abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157714639
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik zal kijken wat ik daaraan kan doen.

Op korte termijn ga ik wel knopen doorhakken, want ik word met de dag chagrijniger als ik moet toezien hoe anderen wel een meisje hebben. :(

Recent was ik nog alleen even wat wezen eten, komt er even later een jong stelletje op een afstandje tegenover me zitten die overduidelijk verliefd waren. :') Ze zaten naast elkaar en begonnen na het eten op een gegeven moment steeds meer aan elkaar te zitten en steeds te zoenen. Op dat moment ben ik maar weg gegaan want het gaf me een naar gevoel om dat maar te moeten zien.
Wtf ? Dan zit het wel erg dwars of niet? Net een keutel die blijft hangen en je met de vinger los moet maken van je anus haar.

Niet goed Syndroom, door dat gedrag wordt het alleen maar erger man
Ik zwaai naar dieren.
pi_157716320
Wat is nu je plan van aanpak syndroom? Wat ga je doen, en wanneer?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zaterdag 21 november 2015 @ 16:30:48 #153
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157717704
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:28 schreef Charleville het volgende:

Dit zou dus betekenen dat vrouwen het helemaal niet fijn vinden als je als man haar nummer vraagt.
Ik wil echt niemand bezwaren tijdens uitgaan, of als ´´een vervelende vent´´gezien worden.
Dat hangt er helemaal vanaf of die vrouw jou ook daadwerkelijk leuk vind. Als ze je leuk vind dan vind ze het juist heel fijn.
pi_157718911
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 16:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat hangt er helemaal vanaf of die vrouw jou ook daadwerkelijk leuk vind. Als ze je leuk vind dan vind ze het juist heel fijn.
En los daarvan: Als het meisje echt 'leuk' is dan kan ze heus wel op een vriendelijke manier omgaan met een man die interesse toont maar waar ze misschien geen zin in heeft.

Als je niet als 'vervelend' gezien wilt worden moet je ook gewoon niet vervelend doen. Je kan prima aan iemand duidelijk maken dat je hem/haar ziet zitten zonder dat je horkig hoeft te gedragen.
Conscience do cost.
  zaterdag 21 november 2015 @ 18:09:30 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157720071
Maargoed als ik de verhalen van de TS lees is dat wel schokkend inderdaad. Je wordt gewoon gegijzeld door je eigen moeder die jou kennelijk als haar bezit ziet en niet als een volwassen kerel die zijn eigen keuzes moet maken. Daar moet snel een einde aan komen als je niet wilt dat ze jouw hele leven verneukt.

Je moet vooral eens af van het idee dat je voor alles goedkeuring van je vader of moeder zou moeten hebben. Hun mening is ook maar relatief en ze zijn zeker niet degenen die altijd gelijk hebben. Lekker boeiend wat ze vinden van liefde en seks. Het is jouw leven en niet het hunne.

Het is in ieder geval goed dat je doorhebt dat je op de verkeerde weg zit en je ook wel beseft dat verandering nodig is. Er zijn er immers die zo tot het bittere eind doormodderen. Maar je zal nu door moeten zetten en even door die pijnlijke momenten heen moeten.
pi_157722142
Ik kan nu wel vol in gaan zetten op het versieren van vrouwen maar als je al zoveel jaar achterloopt is het wel moeilijker. De concurrentie heeft immers ook niet stil gezeten.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:25:07 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157722180
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:23 schreef syndroom het volgende:
Ik kan nu wel vol in gaan zetten op het versieren van vrouwen maar als je al zoveel jaar achterloopt is het wel moeilijker. De concurrentie heeft immers ook niet stil gezeten.
Ik denk ook niet dat dat gaat werken. Zet je eerst vol in op losraken van je moeder, en vooral vice versa. Dat is je grootste hindernis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157722284
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat dat gaat werken. Zet je eerst vol in op losraken van je moeder, en vooral vice versa. Dat is je grootste hindernis.
Dat weet ik maar dat kost tijd.

Ik baal er gewoon van dat ik straks als maagd ontmaagd moet worden door een vrouw die al misschien 5 of 6 bedpartners heeft gehad. Liefst had ik natuurlijk een mede maagd gehad maar die zijn bijna niet te vinden.

Kennelijk is het vandaag de dag normaal dat vrouwen op 20 21-jarige leeftijd al meerdere bedpartners hebben gehad. Ik verbaas me dat ouders hier ook nog vaak gewoon goedkeuring voor geven. Kijk maar naar 40 dagen zonder seks, meisje van 19 dat openlijk toegeeft dat ze wekelijks 3 4 mannen afwerkt en ouders hiervan afweten en het gewoon goed vinden. :r
pi_157722346
Gek idee wel, dat de vrouw die je gaat ontmaagden waarschijnlijk nu iemand anders ligt te ballen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157722441
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:29 schreef syndroom het volgende:
Kennelijk is het vandaag de dag normaal dat vrouwen op 20 21-jarige leeftijd al meerdere bedpartners hebben gehad. Ik verbaas me dat ouders hier ook nog vaak gewoon goedkeuring voor geven. Kijk maar naar 40 dagen zonder seks, meisje van 19 dat openlijk toegeeft dat ze wekelijks 3 4 mannen afwerkt en ouders hiervan afweten en het gewoon goed vinden. :r
Daarvoor moet je ook geen toestemming aan je ouders vragen. :') En daarbij, normale ouders snappen dat gewoon aangezien ze zelf ook jong zijn geweest.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:34:28 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157722471
quote:

[..]

Ik baal er gewoon van dat ik straks als maagd ontmaagd moet worden door een vrouw die al misschien 5 of 6 bedpartners heeft gehad. Liefst had ik natuurlijk een mede maagd gehad maar die zijn bijna niet te vinden.

Vanaf toch zeker je achttiende vinden je ouders daar misschien wel iets van, maar of ze het goed vinden of niet is dan toch vooral hun probleem.

Ik verbaas me weer over hoe wereldvreemd jij bent.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:36:37 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157722539
quote:

Kennelijk is het vandaag de dag normaal dat vrouwen op 20 21-jarige leeftijd al meerdere bedpartners hebben gehad.
Dat is al normaal zo lang als dat ik me daar bewust van ben.
quote:
Ik verbaas me dat ouders hier ook nog vaak gewoon goedkeuring voor geven.
De wortel van je probleem ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157722676
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vanaf toch zeker je achttiende vinden je ouders daar misschien wel iets van, maar of ze het goed vinden of niet is dan toch vooral hun probleem.

Ik verbaas me weer over hoe wereldvreemd jij bent.
Ik kan me voorstellen dat er ouders zijn die zich schamen of boos worden om het seksuele gedrag van hun dochter.
pi_157722723
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:23 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat je beter vol in kan zetten op manier leren om met mensen om te gaan. Als je dat niet leuk vind wordt contact maken en relaties ontwikkelen, van welke aard dan ook, heel moeilijk.

Therapie, drugs, whatever, maar als je enige stappen wil zetten moet je uit je isolement geraken.
pi_157722838
quote:

[..]

Waarschijnlijk hebben die ouders er niet zoveel over te vinden. Of kunnen ze er van alles van vinden, maar trekken de kinderen (jongens en meisjes) terecht hun eigen plan.

Ik kan me er zeker wel in vinden dat het moeilijk is je los te maken van bepaalde waarden die ouders hun kinderen hebben geprobeerd mee te geven. Mijn ouders hebben mij opgevoed met het idee dat seks iets is dat je doet met iemand waar je van houdt en je een relatie mee hebt.
Dat hebben ze niet zo gedaan omdat ze mij in de hand wilden houden, maar omdat dat het beeld was dat zij van seks hadden. Ze zijn dan ook van een hele andere tijd, waarin die dingen anders waren. Toen ik voor het eerst een ONS had, vond ik dat wel even lastig, want zo was ik niet opgevoed.

Ik snap dus wel dat je losmaken van de ideeen die je ouders je hebben willen meegeven lastig is, maar het is jouw leven dat je mag (moet zelfs) leiden zoals jij denkt dat het goed is. En dat kun je alleen maar ontdekken als je je losmaakt van je ouders en je ouderlijk huis. Fysiek losmaakt ook in dit geval.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157723247
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben die ouders er niet zoveel over te vinden. Of kunnen ze er van alles van vinden, maar trekken de kinderen (jongens en meisjes) terecht hun eigen plan.

Ik kan me er zeker wel in vinden dat het moeilijk is je los te maken van bepaalde waarden die ouders hun kinderen hebben geprobeerd mee te geven. Mijn ouders hebben mij opgevoed met het idee dat seks iets is dat je doet met iemand waar je van houdt en je een relatie mee hebt.
Dat hebben ze niet zo gedaan omdat ze mij in de hand wilden houden, maar omdat dat het beeld was dat zij van seks hadden. Ze zijn dan ook van een hele andere tijd, waarin die dingen anders waren. Toen ik voor het eerst een ONS had, vond ik dat wel even lastig, want zo was ik niet opgevoed.

Ik snap dus wel dat je losmaken van de ideeen die je ouders je hebben willen meegeven lastig is, maar het is jouw leven dat je mag (moet zelfs) leiden zoals jij denkt dat het goed is. En dat kun je alleen maar ontdekken als je je losmaakt van je ouders en je ouderlijk huis. Fysiek losmaakt ook in dit geval.
Als je me het heel eerlijk vraagt zit er ook wel een klein beetje jaloezie in, liefst had ik natuurlijk ook wel die manier van vrijheid gewild maar met de steun van je ouders.
pi_157723253
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:40 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat er ouders zijn die zich schamen of boos worden om het seksuele gedrag van hun dochter.
Als die dochter gewoon een vast vriendje heeft?
pi_157723305
Ik had op mijn 20e ook al 3+ bedpartners gehad, heb toen ik jonger was ook niet stilgezeten ofzo. Maar dat maakt 'dat soort meisjes' en hun ouders ook niet minderwaardig ofzo, waren vriendjes en wat scharrels. Ouders hebben daar niet zoveel van te vinden, zeker niet als je het huis uit bent. Seks is gewoon fijn en leuk, als het goed is, dus om daar nu zo'n probleem van te maken...

Aan de ene kant zelf ziekelijk gefrustreerd zijn en seks/liefde/intimiteit willen en aan de andere kant ziekelijk (ja) strak volgens bepaalde waarden denken met betrekking tot vrouwen (en dan vooral vrouwen, niet mannen) en dat ze eigenlijk maar kuis moeten zijn is een vrij afknappend idee voor potentiėle partners.
Ja doei.
pi_157723318
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Als die dochter gewoon een vast vriendje heeft?
Zou kunnen, maar ik bedoelde meer scharrelen, wekelijks een of meerdere ONS hebben.
pi_157723573
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:56 schreef syndroom het volgende:

[..]

Als je me het heel eerlijk vraagt zit er ook wel een klein beetje jaloezie in, liefst had ik natuurlijk ook wel die manier van vrijheid gewild maar met de steun van je ouders.
Dat snap ik. Je wordt er geen mooier, aantrekkelijker mens van, van dergelijke gevoelens ten opzichte van andere mensen.
De steun van je ouders klinkt natuurlijk fijn, maar dat hoort niet je overweging te zijn. JIJ moet met jezelf kunnen leven. Op dit moment kun je dat niet, zo blijkt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157723575
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik bedoelde meer scharrelen, wekelijks een of meerdere ONS hebben.
Ken jij er daar veel van dan? Ik ken ze niet voor zover ik weet.
pi_157724588
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ken jij er daar veel van dan? Ik ken ze niet voor zover ik weet.
Ik persoonlijk niet want ik ken niet zoveel mensen. Zulke types zullen er vast wel zijn hoor, kijk maar in een willekeurige studentenstad. Ik heb persoonlijk wel moeite met de wetenschap dat zij misschien al meerdere bedpartners heeft gehad terwijl ik nog ontmaagd moet worden. :') Ik denk dat niemand op sletjes zit te wachten als het gaat om een langdurige relatie.

Maar inmiddels is de frustratie dusdanig toegenomen dat het me weinig meer interesseert en deze minpuntjes voor lief neem. Ik wil gewoon seks hebben.
pi_157724717
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had op mijn 20e ook al 3+ bedpartners gehad, heb toen ik jonger was ook niet stilgezeten ofzo. Maar dat maakt 'dat soort meisjes' en hun ouders ook niet minderwaardig ofzo, waren vriendjes en wat scharrels. Ouders hebben daar niet zoveel van te vinden, zeker niet als je het huis uit bent. Seks is gewoon fijn en leuk, als het goed is, dus om daar nu zo'n probleem van te maken...

Aan de ene kant zelf ziekelijk gefrustreerd zijn en seks/liefde/intimiteit willen en aan de andere kant ziekelijk (ja) strak volgens bepaalde waarden denken met betrekking tot vrouwen (en dan vooral vrouwen, niet mannen) en dat ze eigenlijk maar kuis moeten zijn is een vrij afknappend idee voor potentiėle partners.
Dus het is normaal om met jan en alleman het bed in te duiken? :{ Ik ben wat dat betreft best wel hypocriet bezig want ik zou het zelf ook wel willen hoor maar het geeft mij geen prettig gevoel dat een vrouw op seksueel gebied al veel verder is.
pi_157724770
Het zou ook zo maar kunnen dat ze met 1 of meerdere van die bedpartners ook echt heel ver is gegaan. Mogelijk tot de trifecta... Dat zijn wel dingen waar je je goed bewust van moet zijn en waar je mee in het reine moet komen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157725259
Meerdere bedpartners = sletje?

Bwah. :') en geen materiaal voor een langdurige relatie? Nou, goh, mijn bedpartners zijn denk ik ook een stuk of 10 bij elkaar. Ben 30 en heb sinds 2007 geen andere bedpartner gehad dan mijn man met wie ik al 5.5 jaar getrouwd ben. En zo zijn er nog vele vele andere vrouwen die seks niet als iets engs en tegelijkertijd verhevens zien, maar gewoon als leuk, en dan kom je een partner tegen met wie je verder wilt, en dan blijf je daarbij. Niet zo aanstellen en zo hypocriet doen. Of gewoon niet zeiken. Kommop zeg.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')