Hoi even een vraagje de led strips zouden verstuurd zijn klopt het dat ik daar geen verzendbevestiging van krijg?quote:Op maandag 11 januari 2016 04:15 schreef Banggood het volgende:
[..]
Geen probleem De strips waren de afgelopen dagen niet op voorraad, maar vanaf vandaag weer wel dus ze gaan vandaag (of uiterlijk morgen) hier de deur uit!
Hoi, ik stuur je de trackingcode per DMquote:Op maandag 18 januari 2016 16:50 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Hoi even een vraagje de led strips zouden verstuurd zijn klopt het dat ik daar geen verzendbevestiging van krijg?
Is maar een kleinigheidje maar denk check het toch ff
Helemaal top weerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM
Mij ook?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM
Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 04:59 schreef Paul59 het volgende:
Beste Banggood,
Tijdens de "Zak van Sinterklaas"-actie heb ik op 19 november jl. de Nitecore MH20 zaklamp met korting besteld uit het EU-magazijn. Order nr. is 10238992. Op 20 november kreeg ik al bericht dat de zaklamp was verzonden. Ondanks de genoemde bezorgtermijn van 5 tot 7 werkdagen was het ding er met kerst nog niet (jammer, het was een kerstcadeau voor mezelf), maar zelfs precies twee maanden na de bestelling is de lamp nog steeds niet hier aangekomen.
Omdat de keuze voor verzending (volgens mij) standaard op B2C (¤0,16) stond en al mijn bestellingen in China tot dan toe gratis waren verzonden (van Xiaomi usb-ventilatoren tot een SJCAM 4000), had ik niet gedacht aan de mogelijkheid van track & trace.
Onze buren, voor wie we af en toe ook post opvangen als zij niet thuis zijn, hebben niets voor ons ontvangen. Sowieso passen pakketjes van dat formaat makkelijk in onze standaard groene buitenbus. Bij navraag (in december en in januari) bij de dichtstbijzijnde postagentschappen (AH en Primera) konden ze niks voor me doen zonder T&T-code. Wel wisten ze te vertellen dat niet-opgehaald pakketten na drie weken werden teruggestuurd.
Mijn vraag: kun jij nakijken/navragen of de Nitecore MH20 inderdaad weer naar Banggood EU/CN is teruggestuurd? Bij voorbaat dank voor de moeite.
Voor de duidelijkheid: dit is mijn eerste bericht hier, maar ik ben ruim een half jaar een tevreden Banggood-klant. Van een stuk of 50 bestellingen is dit de eerste die niet is aangekomen. Alle lof voor de dames en heren van PostNL die bijna wekelijks en soms zelfs dagelijks weer een grijs pakketje kwamen brengen. Lof ook voor de klantenservice van Banggood, die nadat een andere bestelde zaklamp niet meer voorradig bleek te zijn, vorige week een heel aantrekkelijk alternatief heeft aangeboden dat (lesje geleerd) met track & trace is verzonden ;-)
Hi, daar is helemaal niet zinnigs over te zeggen. Ik heb begrepen dat veel klanten vorige week bestellingen binnekregen die er heel kort over hebben gedaan, maar het kan ook zomaar een paar weken duren.. Ik zal voor je duimen en ik wens je alvast een fijne vakantie!quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:49 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb net een paar zonnebrillen voor mijn vakantie besteld. Hoe groot is de kans dat ik ze op 2 februari binnen heb?
Had je een bom besteld?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01
Ik zit op jullie website te kijken, welke methode moet ik selecteren om een pakketje te versturen met tracking, zonder bezorging aan de deur en met afhaalbericht?quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken!
Dank je wel voor je reactie. Ik maak graag gebruik van je aanbod van een refund - het wordt steeds moeilijker om m'n vrouw ervan te overtuigen dat ik al die zaklampen die ik ondertussen bij jullie gekocht heb ook echt allemaal nodig hebquote:Op donderdag 21 januari 2016 03:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken!
Hoi! In dat geval kun je het beste kiezen voor Standard shipping met tracking number. De verzending is dan gratis, maar je betaalt dan wel ong. ¤1,50 voor de tracking. Pakketjes met tracking worden sinds enkele maanden (normaal gesproken) niet meer thuis afgeleverd, maar bij een PostNL-afhaalloket in de buurt. Daar krijg je dan bericht over, en mochten ze je desondanks niet berichten, dan kun je aan de tracking ook zien wanneer je pakketje daar is afgeleverd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:14 schreef help1 het volgende:
[..]
Ik zit op jullie website te kijken, welke methode moet ik selecteren om een pakketje te versturen met tracking, zonder bezorging aan de deur en met afhaalbericht?
Omdat ik overdag niet thuis ben heeft het aanbellen toch geen zin en afleveren aan de buren zie ik zelf niet echt zitten. Wat zou jij mij adviseren?
Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken!quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:13 schreef Paul59 het volgende:
[..]
Dank je wel voor je reactie. Ik maak graag gebruik van je aanbod van een refund - het wordt steeds moeilijker om m'n vrouw ervan te overtuigen dat ik al die zaklampen die ik ondertussen bij jullie gekocht heb ook echt allemaal nodig heb
Ow da's niet zo mooi.. Dank je voor het laten weten en houd me ajb op de hoogte!quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01
Hartelijk dank 👍🏼quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken!
Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug.
Ontvangen na 10 dagen, top service!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok, we gaan je een nieuw exemplaar toesturen.
Ik heb vanochtend bericht ontvangen van customerservice Banggood en van PayPal dat het geld teruggestort is, dus het is helemaal goed gekomen. Bedankt!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken!
Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:39 schreef tomthelong het volgende:
[..]
Ontvangen na 10 dagen, top service!
quote:Op maandag 25 januari 2016 13:07 schreef Paul59 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend bericht ontvangen van customerservice Banggood en van PayPal dat het geld teruggestort is, dus het is helemaal goed gekomen. Bedankt!
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01
Onderzoek heeft niks opgeleverd. Ze zijn het kwijtquote:Op vrijdag 22 januari 2016 04:48 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ow da's niet zo mooi.. Dank je voor het laten weten en houd me ajb op de hoogte!
Hoi, erg vervelend dat je pakketje kwijt is geraakt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Onderzoek heeft niks opgeleverd. Ze zijn het kwijt
Dankje! Dat is altijd leuk om te horen!quote:Op donderdag 28 januari 2016 03:45 schreef frietenstamp het volgende:
Sorry, kom even je topic vervuilen. Wat een toffe klantenservice heb je hier gemaakt. Krijg er gewoon zin van om bij Banggood te bestellen al heb ik niets nodig.
Inmiddels staat de status al meer dan een week op aangekomen in land van herkomst... Hoe lang gaat dat duren?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De camera is opgestuurd. Wil je voor mij de status in de gaten houden? Hij is verstuurd met T&T. Binnen welke termijn kan ik mijn gerepareerde camera terug ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |