Thanksquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok, we gaan je een nieuw exemplaar toesturen.
Hee Thomas, nog steeds niks ontvangen. Ik denk dat er iets in 't verzendproces mis is gegaanquote:Op donderdag 7 januari 2016 07:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je order bekeken, en volgens je trackingnummer (die ik je per DM toestuur) is je pakketje succesvol afgeleverd. Zou je met die code nog eens contact kunnen opnemen met PostNL en even vragen wat ze daarvan weten? Wellicht kunnen ze je dan meer vertellen.
Ik hoor dan graag van je wat daar het resultaat van is!
Contacteer PostNL even. Als de tracking aangeeft dat het succesvol is bezorgd kan Banggood weing voor je doen, en ligt de fout bij PostNL.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hee Thomas, nog steeds niks ontvangen. Ik denk dat er iets in 't verzendproces mis is gegaan
Hi, gaat het om 10601106?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Hee Thomas, nog steeds niks ontvangen. Ik denk dat er iets in 't verzendproces mis is gegaan
Geen tracking bij 't pakketje, bij PostNL hebben ze niks liggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:56 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Contacteer PostNL even. Als de tracking aangeeft dat het succesvol is bezorgd kan Banggood weing voor je doen, en ligt de fout bij PostNL.
Yup!quote:
Hoi, we gaan de magneetjes opnieuw opsturen!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:33 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Geen tracking bij 't pakketje, bij PostNL hebben ze niks liggen.
[..]
Yup!
Toppie, dank je!quote:Op woensdag 13 januari 2016 02:55 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, we gaan de magneetjes opnieuw opsturen!
Nu zeggen ze weer dat ik bij jullie moet zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dank je voor je begrip en ik ga direct de punten over laten maken op je account. Ik hoop dat PostNL haar verantwoordelijkheid alsnog neemt en dat er iets van een vergoeding voor je in zit. Ik wens je in ieder geval veel succes!
De camera is opgestuurd. Wil je voor mij de status in de gaten houden? Hij is verstuurd met T&T. Binnen welke termijn kan ik mijn gerepareerde camera terug ontvangen?quote:Op maandag 11 januari 2016 08:14 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, jammer dat we er niet uitkomen zo, maar dit is wel het maximaal mogelijke. Ik zie dat de resend inderdaad minder dan 180 dagen terug is verstuurd, maar wel langer dan 90 dagen geleden, en dat betekent normaal gesproken dat de volledige verzendkosten voor jouw rekening zijn, dus om die reden denk ik dat je niet ontevreden hoeft te zijn met de helft. Dit staat gewoon beschreven in onze voorwaarden, en ik begrijp dan ook niet helemaal wat voor juridische stappen je van plan bent te zetten. Hier onze voorwaarden m.b.t. garantie: http://www.banggood.com/help-search-k-?search=return+policy
Ik vind het vervelend voor je dat je de camera niet hebt kunnen gebruiken zoals bedoeld, maar onze regels zijn wat dit soort zaken betreft wel gewoon heel duidelijk.
Mijn aanbod staat nog wel steeds, dus mocht je daar alsnog gebruik van willen maken dan hoor ik dat graag van je!
De verzender zal inderdaad een klacht in moeten dienen een ontvanger kan/mag dat niet (helaas).quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:30 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Nu zeggen ze weer dat ik bij jullie moet zijn
[ afbeelding ]
Ik heb hier geen zin meer in, ik wil gewoon mijn geld terug hebben. Laat die power bank maar zitten.
Hoi, ik heb het bericht van PostNL gelezen. Erg realistisch om de bezorger te vragen of ie zich een specifiek pakketje van een maand geleden kan herinneren.quote:Op woensdag 13 januari 2016 10:30 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Nu zeggen ze weer dat ik bij jullie moet zijn
[ afbeelding ]
Ik heb hier geen zin meer in, ik wil gewoon mijn geld terug hebben. Laat die power bank maar zitten.
Ik zag het inderdaad, en ze zijn ook zo goed bereikbaar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De verzender zal inderdaad een klacht in moeten dienen een ontvanger kan/mag dat niet (helaas).
