SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En oja! In een vlaag van helderheid vorige week onze woonverzekering vast omgezet ennnn jawel! Vannacht met de storm een (enkelglas-)raam kaput gewaaidDus ipv Grote Inpak eerst ff via de verzekering een nieuw raam sjeffen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Hahahaquote:Op woensdag 18 november 2015 09:56 schreef JufMariska het volgende:
SQ(Dat is bijna een Rady-post joh!)
SPOILER: LojOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haha wat een bende onder (en op) de tafel!
Hier eten we ook vaak met 2 lepels.. 1 voor V en 1 voor mij (of z'n papa)
Dot wat een leuk idee van de sint-cadeaus-raden!
Die plaaaatjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JM geluk bij een ongeluk dan! Hopelijk is het snel gefixt en dan weer verder met inpakken!Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
vervang zoon door dochter en danquote:Op woensdag 18 november 2015 13:55 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Hallo meiden!
Kennen jullie die momenten dat je op de grond zit te spelen en prachtige dierentuinen in elkaar zit te duploën, terwijl je zoon op de bank met je mobiel en de afstandsbediening zit te spelen?![]()
hihi. Arme jij!quote:Op woensdag 18 november 2015 14:49 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
vervang zoon door dochter en dan![]()
of dat je kind op bed ligt en je na 15 min ontdekt dat je naar brandweerman sam zit te kijken...
Ach, volgende ochtend gebruik je het toch weer. Aldus vriend.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eerste wat ik doe zodra kind slaapt is alles uit mijn handen laten vallen en aan het werk gaan.
Ik heb de lunchtafel nog niet eens opgeruimd..
ik smeer onze broodjes aan het aanrecht... scheelt werkquote:Op woensdag 18 november 2015 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eerste wat ik doe zodra kind slaapt is alles uit mijn handen laten vallen en aan het werk gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak, hou je taai..
Mauwtje..
.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Fixedquote:Op woensdag 18 november 2015 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eerste wat ik doe zodra kind slaapt is alles uit mijn handen laten vallen en aan het werk gaan op de bank gaan liggen.
Actionquote:Op woensdag 18 november 2015 17:50 schreef Hilmo het volgende:
Ff vraagje (vanavond lees ik bij), weet iemand een goed adresje voor niet al te dure maar wel grote knuffelbeer? En wel zacht? Oma wil een leuke knuffel kopen en ik heb het idee dat hij zo'n groot beest geweldig vindt. Maar ze zijn zo duur over het algemeen. Kwam wel eentje tegen bij intertoys voor 30 euro. Nog andere geheime tips?
Haha nee de sudocreme staat hier buiten bereikquote:Op woensdag 18 november 2015 14:57 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
hihi. Arme jij!das altijd het eerste wat ik doe zodra hij ligt. Muziek opzetten die we hem niet kunnen laten horen. Efkes bekommen
![]()
Is ze ook een sudo crème jager? Denk dat er bij ons meer op de afstandsbediening zit dan er op zijn billen heeft gezeten
Nee dat wil nog niet, hij had/heeft een moeilijke periode en dat lijkt niet te combineren. Maar ik kom steeds meer op het punt dat ik denk dat we misschien maar een aantal nachten voet bij stuk moeten houden maar vind het moeilijk. Pijn komt denk ik door zwangerschap ja en zijn uitermate lompe drinkstijl.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Poeh dat lijkt me wel zwaar Chanty. Ik las in het BV-topic dat jullie probeerden 's nachts af te bouwen, lukt dat nog niet? En komt de BV-pijnlijkheid door de zwangerschap? Ik heb geen tips maar sterkte ermee hoor.
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:51 schreef Dyre het volgende:
We hebben altijd een spelletje bij het naar bed toe gaan: we geven elkaar kusjes door de spijlen van het bed heen en L schuift dan steeds een plekje opVandaag pakte ze haar knuffel en duwde ze het snoetje steeds tussen de spijlen. Ook een kusje voor de knuffel, mamma
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:56 schreef Dot. het volgende:
Hoe ziet die van de Intertoys eruit? Wij hebben een mega beer die nu ongeveer even groot is als Stip en die wordt regelmatig uit z'n hoek getrokken om even mee te kroelen of te sjouwen. Was volgens mij niet heel overdreven duur.
Oh een Kik komen we soms wel eens in Duitsland. Er zit natuurlijk wel verschil in zachtheid van de stof. Enig idee hoe die stof is?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, hebben jullie een Kik in de buurt, Hilmo? Volgens het plaatselijke sufferdje verkopen ze daar een meter aan knuffelbeer voor een tientje.
Geen idee, ik zag alleen een advertentie. Ik ken die hele winkel verder ook niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:44 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Oh een Kik komen we soms wel eens in Duitsland. Er zit natuurlijk wel verschil in zachtheid van de stof. Enig idee hoe die stof is?
Aaaaaahhhhquote:Op woensdag 18 november 2015 20:17 schreef Skittles het volgende:
Oh Dyre, dat naar-bed-ritueel *smelt*![]()
Hopelijk is 'ie straks snel rustig met de paracetamol JM![]()
Lou kan haar neus aanwijzen als ik vraag waar haar neus isZe zegt er dan ook zo schattig "nehh" bij
Vast afgekeken van F van Fazzoletti
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er niet op geoefendquote:Op woensdag 18 november 2015 21:05 schreef Hilmo het volgende:
[..]
Aaaaaahhhh![]()
*smelt* en wat knap! Dat gaan we ook oefenen
![]()
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:46 schreef Fazzoletti het volgende:
Ah wat schattig SkittlesNeusjes aanwijzen is nog leuk, wacht maar tot ze oog ontdekt en elke keer daarbij haar vinger in je oogkas probeert te frotten
![]()
JM wat sneu, beterschap voor L![]()
Hilmo, ik heb hier thuis nog een mega knuffel liggen. Gekregen ivm deelname aan een onderzoek maar we doen er eigenlijk niets mee, kaartje zit er nog aan (happy horse). Wil je een foto?
Dat boek klinkt leuk Franny! Misschien toch maar wat kopen voor sinterklaasVriend is niet in't land dan dus ik denk eigenlijk dat we er niets aan gaan doen, ik heb ook niet het idee dat hij überhaupt iets doorheeft.
Chanty, wat een zware nachten zoVoel je je alweer wat beter?
Ik doe nog even een fotospam van ons weekend in de Ardennen
Ohh je fotospam, die laatste vooral! Wat is 'ie knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Enne.. Hoe denk jij dat ik elke ochtend wakker word gemaakt?Ze ligt in de cosleeper en stipt 6 uur krijg ik vingers in m'n oog met een vrolijke heeeey. Rustig wakker worden zit er niet meer in
![]()
Oja, ik was even vergeten dat je Lou'tje al maanden een vermomde dreumes wasquote:Op woensdag 18 november 2015 21:56 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik heb er niet op geoefendZe was wat lomp bezig en ik zei dat ze op moest passen voor haar hoofd. Toen deed ze beide handen op haar hoofd. Als geintje vroeg ik of ze ook wist waar haar neus zat en ze wees 't nog aan ook
[..]
Ohh je fotospam, die laatste vooral! Wat is 'ie knap![]()
![]()
Enne.. Hoe denk jij dat ik elke ochtend wakker word gemaakt?Ze ligt in de cosleeper en stipt 6 uur krijg ik vingers in m'n oog met een vrolijke heeeey. Rustig wakker worden zit er niet meer in
Die van Bart Smit ligt hier ook op de slaapkamer. Heel groot, lekker zacht, en iedere keer als ze in de slaapkamer komt gaat ze er even mee knuffelen en overheen rollen.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef Hilmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh en Bart Smit: 18 euro. 1 meter
[ afbeelding ]
Wij hebben deez voor V (pandapandapandapanda!!quote:Op woensdag 18 november 2015 17:50 schreef Hilmo het volgende:
Ff vraagje (vanavond lees ik bij), weet iemand een goed adresje voor niet al te dure maar wel grote knuffelbeer? En wel zacht? Oma wil een leuke knuffel kopen en ik heb het idee dat hij zo'n groot beest geweldig vindt. Maar ze zijn zo duur over het algemeen. Kwam wel eentje tegen bij intertoys voor 30 euro. Nog andere geheime tips?
Die bovenste hebben wij idd maar dan in het donkerbruin. Niet mvm-omslagdoekzacht, maar prima voor een megabeerquote:Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef Hilmo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh en Bart Smit: 18 euro. 1 meter
[ afbeelding ]
Hmmm.. ja.. hadden we beter een stel mega-konijnen-knuffels kunnen kiezenquote:Op donderdag 19 november 2015 11:08 schreef Crumpette het volgende:
Zeg rady, moet je wel al die pandas in huis halen als je ook strepen wilt?![]()
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:28 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hmmm.. ja.. hadden we beter een stel mega-konijnen-knuffels kunnen kiezen
SPOILER: en dit is nog maar een kwart van zijn complete knuffel-collectie.. grootste aap in het midden ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILER: kerstmeisje O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:47 schreef JufMariska het volgende:
Nog steeds huilenIk ben intussen op, kon alleen nog maar meehuilen (hormonen
) en ben door J naar bed gestuurd.. Hoop echt dat hij gauw in slaap valt en verder kan slapen
Zo sneu dit..
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:10 schreef Fazzoletti het volgende:
ButterHeb je ondertussen niet al een hele reeks met 'gekke-hoofddeksels'-foto's van S?
![]()
SPOILER: springuh!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke zes uur, tochquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:33 schreef JufMariska het volgende:
Tussendoor nog een keer wakker, toen ging hij weer makkelijk slapen (heeft J gedaan), half 7 wakker, toen ben ik er met 'm uit gegaan. Pcm duidelijk uitgewerkt, zielige ukNu pcm weer werkt is hij wel weer goed te pas. Dus netjes elke 4u geven, en hoe schuldig ik me daar ook over voel: we gaan wel kdv en logeren proberen
![]()
We moeten toch echt verhuizen, en aan de rotzooi van de laatste dag en de verhuisdag heeft hij niks.. Als het echt niet goed gaat daar komt hij weer terug en ga ik wel met 'm naar goede vrienden, de rust opzoeken. Maarverhuizen zonder mij is ook niet handig (met J de opperchaoot aan het roer
) Timing, we have it not
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woordjes kunnen ook geluidjes zijn voor dingen he. Stip zei heel lang bah als hij een lamp bedoelde, dat vond ik ook tellenquote:Op vrijdag 20 november 2015 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Butter, ik heb je filmpje even zonder geluid bekeken maar omg wat cute![]()
Wij waren dus gisteren bij het CB, voor de BMR. Ik moest Mauwtje in de houdgreep op schoot houden met haar benen tussen mijn benen geklemd en toen kreeg ze die prikken in haar armen. Nu heb ik een kind wat vrij veel geluid kan produceren (ze heeft ook nooit een bibberig babyhuiltje gehad, ze klonk al meteen als een kind van 8 maanden) maar dit was zelfs voor haar doen wel heel zielig
![]()
![]()
Nou ja, voor de komende 2,5 jaar zijn we van de prikken af![]()
En ze blijft mooi haar lijn volgen nu, precies tussen de 0 en +1 in. 78,5 cm!
ja maar Mauwtje noemt alles nog "ba" "baba" of "nana"quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:00 schreef Dot. het volgende:
[..]
Woordjes kunnen ook geluidjes zijn voor dingen he. Stip zei heel lang bah als hij een lamp bedoelde, dat vond ik ook tellenInmiddels is het via bvah nu la dus we zijn er bijna
Ja, andere dingen waren ook bah idd, maar lamp is dat ook echt nog even gebleven en hij zei het ook altijd terwijl hij naar een lamp wees. Echt, die fascinatie met lichtquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar Mauwtje noemt alles nog "ba" "baba" of "nana"ze heeft wel taalbegrip, want bij het horen van "nee" schudt ze haar hoofd, bij "dag" gaat ze zwaaien en bij "lekker" maait ze met haar hand langs haar oor
Het Licht is Alles!quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:14 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, andere dingen waren ook bah idd, maar lamp is dat ook echt nog even gebleven en hij zei het ook altijd terwijl hij naar een lamp wees. Echt, die fascinatie met licht
Oh ja, ik maak me ook geen zorgen hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:15 schreef Fazzoletti het volgende:
SQ, hier heeft het echt de afgelopen maand een enorme sprong genomen. Dus wat dat betreft heeft mauw nog wel even
Ik had dankjewel erin (dah!) maar m'n vriend vergeet het telkens te zeggen als hij iets geeft dus het is weer wegquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:20 schreef Fazzoletti het volgende:
Echt, maakte je je geen zorgen?![]()
![]()
Ik maak me wel zorgen hoor, ondanks herhaaldelijk oefenen zegt mijn kind nog steeds geen 'dankjewel' en 'alsjeblieft'Wat moet er toch van hem terecht komen
Same here! En, want belangrijk, mmmmnamnam bij etenquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar Mauwtje noemt alles nog "ba" "baba" of "nana"ze heeft wel taalbegrip, want bij het horen van "nee" schudt ze haar hoofd, bij "dag" gaat ze zwaaien en bij "lekker" maait ze met haar hand langs haar oor
bijt ie nog? Of is dit vervangend gedrag?quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:26 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik had dankjewel erin (dah!) maar m'n vriend vergeet het telkens te zeggen als hij iets geeft dus het is weer weg![]()
Ik maak me vooral zorgen over Stips methoden om aan te geven dat iemand in z'n personal space komt. We zijn nu namelijk overgestapt naar duwen. Zo fijn!
Bijten is echt veel minder gelukkig, dus de overstap naar de peuters was een goede zet, maar die hebben hem dus geleerd dat je ook kunt duwen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bijt ie nog? Of is dit vervangend gedrag?
Hij zegt het nog echt als drie losse dingen hoor, niet als een zinnetje. Maar dat is wel iets waar hij nu mee bezig is. Wel heel leuk om te zien, die taalontwikkeling.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Bijten is echt veel minder gelukkig, dus de overstap naar de peuters was een goede zet, maar die hebben hem dus geleerd dat je ook kunt duwen.
Wow, echte zinnetje als Burd! Die hebben wij nog niet. Passief snapt hij idd alles, maar actief is het nog veel gewoon gebrabbel.
Ja, maar dan is hij dus niet de enige die het doet? Zou het zich niet vanzelf oplossen als hij zich wat beter uit kan drukken? Wel fijn dat het bijten al minder isquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:30 schreef Dot. het volgende:
[..]
Bijten is echt veel minder gelukkig, dus de overstap naar de peuters was een goede zet, maar die hebben hem dus geleerd dat je ook kunt duwen.
Wow, echte zinnetje als Burd! Die hebben wij nog niet. Passief snapt hij idd alles, maar actief is het nog veel gewoon gebrabbel.
Gelukkigquote:Op vrijdag 20 november 2015 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Dondruiper, klinkt doodnormaal. Het kind is anderhalf he, die redeneren heeeeeel anders dan dertigjarigen
Ja, ik denk en hoop het wel, dus het is ook goed dat hij nu bij de peuters ziet dat zij allemaal babbelenquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dan is hij dus niet de enige die het doet? Zou het zich niet vanzelf oplossen als hij zich wat beter uit kan drukken? Wel fijn dat het bijten al minder is
En hahaha, die skills van de grote dreumesenIk voel me dan soms een beetje als toen ik een jaar geleden het babytopic in kwam. Ongelooflijk hoe ontzettend snel en veel die kleintjes toch leren de eerste jaren van hun leven
![]()
Mijn dochter is nu 3,5 en ik vind dat ook nog lastigquote:Op vrijdag 20 november 2015 17:03 schreef Franny_G het volgende:
Ja, is het ook, het is ook echt niet leuk als je kind dat doet.
I kan dan nu bijvoorbeeld in zo'n situatie zeggen 'ook lopen'. Maar als ze dan haar zin niet krijgt, wat soms gewoon niet gaat, dan gaat ze slaan. Het is alsof ze haar autonomie wil aangeven, dat ze zich bewust is van zichzelf. "Dit is wat ik (niet) wil en dit is van mij". Dat is op zich heel goed, ik vind het ook mooi, maar het vergt best veel energie om duidelijk te maken dat ze ook wel het recht heeft op haar autonomie, maar dat ze soms ook moet inschikken/aanpassen/rekening houden met een ander en moet luisteren, en wanneer dat dan is, waar die grenzen liggen. Het is ook behoorlijk ingewikkeld..
Vrije avondquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:25 schreef Razztwizzle het volgende:
Het is hier zo druk, maar.. ik ben EINDELIJK door m'n nakijkwerk heen! Vanavond doe ik NIKS! WOO YAY! OK.. eerst even bijlezen:
Wat klinkt het nieuwe huis fijn JMLet je wel een beetje op jezelf? En veel succes met verhuizen
!
Wat een leuk verhaal.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:31 schreef Franny_G het volgende:
Heerlijk, die eerste woordjes-avonturen. Herkenbaar, Razz, dat alles bal is. Dat was hier ook een tijd zo. En op de een of andere manier heeft I verder een fascinatie voor klokken want 1 van haar eerst woordjes was 'kok'. En ze raakte dus echt helemaal door het dolle heen als we in de stad waren en ergens een klok zagen hangen..
Lief, van de vader & dochter-band die je ziet groeien. Dat is ook supertof en ontroerend. Je klinkt zo lekker blij en positief..
Goed, wij hadden vanavond ons eerste Sinterklaasgebeuren. Ik kwam op het kdv vanmiddag en daar waren ze helemaal in de stemming. Sinterklaasliedjes, en I liep met een pietenmuts en -broek rond en had het over 'klaas' en 'piet'. Dus thuis maar eens naar het Sinterklaasjournaal gekeken en een Sinterklaasboekje tevoorschijn getoverd. Toen maar het concept 'schoentje zetten' uitgelegd. Dus I ging haar laarsje halen. En een mandarijntje voor het paard, bij gebrek aan een wortel. Je zag echt dat ze het hele verhaal probeerde te volgen en te begrijpen. Maar toen we eenmaal haar laarsje hadden neergezet met de mandarijn erbij, begon ze keihard te huilen. Want zij wilde het mandarijntje.. Dus nu ligt er naast haar laarsje een half mandarijntje, de rest heeft I opgepeuzeld.
Hier idem.Alles wat ze aanwijst is zowat bah,baah of booh/boh.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:27 schreef Butterflower het volgende:
Mijn pietje
Die jas is leuk zeg! Waar is 'ie van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Next ♡quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:31 schreef Skittles het volgende:
[..]
Die jas is leuk zeg! Waar is 'ie van?
Dat ie het eerder kon, wil niet zeggen dat ie het nu nog steeds kan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn, kwak!
Hier een dikke faalnacht. Baard wilde graag iets doen tegen de nachtvoedingen. I komt 's avonds weer steeds eerder voor de eerste voeding en nou ja, we zijn er eigenlijk wel een beetje klaar mee.. Hij heeft al bewezen dat hij gewoon goed kan slapen, ten slotte...
Oftewel, we hebben van 22 uur tot 23.30 en van 1.45 tot 3.15 rondgelopen met een krijsend kind en beide keren heb ik uiteindelijk toch maar gevoed..
Een voeding vind ik geen enkel probleem. Drie voedingen per nacht wel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:22 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat ie het eerder kon, wil niet zeggen dat ie het nu nog steeds kan.Mss heeft ie een groeispurt of een andere fysieke of psychische ontwikkeling waardoor ie weer een voeding nodig heeft.
Heerlijk JufM!quote:Op zondag 22 november 2015 07:51 schreef JufMariska het volgende:
*sluipt binnen* pssst... Horen jullie dat..? Nee he?! Het is zo stíl in dit huis!
Wacht maar....quote:Op zondag 22 november 2015 07:51 schreef JufMariska het volgende:
*sluipt binnen* pssst... Horen jullie dat..? Nee he?! Het is zo stíl in dit huis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben wel in overleg besloten dat uk pas morgen naar huis komtWe lopen echt achter op de verwachting en het is nog zo'n bende hier.. Dus nog niet handig om er een dreumes bij te zetten
En hij is superlief en rustig (en een Mauw-style narcolept
) bij opa & oma, dus het is goed zo.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
sorry, moest een beetje gniffelenquote:Op zondag 22 november 2015 13:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik was gisteren met A bij mijn ouders en op de terugweg heeft ze de hele weg (1 uur) non-stop gehuild. Niks hielp, tussendoor stoppen voor wat drinken en eten ook niet. Ze had een schone luier. Ze was niet heel moe. Ze wilde gewoon NIET in de autostoel. Dit gaat wel weer over toch? Ja toch? Anders koop ik oordopjes
.
En vanmorgen poepte ze in bad toen ze samen met haar vader in bad zat. Ik hoorde een enorme "LIEF! HELP!"-oerkreet uit de badkamer komen en heb nadat ik mezelf weer had opgeveegd van het lachen maar meegeholpen met kind afspoelen en daarna hele kapucijners uit het putje pulken.. Fijn begin van de dag
.
Had je niks aan mijn 'op de grond liggen en ontkennen dat kind huilt'-techniek?quote:Op zondag 22 november 2015 15:09 schreef AwayTL het volgende:
Razz, wordt ze niet een beetje ziekjes van het rijden? Gaat het bijvoorbeeld beter als ze in het midden zit? Of met zo'n bandje?
Verder krijg ik de kriebels van jullie verhuisverhalen. Verhuizen gaan we niet meer, maar opknappen wel. Als het goed is gaan we beginnen met de keuken en ik ben verliefd geworden op een patchworktegelvloer. Hoop dat het kan qua kosten.
Fransie is ziek. 4 tanden tegelijk en willen lopen en vanuit het niets gaan staan. Alles moet als je dreumes bent uiteraard.
Het lastige is dat hij niet getroost wil worden. Met hem lopen is huilen, wiegen is des duivels, rustig zitten is wurmen, in bed is huilen, box is huilen, spelen op de grond huilen. Iemand daar nog tips/ideeen voor?
Een half uurtje hou ik dat vol, daarna niet meerquote:Op zondag 22 november 2015 16:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Had je niks aan mijn 'op de grond liggen en ontkennen dat kind huilt'-techniek?![]()
Arm Fransjeen arme jullie
quote:Op zondag 22 november 2015 13:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik was gisteren met A bij mijn ouders en op de terugweg heeft ze de hele weg (1 uur) non-stop gehuild. Niks hielp, tussendoor stoppen voor wat drinken en eten ook niet. Ze had een schone luier. Ze was niet heel moe. Ze wilde gewoon NIET in de autostoel. Dit gaat wel weer over toch? Ja toch? Anders koop ik oordopjes
.
En vanmorgen poepte ze in bad toen ze samen met haar vader in bad zat. Ik hoorde een enorme "LIEF! HELP!"-oerkreet uit de badkamer komen en heb nadat ik mezelf weer had opgeveegd van het lachen maar meegeholpen met kind afspoelen en daarna hele kapucijners uit het putje pulken.. Fijn begin van de dag
.
Als Melba zo reageert is t meestal pijn, dus zetpil. Dan is t na een kwartier over (behalve bij die benauwdheid laatst dus).quote:Op zondag 22 november 2015 15:09 schreef AwayTL het volgende:
Razz, wordt ze niet een beetje ziekjes van het rijden? Gaat het bijvoorbeeld beter als ze in het midden zit? Of met zo'n bandje?
Verder krijg ik de kriebels van jullie verhuisverhalen. Verhuizen gaan we niet meer, maar opknappen wel. Als het goed is gaan we beginnen met de keuken en ik ben verliefd geworden op een patchworktegelvloer. Hoop dat het kan qua kosten.
Fransie is ziek. 4 tanden tegelijk en willen lopen en vanuit het niets gaan staan. Alles moet als je dreumes bent uiteraard.
Het lastige is dat hij niet getroost wil worden. Met hem lopen is huilen, wiegen is des duivels, rustig zitten is wurmen, in bed is huilen, box is huilen, spelen op de grond huilen. Iemand daar nog tips/ideeen voor?
Geef je nooit een kauwtabletje?quote:Op zondag 22 november 2015 20:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als Melba zo reageert is t meestal pijn, dus zetpil. Dan is t na een kwartier over (behalve bij die benauwdheid laatst dus).
Zetpil hadden we gedaan inderdaad. Dat hielp na de tweede keer wel.quote:Op zondag 22 november 2015 20:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als Melba zo reageert is t meestal pijn, dus zetpil. Dan is t na een kwartier over (behalve bij die benauwdheid laatst dus).
Dat laatste is hier ook. I huilt met gemak anderhalf uur om alleen te stoppen als ik ga voeden.quote:Op zondag 22 november 2015 20:36 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Zetpil hadden we gedaan inderdaad. Dat hielp na de tweede keer wel.
Hij is soms zo moeilijk te troosten. Ook in andere gevallen. Bij huils in de nacht is ook alleen de fles goed genoeg. Afbouwen hoeven wij niet te proberen helaas..
Acceptaaaaaatie.. Alleen accepteer ik 1 nachtvoeding al niet graag en wil ik er van af, dus ik snap het dat je I zn tijdstippen liever niet hebt.quote:Op zondag 22 november 2015 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat laatste is hier ook. I huilt met gemak anderhalf uur om alleen te stoppen als ik ga voeden.
Ik heb ook geen tips helaas.
Omdat het salaris dat ze bieden veel te laag is en ik me afvraag of ze in willen gaan op mijn tegenbodquote:Op zondag 22 november 2015 20:56 schreef Fazzoletti het volgende:
Amsel, klinkt toch allemaal heel goed! Als ze je zo graag willen hebben, waarom denk je dan er niet uit te komen?
Je zou 'm afbuigend kunnen noemen maar ze was tijdens de bv-periode gewoon een bolliequote:Op maandag 23 november 2015 09:50 schreef Burdie het volgende:
Mooie curve, Soes.
Ik wil iets voorstellen voor de slecht-slapen-kindjes... Vertel voor/bij het slapen gaan eens wat de bedoeling is. Bijvoorbeeld: "lekker slapen tot het licht is" of "lekker slapen tot papa je komt halen". Sommige kindjes zullen er nog te jong voor zijn, maar ze begrijpen al best veel... bij ons werkte het! Niet altijd, en misschien was kuiken zonder dit ook beter gaan slapen, maar proberen is gratis.
Succes vandaag DAD.
Dit is de groeicurve van het CB toch? Ik denk dat 'ie op de WHO curve veel minder afbuigend zal zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 09:56 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Je zou 'm afbuigend kunnen noemen maar ze was tijdens de bv-periode gewoon een bollie.
Ja, rond half acht is het hier licht genoeg voor kuiken om te denken dat hij wakker mag worden, vind ik een prima tijdquote:Op maandag 23 november 2015 09:57 schreef Dot. het volgende:
Pff, DaD, dat is pas op je laatste tandvlees lopenDan ben ik stiekem wel blij met mijn kantoorbaan
Sterkte!
Wij moeten Stip ook echt in zn eigen bed gaan krijgen voor de baby er is, dus mijn vriend gaat de cosleeper sowieso opruimen boven. We krijgen een peuterbed van mijn schoonmoeder, zodat het ledikant naar de baby kan en ik twijfel nu hoe we dat het beste kunnen aanpakken. Eerst zo veel mogelijk op zn eigen kamer proberen te houden en dan over naar het peuterbed of wachten op het peuterbed en dan ineens de overgang maken?
Vannacht ging het iig wel prima. 2x wakker en toen was weer neerleggen, instoppen en er even bij gaan zitten voldoendeDat mocht ook wel na 3 nachten drama
Burdie, maar het is pas heel laat licht heEn die andere zou bij ons niet zo werken, want ik sta altijd eerder op en ben ook diegene die naar hem toe gaat 's nachts. Misschien kunnen we mn wake-up light bij hem neerzetten en die laten oplichten als hij mag opstaan.
+1quote:Op zondag 22 november 2015 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat laatste is hier ook. I huilt met gemak anderhalf uur om alleen te stoppen als ik ga voeden.
Ik heb ook geen tips helaas.
Dit gaan wij ook doenquote:Op maandag 23 november 2015 11:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
+1en sterkte vandaag DaD
en Away ook al hetzelfde probleem, dus het is niet perse borstvoedingsgerelateerd... Ik hoop dat we snel fatsoenlijke nachten gaan krijgen met zn allen. We zitten hier nog steeds op elke 2 uur een voeding en soms zelfs elk uur. Ik ga denk ik maar eens een lactatiekundige bellen, misschien heeft die nog advies. Ik weet het anders ook niet meer.
We gaan ook proberen om het bedje weg te halen, gewoon even alleen het matrasje op de grond. Hij lijkt in paniek te raken als we hem in zijn bed leggen. Op het kdv slaapt hij inmiddels met de peuters mee op een matje en niet meer in van die ledikanthokken omdat hij daar alles bij elkaar brulde. Op een matje slaapt hij prima. Misschien voelt hij zich opgesloten. Ik ben benieuwd of dat wat verbetering gaat brengen, al zal het nog geen effect hebben waarschijnlijk op de hoeveelheid voedingen.
Amsel spannend met je nieuwe baan, is zuur als je er niet uitkomt dan
JM nog even en dan zit je in je nieuwe huisjewel even druk zo zeker met zwanger zijn. Ziet er iig al gezellig uit
quote:Op maandag 23 november 2015 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een slaapperikelen... Na een weekje gebroken nachten waren wij alweer in staat tot echtscheiding en echtelijk geweld zo'n beetjedus ik voel voor jullie...
Hier een goede slaap voor Melba, alleen lag ik wakker om 1.45, 3.30 en 4.45Zou bijna een zwangerschapstest gaan doen, maar dat kan echt niet...
quote:Op maandag 23 november 2015 13:41 schreef Dyre het volgende:
Het is wel erg vruchtbaar momenteel in het dreumestopic hoor kwak
zei je de vorige keer ook niet dat het zeer on-waar-schijn-lijk was ofzoiets?
Maar jammer van die rotnacht...
Lijkt wel een beetje te heersen hier, slechte slapers of slechte nachten. L slaapt de laatste tijd redelijk goed weer, wel om 6 uur wakker, maar ze wordt echt heel vrolijk wakker, dus dat is wel heel fijn
Ikzelf krijg ook wel genoeg slaap nu ik om 9 uur in bed ligMaar ik word een beetje gekweld door nare dromen de laatste tijd...
Soes! Je spekkie, wat doe je
Maar heel mooi in balans zo, lengte en gewicht. Ze is haar eigen lijntje aan het vinden
Gisteren kwam Sinterklaas bij mij op het werk. L heeft het supergoed gedaanLeuke pannetjes gekregen met een (pol)lepeltje erbij. En spontaan begint ze te roeren en te proeven, iedereen even proeven. Waar ze dat nou gezien heeft? Grote meid
Nee, jij ligt zeker thuis op de bank zwanger te zijn ofzoquote:Op maandag 23 november 2015 15:36 schreef Dyre het volgende:
Hahah, ja echt iedereen komt jou tegen, maar ik zie je nooit![]()
Hehehe ja, op maandag moet ik werken voor m'n geldquote:Op maandag 23 november 2015 15:37 schreef Dyre het volgende:
Toevallig was ik vanmiddag nog in de Jumbo ja, maar jij ontwijkt mij
Inclusief 2 zakken drop gehaald. Voor vriendje, want die is er gek op en kan wel even iets lekker gebruiken, maar ze zijn allebei al opengemaakt...En niet door L
Ik vind het in ieder geval heel lief klinken, dus proberen kan altijd. 's Avonds voor het slapen gaan voed ik I altijd nog en Baard zegt dan wel altijd dat hij lekker bij mama gaat drinken en dat hij daarna lekker mag gaan slapen. En dat we heel veel van hem houden.quote:Op maandag 23 november 2015 09:50 schreef Burdie het volgende:
Mooie curve, Soes.
Ik wil iets voorstellen voor de slecht-slapen-kindjes... Vertel voor/bij het slapen gaan eens wat de bedoeling is. Bijvoorbeeld: "lekker slapen tot het licht is" of "lekker slapen tot papa je komt halen". Sommige kindjes zullen er nog te jong voor zijn, maar ze begrijpen al best veel... bij ons werkte het! Niet altijd, en misschien was kuiken zonder dit ook beter gaan slapen, maar proberen is gratis.
Succes vandaag DAD.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op maandag 23 november 2015 18:52 schreef Franny_G het volgende:
Het Sinterklaasvirus is echt een beetje aangeslagen inmiddels. I ontdekt het oude liedjesboek dat ik als kind al had..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.volgens mij hadden wij die vroeger ook. Lief Pietje heb je!
Exode, spannend. Ga jij dit keer, of je vrouw weer?
Het onderwerp hoeft van mij helemaal niet vermeden of in spoilers, maar iets minder jolig mag wel.
Hema, 1.50quote:Op maandag 23 november 2015 19:30 schreef Burdie het volgende:
Waar heb je trouwens die pietenmuts gekocht, Franny?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En frannywat lief.
Fijn dat L geen pijn meer heeft JM! In verhuispuin duurt altijd alles ook langer heen kun je net dat ene ding niet vinden enz enz. Komt goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb S en mij net opgegeven voor dit Ben benieuwd, denk wel dat ze het geweldig gaat vinden![]()
Vooral verplichtingen die om 9 uur 's ochtends beginnenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:08 schreef Amsel het volgende:
Fijn van de goede nacht DaD!
Ik wil ook nog steeds muziek op schoot gaat doen en zwemmen enzo, maar tegelijkertijd wil ik ook helemaal geen verplichtingen aangaan voor die paar vrije dagen die ik heb
ja, dat heb ik dus ook. Vind het bewonderenswaardig dat zoveel mensen op hun vrije dag naar zwemles, muziekles en gymles gaan, maar die ene vrije dag in de week wil ik vooral gewoon vrij met mijn kind kunnen besteden en niet ramvol verplichtingen stoppenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:10 schreef Dot. het volgende:
[..]
Vooral verplichtingen die om 9 uur 's ochtends beginnen![]()
Jammer dat ze niet gewoon inlooplessen hebben, maar je meteen voor 10 lessen inschrijft. Anders zou ik denk ik wel regelmatig gaan, maar gewoon het idee dat ik op mn vrije dag om 9 uur ergens moet zijn met hem levert al stress op
Mijn schoonmoeder zwemt met hem en dat vind ik echt zo fijn van dr. Geeft mijn vriend even een paar uurtjes 'vrij' en Stip vindt het helemaal geweldig. Ik zie het mezelf namelijk echt niet wekelijks doenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:19 schreef Burdie het volgende:
Maar er is ook zoveel leuks! Mijn man gaat met kuiken naar zwemles en ik wil heel graag met hem op muziek- of dansles. En straks gaat hij twee ochtenden naar de psz, ik vind het dan al zo'n vol programma worden. Kun je na gaan als je ook nog eens een aantal dagen in de week werkt...!
Ik heb het heel lang gedaan, maar heb zelf echt een bloedhekel aan zwemmen... Ja, in het warme water rondhangen, spelen, dobberen, frietje eten, van de glijbaan, even in het bubbelbad, dat soort zwemmen vind ik heerlijk, maar baantjes zwemmen of zwemles... verschrikkelijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:24 schreef Dot. het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder zwemt met hem en dat vind ik echt zo fijn van dr. Geeft mijn vriend even een paar uurtjes 'vrij' en Stip vindt het helemaal geweldig. Ik zie het mezelf namelijk echt niet wekelijks doen
Ik vind de activiteit erg leuk, maar ik heb een hekel aan nat haar en zwembaddouchesquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb het heel lang gedaan, maar heb zelf echt een bloedhekel aan zwemmen... Ja, in het warme water rondhangen, spelen, dobberen, frietje eten, van de glijbaan, even in het bubbelbad, dat soort zwemmen vind ik heerlijk, maar baantjes zwemmen of zwemles... verschrikkelijk. Dus ben erg blij dat mijn man het nu overneemt
.
Afdrogen in een koud, vies hokje, waarbij je nooit echt goed droog wordt en je kleren plakkerig aan je lijf blijven hangen. Brrrrr.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:41 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik vind de activiteit erg leuk, maar ik heb een hekel aan nat haar en zwembaddouches![]()
Terwijl je kind bedenkt dat de deur open moet net op het moment dat jij je natte troep hebt uitgetrokken en er vervolgens vandoor gaat. Ik snap ook niet hoe mn schoonmoeder het doet, want de aankleedkussens liggen in de zwemruimte en dan moet je vervolgens jezelf nog gaan afdrogen en aankledenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Afdrogen in een koud, vies hokje, waarbij je nooit echt goed droog wordt en je kleren plakkerig aan je lijf blijven hangen. Brrrrr.
Op het bankje gaan zitten zodat de deur niet open kan, kuiken een mandarijn, drinken of een koekje geven, en zo snel mogelijk doorwerken om aan te kleden. Ik gebruik al heel lang geen aankleedkussen meer, we gaan samen in een hokje. Eerder gingen we in zo'n grote gemeenschappelijke kleedkamer, maar dan ging kuiken steeds met zijn sokken in het natte putje staan, of heel trots "kijk eens wat ik kan" op de grond plassenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:52 schreef Dot. het volgende:
[..]
Terwijl je kind bedenkt dat de deur open moet net op het moment dat jij je natte troep hebt uitgetrokken en er vervolgens vandoor gaat. Ik snap ook niet hoe mn schoonmoeder het doet, want de aankleedkussens liggen in de zwemruimte en dan moet je vervolgens jezelf nog gaan afdrogen en aankleden![]()
Ikke, dat klinkt vervelendThuisarts.nl zegt dit over handvoetmond: https://www.thuisarts.nl/(...)d-voet-en-mondziekte (dit is de website van de NLse huisartsen, dus die vertrouw ik alleen bij dit soort dingen
). Daar hoort dus officieel koorts en last bij.
Ja, die hebben wij ook, maar daar kan hij bij de klinkquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:20 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik gebruik in het zwembad ook de gemeenschappelijke kleedruimtes, gaat eigenlijk altijd goed.Maar dit is dan ook een klein dorps zwembad. Afgezien van wat oude dames die baantjes zwemmen zijn er weinig anderen op het tijdstip dat wij ons daar omkleden.
Ikke, beterschap! Geen herkenning hier, mijn kind heeft beide nog niet onder de leden gehad...
het duurde even voordat ik doorhad dat je "een handje havermout" bedoelde, en niet "een handje". Ik had dus hele gekke visualsquote:Op dinsdag 24 november 2015 13:19 schreef WupWup het volgende:
Mijn dreumes heeft ook net de hand-voet-mondziekte gehad met blaasjes op de handen en rond de mond en wat uitslag op haar armen en benen. Ze had er verder geen last van. Nu hangen de vellen op haar tenen erbij, dat schijnt erbij te horen. En ik hoorde vorige week van een vriendin dat ook de nagels spontaan kunnen loskomen![]()
Waterpokken vond ik vervelender. Ze was er niet echt ziek van, maar die jeukHavermout in huis halen. Stop een handje in een washand, doe een elastiek erom en gooi het pakketje in het bad erbij. Als je dan in de washand knijpt, komt dat slijm eruit en dat helpt enorm tegen de jeuk. Erna niet afspoelen.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het duurde even voordat ik doorhad dat je "een handje havermout" bedoelde, en niet "een handje". Ik had dus hele gekke visuals
En dan uitknijpenquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:02 schreef WupWup het volgende:
[..]Goed strak aantrekken dat elastiek
Nou, SQ, ik kan me je gevoel héél goed voorstellen. Ik ik vind het persoonlijk niet kunnen dat ze een kind van freaking 13 maanden in een strafhoekje zetten (want zo komt het op mij over) omdat ze geluid maakt omdat de leidsters geen pedagogischinzicht hebben. De pedagoog in mij gaat hier van steigeren hoor. Je kunt geen kdv runnen en verwachten dat alle kinderen binnen de routines passen. Bepaald gedrag kun je ze aanleren, maar een hongerig kind laten wachten op eten, dat kun je gewoon niet verwachten. Ze hebben toch niet maar 1 leidster? Kan er niet een alvast gaan eten met de hongerige kindjes? Of kunnen ze haar een extra tussendoortje geven?quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
en het kdv heeft mij ook sip gekregen
Ik hoor al wekenlang elke dag bij het ophalen steeds maar dat Mauw zo boos wordt als ze niet haar eten snel genoeg krijgt en dat ze zo luidruchtig is etc. En in het boekje staat dat ook altijd. En toen ze gisteren zeiden dat ze haar dan even apart zetten omdat ze te luidruchtig is brak ik dus een beetje en nu heb ik sindsdien echt de p in
Waarschijnlijk stel ik me gewoon hartstikke aan en moet ik gewoon nog leren om met kritiek om te gaan ofzo (en nee, het is niet bedoeld als kritiek, dat weet ik) maar het voelt toch alsof mijn kind niet leuk is. Ik wil toch wel even verder vragen wat ze bedoelen met dat apart zetten want ze is ook pas 13 maanden en natuurlijk moet je haar nu niet al aanleren dat ze haar zin krijgt als ze krijst, maar muh.
Ik weet ook wel dat ze niet zo aimabel is als die blozende jongetjes die altijd braaf rustig lachend in een hoekje zitten te spelen, maar ja, zo is ze gewoon. En als ze thuis zo doet dan negeer ik dat altijd een paar minuten maar uiteindelijk zal ik haar dan vast wel te snel haar zin geven ofzo.
En ik vind het heel stom van mezelf dat ik daar nu zo mee zit, want ik ben altijd zo zeker van mezelf en van haar, maar ik merk toch ook dat ik het erg belangrijk vind dat andere mensen haar ook leuk vinden (en ja, ik weet dat dat een illusie is.)
Nou ja, ik weet even niet zo goed wat ik met deze gevoelens moet. Gewoon even laten bekoelen denk ik en me niet zo aanstellen
Ik vind het ook stom SQ! Wst je zegt over Mauw herken ik heel erg van Melba, het zijn gewoon eenjarigen met temperament.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:25 schreef Stormqueen het volgende:
en het kdv heeft mij ook sip gekregen
Ik hoor al wekenlang elke dag bij het ophalen steeds maar dat Mauw zo boos wordt als ze niet haar eten snel genoeg krijgt en dat ze zo luidruchtig is etc. En in het boekje staat dat ook altijd. En toen ze gisteren zeiden dat ze haar dan even apart zetten omdat ze te luidruchtig is brak ik dus een beetje en nu heb ik sindsdien echt de p in
Waarschijnlijk stel ik me gewoon hartstikke aan en moet ik gewoon nog leren om met kritiek om te gaan ofzo (en nee, het is niet bedoeld als kritiek, dat weet ik) maar het voelt toch alsof mijn kind niet leuk is. Ik wil toch wel even verder vragen wat ze bedoelen met dat apart zetten want ze is ook pas 13 maanden en natuurlijk moet je haar nu niet al aanleren dat ze haar zin krijgt als ze krijst, maar muh.
Ik weet ook wel dat ze niet zo aimabel is als die blozende jongetjes die altijd braaf rustig lachend in een hoekje zitten te spelen, maar ja, zo is ze gewoon. En als ze thuis zo doet dan negeer ik dat altijd een paar minuten maar uiteindelijk zal ik haar dan vast wel te snel haar zin geven ofzo.
En ik vind het heel stom van mezelf dat ik daar nu zo mee zit, want ik ben altijd zo zeker van mezelf en van haar, maar ik merk toch ook dat ik het erg belangrijk vind dat andere mensen haar ook leuk vinden (en ja, ik weet dat dat een illusie is.)
Nou ja, ik weet even niet zo goed wat ik met deze gevoelens moet. Gewoon even laten bekoelen denk ik en me niet zo aanstellen
Als het om 9 uur zou beginnen zou ik het ook niet doen hoor. Dan worden we meestal pas wakkerquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:10 schreef Dot. het volgende:
[..]
Vooral verplichtingen die om 9 uur 's ochtends beginnen![]()
Jammer dat ze niet gewoon inlooplessen hebben, maar je meteen voor 10 lessen inschrijft. Anders zou ik denk ik wel regelmatig gaan, maar gewoon het idee dat ik op mn vrije dag om 9 uur ergens moet zijn met hem levert al stress op
Oh, we zijn dan wel wakker hoor, maar ik ga vaak pas tegen 9 uur richting de badkamer. Lekker uitgebreid ontbijten in pyjamaquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:13 schreef kwakz0r het volgende:
Wat slapen jullie allemaal lekker lang uit
M is zelden later dan 7 uur wakker... Vaker voor zessen dan erna...
Ik vind dat ook altijd zo zielig op onze werkdagenquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:38 schreef Fazzoletti het volgende:
F heeft vandaag tot half 9 geslapen... ik voel me wel eens rot op onze werkdagen dat we hem al zo vroeg wakker moeten makenMaar daarom mag hij op onze vrije dagen wel altijd extra lang uitslapen
Half acht idd.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:52 schreef Burdie het volgende:
Hoe laat gaan jullie kindjes naar bed dan?
De mijnes slaapt gemiddeld tot half acht/kwart voor acht.
En ik wil best ruilen met iemand die z'n kind om 19 uur slapend op bed heeft liggen.
Ik ben tegen die tijd ook allang al op werk, vriend doet het hier dus ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:46 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ik vind dat ook altijd zo zielig op onze werkdagen![]()
Daarom laat ik dat vriendje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |