abonnement Unibet Coolblue
pi_159033485
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 02:41 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ok, we gaan je een nieuw exemplaar toesturen. ;)
Thanks :)
pi_159034200
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:27 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb je order bekeken, en volgens je trackingnummer (die ik je per DM toestuur) is je pakketje succesvol afgeleverd. Zou je met die code nog eens contact kunnen opnemen met PostNL en even vragen wat ze daarvan weten? Wellicht kunnen ze je dan meer vertellen.
Ik hoor dan graag van je wat daar het resultaat van is! :)
Hee Thomas, nog steeds niks ontvangen. Ik denk dat er iets in 't verzendproces mis is gegaan :{
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_159035109
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:54 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hee Thomas, nog steeds niks ontvangen. Ik denk dat er iets in 't verzendproces mis is gegaan :{
Contacteer PostNL even. Als de tracking aangeeft dat het succesvol is bezorgd kan Banggood weing voor je doen, en ligt de fout bij PostNL.
FR1908
  CHI shopkeeper dinsdag 12 januari 2016 @ 11:02:48 #204
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159036232
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 08:54 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Hee Thomas, nog steeds niks ontvangen. Ik denk dat er iets in 't verzendproces mis is gegaan :{
Hi, gaat het om 10601106?
pi_159046957
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 09:56 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Contacteer PostNL even. Als de tracking aangeeft dat het succesvol is bezorgd kan Banggood weing voor je doen, en ligt de fout bij PostNL.
Geen tracking bij 't pakketje, bij PostNL hebben ze niks liggen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 11:02 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, gaat het om 10601106?
Yup!
"If you're not a manc, you're a wank"
  CHI shopkeeper woensdag 13 januari 2016 @ 02:55:51 #206
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159060697
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 18:33 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Geen tracking bij 't pakketje, bij PostNL hebben ze niks liggen.

[..]

Yup!
Hoi, we gaan de magneetjes opnieuw opsturen!
pi_159062261
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 02:55 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, we gaan de magneetjes opnieuw opsturen!
Toppie, dank je!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_159063374
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 02:10 schreef Banggood het volgende:

[..]

Dank je voor je begrip en ik ga direct de punten over laten maken op je account. Ik hoop dat PostNL haar verantwoordelijkheid alsnog neemt en dat er iets van een vergoeding voor je in zit. Ik wens je in ieder geval veel succes!
Nu zeggen ze weer dat ik bij jullie moet zijn :')


Ik heb hier geen zin meer in, ik wil gewoon mijn geld terug hebben. Laat die power bank maar zitten.
FR1908
  woensdag 13 januari 2016 @ 13:39:09 #209
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159067505
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 08:14 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, jammer dat we er niet uitkomen zo, maar dit is wel het maximaal mogelijke. Ik zie dat de resend inderdaad minder dan 180 dagen terug is verstuurd, maar wel langer dan 90 dagen geleden, en dat betekent normaal gesproken dat de volledige verzendkosten voor jouw rekening zijn, dus om die reden denk ik dat je niet ontevreden hoeft te zijn met de helft. Dit staat gewoon beschreven in onze voorwaarden, en ik begrijp dan ook niet helemaal wat voor juridische stappen je van plan bent te zetten. Hier onze voorwaarden m.b.t. garantie: http://www.banggood.com/help-search-k-?search=return+policy
Ik vind het vervelend voor je dat je de camera niet hebt kunnen gebruiken zoals bedoeld, maar onze regels zijn wat dit soort zaken betreft wel gewoon heel duidelijk.
Mijn aanbod staat nog wel steeds, dus mocht je daar alsnog gebruik van willen maken dan hoor ik dat graag van je!
De camera is opgestuurd. Wil je voor mij de status in de gaten houden? Hij is verstuurd met T&T. Binnen welke termijn kan ik mijn gerepareerde camera terug ontvangen?
  woensdag 13 januari 2016 @ 14:21:13 #210
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159068679
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 10:30 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Nu zeggen ze weer dat ik bij jullie moet zijn :')
[ afbeelding ]

Ik heb hier geen zin meer in, ik wil gewoon mijn geld terug hebben. Laat die power bank maar zitten.
De verzender zal inderdaad een klacht in moeten dienen een ontvanger kan/mag dat niet (helaas).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  CHI shopkeeper donderdag 14 januari 2016 @ 07:10:45 #211
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159090886
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 10:30 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Nu zeggen ze weer dat ik bij jullie moet zijn :')
[ afbeelding ]

Ik heb hier geen zin meer in, ik wil gewoon mijn geld terug hebben. Laat die power bank maar zitten.
Hoi, ik heb het bericht van PostNL gelezen. Erg realistisch om de bezorger te vragen of ie zich een specifiek pakketje van een maand geleden kan herinneren. :')
Ik heb n.a.v. dit bericht nogmaals mijn collega gesproken, en we gaan het zo doen:
Ik heb PostNL gecontact en ze gevraagd hun verantwoordelijkheid te nemen en jou te conpenseren. Ik wacht nu hun reactie op mijn bericht af. Als die negatief is dan gaan we je toch een nieuwe powerbank toesturen. :)
Dat doen we éénmalig (omdat PostNL dit dus eigenlijk hoort op te lossen), maar dan heb je in ieder geval toch een goede oplossing. ;)
Je hoort het van me als ik meer weet!
  CHI shopkeeper donderdag 14 januari 2016 @ 07:12:56 #212
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159090900
quote:
1s.gif Op woensdag 13 januari 2016 14:21 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De verzender zal inderdaad een klacht in moeten dienen een ontvanger kan/mag dat niet (helaas).
Ik zag het inderdaad, en ze zijn ook zo goed bereikbaar. :')
  CHI shopkeeper donderdag 14 januari 2016 @ 07:16:19 #213
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159090915
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

De camera is opgestuurd. Wil je voor mij de status in de gaten houden? Hij is verstuurd met T&T. Binnen welke termijn kan ik mijn gerepareerde camera terug ontvangen?
Hoi, zou je mij per DM/PM je trackingnummer kunnen doorsturen? Wat betreft de termijn: dat is een beetje lastig te zeggen omdat dit o.a. afhankelijk is van hoe lang de camera onderweg is en de aard van het probleem. Wij sturen de camera door naar de fabriek en als ze er daar mee klaar zijn komt ie weer onze kant op. Ik kan daar dus helaas lastig iets over zeggen. We contacten je sowieso voor we de camera terugsturen, en hopelijk ben je dan nog in het buitenland. In dat geval sturen we em naar je tijdelijke adres aldaar. :)
pi_159092491
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 07:10 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb het bericht van PostNL gelezen. Erg realistisch om de bezorger te vragen of ie zich een specifiek pakketje van een maand geleden kan herinneren. :')
Ik heb n.a.v. dit bericht nogmaals mijn collega gesproken, en we gaan het zo doen:
Ik heb PostNL gecontact en ze gevraagd hun verantwoordelijkheid te nemen en jou te conpenseren. Ik wacht nu hun reactie op mijn bericht af. Als die negatief is dan gaan we je toch een nieuwe powerbank toesturen. :)
Dat doen we éénmalig (omdat PostNL dit dus eigenlijk hoort op te lossen), maar dan heb je in ieder geval toch een goede oplossing. ;)
Je hoort het van me als ik meer weet!
Geweldig, dit is heel fijn om te weten ^O^. Dus dit verhaal hoeft niet perse te eindigen met een negatief staartje, heel erg gerustellend van jullie kant mocht PostNL hier zielig over gaan doen. Denk dat ik dan nog vaker met geruststellende gedachten bij Banggood ga bestellen (mijn eerste keer dit). Dank je wel voor de moeite, Thomas! Kan je mij alsjeblieft een PM sturen of mij quoten in dit topic (met persoonlijke gegevens dan afgeschermd natuurlijk) zodra je antwoord hebt?
FR1908
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:12:30 #215
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159092581
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 07:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, zou je mij per DM/PM je trackingnummer kunnen doorsturen? Wat betreft de termijn: dat is een beetje lastig te zeggen omdat dit o.a. afhankelijk is van hoe lang de camera onderweg is en de aard van het probleem. Wij sturen de camera door naar de fabriek en als ze er daar mee klaar zijn komt ie weer onze kant op. Ik kan daar dus helaas lastig iets over zeggen. We contacten je sowieso voor we de camera terugsturen, en hopelijk ben je dan nog in het buitenland. In dat geval sturen we em naar je tijdelijke adres aldaar. :)
Ik heb daar geen tijdelijk adres. Ik reis daar van dag tot dag naar een andere locatie.
  CHI shopkeeper vrijdag 15 januari 2016 @ 02:13:01 #216
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159115952
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:12 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik heb daar geen tijdelijk adres. Ik reis daar van dag tot dag naar een andere locatie.
Hoi, ik snap em. Dan wordt het dus naar Nederland sturen en is het inderdaad balen dat je er weer geen gebruik van kunt maken. Na reparatie word je gecontact door mijn collega over waarheen en wanneer we de camera terug moeten sturen.
Hoewel helaas zonder camera, wens ik je toch een goede reis!
  CHI shopkeeper vrijdag 15 januari 2016 @ 03:09:35 #217
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159116350
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:06 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Geweldig, dit is heel fijn om te weten ^O^. Dus dit verhaal hoeft niet perse te eindigen met een negatief staartje, heel erg gerustellend van jullie kant mocht PostNL hier zielig over gaan doen. Denk dat ik dan nog vaker met geruststellende gedachten bij Banggood ga bestellen (mijn eerste keer dit). Dank je wel voor de moeite, Thomas! Kan je mij alsjeblieft een PM sturen of mij quoten in dit topic (met persoonlijke gegevens dan afgeschermd natuurlijk) zodra je antwoord hebt?
Top, daar doen we het voor. ;)
PostNL geeft toe dat de fout bij hun (bezorger) ligt, maar gaan niet vergoeden. Om die reden heb ik net een resend voor je in orde laten maken, dus je powerbank gaat hier vandaag de deur uit. :) Je ordernummer blijft hetzelfde en per mail ontvang je automatisch een nieuw trackingnummer. Mocht je deze nou over een paar dagen nog niet hebben ontvangen, laat het me dan even weten.

Nog even over deze situatie: dit is de enige keer dat we dit op deze manier doen, omdat misschien anders straks ook klanten die wel iets hebben ontvangen zeggen dat ze niets hebben gehad, en die situatie willen we uiteraard vermijden.
Gelukkig loopt het voor jou nu goed af en ik hoop dat je nog lang Banggood-klant blijft! ;)
pi_159119972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 03:09 schreef Banggood het volgende:

[..]

Top, daar doen we het voor. ;)
PostNL geeft toe dat de fout bij hun (bezorger) ligt, maar gaan niet vergoeden. Om die reden heb ik net een resend voor je in orde laten maken, dus je powerbank gaat hier vandaag de deur uit. :) Je ordernummer blijft hetzelfde en per mail ontvang je automatisch een nieuw trackingnummer. Mocht je deze nou over een paar dagen nog niet hebben ontvangen, laat het me dan even weten.

Nog even over deze situatie: dit is de enige keer dat we dit op deze manier doen, omdat misschien anders straks ook klanten die wel iets hebben ontvangen zeggen dat ze niets hebben gehad, en die situatie willen we uiteraard vermijden.
Gelukkig loopt het voor jou nu goed af en ik hoop dat je nog lang Banggood-klant blijft! ;)
Wat leuk dat PostNL dat niet durft te zeggen, dat tuig daar zouden nog contact met mij opnemen :D
Konden ze qua klantenservice maar wat leren van Banggood.
Superbedankt voor de moeite! _O_ Er kwam een glimlach vanochtend op mijn gezicht.

Als ik na een tijdje nog geen trackingnummer heb gekregen, geef ik nog een gil. Ben enorm blij! _O_
FR1908
pi_159121170
Is er IETS van het bloemenzaad echt? :P
http://www.banggood.com/Wholesale-Seeds-c-2499.html
  CHI shopkeeper maandag 18 januari 2016 @ 04:35:59 #220
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159194488
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 12:29 schreef Gebruikersna het volgende:
Is er IETS van het bloemenzaad echt? :P
http://www.banggood.com/Wholesale-Seeds-c-2499.html
Hoi, voor zover ik weet is het allemaal gewoon echt ja. Heb je twijfels/vragen over een specifieke soort? :)
  CHI shopkeeper maandag 18 januari 2016 @ 04:36:38 #221
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159194491
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 11:28 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Wat leuk dat PostNL dat niet durft te zeggen, dat tuig daar zouden nog contact met mij opnemen :D
Konden ze qua klantenservice maar wat leren van Banggood.
Superbedankt voor de moeite! _O_ Er kwam een glimlach vanochtend op mijn gezicht.

Als ik na een tijdje nog geen trackingnummer heb gekregen, geef ik nog een gil. Ben enorm blij! _O_
*O* *O*
pi_159194607
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 04:35 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, voor zover ik weet is het allemaal gewoon echt ja. Heb je twijfels/vragen over een specifieke soort? :)
Regenboogrozen, paarse tomaten (ok, ik weet dat die bestaan maar niet zo fluorpaars), bonsaizaad, gele aardbeien... ik weet dat het China is maar dit ziet er toch aardig Fukushima-achtig uit :@

bijvoorbeeld ziet er aardig Photoshop-achtig uit, zeker omdat het origineel niet bepaald lastig te vinden is :P http://farm1.staticflickr.com/247/517716589_2d944546e2_z.jpg

Primula's en viooltjes geloof ik wel, maar vooral de apartere/ kleurige dingen zoals deze:
http://www.banggood.com/1(...)-Seeds-p-991003.html
  CHI shopkeeper maandag 18 januari 2016 @ 08:27:21 #223
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159195126
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 06:06 schreef Gebruikersna het volgende:

[..]

Regenboogrozen, paarse tomaten (ok, ik weet dat die bestaan maar niet zo fluorpaars), bonsaizaad, gele aardbeien... ik weet dat het China is maar dit ziet er toch aardig Fukushima-achtig uit :@

[ afbeelding ] bijvoorbeeld ziet er aardig Photoshop-achtig uit, zeker omdat het origineel niet bepaald lastig te vinden is :P http://farm1.staticflickr.com/247/517716589_2d944546e2_z.jpg

Primula's en viooltjes geloof ik wel, maar vooral de apartere/ kleurige dingen zoals deze:
http://www.banggood.com/1(...)-Seeds-p-991003.html
Haha, ja die heeft een beetje een ongezond kleurtje inderdaad :P
Ik heb contact opgenomen met de productmanager, maar die weet ook niet of alles klopt, omdat het lastig is om elke soort te proberen (al hebben we hier op het dak van het kantoor wel een grote moestuin, maar die is van een groepje bejaarden dat ook op het dak woont ;) ).
De foto's en beschrijvingen worden vaak kant en klaar door de leverancier aangeleverd en dan aan het assortiment toegevoegd, dus zo kan het zijn dat er wat geks tussenzit.

Om dus een lang verhaal kort te maken: ik kan je helaas niet vertellen wat wel exact volgens het plaatje de grond uitkomt en wat niet. Je kan natuurlijk altijd op de avontuurlijke tour gaan en eens wat proberen! :P
pi_159195305
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 08:27 schreef Banggood het volgende:

[..]

Haha, ja die heeft een beetje een ongezond kleurtje inderdaad :P
Ik heb contact opgenomen met de productmanager, maar die weet ook niet of alles klopt, omdat het lastig is om elke soort te proberen (al hebben we hier op het dak van het kantoor wel een grote moestuin, maar die is van een groepje bejaarden dat ook op het dak woont ;) ).
De foto's en beschrijvingen worden vaak kant en klaar door de leverancier aangeleverd en dan aan het assortiment toegevoegd, dus zo kan het zijn dat er wat geks tussenzit.

Om dus een lang verhaal kort te maken: ik kan je helaas niet vertellen wat wel exact volgens het plaatje de grond uitkomt en wat niet. Je kan natuurlijk altijd op de avontuurlijke tour gaan en eens wat proberen! :P
Bedankt :) Ik heb al verschillende dingen van ebay en aliexpress geprobeerd, maar tot nu toe kwam het of niet aan, of niet uit, of binnen een maand stond heel de tuin vol met weelderige bossen :')

Ik probeer het graag uit, maar dan wil ik ook wel iets wat hier in Nederland niet zo gewoon is. Ook zonder photoshop lijkt me dat China genoeg mooie flora moet hebben. :P
  CHI shopkeeper maandag 18 januari 2016 @ 09:47:51 #225
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159195894
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 08:54 schreef Gebruikersna het volgende:

[..]

Bedankt :) Ik heb al verschillende dingen van ebay en aliexpress geprobeerd, maar tot nu toe kwam het of niet aan, of niet uit, of binnen een maand stond heel de tuin vol met weelderige bossen :')

Ik probeer het graag uit, maar dan wil ik ook wel iets wat hier in Nederland niet zo gewoon is. Ook zonder photoshop lijkt me dat China genoeg mooie flora moet hebben. :P
Ik heb nog even kort rondgekeken en het lijkt er een beetje op dat als Google het kent, het wel redelijk klopt. Dan is het alleen wel de vraag of ze ook uitkomen natuurlijk ;)
pi_159204664
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 04:15 schreef Banggood het volgende:

[..]

Geen probleem :) De strips waren de afgelopen dagen niet op voorraad, maar vanaf vandaag weer wel dus ze gaan vandaag (of uiterlijk morgen) hier de deur uit!
Hoi even een vraagje de led strips zouden verstuurd zijn klopt het dat ik daar geen verzendbevestiging van krijg?
Is maar een kleinigheidje maar denk check het toch ff O-)
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
  CHI shopkeeper dinsdag 19 januari 2016 @ 03:40:17 #227
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159220132
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 16:50 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

Hoi even een vraagje de led strips zouden verstuurd zijn klopt het dat ik daar geen verzendbevestiging van krijg?
Is maar een kleinigheidje maar denk check het toch ff O-)
Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM :)
pi_159220434
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM :)
Helemaal top weer ;)
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_159222763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM :)
Mij ook? :)
FR1908
  CHI shopkeeper dinsdag 19 januari 2016 @ 10:40:59 #230
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159223052
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 januari 2016 10:24 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Mij ook? :)
Verstuurd ;)
pi_159247045
Beste Banggood,

Tijdens de "Zak van Sinterklaas"-actie heb ik op 19 november jl. de Nitecore MH20 zaklamp met korting besteld uit het EU-magazijn. Order nr. is 10238992. Op 20 november kreeg ik al bericht dat de zaklamp was verzonden. Ondanks de genoemde bezorgtermijn van 5 tot 7 werkdagen was het ding er met kerst nog niet (jammer, het was een kerstcadeau voor mezelf), maar zelfs precies twee maanden na de bestelling is de lamp nog steeds niet hier aangekomen.

Omdat de keuze voor verzending (volgens mij) standaard op B2C (¤0,16) stond en al mijn bestellingen in China tot dan toe gratis waren verzonden (van Xiaomi usb-ventilatoren tot een SJCAM 4000), had ik niet gedacht aan de mogelijkheid van track & trace.

Onze buren, voor wie we af en toe ook post opvangen als zij niet thuis zijn, hebben niets voor ons ontvangen. Sowieso passen pakketjes van dat formaat makkelijk in onze standaard groene buitenbus. Bij navraag (in december en in januari) bij de dichtstbijzijnde postagentschappen (AH en Primera) konden ze niks voor me doen zonder T&T-code. Wel wisten ze te vertellen dat niet-opgehaald pakketten na drie weken werden teruggestuurd.

Mijn vraag: kun jij nakijken/navragen of de Nitecore MH20 inderdaad weer naar Banggood EU/CN is teruggestuurd? Bij voorbaat dank voor de moeite.

Voor de duidelijkheid: dit is mijn eerste bericht hier, maar ik ben ruim een half jaar een tevreden Banggood-klant. Van een stuk of 50 bestellingen is dit de eerste die niet is aangekomen. Alle lof voor de dames en heren van PostNL die bijna wekelijks en soms zelfs dagelijks weer een grijs pakketje kwamen brengen. Lof ook voor de klantenservice van Banggood, die nadat een andere bestelde zaklamp niet meer voorradig bleek te zijn, vorige week een heel aantrekkelijk alternatief heeft aangeboden dat (lesje geleerd) met track & trace is verzonden ;-)
pi_159249568
Ik heb net een paar zonnebrillen voor mijn vakantie besteld. Hoe groot is de kans dat ik ze op 2 februari binnen heb? :P
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  CHI shopkeeper donderdag 21 januari 2016 @ 03:58:17 #233
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159273123
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 04:59 schreef Paul59 het volgende:
Beste Banggood,

Tijdens de "Zak van Sinterklaas"-actie heb ik op 19 november jl. de Nitecore MH20 zaklamp met korting besteld uit het EU-magazijn. Order nr. is 10238992. Op 20 november kreeg ik al bericht dat de zaklamp was verzonden. Ondanks de genoemde bezorgtermijn van 5 tot 7 werkdagen was het ding er met kerst nog niet (jammer, het was een kerstcadeau voor mezelf), maar zelfs precies twee maanden na de bestelling is de lamp nog steeds niet hier aangekomen.

Omdat de keuze voor verzending (volgens mij) standaard op B2C (¤0,16) stond en al mijn bestellingen in China tot dan toe gratis waren verzonden (van Xiaomi usb-ventilatoren tot een SJCAM 4000), had ik niet gedacht aan de mogelijkheid van track & trace.

Onze buren, voor wie we af en toe ook post opvangen als zij niet thuis zijn, hebben niets voor ons ontvangen. Sowieso passen pakketjes van dat formaat makkelijk in onze standaard groene buitenbus. Bij navraag (in december en in januari) bij de dichtstbijzijnde postagentschappen (AH en Primera) konden ze niks voor me doen zonder T&T-code. Wel wisten ze te vertellen dat niet-opgehaald pakketten na drie weken werden teruggestuurd.

Mijn vraag: kun jij nakijken/navragen of de Nitecore MH20 inderdaad weer naar Banggood EU/CN is teruggestuurd? Bij voorbaat dank voor de moeite.

Voor de duidelijkheid: dit is mijn eerste bericht hier, maar ik ben ruim een half jaar een tevreden Banggood-klant. Van een stuk of 50 bestellingen is dit de eerste die niet is aangekomen. Alle lof voor de dames en heren van PostNL die bijna wekelijks en soms zelfs dagelijks weer een grijs pakketje kwamen brengen. Lof ook voor de klantenservice van Banggood, die nadat een andere bestelde zaklamp niet meer voorradig bleek te zijn, vorige week een heel aantrekkelijk alternatief heeft aangeboden dat (lesje geleerd) met track & trace is verzonden ;-)
Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe :P ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken! :)
  CHI shopkeeper donderdag 21 januari 2016 @ 04:01:17 #234
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159273133
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 10:49 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb net een paar zonnebrillen voor mijn vakantie besteld. Hoe groot is de kans dat ik ze op 2 februari binnen heb? :P
Hi, daar is helemaal niet zinnigs over te zeggen. ;) Ik heb begrepen dat veel klanten vorige week bestellingen binnekregen die er heel kort over hebben gedaan, maar het kan ook zomaar een paar weken duren.. Ik zal voor je duimen en ik wens je alvast een fijne vakantie! ;)
pi_159279736
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01 ;(
pi_159280210
quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01 ;(
Had je een bom besteld?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_159281967
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 03:58 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe :P ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken! :)
Ik zit op jullie website te kijken, welke methode moet ik selecteren om een pakketje te versturen met tracking, zonder bezorging aan de deur en met afhaalbericht?

Omdat ik overdag niet thuis ben heeft het aanbellen toch geen zin en afleveren aan de buren zie ik zelf niet echt zitten. Wat zou jij mij adviseren?
pi_159287732
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 03:58 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe :P ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken! :)
Dank je wel voor je reactie. Ik maak graag gebruik van je aanbod van een refund - het wordt steeds moeilijker om m'n vrouw ervan te overtuigen dat ik al die zaklampen die ik ondertussen bij jullie gekocht heb ook echt allemaal nodig heb O-)
  CHI shopkeeper vrijdag 22 januari 2016 @ 02:28:31 #239
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159298438
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 15:14 schreef help1 het volgende:

[..]

Ik zit op jullie website te kijken, welke methode moet ik selecteren om een pakketje te versturen met tracking, zonder bezorging aan de deur en met afhaalbericht?

Omdat ik overdag niet thuis ben heeft het aanbellen toch geen zin en afleveren aan de buren zie ik zelf niet echt zitten. Wat zou jij mij adviseren?
Hoi! In dat geval kun je het beste kiezen voor Standard shipping met tracking number. De verzending is dan gratis, maar je betaalt dan wel ong. ¤1,50 voor de tracking. Pakketjes met tracking worden sinds enkele maanden (normaal gesproken) niet meer thuis afgeleverd, maar bij een PostNL-afhaalloket in de buurt. Daar krijg je dan bericht over, en mochten ze je desondanks niet berichten, dan kun je aan de tracking ook zien wanneer je pakketje daar is afgeleverd. :)
  CHI shopkeeper vrijdag 22 januari 2016 @ 02:29:06 #240
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159298443
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:13 schreef Paul59 het volgende:

[..]

Dank je wel voor je reactie. Ik maak graag gebruik van je aanbod van een refund - het wordt steeds moeilijker om m'n vrouw ervan te overtuigen dat ik al die zaklampen die ik ondertussen bij jullie gekocht heb ook echt allemaal nodig heb O-)
Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken! ;)

Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Banggood op 22-01-2016 04:28:29 ]
  CHI shopkeeper vrijdag 22 januari 2016 @ 04:48:20 #241
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159298964
quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01 ;(
Ow da's niet zo mooi.. :N Dank je voor het laten weten en houd me ajb op de hoogte!
pi_159300327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 02:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken! ;)

Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug. :)
Hartelijk dank 👍🏼
pi_159324385
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 02:41 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ok, we gaan je een nieuw exemplaar toesturen. ;)
Ontvangen na 10 dagen, top service!
pi_159379207
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 02:29 schreef Banggood het volgende:

[..]

Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken! ;)

Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug. :)
Ik heb vanochtend bericht ontvangen van customerservice Banggood en van PayPal dat het geld teruggestort is, dus het is helemaal goed gekomen. Bedankt!
  CHI shopkeeper dinsdag 26 januari 2016 @ 03:09:52 #245
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159399976
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 januari 2016 10:39 schreef tomthelong het volgende:

[..]

Ontvangen na 10 dagen, top service!
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 13:07 schreef Paul59 het volgende:

[..]

Ik heb vanochtend bericht ontvangen van customerservice Banggood en van PayPal dat het geld teruggestort is, dus het is helemaal goed gekomen. Bedankt!
*O* *O*
pi_159436184
quote:
4s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01 ;(
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 04:48 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ow da's niet zo mooi.. :N Dank je voor het laten weten en houd me ajb op de hoogte!
Onderzoek heeft niks opgeleverd. Ze zijn het kwijt ;(
  CHI shopkeeper donderdag 28 januari 2016 @ 03:19:31 #247
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159457377
quote:
1s.gif Op woensdag 27 januari 2016 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

[..]

Onderzoek heeft niks opgeleverd. Ze zijn het kwijt ;(
Hoi, erg vervelend dat je pakketje kwijt is geraakt. :'(
Ik kan je in dit geval gelukkig een resend/refund aanbieden. :) Ik heb daar alleen wel even een bewijsje voor nodig, in de vorm van bijvoorbeeld een berichtje van PostNL aan jou waarin zij aangeven dat het pakketje kwijt is geraakt. Zou je me daarvan een screenshot o.i.d. kunnen sturen per PM?
  donderdag 28 januari 2016 @ 03:45:14 #248
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_159457409
Sorry, kom even je topic vervuilen. Wat een toffe klantenservice heb je hier gemaakt. Krijg er gewoon zin van om bij Banggood te bestellen al heb ik niets nodig. ^O^
  CHI shopkeeper donderdag 28 januari 2016 @ 03:52:49 #249
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159457411
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2016 03:45 schreef frietenstamp het volgende:
Sorry, kom even je topic vervuilen. Wat een toffe klantenservice heb je hier gemaakt. Krijg er gewoon zin van om bij Banggood te bestellen al heb ik niets nodig. ^O^
Dankje! Dat is altijd leuk om te horen! :D
*O* *O* *O*
  vrijdag 29 januari 2016 @ 18:48:52 #250
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159498437
quote:
0s.gif Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

De camera is opgestuurd. Wil je voor mij de status in de gaten houden? Hij is verstuurd met T&T. Binnen welke termijn kan ik mijn gerepareerde camera terug ontvangen?
Inmiddels staat de status al meer dan een week op aangekomen in land van herkomst... Hoe lang gaat dat duren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')