Hmmm.. ja.. hadden we beter een stel mega-konijnen-knuffels kunnen kiezenquote:Op donderdag 19 november 2015 11:08 schreef Crumpette het volgende:
Zeg rady, moet je wel al die pandas in huis halen als je ook strepen wilt?![]()
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:28 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Hmmm.. ja.. hadden we beter een stel mega-konijnen-knuffels kunnen kiezen
SPOILER: en dit is nog maar een kwart van zijn complete knuffel-collectie.. grootste aap in het midden ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
SPOILER: kerstmeisje O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:47 schreef JufMariska het volgende:
Nog steeds huilenIk ben intussen op, kon alleen nog maar meehuilen (hormonen
) en ben door J naar bed gestuurd.. Hoop echt dat hij gauw in slaap valt en verder kan slapen
Zo sneu dit..
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:10 schreef Fazzoletti het volgende:
ButterHeb je ondertussen niet al een hele reeks met 'gekke-hoofddeksels'-foto's van S?
![]()
SPOILER: springuh!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke zes uur, tochquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:33 schreef JufMariska het volgende:
Tussendoor nog een keer wakker, toen ging hij weer makkelijk slapen (heeft J gedaan), half 7 wakker, toen ben ik er met 'm uit gegaan. Pcm duidelijk uitgewerkt, zielige ukNu pcm weer werkt is hij wel weer goed te pas. Dus netjes elke 4u geven, en hoe schuldig ik me daar ook over voel: we gaan wel kdv en logeren proberen
![]()
We moeten toch echt verhuizen, en aan de rotzooi van de laatste dag en de verhuisdag heeft hij niks.. Als het echt niet goed gaat daar komt hij weer terug en ga ik wel met 'm naar goede vrienden, de rust opzoeken. Maarverhuizen zonder mij is ook niet handig (met J de opperchaoot aan het roer
) Timing, we have it not
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woordjes kunnen ook geluidjes zijn voor dingen he. Stip zei heel lang bah als hij een lamp bedoelde, dat vond ik ook tellenquote:Op vrijdag 20 november 2015 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Butter, ik heb je filmpje even zonder geluid bekeken maar omg wat cute![]()
Wij waren dus gisteren bij het CB, voor de BMR. Ik moest Mauwtje in de houdgreep op schoot houden met haar benen tussen mijn benen geklemd en toen kreeg ze die prikken in haar armen. Nu heb ik een kind wat vrij veel geluid kan produceren (ze heeft ook nooit een bibberig babyhuiltje gehad, ze klonk al meteen als een kind van 8 maanden) maar dit was zelfs voor haar doen wel heel zielig
![]()
![]()
Nou ja, voor de komende 2,5 jaar zijn we van de prikken af![]()
En ze blijft mooi haar lijn volgen nu, precies tussen de 0 en +1 in. 78,5 cm!
ja maar Mauwtje noemt alles nog "ba" "baba" of "nana"quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:00 schreef Dot. het volgende:
[..]
Woordjes kunnen ook geluidjes zijn voor dingen he. Stip zei heel lang bah als hij een lamp bedoelde, dat vond ik ook tellenInmiddels is het via bvah nu la dus we zijn er bijna
Ja, andere dingen waren ook bah idd, maar lamp is dat ook echt nog even gebleven en hij zei het ook altijd terwijl hij naar een lamp wees. Echt, die fascinatie met lichtquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar Mauwtje noemt alles nog "ba" "baba" of "nana"ze heeft wel taalbegrip, want bij het horen van "nee" schudt ze haar hoofd, bij "dag" gaat ze zwaaien en bij "lekker" maait ze met haar hand langs haar oor
Het Licht is Alles!quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:14 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja, andere dingen waren ook bah idd, maar lamp is dat ook echt nog even gebleven en hij zei het ook altijd terwijl hij naar een lamp wees. Echt, die fascinatie met licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |