Thanksquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok, we gaan je een nieuw exemplaar toesturen.
Hee Thomas, nog steeds niks ontvangen. Ik denk dat er iets in 't verzendproces mis is gegaanquote:Op donderdag 7 januari 2016 07:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je order bekeken, en volgens je trackingnummer (die ik je per DM toestuur) is je pakketje succesvol afgeleverd. Zou je met die code nog eens contact kunnen opnemen met PostNL en even vragen wat ze daarvan weten? Wellicht kunnen ze je dan meer vertellen.
Ik hoor dan graag van je wat daar het resultaat van is!
Contacteer PostNL even. Als de tracking aangeeft dat het succesvol is bezorgd kan Banggood weing voor je doen, en ligt de fout bij PostNL.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hee Thomas, nog steeds niks ontvangen. Ik denk dat er iets in 't verzendproces mis is gegaan
Hi, gaat het om 10601106?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hee Thomas, nog steeds niks ontvangen. Ik denk dat er iets in 't verzendproces mis is gegaan
Geen tracking bij 't pakketje, bij PostNL hebben ze niks liggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:56 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Contacteer PostNL even. Als de tracking aangeeft dat het succesvol is bezorgd kan Banggood weing voor je doen, en ligt de fout bij PostNL.
Yup!quote:
Hoi, we gaan de magneetjes opnieuw opsturen!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Geen tracking bij 't pakketje, bij PostNL hebben ze niks liggen.
[..]
Yup!
Toppie, dank je!quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:55 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, we gaan de magneetjes opnieuw opsturen!
Nu zeggen ze weer dat ik bij jullie moet zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dank je voor je begrip en ik ga direct de punten over laten maken op je account. Ik hoop dat PostNL haar verantwoordelijkheid alsnog neemt en dat er iets van een vergoeding voor je in zit. Ik wens je in ieder geval veel succes!
De camera is opgestuurd. Wil je voor mij de status in de gaten houden? Hij is verstuurd met T&T. Binnen welke termijn kan ik mijn gerepareerde camera terug ontvangen?quote:Op maandag 11 januari 2016 08:14 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, jammer dat we er niet uitkomen zo, maar dit is wel het maximaal mogelijke. Ik zie dat de resend inderdaad minder dan 180 dagen terug is verstuurd, maar wel langer dan 90 dagen geleden, en dat betekent normaal gesproken dat de volledige verzendkosten voor jouw rekening zijn, dus om die reden denk ik dat je niet ontevreden hoeft te zijn met de helft. Dit staat gewoon beschreven in onze voorwaarden, en ik begrijp dan ook niet helemaal wat voor juridische stappen je van plan bent te zetten. Hier onze voorwaarden m.b.t. garantie: http://www.banggood.com/help-search-k-?search=return+policy
Ik vind het vervelend voor je dat je de camera niet hebt kunnen gebruiken zoals bedoeld, maar onze regels zijn wat dit soort zaken betreft wel gewoon heel duidelijk.
Mijn aanbod staat nog wel steeds, dus mocht je daar alsnog gebruik van willen maken dan hoor ik dat graag van je!
De verzender zal inderdaad een klacht in moeten dienen een ontvanger kan/mag dat niet (helaas).quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:30 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Nu zeggen ze weer dat ik bij jullie moet zijn
[ afbeelding ]
Ik heb hier geen zin meer in, ik wil gewoon mijn geld terug hebben. Laat die power bank maar zitten.
Hoi, ik heb het bericht van PostNL gelezen. Erg realistisch om de bezorger te vragen of ie zich een specifiek pakketje van een maand geleden kan herinneren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:30 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Nu zeggen ze weer dat ik bij jullie moet zijn
[ afbeelding ]
Ik heb hier geen zin meer in, ik wil gewoon mijn geld terug hebben. Laat die power bank maar zitten.
Ik zag het inderdaad, en ze zijn ook zo goed bereikbaar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De verzender zal inderdaad een klacht in moeten dienen een ontvanger kan/mag dat niet (helaas).
Hoi, zou je mij per DM/PM je trackingnummer kunnen doorsturen? Wat betreft de termijn: dat is een beetje lastig te zeggen omdat dit o.a. afhankelijk is van hoe lang de camera onderweg is en de aard van het probleem. Wij sturen de camera door naar de fabriek en als ze er daar mee klaar zijn komt ie weer onze kant op. Ik kan daar dus helaas lastig iets over zeggen. We contacten je sowieso voor we de camera terugsturen, en hopelijk ben je dan nog in het buitenland. In dat geval sturen we em naar je tijdelijke adres aldaar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De camera is opgestuurd. Wil je voor mij de status in de gaten houden? Hij is verstuurd met T&T. Binnen welke termijn kan ik mijn gerepareerde camera terug ontvangen?
Geweldig, dit is heel fijn om te weten . Dus dit verhaal hoeft niet perse te eindigen met een negatief staartje, heel erg gerustellend van jullie kant mocht PostNL hier zielig over gaan doen. Denk dat ik dan nog vaker met geruststellende gedachten bij Banggood ga bestellen (mijn eerste keer dit). Dank je wel voor de moeite, Thomas! Kan je mij alsjeblieft een PM sturen of mij quoten in dit topic (met persoonlijke gegevens dan afgeschermd natuurlijk) zodra je antwoord hebt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb het bericht van PostNL gelezen. Erg realistisch om de bezorger te vragen of ie zich een specifiek pakketje van een maand geleden kan herinneren.
Ik heb n.a.v. dit bericht nogmaals mijn collega gesproken, en we gaan het zo doen:
Ik heb PostNL gecontact en ze gevraagd hun verantwoordelijkheid te nemen en jou te conpenseren. Ik wacht nu hun reactie op mijn bericht af. Als die negatief is dan gaan we je toch een nieuwe powerbank toesturen.
Dat doen we éénmalig (omdat PostNL dit dus eigenlijk hoort op te lossen), maar dan heb je in ieder geval toch een goede oplossing.
Je hoort het van me als ik meer weet!
Ik heb daar geen tijdelijk adres. Ik reis daar van dag tot dag naar een andere locatie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, zou je mij per DM/PM je trackingnummer kunnen doorsturen? Wat betreft de termijn: dat is een beetje lastig te zeggen omdat dit o.a. afhankelijk is van hoe lang de camera onderweg is en de aard van het probleem. Wij sturen de camera door naar de fabriek en als ze er daar mee klaar zijn komt ie weer onze kant op. Ik kan daar dus helaas lastig iets over zeggen. We contacten je sowieso voor we de camera terugsturen, en hopelijk ben je dan nog in het buitenland. In dat geval sturen we em naar je tijdelijke adres aldaar.
Hoi, ik snap em. Dan wordt het dus naar Nederland sturen en is het inderdaad balen dat je er weer geen gebruik van kunt maken. Na reparatie word je gecontact door mijn collega over waarheen en wanneer we de camera terug moeten sturen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb daar geen tijdelijk adres. Ik reis daar van dag tot dag naar een andere locatie.
Top, daar doen we het voor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:06 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Geweldig, dit is heel fijn om te weten . Dus dit verhaal hoeft niet perse te eindigen met een negatief staartje, heel erg gerustellend van jullie kant mocht PostNL hier zielig over gaan doen. Denk dat ik dan nog vaker met geruststellende gedachten bij Banggood ga bestellen (mijn eerste keer dit). Dank je wel voor de moeite, Thomas! Kan je mij alsjeblieft een PM sturen of mij quoten in dit topic (met persoonlijke gegevens dan afgeschermd natuurlijk) zodra je antwoord hebt?
Wat leuk dat PostNL dat niet durft te zeggen, dat tuig daar zouden nog contact met mij opnemenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:09 schreef Banggood het volgende:
[..]
Top, daar doen we het voor.
PostNL geeft toe dat de fout bij hun (bezorger) ligt, maar gaan niet vergoeden. Om die reden heb ik net een resend voor je in orde laten maken, dus je powerbank gaat hier vandaag de deur uit. Je ordernummer blijft hetzelfde en per mail ontvang je automatisch een nieuw trackingnummer. Mocht je deze nou over een paar dagen nog niet hebben ontvangen, laat het me dan even weten.
Nog even over deze situatie: dit is de enige keer dat we dit op deze manier doen, omdat misschien anders straks ook klanten die wel iets hebben ontvangen zeggen dat ze niets hebben gehad, en die situatie willen we uiteraard vermijden.
Gelukkig loopt het voor jou nu goed af en ik hoop dat je nog lang Banggood-klant blijft!
Hoi, voor zover ik weet is het allemaal gewoon echt ja. Heb je twijfels/vragen over een specifieke soort?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:29 schreef Gebruikersna het volgende:
Is er IETS van het bloemenzaad echt?
http://www.banggood.com/Wholesale-Seeds-c-2499.html
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:28 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Wat leuk dat PostNL dat niet durft te zeggen, dat tuig daar zouden nog contact met mij opnemen
Konden ze qua klantenservice maar wat leren van Banggood.
Superbedankt voor de moeite! Er kwam een glimlach vanochtend op mijn gezicht.
Als ik na een tijdje nog geen trackingnummer heb gekregen, geef ik nog een gil. Ben enorm blij!
Regenboogrozen, paarse tomaten (ok, ik weet dat die bestaan maar niet zo fluorpaars), bonsaizaad, gele aardbeien... ik weet dat het China is maar dit ziet er toch aardig Fukushima-achtig uitquote:Op maandag 18 januari 2016 04:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, voor zover ik weet is het allemaal gewoon echt ja. Heb je twijfels/vragen over een specifieke soort?
Haha, ja die heeft een beetje een ongezond kleurtje inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2016 06:06 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Regenboogrozen, paarse tomaten (ok, ik weet dat die bestaan maar niet zo fluorpaars), bonsaizaad, gele aardbeien... ik weet dat het China is maar dit ziet er toch aardig Fukushima-achtig uit
[ afbeelding ] bijvoorbeeld ziet er aardig Photoshop-achtig uit, zeker omdat het origineel niet bepaald lastig te vinden is http://farm1.staticflickr.com/247/517716589_2d944546e2_z.jpg
Primula's en viooltjes geloof ik wel, maar vooral de apartere/ kleurige dingen zoals deze:
http://www.banggood.com/1(...)-Seeds-p-991003.html
Bedankt Ik heb al verschillende dingen van ebay en aliexpress geprobeerd, maar tot nu toe kwam het of niet aan, of niet uit, of binnen een maand stond heel de tuin vol met weelderige bossenquote:Op maandag 18 januari 2016 08:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Haha, ja die heeft een beetje een ongezond kleurtje inderdaad
Ik heb contact opgenomen met de productmanager, maar die weet ook niet of alles klopt, omdat het lastig is om elke soort te proberen (al hebben we hier op het dak van het kantoor wel een grote moestuin, maar die is van een groepje bejaarden dat ook op het dak woont ).
De foto's en beschrijvingen worden vaak kant en klaar door de leverancier aangeleverd en dan aan het assortiment toegevoegd, dus zo kan het zijn dat er wat geks tussenzit.
Om dus een lang verhaal kort te maken: ik kan je helaas niet vertellen wat wel exact volgens het plaatje de grond uitkomt en wat niet. Je kan natuurlijk altijd op de avontuurlijke tour gaan en eens wat proberen!
Ik heb nog even kort rondgekeken en het lijkt er een beetje op dat als Google het kent, het wel redelijk klopt. Dan is het alleen wel de vraag of ze ook uitkomen natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 08:54 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Bedankt Ik heb al verschillende dingen van ebay en aliexpress geprobeerd, maar tot nu toe kwam het of niet aan, of niet uit, of binnen een maand stond heel de tuin vol met weelderige bossen
Ik probeer het graag uit, maar dan wil ik ook wel iets wat hier in Nederland niet zo gewoon is. Ook zonder photoshop lijkt me dat China genoeg mooie flora moet hebben.
Hoi even een vraagje de led strips zouden verstuurd zijn klopt het dat ik daar geen verzendbevestiging van krijg?quote:Op maandag 11 januari 2016 04:15 schreef Banggood het volgende:
[..]
Geen probleem De strips waren de afgelopen dagen niet op voorraad, maar vanaf vandaag weer wel dus ze gaan vandaag (of uiterlijk morgen) hier de deur uit!
Hoi, ik stuur je de trackingcode per DMquote:Op maandag 18 januari 2016 16:50 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Hoi even een vraagje de led strips zouden verstuurd zijn klopt het dat ik daar geen verzendbevestiging van krijg?
Is maar een kleinigheidje maar denk check het toch ff
Helemaal top weerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM
Mij ook?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM
Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 04:59 schreef Paul59 het volgende:
Beste Banggood,
Tijdens de "Zak van Sinterklaas"-actie heb ik op 19 november jl. de Nitecore MH20 zaklamp met korting besteld uit het EU-magazijn. Order nr. is 10238992. Op 20 november kreeg ik al bericht dat de zaklamp was verzonden. Ondanks de genoemde bezorgtermijn van 5 tot 7 werkdagen was het ding er met kerst nog niet (jammer, het was een kerstcadeau voor mezelf), maar zelfs precies twee maanden na de bestelling is de lamp nog steeds niet hier aangekomen.
Omdat de keuze voor verzending (volgens mij) standaard op B2C (¤0,16) stond en al mijn bestellingen in China tot dan toe gratis waren verzonden (van Xiaomi usb-ventilatoren tot een SJCAM 4000), had ik niet gedacht aan de mogelijkheid van track & trace.
Onze buren, voor wie we af en toe ook post opvangen als zij niet thuis zijn, hebben niets voor ons ontvangen. Sowieso passen pakketjes van dat formaat makkelijk in onze standaard groene buitenbus. Bij navraag (in december en in januari) bij de dichtstbijzijnde postagentschappen (AH en Primera) konden ze niks voor me doen zonder T&T-code. Wel wisten ze te vertellen dat niet-opgehaald pakketten na drie weken werden teruggestuurd.
Mijn vraag: kun jij nakijken/navragen of de Nitecore MH20 inderdaad weer naar Banggood EU/CN is teruggestuurd? Bij voorbaat dank voor de moeite.
Voor de duidelijkheid: dit is mijn eerste bericht hier, maar ik ben ruim een half jaar een tevreden Banggood-klant. Van een stuk of 50 bestellingen is dit de eerste die niet is aangekomen. Alle lof voor de dames en heren van PostNL die bijna wekelijks en soms zelfs dagelijks weer een grijs pakketje kwamen brengen. Lof ook voor de klantenservice van Banggood, die nadat een andere bestelde zaklamp niet meer voorradig bleek te zijn, vorige week een heel aantrekkelijk alternatief heeft aangeboden dat (lesje geleerd) met track & trace is verzonden ;-)
Hi, daar is helemaal niet zinnigs over te zeggen. Ik heb begrepen dat veel klanten vorige week bestellingen binnekregen die er heel kort over hebben gedaan, maar het kan ook zomaar een paar weken duren.. Ik zal voor je duimen en ik wens je alvast een fijne vakantie!quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:49 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb net een paar zonnebrillen voor mijn vakantie besteld. Hoe groot is de kans dat ik ze op 2 februari binnen heb?
Had je een bom besteld?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01
Ik zit op jullie website te kijken, welke methode moet ik selecteren om een pakketje te versturen met tracking, zonder bezorging aan de deur en met afhaalbericht?quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken!
Dank je wel voor je reactie. Ik maak graag gebruik van je aanbod van een refund - het wordt steeds moeilijker om m'n vrouw ervan te overtuigen dat ik al die zaklampen die ik ondertussen bij jullie gekocht heb ook echt allemaal nodig hebquote:Op donderdag 21 januari 2016 03:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken!
Hoi! In dat geval kun je het beste kiezen voor Standard shipping met tracking number. De verzending is dan gratis, maar je betaalt dan wel ong. ¤1,50 voor de tracking. Pakketjes met tracking worden sinds enkele maanden (normaal gesproken) niet meer thuis afgeleverd, maar bij een PostNL-afhaalloket in de buurt. Daar krijg je dan bericht over, en mochten ze je desondanks niet berichten, dan kun je aan de tracking ook zien wanneer je pakketje daar is afgeleverd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:14 schreef help1 het volgende:
[..]
Ik zit op jullie website te kijken, welke methode moet ik selecteren om een pakketje te versturen met tracking, zonder bezorging aan de deur en met afhaalbericht?
Omdat ik overdag niet thuis ben heeft het aanbellen toch geen zin en afleveren aan de buren zie ik zelf niet echt zitten. Wat zou jij mij adviseren?
Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken!quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:13 schreef Paul59 het volgende:
[..]
Dank je wel voor je reactie. Ik maak graag gebruik van je aanbod van een refund - het wordt steeds moeilijker om m'n vrouw ervan te overtuigen dat ik al die zaklampen die ik ondertussen bij jullie gekocht heb ook echt allemaal nodig heb
Ow da's niet zo mooi.. Dank je voor het laten weten en houd me ajb op de hoogte!quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01
Hartelijk dank 👍🏼quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken!
Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug.
Ontvangen na 10 dagen, top service!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok, we gaan je een nieuw exemplaar toesturen.
Ik heb vanochtend bericht ontvangen van customerservice Banggood en van PayPal dat het geld teruggestort is, dus het is helemaal goed gekomen. Bedankt!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken!
Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:39 schreef tomthelong het volgende:
[..]
Ontvangen na 10 dagen, top service!
quote:Op maandag 25 januari 2016 13:07 schreef Paul59 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend bericht ontvangen van customerservice Banggood en van PayPal dat het geld teruggestort is, dus het is helemaal goed gekomen. Bedankt!
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01
Onderzoek heeft niks opgeleverd. Ze zijn het kwijtquote:Op vrijdag 22 januari 2016 04:48 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ow da's niet zo mooi.. Dank je voor het laten weten en houd me ajb op de hoogte!
Hoi, erg vervelend dat je pakketje kwijt is geraakt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Onderzoek heeft niks opgeleverd. Ze zijn het kwijt
Dankje! Dat is altijd leuk om te horen!quote:Op donderdag 28 januari 2016 03:45 schreef frietenstamp het volgende:
Sorry, kom even je topic vervuilen. Wat een toffe klantenservice heb je hier gemaakt. Krijg er gewoon zin van om bij Banggood te bestellen al heb ik niets nodig.
Inmiddels staat de status al meer dan een week op aangekomen in land van herkomst... Hoe lang gaat dat duren?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De camera is opgestuurd. Wil je voor mij de status in de gaten houden? Hij is verstuurd met T&T. Binnen welke termijn kan ik mijn gerepareerde camera terug ontvangen?
Hi, ik weet niet hoe lang dat duurt, want ik kan exact hetzelfde zien als jij middels je tracking code. Ik zal van de week navragen hoe het ermee staat en je hoort het van me als 'ie binnen is!quote:Op vrijdag 29 januari 2016 18:48 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Inmiddels staat de status al meer dan een week op aangekomen in land van herkomst... Hoe lang gaat dat duren?
Hoi, dat kan ik helaas niet zien, maar als ze na 25 werkdagen (einde van deze week) nog niet binnen zijn dan gaan we het oplossen.quote:Op maandag 1 februari 2016 08:24 schreef bd-casemod het volgende:
Kunnen jullie zien waar mn kabels uithangen ?
Order Number: 11366486
inmiddels 4 weekjes onderweg,
Oordopjes die tergelijk waren besteld waren al na een week binnen
Beste Ruud, dank je voor je bericht. Ik heb van mijn collega begrepen dat je inmiddels een nieuwe camera is aangeboden en dat je daarmee akkoord bent gegaan, klopt dit?quote:Op maandag 1 februari 2016 10:56 schreef Ruudswart1975 het volgende:
Beste,
Ook maar via deze weg want met de Chinese klantenservice schiet ik niets op.
Ik heb op 07-11-2015 een 5,8ghz fpv set voor een syma x5c drone besteld. Deze is incompleet geleverd. Order 9898115.
Dit gemeld en er werd een nieuwe order gemaakt, replacement order A0000615112301A9.
Na een heleboel mail dat de onderdelen nog niet op voorraad waren kreeg ik nu het voorstel onde order te skippen en mij een 5 euro refund of 100 banggood punten te geven, wat mij laat zitten met een onbruikbaar apparaat van 45 euro.
Hier ga ik uiteraard niet mee akkoord en ik heb aangegeven dat ik een complete nieuwe set geleverd wil krijgen, die volgens de app nog op voorraad zijn.
Tevens heb ik aangegeven dat ik dan de onbruikbare spullen retour wil zenden.
Ik hoop dat jullie wat voor me kunnen betekenen.
Mvg,
Ruud Swart
Hoi, vervelend om te horen dat je speaker het niet (goed) meer doet! Ik ga m'n best doen om je een goede oplossing te bieden (nieuw exemplaar), alleen heb ik daar wel even een korte video voor nodig, zodat mijn collega's je probleem kunnen zien. Kun je dus even een korte video maken die het probleem duidelijk weergeeft? Als je deze dan upload via vidme of Youtube o.i.d. en mij het linkje toestuurt dan zorg ik dat het wordt afgehandeld.quote:Op maandag 1 februari 2016 12:26 schreef Athlon64x het volgende:
Hallo Banggood mijn Earson 160 doet ineens niks meer hij springt om zoveel min aan en dan gaat ie weer uit en op power button drukken heeft ook geen nut want daar reageert hij niet op
Order No. 8348166 op Sep 02 2015 besteld
Beste,quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Beste Ruud, dank je voor je bericht. Ik heb van mijn collega begrepen dat je inmiddels een nieuwe camera is aangeboden en dat je daarmee akkoord bent gegaan, klopt dit?
Goed om te horen dat het is geregeld nu. Mocht er nog iets fout gaan, laat het met dan ajb weten.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 11:22 schreef Ruudswart1975 het volgende:
[..]
Beste,
Dit klopt, het is gister ineens allemaal geregeld. Nu afwachten of het deze keer lukt..
Dank
Zo duidelijk genoeg? Ik heb met mobiel gefilmd want heb hier geen goede videocamera liggen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 02:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, vervelend om te horen dat je speaker het niet (goed) meer doet! Ik ga m'n best doen om je een goede oplossing te bieden (nieuw exemplaar), alleen heb ik daar wel even een korte video voor nodig, zodat mijn collega's je probleem kunnen zien. Kun je dus even een korte video maken die het probleem duidelijk weergeeft? Als je deze dan upload via vidme of Youtube o.i.d. en mij het linkje toestuurt dan zorg ik dat het wordt afgehandeld.
Hi, dank je voor je video. Wil je een refund of een resend?quote:Op woensdag 3 februari 2016 20:19 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Zo duidelijk genoeg? Ik heb met mobiel gefilmd want heb hier geen goede videocamera liggen.
Resend mag ik oranjequote:Op donderdag 4 februari 2016 02:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor je video. Wil je een refund of een resend?
Kan het nog Chinezerquote:Op maandag 18 januari 2016 08:27 schreef Banggood het volgende:(al hebben we hier op het dak van het kantoor wel een grote moestuin, maar die is van een groepje bejaarden dat ook op het dak woont ).
Hoi, vervelend om te horen dat je problemen had met betalen via iDeal. Ik heb net zelf even Chrome, Firefox en IE geprobeerd en daar werkte het allemaal probleemloos, dus wellicht was het een tijdelijke storing. Omdat dit geen bekend probleem is ga ik er wel een melding van maken. Dank je voor het doorgeven!quote:Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ik had vandaag problemen met ideal
in mijn normale browser werd de optie niet getoond.
Toen ik een inprivate venster opende en daar inlogde onder mijn naam was de optie wel beschikbaar.
uitloggen en opnieuw inloggen hielp niet bij mijn normale browser.
ik weet niet of dit een bekend probleem is?
Ik had de app nog geïnstalleerd, en daar kon ik ook geen ideal selecteren.
Die app gaat er trouwens direct weer af. ik kreeg een 'aanbieding' dat gezeur wil ik niet hebben.
Haha herkenbaar he? En als je er alleen al naar wijst heb je een probleemquote:
Zijn gister binnengekomen!quote:Op maandag 1 februari 2016 10:03 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dat kan ik helaas niet zien, maar als ze na 25 werkdagen (einde van deze week) nog niet binnen zijn dan gaan we het oplossen.
Laat het me ajb weten als je ze na vrijdag nog niet hebt ontvangen
Hi, ik was er vanuit gegaan dat de speaker naar hetzelfde adres kon. Of ben je ondertussen verhuisd?quote:
Hoi, vervelend om te horen dat je order gecanceld is, maar helemaal dat je niet genoeg hebt teruggekregen. Heb je een ordernummer voor me?quote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:42 schreef LoudGunner het volgende:
Hoi
Ik heb vorige week een ledstrip besteld bij banggood, een dag later kreeg ik een mail dat hij niet op voorraad was en dat de order gecanceld werd.
ik zou een paar dagen later het geld op de rekening krijgen, dit is ook gebeurd maar nu heb ik maar ¤ 5,90 terug gekregen en ik heb ¤ 7,78 betaald.
Hoi, i.v.m. de feestdagen waren we een paar dagen dicht, zodat alle Chinezen hier een paar dagen naar huis konden. Dank je voor het meesturen van de foto's. Het ziet er inderdaad uit alsof het verpakken niet helemaal lekker is gegaan. Wil je dat we je een nieuw exemplaar versturen of heb je liever je geld terug?quote:Op woensdag 10 februari 2016 00:34 schreef Broempot het volgende:
Ik probeer al dagen contact te krijgen met banggood, maar ik denk dat iedereen nog bewusteloos is van nieuwjaar. Vandaar dat ik het hier maar even probeer:
Mijn bestelling #11834212 is gearriveerd met een beschadigd onderdeel vanwege de slechte verpakking.
Het gaat om item:
SKU016715 US Keyboard For Acer Aspire 5739 7735Z 5740 5536G 5738 US$12.99
Foto's staan hier.
Nee hoor . Hij is net opgestuurd vanwege oud en nieuw in China tochquote:Op donderdag 11 februari 2016 02:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik was er vanuit gegaan dat de speaker naar hetzelfde adres kon. Of ben je ondertussen verhuisd?
Hi, het gaat allemaal effe iets langzamer dan normaal inderdaad, maar uiteindelijk moet ie gewoon goed aankomen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:34 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Nee hoor . Hij is net opgestuurd vanwege oud en nieuw in China toch
Order: 12160001quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, vervelend om te horen dat je order gecanceld is, maar helemaal dat je niet genoeg hebt teruggekregen. Heb je een ordernummer voor me?
De helpdesk was vandaag inderdaad weer uit coma en heeft per mail contact opgenomen. Ik heb daar aangegeven dat ik graag een nieuw exemplaar zou willen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, i.v.m. de feestdagen waren we een paar dagen dicht, zodat alle Chinezen hier een paar dagen naar huis konden. Dank je voor het meesturen van de foto's. Het ziet er inderdaad uit alsof het verpakken niet helemaal lekker is gegaan. Wil je dat we je een nieuw exemplaar versturen of heb je liever je geld terug?
Oké goed om te horen. Dan ga ik er vanuit dat het gewoon door de customer service afgehandeld wordt. Mocht je nog problemen ervaren dan hoor ik het graag van je!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:25 schreef Broempot het volgende:
[..]
De helpdesk was vandaag inderdaad weer uit coma en heeft per mail contact opgenomen. Ik heb daar aangegeven dat ik graag een nieuw exemplaar zou willen.
Hi, ik heb net van mijn collega een screenshot ontvangen (die ik hier niet deel ivm jouw persoonlijke gegevens) waarop te zien is dat er op 4 februari ¤7,78 is teruggestort richting jou. Heel bijzonder dat dat niet helemaal goed is overgekomen. Zou je mij even per PM een screenshot kunnen sturen van het foutieve bedrag dat je op je rekening hebt ontvangen (persoonlijke gegevens onherkenbaar gemaakt)? Dan zorg ik dat mijn collega die de terugstorting heeft gedaan het voor je in orde gaat maken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:10 schreef LoudGunner het volgende:
[..]
Order: 12160001
Alvast Bedankt
Volgens de T&T ligt hij nog steeds in het sorteercentrum. Contact met PostNL wijst uit dat de Chinese post hem al een keer aangeboden heeft 9 dagen geleden bij de geadresseerde. Echter deze was niet aanwezig en is het pakketje terug gegaan naar een centrum waar de geadresseerde het pakket op kan halen. Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd.... Wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, zou je mij per DM/PM je trackingnummer kunnen doorsturen? Wat betreft de termijn: dat is een beetje lastig te zeggen omdat dit o.a. afhankelijk is van hoe lang de camera onderweg is en de aard van het probleem. Wij sturen de camera door naar de fabriek en als ze er daar mee klaar zijn komt ie weer onze kant op. Ik kan daar dus helaas lastig iets over zeggen. We contacten je sowieso voor we de camera terugsturen, en hopelijk ben je dan nog in het buitenland. In dat geval sturen we em naar je tijdelijke adres aldaar.
Hoi, dat ga ik maandag, wanneer al mijn collega's weer aan het werk zijn, voor je navragen!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoi Thomas,
Kan je een indicatie geven wanneer de witte Xiaomi Yi via EU direct weer voorradig is?
http://eu.banggood.com/Wh(...)ra-wp-Uk-995831.html
Dank je alvast.
Hoi, ik heb dit net voor je nagevraagd, en de verwachting is dat de witte variant over ongeveer twee weken weer voorraadig is. Ze genieten op dit moment van het uitzicht ergens op een oceaan, en die manier van verzenden gaat helaas niet zo snel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoi Thomas,
Kan je een indicatie geven wanneer de witte Xiaomi Yi via EU direct weer voorradig is?
http://eu.banggood.com/Wh(...)ra-wp-Uk-995831.html
Dank je alvast.
Hoi, ik heb je bestelling bekeken, en er is inderdaad iets fout gegaan: één van de drie producten was en is niet op voorraad, hoewel op de site wel staat dat ie direct kan worden verzonden. Dat hoort natuurlijk niet en daarvoor wil ik je excuses aanbieden.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:54 schreef UcanQuote_me het volgende:
Hoi vraagje op 3-02-2016 bestelling gedaan en betaald (ideal) met order nummer 12188667 , is daar iets fout gegaan of wegens de feestdagen nog niet verzonden?
m.v.g
Hoi, heb je voor mij per PM/DM een code of link van de tracking (of desnoods een screenshot waarop de status zichtbaar is)? De code die je mij op 14 januari stuurde kan hier bij mij namelijk met alle gangbare trackingssites niet worden gevonden, en mijn collega's lukt het ook niet. Aangezien jij aangeeft dat ie zelfs al is aangeboden hier, betekent dat dat ie ook later niet zichtbaar wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens de T&T ligt hij nog steeds in het sorteercentrum. Contact met PostNL wijst uit dat de Chinese post hem al een keer aangeboden heeft 9 dagen geleden bij de geadresseerde. Echter deze was niet aanwezig en is het pakketje terug gegaan naar een centrum waar de geadresseerde het pakket op kan halen. Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd.... Wanneer gaat dat gebeuren?
DM gedaan kan gebeuren en bedankt voor het nakijken dan mag de order gesplit worden,en thanks voor de nette aanbieding met de punten en die nemen we graag aan.Wat ons betreft is het dan weer netjes geregeld.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je bestelling bekeken, en er is inderdaad iets fout gegaan: één van de drie producten was en is niet op voorraad, hoewel op de site wel staat dat ie direct kan worden verzonden. Dat hoort natuurlijk niet en daarvoor wil ik je excuses aanbieden.
Ik kan nu de volgende twee dingen voor je doen:
- ik split de order voor je zodat de twee producten die wel op voorraad zijn worden verzonden en de derde er dan later achteraan komt;
- ik cancel het product dat nu niet op voorraad is en laat het aankoopbedrag daarvan terugstorten.
Ik laat je per DM even weten welk product van de 3 momenteel niet op voorraad is.
Omdat je hier niet eerder over bent gecontact wil ik je ook graag 100 Banggood-punten (t.w.v. $1) aanbieden. Als je dat op prijs stelt laat ik ze op je account overmaken.
Nogmaals mijn excuses voor de vertraging die je bestelling heeft opgelopen en ik hoor graag van je welke oplossing je kiest. Ik wacht je antwoord af!
Dankje voor je flexibele houding en we gaan het voor je in orde maken!quote:Op maandag 15 februari 2016 09:37 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
DM gedaan kan gebeuren en bedankt voor het nakijken dan mag de order gesplit worden,en thanks voor de nette aanbieding met de punten en die nemen we graag aan.Wat ons betreft is het dan weer netjes geregeld.
Thanks weer voor de service
Thanks voor het navragen! Hoopte hem voor 26 februari binnen te kunnen hebben. Jammer maar helaas.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb dit net voor je nagevraagd, en de verwachting is dat de witte variant over ongeveer twee weken weer voorraadig is. Ze genieten op dit moment van het uitzicht ergens op een oceaan, en die manier van verzenden gaat helaas niet zo snel.
Hoi, ik heb je bericht gelezen en snap je probleem. Erg vervelend dat je telefoon problemen heeft, en al helemaal zo snel na ontvangst. Ik heb je emailadres (dat gekoppeld is aan je Banggood-account) doorgegeven aan de manager van onze telefoonafdeling, en zij gaat je contacten om het op te lossen. Ik ga er vanuit dat daar een goede oplossing uitkomt, maar mocht je toch niet tevreden zijn dan hoor ik het graag van je.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef ITsEZ het volgende:
Hallo, ik heb begin december de umi hammer S besteld, nou is deze half januari binnen gekomen wat inhoud dat de telefoon (ongeveer) net een maandje in gebruik is. Probleempje, er zitten barsten (onder het scherm, dus niet op de bovenste laag) en de vingerprintscanner werd op een gegeven moment zo heet dat je je vingers er aan verbrand (letterlijk). Om de telefoon enigsinds bruikbaar te houden heb ik de vingerprintscanner los gemaakt en besloten om de customer service te mailen (uiteraard). Die geven mij echter als antwoord dat ik de telefoon terug mag sturen naar china. Zoals te verwachten kost dit met postnl rond de 30 euro (krijg de helft terug bij aankomt) kan het zomaar weer 1,5 maand duren voor de telefoon daar binnen is om maar niet te spreken over douane kosten bij aankomst in china. Het komt er in dat geval dus op neer dat ik zomaar 2 maanden zonder telefoon kan zitten voor ik het geld van deze terug zie. Is hier een andere oplossing voor want zoals je wellicht kan begrijpen voel ik hier weinig voor. Had de telefoon eigenlijk specifiek bij banggood besteld door goede ervaringen uit het verleden.. Order nummer: 10709685
Helaas gaat dat niet lukken nee... maar geen dank!quote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Thanks voor het navragen! Hoopte hem voor 26 februari binnen te kunnen hebben. Jammer maar helaas.
Hi, dankzij de vrienden van PostNL is je order weer op weg hierheen. Volgens de tracking hebben ze op 25 januari besloten om het pakketje terug te sturen. Ze hebben dus waarschijnlijk geprobeerd deze bij je te bezorgen maar je niet laten weten dat ze dat hebben geprobeerd, en je ook niet laten weten dat je deze ergens kon afhalen. De meest logische keuze is dan uiteraard om het pakketje weer duizenden kilometers terug naar China te sturen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:37 schreef Karina het volgende:
Hoi Thomas,
In mijn tracking info staat vermeld dat order 11437553 op 12 januari 'ready for shipment' was en order status staat op 'shipped'. Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen.
Zou je kunnen checken waar mijn bestelling 'hangt'?
Alvast bedankt.
Ik heb inderdaad nooit een briefje in de bus gekregen dat er een pakketje klaarlag, wat een raar verhaal. Wat mij wel opviel is dat bij shipping address in de order details geen huisnummer staat vermeld (wat overigens wel vermeld staat bij paypal en volgens mij worden die gegevens overgenomen als je bestelt?). Ik zal je in ieder geval het huisnummer dm'en, mocht het daardoor fout zijn gegaan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dankzij de vrienden van PostNL is je order weer op weg hierheen. Volgens de tracking hebben ze op 25 januari besloten om het pakketje terug te sturen. Ze hebben dus waarschijnlijk geprobeerd deze bij je te bezorgen maar je niet laten weten dat ze dat hebben geprobeerd, en je ook niet laten weten dat je deze ergens kon afhalen. De meest logische keuze is dan uiteraard om het pakketje weer duizenden kilometers terug naar China te sturen.
Hoe dan ook, we kunnen 'em opnieuw naar je opsturen. Gaat je voorkeur daar naar uit of heb je liever een refund? Ik wacht je antwoord af!
Hoi, ik zie inderdaad dat er geen huisnummer bij je shipping address staat. Deze is nu toegevoegd en je bestelling wordt opnieuw verzonden met hetzelfde ordernummer. Zou je zelf nog even willen kijken hoe het adres in je BG-account staat en indien nodig het adres daar aanpassen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nooit een briefje in de bus gekregen dat er een pakketje klaarlag, wat een raar verhaal. Wat mij wel opviel is dat bij shipping address in de order details geen huisnummer staat vermeld (wat overigens wel vermeld staat bij paypal en volgens mij worden die gegevens overgenomen als je bestelt?). Ik zal je in ieder geval het huisnummer dm'en, mocht het daardoor fout zijn gegaan.
En daarna mag hij opnieuw verzonden worden, hopelijk gaat het dan wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |