abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 november 2015 @ 19:30:05 #226
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157769045
Waar heb je trouwens die pietenmuts gekocht, Franny?
KuikenGuppy
pi_157769159
Pietje I O+
En oei Baard! Voorzichtig!
Burd :*

Hier weer stappen vooruit, maar pfff... Lucas is weer thuis, dat is fijn en ook pittig, met een nog lang niet af huis :) J gaat nu naar het oude huis om ook de pousses op te halen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 23 november 2015 @ 19:38:44 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157769322
Hoe is het met zijn oortje, Juf?
KuikenGuppy
pi_157769445
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:30 schreef Burdie het volgende:
Waar heb je trouwens die pietenmuts gekocht, Franny?
Hema, 1.50 :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157769680
Wat een lief Pietje. O+.
Exode, wat leuk en spannend!

I heeft vijf minuten geslapen vanavond en begon toen weer te krijsen. Baard kan hem niet optillen omdat zijn pols heel pijnlijk is na zijn val, dus dit wordt een pittig nachtje, gok ik. Ik sta nu mijn tanden te poetsen, dan ga ik zo maar met I in ons bed.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157769793
Samen slapen is dan misschien wel de beste oplossing, DAD. Hopelijk levert dat een wat rustigere nacht op. Wat rot dat hij zo gaat krijsen. :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157769994
Duimduim DaD!
Hij is weer helemaal de oude Burd, geen pijntje meer te ontdekken!
pi_157770105
Burdie, mijn vrouw :) Ik zet het bewust in spoilers want nog ff geheim allemaal.
pi_157770590
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En franny O+ wat lief.

Fijn dat L geen pijn meer heeft JM! In verhuispuin duurt altijd alles ook langer he }:| en kun je net dat ene ding niet vinden enz enz. Komt goed!
pi_157771485
Sorry Burd :*

Lief pietje I O+

Ik hoop op een betere nacht voor jullie Dad! En arme Baard -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb S en mij net opgegeven voor dit Ben benieuwd, denk wel dat ze het geweldig gaat vinden O+
pi_157778386
Bij ons in bed wilde hij natuurlijk weer niet, dan gaat hij om zich heen slaan en nog harder huilen (helaas...), maar hij viel wel tegen kwart voor 9 in mijn armen in slaap. In zijn eigen bedje gelegd en daar heeft hij de rest van de nacht heerlijk geslapen, met twee drinkbeurten om kwart voor 12 en kwart voor 4. _O_ . Zodra I sliep ben ik ook als een blok in slaap gemieterd, dus ik ben me een partij uitgerust, joh.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157778401
Dat zijn de betere tijden! Hup I, volhouden! *O*
pi_157778785
Wat een leuk idee butter! Dat wordt vast hysterisch feest daar O+.

Slaap voor DaD! *O*
pi_157778973
Slaaps *O*

Lucas was klaarwakker om 23 en 4.. 23u maar een flesje gegeven, 4u bij ons in bed genomen. Even volhouden dat we gingen slapen ipv keten (en dadadaaaababadaa zeggen }:| ) en toen nog tegen mij aan geplakt geslapen tot 7.30 :z
pi_157779092
Slaap O+
Fijn meiden!
pi_157780037
Ha fijn DAD, die nacht pik je weer mee!

Klinkt heel leuk BF! Ben meteen gaan zoeken of ze hier in de stad ook zoiets aanbieden, maar toen bedacht ik me dat 14 maanden misschien wel erg jong is... Wat denken jullie?

Hier een heel verdrietig meisje vannacht rond 3u, ik denk een enge droom. Ze was echt even ergens anders en ik kon haar niet goed troosten tot ik haar nachtlamp-beer aandeed en een boekje met haar ging lezen. Daarna is ze weer op mij in slaap gevallen en hebben we samen in haar stoel geslapen tot 5:30 :') . Nu doet alles pijn. Maar het was wel knus O+ .
pi_157780101
Ze hebben daar ook muziek op schoot, dat is van 10 tot 17 maanden.
Misschien is dat wat?
pi_157782403
Fijn van de goede nacht DaD!

Ik wil ook nog steeds muziek op schoot gaat doen en zwemmen enzo, maar tegelijkertijd wil ik ook helemaal geen verplichtingen aangaan voor die paar vrije dagen die ik heb :')
pi_157782435
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:08 schreef Amsel het volgende:
Fijn van de goede nacht DaD!

Ik wil ook nog steeds muziek op schoot gaat doen en zwemmen enzo, maar tegelijkertijd wil ik ook helemaal geen verplichtingen aangaan voor die paar vrije dagen die ik heb :')
Vooral verplichtingen die om 9 uur 's ochtends beginnen :O :@

Jammer dat ze niet gewoon inlooplessen hebben, maar je meteen voor 10 lessen inschrijft. Anders zou ik denk ik wel regelmatig gaan, maar gewoon het idee dat ik op mn vrije dag om 9 uur ergens moet zijn met hem levert al stress op :')
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:14:42 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_157782525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:10 schreef Dot. het volgende:

[..]

Vooral verplichtingen die om 9 uur 's ochtends beginnen :O :@

Jammer dat ze niet gewoon inlooplessen hebben, maar je meteen voor 10 lessen inschrijft. Anders zou ik denk ik wel regelmatig gaan, maar gewoon het idee dat ik op mn vrije dag om 9 uur ergens moet zijn met hem levert al stress op :')
ja, dat heb ik dus ook. Vind het bewonderenswaardig dat zoveel mensen op hun vrije dag naar zwemles, muziekles en gymles gaan, maar die ene vrije dag in de week wil ik vooral gewoon vrij met mijn kind kunnen besteden en niet ramvol verplichtingen stoppen :@

Spannende tijden voor exode! O+

En het pietje van Franny O+ dat boek had ik vroeger óók :D
disclaimer
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:19:20 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157782633
Maar er is ook zoveel leuks! Mijn man gaat met kuiken naar zwemles en ik wil heel graag met hem op muziek- of dansles. En straks gaat hij twee ochtenden naar de psz, ik vind het dan al zo'n vol programma worden. Kun je na gaan als je ook nog eens een aantal dagen in de week werkt...!
KuikenGuppy
pi_157782709
Ik bedacht me precies hetzelfde. Nu ga ik op woensdag regelmatig zwemmen, maar muziekles lijkt me ook super leuk. Het zwemmen is geen verplichting en nu hij naar een latere groep is (09:30) lukt het ook vaker om op tijd te komen O-)

we gaan morgen trouwens voor Jip 1, F's eerste zwemdiploma O+
pi_157782725
Op ons KDV komt nu eens per maand een mevrouw muziek maken en zingen en dansen met de kindjes en hij krijgt muziekles van oma om de week. Kortom hij is nu met 21 maanden al muzikaler dan zijn moeders (is niet zo lastig dat geef ik toe).

Nu het weer kouder wordt, willen we het zwemmen weer oppakken. Geen zwemles, maar gewoon lekker naar het zwembad. Kan je inderdaad gaan wanneer je wilt.
pi_157782764
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:19 schreef Burdie het volgende:
Maar er is ook zoveel leuks! Mijn man gaat met kuiken naar zwemles en ik wil heel graag met hem op muziek- of dansles. En straks gaat hij twee ochtenden naar de psz, ik vind het dan al zo'n vol programma worden. Kun je na gaan als je ook nog eens een aantal dagen in de week werkt...!
Mijn schoonmoeder zwemt met hem en dat vind ik echt zo fijn van dr. Geeft mijn vriend even een paar uurtjes 'vrij' en Stip vindt het helemaal geweldig. Ik zie het mezelf namelijk echt niet wekelijks doen :X
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:25:20 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_157782773
en het kdv heeft mij ook sip gekregen :')
Ik hoor al wekenlang elke dag bij het ophalen steeds maar dat Mauw zo boos wordt als ze niet haar eten snel genoeg krijgt en dat ze zo luidruchtig is etc. En in het boekje staat dat ook altijd. En toen ze gisteren zeiden dat ze haar dan even apart zetten omdat ze te luidruchtig is brak ik dus een beetje en nu heb ik sindsdien echt de p in :(
Waarschijnlijk stel ik me gewoon hartstikke aan en moet ik gewoon nog leren om met kritiek om te gaan ofzo (en nee, het is niet bedoeld als kritiek, dat weet ik) maar het voelt toch alsof mijn kind niet leuk is. Ik wil toch wel even verder vragen wat ze bedoelen met dat apart zetten want ze is ook pas 13 maanden en natuurlijk moet je haar nu niet al aanleren dat ze haar zin krijgt als ze krijst, maar muh.

Ik weet ook wel dat ze niet zo aimabel is als die blozende jongetjes die altijd braaf rustig lachend in een hoekje zitten te spelen, maar ja, zo is ze gewoon. En als ze thuis zo doet dan negeer ik dat altijd een paar minuten maar uiteindelijk zal ik haar dan vast wel te snel haar zin geven ofzo.

En ik vind het heel stom van mezelf dat ik daar nu zo mee zit, want ik ben altijd zo zeker van mezelf en van haar, maar ik merk toch ook dat ik het erg belangrijk vind dat andere mensen haar ook leuk vinden (en ja, ik weet dat dat een illusie is.)
Nou ja, ik weet even niet zo goed wat ik met deze gevoelens moet. Gewoon even laten bekoelen denk ik en me niet zo aanstellen :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')