Ja dat lees ik, maar TS kan wellicht redelijk dichtbij gaan wonen? (en geen sleutel aan zijn moeder geven dan, anders komt ie thuis en is het eten klaar, de was gedaan, huis gestofzuigd en treft moeders in de keuken aan die aan het koken is terwijl TS net een lekkere chick binnen leidt.quote:Op maandag 23 november 2015 12:25 schreef Scary_Mary het volgende:
Eerder dat zijzelf zal gaan vereenzamen, want hij is het al.
Zodat hij alsnog zijn mams en de buurt (sociale controle) in zijn achterhoofd heeft, dat zal lekker scoren ja..quote:Op maandag 23 november 2015 12:33 schreef HPoi het volgende:
[..]
Ja dat lees ik, maar TS kan wellicht redelijk dichtbij gaan wonen? (en geen sleutel aan zijn moeder geven dan, anders komt ie thuis en is het eten klaar, de was gedaan, huis gestofzuigd en treft moeders in de keuken aan die aan het koken is terwijl TS net een lekkere chick binnen leidt.
Als het uit overbezorgdheid is, en TS dat te weten kan komen, dan is wellicht een gesprek met een psycholoog (of ander kundig persoon) de aangeweze om bij moeder die overbezorgdheid weg te nemen en te voorzien van educatie m.b.t zelfstandig wonend, licht autistische, personen.quote:Op maandag 23 november 2015 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar maakt het imo niet minder laakbaar. Of het nu uit egoïsme of uit overbezorgdheid is: zoals ik het zie, houdt moederlief haar zoon af van de kans op een normaal leven. En dat is eeuwig zonde.
Dichtbij als in 2 dorpen verderop.quote:Op maandag 23 november 2015 12:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zodat hij alsnog zijn mams en de buurt (sociale controle) in zijn achterhoofd heeft, dat zal lekker scoren ja..
Je mocht in je tienerjaren weinig op seksueel vlak? Wat, kreeg je elke dag een ultraviolette lamp over je handen heen van je moeder?quote:Op zondag 22 november 2015 20:06 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het is ook een uiting van frustratie. Gemis dat ik in mijn tienerjaren op seksueel vlak weinig mocht en daardoor niet de kans kreeg om te experimenteren. Ik denk als ik vroeger al was losgegaan zonder je steeds te moeten inhouden of ergens angstig voor hoeven te zijn ik hier anders tegenaan zou kijken.
Ja. De ervaring maakt niets uit. Het is geen wedstrijd.quote:Ik vrees dat ik het idee moet loslaten om nog een meisje van rond mijn leeftijd te kunnen vinden dat ook seksueel onervaren is.
Nee, jij begint steeds later.quote:Het lijkt alsof meiden steeds vroeger met seks en relaties beginnen.![]()
Denk wel dat meiden op jonge leeftijd wel meer bedpartners hebben dan vroeger.
Das wel minder ja, werk aan de winkel dus!quote:Op maandag 23 november 2015 18:11 schreef DeportivoUnidad het volgende:
Gadverdamme, had afgelopen zaterdag kans op een ONS met een leuke meid, ware het niet dat de enige optie bij haar vandaan om met mij mee te gaan naar huis. Maarja thuiswonend.... Zo staat de teller nog op 1 op MN 25ste.
Als je die ONS wilt is het wel handig...quote:Op maandag 23 november 2015 11:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Over dat laatste gesproken, sinds wanneer is het normaal dat vrouwen en mannen altijd een condoom mee hebben? Ik hoor het steeds vaker, dat mensen wat condooms bewaren in hun portemonnee of tas.
Veilig seks hebben lijkt me vanzelfsprekend maar om altijd een condoom bij je te hebben lijkt me een beetje overdreven.Alsof je altijd en overal op seks uit bent.
Waarom woon je dan ook niet op jezelf?quote:Op maandag 23 november 2015 18:11 schreef DeportivoUnidad het volgende:
Gadverdamme, had afgelopen zaterdag kans op een ONS met een leuke meid, ware het niet dat de enige optie bij haar vandaan om met mij mee te gaan naar huis. Maarja thuiswonend.... Zo staat de teller nog op 1 op MN 25ste. Ik maak me trouwens echt geen zorgen over me onervarenheid in bed. Iets wat TS ook niet moet doen!
puur financieel. Koophuizen zijn hier in je eentje niet te betalen en op een huurhuisje sta je tegenwoordig minimaal 4 jaar te wachten.. Tevens ben ik op zoek naar ander werk.quote:Op maandag 23 november 2015 18:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom woon je dan ook niet op jezelf?
Hotel?quote:Op maandag 23 november 2015 18:11 schreef DeportivoUnidad het volgende:
Gadverdamme, had afgelopen zaterdag kans op een ONS met een leuke meid, ware het niet dat de enige optie bij haar vandaan om met mij mee te gaan naar huis. Maarja thuiswonend.... Zo staat de teller nog op 1 op MN 25ste. Ik maak me trouwens echt geen zorgen over me onervarenheid in bed. Iets wat TS ook niet moet doen!
Makkelijk als je normaal kan communiceren en niet direct één of ander kortzichtig vooroordeel op elke vrouw projecteert.quote:Op maandag 23 november 2015 19:04 schreef Baas_bas het volgende:
Ja TS als je er weinig aan doet gebeurt er ook niks. Werk je wel aan jezelf? Lichamelijk, psychisch en sociaal? Probeer anders Tinder eens als je Facebook hebt, schijnt daar makkelijk te zijn heb ik gehoord
Wat is er mis met vooroordelen?quote:Op maandag 23 november 2015 19:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Makkelijk als je normaal kan communiceren en niet direct één of ander kortzichtig vooroordeel op elke vrouw projecteert.
Een projectie maken van iets wat niet waar hoeft te zijn.... dat is er mis mee.quote:
Nee joh maar vooroordelen hebben een reden vaak wel. Als jij een één of andere idioot in een trainingspak en een petje over straat zit dan hoop ik dat je er ook vooroordelen over hebtquote:Op maandag 23 november 2015 19:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Een projectie maken van iets wat niet waar hoeft te zijn.... dat is er mis mee.
Ze zijn ook niet bindend, maar eerste indruk is belangrijkquote:Op maandag 23 november 2015 19:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat je het jezelf (en anderen) er ook enorm moeilijk mee kan maken..
Ondanks dat ik ook vooroordelen heb, zijn ze gewoon niet juist. En wat Scary zegtquote:Op maandag 23 november 2015 19:20 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Nee joh maar vooroordelen hebben een reden vaak wel. Als jij een één of andere idioot in een trainingspak en een petje over straat zit dan hoop ik dat je er ook vooroordelen over hebt
True that, maar zou je dit ook zo zeggen als je het hele topic doorgelezen zou hebben?quote:Op maandag 23 november 2015 19:20 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet bindend, maar eerste indruk is belangrijk
Precies, maar vooroordelen duiden ook op mensenkennis en levenservaring. Dus het hebben van ze is zo gek nog niet en ook vind ik dat je jezelf zo moet aanbieden dat mensen niet snel (negatieve) vooroordelen over je hebben.quote:Op maandag 23 november 2015 19:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Ondanks dat ik ook vooroordelen heb, zijn ze gewoon niet juist. En wat Scary zegt
Hardcore fanaten (HARDCORE WILL NEVER DIEEE), ogen agressief. Maar zijn beste gasten/chicks.
Zoiets
Misschienquote:Op maandag 23 november 2015 19:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
True that, maar zou je dit ook zo zeggen als je het hele topic doorgelezen zou hebben?
Sounds legit..quote:Op maandag 23 november 2015 19:27 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Precies, maar vooroordelen duiden ook op mensenkennis en levenservaring. Dus het hebben van ze is zo gek nog niet en ook vind ik dat je jezelf zo moet aanbieden dat mensen niet snel (negatieve) vooroordelen over je hebben.
[..]
Misschien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |