Best wel extreem laat hoor.quote:Verder is 25 niet eens zo'n extreem late leeftijd, je kunt dan nog best aan jezelf werken (en dat hoeft niet per se in de sportschool)
Heb je wel je jeugd gemist. Na mijn dertigste zou dit me echt geen reet meer boeien, het is juist wanneer je een twintiger bent dat sex nog leuk is.quote:Intussen ben ik 33 en woon ik samen met een leuke knappe vriendin. En nog een mogelijke geruststelling, als man ga je er meestal wel op vooruit qua uiterlijk, dus misschien ben je op je 30ste wel een stuk knapper.
Cute.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:07 schreef JimmyDean het volgende:
Heb je wel je jeugd gemist. Na mijn dertigste zou dit me echt geen reet meer boeien, het is juist wanneer je een twintiger bent dat sex nog leuk is.
Dat is juist wel gezond. Als je als 25 jarige geen jaloersheid zou voelen op mensen met een relatie zou dat niet gezond zijn.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ga naar je huisarts en bespreek twee zaken; Je moeders emotionele chantage en je eigen problemen met vrouwen.
Dit is niet gezond.
Op mijn dertigste zie ik mezelf met een leuke dame op de bank lekker saai en huiselijk zijn, dan is seks niet meer zo spannend dan als je jong bent, maar gewoon een deel van je relatie.quote:
Laat dat extreem maar weg hoor. Relatief is het aan de late kant. Maar dat is juist de reden waarom dit topic geopend wordt. De sociale druk die wordt uitgevoerd omdat het blijkbaar onvoorstelbaar is om op je 25ste nog maagd te zijn. Het probleem van maagden van 25+ is niet dat ze nog maagd zijn. Het probleem is dat andere mensen het abnormaal vinden. Dat heeft niet echt een positieve uitwerking op het zelfvertrouwen van een oudere maagd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Best wel extreem laat hoor.
[..]
Heb je wel je jeugd gemist. Na mijn dertigste zou dit me echt geen reet meer boeien, het is juist wanneer je een twintiger bent dat sex nog leuk is.
Nou, dat ligt toch echt volledig aan jezelf en jouw invulling. Geen wet van Meden en Perzen. Gelukkig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:12 schreef JimmyDean het volgende:
Op mijn dertigste zie ik mezelf met een leuke dame op de bank lekker saai en huiselijk zijn, dan is seks niet meer zo spannend dan als je jong bent, maar gewoon een deel van je relatie.
Boeit mij weinig of mensen nog maagd zijn, al vind ik 25 wel echt laat.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laat dat extreem maar weg hoor. Relatief is het aan de late kant. Maar dat is juist de reden waarom dit topic geopend wordt. De sociale druk die wordt uitgevoerd omdat het blijkbaar onvoorstelbaar is om op je 25ste nog maagd te zijn. Het probleem van maagden van 25+ is niet dat ze nog maagd zijn. Het probleem is dat andere mensen het abnormaal vinden. Dat heeft niet echt een positieve uitwerking op het zelfvertrouwen van een oudere maagd.
Van een 25-jarige zou je inmiddels toch wel een beetje mogen verwachten dat hij zijn eigen geluk niet af laat hangen van een vergelijking met anderen, maar in staat is dat zelf te bepalen op basis van persoonlijke waarden, en dat vervolgens zelfstandig na te jagen?quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is juist wel gezond. Als je als 25 jarige geen jaloersheid zou voelen op mensen met een relatie zou dat niet gezond zijn.
Maar hij wil zelf toch een relatie, maar dat lukt niet? Dan vind ik het niet gek dat je jaloers bent op mensen bij wie het wel lukt, helemaal als die een stuk jonger zijn dan hem.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:22 schreef probeer het volgende:
[..]
Van een 25-jarige zou je inmiddels toch wel een beetje mogen verwachten dat hij zijn eigen geluk niet af laat hangen van een vergelijking met anderen, maar in staat is dat zelf te bepalen en na te jagen?
Dat is dan denk ik een bepaalde mate van jaloezie, waarin TS imo nu een beetje te ver door schiet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar hij wil zelf toch een relatie, maar dat lukt niet? Dan vind ik het niet gek dat je jaloers bent op mensen bij wie het wel lukt, helemaal als die een stuk jonger zijn dan hem.
Dus na je 30e stop je met seks?quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Best wel extreem laat hoor.
[..]
Ben jij een vrouwelijke 30+ maagd??quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus na je 30e stop je met seks?
He, dan ben ik toch nog te laat ergens mee
Nee, ik ben te laat met stoppen met seks na mijn 30equote:Op zaterdag 21 november 2015 12:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben jij een vrouwelijke 30+ maagd??
quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus na je 30e stop je met seks?
He, dan ben ik toch nog te laat ergens mee
quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Op mijn dertigste zie ik mezelf met een leuke dame op de bank lekker saai en huiselijk zijn, dan is seks niet meer zo spannend dan als je jong bent, maar gewoon een deel van je relatie.
Je doet jezelf ontzettend tekort als je seks dan als niet meer spannend en gewoon deel van je relatie ziet. Dat heeft echt zeer weinig met leeftijd te maken verder. En juist binnen een relatie kan er ruimte zijn voor leuke, nieuwe dingen.quote:
Ik hoop dat je zelf inziet dat dit soort gedachten nog meer frustraties zullen opleveren.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:59 schreef syndroom het volgende:
Recent was ik nog alleen even wat wezen eten, komt er even later een jong stelletje op een afstandje tegenover me zitten die overduidelijk verliefd waren. Ze zaten naast elkaar en begonnen na het eten op een gegeven moment steeds meer aan elkaar te zitten en steeds te zoenen. Op dat moment ben ik maar weg gegaan want het gaf me een naar gevoel om dat maar te moeten zien.
Dat zie ik dan wel weer.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je doet jezelf ontzettend tekort als je seks dan als niet meer spannend en gewoon deel van je relatie ziet. Dat heeft echt zeer weinig met leeftijd te maken verder. En juist binnen een relatie kan er ruimte zijn voor leuke, nieuwe dingen.
Het is natuurlijk niet alleen de sociale druk. In de puberteit begint de nieuwsgierigheid naar seksuele handelingen langzaamaan wel omhoog te komen. Als je tegen je 25e daar nog niks mee hebt gedaan is het echt niet alleen de rest van de wereld die ervoor zorgt dat je baalt. Dat is gewoon normaal.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Laat dat extreem maar weg hoor. Relatief is het aan de late kant. Maar dat is juist de reden waarom dit topic geopend wordt. De sociale druk die wordt uitgevoerd omdat het blijkbaar onvoorstelbaar is om op je 25ste nog maagd te zijn. Het probleem van maagden van 25+ is niet dat ze nog maagd zijn. Het probleem is dat andere mensen het abnormaal vinden. Dat heeft niet echt een positieve uitwerking op het zelfvertrouwen van een oudere maagd.
Ik kan het opmaken uit je reacties, derhalve is het relevantquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, maar dat is verder niet relevant.
Hoezo? Mijn seksleven is prima.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:59 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik kan het opmaken uit je reacties, derhalve is het relevant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |