Ben jij moslim?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:29 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dat weet ik maar dat kost tijd.
Ik baal er gewoon van dat ik straks als maagd ontmaagd moet worden door een vrouw die al misschien 5 of 6 bedpartners heeft gehad. Liefst had ik natuurlijk een mede maagd gehad maar die zijn bijna niet te vinden.
Kennelijk is het vandaag de dag normaal dat vrouwen op 20 21-jarige leeftijd al meerdere bedpartners hebben gehad. Ik verbaas me dat ouders hier ook nog vaak gewoon goedkeuring voor geven. Kijk maar naar 40 dagen zonder seks, meisje van 19 dat openlijk toegeeft dat ze wekelijks 3 4 mannen afwerkt en ouders hiervan afweten en het gewoon goed vinden.
Ik dacht dat jij veel ouder was lolquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
Meerdere bedpartners = sletje?
Bwah.en geen materiaal voor een langdurige relatie? Nou, goh, mijn bedpartners zijn denk ik ook een stuk of 10 bij elkaar. Ben 30 en heb sinds 2007 geen andere bedpartner gehad dan mijn man met wie ik al 5.5 jaar getrouwd ben. En zo zijn er nog vele vele andere vrouwen die seks niet als iets engs en tegelijkertijd verhevens zien, maar gewoon als leuk, en dan kom je een partner tegen met wie je verder wilt, en dan blijf je daarbij. Niet zo aanstellen en zo hypocriet doen. Of gewoon niet zeiken. Kommop zeg.
Ik quote dit omdat ik me afvraag of syndroom nu het doet omwille van de peer pressure of omdat hij het zelf graag wil. Dat wordt mij niet echt duidelijk, al krijg ik de indruk dat de peer pressure de boventoon heeft. Ik lees hier veel opmerkingen van syndroom over hoe anderen seks hebben en waardoor syndroom achterblijft. Terzijde dat ik snap dat ene maagd misschien niet als aantrekkelijk wordt beschouwd omdat geen ervaring en sociale onhandigheid als ongunstig worden gezien door vrouwen. Maar even terugkomend op die vraag, wat is voor jou (syndroom) nou echt de drijfveer om seks te hebben: peer pressure of puur omdat je het zelf wilt?quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:13 schreef Cresapk het volgende:
Toen ik op kamers ging was ik constant omringd met studenten en daardoor kan jaloezie, constant jezelf vergelijken met leeftijdsgenoten en peer pressure veel sneller optreden dan als je thuis woont. Thuis hoor je alleen de verhalen van je ouders aan en af en toe komt een vriend over de vloer, dus dat is minder confronterend. Tegenwoordig werk ik aan de uni, dus ik beschouw studenten ook niet meer als leeftijdsgenoten en is er niet meer die "concurrentiestrijd", dus dat scheelt.
Nee.quote:
Geen peer pressure, dit is wel echt een behoefte dat uit mijzelf komt. Wat mij wel frustreert is dat ik wel toe moet zien hoe anderen (die ook nog jonger zijn) wel succes hebben en dat verhoogd de druk juist.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:27 schreef Cresapk het volgende:
[..]
Ik quote dit omdat ik me afvraag of syndroom nu het doet omwille van de peer pressure of omdat hij het zelf graag wil. Dat wordt mij niet echt duidelijk, al krijg ik de indruk dat de peer pressure de boventoon heeft. Ik lees hier veel opmerkingen van syndroom over hoe anderen seks hebben en waardoor syndroom achterblijft. Terzijde dat ik snap dat ene maagd misschien niet als aantrekkelijk wordt beschouwd omdat geen ervaring en sociale onhandigheid als ongunstig worden gezien door vrouwen. Maar even terugkomend op die vraag, wat is voor jou (syndroom) nou echt de drijfveer om seks te hebben: peer pressure of puur omdat je het zelf wilt?
Bij mij was het zoals in mijn quote: in eerste instantie wilde ik ook overal bij horen en wilde ik ook relaties en seks, maar naarmate ik ouder werd en doordat de studententijd voorbij was, nam deze drang en peer pressure af. Nu resteert een soort van desinteresse voor vrouwen. Ik vind het nog allemaal leuk om ze te zien, maar de enkele keren dat ik eindelijk (per toeval) eens een wat diepgaander gesprek met een vrouw had, liet me totaal onverschillig. Juist nu ik eens aanspraak had itt vroeger, was het allemaal niet echt boeiend. Komt bij dat mijn interesses nu verder en diverser ontwikkeld zijn, dan vroeger. Seks en relaties worden daardoor relatief gezien minder belangrijk voor mij.
Je verwart me met Copycat.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij veel ouder was lol
Jij bent wel een beetje rare vogel hoor! Maar ook die kunnen vliegen !!quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:01 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Geen peer pressure, dit is wel echt een behoefte dat uit mijzelf komt. Wat mij wel frustreert is dat ik wel toe moet zien hoe anderen (die ook nog jonger zijn) wel succes hebben en dat verhoogd de druk juist.
Nope, eerder in fokmc dacht ik dat je al rond de 45 was ofzo.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je verwart me met Copycat.
* motorbloempje rent...
Als een vrouw meerdere bedpartners heeft gehad is ze een slet?quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk wel moeite met de wetenschap dat zij misschien al meerdere bedpartners heeft gehad terwijl ik nog ontmaagd moet worden.Ik denk dat niemand op sletjes zit te wachten als het gaat om een langdurige relatie.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:12 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Als een vrouw meerdere bedpartners heeft gehad is ze een slet?
Jij begrijpt er werkelijk niets van.
In ieder geval druk van buitenaf dus, of dat nou direct of indirect door de media komt. Zoiets had ik vroeger ook en ik herken me daardoor een klein beetje in jou. Vooral het lezen van dit soort topics doet weinig goed.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:01 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Geen peer pressure, dit is wel echt een behoefte dat uit mijzelf komt. Wat mij wel frustreert is dat ik wel toe moet zien hoe anderen (die ook nog jonger zijn) wel succes hebben en dat verhoogd de druk juist.
Ga er maar vanuit dat de gemiddelde vrouw van jouw leeftijd tussen de 10 - 25 bedpartners heeft gehad.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dus het is normaal om met jan en alleman het bed in te duiken?Ik ben wat dat betreft best wel hypocriet bezig want ik zou het zelf ook wel willen hoor maar het geeft mij geen prettig gevoel dat een vrouw op seksueel gebied al veel verder is.
Dat gevoel verandert waarschijnlijk wel als je eenmaal seks hebt gehad. Ik zei vroeger ook altijd dat ik het liefst iemand met weinig ervaring wilde. Nu denk ik daar anders over.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dus het is normaal om met jan en alleman het bed in te duiken?Ik ben wat dat betreft best wel hypocriet bezig want ik zou het zelf ook wel willen hoor maar het geeft mij geen prettig gevoel dat een vrouw op seksueel gebied al veel verder is.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:01 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee.
[..]
quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:19 schreef MissMSX het volgende:
Wat is nu je plan van aanpak syndroom? Wat ga je doen, en wanneer?
Tarrel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wtf ? Dan zit het wel erg dwars of niet? Net een keutel die blijft hangen en je met de vinger los moet maken van je anus haar.
Mannen en vrouwen hebben daar doorgaans een tegenovergestelde voorkeur in.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat gevoel verandert waarschijnlijk wel als je eenmaal seks hebt gehad. Ik zei vroeger ook altijd dat ik het liefst iemand met weinig ervaring wilde. Nu denk ik daar anders over.
Mwja dat is denk ik ook wel weer het andere uiterstequote:Op zondag 22 november 2015 03:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen hebben daar doorgaans een tegenovergestelde voorkeur in.
Mannen willen het liefst een 'net' meisje met niet idioot veel ervaring (gelovigen eisen zelfs maagdelijkheid)
Vrouwen willen het liefst die stoere knul waar alle andere meisjes van dromen, die alle meisjes kan krijgen en die er dan ook al heel veel heeft gehad. Dat is op de een of andere manier onweerstaanbaar voor vrouwen. Ze 'moeten' dan per se ook met die vent naar bed.
Heb je als vrouw van 25 seks gehad in een paar eerdere relaties, wordt je door een seksueel gefrustreerde hypocriet voor sletje uitgemaakt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet want ik ken niet zoveel mensen. Zulke types zullen er vast wel zijn hoor, kijk maar in een willekeurige studentenstad. Ik heb persoonlijk wel moeite met de wetenschap dat zij misschien al meerdere bedpartners heeft gehad terwijl ik nog ontmaagd moet worden.Ik denk dat niemand op sletjes zit te wachten als het gaat om een langdurige relatie.
Maar inmiddels is de frustratie dusdanig toegenomen dat het me weinig meer interesseert en deze minpuntjes voor lief neem. Ik wil gewoon seks hebben.
Nee.quote:Op zondag 22 november 2015 03:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mannen willen het liefst een 'net' meisje met niet idioot veel ervaring (gelovigen eisen zelfs maagdelijkheid)
Vrouwen willen het liefst die stoere knul waar alle andere meisjes van dromen, die alle meisjes kan krijgen en die er dan ook al heel veel heeft gehad. Dat is op de een of andere manier onweerstaanbaar voor vrouwen. Ze 'moeten' dan per se ook met die vent naar bed.
Hij had het al over een sletje bij een vrouw met nog geen meer dan 5 bedpartners. Dat is absurd, ook voor de gemiddelde man die een vrouw wil met weinig ervaring.quote:Op zondag 22 november 2015 03:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat wel meevalt. Vrouwen willen doorgaans een man met ervaring, maar als relatiemateriaal wil je ook niet de man die de halve stad gehad heeft. Daar zou ik me iig niet prettig bij voelen, maar vooral omdat het ver af ligt van mijn eigen belevingswereld.quote:Vrouwen willen het liefst die stoere knul waar alle andere meisjes van dromen, die alle meisjes kan krijgen en die er dan ook al heel veel heeft gehad. Dat is op de een of andere manier onweerstaanbaar voor vrouwen. Ze 'moeten' dan per se ook met die vent naar bed.
Volgens mij wil je er ook niet echt actief er iets aan doen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:23 schreef syndroom het volgende:
Ik kan nu wel vol in gaan zetten op het versieren van vrouwen maar als je al zoveel jaar achterloopt is het wel moeilijker. De concurrentie heeft immers ook niet stil gezeten.
Dit is iets dat leeft in de hoofden van mannen, niet in die van de meeste vrouwen.quote:Op zondag 22 november 2015 03:28 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |