Hoe weet je dan als man dat je met een type te maken hebt die liever wat langer wacht? Want je hebt ook vrouwen die op je afknappen als je niet snel genoeg een move maakt.quote:Op maandag 23 november 2015 09:35 schreef alors het volgende:
[..]
Of dat je verlegen bent en je jezelf niet snel bloot wilt/durft te geven, je jezelf niet dronken laat voeren en meegaat naar obscure studentenkamers, überhaupt helemaal niet van uitgaan en alcohol houdt, je seks iets vindt voor een langdurige vaste relatie (en dat je de ware nog niet ontmoet hebt met dergelijke normen en waarden is niet raar hier)...
Allemaal opties waardoor er blijkbaar iets mis met je is. Maar goed, ik snap wel dat je als 'gezonde' Hollandse man in deze maatschappij daar geen tijd en moeite in wilt steken. Want genoeg types die zich na één date al aanbieden, het is voor sommige heren zelfs een afknapper als vrouwen dat niet doen
Dat soort tv-programma's selecteren dan ook op extreme gevallen, zodat men zich daar lekker aan kan vergapen. De kijkcijfers zouden een stuk minder zijn als men meer middenmoters zou selecteren.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:29 schreef syndroom het volgende:
Kennelijk is het vandaag de dag normaal dat vrouwen op 20 21-jarige leeftijd al meerdere bedpartners hebben gehad. Ik verbaas me dat ouders hier ook nog vaak gewoon goedkeuring voor geven. Kijk maar naar 40 dagen zonder seks, meisje van 19 dat openlijk toegeeft dat ze wekelijks 3 4 mannen afwerkt en ouders hiervan afweten en het gewoon goed vinden.
Maar als iemand anders gewoon seks wilde en het wel kon krijgen, zie je dat als minpunt. Ok..quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik persoonlijk niet want ik ken niet zoveel mensen. Zulke types zullen er vast wel zijn hoor, kijk maar in een willekeurige studentenstad. Ik heb persoonlijk wel moeite met de wetenschap dat zij misschien al meerdere bedpartners heeft gehad terwijl ik nog ontmaagd moet worden.Ik denk dat niemand op sletjes zit te wachten als het gaat om een langdurige relatie.
Maar inmiddels is de frustratie dusdanig toegenomen dat het me weinig meer interesseert en deze minpuntjes voor lief neem. Ik wil gewoon seks hebben.
Kwantiteit hoeft geen fuck te zeggen over verder zijn. Mensen die veel neuken zijn niet per definitie beter in bed, want net zoals met versieren gaat het niet puur om techniek.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:46 schreef syndroom het volgende:
[..]
Dus het is normaal om met jan en alleman het bed in te duiken?Ik ben wat dat betreft best wel hypocriet bezig want ik zou het zelf ook wel willen hoor maar het geeft mij geen prettig gevoel dat een vrouw op seksueel gebied al veel verder is.
quote:Op zondag 22 november 2015 03:28 schreef Puntenjager het volgende:
Vrouwen willen het liefst die stoere knul waar alle andere meisjes van dromen, die alle meisjes kan krijgen en die er dan ook al heel veel heeft gehad. Dat is op de een of andere manier onweerstaanbaar voor vrouwen. Ze 'moeten' dan per se ook met die vent naar bed.
Wat heeft dat voor zin?quote:Op zondag 22 november 2015 10:42 schreef TroubleTheRouble het volgende:
TS heeft wel een punt wbt eerdere relaties. Ik zat laatst met een leuke dame te praten en achteraf bleek ze nog vrijgezel ook. Echter stond haar FB nog vol met eerdere foto's met haar ex en dan ga je toch vergelijken.
Door de jaren heen kunnen mensen veranderen en andere dingen in het leven willen. Misschien was die dude niet veel meer dan knap en is het daarom uit.quote:Die gozer was een stuk ouder dan haar (zij was 21, hij 27) en ook écht knap. Ik niet zo.
Het lijkt me een slecht teken als men geen vrolijke foto's heeft, want wat the fuck zou je ongelukkig al die tijd in een relatie doen en waarom zou je dat ook online willen moeten delen met jan en alleman?quote:Inclusief tig vakantiefoto's waar ze het samen zo gezellig op hadden en dan weet je wel dat ze het die jaren leuk hebben gehad in bed...
Nogmaals, het is een veel slechter teken als men in een relatie zit en blijft, waar ze niet positief over zijn en niet denken dat dit love of hun life is. Als je casual seks al sletterig vindt, wat zou dat dan wel niet moeten zijn?quote:Ook van die 'ahhhh 2 jaar bij elkaar met mijn love of life!!!'
That's the spiritquote:Maar aan de andere kant: ze is nu vrijgezel dus het is uit.
Net zoals zij gewoon zal moeten accepteren dat jij bepaalde dingen wel of niet hebt gehad ja.quote:Alleen is het wel zo dat je gewoon moet accepteren dat ze al veel seks heeft gehad.
Waarom zou je dat willen als dit soort ervaringen ertoe hebben geleid dat ze zo een leuke meid is? Omgekeerd hoop je toch ook dat zij op jou valt en niet op je verleden?quote:Mocht ik nu met haar wat krijgen weet ik gewoon dat ze haar ex misschien wel 50x heeft geneukt in al die jaren... tja verander je niks aan.
Is van alle tijden, dat is echt niet iets specifieks van deze tijd en 20-25 is heel normaal.quote:Wel zie ik steeds meer dat jonge meiden wat oudere mannen willen... dus 25 en 20 is echt wel haalbaar.
Dat lijkt me vrij normaal, want verschillende mensen hebben verschillende voorkeuren. Ook met veel ervaring hoef je geen helderziende te zijn wat de ander lekker vindt.quote:Op zondag 22 november 2015 11:45 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Dat denk ik ookMaar ideaal is natuurlijk samen optrekken en elkaar ontdekken...
Kwantiteit zegt geen fuck jonguh.quote:Nu mag je er wel vanuit gaan dat de gemiddelde twintiger minimaal 1x seks heeft gehad (dus geen maagd) en mocht ze een (lange) relatie hebben gehad kan je daar wel 10-20x bij optellen per maand dat de relatie duurde
Inhalen klinkt echt liefdevol en oprecht ja. Dan voel je je als meid echt uitverkoren enzoquote:En daar verander je voor TS niks aan, terug in de tijd kan niet en het is ook niet zo dat meiden van 18 nog maagd zijn want misschien was ze wel op d'r 16e ontmaagdGewoon hopen dat ie een leuke meid tegenkomt en wat kan inhalen, anders blijf je altijd achter.
Alsof er niets tussen zit, maar goed. Als je beter wil verdienen dat je niet afgerekend wordt op je verleden en je je gewaardeerd wil voelen om wie je bent, zijn dit soort gedachtegangen wel het eerste wat je aan zult moeten pakken. Immers zoals de waard is..quote:Op zondag 22 november 2015 19:48 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het lijkt mij geen fijn gevoel om als man een relatie te hebben met een vrouw die al de halve stad al over haar heen heeft gekregen. Bedoel, als je als man altijd netjes bent opgevoed en zelf ook nauwelijks bedpartners hebt gehad, wil je het liefst toch geen meisje dat al helemaal is losgegaan?
Again, zoals de waard is. Dat jij zo om je heen kijkt, wil niet zeggen dat andere mensen dat ook doen. Meeste mensen hebben wat minder tijd om zich bezig te houden met dit onconstructieve geleuter, omdat ze druk bezig zijn met hun eigen leven. Om nog maar niet te spreken over dat mensen ook kunnen veranderen door de jaren heen, als ze hun wilde haren kwijt zijn en alles..quote:Al die ex mannen die haar hebben gehad zien je dan op straat samen lopen zullen daar ook wel om lachen. Lijkt me geen pretje om daar als man op aangesproken of herkent te worden door al haar exen die haar als slet zien.
Als je vroeger was los gegaan had je nu met een schuldgevoel gezeten. Omdat je niet deed wat er van je verwacht werd door god en je ma. Een alles overheersende angst dat de buurman je misschien wel had gezien of dat ze je tas doorzocht en een condoom tegen was gekomen hadden je vast ook niet relaxt aan een neukieneuk geholpen.quote:Op zondag 22 november 2015 20:06 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het is ook een uiting van frustratie. Gemis dat ik in mijn tienerjaren op seksueel vlak weinig mocht en daardoor niet de kans kreeg om te experimenteren. Ik denk als ik vroeger al was losgegaan zonder je steeds te moeten inhouden of ergens angstig voor hoeven te zijn ik hier anders tegenaan zou kijken.