Hoi, zou je mij per DM/PM je trackingnummer kunnen doorsturen? Wat betreft de termijn: dat is een beetje lastig te zeggen omdat dit o.a. afhankelijk is van hoe lang de camera onderweg is en de aard van het probleem. Wij sturen de camera door naar de fabriek en als ze er daar mee klaar zijn komt ie weer onze kant op. Ik kan daar dus helaas lastig iets over zeggen. We contacten je sowieso voor we de camera terugsturen, en hopelijk ben je dan nog in het buitenland. In dat geval sturen we em naar je tijdelijke adres aldaar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De camera is opgestuurd. Wil je voor mij de status in de gaten houden? Hij is verstuurd met T&T. Binnen welke termijn kan ik mijn gerepareerde camera terug ontvangen?
Geweldig, dit is heel fijn om te weten . Dus dit verhaal hoeft niet perse te eindigen met een negatief staartje, heel erg gerustellend van jullie kant mocht PostNL hier zielig over gaan doen. Denk dat ik dan nog vaker met geruststellende gedachten bij Banggood ga bestellen (mijn eerste keer dit). Dank je wel voor de moeite, Thomas! Kan je mij alsjeblieft een PM sturen of mij quoten in dit topic (met persoonlijke gegevens dan afgeschermd natuurlijk) zodra je antwoord hebt?quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb het bericht van PostNL gelezen. Erg realistisch om de bezorger te vragen of ie zich een specifiek pakketje van een maand geleden kan herinneren.
Ik heb n.a.v. dit bericht nogmaals mijn collega gesproken, en we gaan het zo doen:
Ik heb PostNL gecontact en ze gevraagd hun verantwoordelijkheid te nemen en jou te conpenseren. Ik wacht nu hun reactie op mijn bericht af. Als die negatief is dan gaan we je toch een nieuwe powerbank toesturen.
Dat doen we éénmalig (omdat PostNL dit dus eigenlijk hoort op te lossen), maar dan heb je in ieder geval toch een goede oplossing.
Je hoort het van me als ik meer weet!
Ik heb daar geen tijdelijk adres. Ik reis daar van dag tot dag naar een andere locatie.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, zou je mij per DM/PM je trackingnummer kunnen doorsturen? Wat betreft de termijn: dat is een beetje lastig te zeggen omdat dit o.a. afhankelijk is van hoe lang de camera onderweg is en de aard van het probleem. Wij sturen de camera door naar de fabriek en als ze er daar mee klaar zijn komt ie weer onze kant op. Ik kan daar dus helaas lastig iets over zeggen. We contacten je sowieso voor we de camera terugsturen, en hopelijk ben je dan nog in het buitenland. In dat geval sturen we em naar je tijdelijke adres aldaar.
Hoi, ik snap em. Dan wordt het dus naar Nederland sturen en is het inderdaad balen dat je er weer geen gebruik van kunt maken. Na reparatie word je gecontact door mijn collega over waarheen en wanneer we de camera terug moeten sturen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:12 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik heb daar geen tijdelijk adres. Ik reis daar van dag tot dag naar een andere locatie.
Top, daar doen we het voor.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:06 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Geweldig, dit is heel fijn om te weten . Dus dit verhaal hoeft niet perse te eindigen met een negatief staartje, heel erg gerustellend van jullie kant mocht PostNL hier zielig over gaan doen. Denk dat ik dan nog vaker met geruststellende gedachten bij Banggood ga bestellen (mijn eerste keer dit). Dank je wel voor de moeite, Thomas! Kan je mij alsjeblieft een PM sturen of mij quoten in dit topic (met persoonlijke gegevens dan afgeschermd natuurlijk) zodra je antwoord hebt?
Wat leuk dat PostNL dat niet durft te zeggen, dat tuig daar zouden nog contact met mij opnemenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 03:09 schreef Banggood het volgende:
[..]
Top, daar doen we het voor.
PostNL geeft toe dat de fout bij hun (bezorger) ligt, maar gaan niet vergoeden. Om die reden heb ik net een resend voor je in orde laten maken, dus je powerbank gaat hier vandaag de deur uit. Je ordernummer blijft hetzelfde en per mail ontvang je automatisch een nieuw trackingnummer. Mocht je deze nou over een paar dagen nog niet hebben ontvangen, laat het me dan even weten.
Nog even over deze situatie: dit is de enige keer dat we dit op deze manier doen, omdat misschien anders straks ook klanten die wel iets hebben ontvangen zeggen dat ze niets hebben gehad, en die situatie willen we uiteraard vermijden.
Gelukkig loopt het voor jou nu goed af en ik hoop dat je nog lang Banggood-klant blijft!
Hoi, voor zover ik weet is het allemaal gewoon echt ja. Heb je twijfels/vragen over een specifieke soort?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:29 schreef Gebruikersna het volgende:
Is er IETS van het bloemenzaad echt?
http://www.banggood.com/Wholesale-Seeds-c-2499.html
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 11:28 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Wat leuk dat PostNL dat niet durft te zeggen, dat tuig daar zouden nog contact met mij opnemen
Konden ze qua klantenservice maar wat leren van Banggood.
Superbedankt voor de moeite! Er kwam een glimlach vanochtend op mijn gezicht.
Als ik na een tijdje nog geen trackingnummer heb gekregen, geef ik nog een gil. Ben enorm blij!
Regenboogrozen, paarse tomaten (ok, ik weet dat die bestaan maar niet zo fluorpaars), bonsaizaad, gele aardbeien... ik weet dat het China is maar dit ziet er toch aardig Fukushima-achtig uitquote:Op maandag 18 januari 2016 04:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, voor zover ik weet is het allemaal gewoon echt ja. Heb je twijfels/vragen over een specifieke soort?
Haha, ja die heeft een beetje een ongezond kleurtje inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2016 06:06 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Regenboogrozen, paarse tomaten (ok, ik weet dat die bestaan maar niet zo fluorpaars), bonsaizaad, gele aardbeien... ik weet dat het China is maar dit ziet er toch aardig Fukushima-achtig uit
[ afbeelding ] bijvoorbeeld ziet er aardig Photoshop-achtig uit, zeker omdat het origineel niet bepaald lastig te vinden is http://farm1.staticflickr.com/247/517716589_2d944546e2_z.jpg
Primula's en viooltjes geloof ik wel, maar vooral de apartere/ kleurige dingen zoals deze:
http://www.banggood.com/1(...)-Seeds-p-991003.html
Bedankt Ik heb al verschillende dingen van ebay en aliexpress geprobeerd, maar tot nu toe kwam het of niet aan, of niet uit, of binnen een maand stond heel de tuin vol met weelderige bossenquote:Op maandag 18 januari 2016 08:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Haha, ja die heeft een beetje een ongezond kleurtje inderdaad
Ik heb contact opgenomen met de productmanager, maar die weet ook niet of alles klopt, omdat het lastig is om elke soort te proberen (al hebben we hier op het dak van het kantoor wel een grote moestuin, maar die is van een groepje bejaarden dat ook op het dak woont ).
De foto's en beschrijvingen worden vaak kant en klaar door de leverancier aangeleverd en dan aan het assortiment toegevoegd, dus zo kan het zijn dat er wat geks tussenzit.
Om dus een lang verhaal kort te maken: ik kan je helaas niet vertellen wat wel exact volgens het plaatje de grond uitkomt en wat niet. Je kan natuurlijk altijd op de avontuurlijke tour gaan en eens wat proberen!
Ik heb nog even kort rondgekeken en het lijkt er een beetje op dat als Google het kent, het wel redelijk klopt. Dan is het alleen wel de vraag of ze ook uitkomen natuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2016 08:54 schreef Gebruikersna het volgende:
[..]
Bedankt Ik heb al verschillende dingen van ebay en aliexpress geprobeerd, maar tot nu toe kwam het of niet aan, of niet uit, of binnen een maand stond heel de tuin vol met weelderige bossen
Ik probeer het graag uit, maar dan wil ik ook wel iets wat hier in Nederland niet zo gewoon is. Ook zonder photoshop lijkt me dat China genoeg mooie flora moet hebben.
Hoi even een vraagje de led strips zouden verstuurd zijn klopt het dat ik daar geen verzendbevestiging van krijg?quote:Op maandag 11 januari 2016 04:15 schreef Banggood het volgende:
[..]
Geen probleem De strips waren de afgelopen dagen niet op voorraad, maar vanaf vandaag weer wel dus ze gaan vandaag (of uiterlijk morgen) hier de deur uit!
Hoi, ik stuur je de trackingcode per DMquote:Op maandag 18 januari 2016 16:50 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Hoi even een vraagje de led strips zouden verstuurd zijn klopt het dat ik daar geen verzendbevestiging van krijg?
Is maar een kleinigheidje maar denk check het toch ff
Helemaal top weerquote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM
Mij ook?quote:Op dinsdag 19 januari 2016 03:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik stuur je de trackingcode per DM
Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 04:59 schreef Paul59 het volgende:
Beste Banggood,
Tijdens de "Zak van Sinterklaas"-actie heb ik op 19 november jl. de Nitecore MH20 zaklamp met korting besteld uit het EU-magazijn. Order nr. is 10238992. Op 20 november kreeg ik al bericht dat de zaklamp was verzonden. Ondanks de genoemde bezorgtermijn van 5 tot 7 werkdagen was het ding er met kerst nog niet (jammer, het was een kerstcadeau voor mezelf), maar zelfs precies twee maanden na de bestelling is de lamp nog steeds niet hier aangekomen.
Omdat de keuze voor verzending (volgens mij) standaard op B2C (¤0,16) stond en al mijn bestellingen in China tot dan toe gratis waren verzonden (van Xiaomi usb-ventilatoren tot een SJCAM 4000), had ik niet gedacht aan de mogelijkheid van track & trace.
Onze buren, voor wie we af en toe ook post opvangen als zij niet thuis zijn, hebben niets voor ons ontvangen. Sowieso passen pakketjes van dat formaat makkelijk in onze standaard groene buitenbus. Bij navraag (in december en in januari) bij de dichtstbijzijnde postagentschappen (AH en Primera) konden ze niks voor me doen zonder T&T-code. Wel wisten ze te vertellen dat niet-opgehaald pakketten na drie weken werden teruggestuurd.
Mijn vraag: kun jij nakijken/navragen of de Nitecore MH20 inderdaad weer naar Banggood EU/CN is teruggestuurd? Bij voorbaat dank voor de moeite.
Voor de duidelijkheid: dit is mijn eerste bericht hier, maar ik ben ruim een half jaar een tevreden Banggood-klant. Van een stuk of 50 bestellingen is dit de eerste die niet is aangekomen. Alle lof voor de dames en heren van PostNL die bijna wekelijks en soms zelfs dagelijks weer een grijs pakketje kwamen brengen. Lof ook voor de klantenservice van Banggood, die nadat een andere bestelde zaklamp niet meer voorradig bleek te zijn, vorige week een heel aantrekkelijk alternatief heeft aangeboden dat (lesje geleerd) met track & trace is verzonden ;-)
Hi, daar is helemaal niet zinnigs over te zeggen. Ik heb begrepen dat veel klanten vorige week bestellingen binnekregen die er heel kort over hebben gedaan, maar het kan ook zomaar een paar weken duren.. Ik zal voor je duimen en ik wens je alvast een fijne vakantie!quote:Op woensdag 20 januari 2016 10:49 schreef Hallojo het volgende:
Ik heb net een paar zonnebrillen voor mijn vakantie besteld. Hoe groot is de kans dat ik ze op 2 februari binnen heb?
Had je een bom besteld?quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01
Ik zit op jullie website te kijken, welke methode moet ik selecteren om een pakketje te versturen met tracking, zonder bezorging aan de deur en met afhaalbericht?quote:Op donderdag 21 januari 2016 03:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken!
Dank je wel voor je reactie. Ik maak graag gebruik van je aanbod van een refund - het wordt steeds moeilijker om m'n vrouw ervan te overtuigen dat ik al die zaklampen die ik ondertussen bij jullie gekocht heb ook echt allemaal nodig hebquote:Op donderdag 21 januari 2016 03:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor je duidelijke uitleg. Ik heb je order bekeken en zie inderdaad dat deze zonder tracking is verzonden. Om die reden kunnen wij ook niet nagaan waar je pakketje op dit moment is, en de kans bestaat inderdaad dat deze weer bij ons terecht is gekomen. Dat is echter erg lastig na te gaan.
Afgaande op je bestelhistorie ben je een betrouwbare (en trouwe ) klant, en bij deze bied ik je dan ook een resend of refund aan. Als je mij laat weten voor welke optie je kiest ga ik dat voor je in orde laten maken!
Hoi! In dat geval kun je het beste kiezen voor Standard shipping met tracking number. De verzending is dan gratis, maar je betaalt dan wel ong. ¤1,50 voor de tracking. Pakketjes met tracking worden sinds enkele maanden (normaal gesproken) niet meer thuis afgeleverd, maar bij een PostNL-afhaalloket in de buurt. Daar krijg je dan bericht over, en mochten ze je desondanks niet berichten, dan kun je aan de tracking ook zien wanneer je pakketje daar is afgeleverd.quote:Op donderdag 21 januari 2016 15:14 schreef help1 het volgende:
[..]
Ik zit op jullie website te kijken, welke methode moet ik selecteren om een pakketje te versturen met tracking, zonder bezorging aan de deur en met afhaalbericht?
Omdat ik overdag niet thuis ben heeft het aanbellen toch geen zin en afleveren aan de buren zie ik zelf niet echt zitten. Wat zou jij mij adviseren?
Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken!quote:Op donderdag 21 januari 2016 19:13 schreef Paul59 het volgende:
[..]
Dank je wel voor je reactie. Ik maak graag gebruik van je aanbod van een refund - het wordt steeds moeilijker om m'n vrouw ervan te overtuigen dat ik al die zaklampen die ik ondertussen bij jullie gekocht heb ook echt allemaal nodig heb
Ow da's niet zo mooi.. Dank je voor het laten weten en houd me ajb op de hoogte!quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01
Hartelijk dank 👍🏼quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken!
Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug.
Ontvangen na 10 dagen, top service!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 02:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok, we gaan je een nieuw exemplaar toesturen.
Ik heb vanochtend bericht ontvangen van customerservice Banggood en van PayPal dat het geld teruggestort is, dus het is helemaal goed gekomen. Bedankt!quote:Op vrijdag 22 januari 2016 02:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Oke dan doen we een refund. Ik ga het voor je in orde laten maken!
Edit: Refund is gedaan, dus je hebt je geld over 2-3 (werk)dagen weer terug.
quote:Op zaterdag 23 januari 2016 10:39 schreef tomthelong het volgende:
[..]
Ontvangen na 10 dagen, top service!
quote:Op maandag 25 januari 2016 13:07 schreef Paul59 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend bericht ontvangen van customerservice Banggood en van PayPal dat het geld teruggestort is, dus het is helemaal goed gekomen. Bedankt!
quote:Op donderdag 21 januari 2016 13:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Om jullie (Banggood) maar op de hoogte te houden. PostNL is een onderzoek gestart naar mijn pakket (SKU 11481551) gezien hij wel bij hun binnen is gekomen maar ze het pakket kwijt zijn sinds 13-01
Onderzoek heeft niks opgeleverd. Ze zijn het kwijtquote:Op vrijdag 22 januari 2016 04:48 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ow da's niet zo mooi.. Dank je voor het laten weten en houd me ajb op de hoogte!
Hoi, erg vervelend dat je pakketje kwijt is geraakt.quote:Op woensdag 27 januari 2016 13:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Onderzoek heeft niks opgeleverd. Ze zijn het kwijt
Dankje! Dat is altijd leuk om te horen!quote:Op donderdag 28 januari 2016 03:45 schreef frietenstamp het volgende:
Sorry, kom even je topic vervuilen. Wat een toffe klantenservice heb je hier gemaakt. Krijg er gewoon zin van om bij Banggood te bestellen al heb ik niets nodig.
Inmiddels staat de status al meer dan een week op aangekomen in land van herkomst... Hoe lang gaat dat duren?quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:39 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
De camera is opgestuurd. Wil je voor mij de status in de gaten houden? Hij is verstuurd met T&T. Binnen welke termijn kan ik mijn gerepareerde camera terug ontvangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |