abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157704442
Hoihoi, sorry had noet zo'n zin weer een klaagzang te posten :@ dus topic beetje genegeerd....

Het gaat op en af, en ik ben wel een beetje klaar met het gedoe. Vanavond weer veel huilepieps voor het slapen en ben beetje bang voor de nachten aan het worden. Zit er zelf gewoon heel erg doorheen, en J is s nachts niet zo helder en een beetje paniekerig dus zelfs als ik mag blijveb liggen ben ik er toh steeds uit omdat t niet goed gaat.

Ik mis mijn blije vrolijke ventje momenteel heel erg :@

Sorry ik las allemaal leuke en fijne anekdotes hier O+ en JM fijn dat t goed gaat met L, en succes met de verhuizing!
Kwak
pi_157704615
Niet steeds sorry zeggen Kwak, is niet nodig! Het is ook zwaar als het zo moeizaam gaat.. En als je lieve behulpzame vent 's nachts z'n mannetje niet staat is dat ook pittig, bah! Sterkte weer! :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157704764
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:31 schreef Franny_G het volgende:
Heerlijk, die eerste woordjes-avonturen. Herkenbaar, Razz, dat alles bal is. Dat was hier ook een tijd zo. En op de een of andere manier heeft I verder een fascinatie voor klokken want 1 van haar eerst woordjes was 'kok'. En ze raakte dus echt helemaal door het dolle heen als we in de stad waren en ergens een klok zagen hangen. _O- .

Lief, van de vader & dochter-band die je ziet groeien. Dat is ook supertof en ontroerend. Je klinkt zo lekker blij en positief. O+ .

Goed, wij hadden vanavond ons eerste Sinterklaasgebeuren. Ik kwam op het kdv vanmiddag en daar waren ze helemaal in de stemming. Sinterklaasliedjes, en I liep met een pietenmuts en -broek rond en had het over 'klaas' en 'piet'. Dus thuis maar eens naar het Sinterklaasjournaal gekeken en een Sinterklaasboekje tevoorschijn getoverd. Toen maar het concept 'schoentje zetten' uitgelegd. Dus I ging haar laarsje halen. En een mandarijntje voor het paard, bij gebrek aan een wortel. Je zag echt dat ze het hele verhaal probeerde te volgen en te begrijpen. Maar toen we eenmaal haar laarsje hadden neergezet met de mandarijn erbij, begon ze keihard te huilen. Want zij wilde het mandarijntje. :') . Dus nu ligt er naast haar laarsje een half mandarijntje, de rest heeft I opgepeuzeld.
Wat een leuk verhaal. O+. En zo leuk om te bedenken dat mijn I er dan volgend jaar misschien ook wel al wat van mee krijgt.

Razz, wat klinkt het ontzettend lief, hoe je schrijft over je man en A. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157710743
Hoera! Gewoon om half zeven wakker. Wat knapt een mens daar van op!

Succes met verhuizen vandaag JufM!
Kwak
pi_157711064
Wat fijn Kwak! :D

JM, succes met de verhuizing!

Pratende dreumessen, ik kan niet wachten. Hier zijn we nog steeds niet verder dan hebbuh ;)

Oh en mijn dreumes duwt dan nog niet, maar loopt gewoon met z'n loopwagen tegen je aan als iets anders gaat dan hij wilt :') (en zet ik dan de loopwagen weg, pakt hij z'n karretje of z'n kinderstoel :') )
Echt Js is zo tof :)
pi_157711163
Fijn, kwak!

Hier een dikke faalnacht. Baard wilde graag iets doen tegen de nachtvoedingen. I komt 's avonds weer steeds eerder voor de eerste voeding en nou ja, we zijn er eigenlijk wel een beetje klaar mee. :@. Hij heeft al bewezen dat hij gewoon goed kan slapen, ten slotte...

Oftewel, we hebben van 22 uur tot 23.30 en van 1.45 tot 3.15 rondgelopen met een krijsend kind en beide keren heb ik uiteindelijk toch maar gevoed. :').
pi_157711171
Lekker kwak! Hier was het eerst anderhalf uur woelen over papa en mama heen, inclusief zijn irritante gefriemel in m'n mouw en daarna een echte dreumesdriftbui vanwege *insertgoededreumesredendieoudersnietbegrijpen op de overloop en vervolgens gelukkig nog wel even geslapen. Helaas moest ik er om 7 uur uit omdat ik een nachtje naar Groningen ga en heb ik hem maar wakker gemaakt om 8 uur zodat hij me kon uitzwaaien. Anders voorzie ik daar weer driftbuien over en m'n vriend is na zo'n nacht al niet de vrolijkste dus dat zal dan niet helpen :')

Verhuis ze JM! En wat een goed idee om nog even afscheid te nemen zo :) Als je nog leuke eettentjes weet houd ik me aanbevolen!

Franny, I is vast een half jaar ouder dan Stip toch? O-) Wat snapt ze al veel! En thanks voor je herkenning O+ Ik krijg op het kdv toch soms het gevoel alsof Stip heel vreemd is met z'n gedrag, maar volgens mij valt dat reuze mee. Hij had ook heel lief blaadjes gebracht naar een huilend kindje dus hij is ook echt wel heel schetig O+

O+
pi_157712101
Ik krijg op de opvang ook wel te horen dat Melba kindjes omtrekt en omduwt, maar dat was als gewone opmerking. Ze merken dat hij groot en sterk is, maar wel maar net 1 en daardoor niet snapt dat je je aan een ielig dreumesmeisje niet kunt optrekken alsof het een stoel of tafel is, en dat babys en kleinere kindjes omvallen als je ze oozij duwt omdat ze in de weg liggen/staan/zitten, en dat baby's geen kussens zijn om op te zitten :+

Koetom, hij is best een beetje terror op t kdv geloof ik, maar krijg nooit het gevoel dat ze vinden dat wij als ouders iets moeten doen. Ze vragen hooguit of hij thuis ook zo gooit met zijn drinkbeker en zijn eten :') eh ja, proberen we af te leren. Op t kdv doet hij het echter met alle drinkbekers in t bereik en pakt eten af enzo, dus zit hij als t drukker is in een ikea stoel iov aan tafel, etc.
Kwak
pi_157712117
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:11 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja maar Mauwtje noemt alles nog "ba" "baba" of "nana" :') ze heeft wel taalbegrip, want bij het horen van "nee" schudt ze haar hoofd, bij "dag" gaat ze zwaaien en bij "lekker" maait ze met haar hand langs haar oor :+
Hier idem.Alles wat ze aanwijst is zowat bah,baah of booh/boh.
Ze begrijpt wel heel veel heb ik het idee en doet heel veel na.
Ze zegt nu booh (boom) Kan grommen als ze grote dieren ziet,blaft als ze hond ziet,miauwt bij kat,knort bij varken.
mama,papa,bah,toetoe(auto),
"mmmh" bij eten,'baah' (banaan),bah (lamp) boeh (bloem)
Boh (Wolf haar broer) ja,dee (nee)
Oja,ze knijpt in haar neus als ze gepoept heeft/gaat poepen hahaha
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_157715413
Mijn pietje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 21 november 2015 @ 15:00:20 #136
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157715969
Lief Pietje, BF O+!
KuikenGuppy
  zaterdag 21 november 2015 @ 15:03:36 #137
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157716012
Ik had nog wel naar Sinterklaas gewild vandaag, maar vanmorgen hadden we visite en kuiken slaapt nu terwijl we het kantoor aan het uitruimen zijn voor de verbouwing van over 3 weken. Ik vind het eigenlijk wel gezegend, ga zo op de bank liggen om er voorlopig niet meer van af te komen :+.
KuikenGuppy
pi_157717190
:W E.mma en S.ophie zijn alweer 1 jaar.
Heb eindelijk tijd om eens wat te posten. Man was vorige week een week weg en dat was toch wel erg pittig. Maar toch stiekem wel trots op mezelf omdat het allemaal redelijk liep. Alleen de avondspits vond ik erg zwaar in mijn 1tje.

Heb wel meegelezen O+
Ik kon trouwens alle spoilers lezen ookal was ik uitgelogt(?) (was mijn wachtwoord kwijt)

Veel goed nieuws O+ zwangere dames en JM aan het verhuizen *O*

Kwak :*

BF wat een mooi Pietje! En superleuk jasje!

E en S zijn echt 2 heel verschillende kindjes, beide hebben nog maar 2 tandjes maar eten gelukkig alles. E haar fijne motoriek is erg goed. Vormenstoof, puzzeltjes, rits, knoopjes(vestje losmaken) Zelf staan en aan de hand lopen kan ze wel maar kruipen is sneller..
S is echt een druktemaker..wil alles wat grote zus ook kan/doet/heeft. Ze loopt, gooit de bal, klimt etc. Ze zegt 'sawa' (s.ara), bal, die, Nana (drinken), daar, papa, mama..
Nachten zijn nog niet geweldig maar het is allemaal te doen zo.

Werk is heftig, heb pittige dingen meegemaakt de laatste tijd..hoort bij het vak
:{ alleen het went nooit.
pi_157718822
Die woordenschat he, ik zou me daar wel zorgen om maken, B zegt vrachtwagenachteruitkijkspiegel. Die van jullie dus niet?

;) Ik kan het zelf niet eens normaal uitspreken.

Ik kom door alle stress en lichamelijke uitingen daarvan niet echt aan lezen toe. Sorry! Ik hoop snel weer echt aan te haken.

B was gisteren echt ziek, vandaag is de koorts weg maar istie enorm baldadig. Geen idee wat hem nou ziek maakte, behalve de koorts zelf.
pi_157720344
:W Zo, dat viel tegen zeg! We dachten dat we de verhuizing al goed hadden voorbereid, maar er was toch nog zoveel zooi dat het niet allemaal gelukt is vandaag en we de bushuur tot morgen hebben verlengd -O-
Tot aan de laatste vracht ging het in het nieuwe huis goed met steeds behoorlijk op de goede plek zetten van spul, maar nu staat de huiskamer ramvol met kasten, deuren, lades etc. Morgen verder.
Wel meteen een heel goede testcase: onze buren hebben een kinderfeestje! En ik hoor (nu ik even alleen in een verder stil huis zit) vrijwel niks *O* Wat een bizar verschil!

Zo eten, dan slaaaaapen :z Met Lucas bij oma alles prima, ze belde vanmiddag even met vrolijk dadadaaaa-ende uk op de achtergrond O+
pi_157720753
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:27 schreef Butterflower het volgende:
Mijn pietje O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jas is leuk zeg! Waar is 'ie van? O+
pi_157721695
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 18:31 schreef Skittles het volgende:

[..]

Die jas is leuk zeg! Waar is 'ie van? O+
Next ♡

link toegevoegd want ik was toevallig op de site.
RIP aan mijn bankrekening oO<

[ Bericht 20% gewijzigd door Butterflower op 22-11-2015 21:06:15 ]
pi_157721838
Wat heerlijk om te lezen al die kletsende dreumessen! O+
Hier volop kletsen maar ik versta er niks van. Hond aanwijzen, vogelschilderij, zijn neus (paar keer geoefend en huppa :D ), handjes laten zien. Maar meeste niet op commando :')

Wheelybug is 1 groot succes! Erop zitten is gillen maar erachter aan rennen is wat hij tijden vol houdt en ook op tijd sturen heeft hij door. In de autostoel is problematisch en vefvolgstoel lijkt ook geen succes. Dus dat zal hetzelfde als hier zijn, er gewoon niet in willen. Tafelstoel vaak net zo...

De avond voedingen gaan vaak matig, hij drinkt vaak weinig maar over het algemeen nog steeds 2x per dag O+ . wel veel kwijlen en enorme poep telkens. Hebben al maanden 8 tanden maar ik denk kiezen nu.

Ohja, de lamp is het mooiste wat er is. O+
pi_157723112
Oh wat een fijne dag was vandaag!

Melba is weer vrolijker, deed vanmorgen een goede slaap waardokr J en ik een broodnodig dutje op de bank konden doen. Daarna naar de kinderboerderij, ondanks regen vond hij het echt AWESOME. Ten slotte naar het winkelcentrum, bij een cafetaria geluncht (melba een kaal wit bolletje, wat van ons slagarnituur en een hapje kipnugget van papa) en daarna wat boodschapjes met inmiddels slapend melbaatje in de wagen.

Thuis gezellig gespeeld en samen gegeten, en daarna badje, babymassage met bodylotion en redelijk vlot (toch zeker vergeleken met de afgelopen week) zijn bedje in. Vandaag ook nog maar drie keer geinhaleerd *O*

Ben zo blij!
Kwak
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:57:47 #145
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157723270
Fijn dat het beter gaat *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 21 november 2015 @ 20:02:08 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157723409
Fijn, kwak :) Zulke dagen geven de burger weer moed!
KuikenGuppy
pi_157723413
Oh super Kwak!!
En helemaal in je up met 3 Zoe, poeh _O_ En je meisjes O+

En ik zag een pietje O+

En verder een algemene O+ :* voor jullie lieve verhalen en ukkies!
pi_157723440
Hey kwak, wat fijn! *O*. De gewoonste dingen zijn vaak het tofst om te doen met je kind, vind ik. Gewoon even ergens wat drinken of zo wordt al een belevenis.

Al verheug ik me nu ook al enorm op ons voorgenomen dagje samen voor mijn verjaardag, volgende week. :@. Onder voorwaarde dat oma op kan komen passen.

Wij zouden vandaag naar de intocht van Sinterklaas, maar I deed zo'n lekkere middagdut dat we nog net het laatste liedje van de fanfare mee konden maken. :+ . Wel ook even van de gelegenheid gebruik gemaakt om bij het reisbureau binnen te stappen voor de huwelijksreis. Ben benieuwd waar ze mee komen!

[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 21-11-2015 20:18:03 ]
pi_157723561
Plaatjes en video bij t praatje!

Chillen bij de cavia's

Nijnen

Waarom rennen de cavia's zo hard weg mamma?

Oh en als bonus kwamen we sinterklaas nog tegen in t winkelcentrum. Najaaas!
Kwak
pi_157723610
Lekker eenndagje weg DaD! Ik verheug me ook errrrg op onze twee daagje Munster begin van de kerstvakantie. Melba vindt logeren bij oma altijd top dus dubbel feest!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')