abonnement Unibet Coolblue
pi_159033485
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 02:41 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ok, we gaan je een nieuw exemplaar toesturen. ;)
Thanks :)
pi_159034200
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:27 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb je order bekeken, en volgens je trackingnummer (die ik je per DM toestuur) is je pakketje succesvol afgeleverd. Zou je met die code nog eens contact kunnen opnemen met PostNL en even vragen wat ze daarvan weten? Wellicht kunnen ze je dan meer vertellen.
Ik hoor dan graag van je wat daar het resultaat van is! :)
Hee Thomas, nog steeds niks ontvangen. Ik denk dat er iets in 't verzendproces mis is gegaan :{
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_159035109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:54 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hee Thomas, nog steeds niks ontvangen. Ik denk dat er iets in 't verzendproces mis is gegaan :{
Contacteer PostNL even. Als de tracking aangeeft dat het succesvol is bezorgd kan Banggood weing voor je doen, en ligt de fout bij PostNL.
FR1908
  CHI shopkeeper dinsdag 12 januari 2016 @ 11:02:48 #204
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159036232
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:54 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hee Thomas, nog steeds niks ontvangen. Ik denk dat er iets in 't verzendproces mis is gegaan :{
Hi, gaat het om 10601106?
pi_159046957
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:56 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Contacteer PostNL even. Als de tracking aangeeft dat het succesvol is bezorgd kan Banggood weing voor je doen, en ligt de fout bij PostNL.
Geen tracking bij 't pakketje, bij PostNL hebben ze niks liggen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:02 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, gaat het om 10601106?
Yup!
"If you're not a manc, you're a wank"
  CHI shopkeeper woensdag 13 januari 2016 @ 02:55:51 #206
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159060697
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:33 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Geen tracking bij 't pakketje, bij PostNL hebben ze niks liggen.

[..]

Yup!
Hoi, we gaan de magneetjes opnieuw opsturen!
pi_159062261
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 02:55 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, we gaan de magneetjes opnieuw opsturen!
Toppie, dank je!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_159063374
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 02:10 schreef Banggood het volgende:

[..]

Dank je voor je begrip en ik ga direct de punten over laten maken op je account. Ik hoop dat PostNL haar verantwoordelijkheid alsnog neemt en dat er iets van een vergoeding voor je in zit. Ik wens je in ieder geval veel succes!
Nu zeggen ze weer dat ik bij jullie moet zijn :')


Ik heb hier geen zin meer in, ik wil gewoon mijn geld terug hebben. Laat die power bank maar zitten.
FR1908
  woensdag 13 januari 2016 @ 13:39:09 #209
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159067505
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 08:14 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, jammer dat we er niet uitkomen zo, maar dit is wel het maximaal mogelijke. Ik zie dat de resend inderdaad minder dan 180 dagen terug is verstuurd, maar wel langer dan 90 dagen geleden, en dat betekent normaal gesproken dat de volledige verzendkosten voor jouw rekening zijn, dus om die reden denk ik dat je niet ontevreden hoeft te zijn met de helft. Dit staat gewoon beschreven in onze voorwaarden, en ik begrijp dan ook niet helemaal wat voor juridische stappen je van plan bent te zetten. Hier onze voorwaarden m.b.t. garantie: http://www.banggood.com/help-search-k-?search=return+policy
Ik vind het vervelend voor je dat je de camera niet hebt kunnen gebruiken zoals bedoeld, maar onze regels zijn wat dit soort zaken betreft wel gewoon heel duidelijk.
Mijn aanbod staat nog wel steeds, dus mocht je daar alsnog gebruik van willen maken dan hoor ik dat graag van je!
De camera is opgestuurd. Wil je voor mij de status in de gaten houden? Hij is verstuurd met T&T. Binnen welke termijn kan ik mijn gerepareerde camera terug ontvangen?
  woensdag 13 januari 2016 @ 14:21:13 #210
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159068679
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 10:30 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Nu zeggen ze weer dat ik bij jullie moet zijn :')
[ afbeelding ]

Ik heb hier geen zin meer in, ik wil gewoon mijn geld terug hebben. Laat die power bank maar zitten.
De verzender zal inderdaad een klacht in moeten dienen een ontvanger kan/mag dat niet (helaas).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  CHI shopkeeper donderdag 14 januari 2016 @ 07:10:45 #211
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159090886
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 10:30 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Nu zeggen ze weer dat ik bij jullie moet zijn :')
[ afbeelding ]

Ik heb hier geen zin meer in, ik wil gewoon mijn geld terug hebben. Laat die power bank maar zitten.
Hoi, ik heb het bericht van PostNL gelezen. Erg realistisch om de bezorger te vragen of ie zich een specifiek pakketje van een maand geleden kan herinneren. :')
Ik heb n.a.v. dit bericht nogmaals mijn collega gesproken, en we gaan het zo doen:
Ik heb PostNL gecontact en ze gevraagd hun verantwoordelijkheid te nemen en jou te conpenseren. Ik wacht nu hun reactie op mijn bericht af. Als die negatief is dan gaan we je toch een nieuwe powerbank toesturen. :)
Dat doen we éénmalig (omdat PostNL dit dus eigenlijk hoort op te lossen), maar dan heb je in ieder geval toch een goede oplossing. ;)
Je hoort het van me als ik meer weet!
  CHI shopkeeper donderdag 14 januari 2016 @ 07:12:56 #212
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159090900
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De verzender zal inderdaad een klacht in moeten dienen een ontvanger kan/mag dat niet (helaas).
Ik zag het inderdaad, en ze zijn ook zo goed bereikbaar. :')
  CHI shopkeeper donderdag 14 januari 2016 @ 07:16:19 #213
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159090915
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

De camera is opgestuurd. Wil je voor mij de status in de gaten houden? Hij is verstuurd met T&T. Binnen welke termijn kan ik mijn gerepareerde camera terug ontvangen?
Hoi, zou je mij per DM/PM je trackingnummer kunnen doorsturen? Wat betreft de termijn: dat is een beetje lastig te zeggen omdat dit o.a. afhankelijk is van hoe lang de camera onderweg is en de aard van het probleem. Wij sturen de camera door naar de fabriek en als ze er daar mee klaar zijn komt ie weer onze kant op. Ik kan daar dus helaas lastig iets over zeggen. We contacten je sowieso voor we de camera terugsturen, en hopelijk ben je dan nog in het buitenland. In dat geval sturen we em naar je tijdelijke adres aldaar. :)
pi_159092491
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 07:10 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb het bericht van PostNL gelezen. Erg realistisch om de bezorger te vragen of ie zich een specifiek pakketje van een maand geleden kan herinneren. :')
Ik heb n.a.v. dit bericht nogmaals mijn collega gesproken, en we gaan het zo doen:
Ik heb PostNL gecontact en ze gevraagd hun verantwoordelijkheid te nemen en jou te conpenseren. Ik wacht nu hun reactie op mijn bericht af. Als die negatief is dan gaan we je toch een nieuwe powerbank toesturen. :)
Dat doen we éénmalig (omdat PostNL dit dus eigenlijk hoort op te lossen), maar dan heb je in ieder geval toch een goede oplossing. ;)
Je hoort het van me als ik meer weet!
Geweldig, dit is heel fijn om te weten ^O^. Dus dit verhaal hoeft niet perse te eindigen met een negatief staartje, heel erg gerustellend van jullie kant mocht PostNL hier zielig over gaan doen. Denk dat ik dan nog vaker met geruststellende gedachten bij Banggood ga bestellen (mijn eerste keer dit). Dank je wel voor de moeite, Thomas! Kan je mij alsjeblieft een PM sturen of mij quoten in dit topic (met persoonlijke gegevens dan afgeschermd natuurlijk) zodra je antwoord hebt?
FR1908
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:12:30 #215
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159092581
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 07:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, zou je mij per DM/PM je trackingnummer kunnen doorsturen? Wat betreft de termijn: dat is een beetje lastig te zeggen omdat dit o.a. afhankelijk is van hoe lang de camera onderweg is en de aard van het probleem. Wij sturen de camera door naar de fabriek en als ze er daar mee klaar zijn komt ie weer onze kant op. Ik kan daar dus helaas lastig iets over zeggen. We contacten je sowieso voor we de camera terugsturen, en hopelijk ben je dan nog in het buitenland. In dat geval sturen we em naar je tijdelijke adres aldaar. :)
Ik heb daar geen tijdelijk adres. Ik reis daar van dag tot dag naar een andere locatie.
  CHI shopkeeper vrijdag 15 januari 2016 @ 02:13:01 #216
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159115952
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:12 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik heb daar geen tijdelijk adres. Ik reis daar van dag tot dag naar een andere locatie.
Hoi, ik snap em. Dan wordt het dus naar Nederland sturen en is het inderdaad balen dat je er weer geen gebruik van kunt maken. Na reparatie word je gecontact door mijn collega over waarheen en wanneer we de camera terug moeten sturen.
Hoewel helaas zonder camera, wens ik je toch een goede reis!
  CHI shopkeeper vrijdag 15 januari 2016 @ 03:09:35 #217
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159116350
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:06 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Geweldig, dit is heel fijn om te weten ^O^. Dus dit verhaal hoeft niet perse te eindigen met een negatief staartje, heel erg gerustellend van jullie kant mocht PostNL hier zielig over gaan doen. Denk dat ik dan nog vaker met geruststellende gedachten bij Banggood ga bestellen (mijn eerste keer dit). Dank je wel voor de moeite, Thomas! Kan je mij alsjeblieft een PM sturen of mij quoten in dit topic (met persoonlijke gegevens dan afgeschermd natuurlijk) zodra je antwoord hebt?
Top, daar doen we het voor. ;)
PostNL geeft toe dat de fout bij hun (bezorger) ligt, maar gaan niet vergoeden. Om die reden heb ik net een resend voor je in orde laten maken, dus je powerbank gaat hier vandaag de deur uit. :) Je ordernummer blijft hetzelfde en per mail ontvang je automatisch een nieuw trackingnummer. Mocht je deze nou over een paar dagen nog niet hebben ontvangen, laat het me dan even weten.

Nog even over deze situatie: dit is de enige keer dat we dit op deze manier doen, omdat misschien anders straks ook klanten die wel iets hebben ontvangen zeggen dat ze niets hebben gehad, en die situatie willen we uiteraard vermijden.
Gelukkig loopt het voor jou nu goed af en ik hoop dat je nog lang Banggood-klant blijft! ;)
pi_159119972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 03:09 schreef Banggood het volgende:

[..]

Top, daar doen we het voor. ;)
PostNL geeft toe dat de fout bij hun (bezorger) ligt, maar gaan niet vergoeden. Om die reden heb ik net een resend voor je in orde laten maken, dus je powerbank gaat hier vandaag de deur uit. :) Je ordernummer blijft hetzelfde en per mail ontvang je automatisch een nieuw trackingnummer. Mocht je deze nou over een paar dagen nog niet hebben ontvangen, laat het me dan even weten.

Nog even over deze situatie: dit is de enige keer dat we dit op deze manier doen, omdat misschien anders straks ook klanten die wel iets hebben ontvangen zeggen dat ze niets hebben gehad, en die situatie willen we uiteraard vermijden.
Gelukkig loopt het voor jou nu goed af en ik hoop dat je nog lang Banggood-klant blijft! ;)
Wat leuk dat PostNL dat niet durft te zeggen, dat tuig daar zouden nog contact met mij opnemen :D
Konden ze qua klantenservice maar wat leren van Banggood.
Superbedankt voor de moeite! _O_ Er kwam een glimlach vanochtend op mijn gezicht.

Als ik na een tijdje nog geen trackingnummer heb gekregen, geef ik nog een gil. Ben enorm blij! _O_
FR1908
pi_159121170
Is er IETS van het bloemenzaad echt? :P
http://www.banggood.com/Wholesale-Seeds-c-2499.html
  CHI shopkeeper maandag 18 januari 2016 @ 04:35:59 #220
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159194488
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:29 schreef Gebruikersna het volgende:
Is er IETS van het bloemenzaad echt? :P
http://www.banggood.com/Wholesale-Seeds-c-2499.html
Hoi, voor zover ik weet is het allemaal gewoon echt ja. Heb je twijfels/vragen over een specifieke soort? :)
  CHI shopkeeper maandag 18 januari 2016 @ 04:36:38 #221
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159194491
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 11:28 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Wat leuk dat PostNL dat niet durft te zeggen, dat tuig daar zouden nog contact met mij opnemen :D
Konden ze qua klantenservice maar wat leren van Banggood.
Superbedankt voor de moeite! _O_ Er kwam een glimlach vanochtend op mijn gezicht.

Als ik na een tijdje nog geen trackingnummer heb gekregen, geef ik nog een gil. Ben enorm blij! _O_
*O* *O*
pi_159194607
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 04:35 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, voor zover ik weet is het allemaal gewoon echt ja. Heb je twijfels/vragen over een specifieke soort? :)
Regenboogrozen, paarse tomaten (ok, ik weet dat die bestaan maar niet zo fluorpaars), bonsaizaad, gele aardbeien... ik weet dat het China is maar dit ziet er toch aardig Fukushima-achtig uit :@

bijvoorbeeld ziet er aardig Photoshop-achtig uit, zeker omdat het origineel niet bepaald lastig te vinden is :P http://farm1.staticflickr.com/247/517716589_2d944546e2_z.jpg

Primula's en viooltjes geloof ik wel, maar vooral de apartere/ kleurige dingen zoals deze:
http://www.banggood.com/1(...)-Seeds-p-991003.html
  CHI shopkeeper maandag 18 januari 2016 @ 08:27:21 #223
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159195126
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 06:06 schreef Gebruikersna het volgende:

[..]

Regenboogrozen, paarse tomaten (ok, ik weet dat die bestaan maar niet zo fluorpaars), bonsaizaad, gele aardbeien... ik weet dat het China is maar dit ziet er toch aardig Fukushima-achtig uit :@

[ afbeelding ] bijvoorbeeld ziet er aardig Photoshop-achtig uit, zeker omdat het origineel niet bepaald lastig te vinden is :P http://farm1.staticflickr.com/247/517716589_2d944546e2_z.jpg

Primula's en viooltjes geloof ik wel, maar vooral de apartere/ kleurige dingen zoals deze:
http://www.banggood.com/1(...)-Seeds-p-991003.html
Haha, ja die heeft een beetje een ongezond kleurtje inderdaad :P
Ik heb contact opgenomen met de productmanager, maar die weet ook niet of alles klopt, omdat het lastig is om elke soort te proberen (al hebben we hier op het dak van het kantoor wel een grote moestuin, maar die is van een groepje bejaarden dat ook op het dak woont ;) ).
De foto's en beschrijvingen worden vaak kant en klaar door de leverancier aangeleverd en dan aan het assortiment toegevoegd, dus zo kan het zijn dat er wat geks tussenzit.

Om dus een lang verhaal kort te maken: ik kan je helaas niet vertellen wat wel exact volgens het plaatje de grond uitkomt en wat niet. Je kan natuurlijk altijd op de avontuurlijke tour gaan en eens wat proberen! :P
pi_159195305
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 08:27 schreef Banggood het volgende:

[..]

Haha, ja die heeft een beetje een ongezond kleurtje inderdaad :P
Ik heb contact opgenomen met de productmanager, maar die weet ook niet of alles klopt, omdat het lastig is om elke soort te proberen (al hebben we hier op het dak van het kantoor wel een grote moestuin, maar die is van een groepje bejaarden dat ook op het dak woont ;) ).
De foto's en beschrijvingen worden vaak kant en klaar door de leverancier aangeleverd en dan aan het assortiment toegevoegd, dus zo kan het zijn dat er wat geks tussenzit.

Om dus een lang verhaal kort te maken: ik kan je helaas niet vertellen wat wel exact volgens het plaatje de grond uitkomt en wat niet. Je kan natuurlijk altijd op de avontuurlijke tour gaan en eens wat proberen! :P
Bedankt :) Ik heb al verschillende dingen van ebay en aliexpress geprobeerd, maar tot nu toe kwam het of niet aan, of niet uit, of binnen een maand stond heel de tuin vol met weelderige bossen :')

Ik probeer het graag uit, maar dan wil ik ook wel iets wat hier in Nederland niet zo gewoon is. Ook zonder photoshop lijkt me dat China genoeg mooie flora moet hebben. :P
  CHI shopkeeper maandag 18 januari 2016 @ 09:47:51 #225
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159195894
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 08:54 schreef Gebruikersna het volgende:

[..]

Bedankt :) Ik heb al verschillende dingen van ebay en aliexpress geprobeerd, maar tot nu toe kwam het of niet aan, of niet uit, of binnen een maand stond heel de tuin vol met weelderige bossen :')

Ik probeer het graag uit, maar dan wil ik ook wel iets wat hier in Nederland niet zo gewoon is. Ook zonder photoshop lijkt me dat China genoeg mooie flora moet hebben. :P
Ik heb nog even kort rondgekeken en het lijkt er een beetje op dat als Google het kent, het wel redelijk klopt. Dan is het alleen wel de vraag of ze ook uitkomen natuurlijk ;)
pi_159204664
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 04:15 schreef Banggood het volgende:

[..]

Geen probleem :) De strips waren de afgelopen dagen niet op voorraad, maar vanaf vandaag weer wel dus ze gaan vandaag (of uiterlijk morgen) hier de deur uit!
Hoi even een vraagje de led strips zouden verstuurd zijn klopt het dat ik daar geen verzendbevestiging van krijg?
Is maar een kleinigheidje maar denk check het toch ff O-)
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
  CHI shopkeeper dinsdag 19 januari 2016 @ 03:40:17 #227
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159220132
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:50 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

Hoi even een vraagje de led strips zouden verstuurd zijn klopt het dat ik daar geen verzendbevestiging van krijg?
Is maar een kleinigheidje maar denk check het toch ff O-)
Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM :)
pi_159220434
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM :)
Helemaal top weer ;)
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_159222763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM :)
Mij ook? :)
FR1908
  CHI shopkeeper dinsdag 19 januari 2016 @ 10:40:59 #230
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159223052
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:24 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Mij ook? :)
Verstuurd ;)
pi_159247045
Beste Banggood,

Tijdens de "Zak van Sinterklaas"-actie heb ik op 19 november jl. de Nitecore MH20 zaklamp met korting besteld uit het EU-magazijn. Order nr. is 10238992. Op 20 november kreeg ik al bericht dat de zaklamp was verzonden. Ondanks de genoemde bezorgtermijn van 5 tot 7 werkdagen was het ding er met kerst nog niet (jammer, het was een kerstcadeau voor mezelf), maar zelfs precies twee maanden na de bestelling is de lamp nog steeds niet hier aangekomen.

Omdat de keuze voor verzending (volgens mij) standaard op B2C (¤0,16) stond en al mijn bestellingen in China tot dan toe gratis waren verzonden (van Xiaomi usb-ventilatoren tot een SJCAM 4000), had ik niet gedacht aan de mogelijkheid van track & trace.

Onze buren, voor wie we af en toe ook post opvangen als zij niet thuis zijn, hebben niets voor ons ontvangen. Sowieso passen pakketjes van dat formaat makkelijk in onze standaard groene buitenbus. Bij navraag (in december en in januari) bij de dichtstbijzijnde postagentschappen (AH en Primera) konden ze niks voor me doen zonder T&T-code. Wel wisten ze te vertellen dat niet-opgehaald pakketten na drie weken werden teruggestuurd.

Mijn vraag: kun jij nakijken/navragen of de Nitecore MH20 inderdaad weer naar Banggood EU/CN is teruggestuurd? Bij voorbaat dank voor de moeite.

Voor de duidelijkheid: dit is mijn eerste bericht hier, maar ik ben ruim een half jaar een tevreden Banggood-klant. Van een stuk of 50 bestellingen is dit de eerste die niet is aangekomen. Alle lof voor de dames en heren van PostNL die bijna wekelijks en soms zelfs dagelijks weer een grijs pakketje kwamen brengen. Lof ook voor de klantenservice van Banggood, die nadat een andere bestelde zaklamp niet meer voorradig bleek te zijn, vorige week een heel aantrekkelijk alternatief heeft aangeboden dat (lesje geleerd) met track & trace is verzonden ;-)
pi_159249568
Ik heb net een paar zonnebrillen voor mijn vakantie besteld. Hoe groot is de kans dat ik ze op 2 februari binnen heb? :P
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  CHI shopkeeper donderdag 21 januari 2016 @ 03:58:17 #233
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159273123
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 04:59 schreef Paul59 het volgende:
Beste Banggood,

Tijdens de "Zak van Sinterklaas"-actie heb ik op 19 november jl. de Nitecore MH20 zaklamp met korting besteld uit het EU-magazijn. Order nr. is 10238992. Op 20 november kreeg ik al bericht dat de zaklamp was verzonden. Ondanks de genoemde bezorgtermijn van 5 tot 7 werkdagen was het ding er met kerst nog niet (jammer, het was een kerstcadeau voor mezelf), maar zelfs precies twee maanden na de bestelling is de lamp nog steeds niet hier aangekomen.

Omdat de keuze voor verzending (volgens mij) standaard op B2C (¤0,16) stond en al mijn bestellingen in China tot dan toe gratis waren verzonden (van Xiaomi usb-ventilatoren tot een SJCAM 4000), had ik niet gedacht aan de mogelijkheid van track & trace.

Onze buren, voor wie we af en toe ook post opvangen als zij niet thuis zijn, hebben niets voor ons ontvangen. Sowieso passen pakketjes van dat formaat makkelijk in onze standaard groene buitenbus. Bij navraag (in december en in januari) bij de dichtstbijzijnde postagentschappen (AH en Primera) konden ze niks voor me doen zonder T&T-code. Wel wisten ze te vertellen dat niet-opgehaald pakketten na drie weken werden teruggestuurd.

Mijn vraag: kun jij nakijken/navragen of de Nitecore MH20 inderdaad weer naar Banggood EU/CN is teruggestuurd? Bij voorbaat dank voor de moeite.

Voor de duidelijkheid: dit is mijn eerste bericht hier, maar ik ben ruim een half jaar een tevreden Banggood-klant. Van een stuk of 50 bestellingen is dit de eerste die niet is aangekomen. Alle lof voor de dames en heren van PostNL die bijna wekelijks en soms zelfs dagelijks weer een grijs pakketje kwamen brengen. Lof ook voor de klantenservice van Banggood, die nadat een andere bestelde zaklamp niet meer voorradig bleek te zijn, vorige week een heel aantrekkelijk alternatief heeft aangeboden dat (lesje geleerd) met track & trace is verzonden ;-)
Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe :P ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken! :)
  CHI shopkeeper donderdag 21 januari 2016 @ 04:01:17 #234
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159273133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:49 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb net een paar zonnebrillen voor mijn vakantie besteld. Hoe groot is de kans dat ik ze op 2 februari binnen heb? :P
Hi, daar is helemaal niet zinnigs over te zeggen. ;) Ik heb begrepen dat veel klanten vorige week bestellingen binnekregen die er heel kort over hebben gedaan, maar het kan ook zomaar een paar weken duren.. Ik zal voor je duimen en ik wens je alvast een fijne vakantie! ;)
pi_159279736
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01 ;(
pi_159280210
quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01 ;(
Had je een bom besteld?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_159281967
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 03:58 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe :P ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken! :)
Ik zit op jullie website te kijken, welke methode moet ik selecteren om een pakketje te versturen met tracking, zonder bezorging aan de deur en met afhaalbericht?

Omdat ik overdag niet thuis ben heeft het aanbellen toch geen zin en afleveren aan de buren zie ik zelf niet echt zitten. Wat zou jij mij adviseren?
pi_159287732
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 03:58 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe :P ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken! :)
Dank je wel voor je reactie. Ik maak graag gebruik van je aanbod van een refund - het wordt steeds moeilijker om m'n vrouw ervan te overtuigen dat ik al die zaklampen die ik ondertussen bij jullie gekocht heb ook echt allemaal nodig heb O-)
  CHI shopkeeper vrijdag 22 januari 2016 @ 02:28:31 #239
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159298438
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:14 schreef help1 het volgende:

[..]

Ik zit op jullie website te kijken, welke methode moet ik selecteren om een pakketje te versturen met tracking, zonder bezorging aan de deur en met afhaalbericht?

Omdat ik overdag niet thuis ben heeft het aanbellen toch geen zin en afleveren aan de buren zie ik zelf niet echt zitten. Wat zou jij mij adviseren?
Hoi! In dat geval kun je het beste kiezen voor Standard shipping met tracking number. De verzending is dan gratis, maar je betaalt dan wel ong. ¤1,50 voor de tracking. Pakketjes met tracking worden sinds enkele maanden (normaal gesproken) niet meer thuis afgeleverd, maar bij een PostNL-afhaalloket in de buurt. Daar krijg je dan bericht over, en mochten ze je desondanks niet berichten, dan kun je aan de tracking ook zien wanneer je pakketje daar is afgeleverd. :)
  CHI shopkeeper vrijdag 22 januari 2016 @ 02:29:06 #240
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159298443
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:13 schreef Paul59 het volgende:

[..]

Dank je wel voor je reactie. Ik maak graag gebruik van je aanbod van een refund - het wordt steeds moeilijker om m'n vrouw ervan te overtuigen dat ik al die zaklampen die ik ondertussen bij jullie gekocht heb ook echt allemaal nodig heb O-)
Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken! ;)

Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Banggood op 22-01-2016 04:28:29 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 22 januari 2016 @ 04:48:20 #241
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159298964
quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01 ;(
Ow da's niet zo mooi.. :N Dank je voor het laten weten en houd me ajb op de hoogte!
pi_159300327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 02:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken! ;)

Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug. :)
Hartelijk dank 👍🏼
pi_159324385
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 02:41 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ok, we gaan je een nieuw exemplaar toesturen. ;)
Ontvangen na 10 dagen, top service!
pi_159379207
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 02:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken! ;)

Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug. :)
Ik heb vanochtend bericht ontvangen van customerservice Banggood en van PayPal dat het geld teruggestort is, dus het is helemaal goed gekomen. Bedankt!
  CHI shopkeeper dinsdag 26 januari 2016 @ 03:09:52 #245
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159399976
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:39 schreef tomthelong het volgende:

[..]

Ontvangen na 10 dagen, top service!
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:07 schreef Paul59 het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend bericht ontvangen van customerservice Banggood en van PayPal dat het geld teruggestort is, dus het is helemaal goed gekomen. Bedankt!
*O* *O*
pi_159436184
quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01 ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 04:48 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ow da's niet zo mooi.. :N Dank je voor het laten weten en houd me ajb op de hoogte!
Onderzoek heeft niks opgeleverd. Ze zijn het kwijt ;(
  CHI shopkeeper donderdag 28 januari 2016 @ 03:19:31 #247
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159457377
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

[..]

Onderzoek heeft niks opgeleverd. Ze zijn het kwijt ;(
Hoi, erg vervelend dat je pakketje kwijt is geraakt. :'(
Ik kan je in dit geval gelukkig een resend/refund aanbieden. :) Ik heb daar alleen wel even een bewijsje voor nodig, in de vorm van bijvoorbeeld een berichtje van PostNL aan jou waarin zij aangeven dat het pakketje kwijt is geraakt. Zou je me daarvan een screenshot o.i.d. kunnen sturen per PM?
  donderdag 28 januari 2016 @ 03:45:14 #248
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_159457409
Sorry, kom even je topic vervuilen. Wat een toffe klantenservice heb je hier gemaakt. Krijg er gewoon zin van om bij Banggood te bestellen al heb ik niets nodig. ^O^
  CHI shopkeeper donderdag 28 januari 2016 @ 03:52:49 #249
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159457411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 03:45 schreef frietenstamp het volgende:
Sorry, kom even je topic vervuilen. Wat een toffe klantenservice heb je hier gemaakt. Krijg er gewoon zin van om bij Banggood te bestellen al heb ik niets nodig. ^O^
Dankje! Dat is altijd leuk om te horen! :D
*O* *O* *O*
  vrijdag 29 januari 2016 @ 18:48:52 #250
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159498437
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

De camera is opgestuurd. Wil je voor mij de status in de gaten houden? Hij is verstuurd met T&T. Binnen welke termijn kan ik mijn gerepareerde camera terug ontvangen?
Inmiddels staat de status al meer dan een week op aangekomen in land van herkomst... Hoe lang gaat dat duren?
  CHI shopkeeper maandag 1 februari 2016 @ 04:34:04 #251
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159561085
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 januari 2016 18:48 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Inmiddels staat de status al meer dan een week op aangekomen in land van herkomst... Hoe lang gaat dat duren?
Hi, ik weet niet hoe lang dat duurt, want ik kan exact hetzelfde zien als jij middels je tracking code. ;) Ik zal van de week navragen hoe het ermee staat en je hoort het van me als 'ie binnen is!
pi_159561578
Kunnen jullie zien waar mn kabels uithangen ?

Order Number: 11366486

inmiddels 4 weekjes onderweg,

Oordopjes die tergelijk waren besteld waren al na een week binnen
  CHI shopkeeper maandag 1 februari 2016 @ 10:03:49 #253
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159562458
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 08:24 schreef bd-casemod het volgende:
Kunnen jullie zien waar mn kabels uithangen ?

Order Number: 11366486

inmiddels 4 weekjes onderweg,

Oordopjes die tergelijk waren besteld waren al na een week binnen
Hoi, dat kan ik helaas niet zien, maar als ze na 25 werkdagen (einde van deze week) nog niet binnen zijn dan gaan we het oplossen. :)
Laat het me ajb weten als je ze na vrijdag nog niet hebt ontvangen ;)
pi_159563270
Beste,

Ook maar via deze weg want met de Chinese klantenservice schiet ik niets op.

Ik heb op 07-11-2015 een 5,8ghz fpv set voor een syma x5c drone besteld. Deze is incompleet geleverd. Order 9898115.

Dit gemeld en er werd een nieuwe order gemaakt, replacement order A0000615112301A9.

Na een heleboel mail dat de onderdelen nog niet op voorraad waren kreeg ik nu het voorstel onde order te skippen en mij een 5 euro refund of 100 banggood punten te geven, wat mij laat zitten met een onbruikbaar apparaat van 45 euro.

Hier ga ik uiteraard niet mee akkoord en ik heb aangegeven dat ik een complete nieuwe set geleverd wil krijgen, die volgens de app nog op voorraad zijn.

Tevens heb ik aangegeven dat ik dan de onbruikbare spullen retour wil zenden.

Ik hoop dat jullie wat voor me kunnen betekenen.

Mvg,
Ruud Swart
pi_159565353
Hallo Banggood mijn Earson 160 doet ineens niks meer hij springt om zoveel min aan en dan gaat ie weer uit en op power button drukken heeft ook geen nut want daar reageert hij niet op :(

Order No. 8348166 op Sep 02 2015 besteld :P
  CHI shopkeeper dinsdag 2 februari 2016 @ 02:43:29 #256
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159587915
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:56 schreef Ruudswart1975 het volgende:
Beste,

Ook maar via deze weg want met de Chinese klantenservice schiet ik niets op.

Ik heb op 07-11-2015 een 5,8ghz fpv set voor een syma x5c drone besteld. Deze is incompleet geleverd. Order 9898115.

Dit gemeld en er werd een nieuwe order gemaakt, replacement order A0000615112301A9.

Na een heleboel mail dat de onderdelen nog niet op voorraad waren kreeg ik nu het voorstel onde order te skippen en mij een 5 euro refund of 100 banggood punten te geven, wat mij laat zitten met een onbruikbaar apparaat van 45 euro.

Hier ga ik uiteraard niet mee akkoord en ik heb aangegeven dat ik een complete nieuwe set geleverd wil krijgen, die volgens de app nog op voorraad zijn.

Tevens heb ik aangegeven dat ik dan de onbruikbare spullen retour wil zenden.

Ik hoop dat jullie wat voor me kunnen betekenen.

Mvg,
Ruud Swart
Beste Ruud, dank je voor je bericht. Ik heb van mijn collega begrepen dat je inmiddels een nieuwe camera is aangeboden en dat je daarmee akkoord bent gegaan, klopt dit?
  CHI shopkeeper dinsdag 2 februari 2016 @ 02:54:49 #257
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159587962
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 12:26 schreef Athlon64x het volgende:
Hallo Banggood mijn Earson 160 doet ineens niks meer hij springt om zoveel min aan en dan gaat ie weer uit en op power button drukken heeft ook geen nut want daar reageert hij niet op :(

Order No. 8348166 op Sep 02 2015 besteld :P
Hoi, vervelend om te horen dat je speaker het niet (goed) meer doet! Ik ga m'n best doen om je een goede oplossing te bieden (nieuw exemplaar), alleen heb ik daar wel even een korte video voor nodig, zodat mijn collega's je probleem kunnen zien. Kun je dus even een korte video maken die het probleem duidelijk weergeeft? Als je deze dan upload via vidme of Youtube o.i.d. en mij het linkje toestuurt dan zorg ik dat het wordt afgehandeld. ;)
pi_159591293
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 02:43 schreef Banggood het volgende:

[..]

Beste Ruud, dank je voor je bericht. Ik heb van mijn collega begrepen dat je inmiddels een nieuwe camera is aangeboden en dat je daarmee akkoord bent gegaan, klopt dit?
Beste,

Dit klopt, het is gister ineens allemaal geregeld. Nu afwachten of het deze keer lukt..

Dank
  CHI shopkeeper woensdag 3 februari 2016 @ 03:51:23 #259
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159614285
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 11:22 schreef Ruudswart1975 het volgende:

[..]

Beste,

Dit klopt, het is gister ineens allemaal geregeld. Nu afwachten of het deze keer lukt..

Dank
Goed om te horen dat het is geregeld nu. Mocht er nog iets fout gaan, laat het met dan ajb weten. :)
pi_159631431
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2016 02:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, vervelend om te horen dat je speaker het niet (goed) meer doet! Ik ga m'n best doen om je een goede oplossing te bieden (nieuw exemplaar), alleen heb ik daar wel even een korte video voor nodig, zodat mijn collega's je probleem kunnen zien. Kun je dus even een korte video maken die het probleem duidelijk weergeeft? Als je deze dan upload via vidme of Youtube o.i.d. en mij het linkje toestuurt dan zorg ik dat het wordt afgehandeld. ;)
Zo duidelijk genoeg? Ik heb met mobiel gefilmd want heb hier geen goede videocamera liggen.
  CHI shopkeeper donderdag 4 februari 2016 @ 02:54:58 #261
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159642112
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2016 20:19 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Zo duidelijk genoeg? Ik heb met mobiel gefilmd want heb hier geen goede videocamera liggen.
Hi, dank je voor je video. :) Wil je een refund of een resend?
pi_159643912
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 02:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor je video. :) Wil je een refund of een resend?
Resend mag ik oranje :P
  CHI shopkeeper donderdag 4 februari 2016 @ 10:42:27 #263
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159645115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 09:28 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Resend mag ik oranje :P
Ok done ;)
  donderdag 4 februari 2016 @ 21:14:39 #264
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_159662791
ik had vandaag problemen met ideal
in mijn normale browser werd de optie niet getoond.
Toen ik een inprivate venster opende en daar inlogde onder mijn naam was de optie wel beschikbaar.
uitloggen en opnieuw inloggen hielp niet bij mijn normale browser.

ik weet niet of dit een bekend probleem is?

Ik had de app nog geïnstalleerd, en daar kon ik ook geen ideal selecteren.
Die app gaat er trouwens direct weer af. ik kreeg een 'aanbieding' dat gezeur wil ik niet hebben.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  donderdag 4 februari 2016 @ 22:28:40 #265
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159666622
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 08:27 schreef Banggood het volgende:(al hebben we hier op het dak van het kantoor wel een grote moestuin, maar die is van een groepje bejaarden dat ook op het dak woont ;) ).
Kan het nog Chinezer :D
  CHI shopkeeper vrijdag 5 februari 2016 @ 02:07:23 #266
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159672105
quote:
11s.gif Op donderdag 4 februari 2016 21:14 schreef rulerofdeath het volgende:
ik had vandaag problemen met ideal
in mijn normale browser werd de optie niet getoond.
Toen ik een inprivate venster opende en daar inlogde onder mijn naam was de optie wel beschikbaar.
uitloggen en opnieuw inloggen hielp niet bij mijn normale browser.

ik weet niet of dit een bekend probleem is?

Ik had de app nog geïnstalleerd, en daar kon ik ook geen ideal selecteren.
Die app gaat er trouwens direct weer af. ik kreeg een 'aanbieding' dat gezeur wil ik niet hebben.
Hoi, vervelend om te horen dat je problemen had met betalen via iDeal. Ik heb net zelf even Chrome, Firefox en IE geprobeerd en daar werkte het allemaal probleemloos, dus wellicht was het een tijdelijke storing. Omdat dit geen bekend probleem is ga ik er wel een melding van maken. Dank je voor het doorgeven! :)
  CHI shopkeeper vrijdag 5 februari 2016 @ 02:09:27 #267
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159672124
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 22:28 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Kan het nog Chinezer :D
Haha herkenbaar he? En als je er alleen al naar wijst heb je een probleem :P
pi_159674497
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2016 10:03 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, dat kan ik helaas niet zien, maar als ze na 25 werkdagen (einde van deze week) nog niet binnen zijn dan gaan we het oplossen. :)
Laat het me ajb weten als je ze na vrijdag nog niet hebt ontvangen ;)
Zijn gister binnengekomen!
pi_159677198
Hoi

Ik heb vorige week een ledstrip besteld bij banggood, een dag later kreeg ik een mail dat hij niet op voorraad was en dat de order gecanceld werd.
ik zou een paar dagen later het geld op de rekening krijgen, dit is ook gebeurd maar nu heb ik maar ¤ 5,90 terug gekregen en ik heb ¤ 7,78 betaald.
pi_159751868
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 10:42 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ok done ;)
Moet ik nog gegevens sturen ?
pi_159796599
Ik probeer al dagen contact te krijgen met banggood, maar ik denk dat iedereen nog bewusteloos is van nieuwjaar. Vandaar dat ik het hier maar even probeer:

Mijn bestelling #11834212 is gearriveerd met een beschadigd onderdeel vanwege de slechte verpakking.

Het gaat om item:
SKU016715 US Keyboard For Acer Aspire 5739 7735Z 5740 5536G 5738 US$12.99

Foto's staan hier.
--
Een innige omhelzing,
Broempot
  woensdag 10 februari 2016 @ 13:35:55 #272
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159804113
Ga er gemakshalve maar vanuit dat ze pas vanaf maandag weer beginnen met reageren en dat er ook nog een backlog is :'(
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  CHI shopkeeper donderdag 11 februari 2016 @ 02:28:48 #273
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159827317
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 13:10 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Moet ik nog gegevens sturen ?
Hi, ik was er vanuit gegaan dat de speaker naar hetzelfde adres kon. Of ben je ondertussen verhuisd? :P
  CHI shopkeeper donderdag 11 februari 2016 @ 02:36:17 #274
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159827343
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2016 12:42 schreef LoudGunner het volgende:
Hoi

Ik heb vorige week een ledstrip besteld bij banggood, een dag later kreeg ik een mail dat hij niet op voorraad was en dat de order gecanceld werd.
ik zou een paar dagen later het geld op de rekening krijgen, dit is ook gebeurd maar nu heb ik maar ¤ 5,90 terug gekregen en ik heb ¤ 7,78 betaald.
Hoi, vervelend om te horen dat je order gecanceld is, maar helemaal dat je niet genoeg hebt teruggekregen. :N Heb je een ordernummer voor me?

[ Bericht 12% gewijzigd door Banggood op 11-02-2016 02:45:41 ]
  CHI shopkeeper donderdag 11 februari 2016 @ 02:51:56 #275
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159827380
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:34 schreef Broempot het volgende:
Ik probeer al dagen contact te krijgen met banggood, maar ik denk dat iedereen nog bewusteloos is van nieuwjaar. Vandaar dat ik het hier maar even probeer:

Mijn bestelling #11834212 is gearriveerd met een beschadigd onderdeel vanwege de slechte verpakking.

Het gaat om item:
SKU016715 US Keyboard For Acer Aspire 5739 7735Z 5740 5536G 5738 US$12.99

Foto's staan hier.
Hoi, i.v.m. de feestdagen waren we een paar dagen dicht, zodat alle Chinezen hier een paar dagen naar huis konden. ;) Dank je voor het meesturen van de foto's. :) Het ziet er inderdaad uit alsof het verpakken niet helemaal lekker is gegaan. Wil je dat we je een nieuw exemplaar versturen of heb je liever je geld terug?
pi_159828153
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 02:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik was er vanuit gegaan dat de speaker naar hetzelfde adres kon. Of ben je ondertussen verhuisd? :P
Nee hoor . Hij is net opgestuurd vanwege oud en nieuw in China toch :P
  CHI shopkeeper donderdag 11 februari 2016 @ 09:43:24 #277
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159828945
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 08:34 schreef Athlon64x het volgende:

[..]

Nee hoor . Hij is net opgestuurd vanwege oud en nieuw in China toch :P
Hi, het gaat allemaal effe iets langzamer dan normaal inderdaad, maar uiteindelijk moet ie gewoon goed aankomen. ;)
pi_159841849
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 02:36 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, vervelend om te horen dat je order gecanceld is, maar helemaal dat je niet genoeg hebt teruggekregen. :N Heb je een ordernummer voor me?
Order: 12160001

Alvast Bedankt
pi_159851880
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2016 02:51 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, i.v.m. de feestdagen waren we een paar dagen dicht, zodat alle Chinezen hier een paar dagen naar huis konden. ;) Dank je voor het meesturen van de foto's. :) Het ziet er inderdaad uit alsof het verpakken niet helemaal lekker is gegaan. Wil je dat we je een nieuw exemplaar versturen of heb je liever je geld terug?
De helpdesk was vandaag inderdaad weer uit coma en heeft per mail contact opgenomen. Ik heb daar aangegeven dat ik graag een nieuw exemplaar zou willen.
--
Een innige omhelzing,
Broempot
  CHI shopkeeper vrijdag 12 februari 2016 @ 03:16:04 #280
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159852899
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 00:25 schreef Broempot het volgende:

[..]

De helpdesk was vandaag inderdaad weer uit coma en heeft per mail contact opgenomen. Ik heb daar aangegeven dat ik graag een nieuw exemplaar zou willen.
Oké goed om te horen. Dan ga ik er vanuit dat het gewoon door de customer service afgehandeld wordt. Mocht je nog problemen ervaren dan hoor ik het graag van je! :)
  CHI shopkeeper vrijdag 12 februari 2016 @ 08:00:22 #281
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159853379
quote:
7s.gif Op donderdag 11 februari 2016 19:10 schreef LoudGunner het volgende:

[..]

Order: 12160001

Alvast Bedankt
Hi, ik heb net van mijn collega een screenshot ontvangen (die ik hier niet deel ivm jouw persoonlijke gegevens) waarop te zien is dat er op 4 februari ¤7,78 is teruggestort richting jou. Heel bijzonder dat dat niet helemaal goed is overgekomen. Zou je mij even per PM een screenshot kunnen sturen van het foutieve bedrag dat je op je rekening hebt ontvangen (persoonlijke gegevens onherkenbaar gemaakt)? Dan zorg ik dat mijn collega die de terugstorting heeft gedaan het voor je in orde gaat maken. :)
pi_159854694
Hoi Thomas,

Kan je een indicatie geven wanneer de witte Xiaomi Yi via EU direct weer voorradig is?

http://eu.banggood.com/Wh(...)ra-wp-Uk-995831.html

Dank je alvast. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 13:24:55 #283
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159858539
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 07:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, zou je mij per DM/PM je trackingnummer kunnen doorsturen? Wat betreft de termijn: dat is een beetje lastig te zeggen omdat dit o.a. afhankelijk is van hoe lang de camera onderweg is en de aard van het probleem. Wij sturen de camera door naar de fabriek en als ze er daar mee klaar zijn komt ie weer onze kant op. Ik kan daar dus helaas lastig iets over zeggen. We contacten je sowieso voor we de camera terugsturen, en hopelijk ben je dan nog in het buitenland. In dat geval sturen we em naar je tijdelijke adres aldaar. :)
Volgens de T&T ligt hij nog steeds in het sorteercentrum. Contact met PostNL wijst uit dat de Chinese post hem al een keer aangeboden heeft 9 dagen geleden bij de geadresseerde. Echter deze was niet aanwezig en is het pakketje terug gegaan naar een centrum waar de geadresseerde het pakket op kan halen. Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd.... Wanneer gaat dat gebeuren?
  CHI shopkeeper zaterdag 13 februari 2016 @ 02:47:50 #284
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159879547
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoi Thomas,

Kan je een indicatie geven wanneer de witte Xiaomi Yi via EU direct weer voorradig is?

http://eu.banggood.com/Wh(...)ra-wp-Uk-995831.html

Dank je alvast. :)
Hoi, dat ga ik maandag, wanneer al mijn collega's weer aan het werk zijn, voor je navragen! :)
pi_159894462
Hoi, deze post is weg omdat hij niet gepast was.

Groet,

Een modje

[ Bericht 79% gewijzigd door RobertNL op 13-02-2016 21:05:42 ]
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_159918109
Hoi vraagje op 3-02-2016 bestelling gedaan en betaald (ideal) met order nummer 12188667 , is daar iets fout gegaan of wegens de feestdagen nog niet verzonden?
m.v.g
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
  CHI shopkeeper maandag 15 februari 2016 @ 03:41:47 #287
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159928181
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 10:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoi Thomas,

Kan je een indicatie geven wanneer de witte Xiaomi Yi via EU direct weer voorradig is?

http://eu.banggood.com/Wh(...)ra-wp-Uk-995831.html

Dank je alvast. :)
Hoi, ik heb dit net voor je nagevraagd, en de verwachting is dat de witte variant over ongeveer twee weken weer voorraadig is. Ze genieten op dit moment van het uitzicht ergens op een oceaan, en die manier van verzenden gaat helaas niet zo snel. :P
  CHI shopkeeper maandag 15 februari 2016 @ 03:56:00 #288
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159928236
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 19:54 schreef UcanQuote_me het volgende:
Hoi vraagje op 3-02-2016 bestelling gedaan en betaald (ideal) met order nummer 12188667 , is daar iets fout gegaan of wegens de feestdagen nog niet verzonden?
m.v.g
Hoi, ik heb je bestelling bekeken, en er is inderdaad iets fout gegaan: één van de drie producten was en is niet op voorraad, hoewel op de site wel staat dat ie direct kan worden verzonden. Dat hoort natuurlijk niet en daarvoor wil ik je excuses aanbieden.
Ik kan nu de volgende twee dingen voor je doen:
- ik split de order voor je zodat de twee producten die wel op voorraad zijn worden verzonden en de derde er dan later achteraan komt;
- ik cancel het product dat nu niet op voorraad is en laat het aankoopbedrag daarvan terugstorten.

Ik laat je per DM even weten welk product van de 3 momenteel niet op voorraad is.

Omdat je hier niet eerder over bent gecontact wil ik je ook graag 100 Banggood-punten (t.w.v. $1) aanbieden. Als je dat op prijs stelt laat ik ze op je account overmaken.

Nogmaals mijn excuses voor de vertraging die je bestelling heeft opgelopen en ik hoor graag van je welke oplossing je kiest. Ik wacht je antwoord af!
  CHI shopkeeper maandag 15 februari 2016 @ 05:02:02 #289
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159928325
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 13:24 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Volgens de T&T ligt hij nog steeds in het sorteercentrum. Contact met PostNL wijst uit dat de Chinese post hem al een keer aangeboden heeft 9 dagen geleden bij de geadresseerde. Echter deze was niet aanwezig en is het pakketje terug gegaan naar een centrum waar de geadresseerde het pakket op kan halen. Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd.... Wanneer gaat dat gebeuren?
Hoi, heb je voor mij per PM/DM een code of link van de tracking (of desnoods een screenshot waarop de status zichtbaar is)? De code die je mij op 14 januari stuurde kan hier bij mij namelijk met alle gangbare trackingssites niet worden gevonden, en mijn collega's lukt het ook niet. Aangezien jij aangeeft dat ie zelfs al is aangeboden hier, betekent dat dat ie ook later niet zichtbaar wordt.
Ik wacht je antwoord even af.
pi_159929468
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 03:56 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb je bestelling bekeken, en er is inderdaad iets fout gegaan: één van de drie producten was en is niet op voorraad, hoewel op de site wel staat dat ie direct kan worden verzonden. Dat hoort natuurlijk niet en daarvoor wil ik je excuses aanbieden.
Ik kan nu de volgende twee dingen voor je doen:
- ik split de order voor je zodat de twee producten die wel op voorraad zijn worden verzonden en de derde er dan later achteraan komt;
- ik cancel het product dat nu niet op voorraad is en laat het aankoopbedrag daarvan terugstorten.

Ik laat je per DM even weten welk product van de 3 momenteel niet op voorraad is.

Omdat je hier niet eerder over bent gecontact wil ik je ook graag 100 Banggood-punten (t.w.v. $1) aanbieden. Als je dat op prijs stelt laat ik ze op je account overmaken.

Nogmaals mijn excuses voor de vertraging die je bestelling heeft opgelopen en ik hoor graag van je welke oplossing je kiest. Ik wacht je antwoord af!
DM gedaan kan gebeuren en bedankt voor het nakijken dan mag de order gesplit worden,en thanks voor de nette aanbieding met de punten en die nemen we graag aan.Wat ons betreft is het dan weer netjes geregeld. ^O^
Thanks weer voor de service O-)
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
  CHI shopkeeper maandag 15 februari 2016 @ 10:36:10 #291
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159930182
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 09:37 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

DM gedaan kan gebeuren en bedankt voor het nakijken dan mag de order gesplit worden,en thanks voor de nette aanbieding met de punten en die nemen we graag aan.Wat ons betreft is het dan weer netjes geregeld. ^O^
Thanks weer voor de service O-)
Dankje voor je flexibele houding en we gaan het voor je in orde maken! *O*
pi_159940002
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 03:41 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb dit net voor je nagevraagd, en de verwachting is dat de witte variant over ongeveer twee weken weer voorraadig is. Ze genieten op dit moment van het uitzicht ergens op een oceaan, en die manier van verzenden gaat helaas niet zo snel. :P
Thanks voor het navragen! Hoopte hem voor 26 februari binnen te kunnen hebben. Jammer maar helaas. :)
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_159940309
Hallo, ik heb begin december de umi hammer S besteld, nou is deze half januari binnen gekomen wat inhoud dat de telefoon (ongeveer) net een maandje in gebruik is. Probleempje, er zitten barsten (onder het scherm, dus niet op de bovenste laag) en de vingerprintscanner werd op een gegeven moment zo heet dat je je vingers er aan verbrand (letterlijk). Om de telefoon enigsinds bruikbaar te houden heb ik de vingerprintscanner los gemaakt en besloten om de customer service te mailen (uiteraard). Die geven mij echter als antwoord dat ik de telefoon terug mag sturen naar china. Zoals te verwachten kost dit met postnl rond de 30 euro (krijg de helft terug bij aankomt) kan het zomaar weer 1,5 maand duren voor de telefoon daar binnen is om maar niet te spreken over douane kosten bij aankomst in china. Het komt er in dat geval dus op neer dat ik zomaar 2 maanden zonder telefoon kan zitten voor ik het geld van deze terug zie. Is hier een andere oplossing voor want zoals je wellicht kan begrijpen voel ik hier weinig voor. Had de telefoon eigenlijk specifiek bij banggood besteld door goede ervaringen uit het verleden.. Order nummer: 10709685
  CHI shopkeeper dinsdag 16 februari 2016 @ 06:02:21 #294
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159956414
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef ITsEZ het volgende:
Hallo, ik heb begin december de umi hammer S besteld, nou is deze half januari binnen gekomen wat inhoud dat de telefoon (ongeveer) net een maandje in gebruik is. Probleempje, er zitten barsten (onder het scherm, dus niet op de bovenste laag) en de vingerprintscanner werd op een gegeven moment zo heet dat je je vingers er aan verbrand (letterlijk). Om de telefoon enigsinds bruikbaar te houden heb ik de vingerprintscanner los gemaakt en besloten om de customer service te mailen (uiteraard). Die geven mij echter als antwoord dat ik de telefoon terug mag sturen naar china. Zoals te verwachten kost dit met postnl rond de 30 euro (krijg de helft terug bij aankomt) kan het zomaar weer 1,5 maand duren voor de telefoon daar binnen is om maar niet te spreken over douane kosten bij aankomst in china. Het komt er in dat geval dus op neer dat ik zomaar 2 maanden zonder telefoon kan zitten voor ik het geld van deze terug zie. Is hier een andere oplossing voor want zoals je wellicht kan begrijpen voel ik hier weinig voor. Had de telefoon eigenlijk specifiek bij banggood besteld door goede ervaringen uit het verleden.. Order nummer: 10709685
Hoi, ik heb je bericht gelezen en snap je probleem. Erg vervelend dat je telefoon problemen heeft, en al helemaal zo snel na ontvangst. Ik heb je emailadres (dat gekoppeld is aan je Banggood-account) doorgegeven aan de manager van onze telefoonafdeling, en zij gaat je contacten om het op te lossen. Ik ga er vanuit dat daar een goede oplossing uitkomt, maar mocht je toch niet tevreden zijn dan hoor ik het graag van je. :)
  CHI shopkeeper dinsdag 16 februari 2016 @ 06:03:50 #295
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159956419
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Thanks voor het navragen! Hoopte hem voor 26 februari binnen te kunnen hebben. Jammer maar helaas. :)
Helaas gaat dat niet lukken nee... :N maar geen dank! ;)
  Moderator dinsdag 16 februari 2016 @ 17:37:58 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_159968480
Hoi Thomas,

In mijn tracking info staat vermeld dat order 11437553 op 12 januari 'ready for shipment' was en order status staat op 'shipped'. Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen.

Zou je kunnen checken waar mijn bestelling 'hangt'?

Alvast bedankt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  CHI shopkeeper woensdag 17 februari 2016 @ 02:54:16 #297
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159983295
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 17:37 schreef Karina het volgende:
Hoi Thomas,

In mijn tracking info staat vermeld dat order 11437553 op 12 januari 'ready for shipment' was en order status staat op 'shipped'. Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen.

Zou je kunnen checken waar mijn bestelling 'hangt'?

Alvast bedankt.
Hi, dankzij de vrienden van PostNL is je order weer op weg hierheen. Volgens de tracking hebben ze op 25 januari besloten om het pakketje terug te sturen. Ze hebben dus waarschijnlijk geprobeerd deze bij je te bezorgen maar je niet laten weten dat ze dat hebben geprobeerd, en je ook niet laten weten dat je deze ergens kon afhalen. De meest logische keuze is dan uiteraard om het pakketje weer duizenden kilometers terug naar China te sturen. :')

Hoe dan ook, we kunnen 'em opnieuw naar je opsturen. :) Gaat je voorkeur daar naar uit of heb je liever een refund? Ik wacht je antwoord af!
  Moderator woensdag 17 februari 2016 @ 10:18:53 #298
9859 crew  Karina
Woman
pi_159985606
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 02:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dankzij de vrienden van PostNL is je order weer op weg hierheen. Volgens de tracking hebben ze op 25 januari besloten om het pakketje terug te sturen. Ze hebben dus waarschijnlijk geprobeerd deze bij je te bezorgen maar je niet laten weten dat ze dat hebben geprobeerd, en je ook niet laten weten dat je deze ergens kon afhalen. De meest logische keuze is dan uiteraard om het pakketje weer duizenden kilometers terug naar China te sturen. :')

Hoe dan ook, we kunnen 'em opnieuw naar je opsturen. :) Gaat je voorkeur daar naar uit of heb je liever een refund? Ik wacht je antwoord af!
Ik heb inderdaad nooit een briefje in de bus gekregen dat er een pakketje klaarlag, wat een raar verhaal. Wat mij wel opviel is dat bij shipping address in de order details geen huisnummer staat vermeld (wat overigens wel vermeld staat bij paypal en volgens mij worden die gegevens overgenomen als je bestelt?). Ik zal je in ieder geval het huisnummer dm'en, mocht het daardoor fout zijn gegaan.

En daarna mag hij opnieuw verzonden worden, hopelijk gaat het dan wel goed ;)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_159987046
Hoi.

Ordernr. ; 983734
2 besteld, 1 in gebruik genomen, bodem is er uit gekieperd bij eerste gebruik. Tas doorweekt, fles gelijk weggegooid. Resend aangevraagd, maar daar gebeurt verder niet echt iets mee, geloof ik.
Kun je kijken hoe het er mee staat?
  CHI shopkeeper donderdag 18 februari 2016 @ 04:28:23 #300
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160009586
quote:
99s.gif Op woensdag 17 februari 2016 10:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad nooit een briefje in de bus gekregen dat er een pakketje klaarlag, wat een raar verhaal. Wat mij wel opviel is dat bij shipping address in de order details geen huisnummer staat vermeld (wat overigens wel vermeld staat bij paypal en volgens mij worden die gegevens overgenomen als je bestelt?). Ik zal je in ieder geval het huisnummer dm'en, mocht het daardoor fout zijn gegaan.

En daarna mag hij opnieuw verzonden worden, hopelijk gaat het dan wel goed ;)
Hoi, ik zie inderdaad dat er geen huisnummer bij je shipping address staat. Deze is nu toegevoegd en je bestelling wordt opnieuw verzonden met hetzelfde ordernummer. ;) Zou je zelf nog even willen kijken hoe het adres in je BG-account staat en indien nodig het adres daar aanpassen? :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')