Dat ie het eerder kon, wil niet zeggen dat ie het nu nog steeds kan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 08:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn, kwak!
Hier een dikke faalnacht. Baard wilde graag iets doen tegen de nachtvoedingen. I komt 's avonds weer steeds eerder voor de eerste voeding en nou ja, we zijn er eigenlijk wel een beetje klaar mee.. Hij heeft al bewezen dat hij gewoon goed kan slapen, ten slotte...
Oftewel, we hebben van 22 uur tot 23.30 en van 1.45 tot 3.15 rondgelopen met een krijsend kind en beide keren heb ik uiteindelijk toch maar gevoed..
Een voeding vind ik geen enkel probleem. Drie voedingen per nacht wel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:22 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat ie het eerder kon, wil niet zeggen dat ie het nu nog steeds kan.Mss heeft ie een groeispurt of een andere fysieke of psychische ontwikkeling waardoor ie weer een voeding nodig heeft.
Heerlijk JufM!quote:Op zondag 22 november 2015 07:51 schreef JufMariska het volgende:
*sluipt binnen* pssst... Horen jullie dat..? Nee he?! Het is zo stíl in dit huis!
Wacht maar....quote:Op zondag 22 november 2015 07:51 schreef JufMariska het volgende:
*sluipt binnen* pssst... Horen jullie dat..? Nee he?! Het is zo stíl in dit huis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben wel in overleg besloten dat uk pas morgen naar huis komtWe lopen echt achter op de verwachting en het is nog zo'n bende hier.. Dus nog niet handig om er een dreumes bij te zetten
En hij is superlief en rustig (en een Mauw-style narcolept
) bij opa & oma, dus het is goed zo.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
sorry, moest een beetje gniffelenquote:Op zondag 22 november 2015 13:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik was gisteren met A bij mijn ouders en op de terugweg heeft ze de hele weg (1 uur) non-stop gehuild. Niks hielp, tussendoor stoppen voor wat drinken en eten ook niet. Ze had een schone luier. Ze was niet heel moe. Ze wilde gewoon NIET in de autostoel. Dit gaat wel weer over toch? Ja toch? Anders koop ik oordopjes
.
En vanmorgen poepte ze in bad toen ze samen met haar vader in bad zat. Ik hoorde een enorme "LIEF! HELP!"-oerkreet uit de badkamer komen en heb nadat ik mezelf weer had opgeveegd van het lachen maar meegeholpen met kind afspoelen en daarna hele kapucijners uit het putje pulken.. Fijn begin van de dag
.
Had je niks aan mijn 'op de grond liggen en ontkennen dat kind huilt'-techniek?quote:Op zondag 22 november 2015 15:09 schreef AwayTL het volgende:
Razz, wordt ze niet een beetje ziekjes van het rijden? Gaat het bijvoorbeeld beter als ze in het midden zit? Of met zo'n bandje?
Verder krijg ik de kriebels van jullie verhuisverhalen. Verhuizen gaan we niet meer, maar opknappen wel. Als het goed is gaan we beginnen met de keuken en ik ben verliefd geworden op een patchworktegelvloer. Hoop dat het kan qua kosten.
Fransie is ziek. 4 tanden tegelijk en willen lopen en vanuit het niets gaan staan. Alles moet als je dreumes bent uiteraard.
Het lastige is dat hij niet getroost wil worden. Met hem lopen is huilen, wiegen is des duivels, rustig zitten is wurmen, in bed is huilen, box is huilen, spelen op de grond huilen. Iemand daar nog tips/ideeen voor?
Een half uurtje hou ik dat vol, daarna niet meerquote:Op zondag 22 november 2015 16:48 schreef Skittles het volgende:
[..]
Had je niks aan mijn 'op de grond liggen en ontkennen dat kind huilt'-techniek?![]()
Arm Fransjeen arme jullie
quote:Op zondag 22 november 2015 13:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik was gisteren met A bij mijn ouders en op de terugweg heeft ze de hele weg (1 uur) non-stop gehuild. Niks hielp, tussendoor stoppen voor wat drinken en eten ook niet. Ze had een schone luier. Ze was niet heel moe. Ze wilde gewoon NIET in de autostoel. Dit gaat wel weer over toch? Ja toch? Anders koop ik oordopjes
.
En vanmorgen poepte ze in bad toen ze samen met haar vader in bad zat. Ik hoorde een enorme "LIEF! HELP!"-oerkreet uit de badkamer komen en heb nadat ik mezelf weer had opgeveegd van het lachen maar meegeholpen met kind afspoelen en daarna hele kapucijners uit het putje pulken.. Fijn begin van de dag
.
Als Melba zo reageert is t meestal pijn, dus zetpil. Dan is t na een kwartier over (behalve bij die benauwdheid laatst dus).quote:Op zondag 22 november 2015 15:09 schreef AwayTL het volgende:
Razz, wordt ze niet een beetje ziekjes van het rijden? Gaat het bijvoorbeeld beter als ze in het midden zit? Of met zo'n bandje?
Verder krijg ik de kriebels van jullie verhuisverhalen. Verhuizen gaan we niet meer, maar opknappen wel. Als het goed is gaan we beginnen met de keuken en ik ben verliefd geworden op een patchworktegelvloer. Hoop dat het kan qua kosten.
Fransie is ziek. 4 tanden tegelijk en willen lopen en vanuit het niets gaan staan. Alles moet als je dreumes bent uiteraard.
Het lastige is dat hij niet getroost wil worden. Met hem lopen is huilen, wiegen is des duivels, rustig zitten is wurmen, in bed is huilen, box is huilen, spelen op de grond huilen. Iemand daar nog tips/ideeen voor?
Geef je nooit een kauwtabletje?quote:Op zondag 22 november 2015 20:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als Melba zo reageert is t meestal pijn, dus zetpil. Dan is t na een kwartier over (behalve bij die benauwdheid laatst dus).
Zetpil hadden we gedaan inderdaad. Dat hielp na de tweede keer wel.quote:Op zondag 22 november 2015 20:19 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als Melba zo reageert is t meestal pijn, dus zetpil. Dan is t na een kwartier over (behalve bij die benauwdheid laatst dus).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |