad.
Net zoals zij gewoon zal moeten accepteren dat jij bepaalde dingen wel of niet hebt gehad ja.

quote:
Mocht ik nu met haar wat krijgen weet ik gewoon dat ze haar ex misschien wel 50x heeft geneukt in al die jaren... tja verander je niks aan.
Waarom zou je dat willen als dit soort ervaringen ertoe hebben geleid dat ze zo een leuke meid is? Omgekeerd hoop je toch ook dat zij op jou valt en niet op je verleden?

quote:
Wel zie ik steeds meer dat jonge meiden wat oudere mannen willen... dus 25 en 20 is echt wel haalbaar.
Is van alle tijden, dat is echt niet iets specifieks van deze tijd en 20-25 is heel normaal.

quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 11:45 schreef TroubleTheRouble het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ;) Maar ideaal is natuurlijk samen optrekken en elkaar ontdekken...
Dat lijkt me vrij normaal, want verschillende mensen hebben verschillende voorkeuren. Ook met veel ervaring hoef je geen helderziende te zijn wat de ander lekker vindt.

quote:
Nu mag je er wel vanuit gaan dat de gemiddelde twintiger minimaal 1x seks heeft gehad (dus geen maagd) en mocht ze een (lange) relatie hebben gehad kan je daar wel 10-20x bij optellen per maand dat de relatie duurde ;)
Kwantiteit zegt geen fuck jonguh.

quote:
Inhalen klinkt echt liefdevol en oprecht ja. Dan voel je je als meid echt uitverkoren enzo :{

quote:

[..]

Alsof er niets tussen zit, maar goed. Als je beter wil verdienen dat je niet afgerekend wordt op je verleden en je je gewaardeerd wil voelen om wie je bent, zijn dit soort gedachtegangen wel het eerste wat je aan zult moeten pakken. Immers zoals de waard is..

quote:
Again, zoals de waard is. Dat jij zo om je heen kijkt, wil niet zeggen dat andere mensen dat ook doen. Meeste mensen hebben wat minder tijd om zich bezig te houden met dit onconstructieve geleuter, omdat ze druk bezig zijn met hun eigen leven. Om nog maar niet te spreken over dat mensen ook kunnen veranderen door de jaren heen, als ze hun wilde haren kwijt zijn en alles..

quote:

[..]

Als je vroeger was los gegaan had je nu met een schuldgevoel gezeten. Omdat je niet deed wat er van je verwacht werd door god en je ma. Een alles overheersende angst dat de buurman je misschien wel had gezien of dat ze je tas doorzocht en een condoom tegen was gekomen hadden je vast ook niet relaxt aan een neukieneuk geholpen.

quote:
Als je dat belangrijker vindt dan een meid die bij je past en jou leuk vindt voor wie jij bent, dan verdien je ook niet beter.
pi_157759126
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 09:35 schreef alors het volgende:

[..]

Je hebt wel een beetje een vreemd wereldbeeld hoor. Als ik naar mezelf kijken dan wil ik met sommige vrouwen alleen maar seks en andere wil ik beter leren kennen. Ik ga echt niet in iedere vrouw tijd en moeite steken. Je moet ook niet denken dat iedere vrouw ook wil dat ik tijd en moeite in haar steek. Sommige vrouwen willen ook gewoon alleen maar seks en niets meer.

quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Ja, stel je voor dat je als gezonde Hollandse man ( :') ) wat tijd en moeite stopt in het leren kennen van een meisje, in plaats van er meteen bovenop te duiken.
Waarom is dat beter? Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Daarbij komt dat ik ook echt niet iedere vrouw beter wil leren kennen voordat ik er bovenop duik.
pi_157759139
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:08 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Hoe weet je dan als man dat je met een type te maken hebt die liever wat langer wacht? Want je hebt ook vrouwen die op je afknappen als je niet snel genoeg een move maakt.
Beetje inschatten, mensenkennis, en vooral gewoon bespreken toch? Je kunt toch gewoon vragen hoe iemand denkt over relaties? Als iemand er al tig heeft gehad dan is iemand weinig selectief in relaties en gericht op korte termijn of kan diegene blijkbaar totaal niet inschatten wie er bij haar/hem past.

Als je een tijd met elkaar praat valt daar echt wel achter te komen, maar misschien niet de eerste avond meteen, maar als je niet de intentie hebt om er meteen bovenop te springen is dat ook geen probleem toch? En als je op zoek bent naar vrouwen die wel meteen willen dan zullen de afwachtende vrouwen je afwijzen en de gewillige vrouwen gretig ingaan op je aanbod, iedereen blij toch?
know'm sayin?
word? word.
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 11:36:09 #257
5428 crew  miss_sly
pi_157759256
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:26 schreef Zure het volgende:

[..]

Je hebt wel een beetje een vreemd wereldbeeld hoor. Als ik naar mezelf kijken dan wil ik met sommige vrouwen alleen maar seks en andere wil ik beter leren kennen. Ik ga echt niet in iedere vrouw tijd en moeite steken. Je moet ook niet denken dat iedere vrouw ook wil dat ik tijd en moeite in haar steek. Sommige vrouwen willen ook gewoon alleen maar seks en niets meer.

[..]

Waarom is dat beter? Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Daarbij komt dat ik ook echt niet iedere vrouw beter wil leren kennen voordat ik er bovenop duik.
Ik zeg niet dat dat beter is. Ik kreeg uit zijn post het idee dat een gezonde Hollandse man vooral meteen seks wil. Ik hou niet zo van stereotyperingen, zoals er in een topic als dit talloze naar boven komen. Ik denk dat dat misschien wel een van de belangrijkste factoren is van zaken die verkeerd lopen in relatie tot het andere geslacht: het wordt zo vaak zwart-wit bekeken, snel geoordeeld, labeltjes geplakt op een grote groep, en mensen nemen dat klakkeloos over van anderen. En 'de mens' is zo divers, je doet jezelf en de ander echt tekort op die manier.
pi_157759269
Maargoed, als dit nog een vervolg krijgt dan lijkt het me beter als de TT / het topic gaat over de basis van TS zijn probleem, en dat is zich los kunnen weken uit zijn ouderlijk huis, en voor zichzelf gaan leven in plaats van voor zijn ouders en volgens diens moralen.
Ja doei.
pi_157759467
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 10:40 schreef Scary_Mary het volgende:
Als je vroeger was los gegaan had je nu met een schuldgevoel gezeten. Omdat je niet deed wat er van je verwacht werd door god en je ma. Een alles overheersende angst dat de buurman je misschien wel had gezien of dat ze je tas doorzocht en een condoom tegen was gekomen hadden je vast ook niet relaxt aan een neukieneuk geholpen.
Over dat laatste gesproken, sinds wanneer is het normaal dat vrouwen en mannen altijd een condoom mee hebben? Ik hoor het steeds vaker, dat mensen wat condooms bewaren in hun portemonnee of tas.

Veilig seks hebben lijkt me vanzelfsprekend maar om altijd een condoom bij je te hebben lijkt me een beetje overdreven. :') Alsof je altijd en overal op seks uit bent. :')
  maandag 23 november 2015 @ 11:59:18 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157759596
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:50 schreef syndroom het volgende:
Over dat laatste gesproken, sinds wanneer is het normaal dat vrouwen en mannen altijd een condoom mee hebben? Ik hoor het steeds vaker, dat mensen wat condooms bewaren in hun portemonnee of tas.

Veilig seks hebben lijkt me vanzelfsprekend maar om altijd een condoom bij je te hebben lijkt me een beetje overdreven. :') Alsof je altijd en overal op seks uit bent. :')
Een voorbereid mens is voorbereid.

Anyhood, lijkt deze nevendiscussie me niet echt iets toevoegen. Terug naar de basis, jouw probleem en dat ligt inderdaad dieper dan je maagdelijkheid.
pi_157759620
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, als dit nog een vervolg krijgt dan lijkt het me beter als de TT / het topic gaat over de basis van TS zijn probleem, en dat is zich los kunnen weken uit zijn ouderlijk huis, en voor zichzelf gaan leven in plaats van voor zijn ouders en volgens diens moralen.
Uit huis gaan is ook niet direct de oplossing voor mijn maagd zijn. Het is wel een noodzakelijk onderdeel. Ik zal dan eerst nog moeten leren hoe ik vrouwen moet versieren, proces van daten en hoe ik zelfverzekerd over kan komen. Nog een hele weg te gaan dus.
pi_157759621
quote:

[..]

Ja, dat is echt de reden inderdaad :')
Sommige mensen hebben een wat minder geregeld leven en geen mammie die hun tas inpakt. Dan heb je liever standaard een condoom op zak, zodat je indien spontane situaties zich aandienen je niet zonder condoom zit. Dat gebeurt namelijk weleens, dat mensen zonder geplande avondjes en tactische techniekjes gewoon gezellig elkaar kunnen ontdekken.
pi_157759633
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 12:01 schreef syndroom het volgende:

[..]

Uit huis gaan is ook niet direct de oplossing voor mijn maagd zijn. Het is wel een noodzakelijk onderdeel. Ik zal dan eerst nog moeten leren hoe ik vrouwen moet versieren, proces van daten en hoe ik zelfverzekerd over kan komen. Nog een hele weg te gaan dus.
Zelfverzekerdheid is geen vereiste, maar in jouw geval zul je nooit zelfverzekerd worden zonder de toestemming van je moeder als je haar d'r zin blijft geven vermoedelijk..
  maandag 23 november 2015 @ 12:03:01 #264
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157759642
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 12:01 schreef syndroom het volgende:

Je moet eerst zelfstandig worden, los komen van je ouders, en dan vooral je moeder. Pas dan kun je beginnen met andere aspecten van het volwassen leven.
pi_157759688
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 12:02 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zelfverzekerdheid is geen vereiste, maar in jouw geval zul je nooit zelfverzekerd worden zonder de toestemming van je moeder als je haar d'r zin blijft geven vermoedelijk..
Zelfverzekerheid wordt door dermate veel vrouwen aantrekkelijk en belangrijk gevonden in een man dat het bijna wel een vereiste wordt.
pi_157759750
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Ja, dat is echt de reden inderdaad :')
Sommige mensen hebben een wat minder geregeld leven en geen mammie die hun tas inpakt. Dan heb je liever standaard een condoom op zak, zodat je indien spontane situaties zich aandienen je niet zonder condoom zit. Dat gebeurt namelijk weleens, dat mensen zonder geplande avondjes en tactische techniekjes gewoon gezellig elkaar kunnen ontdekken.
Desondanks blijf ik het toch een vreemd idee vinden dat sommige mensen altijd een condoom op zak willen hebben. Nee zeggen kan toch ook? Je hoeft ook niet gelijk seks te hebben.
pi_157759789
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 12:05 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Zelfverzekerheid wordt door dermate veel vrouwen aantrekkelijk en belangrijk gevonden in een man dat het bijna wel een vereiste wordt.
Ik kan begrijpen dat jij het zo ziet, maar door je te blijven focussen hierop is er ook minder ruimte voor de uitzonderingen. Net zoals dat geen vrouw een maagd zou willen en dat ervaren vrouwen collectief als slet worden gezien. De wereld is nu eenmaal niet zo zwart/wit..
pi_157759836
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 12:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

Desondanks blijf ik het toch een vreemd idee vinden dat sommige mensen altijd een condoom op zak willen hebben. Nee zeggen kan toch ook? Je hoeft ook niet gelijk seks te hebben.
Nee zeggen kan altijd, maar waarom zou je als beide partijen er klaar voor denken te zijn en er zin in hebben? Het is geen gemeengoed om dit zo even vooraf te plannen, dus waarom zou je niet de kleine moeite nemen om zoiets mee te nemen..
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 12:19:36 #269
5428 crew  miss_sly
pi_157759913
quote:

[..]

Jij hebt toch ook gepland om meteen seks te hebben op die avond die je gepland hebt volgend jaar?
pi_157759920
Is de moeder van TS misschien bang dat TS gaat vereenzamen als hij op zichzelf gaat wonen? Ik weet het niet meer 100% zeker, maar had ik ergens gelezen dat Syndroom licht autistisch is?
  maandag 23 november 2015 @ 12:22:30 #271
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157759961
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 12:20 schreef HPoi het volgende:
Is de moeder van TS misschien bang dat TS gaat vereenzamen als hij op zichzelf gaat wonen? Ik weet het niet meer 100% zeker, maar had ik ergens gelezen dat Syndroom licht autistisch is?
Zo veel licht autistische mensen die prima zelfstandig kunnen leven.
Ik zou eerder verwachten dat iemand opbloeit, zonder een verstikkende moeder die elke kans op zelfontplooiing in de kiem smoort.
pi_157759988
quote:

[..]

Ik zou er pas een (of 2!) in je portemonnee gaan stoppen als je op zoek naar sex bent en er klaar voor bent. Het zou stom zijn als het er eindelijk van kwam en je niet door kan gaan omdat je geen condoom bij je hebt, toch?
pi_157760007
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 12:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jij hebt toch ook gepland om meteen seks te hebben op die avond die je gepland hebt volgend jaar?
Ja maar toen had ie terecht een condoom bij zich natuurlijk..

quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 12:20 schreef HPoi het volgende:
Eerder dat zijzelf zal gaan vereenzamen, want hij is het al.
pi_157760054
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2015 12:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zo veel licht autistische mensen die prima zelfstandig kunnen leven.
Ik zou eerder verwachten dat iemand opbloeit, zonder een verstikkende moeder die elke kans op zelfontplooiing in de kiem smoort.
Ja, ik ben het officieel zelf ook lichtelijk, maar ik woon al lang prima zelfstandig. Maar wellicht dat moeder van TS daarom overbezorgd is? Zou kunnen toch? Zijn moeder zal ook wel zien dat hij nog steeds geen vriendin heeft en mindere social skills? Dan is overbezorgd zijn geen oplossing, maar wellicht wel de reactie.
  maandag 23 november 2015 @ 12:31:46 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157760101
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 12:28 schreef HPoi het volgende:

Ja, ik ben het officieel zelf ook lichtelijk, maar ik woon al lang prima zelfstandig. Maar wellicht dat moeder van TS daarom overbezorgd is? Zou kunnen toch? Zijn moeder zal ook wel zien dat hij nog steeds geen vriendin heeft en mindere social skills? Dan is overbezorgd zijn geen oplossing, maar wellicht wel de reactie.
Zou kunnen, maar maakt het imo niet minder laakbaar. Of het nu uit egoïsme of uit overbezorgdheid is: zoals ik het zie, houdt moederlief haar zoon af van de kans op een normaal leven. En dat is eeuwig zonde.
pi_157760128
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 12:25 schreef Scary_Mary het volgende:

Eerder dat zijzelf zal gaan vereenzamen, want hij is het al.
Ja dat lees ik, maar TS kan wellicht redelijk dichtbij gaan wonen? (en geen sleutel aan zijn moeder geven dan, anders komt ie thuis en is het eten klaar, de was gedaan, huis gestofzuigd en treft moeders in de keuken aan die aan het koken is terwijl TS net een lekkere chick binnen leidt.
pi_157760167
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 12:33 schreef HPoi het volgende:

[..]

Ja dat lees ik, maar TS kan wellicht redelijk dichtbij gaan wonen? (en geen sleutel aan zijn moeder geven dan, anders komt ie thuis en is het eten klaar, de was gedaan, huis gestofzuigd en treft moeders in de keuken aan die aan het koken is terwijl TS net een lekkere chick binnen leidt.
Zodat hij alsnog zijn mams en de buurt (sociale controle) in zijn achterhoofd heeft, dat zal lekker scoren ja..
pi_157760177
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2015 12:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar maakt het imo niet minder laakbaar. Of het nu uit egoïsme of uit overbezorgdheid is: zoals ik het zie, houdt moederlief haar zoon af van de kans op een normaal leven. En dat is eeuwig zonde.
Als het uit overbezorgdheid is, en TS dat te weten kan komen, dan is wellicht een gesprek met een psycholoog (of ander kundig persoon) de aangeweze om bij moeder die overbezorgdheid weg te nemen en te voorzien van educatie m.b.t zelfstandig wonend, licht autistische, personen.
pi_157760191
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 12:36 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Zodat hij alsnog zijn mams en de buurt (sociale controle) in zijn achterhoofd heeft, dat zal lekker scoren ja..
Dichtbij als in 2 dorpen verderop.
pi_157760228
quote:

[..]

Je mocht in je tienerjaren weinig op seksueel vlak? Wat, kreeg je elke dag een ultraviolette lamp over je handen heen van je moeder? :?

quote:
Ik vrees dat ik het idee moet loslaten om nog een meisje van rond mijn leeftijd te kunnen vinden dat ook seksueel onervaren is.
Ja. De ervaring maakt niets uit. Het is geen wedstrijd.

quote:
Het lijkt alsof meiden steeds vroeger met seks en relaties beginnen. :(

Denk wel dat meiden op jonge leeftijd wel meer bedpartners hebben dan vroeger.
Nee, jij begint steeds later.
pi_157761259
Ik vraag me eigenlijk wel af wat TS nou eigenlijk écht wil. En of hij dat zelf eigenlijk wel weet. Ontmaagd worden? Een serieuze relatie? Veelvuldig losse seksuele contacten?

En hoe staat TS in het leven? Aan de ene kant wil je 'normaal' zijn, dus zoals gemiddelde jongeren, relaties, seks, losjes allemaal. Aan de andere kant proef ik dat je liefst niet zo'n losse meid zou willen die al van alles heeft gedaan voor jou. Dat is een beetje tegenstrijdig allemaal. Want je kunt niet zelf los willen gaan en van een meisje eisen dat ze dat niet heeft gedaan. Aan de ene kant waardeer je je familie, jullie hechte band, aan de andere kant geef je het de schuld van hoe je bent.

Hoe zie je het later voor je? Wil je eventuele kinderen zo opvoeden als jij bent opgevoed, dat familiebanden hecht zijn, wellicht iets minder beklemmend hecht, of juist heel losjes, en vind je het prima als je dochter van 15 losgaat op feestjes met drank en jongens? Want als ik je posts zo lees dan is dat ook niet jouw ideaalbeeld. Als je echt in zo'n christelijke omgeving woont dan moeten daar toch wel meiden zijn te vinden die wat minder of onervaren zijn. Kans bestaat dat zij wel eerst willen trouwen of minimaal willen dat jij die intentie hebt, hoe sta je daar tegenover? Of heb je het idee dat je eerst nog een X aantal vrouwen moet hebben gehad?
know'm sayin?
word? word.
pi_157761526
Ik denk wel dat als je er werkelijk vanuit gaat dat sex het resultaat is van een proces dat enkel de juiste planning behoeft om tot dat resultaat te komen, je nog wel eens bedrogen uit kan komen. Zoals je vast wel weet is sex vaak een kwestie van 'van het een komt het ander'. Daar valt niet bijster veel aan te sturen. Je kunt hooguit remmen indien de ander meer wil dan jij.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_157766699
Gadverdamme, had afgelopen zaterdag kans op een ONS met een leuke meid, ware het niet dat de enige optie bij haar vandaan om met mij mee te gaan naar huis. Maarja thuiswonend.... Zo staat de teller nog op 1 op MN 25ste. Ik maak me trouwens echt geen zorgen over me onervarenheid in bed. Iets wat TS ook niet moet doen!

[ Bericht 18% gewijzigd door DeportivoUnidad op 23-11-2015 18:12:29 (Te kort) ]
pi_157766762
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 18:11 schreef DeportivoUnidad het volgende:
Gadverdamme, had afgelopen zaterdag kans op een ONS met een leuke meid, ware het niet dat de enige optie bij haar vandaan om met mij mee te gaan naar huis. Maarja thuiswonend.... Zo staat de teller nog op 1 op MN 25ste.
Das wel minder ja, werk aan de winkel dus!
pi_157766792
quote:

[..]

Als je die ONS wilt is het wel handig...
  maandag 23 november 2015 @ 18:46:36 #286
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157767581
quote:
Gadverdamme, had afgelopen zaterdag kans op een ONS met een leuke meid, ware het niet dat de enige optie bij haar vandaan om met mij mee te gaan naar huis. Maarja thuiswonend.... Zo staat de teller nog op 1 op MN 25ste. Ik maak me trouwens echt geen zorgen over me onervarenheid in bed. Iets wat TS ook niet moet doen!
Waarom woon je dan ook niet op jezelf?
pi_157767647
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 18:46 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Waarom woon je dan ook niet op jezelf?
puur financieel. Koophuizen zijn hier in je eentje niet te betalen en op een huurhuisje sta je tegenwoordig minimaal 4 jaar te wachten.. Tevens ben ik op zoek naar ander werk.
  maandag 23 november 2015 @ 18:51:11 #288
416020 K44S
The bearded man
pi_157767700
quote:
Hotel?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157767827
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 18:51 schreef K44S het volgende:

[..]

Hotel?
Motel?
Ja doei.
pi_157768178
Ja TS als je er weinig aan doet gebeurt er ook niks. Werk je wel aan jezelf? Lichamelijk, psychisch en sociaal? Probeer anders Tinder eens als je Facebook hebt, schijnt daar makkelijk te zijn heb ik gehoord
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  maandag 23 november 2015 @ 19:08:31 #291
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_157768321
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:04 schreef Baas_bas het volgende:
Ja TS als je er weinig aan doet gebeurt er ook niks. Werk je wel aan jezelf? Lichamelijk, psychisch en sociaal? Probeer anders Tinder eens als je Facebook hebt, schijnt daar makkelijk te zijn heb ik gehoord
Makkelijk als je normaal kan communiceren en niet direct één of ander kortzichtig vooroordeel op elke vrouw projecteert.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_157768650
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Makkelijk als je normaal kan communiceren en niet direct één of ander kortzichtig vooroordeel op elke vrouw projecteert.
Wat is er mis met vooroordelen?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
  maandag 23 november 2015 @ 19:19:07 #293
416020 K44S
The bearded man
pi_157768674
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:18 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Een projectie maken van iets wat niet waar hoeft te zijn.... dat is er mis mee.
pi_157768704
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:19 schreef K44S het volgende:

[..]

Een projectie maken van iets wat niet waar hoeft te zijn.... dat is er mis mee.
Nee joh maar vooroordelen hebben een reden vaak wel. Als jij een één of andere idioot in een trainingspak en een petje over straat zit dan hoop ik dat je er ook vooroordelen over hebt
pi_157768707
quote:

[..]

Dat je het jezelf (en anderen) er ook enorm moeilijk mee kan maken..
pi_157768728
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:20 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat je het jezelf (en anderen) er ook enorm moeilijk mee kan maken..
Ze zijn ook niet bindend, maar eerste indruk is belangrijk
  maandag 23 november 2015 @ 19:21:03 #297
416020 K44S
The bearded man
pi_157768738
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:20 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Nee joh maar vooroordelen hebben een reden vaak wel. Als jij een één of andere idioot in een trainingspak en een petje over straat zit dan hoop ik dat je er ook vooroordelen over hebt
Ondanks dat ik ook vooroordelen heb, zijn ze gewoon niet juist. En wat Scary zegt :)

Hardcore fanaten (HARDCORE WILL NEVER DIEEE), ogen agressief. Maar zijn beste gasten/chicks.
Zoiets :)
pi_157768815
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:20 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Ze zijn ook niet bindend, maar eerste indruk is belangrijk
True that, maar zou je dit ook zo zeggen als je het hele topic doorgelezen zou hebben?
pi_157768936
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:21 schreef K44S het volgende:

[..]

Ondanks dat ik ook vooroordelen heb, zijn ze gewoon niet juist. En wat Scary zegt :)

Hardcore fanaten (HARDCORE WILL NEVER DIEEE), ogen agressief. Maar zijn beste gasten/chicks.
Zoiets :)
Precies, maar vooroordelen duiden ook op mensenkennis en levenservaring. Dus het hebben van ze is zo gek nog niet en ook vind ik dat je jezelf zo moet aanbieden dat mensen niet snel (negatieve) vooroordelen over je hebben.

quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:23 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

True that, maar zou je dit ook zo zeggen als je het hele topic doorgelezen zou hebben?
Misschien
pi_157768960
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:27 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

Precies, maar vooroordelen duiden ook op mensenkennis en levenservaring. Dus het hebben van ze is zo gek nog niet en ook vind ik dat je jezelf zo moet aanbieden dat mensen niet snel (negatieve) vooroordelen over je hebben.

[..]

Misschien
Sounds legit..
pi_157768970
Waarschijnlijk wel
pi_157768984
quote:

[..]

Het brengt je nergens.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')