abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157688610
Ik ga niet hele vorige topic doorworstelen, maar ik kan nu al wel concluderen dat TS heel wat andere problemen heeft dan z'n maagdelijkheid.

Ten eerste ga in godsnaam op jezelf wonen, dat lost wel degelijk een deel van het probleem op. Je wordt zelfstandig, zelfverzekerder en je hebt minder tijd om te besteden aan je frustratie.
Ik was zelf nog maagd tot m'n 28ste, op zich natuurlijk lachwekkend, maar voor mij was het nooit een serieus probleem. Natuurlijk had ik soms wel wat genante momenten, maar heb het nooit als een echte frustratie gezien. Verder is 25 niet eens zo'n extreem late leeftijd, je kunt dan nog best aan jezelf werken (en dat hoeft niet per se in de sportschool)

Intussen ben ik 33 en woon ik samen met een leuke knappe vriendin. En nog een mogelijke geruststelling, als man ga je er meestal wel op vooruit qua uiterlijk, dus misschien ben je op je 30ste wel een stuk knapper.
٩๏̯͡๏)۶
pi_157688674
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik ga niet hele vorige topic doorworstelen, maar ik kan nu al wel concluderen dat TS heel wat andere problemen heeft dan z'n maagdelijkheid.

Ten eerste ga in godsnaam op jezelf wonen, dat lost wel degelijk een deel van het probleem op. Je wordt zelfstandig, zelfverzekerder en je hebt minder tijd om te besteden aan je frustratie.
Ik was zelf nog maagd tot m'n 28ste, op zich natuurlijk lachwekkend, maar voor mij was het nooit een serieus probleem. Natuurlijk had ik soms wel wat genante momenten, maar heb het nooit als een echte frustratie gezien. Verder is 25 niet eens zo'n extreem late leeftijd, je kunt dan nog best aan jezelf werken (en dat hoeft niet per se in de sportschool)

Intussen ben ik 33 en woon ik samen met een leuke knappe vriendin. En nog een mogelijke geruststelling, als man ga je er meestal wel op vooruit qua uiterlijk, dus misschien ben je op je 30ste wel een stuk knapper.
_O_
pi_157688923
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:42 schreef Charleville het volgende:
Ik werk zeg maar als medewerker bij een supermarkt, die ligt in een studentenwijk, en naast middelbare scholen.
Dus we krijgen veel studenten van scholen over de vloer bij onze supermarkt.

Die vragen wel eens waar een bepaald product ligt, en dan wijs ik ze de weg, en vandaag heb ik tijdens deze vraag het meisje in kwestie aangekeken ipv. dat ik naar de grond keek en de vraag aanhoorde zoals vroeger.
Ah zo, je werkt er. Dan zal je ongetwijfeld een beter beeld hebben van supermarkten dan ik, want ik kom er maar heel even en ben dan weer zo weg. Meestal kom ik er tussen 17:00 en 19:00, dus dan is iedereen gehaast en zie ik maar weinig mensen die op aanspraak zitten te wachten.

Maar je bent dus best wel verlegen als ik het zo begrijp. Heb je wel vrouwelijke collega's waar je het goed mee kan vinden of waarmee contact soepel verloopt?
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:51 schreef Ronaldsen het volgende:
Toen ik op kamers ging was ik constant omringd met studenten en daardoor kan jaloezie, constant jezelf vergelijken met leeftijdsgenoten en peer pressure veel sneller optreden dan als je thuis woont. Thuis hoor je alleen de verhalen van je ouders aan en af en toe komt een vriend over de vloer, dus dat is minder confronterend. Tegenwoordig werk ik aan de uni, dus ik beschouw studenten ook niet meer als leeftijdsgenoten en is er niet meer die "concurrentiestrijd", dus dat scheelt.

Maar op jezelf wonen lijkt me niet altijd de oplossing van het probleem. Misschien als je hele strenge ouders hebt die je binnenhouden zoals bij syndroom het geval is, zal het een verbetering zijn. En natuurlijk als je werkend bent, is op jezelf wonen ook beter mits het financieel toelaatbaar is. Verder mee eens wat je zegt over de voordelen van op jezelf wonen, zoals zelfstandigheid en volwassenheid.
pi_157689005
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:13 schreef Cresapk het volgende:

[..]

Toen ik op kamers ging was ik constant omringd met studenten en daardoor kan jaloezie, constant jezelf vergelijken met leeftijdsgenoten en peer pressure veel sneller optreden dan als je thuis woont. Thuis hoor je alleen de verhalen van je ouders aan en af en toe komt een vriend over de vloer, dus dat is minder confronterend. Tegenwoordig werk ik aan de uni, dus ik beschouw studenten ook niet meer als leeftijdsgenoten en is er niet meer die "concurrentiestrijd", dus dat scheelt.

Ik weet bijna zeker, dat het voor de meeste mensen juist wel positief werkt om op jezelf te gaan wonen. Zeker voor de wat meer verlegen maagdelijke types, ik zie vaak genoeg onzekere magere pubertjes die tijdens hun studie helemaal opbloeien tot zelfverzekerde volwassen mannen
٩๏̯͡๏)۶
pi_157689119
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:19 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker, dat het voor de meeste mensen juist wel positief werkt om op jezelf te gaan wonen. Zeker voor de wat meer verlegen maagdelijke types, ik zie vaak genoeg onzekere magere pubertjes die tijdens hun studie helemaal opbloeien tot zelfverzekerde volwassen mannen
Doordat ik op kamers ging, ging ik twijfelen aan mezelf wie ik was. Voor de focus op mijn studie was het beter geweest om thuis te blijven omdat de twijfels aan mijn zelfbeeld agv de confrontatie met leeftijdsgenoten alleen maar mentaal vermoeiend was en afleidde van het werkelijke doel van op kamers gaan, namelijk studeren.
Maar zoals je zegt, anderen pakken het wellicht beter op en hebben er meer profijt van.
pi_157689170
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:27 schreef Cresapk het volgende:

[..]

Doordat ik op kamers ging, ging ik twijfelen aan mezelf wie ik was. Voor de focus op mijn studie was het beter geweest om thuis te blijven omdat de twijfels aan mijn zelfbeeld agv de confrontatie met leeftijdsgenoten alleen maar mentaal vermoeiend was en afleidde van het werkelijke doel van op kamers gaan, namelijk studeren.
Maar zoals je zegt, anderen pakken het wellicht beter op en hebben er meer profijt van.
Voor syndroom wat minder relevant, aangezien hij op zichzelf kan wonen ipv op kamers.
pi_157689234
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor syndroom wat minder relevant, aangezien hij op zichzelf kan wonen ipv op kamers.
Klopt, ik gaf hierboven al aan dat als je werkende bent zoals syndroom het wellicht verstandig is om zelfstandig te gaan wonen. Althans dat is mijn ervaring. Maar ik neem aan dat er in dit topic ook nog gasten zijn die studeren waarbij het dilemma thuiswonen vs kamers weer aan de orde komt. Op dat laatste reageerde ik dan voornamelijk mbt mijn ervaring.
pi_157689600
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 00:10 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nou ja, dan blijf ik ook met alle problemen zitten. De ene kant van het spectrum is om mezelf helemaal voor haar op te offeren, met het gevolg dat ik me hele leven een baby blijf zonder seks of relaties, of de andere kant van het spectrum door volledig voor mezelf te kiezen, met de noorderzon te vertrekken en in het andere kant van het land of buitenland ga wonen en niks meer van mezelf laat horen. Het zijn twee uitersten, en ik probeer alleen maar een goede balans te vinden.
Dan moet je toch meer een middenweg zoeken dan deze uitersten. Al zou je zo een uiterste wel in kunnen zetten door haar de keuze te geven dat je of vertrekt of dat jullie thuis dingen wat anders aan gaan pakken. Bespreek het eerst met je pa, die vast enigszins begrip zal hebben aangezien hij ook nog weleens klaagt. Hij zal vast ook geen extra drama willen, dus als jullie dan samen een front kunnen vormen, zodat de middenweg wat aantrekkelijker wordt en jullie met kleinere stapjes kunnen werken aan vooruitgang.

quote:
Diep van binnen zou ik natuurlijk wel vogelvrij willen zijn en met rust gelaten willen worden maar daar doe ik anderen verschrikkelijk veel pijn mee. Ik ben gelukkig niet narcistisch genoeg om volledig voor mezelf te kiezen ten koste van anderen.
Maar je kiest niet volledig voor jezelf door thuis te blijven, want je houdt je moeders ongezonde gedrag zo in stand en dan hoeft zij niet aan zichzelf te werken. In de categorie tough love kun je haar een zetje geven om ook zichzelf te ontwikkelen zodat zij misschien ook eens iets anders kan gaan doen dan leven voor en door haar zoon.
  vrijdag 20 november 2015 @ 15:34:08 #109
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_157694027
-even weg-

Als je ermee een eigen topic wilt openen maar even laten weten, dan stuur ik je het bericht na.

[ Bericht 93% gewijzigd door motorbloempje op 22-11-2015 01:05:04 ]
pi_157694052
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 15:34 schreef Charleville het volgende:
Vandaag voor een dillema gestaan,
Yo, dit is niet echt de plek voor jouw persoonlijke verhalen en belevenissen, dit is syndroom's topic :) ;)
Ja doei.
  vrijdag 20 november 2015 @ 15:36:38 #111
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_157694075
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 15:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Yo, dit is niet echt de plek voor jouw persoonlijke verhalen en belevenissen, dit is syndroom's topic :) ;)
Het spijt me, ik dacht dat het een beetje een centraal topic was. Ik zal het ontopic houden!
pi_157694103
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 15:36 schreef Charleville het volgende:

[..]

Het spijt me, ik dacht dat het een beetje een centraal topic was. Ik zal het ontopic houden!
Dank! En geen probleem verder. We zijn alleen een beetje van de ladingen centrale topics af, maar open gerust je eigen topic om daar eventueel wat persoonlijke ervaringen te delen en wellicht om tips te vragen! Vinden we leuk!
Ja doei.
pi_157694149
-nee dus-

[ Bericht 99% gewijzigd door motorbloempje op 20-11-2015 15:40:47 ]
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 20 november 2015 @ 18:20:11 #114
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_157697909
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je dezelfde huisarts als je moeder? Want dan is dit zeker iets wat je met hem/haar kunt bespreken. Volgens deze redenatie kan het namelijk best zijn dat je je verplicht voelt om thuis te blijven wonen, de rest van je leven. Dat wil je toch ook niet?

Als ze er niet mee om kan gaan, dan heeft ze professionele hulp nodig. Het is niet jouw verantwoordelijkheid om mee te gaan in haar ziekelijke wensen zodat zij niet instort. Zij moet doen wat het beste voor jou is. Thuis wonen is dat absoluut niet. Het is emotionele manipulatie van het kaliber "als je het uitmaakt dan spring ik voor een trein". Dan zeg je toch ook niet dat iemand in een ongelukkige relatie moet blijven hangen?
Harde truthbom wordt hier gedropt. Helaas gericht tegen dovemansoren. :{
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_157708160
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 11:43 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Waarom betaal je voor online 'versierlessen'? Er is zoveel gratis advies te vinden op het internet dat het zonde van je geld is.

De enige meerwaarde van een datingcoach zou kunnen zijn als hij je daadwerkelijk 'in het veld' coached. Daar lijkt hier echter geen sprake van.
Heb je er persoonlijk ervaring mee? Er zijn een hoop coaches actief, reeds ook op tv geweest bij 3Onderzoekt en ik kreeg er niet echt een goede indruk van. Vooral erg prijzig. :')

Het lijkt alsof die onzekere jongetjes als een soort melkkoe gebruikt worden door een beetje op hun problemen in te spelen denken dat ze even leren hoe ze een vrouw het bed in kunnen praten.
pi_157708193
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:27 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Zoek gewoon een leuk kamertje/sociale huurwoning in een stad met een vrouwenoverschot (Amsterdam, Utrecht, Leiden, Groningen, Nijmegen, Maastricht) en begeef je daar onder de mensen. Dan zijn al je problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.
Zo breed heb ik het ook weer niet. Eerst ander werk zoeken, dan 10 jaar wachten voordat je er kan wonen. :')

www.cbs.nl/nl-NL/menu/the(...)e-4-grote-steden.htm

:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

[ Bericht 38% gewijzigd door syndroom op 21-11-2015 01:56:30 ]
pi_157708361
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je dezelfde huisarts als je moeder? Want dan is dit zeker iets wat je met hem/haar kunt bespreken. Volgens deze redenatie kan het namelijk best zijn dat je je verplicht voelt om thuis te blijven wonen, de rest van je leven. Dat wil je toch ook niet?

Als ze er niet mee om kan gaan, dan heeft ze professionele hulp nodig. Het is niet jouw verantwoordelijkheid om mee te gaan in haar ziekelijke wensen zodat zij niet instort. Zij moet doen wat het beste voor jou is. Thuis wonen is dat absoluut niet. Het is emotionele manipulatie van het kaliber "als je het uitmaakt dan spring ik voor een trein". Dan zeg je toch ook niet dat iemand in een ongelukkige relatie moet blijven hangen?
Ik zal kijken wat ik daaraan kan doen.

Op korte termijn ga ik wel knopen doorhakken, want ik word met de dag chagrijniger als ik moet toezien hoe anderen wel een meisje hebben. :(

Recent was ik nog alleen even wat wezen eten, komt er even later een jong stelletje op een afstandje tegenover me zitten die overduidelijk verliefd waren. :') Ze zaten naast elkaar en begonnen na het eten op een gegeven moment steeds meer aan elkaar te zitten en steeds te zoenen. Op dat moment ben ik maar weg gegaan want het gaf me een naar gevoel om dat maar te moeten zien.

[ Bericht 6% gewijzigd door syndroom op 21-11-2015 00:44:57 ]
pi_157711247
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Op korte termijn ga ik wel knopen doorhakken, want ik word met de dag chagrijniger als ik moet toezien hoe anderen wel een meisje hebben. :(

Recent was ik nog alleen even wat wezen eten, komt er even later een jong stelletje op een afstandje tegenover me zitten die overduidelijk verliefd waren. :') Ze zaten naast elkaar en begonnen na het eten op een gegeven moment steeds meer aan elkaar te zitten en steeds te zoenen. Op dat moment ben ik maar weg gegaan want het gaf me een naar gevoel om dat maar te moeten zien.
doe het ook echt. jouw probleem is misschien dat je nog maagd bent, maar veel meer dat je een eigen leven moet gaan leiden, op jezelf gaan wonen en zo volwassen moet gaan worden.
pi_157711360
quote:

[..]

Jij gaat zo erg teleurgesteld zijn na je "eerste meisje". Als het er al van komt.
pi_157711416
quote:

[..]

Ga naar je huisarts en bespreek twee zaken; Je moeders emotionele chantage en je eigen problemen met vrouwen.

Dit is niet gezond.
pi_157711758
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:20 schreef Gray het volgende:

[..]

Jij gaat zo erg teleurgesteld zijn na je "eerste meisje". Als het er al van komt.
Zou me inderdaad niks verbazen als TS dan denkt "Is dit het nou? Mijn moeder probeert me nog steeds emotioneel te chanteren, mijn baan betaald nog steeds kut..."

Het is fijn om iemand te hebben, maar daarnaast is het nog gewoon same old shit.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 21-11-2015 10:21:00 ]
pi_157712803
Het onderliggende probleem is eenzaamheid en een gebrek aan erkenning. Dat zijn wel dingen waar ik van vind dat ze weinig tot niets van doen hebben met het niet hebben van seks. Als dat laatste een frustratie oplevert: investeer dan een paar tientjes en ga naar de Wallen. Maar dat vormt dus in wezen het probleem niet. Ik denk dat in alle gevallen het beter is als eenzame mensen meer doen om vriendschap te sluiten waardoor het makkelijker wordt om uberhaupt met andere mensen om te gaan. En meisjes versieren is - als je zelfvertrouwen hebt en een beetje kan communiceren - eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. De meeste vrouwen willen ook een vriendje als ze die nog niet hebben.
pi_157712881
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ga naar je huisarts en bespreek twee zaken; Je moeders emotionele chantage en je eigen problemen met vrouwen.

Dit is niet gezond.
Dat. Mijn hemel. Deze fixatie is wrsch het probleem, en niets anders. Los dat eerst, met hulp, op.
Ja doei.
pi_157712898
En laten we vergelijkingen trekken met andere posters hier maar niet doen.
Ja doei.
pi_157712914
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 11:49 schreef jaha het volgende:
De meeste vrouwen willen ook een vriendje als ze die nog niet hebben.
Wat?
pi_157713004
quote:
Verder is 25 niet eens zo'n extreem late leeftijd, je kunt dan nog best aan jezelf werken (en dat hoeft niet per se in de sportschool)
Best wel extreem laat hoor.

quote:
Heb je wel je jeugd gemist. Na mijn dertigste zou dit me echt geen reet meer boeien, het is juist wanneer je een twintiger bent dat sex nog leuk is.
  zaterdag 21 november 2015 @ 12:09:14 #127
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157713025
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:07 schreef JimmyDean het volgende:

Heb je wel je jeugd gemist. Na mijn dertigste zou dit me echt geen reet meer boeien, het is juist wanneer je een twintiger bent dat sex nog leuk is.
Cute.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157713026
-nee, zie reactie moderator op die post-

[ Bericht 98% gewijzigd door Copycat op 21-11-2015 12:11:15 ]
pi_157713043
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dit is niet gezond.
Dat is juist wel gezond. Als je als 25 jarige geen jaloersheid zou voelen op mensen met een relatie zou dat niet gezond zijn.
pi_157713065
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Cute.
Op mijn dertigste zie ik mezelf met een leuke dame op de bank lekker saai en huiselijk zijn, dan is seks niet meer zo spannend dan als je jong bent, maar gewoon een deel van je relatie.
pi_157713151
quote:

[..]

[..]

Laat dat extreem maar weg hoor. Relatief is het aan de late kant. Maar dat is juist de reden waarom dit topic geopend wordt. De sociale druk die wordt uitgevoerd omdat het blijkbaar onvoorstelbaar is om op je 25ste nog maagd te zijn. Het probleem van maagden van 25+ is niet dat ze nog maagd zijn. Het probleem is dat andere mensen het abnormaal vinden. Dat heeft niet echt een positieve uitwerking op het zelfvertrouwen van een oudere maagd.
  zaterdag 21 november 2015 @ 12:19:52 #132
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157713160
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:12 schreef JimmyDean het volgende:
Op mijn dertigste zie ik mezelf met een leuke dame op de bank lekker saai en huiselijk zijn, dan is seks niet meer zo spannend dan als je jong bent, maar gewoon een deel van je relatie.
Nou, dat ligt toch echt volledig aan jezelf en jouw invulling. Geen wet van Meden en Perzen. Gelukkig.
pi_157713188
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:19 schreef artelligence het volgende:

[..]

Laat dat extreem maar weg hoor. Relatief is het aan de late kant. Maar dat is juist de reden waarom dit topic geopend wordt. De sociale druk die wordt uitgevoerd omdat het blijkbaar onvoorstelbaar is om op je 25ste nog maagd te zijn. Het probleem van maagden van 25+ is niet dat ze nog maagd zijn. Het probleem is dat andere mensen het abnormaal vinden. Dat heeft niet echt een positieve uitwerking op het zelfvertrouwen van een oudere maagd.
Boeit mij weinig of mensen nog maagd zijn, al vind ik 25 wel echt laat.

Ik snap ook niet waarom dat per se een probleem is. Als je een ONS hebt of een fling, ga je toch niet eerst uitgebreid vertellen over hoeveel seksuele ervaring je hebt?
pi_157713193
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:10 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dat is juist wel gezond. Als je als 25 jarige geen jaloersheid zou voelen op mensen met een relatie zou dat niet gezond zijn.
Van een 25-jarige zou je inmiddels toch wel een beetje mogen verwachten dat hij zijn eigen geluk niet af laat hangen van een vergelijking met anderen, maar in staat is dat zelf te bepalen op basis van persoonlijke waarden, en dat vervolgens zelfstandig na te jagen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_157713209
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:22 schreef probeer het volgende:

[..]

Van een 25-jarige zou je inmiddels toch wel een beetje mogen verwachten dat hij zijn eigen geluk niet af laat hangen van een vergelijking met anderen, maar in staat is dat zelf te bepalen en na te jagen?
Maar hij wil zelf toch een relatie, maar dat lukt niet? Dan vind ik het niet gek dat je jaloers bent op mensen bij wie het wel lukt, helemaal als die een stuk jonger zijn dan hem.
pi_157713258
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:23 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Maar hij wil zelf toch een relatie, maar dat lukt niet? Dan vind ik het niet gek dat je jaloers bent op mensen bij wie het wel lukt, helemaal als die een stuk jonger zijn dan hem.
Dat is dan denk ik een bepaalde mate van jaloezie, waarin TS imo nu een beetje te ver door schiet.

Een gezonde mate van jaloezie kan prima positief werken, wanneer het de persoon aanzet tot handelen en het nastreven van zijn eigen doelen. Zien wat een ander bereikt heeft, zelf ook graag zoiets willen, en daar dan voor gaan. Oid.

Hier lijkt het er imo echter op dat het bij TS verlammend werkt, hem (nog) passiever maakt, alleen maar schuldgevoel oproept en zijn al lage zelfvertrouwen nog dieper de grond in boort.
"Pools are perfect for holding water"
pi_157713283
quote:

[..]

[..]

Dus na je 30e stop je met seks?

He, dan ben ik toch nog te laat ergens mee :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_157713417
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ben jij een vrouwelijke 30+ maagd??
Ik zwaai naar dieren.
pi_157713457
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:39 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ben jij een vrouwelijke 30+ maagd??
Nee, ik ben te laat met stoppen met seks na mijn 30e :')
pi_157713488
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:12 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

pi_157713520
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:43 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

[..]

Je doet jezelf ontzettend tekort als je seks dan als niet meer spannend en gewoon deel van je relatie ziet. Dat heeft echt zeer weinig met leeftijd te maken verder. En juist binnen een relatie kan er ruimte zijn voor leuke, nieuwe dingen.
pi_157713526
quote:
Recent was ik nog alleen even wat wezen eten, komt er even later een jong stelletje op een afstandje tegenover me zitten die overduidelijk verliefd waren. Ze zaten naast elkaar en begonnen na het eten op een gegeven moment steeds meer aan elkaar te zitten en steeds te zoenen. Op dat moment ben ik maar weg gegaan want het gaf me een naar gevoel om dat maar te moeten zien.
Ik hoop dat je zelf inziet dat dit soort gedachten nog meer frustraties zullen opleveren.
pi_157713534
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je doet jezelf ontzettend tekort als je seks dan als niet meer spannend en gewoon deel van je relatie ziet. Dat heeft echt zeer weinig met leeftijd te maken verder. En juist binnen een relatie kan er ruimte zijn voor leuke, nieuwe dingen.
Dat zie ik dan wel weer.
pi_157713703
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:46 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Dat zie ik dan wel weer.
Ben je depressief?
pi_157713707
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:57 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ben je depressief?
Ja, maar dat is verder niet relevant.
pi_157713712
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:19 schreef artelligence het volgende:

[..]

Het is natuurlijk niet alleen de sociale druk. In de puberteit begint de nieuwsgierigheid naar seksuele handelingen langzaamaan wel omhoog te komen. Als je tegen je 25e daar nog niks mee hebt gedaan is het echt niet alleen de rest van de wereld die ervoor zorgt dat je baalt. Dat is gewoon normaal.

Extreem laat zou ik het echter ook niet willen noemen nee, gewoon wat aan de late kant. Maar TS kan beter wel wat actieve stappen nemen om zijn huidige patroon te doorbreken. Anders wordt het straks wel extreem laat, of zelfs nooit.

TS heb je trouwens al eens een christelijke datingsite geprobeerd? Ik verwacht dat je daar meer dames zal vinden die ook nog niet zoveel ervaring hebben en jouw gebrek aan ervaring misschien zelfs een plus vinden (gewoon verkopen als een bewuste keuze :P). Daarbij is het misschien ook makkelijker om een christelijk meisje mee naar huis te nemen.
pi_157713727
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:57 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Ja, maar dat is verder niet relevant.
Ik kan het opmaken uit je reacties, derhalve is het relevant
pi_157713739
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:59 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik kan het opmaken uit je reacties, derhalve is het relevant
Hoezo? Mijn seksleven is prima.
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:00:16 #149
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157713745
Zullen we hier weer terug gaan naar TS, daar gaat dit topic over.
Iedereen is daarnaast van harte welkom een eigen topic te openen.
pi_157713758
-on topic dus weer-

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 21-11-2015 13:01:12 ]
pi_157714639
quote:

[..]

Wtf ? Dan zit het wel erg dwars of niet? Net een keutel die blijft hangen en je met de vinger los moet maken van je anus haar.

Niet goed Syndroom, door dat gedrag wordt het alleen maar erger man
Ik zwaai naar dieren.
pi_157716320
Wat is nu je plan van aanpak syndroom? Wat ga je doen, en wanneer?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zaterdag 21 november 2015 @ 16:30:48 #153
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157717704
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:28 schreef Charleville het volgende:

Dit zou dus betekenen dat vrouwen het helemaal niet fijn vinden als je als man haar nummer vraagt.
Ik wil echt niemand bezwaren tijdens uitgaan, of als ´´een vervelende vent´´gezien worden.
Dat hangt er helemaal vanaf of die vrouw jou ook daadwerkelijk leuk vind. Als ze je leuk vind dan vind ze het juist heel fijn.
pi_157718911
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 16:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat hangt er helemaal vanaf of die vrouw jou ook daadwerkelijk leuk vind. Als ze je leuk vind dan vind ze het juist heel fijn.
En los daarvan: Als het meisje echt 'leuk' is dan kan ze heus wel op een vriendelijke manier omgaan met een man die interesse toont maar waar ze misschien geen zin in heeft.

Als je niet als 'vervelend' gezien wilt worden moet je ook gewoon niet vervelend doen. Je kan prima aan iemand duidelijk maken dat je hem/haar ziet zitten zonder dat je horkig hoeft te gedragen.
Conscience do cost.
  zaterdag 21 november 2015 @ 18:09:30 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157720071
Maargoed als ik de verhalen van de TS lees is dat wel schokkend inderdaad. Je wordt gewoon gegijzeld door je eigen moeder die jou kennelijk als haar bezit ziet en niet als een volwassen kerel die zijn eigen keuzes moet maken. Daar moet snel een einde aan komen als je niet wilt dat ze jouw hele leven verneukt.

Je moet vooral eens af van het idee dat je voor alles goedkeuring van je vader of moeder zou moeten hebben. Hun mening is ook maar relatief en ze zijn zeker niet degenen die altijd gelijk hebben. Lekker boeiend wat ze vinden van liefde en seks. Het is jouw leven en niet het hunne.

Het is in ieder geval goed dat je doorhebt dat je op de verkeerde weg zit en je ook wel beseft dat verandering nodig is. Er zijn er immers die zo tot het bittere eind doormodderen. Maar je zal nu door moeten zetten en even door die pijnlijke momenten heen moeten.
pi_157722142
Ik kan nu wel vol in gaan zetten op het versieren van vrouwen maar als je al zoveel jaar achterloopt is het wel moeilijker. De concurrentie heeft immers ook niet stil gezeten.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:25:07 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157722180
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:23 schreef syndroom het volgende:
Ik kan nu wel vol in gaan zetten op het versieren van vrouwen maar als je al zoveel jaar achterloopt is het wel moeilijker. De concurrentie heeft immers ook niet stil gezeten.
Ik denk ook niet dat dat gaat werken. Zet je eerst vol in op losraken van je moeder, en vooral vice versa. Dat is je grootste hindernis.
pi_157722284
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:25 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat dat gaat werken. Zet je eerst vol in op losraken van je moeder, en vooral vice versa. Dat is je grootste hindernis.
Dat weet ik maar dat kost tijd.

Ik baal er gewoon van dat ik straks als maagd ontmaagd moet worden door een vrouw die al misschien 5 of 6 bedpartners heeft gehad. Liefst had ik natuurlijk een mede maagd gehad maar die zijn bijna niet te vinden.

Kennelijk is het vandaag de dag normaal dat vrouwen op 20 21-jarige leeftijd al meerdere bedpartners hebben gehad. Ik verbaas me dat ouders hier ook nog vaak gewoon goedkeuring voor geven. Kijk maar naar 40 dagen zonder seks, meisje van 19 dat openlijk toegeeft dat ze wekelijks 3 4 mannen afwerkt en ouders hiervan afweten en het gewoon goed vinden. :r
pi_157722346
Gek idee wel, dat de vrouw die je gaat ontmaagden waarschijnlijk nu iemand anders ligt te ballen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157722441
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:29 schreef syndroom het volgende:
Kennelijk is het vandaag de dag normaal dat vrouwen op 20 21-jarige leeftijd al meerdere bedpartners hebben gehad. Ik verbaas me dat ouders hier ook nog vaak gewoon goedkeuring voor geven. Kijk maar naar 40 dagen zonder seks, meisje van 19 dat openlijk toegeeft dat ze wekelijks 3 4 mannen afwerkt en ouders hiervan afweten en het gewoon goed vinden. :r
Daarvoor moet je ook geen toestemming aan je ouders vragen. :') En daarbij, normale ouders snappen dat gewoon aangezien ze zelf ook jong zijn geweest.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:34:28 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157722471
quote:

[..]

Ik baal er gewoon van dat ik straks als maagd ontmaagd moet worden door een vrouw die al misschien 5 of 6 bedpartners heeft gehad. Liefst had ik natuurlijk een mede maagd gehad maar die zijn bijna niet te vinden.

Vanaf toch zeker je achttiende vinden je ouders daar misschien wel iets van, maar of ze het goed vinden of niet is dan toch vooral hun probleem.

Ik verbaas me weer over hoe wereldvreemd jij bent.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:36:37 #162
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157722539
quote:

Kennelijk is het vandaag de dag normaal dat vrouwen op 20 21-jarige leeftijd al meerdere bedpartners hebben gehad.
Dat is al normaal zo lang als dat ik me daar bewust van ben.
quote:
Ik verbaas me dat ouders hier ook nog vaak gewoon goedkeuring voor geven.
De wortel van je probleem ...
pi_157722676
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:34 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vanaf toch zeker je achttiende vinden je ouders daar misschien wel iets van, maar of ze het goed vinden of niet is dan toch vooral hun probleem.

Ik verbaas me weer over hoe wereldvreemd jij bent.
Ik kan me voorstellen dat er ouders zijn die zich schamen of boos worden om het seksuele gedrag van hun dochter.
pi_157722723
quote:
Ik denk dat je beter vol in kan zetten op manier leren om met mensen om te gaan. Als je dat niet leuk vind wordt contact maken en relaties ontwikkelen, van welke aard dan ook, heel moeilijk.

Therapie, drugs, whatever, maar als je enige stappen wil zetten moet je uit je isolement geraken.
pi_157722838
quote:

[..]

Waarschijnlijk hebben die ouders er niet zoveel over te vinden. Of kunnen ze er van alles van vinden, maar trekken de kinderen (jongens en meisjes) terecht hun eigen plan.

Ik kan me er zeker wel in vinden dat het moeilijk is je los te maken van bepaalde waarden die ouders hun kinderen hebben geprobeerd mee te geven. Mijn ouders hebben mij opgevoed met het idee dat seks iets is dat je doet met iemand waar je van houdt en je een relatie mee hebt.
Dat hebben ze niet zo gedaan omdat ze mij in de hand wilden houden, maar omdat dat het beeld was dat zij van seks hadden. Ze zijn dan ook van een hele andere tijd, waarin die dingen anders waren. Toen ik voor het eerst een ONS had, vond ik dat wel even lastig, want zo was ik niet opgevoed.

Ik snap dus wel dat je losmaken van de ideeen die je ouders je hebben willen meegeven lastig is, maar het is jouw leven dat je mag (moet zelfs) leiden zoals jij denkt dat het goed is. En dat kun je alleen maar ontdekken als je je losmaakt van je ouders en je ouderlijk huis. Fysiek losmaakt ook in dit geval.
pi_157723247
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben die ouders er niet zoveel over te vinden. Of kunnen ze er van alles van vinden, maar trekken de kinderen (jongens en meisjes) terecht hun eigen plan.

Ik kan me er zeker wel in vinden dat het moeilijk is je los te maken van bepaalde waarden die ouders hun kinderen hebben geprobeerd mee te geven. Mijn ouders hebben mij opgevoed met het idee dat seks iets is dat je doet met iemand waar je van houdt en je een relatie mee hebt.
Dat hebben ze niet zo gedaan omdat ze mij in de hand wilden houden, maar omdat dat het beeld was dat zij van seks hadden. Ze zijn dan ook van een hele andere tijd, waarin die dingen anders waren. Toen ik voor het eerst een ONS had, vond ik dat wel even lastig, want zo was ik niet opgevoed.

Ik snap dus wel dat je losmaken van de ideeen die je ouders je hebben willen meegeven lastig is, maar het is jouw leven dat je mag (moet zelfs) leiden zoals jij denkt dat het goed is. En dat kun je alleen maar ontdekken als je je losmaakt van je ouders en je ouderlijk huis. Fysiek losmaakt ook in dit geval.
Als je me het heel eerlijk vraagt zit er ook wel een klein beetje jaloezie in, liefst had ik natuurlijk ook wel die manier van vrijheid gewild maar met de steun van je ouders.
pi_157723253
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:40 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat er ouders zijn die zich schamen of boos worden om het seksuele gedrag van hun dochter.
Als die dochter gewoon een vast vriendje heeft?
pi_157723305
Ik had op mijn 20e ook al 3+ bedpartners gehad, heb toen ik jonger was ook niet stilgezeten ofzo. Maar dat maakt 'dat soort meisjes' en hun ouders ook niet minderwaardig ofzo, waren vriendjes en wat scharrels. Ouders hebben daar niet zoveel van te vinden, zeker niet als je het huis uit bent. Seks is gewoon fijn en leuk, als het goed is, dus om daar nu zo'n probleem van te maken...

Aan de ene kant zelf ziekelijk gefrustreerd zijn en seks/liefde/intimiteit willen en aan de andere kant ziekelijk (ja) strak volgens bepaalde waarden denken met betrekking tot vrouwen (en dan vooral vrouwen, niet mannen) en dat ze eigenlijk maar kuis moeten zijn is een vrij afknappend idee voor potentiële partners.
Ja doei.
pi_157723318
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:57 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Als die dochter gewoon een vast vriendje heeft?
Zou kunnen, maar ik bedoelde meer scharrelen, wekelijks een of meerdere ONS hebben.
pi_157723573
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:56 schreef syndroom het volgende:

[..]

Als je me het heel eerlijk vraagt zit er ook wel een klein beetje jaloezie in, liefst had ik natuurlijk ook wel die manier van vrijheid gewild maar met de steun van je ouders.
Dat snap ik. Je wordt er geen mooier, aantrekkelijker mens van, van dergelijke gevoelens ten opzichte van andere mensen.
De steun van je ouders klinkt natuurlijk fijn, maar dat hoort niet je overweging te zijn. JIJ moet met jezelf kunnen leven. Op dit moment kun je dat niet, zo blijkt.
pi_157723575
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:59 schreef syndroom het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik bedoelde meer scharrelen, wekelijks een of meerdere ONS hebben.
Ken jij er daar veel van dan? Ik ken ze niet voor zover ik weet.
pi_157724588
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ken jij er daar veel van dan? Ik ken ze niet voor zover ik weet.
Ik persoonlijk niet want ik ken niet zoveel mensen. Zulke types zullen er vast wel zijn hoor, kijk maar in een willekeurige studentenstad. Ik heb persoonlijk wel moeite met de wetenschap dat zij misschien al meerdere bedpartners heeft gehad terwijl ik nog ontmaagd moet worden. :') Ik denk dat niemand op sletjes zit te wachten als het gaat om een langdurige relatie.

Maar inmiddels is de frustratie dusdanig toegenomen dat het me weinig meer interesseert en deze minpuntjes voor lief neem. Ik wil gewoon seks hebben.
pi_157724717
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had op mijn 20e ook al 3+ bedpartners gehad, heb toen ik jonger was ook niet stilgezeten ofzo. Maar dat maakt 'dat soort meisjes' en hun ouders ook niet minderwaardig ofzo, waren vriendjes en wat scharrels. Ouders hebben daar niet zoveel van te vinden, zeker niet als je het huis uit bent. Seks is gewoon fijn en leuk, als het goed is, dus om daar nu zo'n probleem van te maken...

Aan de ene kant zelf ziekelijk gefrustreerd zijn en seks/liefde/intimiteit willen en aan de andere kant ziekelijk (ja) strak volgens bepaalde waarden denken met betrekking tot vrouwen (en dan vooral vrouwen, niet mannen) en dat ze eigenlijk maar kuis moeten zijn is een vrij afknappend idee voor potentiële partners.
Dus het is normaal om met jan en alleman het bed in te duiken? :{ Ik ben wat dat betreft best wel hypocriet bezig want ik zou het zelf ook wel willen hoor maar het geeft mij geen prettig gevoel dat een vrouw op seksueel gebied al veel verder is.
pi_157724770
Het zou ook zo maar kunnen dat ze met 1 of meerdere van die bedpartners ook echt heel ver is gegaan. Mogelijk tot de trifecta... Dat zijn wel dingen waar je je goed bewust van moet zijn en waar je mee in het reine moet komen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_157725259
Meerdere bedpartners = sletje?

Bwah. :') en geen materiaal voor een langdurige relatie? Nou, goh, mijn bedpartners zijn denk ik ook een stuk of 10 bij elkaar. Ben 30 en heb sinds 2007 geen andere bedpartner gehad dan mijn man met wie ik al 5.5 jaar getrouwd ben. En zo zijn er nog vele vele andere vrouwen die seks niet als iets engs en tegelijkertijd verhevens zien, maar gewoon als leuk, en dan kom je een partner tegen met wie je verder wilt, en dan blijf je daarbij. Niet zo aanstellen en zo hypocriet doen. Of gewoon niet zeiken. Kommop zeg.
Ja doei.
pi_157725685
quote:

[..]

Ben jij moslim?
Ik zwaai naar dieren.
pi_157725726
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
Meerdere bedpartners = sletje?

Bwah. :') en geen materiaal voor een langdurige relatie? Nou, goh, mijn bedpartners zijn denk ik ook een stuk of 10 bij elkaar. Ben 30 en heb sinds 2007 geen andere bedpartner gehad dan mijn man met wie ik al 5.5 jaar getrouwd ben. En zo zijn er nog vele vele andere vrouwen die seks niet als iets engs en tegelijkertijd verhevens zien, maar gewoon als leuk, en dan kom je een partner tegen met wie je verder wilt, en dan blijf je daarbij. Niet zo aanstellen en zo hypocriet doen. Of gewoon niet zeiken. Kommop zeg.
Ik dacht dat jij veel ouder was lol
Ik zwaai naar dieren.
pi_157725973
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:13 schreef Cresapk het volgende:
Ik quote dit omdat ik me afvraag of syndroom nu het doet omwille van de peer pressure of omdat hij het zelf graag wil. Dat wordt mij niet echt duidelijk, al krijg ik de indruk dat de peer pressure de boventoon heeft. Ik lees hier veel opmerkingen van syndroom over hoe anderen seks hebben en waardoor syndroom achterblijft. Terzijde dat ik snap dat ene maagd misschien niet als aantrekkelijk wordt beschouwd omdat geen ervaring en sociale onhandigheid als ongunstig worden gezien door vrouwen. Maar even terugkomend op die vraag, wat is voor jou (syndroom) nou echt de drijfveer om seks te hebben: peer pressure of puur omdat je het zelf wilt?

Bij mij was het zoals in mijn quote: in eerste instantie wilde ik ook overal bij horen en wilde ik ook relaties en seks, maar naarmate ik ouder werd en doordat de studententijd voorbij was, nam deze drang en peer pressure af. Nu resteert een soort van desinteresse voor vrouwen. Ik vind het nog allemaal leuk om ze te zien, maar de enkele keren dat ik eindelijk (per toeval) eens een wat diepgaander gesprek met een vrouw had, liet me totaal onverschillig. Juist nu ik eens aanspraak had itt vroeger, was het allemaal niet echt boeiend. Komt bij dat mijn interesses nu verder en diverser ontwikkeld zijn, dan vroeger. Seks en relaties worden daardoor relatief gezien minder belangrijk voor mij.
pi_157727052
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ben jij moslim?
Nee.
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:27 schreef Cresapk het volgende:

[..]

Ik quote dit omdat ik me afvraag of syndroom nu het doet omwille van de peer pressure of omdat hij het zelf graag wil. Dat wordt mij niet echt duidelijk, al krijg ik de indruk dat de peer pressure de boventoon heeft. Ik lees hier veel opmerkingen van syndroom over hoe anderen seks hebben en waardoor syndroom achterblijft. Terzijde dat ik snap dat ene maagd misschien niet als aantrekkelijk wordt beschouwd omdat geen ervaring en sociale onhandigheid als ongunstig worden gezien door vrouwen. Maar even terugkomend op die vraag, wat is voor jou (syndroom) nou echt de drijfveer om seks te hebben: peer pressure of puur omdat je het zelf wilt?

Bij mij was het zoals in mijn quote: in eerste instantie wilde ik ook overal bij horen en wilde ik ook relaties en seks, maar naarmate ik ouder werd en doordat de studententijd voorbij was, nam deze drang en peer pressure af. Nu resteert een soort van desinteresse voor vrouwen. Ik vind het nog allemaal leuk om ze te zien, maar de enkele keren dat ik eindelijk (per toeval) eens een wat diepgaander gesprek met een vrouw had, liet me totaal onverschillig. Juist nu ik eens aanspraak had itt vroeger, was het allemaal niet echt boeiend. Komt bij dat mijn interesses nu verder en diverser ontwikkeld zijn, dan vroeger. Seks en relaties worden daardoor relatief gezien minder belangrijk voor mij.
Geen peer pressure, dit is wel echt een behoefte dat uit mijzelf komt. Wat mij wel frustreert is dat ik wel toe moet zien hoe anderen (die ook nog jonger zijn) wel succes hebben en dat verhoogd de druk juist.
pi_157727087
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 21:18 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij veel ouder was lol
Je verwart me met Copycat.

* motorbloempje rent...
Ja doei.
pi_157727089
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:01 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee.

[..]

Geen peer pressure, dit is wel echt een behoefte dat uit mijzelf komt. Wat mij wel frustreert is dat ik wel toe moet zien hoe anderen (die ook nog jonger zijn) wel succes hebben en dat verhoogd de druk juist.
Jij bent wel een beetje rare vogel hoor! Maar ook die kunnen vliegen !!
Ik zwaai naar dieren.
pi_157727098
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je verwart me met Copycat.

* motorbloempje rent...
Nope, eerder in fokmc dacht ik dat je al rond de 45 was ofzo.
Altijd serieus, beetje moeder figuur daardoor ook mod nu natuurlijk

[ Bericht 5% gewijzigd door Geerd op 21-11-2015 22:08:41 ]
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 21 november 2015 @ 22:12:46 #183
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_157727464
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:42 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik heb persoonlijk wel moeite met de wetenschap dat zij misschien al meerdere bedpartners heeft gehad terwijl ik nog ontmaagd moet worden. :') Ik denk dat niemand op sletjes zit te wachten als het gaat om een langdurige relatie.

Als een vrouw meerdere bedpartners heeft gehad is ze een slet?

Jij begrijpt er werkelijk niets van.
pi_157727534
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:12 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Als een vrouw meerdere bedpartners heeft gehad is ze een slet?

Jij begrijpt er werkelijk niets van.
Ik zwaai naar dieren.
pi_157727557
quote:

[..]

Nee.

[..]

In ieder geval druk van buitenaf dus, of dat nou direct of indirect door de media komt. Zoiets had ik vroeger ook en ik herken me daardoor een klein beetje in jou. Vooral het lezen van dit soort topics doet weinig goed. :')
Merk je al dat de druk die je op seks en relaties al afneemt met het verstrijken van de jaren? Bij mij geldt dat in ieder geval wel. Ik kom dus nu wel eens (heel af en toe) een leuke vrouw tegen en dan loopt het gesprek best aardig van haar kant, maar dan denk ik: "was gewoon tien jaar eerder langs gekomen, dan kon het tenminste nog leuk zijn". Tussen je 25 en 30 vind ik niet bepaald de meest spontane levensfase om eerlijk te zijn, dus ontmoetingen die ook echt spontaan verlopen zijn er ook bijna niet, alles verloopt nogal berekend. Contact op de werkvloer is toch professioneler en kent geen enkele thrill met vrouwen, vergeleken met 10 jaar geleden, toen er echt zo'n positieve spanning tussen man en vrouw kon zijn. Plus dat ik nu op een leeftijd ben dat seks en relatie al enigszins uitgekristalliseerd moeten zijn.

Enerzijds is dit jankverhaal een verhaal waarmee ik onderschrijf en er in wrijf :') dat het een achterstand is waarmee je "te" laat bent, maar anderzijds wil ik maar zeggen dat wat mij betreft seks en relaties alleen maar minder belangrijk worden door andere interesses en door de meer zakelijke omgang met mensen. Eens komt toch het moment waarop ik de conclusie moet trekken dat het allemaal niet voor mij is weggelegd, maar dat ik beter kan focussen op dingen waar ik wel goed in ben.
pi_157728456
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dus het is normaal om met jan en alleman het bed in te duiken? :{ Ik ben wat dat betreft best wel hypocriet bezig want ik zou het zelf ook wel willen hoor maar het geeft mij geen prettig gevoel dat een vrouw op seksueel gebied al veel verder is.
Ga er maar vanuit dat de gemiddelde vrouw van jouw leeftijd tussen de 10 - 25 bedpartners heeft gehad.
pi_157729335
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:46 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat gevoel verandert waarschijnlijk wel als je eenmaal seks hebt gehad. Ik zei vroeger ook altijd dat ik het liefst iemand met weinig ervaring wilde. Nu denk ik daar anders over.
pi_157729386
quote:

[..]

Nee.

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:19 schreef MissMSX het volgende:
Wat is nu je plan van aanpak syndroom? Wat ga je doen, en wanneer?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_157732956
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:50 schreef Geerd het volgende:

[..]

Wtf ? Dan zit het wel erg dwars of niet? Net een keutel die blijft hangen en je met de vinger los moet maken van je anus haar.
Tarrel.
pi_157732962
quote:
3s.gif Op zondag 22 november 2015 02:04 schreef Gray het volgende:

[..]

Tarrel.
Die is al opgedroogd
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 november 2015 @ 02:33:04 #191
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157733145
Get some abundance bro.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_157733205
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 02:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Get some abundance bro.
Waarin?
Ik zwaai naar dieren.
  zondag 22 november 2015 @ 02:55:06 #193
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_157733282
Vrouwen, keuzes.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 22 november 2015 @ 03:28:19 #194
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_157733456
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 22:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat gevoel verandert waarschijnlijk wel als je eenmaal seks hebt gehad. Ik zei vroeger ook altijd dat ik het liefst iemand met weinig ervaring wilde. Nu denk ik daar anders over.
Mannen en vrouwen hebben daar doorgaans een tegenovergestelde voorkeur in.

Mannen willen het liefst een 'net' meisje met niet idioot veel ervaring (gelovigen eisen zelfs maagdelijkheid)

Vrouwen willen het liefst die stoere knul waar alle andere meisjes van dromen, die alle meisjes kan krijgen en die er dan ook al heel veel heeft gehad. Dat is op de een of andere manier onweerstaanbaar voor vrouwen. Ze 'moeten' dan per se ook met die vent naar bed.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_157733556
quote:
2s.gif Op zondag 22 november 2015 03:28 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Mannen willen het liefst een 'net' meisje met niet idioot veel ervaring (gelovigen eisen zelfs maagdelijkheid)

Vrouwen willen het liefst die stoere knul waar alle andere meisjes van dromen, die alle meisjes kan krijgen en die er dan ook al heel veel heeft gehad. Dat is op de een of andere manier onweerstaanbaar voor vrouwen. Ze 'moeten' dan per se ook met die vent naar bed.
Mwja dat is denk ik ook wel weer het andere uiterste
Ik zwaai naar dieren.
pi_157733944
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 20:42 schreef syndroom het volgende:

[..]

Ik persoonlijk niet want ik ken niet zoveel mensen. Zulke types zullen er vast wel zijn hoor, kijk maar in een willekeurige studentenstad. Ik heb persoonlijk wel moeite met de wetenschap dat zij misschien al meerdere bedpartners heeft gehad terwijl ik nog ontmaagd moet worden. :') Ik denk dat niemand op sletjes zit te wachten als het gaat om een langdurige relatie.

Maar inmiddels is de frustratie dusdanig toegenomen dat het me weinig meer interesseert en deze minpuntjes voor lief neem. Ik wil gewoon seks hebben.
Heb je als vrouw van 25 seks gehad in een paar eerdere relaties, wordt je door een seksueel gefrustreerde hypocriet voor sletje uitgemaakt. :') :D _O_
pi_157734148
quote:

[..]

Nee.
pi_157734183
quote:

[..]

Hij had het al over een sletje bij een vrouw met nog geen meer dan 5 bedpartners. Dat is absurd, ook voor de gemiddelde man die een vrouw wil met weinig ervaring.

quote:
Ik heb het idee dat dat wel meevalt. Vrouwen willen doorgaans een man met ervaring, maar als relatiemateriaal wil je ook niet de man die de halve stad gehad heeft. Daar zou ik me iig niet prettig bij voelen, maar vooral omdat het ver af ligt van mijn eigen belevingswereld.
pi_157734539
quote:
Volgens mij wil je er ook niet echt actief er iets aan doen.
  Moderator zondag 22 november 2015 @ 10:27:10 #200
5428 crew  miss_sly
pi_157734620
quote:

[..]

Dit is iets dat leeft in de hoofden van mannen, niet in die van de meeste vrouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')