abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157742017
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 10:42 schreef TroubleTheRouble het volgende:
TS heeft wel een punt wbt eerdere relaties. Ik zat laatst met een leuke dame te praten en achteraf bleek ze nog vrijgezel ook. Echter stond haar FB nog vol met eerdere foto's met haar ex en dan ga je toch vergelijken. Die gozer was een stuk ouder dan haar (zij was 21, hij 27) en ook écht knap. Ik niet zo. Inclusief tig vakantiefoto's waar ze het samen zo gezellig op hadden en dan weet je wel dat ze het die jaren leuk hebben gehad in bed... Ook van die 'ahhhh 2 jaar bij elkaar met mijn love of life!!!' Maar aan de andere kant: ze is nu vrijgezel dus het is uit. Alleen is het wel zo dat je gewoon moet accepteren dat ze al veel seks heeft gehad. Mocht ik nu met haar wat krijgen weet ik gewoon dat ze haar ex misschien wel 50x heeft geneukt in al die jaren... tja verander je niks aan. Wel zie ik steeds meer dat jonge meiden wat oudere mannen willen... dus 25 en 20 is echt wel haalbaar. Maar mocht je date eerdere relaties hebben gehad weet je iig vrij zeker dat ze een paar keer het bed heeft gedeeld..
Wat?
  zondag 22 november 2015 @ 17:21:11 #227
123170 alors
zlata1234
pi_157742308
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 11:45 schreef TroubleTheRouble het volgende:

[..]

Dat denk ik ook ;) Maar ideaal is natuurlijk samen optrekken en elkaar ontdekken... Nu mag je er wel vanuit gaan dat de gemiddelde twintiger minimaal 1x seks heeft gehad (dus geen maagd) en mocht ze een (lange) relatie hebben gehad kan je daar wel 10-20x bij optellen per maand dat de relatie duurde ;)
En daar verander je voor TS niks aan, terug in de tijd kan niet en het is ook niet zo dat meiden van 18 nog maagd zijn want misschien was ze wel op d'r 16e ontmaagd ;) Gewoon hopen dat ie een leuke meid tegenkomt en wat kan inhalen, anders blijf je altijd achter.
Want twintigers met een relatie wonen meteen samen en hebben de gelegenheid om elke dag samen te zijn en seks te hebben? Echt, het overschatten van dingen die anderen hebben is zoiets typisch voor het soort mensen dat wanhopig op zoek is...

Genoeg stellen die elkaar ivm werk of studie maar één keer per week zien of minder. En wat te denken van mensen met een partner die al dan niet tijdelijk in het buitenland zit? Er is meer dan seks, wees daar niet zo gefocust op.
know'm sayin?
word? word.
  zondag 22 november 2015 @ 17:22:14 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157742329
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 16:14 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kan ik me niets bij voorstellen dat het niks voorstelt, zo een zachte vrouwen lichaam op je langs je en je mag er ook nog aanzitten !!
Seks is natuurlijk spannend en lekker, zo zitten we in elkaar. Maar het wordt teveel op een voetstukje gezet. Het is maar een onderdeel van een relatie.

De hele fixatie op het seksuele verleden van een vrouw is nogal opgeklopte onzin. Wat boeit het nou precies dat een leuke vrouw eerder wel of geen seks heeft gehad met bepaalde anderen? Je merkt er echt niks van en het wordt er ook niet minder fijn door. Eigenlijk zelfs fijner. De keer dat ik een relatie met een maagd had was allesbehalve de beste seks die ik had.
pi_157742513
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 17:22 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Seks is natuurlijk spannend en lekker, zo zitten we in elkaar. Maar het wordt teveel op een voetstukje gezet. Het is maar een onderdeel van een relatie.

De hele fixatie op het seksuele verleden van een vrouw is nogal opgeklopte onzin. Wat boeit het nou precies dat een leuke vrouw eerder wel of geen seks heeft gehad met bepaalde anderen? Je merkt er echt niks van en het wordt er ook niet minder fijn door. Eigenlijk zelfs fijner. De keer dat ik een relatie met een maagd had was allesbehalve de beste seks die ik had.
Idd dat snap ik ook niet, doe mij maar eentje die wel van wanten weet.
Anders wordt het wel een gepruts denk ik ??
pi_157745071
quote:

[..]

Echt hè, bizar dat dat sommige mensen zo bezighoudt kennelijk. Mijn vriendin en ik zijn nu ruim 2.5 jaar samen en ik heb geen idee hoeveel bedpartners ze voor mij heeft gehad. Interesseert me niet omdat het er niks toe doet, dus ook nooit naar gevraagd. Zij ook niet bij mij overigens.
pi_157746183
quote:

[..]

Het lijkt mij geen fijn gevoel om als man een relatie te hebben met een vrouw die al de halve stad al over haar heen heeft gekregen. Bedoel, als je als man altijd netjes bent opgevoed en zelf ook nauwelijks bedpartners hebt gehad, wil je het liefst toch geen meisje dat al helemaal is losgegaan?

Al die ex mannen die haar hebben gehad zien je dan op straat samen lopen zullen daar ook wel om lachen. Lijkt me geen pretje om daar als man op aangesproken of herkent te worden door al haar exen die haar als slet zien.
pi_157746236
Je cirkeltje is wel heel klein.

Je gaat echt als maagd en helemaal alleen dood in het huis van je dan inmiddels overleden moeder als je zo door blijft redeneren in dat kleine cirkeltje.
Ja doei.
pi_157746296
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 19:48 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het lijkt mij geen fijn gevoel om als man een relatie te hebben met een vrouw die al de halve stad al over haar heen heeft gekregen. Bedoel, als je als man altijd netjes bent opgevoed en zelf ook nauwelijks bedpartners hebt gehad, wil je het liefst toch geen meisje dat al helemaal is losgegaan?

Al die ex mannen die haar hebben gehad zien je dan op straat samen lopen zullen daar ook wel om lachen. Lijkt me geen pretje om daar als man op aangesproken of herkent te worden door al haar exen die haar als slet zien.
Ik ben ook maagd maar het maakt mij niet uit hoeveel bedpartners een jongen heeft gehad. Op die manier kan je je druk gaan maken over alles.
pi_157746447
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 19:50 schreef motorbloempje het volgende:

Je gaat echt als maagd en helemaal alleen dood in het huis van je dan inmiddels overleden moeder als je zo door blijft redeneren in dat kleine cirkeltje.
Oom van mijn vader is idd zo geworden.
Oude boerderij, geen cv volgens mij alles enkel glas, heeft een paar kalveren en aardappels en hooi wat die altijd verkoopt.

Echt een keutel boertje zooi kadden ouwe tractor
pi_157746739
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 19:50 schreef motorbloempje het volgende:

Het is ook een uiting van frustratie. Gemis dat ik in mijn tienerjaren op seksueel vlak weinig mocht en daardoor niet de kans kreeg om te experimenteren. Ik denk als ik vroeger al was losgegaan zonder je steeds te moeten inhouden of ergens angstig voor hoeven te zijn ik hier anders tegenaan zou kijken.

Ik vrees dat ik het idee moet loslaten om nog een meisje van rond mijn leeftijd te kunnen vinden dat ook seksueel onervaren is. Het lijkt alsof meiden steeds vroeger met seks en relaties beginnen. :(

Denk wel dat meiden op jonge leeftijd wel meer bedpartners hebben dan vroeger.

[ Bericht 1% gewijzigd door syndroom op 22-11-2015 20:14:00 ]
pi_157746846
quote:
1s.gif Op zondag 22 november 2015 19:14 schreef BRooster het volgende:

[..]

Echt hè, bizar dat dat sommige mensen zo bezighoudt kennelijk. Mijn vriendin en ik zijn nu ruim 2.5 jaar samen en ik heb geen idee hoeveel bedpartners ze voor mij heeft gehad. Interesseert me niet omdat het er niks toe doet, dus ook nooit naar gevraagd. Zij ook niet bij mij overigens.
Zelfde hier, ik heb 1 ex van mijn vriendin waar ze mee heeft samengewoond wel eens opgezocht op Facebook. Voor de rest zou ik niet weten met wie ze geneukt heeft.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 22 november 2015 @ 20:12:23 #237
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157746983
quote:

[..]

Hoeveel vrouwen zijn er uberhaupt die "De halve stad" over zich heen hebben gehad. Ik denk dat je dat sterk overschat.

Daarbij hebben ex vrienden doorgaans wel wat beters te doen dan zich bezig te gaan houden met het liefdesleven van hun voormalige vriendinnen. Ik zie mijn vorige vriendinnen eigenlijk nooit meer en hoewel ik het best interessant zou vinden om te weten hoe het nu met ze gaat, zal het me eigenlijk ook een worst zijn.

Het gaat er gewoon om of je een vrouw leuk en aantrekkelijk vind en of er een klik is. Of ze eerder vriendjes heeft gehad is helemaal niet relevant.
pi_157746993
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 20:06 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het is ook een uiting van frustratie. Gemis dat ik in mijn tienerjaren op seksueel vlak weinig mocht en daardoor niet de kans kreeg om te experimenteren. Ik denk als ik vroeger al was losgegaan zonder je steeds te moeten inhouden of ergens angstig voor hoeven te zijn ik hier anders tegenaan zou kijken.

Ik vrees dat ik het idee moet loslaten om nog een meisje van rond mijn leeftijd te kunnen vinden dat ook seksueel onervaren is. Het lijkt alsof meiden steeds vroeger met seks en relaties beginnen. :(
Je moet vooral het gedrag loslaten dat je zielig bent, dat is irritant.
  zondag 22 november 2015 @ 20:14:30 #239
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_157747069
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 20:06 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je misgunt je toekomstige vriendin dus hetgene wat je zelf gemist hebt. Niet echt een beste basis voor een relatie.
pi_157747140
quote:

Lijkt me ook niks. Maar waar maak je dan nog druk om als je zoveel mogelijke beperkingen ziet in relaties en seks? Ik heb ook mijn bezwaren hier tegen, maar ik maak me ook steeds minder druk hierom. Ik val weer in herhaling, maar met de jaren ga ik vrouwen minder en minder missen. Vroeger nog het spontane, nu het berekende van lange termijn relaties. Vroeger was er die spanning van lichte aanrakingen en elkaar aankijken en dan in lachen uitbarsten, nu voelt contact met vrouwen meer alsof ik mijn thesis sta te verdedigen of op sollicitatiegesprek ben. Vroeger was het spannend, nu wordt van me verwacht dat ik een relatie ga krijgen etc. Ondanks dat ik nog steeds op vrouwen val, verslapt de aandacht gelukkig steeds meer.

Heb je niet bepaalde passies waar je meer op wil focussen ipv op vrouwen? Dat heb ik althans wel, ook al kan ik de gedachten aan vrouwen niet helemaal negeren jammer genoeg.

Nu val ik opnieuw in herhaling in dit topic, maar ik vind het jammer dat toen ik student was me zo druk hierom maakte. Gelukkig nu minder maar toch. Samengevat wat ik hier en in die andere post stel:
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:07 schreef JimmyDean het volgende:
Heb je wel je jeugd gemist. Na mijn dertigste zou dit me echt geen reet meer boeien, het is juist wanneer je een twintiger bent dat sex nog leuk is.
  zondag 22 november 2015 @ 20:26:40 #241
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_157747568
quote:

[..]

Ik denk dat het een groter probleem is als je op jouw leeftijd nog geen bedpartners hebt gehad, dan wanneer je zogenaamd de halve stad hebt gehad.
pi_157747677
quote:

[..]

"de halve stad"
Of je woont in een gehucht met 20 inwoners, of je overdrijft.

Serieus, een handje vol bedpartners is niet de halve stad.
pi_157747779
quote:

[..]

Kap toch eens met die termen als 'netjes' en 'good guy' in dit verband. Impliceert allerlei waardeoordelen die je alleen maar in de weg zitten.
pi_157747867
Ik kan me wel voorstellen dat je het niet heel prettig vindt als zo'n meisje dan al met meerdere mannen ATM heeft gedaan en jij nog helemaal niks. Ik snap best dat dat scheef voelt dan.

Dat je het dan ook helemaal voor je ziet. Heel levendig. Nee, dat is niks.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157751401
Ik zou me juist meer zorgen maken als een vrouw nog helemaal geen ervaring heeft op d'r 25e.
pi_157751438
Waarom zou je?
pi_157757728
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2015 21:45 schreef Wimperkruller het volgende:
Waarom zou je?
Omdat het tegenwoordig raar is als je wacht met seks. En als vrouw heb je altijd kans op seks als je jezelf maar aanbiedt. Dus als je er dan mee wacht dan ben je raar of zul je wel een preutse gristen zijn die alleen na het huwelijk, max. één keer per maand en met het licht uit wil. Niet dat daar wel iets mis mee is, maar in deze samenleving voor de meeste mensen wel.
know'm sayin?
word? word.
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 09:22:18 #248
5428 crew  miss_sly
pi_157757770
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 09:17 schreef alors het volgende:

[..]

Omdat het tegenwoordig raar is als je wacht met seks. En als vrouw heb je altijd kans op seks als je jezelf maar aanbiedt. Dus als je er dan mee wacht dan ben je raar of zul je wel een preutse gristen zijn die alleen na het huwelijk, max. één keer per maand en met het licht uit wil. Niet dat daar wel iets mis mee is, maar in deze samenleving voor de meeste mensen wel.
De optie dat je als vrouw jezelf niet zomaar wil aanbieden voor seks, omdat seks niet het enige, meest verhevene is dat je ooit zult doen, is kennelijk geen optie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator maandag 23 november 2015 @ 09:31:22 #249
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157757868
Zo af en toe lees ik hier nog mee. Het is ongelofelijk wat voor een verknipt beeld sommige mensen hier hebben. Dit is niet meer iets wat op te lossen is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157757907
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 09:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De optie dat je als vrouw jezelf niet zomaar wil aanbieden voor seks, omdat seks niet het enige, meest verhevene is dat je ooit zult doen, is kennelijk geen optie.
Of dat je verlegen bent en je jezelf niet snel bloot wilt/durft te geven, je jezelf niet dronken laat voeren en meegaat naar obscure studentenkamers, überhaupt helemaal niet van uitgaan en alcohol houdt, je seks iets vindt voor een langdurige vaste relatie (en dat je de ware nog niet ontmoet hebt met dergelijke normen en waarden is niet raar hier)...

Allemaal opties waardoor er blijkbaar iets mis met je is. Maar goed, ik snap wel dat je als 'gezonde' Hollandse man in deze maatschappij daar geen tijd en moeite in wilt steken. Want genoeg types die zich na één date al aanbieden, het is voor sommige heren zelfs een afknapper als vrouwen dat niet doen :')
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')