Als je dat belangrijker vindt dan een meid die bij je past en jou leuk vindt voor wie jij bent, dan verdien je ook niet beter.quote:Ik vrees dat ik het idee moet loslaten om nog een meisje van rond mijn leeftijd te kunnen vinden dat ook seksueel onervaren is. Het lijkt alsof meiden steeds vroeger met seks en relaties beginnen.![]()
Je hebt wel een beetje een vreemd wereldbeeld hoor. Als ik naar mezelf kijken dan wil ik met sommige vrouwen alleen maar seks en andere wil ik beter leren kennen. Ik ga echt niet in iedere vrouw tijd en moeite steken. Je moet ook niet denken dat iedere vrouw ook wil dat ik tijd en moeite in haar steek. Sommige vrouwen willen ook gewoon alleen maar seks en niets meer.quote:Op maandag 23 november 2015 09:35 schreef alors het volgende:
[..]
Of dat je verlegen bent en je jezelf niet snel bloot wilt/durft te geven, je jezelf niet dronken laat voeren en meegaat naar obscure studentenkamers, überhaupt helemaal niet van uitgaan en alcohol houdt, je seks iets vindt voor een langdurige vaste relatie (en dat je de ware nog niet ontmoet hebt met dergelijke normen en waarden is niet raar hier)...
Allemaal opties waardoor er blijkbaar iets mis met je is. Maar goed, ik snap wel dat je als 'gezonde' Hollandse man in deze maatschappij daar geen tijd en moeite in wilt steken. Want genoeg types die zich na één date al aanbieden, het is voor sommige heren zelfs een afknapper als vrouwen dat niet doen
Waarom is dat beter? Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Daarbij komt dat ik ook echt niet iedere vrouw beter wil leren kennen voordat ik er bovenop duik.quote:Op maandag 23 november 2015 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Ja, stel je voor dat je als gezonde Hollandse man () wat tijd en moeite stopt in het leren kennen van een meisje, in plaats van er meteen bovenop te duiken.
Beetje inschatten, mensenkennis, en vooral gewoon bespreken toch? Je kunt toch gewoon vragen hoe iemand denkt over relaties? Als iemand er al tig heeft gehad dan is iemand weinig selectief in relaties en gericht op korte termijn of kan diegene blijkbaar totaal niet inschatten wie er bij haar/hem past.quote:Op maandag 23 november 2015 10:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan als man dat je met een type te maken hebt die liever wat langer wacht? Want je hebt ook vrouwen die op je afknappen als je niet snel genoeg een move maakt.
Ik zeg niet dat dat beter is. Ik kreeg uit zijn post het idee dat een gezonde Hollandse man vooral meteen seks wil. Ik hou niet zo van stereotyperingen, zoals er in een topic als dit talloze naar boven komen. Ik denk dat dat misschien wel een van de belangrijkste factoren is van zaken die verkeerd lopen in relatie tot het andere geslacht: het wordt zo vaak zwart-wit bekeken, snel geoordeeld, labeltjes geplakt op een grote groep, en mensen nemen dat klakkeloos over van anderen. En 'de mens' is zo divers, je doet jezelf en de ander echt tekort op die manier.quote:Op maandag 23 november 2015 11:26 schreef Zure het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje een vreemd wereldbeeld hoor. Als ik naar mezelf kijken dan wil ik met sommige vrouwen alleen maar seks en andere wil ik beter leren kennen. Ik ga echt niet in iedere vrouw tijd en moeite steken. Je moet ook niet denken dat iedere vrouw ook wil dat ik tijd en moeite in haar steek. Sommige vrouwen willen ook gewoon alleen maar seks en niets meer.
[..]
Waarom is dat beter? Het één hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Daarbij komt dat ik ook echt niet iedere vrouw beter wil leren kennen voordat ik er bovenop duik.
Over dat laatste gesproken, sinds wanneer is het normaal dat vrouwen en mannen altijd een condoom mee hebben? Ik hoor het steeds vaker, dat mensen wat condooms bewaren in hun portemonnee of tas.quote:Op maandag 23 november 2015 10:40 schreef Scary_Mary het volgende:
Als je vroeger was los gegaan had je nu met een schuldgevoel gezeten. Omdat je niet deed wat er van je verwacht werd door god en je ma. Een alles overheersende angst dat de buurman je misschien wel had gezien of dat ze je tas doorzocht en een condoom tegen was gekomen hadden je vast ook niet relaxt aan een neukieneuk geholpen.
Een voorbereid mens is voorbereid.quote:Op maandag 23 november 2015 11:50 schreef syndroom het volgende:
Over dat laatste gesproken, sinds wanneer is het normaal dat vrouwen en mannen altijd een condoom mee hebben? Ik hoor het steeds vaker, dat mensen wat condooms bewaren in hun portemonnee of tas.
Veilig seks hebben lijkt me vanzelfsprekend maar om altijd een condoom bij je te hebben lijkt me een beetje overdreven.Alsof je altijd en overal op seks uit bent.
Uit huis gaan is ook niet direct de oplossing voor mijn maagd zijn. Het is wel een noodzakelijk onderdeel. Ik zal dan eerst nog moeten leren hoe ik vrouwen moet versieren, proces van daten en hoe ik zelfverzekerd over kan komen. Nog een hele weg te gaan dus.quote:Op maandag 23 november 2015 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, als dit nog een vervolg krijgt dan lijkt het me beter als de TT / het topic gaat over de basis van TS zijn probleem, en dat is zich los kunnen weken uit zijn ouderlijk huis, en voor zichzelf gaan leven in plaats van voor zijn ouders en volgens diens moralen.
Ja, dat is echt de reden inderdaadquote:Op maandag 23 november 2015 11:50 schreef syndroom het volgende:
[..]
Over dat laatste gesproken, sinds wanneer is het normaal dat vrouwen en mannen altijd een condoom mee hebben? Ik hoor het steeds vaker, dat mensen wat condooms bewaren in hun portemonnee of tas.
Veilig seks hebben lijkt me vanzelfsprekend maar om altijd een condoom bij je te hebben lijkt me een beetje overdreven.Alsof je altijd en overal op seks uit bent.
Zelfverzekerdheid is geen vereiste, maar in jouw geval zul je nooit zelfverzekerd worden zonder de toestemming van je moeder als je haar d'r zin blijft geven vermoedelijk..quote:Op maandag 23 november 2015 12:01 schreef syndroom het volgende:
[..]
Uit huis gaan is ook niet direct de oplossing voor mijn maagd zijn. Het is wel een noodzakelijk onderdeel. Ik zal dan eerst nog moeten leren hoe ik vrouwen moet versieren, proces van daten en hoe ik zelfverzekerd over kan komen. Nog een hele weg te gaan dus.
Je moet eerst zelfstandig worden, los komen van je ouders, en dan vooral je moeder. Pas dan kun je beginnen met andere aspecten van het volwassen leven.quote:Op maandag 23 november 2015 12:01 schreef syndroom het volgende:
Uit huis gaan is ook niet direct de oplossing voor mijn maagd zijn. Het is wel een noodzakelijk onderdeel. Ik zal dan eerst nog moeten leren hoe ik vrouwen moet versieren, proces van daten en hoe ik zelfverzekerd over kan komen. Nog een hele weg te gaan dus.
Zelfverzekerheid wordt door dermate veel vrouwen aantrekkelijk en belangrijk gevonden in een man dat het bijna wel een vereiste wordt.quote:Op maandag 23 november 2015 12:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zelfverzekerdheid is geen vereiste, maar in jouw geval zul je nooit zelfverzekerd worden zonder de toestemming van je moeder als je haar d'r zin blijft geven vermoedelijk..
Desondanks blijf ik het toch een vreemd idee vinden dat sommige mensen altijd een condoom op zak willen hebben. Nee zeggen kan toch ook? Je hoeft ook niet gelijk seks te hebben.quote:Op maandag 23 november 2015 12:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, dat is echt de reden inderdaad![]()
Sommige mensen hebben een wat minder geregeld leven en geen mammie die hun tas inpakt. Dan heb je liever standaard een condoom op zak, zodat je indien spontane situaties zich aandienen je niet zonder condoom zit. Dat gebeurt namelijk weleens, dat mensen zonder geplande avondjes en tactische techniekjes gewoon gezellig elkaar kunnen ontdekken.
Ik kan begrijpen dat jij het zo ziet, maar door je te blijven focussen hierop is er ook minder ruimte voor de uitzonderingen. Net zoals dat geen vrouw een maagd zou willen en dat ervaren vrouwen collectief als slet worden gezien. De wereld is nu eenmaal niet zo zwart/wit..quote:Op maandag 23 november 2015 12:05 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zelfverzekerheid wordt door dermate veel vrouwen aantrekkelijk en belangrijk gevonden in een man dat het bijna wel een vereiste wordt.
Nee zeggen kan altijd, maar waarom zou je als beide partijen er klaar voor denken te zijn en er zin in hebben? Het is geen gemeengoed om dit zo even vooraf te plannen, dus waarom zou je niet de kleine moeite nemen om zoiets mee te nemen..quote:Op maandag 23 november 2015 12:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
Desondanks blijf ik het toch een vreemd idee vinden dat sommige mensen altijd een condoom op zak willen hebben. Nee zeggen kan toch ook? Je hoeft ook niet gelijk seks te hebben.
Jij hebt toch ook gepland om meteen seks te hebben op die avond die je gepland hebt volgend jaar?quote:Op maandag 23 november 2015 12:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
Desondanks blijf ik het toch een vreemd idee vinden dat sommige mensen altijd een condoom op zak willen hebben. Nee zeggen kan toch ook? Je hoeft ook niet gelijk seks te hebben.
Zo veel licht autistische mensen die prima zelfstandig kunnen leven.quote:Op maandag 23 november 2015 12:20 schreef HPoi het volgende:
Is de moeder van TS misschien bang dat TS gaat vereenzamen als hij op zichzelf gaat wonen? Ik weet het niet meer 100% zeker, maar had ik ergens gelezen dat Syndroom licht autistisch is?
Ik zou er pas een (of 2!) in je portemonnee gaan stoppen als je op zoek naar sex bent en er klaar voor bent. Het zou stom zijn als het er eindelijk van kwam en je niet door kan gaan omdat je geen condoom bij je hebt, toch?quote:Op maandag 23 november 2015 12:10 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ja maar toen had ie terecht een condoom bij zich natuurlijk..quote:Op maandag 23 november 2015 12:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook gepland om meteen seks te hebben op die avond die je gepland hebt volgend jaar?
Eerder dat zijzelf zal gaan vereenzamen, want hij is het al.quote:Op maandag 23 november 2015 12:20 schreef HPoi het volgende:
Is de moeder van TS misschien bang dat TS gaat vereenzamen als hij op zichzelf gaat wonen? Ik weet het niet meer 100% zeker, maar had ik ergens gelezen dat Syndroom licht autistisch is?
Ja, ik ben het officieel zelf ook lichtelijk, maar ik woon al lang prima zelfstandig. Maar wellicht dat moeder van TS daarom overbezorgd is? Zou kunnen toch? Zijn moeder zal ook wel zien dat hij nog steeds geen vriendin heeft en mindere social skills? Dan is overbezorgd zijn geen oplossing, maar wellicht wel de reactie.quote:Op maandag 23 november 2015 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo veel licht autistische mensen die prima zelfstandig kunnen leven.
Ik zou eerder verwachten dat iemand opbloeit, zonder een verstikkende moeder die elke kans op zelfontplooiing in de kiem smoort.
Zou kunnen, maar maakt het imo niet minder laakbaar. Of het nu uit egoïsme of uit overbezorgdheid is: zoals ik het zie, houdt moederlief haar zoon af van de kans op een normaal leven. En dat is eeuwig zonde.quote:Op maandag 23 november 2015 12:28 schreef HPoi het volgende:
Ja, ik ben het officieel zelf ook lichtelijk, maar ik woon al lang prima zelfstandig. Maar wellicht dat moeder van TS daarom overbezorgd is? Zou kunnen toch? Zijn moeder zal ook wel zien dat hij nog steeds geen vriendin heeft en mindere social skills? Dan is overbezorgd zijn geen oplossing, maar wellicht wel de reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |