abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_159204664
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 04:15 schreef Banggood het volgende:

[..]

Geen probleem :) De strips waren de afgelopen dagen niet op voorraad, maar vanaf vandaag weer wel dus ze gaan vandaag (of uiterlijk morgen) hier de deur uit!
Hoi even een vraagje de led strips zouden verstuurd zijn klopt het dat ik daar geen verzendbevestiging van krijg?
Is maar een kleinigheidje maar denk check het toch ff O-)
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
  CHI shopkeeper dinsdag 19 januari 2016 @ 03:40:17 #227
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159220132
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:50 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

Hoi even een vraagje de led strips zouden verstuurd zijn klopt het dat ik daar geen verzendbevestiging van krijg?
Is maar een kleinigheidje maar denk check het toch ff O-)
Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM :)
pi_159220434
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM :)
Helemaal top weer ;)
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_159222763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM :)
Mij ook? :)
FR1908
  CHI shopkeeper dinsdag 19 januari 2016 @ 10:40:59 #230
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159223052
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:24 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Mij ook? :)
Verstuurd ;)
pi_159247045
Beste Banggood,

Tijdens de "Zak van Sinterklaas"-actie heb ik op 19 november jl. de Nitecore MH20 zaklamp met korting besteld uit het EU-magazijn. Order nr. is 10238992. Op 20 november kreeg ik al bericht dat de zaklamp was verzonden. Ondanks de genoemde bezorgtermijn van 5 tot 7 werkdagen was het ding er met kerst nog niet (jammer, het was een kerstcadeau voor mezelf), maar zelfs precies twee maanden na de bestelling is de lamp nog steeds niet hier aangekomen.

Omdat de keuze voor verzending (volgens mij) standaard op B2C (¤0,16) stond en al mijn bestellingen in China tot dan toe gratis waren verzonden (van Xiaomi usb-ventilatoren tot een SJCAM 4000), had ik niet gedacht aan de mogelijkheid van track & trace.

Onze buren, voor wie we af en toe ook post opvangen als zij niet thuis zijn, hebben niets voor ons ontvangen. Sowieso passen pakketjes van dat formaat makkelijk in onze standaard groene buitenbus. Bij navraag (in december en in januari) bij de dichtstbijzijnde postagentschappen (AH en Primera) konden ze niks voor me doen zonder T&T-code. Wel wisten ze te vertellen dat niet-opgehaald pakketten na drie weken werden teruggestuurd.

Mijn vraag: kun jij nakijken/navragen of de Nitecore MH20 inderdaad weer naar Banggood EU/CN is teruggestuurd? Bij voorbaat dank voor de moeite.

Voor de duidelijkheid: dit is mijn eerste bericht hier, maar ik ben ruim een half jaar een tevreden Banggood-klant. Van een stuk of 50 bestellingen is dit de eerste die niet is aangekomen. Alle lof voor de dames en heren van PostNL die bijna wekelijks en soms zelfs dagelijks weer een grijs pakketje kwamen brengen. Lof ook voor de klantenservice van Banggood, die nadat een andere bestelde zaklamp niet meer voorradig bleek te zijn, vorige week een heel aantrekkelijk alternatief heeft aangeboden dat (lesje geleerd) met track & trace is verzonden ;-)
pi_159249568
Ik heb net een paar zonnebrillen voor mijn vakantie besteld. Hoe groot is de kans dat ik ze op 2 februari binnen heb? :P
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  CHI shopkeeper donderdag 21 januari 2016 @ 03:58:17 #233
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159273123
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 04:59 schreef Paul59 het volgende:
Beste Banggood,

Tijdens de "Zak van Sinterklaas"-actie heb ik op 19 november jl. de Nitecore MH20 zaklamp met korting besteld uit het EU-magazijn. Order nr. is 10238992. Op 20 november kreeg ik al bericht dat de zaklamp was verzonden. Ondanks de genoemde bezorgtermijn van 5 tot 7 werkdagen was het ding er met kerst nog niet (jammer, het was een kerstcadeau voor mezelf), maar zelfs precies twee maanden na de bestelling is de lamp nog steeds niet hier aangekomen.

Omdat de keuze voor verzending (volgens mij) standaard op B2C (¤0,16) stond en al mijn bestellingen in China tot dan toe gratis waren verzonden (van Xiaomi usb-ventilatoren tot een SJCAM 4000), had ik niet gedacht aan de mogelijkheid van track & trace.

Onze buren, voor wie we af en toe ook post opvangen als zij niet thuis zijn, hebben niets voor ons ontvangen. Sowieso passen pakketjes van dat formaat makkelijk in onze standaard groene buitenbus. Bij navraag (in december en in januari) bij de dichtstbijzijnde postagentschappen (AH en Primera) konden ze niks voor me doen zonder T&T-code. Wel wisten ze te vertellen dat niet-opgehaald pakketten na drie weken werden teruggestuurd.

Mijn vraag: kun jij nakijken/navragen of de Nitecore MH20 inderdaad weer naar Banggood EU/CN is teruggestuurd? Bij voorbaat dank voor de moeite.

Voor de duidelijkheid: dit is mijn eerste bericht hier, maar ik ben ruim een half jaar een tevreden Banggood-klant. Van een stuk of 50 bestellingen is dit de eerste die niet is aangekomen. Alle lof voor de dames en heren van PostNL die bijna wekelijks en soms zelfs dagelijks weer een grijs pakketje kwamen brengen. Lof ook voor de klantenservice van Banggood, die nadat een andere bestelde zaklamp niet meer voorradig bleek te zijn, vorige week een heel aantrekkelijk alternatief heeft aangeboden dat (lesje geleerd) met track & trace is verzonden ;-)
Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe :P ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken! :)
  CHI shopkeeper donderdag 21 januari 2016 @ 04:01:17 #234
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159273133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:49 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb net een paar zonnebrillen voor mijn vakantie besteld. Hoe groot is de kans dat ik ze op 2 februari binnen heb? :P
Hi, daar is helemaal niet zinnigs over te zeggen. ;) Ik heb begrepen dat veel klanten vorige week bestellingen binnekregen die er heel kort over hebben gedaan, maar het kan ook zomaar een paar weken duren.. Ik zal voor je duimen en ik wens je alvast een fijne vakantie! ;)
pi_159279736
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01 ;(
pi_159280210
quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01 ;(
Had je een bom besteld?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_159281967
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 03:58 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe :P ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken! :)
Ik zit op jullie website te kijken, welke methode moet ik selecteren om een pakketje te versturen met tracking, zonder bezorging aan de deur en met afhaalbericht?

Omdat ik overdag niet thuis ben heeft het aanbellen toch geen zin en afleveren aan de buren zie ik zelf niet echt zitten. Wat zou jij mij adviseren?
pi_159287732
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 03:58 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe :P ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken! :)
Dank je wel voor je reactie. Ik maak graag gebruik van je aanbod van een refund - het wordt steeds moeilijker om m'n vrouw ervan te overtuigen dat ik al die zaklampen die ik ondertussen bij jullie gekocht heb ook echt allemaal nodig heb O-)
  CHI shopkeeper vrijdag 22 januari 2016 @ 02:28:31 #239
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159298438
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:14 schreef help1 het volgende:

[..]

Ik zit op jullie website te kijken, welke methode moet ik selecteren om een pakketje te versturen met tracking, zonder bezorging aan de deur en met afhaalbericht?

Omdat ik overdag niet thuis ben heeft het aanbellen toch geen zin en afleveren aan de buren zie ik zelf niet echt zitten. Wat zou jij mij adviseren?
Hoi! In dat geval kun je het beste kiezen voor Standard shipping met tracking number. De verzending is dan gratis, maar je betaalt dan wel ong. ¤1,50 voor de tracking. Pakketjes met tracking worden sinds enkele maanden (normaal gesproken) niet meer thuis afgeleverd, maar bij een PostNL-afhaalloket in de buurt. Daar krijg je dan bericht over, en mochten ze je desondanks niet berichten, dan kun je aan de tracking ook zien wanneer je pakketje daar is afgeleverd. :)
  CHI shopkeeper vrijdag 22 januari 2016 @ 02:29:06 #240
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159298443
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:13 schreef Paul59 het volgende:

[..]

Dank je wel voor je reactie. Ik maak graag gebruik van je aanbod van een refund - het wordt steeds moeilijker om m'n vrouw ervan te overtuigen dat ik al die zaklampen die ik ondertussen bij jullie gekocht heb ook echt allemaal nodig heb O-)
Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken! ;)

Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Banggood op 22-01-2016 04:28:29 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 22 januari 2016 @ 04:48:20 #241
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159298964
quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01 ;(
Ow da's niet zo mooi.. :N Dank je voor het laten weten en houd me ajb op de hoogte!
pi_159300327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 02:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken! ;)

Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug. :)
Hartelijk dank 👍🏼
pi_159324385
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 02:41 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ok, we gaan je een nieuw exemplaar toesturen. ;)
Ontvangen na 10 dagen, top service!
pi_159379207
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 02:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken! ;)

Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug. :)
Ik heb vanochtend bericht ontvangen van customerservice Banggood en van PayPal dat het geld teruggestort is, dus het is helemaal goed gekomen. Bedankt!
  CHI shopkeeper dinsdag 26 januari 2016 @ 03:09:52 #245
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159399976
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:39 schreef tomthelong het volgende:

[..]

Ontvangen na 10 dagen, top service!
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:07 schreef Paul59 het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend bericht ontvangen van customerservice Banggood en van PayPal dat het geld teruggestort is, dus het is helemaal goed gekomen. Bedankt!
*O* *O*
pi_159436184
quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01 ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 04:48 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ow da's niet zo mooi.. :N Dank je voor het laten weten en houd me ajb op de hoogte!
Onderzoek heeft niks opgeleverd. Ze zijn het kwijt ;(
  CHI shopkeeper donderdag 28 januari 2016 @ 03:19:31 #247
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159457377
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

[..]

Onderzoek heeft niks opgeleverd. Ze zijn het kwijt ;(
Hoi, erg vervelend dat je pakketje kwijt is geraakt. :'(
Ik kan je in dit geval gelukkig een resend/refund aanbieden. :) Ik heb daar alleen wel even een bewijsje voor nodig, in de vorm van bijvoorbeeld een berichtje van PostNL aan jou waarin zij aangeven dat het pakketje kwijt is geraakt. Zou je me daarvan een screenshot o.i.d. kunnen sturen per PM?
  donderdag 28 januari 2016 @ 03:45:14 #248
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_159457409
Sorry, kom even je topic vervuilen. Wat een toffe klantenservice heb je hier gemaakt. Krijg er gewoon zin van om bij Banggood te bestellen al heb ik niets nodig. ^O^
  CHI shopkeeper donderdag 28 januari 2016 @ 03:52:49 #249
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159457411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 03:45 schreef frietenstamp het volgende:
Sorry, kom even je topic vervuilen. Wat een toffe klantenservice heb je hier gemaakt. Krijg er gewoon zin van om bij Banggood te bestellen al heb ik niets nodig. ^O^
Dankje! Dat is altijd leuk om te horen! :D
*O* *O* *O*
  vrijdag 29 januari 2016 @ 18:48:52 #250
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159498437
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

De camera is opgestuurd. Wil je voor mij de status in de gaten houden? Hij is verstuurd met T&T. Binnen welke termijn kan ik mijn gerepareerde camera terug ontvangen?
Inmiddels staat de status al meer dan een week op aangekomen in land van herkomst... Hoe lang gaat dat duren?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')