abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157761348
Het is wel erg vruchtbaar momenteel in het dreumestopic hoor kwak :D
zei je de vorige keer ook niet dat het zeer on-waar-schijn-lijk was ofzoiets? ;)
Maar jammer van die rotnacht...

Lijkt wel een beetje te heersen hier, slechte slapers of slechte nachten. L slaapt de laatste tijd redelijk goed weer, wel om 6 uur wakker, maar ze wordt echt heel vrolijk wakker, dus dat is wel heel fijn O+
Ikzelf krijg ook wel genoeg slaap nu ik om 9 uur in bed lig :') Maar ik word een beetje gekweld door nare dromen de laatste tijd...

Soes! Je spekkie, wat doe je :o
Maar heel mooi in balans zo, lengte en gewicht. Ze is haar eigen lijntje aan het vinden :Y

Gisteren kwam Sinterklaas bij mij op het werk. L heeft het supergoed gedaan O+ Leuke pannetjes gekregen met een (pol)lepeltje erbij. En spontaan begint ze te roeren en te proeven, iedereen even proeven. Waar ze dat nou gezien heeft? Grote meid :D
  maandag 23 november 2015 @ 13:57:27 #202
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157761669
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:30 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een slaapperikelen... Na een weekje gebroken nachten waren wij alweer in staat tot echtscheiding en echtelijk geweld zo'n beetje :') dus ik voel voor jullie...

Hier een goede slaap voor Melba, alleen lag ik wakker om 1.45, 3.30 en 4.45 :? Zou bijna een zwangerschapstest gaan doen, maar dat kan echt niet...
>:)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157761690
Gefeliciteerd!! *O* O+
pi_157762559
Melba grote broer O+
  maandag 23 november 2015 @ 14:50:10 #205
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157762720
Misschien is het voor jullie heel grappig om zo hardop te speculeren, ik vind het best pijnlijk eigenlijk :@.
KuikenGuppy
pi_157763540
Ja, snap ik Burdie. :* . Het is niet zo vanzelfsprekend allemaal.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157763556
Och Burd, in jouw situatie zou ik dat waarschijnlijk ook zo voelen :* Maar dat betekent toch niet dat er geen grappen gemaakt mogen worden?

Amsel, wel spannend dan. Hopelijk komen jullie er wel uit!!

Mooie curve Soesa!

Dyre, klinkt leuk, de sint op werk! Volgende week komt hij bij m'n vriend op werk, ben benieuwd hoe het zal gaan :)

F is druk met thee zetten. Gisteravond heb ik wel 10 kopjes moeten 'drinken' omdat hij maar bleef bijschenken :D
  maandag 23 november 2015 @ 15:33:32 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_157763721
ooh, wat een leuke foto's van Chillba bij de cavia's O+ O+

En ik moest lachen om A. poepverhaal :')

Mooie stats voor Soesje! Fijn dat alles goed gaat!
disclaimer
  maandag 23 november 2015 @ 15:34:47 #209
149959 SQ
snelle trees
pi_157763750
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 13:41 schreef Dyre het volgende:
Het is wel erg vruchtbaar momenteel in het dreumestopic hoor kwak :D
zei je de vorige keer ook niet dat het zeer on-waar-schijn-lijk was ofzoiets? ;)
Maar jammer van die rotnacht...

Lijkt wel een beetje te heersen hier, slechte slapers of slechte nachten. L slaapt de laatste tijd redelijk goed weer, wel om 6 uur wakker, maar ze wordt echt heel vrolijk wakker, dus dat is wel heel fijn O+
Ikzelf krijg ook wel genoeg slaap nu ik om 9 uur in bed lig :') Maar ik word een beetje gekweld door nare dromen de laatste tijd...

Soes! Je spekkie, wat doe je :o
Maar heel mooi in balans zo, lengte en gewicht. Ze is haar eigen lijntje aan het vinden :Y

Gisteren kwam Sinterklaas bij mij op het werk. L heeft het supergoed gedaan O+ Leuke pannetjes gekregen met een (pol)lepeltje erbij. En spontaan begint ze te roeren en te proeven, iedereen even proeven. Waar ze dat nou gezien heeft? Grote meid :D
O+

Ik zie die dochter van jou tegenwoordig bij elke shoppingtrip trouwens _O- Gisteren was ze heel hard aan het mopperen en ik dacht even dat iemand Mauw in de Jumbo had losgelaten :')
disclaimer
pi_157763780
Hahah, ja echt iedereen komt jou tegen, maar ik zie je nooit :? :')
  maandag 23 november 2015 @ 15:37:03 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_157763798
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:36 schreef Dyre het volgende:
Hahah, ja echt iedereen komt jou tegen, maar ik zie je nooit :? :')
Nee, jij ligt zeker thuis op de bank zwanger te zijn ofzo ;(
disclaimer
pi_157763816
Toevallig was ik vanmiddag nog in de Jumbo ja, maar jij ontwijkt mij :{w

Inclusief 2 zakken drop gehaald. Voor vriendje, want die is er gek op en kan wel even iets lekker gebruiken, maar ze zijn allebei al opengemaakt... :') En niet door L :')
  maandag 23 november 2015 @ 15:43:53 #213
149959 SQ
snelle trees
pi_157763946
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 15:37 schreef Dyre het volgende:
Toevallig was ik vanmiddag nog in de Jumbo ja, maar jij ontwijkt mij :{w

Inclusief 2 zakken drop gehaald. Voor vriendje, want die is er gek op en kan wel even iets lekker gebruiken, maar ze zijn allebei al opengemaakt... :') En niet door L :')
Hehehe ja, op maandag moet ik werken voor m'n geld ;( Maar dan zie ik je donderdag? 10:00 bij het brood *O*

Oh en wat mijn kind betreft, die gaat nu echt als een speer op d'r knieen. En ze eet weer fruit! En ze eet liever broccolisteeltjes dan broccoliroosjes. En ze is extreem knuffelig momenteel, dat is zo lief O+

ik heb een chillhoek voor d'r gemaakt, da's echt een dikke hit jonge :')
En kwak herkent deze bestseller vast wel :+
disclaimer
  maandag 23 november 2015 @ 15:49:22 #214
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157764049
Lief, SQ O+.

Kuiken staat voor de TV te zwaaien naar Naas en Piet. Heb de intocht maar weer aan gezet. En af en toe krijg ik een pepernootje O+.

Fazz, ja is ook wel zo, en meestal slik/klik ik het weg, maar ik vond het nu even net te veel van het goede... Morgen zal mijn lontje vast weer een stuk langer zijn.
KuikenGuppy
pi_157764170
Sorry Burd,

Ik denk er niet zo bij na dat er mensen zijn hier bij wie dat rot aankomt :*

Overigens was het niet eens echt een grap, ik had dit ook toen ik zwanger van Chillba was ( O+ ), en ik bedacht me vanmorgen dat ik geen idee heb wanneer ik voor t laatst ongesteld was.

Ik vind het ook wel lastig om zoiets te omzeilen in een topic waar de afgelopen maanden de een na de ander een gewenste oepsie had zeg maar...

Oeh SQ! Poezen tellen O+ mooie chillhoek hoor!
Kwak
pi_157764510
Oh SQ, wat ziet dat er knus uit :D Fie zou de kussens met haar mond de hele kamer door slepen :')

En jongens, jullie slechte nachten :'( heel veel respect voor jullie, geen tips of tricks. Slecht slapen is ruk :*

Ik ben nu zo ziek dat ik me afgemeld heb voor m'n eerste college weer, waar ik so naar uit keek na 4 weken thuis :') En fie is ook ziek dus heel gezellig hier in huis :+
  maandag 23 november 2015 @ 16:14:22 #217
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157764520
Mwah, ik vind best een verschil zitten tussen 'ik wilde ooit best zwanger worden en oeps, hier zijn strepen' en 'ik heb slecht geslapen' met drie felicitaties er achteraan. Voor iedereen die zwanger is, ben ik blij hoor. Maar het wordt hier wel vaak genoemd, ook als het niet aan de orde is.
Maargoed, ik ontvolg anders wel weer een tijdje :).
KuikenGuppy
  maandag 23 november 2015 @ 16:35:10 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_157765014
Burdie :* Ik zou het jammer vinden als je zou ontvolgen, ik vind de avonturen van kuiken erg leuk :Y
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt :*
disclaimer
pi_157765219
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 09:50 schreef Burdie het volgende:
Mooie curve, Soes :).

Ik wil iets voorstellen voor de slecht-slapen-kindjes... Vertel voor/bij het slapen gaan eens wat de bedoeling is. Bijvoorbeeld: "lekker slapen tot het licht is" of "lekker slapen tot papa je komt halen". Sommige kindjes zullen er nog te jong voor zijn, maar ze begrijpen al best veel... bij ons werkte het! Niet altijd, en misschien was kuiken zonder dit ook beter gaan slapen, maar proberen is gratis ;).

Succes vandaag DAD :*.
Ik vind het in ieder geval heel lief klinken, dus proberen kan altijd. 's Avonds voor het slapen gaan voed ik I altijd nog en Baard zegt dan wel altijd dat hij lekker bij mama gaat drinken en dat hij daarna lekker mag gaan slapen. En dat we heel veel van hem houden. *; .

Het ging vandaag verder wel goed, ik zakte rond het middaguur wat in maar ik heb het overleefd. :7 .
Zag wel in mijn eerste pauze dat Baard een aantal berichtjes had gestuurd. Ik kon in de melding alleen het laatste bericht zien: 'Maar verder ben ik ok.' Toen schrok ik. :+. Blijkbaar was het glad geweest onderweg, waardoor zijn fiets is gaan slippen. Jas stuk, broek stuk, knie open. Een huisarts in de buurt van zijn werk heeft het schoongemaakt en heeft hem een tetanusinjectie gegeven.

Verder doe ik alleen even een sleepdeprivedboks met Skittles/Away/Chanty, want er wil er hier iemand drinken.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_157765866
Oh sorry burd, dat was niet mijn bedoeling. De sfeer is hier idd wat jolig over strepen, maar ik had zelf ook helemaal niet stilgestaan bij de keerzijde daarvan. :*
  maandag 23 november 2015 @ 17:49:04 #221
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157766310
Burdie :* sorry snap dat het voor jou totaal niet grappig is. Ik zal er wat meer op letten, je moet lekker blijven hier.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157767760
Het Sinterklaasvirus is echt een beetje aangeslagen inmiddels. I ontdekt het oude liedjesboek dat ik als kind al had. O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_157768107
DaD, hoe is het gegaan vandaag na zo'n slechte nacht?
Mooie curve Soes!
Aaaah lief Franny!
Leuke foto SQ, lezen en al in chillstand.

B is enorm baldadig de afgelopen dagen en was gisteren om een uur of 22:00 echt paniekerig en zielig in bed. Zijn we niet echt gewend van hem. Sprong? Nu al peuterpubertijd? Fase? Geen idee.

Sorry moet toch even over zwanger zijn inhaken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 23 november 2015 @ 19:16:48 #224
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157768582
quote:
2s.gif Op maandag 23 november 2015 18:52 schreef Franny_G het volgende:
Het Sinterklaasvirus is echt een beetje aangeslagen inmiddels. I ontdekt het oude liedjesboek dat ik als kind al had. O+ .

SPOILER
O+ volgens mij hadden wij die vroeger ook. Lief Pietje heb je!

Exode, spannend ;). Ga jij dit keer, of je vrouw weer?
Het onderwerp hoeft van mij helemaal niet vermeden of in spoilers, maar iets minder jolig mag wel ;).
KuikenGuppy
pi_157768956
Jaaa dat boek hadden wij ook Franny!
Kwak
  maandag 23 november 2015 @ 19:30:05 #226
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157769045
Waar heb je trouwens die pietenmuts gekocht, Franny?
KuikenGuppy
pi_157769159
Pietje I O+
En oei Baard! Voorzichtig!
Burd :*

Hier weer stappen vooruit, maar pfff... Lucas is weer thuis, dat is fijn en ook pittig, met een nog lang niet af huis :) J gaat nu naar het oude huis om ook de pousses op te halen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  maandag 23 november 2015 @ 19:38:44 #228
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157769322
Hoe is het met zijn oortje, Juf?
KuikenGuppy
pi_157769445
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 19:30 schreef Burdie het volgende:
Waar heb je trouwens die pietenmuts gekocht, Franny?
Hema, 1.50 :) .
pi_157769680
Wat een lief Pietje. O+.
Exode, wat leuk en spannend!

I heeft vijf minuten geslapen vanavond en begon toen weer te krijsen. Baard kan hem niet optillen omdat zijn pols heel pijnlijk is na zijn val, dus dit wordt een pittig nachtje, gok ik. Ik sta nu mijn tanden te poetsen, dan ga ik zo maar met I in ons bed.
pi_157769793
Samen slapen is dan misschien wel de beste oplossing, DAD. Hopelijk levert dat een wat rustigere nacht op. Wat rot dat hij zo gaat krijsen. :* .
pi_157769994
Duimduim DaD!
Hij is weer helemaal de oude Burd, geen pijntje meer te ontdekken!
pi_157770105
Burdie, mijn vrouw :) Ik zet het bewust in spoilers want nog ff geheim allemaal.
pi_157770590
SPOILER
En franny O+ wat lief.

Fijn dat L geen pijn meer heeft JM! In verhuispuin duurt altijd alles ook langer he }:| en kun je net dat ene ding niet vinden enz enz. Komt goed!
pi_157771485
Sorry Burd :*

Lief pietje I O+

Ik hoop op een betere nacht voor jullie Dad! En arme Baard -O-

SPOILER
Ik heb S en mij net opgegeven voor dit Ben benieuwd, denk wel dat ze het geweldig gaat vinden O+
pi_157778386
Bij ons in bed wilde hij natuurlijk weer niet, dan gaat hij om zich heen slaan en nog harder huilen (helaas...), maar hij viel wel tegen kwart voor 9 in mijn armen in slaap. In zijn eigen bedje gelegd en daar heeft hij de rest van de nacht heerlijk geslapen, met twee drinkbeurten om kwart voor 12 en kwart voor 4. _O_ . Zodra I sliep ben ik ook als een blok in slaap gemieterd, dus ik ben me een partij uitgerust, joh.
pi_157778401
Dat zijn de betere tijden! Hup I, volhouden! *O*
pi_157778785
Wat een leuk idee butter! Dat wordt vast hysterisch feest daar O+.

Slaap voor DaD! *O*
pi_157778973
Slaaps *O*

Lucas was klaarwakker om 23 en 4.. 23u maar een flesje gegeven, 4u bij ons in bed genomen. Even volhouden dat we gingen slapen ipv keten (en dadadaaaababadaa zeggen }:| ) en toen nog tegen mij aan geplakt geslapen tot 7.30 :z
pi_157779092
Slaap O+
Fijn meiden!
pi_157780037
Ha fijn DAD, die nacht pik je weer mee!

Klinkt heel leuk BF! Ben meteen gaan zoeken of ze hier in de stad ook zoiets aanbieden, maar toen bedacht ik me dat 14 maanden misschien wel erg jong is... Wat denken jullie?

Hier een heel verdrietig meisje vannacht rond 3u, ik denk een enge droom. Ze was echt even ergens anders en ik kon haar niet goed troosten tot ik haar nachtlamp-beer aandeed en een boekje met haar ging lezen. Daarna is ze weer op mij in slaap gevallen en hebben we samen in haar stoel geslapen tot 5:30 :') . Nu doet alles pijn. Maar het was wel knus O+ .
pi_157780101
Ze hebben daar ook muziek op schoot, dat is van 10 tot 17 maanden.
Misschien is dat wat?
pi_157782403
Fijn van de goede nacht DaD!

Ik wil ook nog steeds muziek op schoot gaat doen en zwemmen enzo, maar tegelijkertijd wil ik ook helemaal geen verplichtingen aangaan voor die paar vrije dagen die ik heb :')
pi_157782435
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:08 schreef Amsel het volgende:
Fijn van de goede nacht DaD!

Ik wil ook nog steeds muziek op schoot gaat doen en zwemmen enzo, maar tegelijkertijd wil ik ook helemaal geen verplichtingen aangaan voor die paar vrije dagen die ik heb :')
Vooral verplichtingen die om 9 uur 's ochtends beginnen :O :@

Jammer dat ze niet gewoon inlooplessen hebben, maar je meteen voor 10 lessen inschrijft. Anders zou ik denk ik wel regelmatig gaan, maar gewoon het idee dat ik op mn vrije dag om 9 uur ergens moet zijn met hem levert al stress op :')
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:14:42 #245
149959 SQ
snelle trees
pi_157782525
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:10 schreef Dot. het volgende:

[..]

Vooral verplichtingen die om 9 uur 's ochtends beginnen :O :@

Jammer dat ze niet gewoon inlooplessen hebben, maar je meteen voor 10 lessen inschrijft. Anders zou ik denk ik wel regelmatig gaan, maar gewoon het idee dat ik op mn vrije dag om 9 uur ergens moet zijn met hem levert al stress op :')
ja, dat heb ik dus ook. Vind het bewonderenswaardig dat zoveel mensen op hun vrije dag naar zwemles, muziekles en gymles gaan, maar die ene vrije dag in de week wil ik vooral gewoon vrij met mijn kind kunnen besteden en niet ramvol verplichtingen stoppen :@

Spannende tijden voor exode! O+

En het pietje van Franny O+ dat boek had ik vroeger óók :D
disclaimer
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:19:20 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157782633
Maar er is ook zoveel leuks! Mijn man gaat met kuiken naar zwemles en ik wil heel graag met hem op muziek- of dansles. En straks gaat hij twee ochtenden naar de psz, ik vind het dan al zo'n vol programma worden. Kun je na gaan als je ook nog eens een aantal dagen in de week werkt...!
KuikenGuppy
pi_157782709
Ik bedacht me precies hetzelfde. Nu ga ik op woensdag regelmatig zwemmen, maar muziekles lijkt me ook super leuk. Het zwemmen is geen verplichting en nu hij naar een latere groep is (09:30) lukt het ook vaker om op tijd te komen O-)

we gaan morgen trouwens voor Jip 1, F's eerste zwemdiploma O+
pi_157782725
Op ons KDV komt nu eens per maand een mevrouw muziek maken en zingen en dansen met de kindjes en hij krijgt muziekles van oma om de week. Kortom hij is nu met 21 maanden al muzikaler dan zijn moeders (is niet zo lastig dat geef ik toe).

Nu het weer kouder wordt, willen we het zwemmen weer oppakken. Geen zwemles, maar gewoon lekker naar het zwembad. Kan je inderdaad gaan wanneer je wilt.
pi_157782764
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:19 schreef Burdie het volgende:
Maar er is ook zoveel leuks! Mijn man gaat met kuiken naar zwemles en ik wil heel graag met hem op muziek- of dansles. En straks gaat hij twee ochtenden naar de psz, ik vind het dan al zo'n vol programma worden. Kun je na gaan als je ook nog eens een aantal dagen in de week werkt...!
Mijn schoonmoeder zwemt met hem en dat vind ik echt zo fijn van dr. Geeft mijn vriend even een paar uurtjes 'vrij' en Stip vindt het helemaal geweldig. Ik zie het mezelf namelijk echt niet wekelijks doen :X
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:25:20 #250
149959 SQ
snelle trees
pi_157782773
en het kdv heeft mij ook sip gekregen :')
Ik hoor al wekenlang elke dag bij het ophalen steeds maar dat Mauw zo boos wordt als ze niet haar eten snel genoeg krijgt en dat ze zo luidruchtig is etc. En in het boekje staat dat ook altijd. En toen ze gisteren zeiden dat ze haar dan even apart zetten omdat ze te luidruchtig is brak ik dus een beetje en nu heb ik sindsdien echt de p in :(
Waarschijnlijk stel ik me gewoon hartstikke aan en moet ik gewoon nog leren om met kritiek om te gaan ofzo (en nee, het is niet bedoeld als kritiek, dat weet ik) maar het voelt toch alsof mijn kind niet leuk is. Ik wil toch wel even verder vragen wat ze bedoelen met dat apart zetten want ze is ook pas 13 maanden en natuurlijk moet je haar nu niet al aanleren dat ze haar zin krijgt als ze krijst, maar muh.

Ik weet ook wel dat ze niet zo aimabel is als die blozende jongetjes die altijd braaf rustig lachend in een hoekje zitten te spelen, maar ja, zo is ze gewoon. En als ze thuis zo doet dan negeer ik dat altijd een paar minuten maar uiteindelijk zal ik haar dan vast wel te snel haar zin geven ofzo.

En ik vind het heel stom van mezelf dat ik daar nu zo mee zit, want ik ben altijd zo zeker van mezelf en van haar, maar ik merk toch ook dat ik het erg belangrijk vind dat andere mensen haar ook leuk vinden (en ja, ik weet dat dat een illusie is.)
Nou ja, ik weet even niet zo goed wat ik met deze gevoelens moet. Gewoon even laten bekoelen denk ik en me niet zo aanstellen :')
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')