Ik heb de camera opnieuw besteld vanuit het EU warehouse en de andere order geannuleerd.. Zou dus helemaal goed moeten komenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi! Ik snap inderdaad dat het erg verwarrend is als je allemaal verschillende info krijgt.![]()
De camera die je in eerste instantie hebt besteld is inderdaad out of stock, zoals je zelf al aangaf. De Xiaomi Yi uit het EU warehouse die je als vervanger zou willen is wat duurder, en zodoende kunnen we twee dingen doen:
- We kunnen je order annuleren zodat je direct de camera uit ons EU warehouse kunt bestellen.
- Ik kan je een betaallink sturen voor Paypal om het prijsverschil tussen de twee camera's te overbruggen en dan kunnen we de order voor je omzetten.
Persoonlijk raad ik je aan voor de eerste optie te kiezen, omdat dit minder omslachtig en ook sneller is. Dit ligt natuurlijk wel aan jouw financiėle situatie, want als we de order annuleren en je geld terugstorten staat dit niet direct op je rekening, en als dat bedrag noodzakelijk is voor het aanschaffen van de andere camera dan lukt dat dus niet.![]()
Ik hoor het van je!
Hoi, balen dat ie niet op tijd binnen was, maar ook balen dat ie er nu helemaal niet is! Heb je een ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijken!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:28 schreef Katoenplukkert het volgende:
Hallo,
Ik was de afgelopen een aantal weken op reis en had dus een Xiaomi Battery Pack besteld tijdens een sale. Gekocht dus maar, met Priority Air Mail dus het zou er aan komen voor mijn vertrekdatum. Bad guess, lol. Al hoewel, het was er niet op tijd gekomen dus dacht ik van: dan zie ik het thuis wel. Maar thuisgekomen zie ik geen pakketje noch geen briefje dat het elders afgeleverd is. Nu heb ik hem helemaal niet. Hoe kunnen we dit oplossen?
Hoop snel van u te horen!
Oke top dat het je zelf gelukt is!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:05 schreef MoreMark het volgende:
[..]
Ik heb de camera opnieuw besteld vanuit het EU warehouse en de andere order geannuleerd.. Zou dus helemaal goed moeten komenBedankt in ieder geval voor je reactie!
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:20 schreef johanndoe het volgende:
[..]
Hij is zojuist bezorgd en doet het perfect! Bedankt!
Oke dan ga ik de $5 refund voor je in orde laten makenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oke, bedankt. Dan maar 5 dollar terug
En ik ben er normaal mee omgegaan, zelfs in de eerste maanden helemaal niet gebruikt. gebruik hem pas sinds 2 maanden licht.
Goedemorgen!quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:39 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, balen dat ie niet op tijd binnen was, maar ook balen dat ie er nu helemaal niet is! Heb je een ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijken!
Een update: Ik ben langs mijn buren gegaan en zij hebben het niet ontvangen, ondanks dat ik geen briefje heb gekregen dat het anders elders is afgeleverd. Toen ben ik daarna naar mijn dichtsbijzijnde PostNL-punt gegaan en ook zij konden mij niet verder helpen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:13 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Mijn ordernummer is: 10531011.
Hoi! Ik kan inderdaad niet veel zien aan deze order, maar het duurt wel lang ja.. Zou je nog een paar dagen kunnen wachten?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hee Thomas,
ik weet dat 't nog kan, maar ik begin me 'n beetje zorgen te maken om 'n untracked pakketje met magneetjes. Begin december verzonden (2-12 om precies te zijn). Andere bestellingen zijn al binnen of komen binnen, maar deze zie ik maar niet komen. Ook 't postkantoor heeft geen pakketje voor me liggen.
Ik denk niet dat er veel mogelijk is qua nakijken, maar ik wilde 't toch even melden. Gaat om ordernr: 10601106.
Hoi, ik heb je order bekeken, en volgens je trackingnummer (die ik je per DM toestuur) is je pakketje succesvol afgeleverd. Zou je met die code nog eens contact kunnen opnemen met PostNL en even vragen wat ze daarvan weten? Wellicht kunnen ze je dan meer vertellen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:18 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Een update: Ik ben langs mijn buren gegaan en zij hebben het niet ontvangen, ondanks dat ik geen briefje heb gekregen dat het anders elders is afgeleverd. Toen ben ik daarna naar mijn dichtsbijzijnde PostNL-punt gegaan en ook zij konden mij niet verder helpen.
Ga ik zo doen! Heb alleen geen DM van je gekregen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je order bekeken, en volgens je trackingnummer (die ik je per DM toestuur) is je pakketje succesvol afgeleverd. Zou je met die code nog eens contact kunnen opnemen met PostNL en even vragen wat ze daarvan weten? Wellicht kunnen ze je dan meer vertellen.
Ik hoor dan graag van je wat daar het resultaat van is!
Sorry, nu wel!quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:44 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Ga ik zo doen! Heb alleen geen DM van je gekregen.
Toppie!quote:Op donderdag 7 januari 2016 07:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi! Ik kan inderdaad niet veel zien aan deze order, maar het duurt wel lang ja.. Zou je nog een paar dagen kunnen wachten?Als je dan begin volgende week nog niets hebt ontvangen gaan we het oplossen!
Thanks voor je reactie! Het zou fijn zijn dat het pakketje alsnog deze kant op komt. Zijn daar nog extra kosten aan verbonden?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:20 schreef Banggood het volgende:
Hoi! Even in het kort: officieel levert PostNL sinds enkele maanden geen pakketjes met tracking meer thuis af (gebeurt in de praktijk dus nog wel geregeld, maar vaak niet meer). Hun nieuwe beleid is dat pakketjes naar het dichtsbijzijnde PostNL-afhaalloket worden gebracht, en je zou dan bericht moeten krijgen dat je pakketje op je ligt te wachten.
In jouw geval denk ik dat ze je pakketje hebben geprobeerd af te leveren maar er niemand thuis was. Als ze dat een paar keer hebben gedaan zonder gehoor (waarbij ze normaal een briefje moeten achterlaten dat ze het hebben geprobeerd, maar het loopt daar niet bepaald gesmeerd) sturen ze het pakketje retour afzender, en dus terug naar China.
Ik kan nu het volgende voor je doen:
- je pakketje opnieuw versturen
- je aankoopbedrag terugstorten
Ik wacht je antwoord af!
Ik heb PostNL gebeld, en blijkbaar is het zogenaamd bij mij thuis afgeleverd met een handtekening met initialen die helemaal niet bekend is. Maar er was sowieso niemand thuis dus dat is onmogelijkquote:Op donderdag 7 januari 2016 07:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je order bekeken, en volgens je trackingnummer (die ik je per DM toestuur) is je pakketje succesvol afgeleverd. Zou je met die code nog eens contact kunnen opnemen met PostNL en even vragen wat ze daarvan weten? Wellicht kunnen ze je dan meer vertellen.
Ik hoor dan graag van je wat daar het resultaat van is!
Hoi, ik laat je pakketje kosteloos opnieuw verzenden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:30 schreef BammieBro het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie! Het zou fijn zijn dat het pakketje alsnog deze kant op komt. Zijn daar nog extra kosten aan verbonden?
Zozo, iemand is nog laat wakker!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Komt er in de toekomst nog een mooie actie voor de Xiaomi 20000mAh powerbank?
Haha top! Heb mijn powerbanks weggegevenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:12 schreef Banggood het volgende:
[..]
Zozo, iemand is nog laat wakker!Ik ga zo even navragen wat er mogelijk is en dan hoor je het van me.
Hi, inderdaad heel bijzonder dit. Als een pakketje niet is aangekomen en dus is zoekgeraakt op de één of andere manier, sturen we normaal gesproken in het uiterste geval een nieuw exemplaar op. De tracking van jouw verzending geeft echter aan dat deze succesvol is afgeleverd, en volgens onze voorwaarden ligt de verantwoordelijkheid dan bij de bezorger (PostNL), waar je dan een claim zou moeten indienen. Ik weet uit ervaring dat het zo goed als onmogelijk is om daar iets van een vergoeding van terug te krijgen, en om die reden ga ik proberen of ik alsnog iets voor je kan betekenen. Ik had je graag direct een nieuwe laten toesturen, maar helaas kan ik dit soort dingen niet beslissen dus dat wordt lastig. Ik ga dus proberen alsnog een oplossing voor je te vinden en dan hoor je van me als ik meer weet!quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:24 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Ik heb PostNL gebeld, en blijkbaar is het zogenaamd bij mij thuis afgeleverd met een handtekening met initialen die helemaal niet bekend is. Maar er was sowieso niemand thuis dus dat is onmogelijkDus hebben ze een onderzoek geopend (via mij het verzoek om het te accepteren, als het goed is hebben ze jullie ook gecontacteerd). Maar verder kunnen zij mij niet helpen, en komt de vergoeding of reparatie niet kan van hun kant uit. Volgens hen moet ik weer bij jullie zijn. Ze geven de schuld aan de kerstperiode... Bizar dit. Nog nooit meegemaakt.
Hoi, allereerst vervelend om te horen dat niet alle strips goed zijn aangekomen! Ik heb je video bekeken en dat ziet er duidelijk uit. Als ik het goed begrijp gaat het dus om in totaal 2 Ledstrips die niet goed zijn, klopt dat? Zo ja: wil je dat we je 2 nieuwe toesturen of wil je dat we het aankoopbedrag daarvan terugstorten?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:40 schreef UcanQuote_me het volgende:
Hallo bij deze ook maar eens een vraagje ik heb vandaag wat led verlichting voor in de pc binnen gekregen.
Enkel nu is er 1 gebroken secu geknakt aangekomen en dus niet werkt, daarbij nog een 2de waarvan de laatste 3 led niet meer werken of enkel knipperen.
Ik heb al een eerder bij Banggood zelf een product wat defect was netjes kunnen oplossen, maar dacht misschien kan het nu ook makkelijker op deze manier.
Een filmpje voor bewijs is gemaakt en mijn order nummer is : #11271824
thanks alvast
Hoi, dat begint lekker opbouwend!quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:07 schreef Sunri5e het volgende:
Wat een pauper service geeft dat Banggood. Bestel je daar een SJCAM SJ5000 Wifi maar deze gaat al na een paar dagen kapot. Sturen ze een nieuwe (goed geregeld). Nu is die nieuwe na een half jaar alweer kapot terwijl ik hem eigenlijk niet gebruikt heb. Heb ik ze een mail gestuurd met de problemen en er een filmpje van gemaakt en nu gaan ze opeens moeilijk doen. Ik moet hem terug sturen en ze gaan hem repareren. Daar moet ik dan wel even de helft aan mee betalen. Dat heb ik afgewezen en ik ben nu al een week in onderhandeling over hoe ze het op gaan lossen terwijl ik aangegeven heb dat ik inmiddels over 3 weken al naar Australiė vertrek van een reis van 2 maanden.
Binnen welk termijn kunt u mij een oplossing geven? Het is zogenaamd succesvol afgeleverd, maar de initialen vd handtekening is ten eerste totaal onbekend, en er was helemaal niemand thuis dus had ik het gewoon bij de postkantoor verwacht. Het is gewoon op zijn zachtst gezegd enorm vervelend dat ik een goed product voor een nette prijs heb kunnen bestellen, maar het helemaal niet gekregen heb buiten mijn schuld om. En dat is er naar beide kanten gewezen wordt om te kunnen claimen, terwijl ik daar helemaal niks aan kan doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:27 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, inderdaad heel bijzonder dit. Als een pakketje niet is aangekomen en dus is zoekgeraakt op de één of andere manier, sturen we normaal gesproken in het uiterste geval een nieuw exemplaar op. De tracking van jouw verzending geeft echter aan dat deze succesvol is afgeleverd, en volgens onze voorwaarden ligt de verantwoordelijkheid dan bij de bezorger (PostNL), waar je dan een claim zou moeten indienen. Ik weet uit ervaring dat het zo goed als onmogelijk is om daar iets van een vergoeding van terug te krijgen, en om die reden ga ik proberen of ik alsnog iets voor je kan betekenen. Ik had je graag direct een nieuwe laten toesturen, maar helaas kan ik dit soort dingen niet beslissen dus dat wordt lastig. Ik ga dus proberen alsnog een oplossing voor je te vinden en dan hoor je van me als ik meer weet!
Het gaat idd om 2 led strips totaal , ik zou het fijn vinden als er 2 nieuwe kunnen worden opgestuurd.(natuurlijk wel de kleur rood ;-)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:33 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, allereerst vervelend om te horen dat niet alle strips goed zijn aangekomen! Ik heb je video bekeken en dat ziet er duidelijk uit. Als ik het goed begrijp gaat het dus om in totaal 2 Ledstrips die niet goed zijn, klopt dat? Zo ja: wil je dat we je 2 nieuwe toesturen of wil je dat we het aankoopbedrag daarvan terugstorten?
Ik wacht je antwoord af.
Ik denk beide. Omdat ik vind dat ik gewoon recht heb op garantie en dat ze niet moeten proberen mij eerst de helft van de kosten mee te betalen. Als ik dan niet akkoord ga dan aanbieden om de verzendkosten voor de helft te betalen. Het moet gewoon opgelost worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:39 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dat begint lekker opbouwend!Het is me niet helemaal duidelijk of je dit als uitlaatklep voor je frustratie gebruikt of dat je wilt dat ik je probeer te helpen, maar in dat laatste geval zou je ordernummer handig zijn. Ik kan dan namelijk zien wanneer je de camera hebt besteld en in welk stadium van de garantie je zit. Dit laatste is namelijk bepalend voor of wij nog bepaalde zaken vergoeden (en zo ja, welk deel) of dat we dit niet meer doen. Bovendien is het makkelijker communiceren in het Nederlands dan in het Chinglish. Ik hoor het graag van je!
Hoi, ik kan goed begrijpen dat het je erg frustreert. Wat PostNL echter doet is puur gemakszucht: uit de tracking is duidelijk op te maken dat het pakketje in Nederland is aangekomen, verschillende checkpoints is gepasseerd en dat er uiteindelijk is getekend voor ontvangst, waarbij zij de verantwoordelijkheid hebben je bestelling bij de geadresseerde af te leveren (en deze geadresseerde hier ook voor te laten tekenen). Daardoor is in ieder geval heel duidelijk dat de schuld bij PostNL ligt en niet bij ons, en zij adviseren je dan ook onterecht bij ons verhaal te halen, omdat zij dan makkelijk van je af zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:09 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Binnen welk termijn kunt u mij een oplossing geven? Het is zogenaamd succesvol afgeleverd, maar de initialen vd handtekening is ten eerste totaal onbekend, en er was helemaal niemand thuis dus had ik het gewoon bij de postkantoor verwacht. Het is gewoon op zijn zachtst gezegd enorm vervelend dat ik een goed product voor een nette prijs heb kunnen bestellen, maar het helemaal niet gekregen heb buiten mijn schuld om. En dat is er naar beide kanten gewezen wordt om te kunnen claimen, terwijl ik daar helemaal niks aan kan doenHoppa, dag powerbank en dag geld.
Eerste keer ooit dat ik bij Banggood heb besteld, en meteen dit...
Geen dank! Ik laat twee nieuwe rode strips opsturenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:17 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Het gaat idd om 2 led strips totaal , ik zou het fijn vinden als er 2 nieuwe kunnen worden opgestuurd.(natuurlijk wel de kleur rood ;-)
De leds zijn helder en mooi en misschien is dit een pech geval, nou mocht er verder nog wat geregeld moeten worden dan hoor ik het graag weer.
Bedankt voor de moeite en service alvast
Dank je voor het ordernummer. Ik ga mijn collega vragen hoe het zit met de garantie en dan hoor je het van me.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk beide. Omdat ik vind dat ik gewoon recht heb op garantie en dat ze niet moeten proberen mij eerst de helft van de kosten mee te betalen. Als ik dan niet akkoord ga dan aanbieden om de verzendkosten voor de helft te betalen. Het moet gewoon opgelost worden.
Het gaat om dit ordernummer: 7163106
Toen ik de camera binnen kreeg was hij al defect. Dat is toen netjes opgelost door een nieuwe te sturen (al heb ik er tijdens mijn vakantie geen gebruik van kunnen maken). Ik heb toen een nieuwe gekregen waarmee hooguit 10 filmpjes zijn gemaakt en een klein aantal foto's. Deze is nu dus weer kapot.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Geen dank! Ik laat twee nieuwe rode strips opsturen
Hoi, ik heb hier nog niks van vernomen, klopt dat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 02:42 schreef Banggood het volgende:
[..]
Oke dan ga ik de $5 refund voor je in orde laten maken
Ik hoor het graag snel van u! In ieder geval bedankt voor uw inzet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik kan goed begrijpen dat het je erg frustreert. Wat PostNL echter doet is puur gemakszucht: uit de tracking is duidelijk op te maken dat het pakketje in Nederland is aangekomen, verschillende checkpoints is gepasseerd en dat er uiteindelijk is getekend voor ontvangst, waarbij zij de verantwoordelijkheid hebben je bestelling bij de geadresseerde af te leveren (en deze geadresseerde hier ook voor te laten tekenen). Daardoor is in ieder geval heel duidelijk dat de schuld bij PostNL ligt en niet bij ons, en zij adviseren je dan ook onterecht bij ons verhaal te halen, omdat zij dan makkelijk van je af zijn.
Maar omdat jij helemaal niets hebt aan bovenstaande uitleg en er de dupe van bent, heb ik mijn collega gevraagd te proberen iets voor je te doen. Ze gaat haar best doen met een zo goed mogelijke oplossing te komen en zodra ik antwoord heb hoor je het gelijk van me!
Helaas nog niets ontvangen. Heb ook nog het postnl punt gebeld, maar die hadden niks liggen. Verder ook nog wat buren gevraagd die wel eens pakjes aannemen, maar die hadden ook niks liggen.quote:Op zondag 3 januari 2016 02:45 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi! Dat is aan de lange kant en is inderdaad te wijten aan de feestdagen. Doordat je pakketje geen tracking heeft kan ik helaas ook niet zien waar ie momenteel uithangt.. Zullen we afspreken dat als ie donderdag nog niet binnen is, we je gratis een nieuw exemplaar toesturen?
Informeer in de tussentijd ajb nog even bij je dichtsbijzijnde PostNL-afhaallocatie (verzendingen zonder tracking worden normaal gesproken altijd thuis afgeleverd, maar ik heb al regelmatig met gevallen te maken gehad waarbij deze alsnog bij het loket lagen).
Mocht je dan donderdag nog niets hebben, laat het me dan weten, dan gaan we het oplossen.
Ok dan gaan we 'em opnieuw verzenden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:10 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Helaas nog niets ontvangen. Heb ook nog het postnl punt gebeld, maar die hadden niks liggen. Verder ook nog wat buren gevraagd die wel eens pakjes aannemen, maar die hadden ook niks liggen.
Hi, ik heb er navraag naar gedaan en het is nu overgemaakt dus je hebt het speodig op je rekening staan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:48 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hoi, ik heb hier nog niks van vernomen, klopt dat?
Geen probleemquote:
Hoi, ik heb m'n best gedaan voor je en kan je melden dat wij de reparatiekosten op ons nemen, plus de verzendkosten terug naar Nederland (of naar je vakantieadres, als je daar nog bent tegen die tijd). Dat houdt in dat alleen de kosten van verzending naar China voor jouw rekening komen. Dat lijkt me een heel goede oplossing, gezien het feit dat je garantie bij ons eigenlijk al is verlopen en we je volgens onze garantievoorwaarden meer dan 180 dagen na aankoop officieel alleen maar hoeven te informeren over hoe je je product naar de fabrikant kunt opsturen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik denk beide. Omdat ik vind dat ik gewoon recht heb op garantie en dat ze niet moeten proberen mij eerst de helft van de kosten mee te betalen. Als ik dan niet akkoord ga dan aanbieden om de verzendkosten voor de helft te betalen. Het moet gewoon opgelost worden.
Het gaat om dit ordernummer: 7163106
Toen ik de camera binnen kreeg was hij al defect. Dat is toen netjes opgelost door een nieuwe te sturen (al heb ik er tijdens mijn vakantie geen gebruik van kunnen maken). Ik heb toen een nieuwe gekregen waarmee hooguit 10 filmpjes zijn gemaakt en een klein aantal foto's. Deze is nu dus weer kapot.
Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo blij mee. Prima dat jullie een garantietermijn van 180 dagen hanteren. Maar omdat de camera afgelopen zomer al defect bij mij aangekomen is heb ik er tijdens nog geen enkele vakantie gebruik van kunnen maken. Er zijn hooguit 10 filmpjes en wat foto's mee geschoten na de vakantie (meer om de camera te testen). Nu ga ik zoals aangegeven over 2 weken voor een aantal maanden naar Australie en Nieuw Zeeland en nu kan ik wederom geen gebruik maken van de camera omdat hij weer defect is. De huidige camera die ik van jullie heb gekregen is heb ik nog niet eens 180 dagen in bezit.quote:Op maandag 11 januari 2016 04:25 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb m'n best gedaan voor je en kan je melden dat wij de reparatiekosten op ons nemen, plus de verzendkosten terug naar Nederland (of naar je vakantieadres, als je daar nog bent tegen die tijd). Dat houdt in dat alleen de kosten van verzending naar China voor jouw rekening komen. Dat lijkt me een heel goede oplossing, gezien het feit dat je garantie bij ons eigenlijk al is verlopen en we je volgens onze garantievoorwaarden meer dan 180 dagen na aankoop officieel alleen maar hoeven te informeren over hoe je je product naar de fabrikant kunt opsturen.
Ik wacht je antwoord af.
Oei! Heb je een ordernummer voor me?quote:Op maandag 11 januari 2016 07:35 schreef tomthelong het volgende:
Bij het eerste gebruik vielen de oordoppen van de sinterklaas actie (die mijn moeder heeft mogen ontvangen bij kerst) uit elkaar
Is er mogelijkheid voor een reship?
[ afbeelding ]
In Nederland zou je toch ook zelf opdraaien voor de kosten van het terug sturen in een geval van garantie?quote:Op maandag 11 januari 2016 07:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo blij mee. Prima dat jullie een garantietermijn van 180 dagen hanteren. Maar omdat de camera afgelopen zomer al defect bij mij aangekomen is heb ik er tijdens nog geen enkele vakantie gebruik van kunnen maken. Er zijn hooguit 10 filmpjes en wat foto's mee geschoten na de vakantie (meer om de camera te testen). Nu ga ik zoals aangegeven over 2 weken voor een aantal maanden naar Australie en Nieuw Zeeland en nu kan ik wederom geen gebruik maken van de camera omdat hij weer defect is. De huidige camera die ik van jullie heb gekregen is heb ik nog niet eens 180 dagen in bezit.
Graag wil ik een ander voorstel zien. Anders ga ik kijken of ik juridische stappen kan gaan zetten.
Ik heb nu namelijk een camera van 134 euro gekocht + nog 30 euro aan accessoires waar dadelijk nog 28 euro aan verzendkosten bij gaan komen. Deze camera heb ik nu al twee reizen niet kunnen gebruiken, daar waar ik heb voor gekocht heb.
Hoi, jammer dat we er niet uitkomen zo, maar dit is wel het maximaal mogelijke. Ik zie dat de resend inderdaad minder dan 180 dagen terug is verstuurd, maar wel langer dan 90 dagen geleden, en dat betekent normaal gesproken dat de volledige verzendkosten voor jouw rekening zijn, dus om die reden denk ik dat je niet ontevreden hoeft te zijn met de helft. Dit staat gewoon beschreven in onze voorwaarden, en ik begrijp dan ook niet helemaal wat voor juridische stappen je van plan bent te zetten. Hier onze voorwaarden m.b.t. garantie: http://www.banggood.com/help-search-k-?search=return+policyquote:Op maandag 11 januari 2016 07:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo blij mee. Prima dat jullie een garantietermijn van 180 dagen hanteren. Maar omdat de camera afgelopen zomer al defect bij mij aangekomen is heb ik er tijdens nog geen enkele vakantie gebruik van kunnen maken. Er zijn hooguit 10 filmpjes en wat foto's mee geschoten na de vakantie (meer om de camera te testen). Nu ga ik zoals aangegeven over 2 weken voor een aantal maanden naar Australie en Nieuw Zeeland en nu kan ik wederom geen gebruik maken van de camera omdat hij weer defect is. De huidige camera die ik van jullie heb gekregen is heb ik nog niet eens 180 dagen in bezit.
Graag wil ik een ander voorstel zien. Anders ga ik kijken of ik juridische stappen kan gaan zetten.
Ik heb nu namelijk een camera van 134 euro gekocht + nog 30 euro aan accessoires waar dadelijk nog 28 euro aan verzendkosten bij gaan komen. Deze camera heb ik nu al twee reizen niet kunnen gebruiken, daar waar ik heb voor gekocht heb.
De volgende trip zal dit jaar ergens in december zijn. Dan kan ik naar verwachting de camera voor het eerst gebruiken. Inmiddels zijn er al weer nieuwe modellen op de markt en heb ik mijn "ingehaalde" camera zwaar duur betaald.
Hoi, ik heb heel erg m'n best voor je gedaan, maar helaas heeft het deze keer niet geholpen. De productmanager van het product bepaalt in dit geval, en die heeft aangegeven dat PostNL moet compenseren. Ik vind het persoonlijk echt heel vervelend voor je, maar ik kan er helaas helemaal niets aan veranderen.. Ik had je dan ook met alle plezier een nieuw exemplaar opgestuurd, en normaal gesproken doen we dat ook. Je hebt dus echt heel erg pech dat de tracking aangeeft dat ie succesvol bezorgd is.:(quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:58 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Ik hoor het graag snel van u! In ieder geval bedankt voor uw inzet.
Ordernummer: 9661390quote:Op maandag 11 januari 2016 07:47 schreef Banggood het volgende:
[..]
Oei! Heb je een ordernummer voor me?
Juridische stappen tegen een Chinees bedrijf? Veel succesquote:Op maandag 11 januari 2016 07:29 schreef Sunri5e het volgende:
Graag wil ik een ander voorstel zien. Anders ga ik kijken of ik juridische stappen kan gaan zetten.
Geweldig voorstel hoor. Die camera heeft me gemiddeld 20 euro per testfilmpje gekost. Heb hem al 2 reizen niet kunnen gebruiken terwijl ik hem daar voor heb gekocht.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:09 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Juridische stappen tegen een Chinees bedrijf? Veel succes [ afbeelding ][ afbeelding ]
Banggood zijn voorstel vindt ik eigenlijk meer dan redelijk... zelfs te veel van het goede. Banggood geeft jouw nu Nederlandse service (die je vaak niet eens in Nederland krijgt), zie je niet vaak bij Chinese webshops
Nou ja, dan ga ik maar achter Post NL aan. Jij maakt de beslissing helaas niet, dus daar heb ik begrip voor. En de punten zijn wel welkom natuurlijk, bij een eventuele toekomstige aankoop. Bedankt voor jouw hulp iig!quote:Op maandag 11 januari 2016 10:24 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb heel erg m'n best voor je gedaan, maar helaas heeft het deze keer niet geholpen. De productmanager van het product bepaalt in dit geval, en die heeft aangegeven dat PostNL moet compenseren. Ik vind het persoonlijk echt heel vervelend voor je, maar ik kan er helaas helemaal niets aan veranderen.. Ik had je dan ook met alle plezier een nieuw exemplaar opgestuurd, en normaal gesproken doen we dat ook. Je hebt dus echt heel erg pech dat de tracking aangeeft dat ie succesvol bezorgd is.:(
Ik hoop dat je Chinashop-ervaring niet helemaal verpest is nu, en ik wil je wel graag 200 Banggood-punten aanbieden, die $2.00 waard zijn en die je kunt besteden bij toekomstige aankopen. Maar ik kan me ergens ook voorstellen dat je niet echt op de punten zit te wachten. Ik hoor het graag van je, en mocht je ze willen hebben dan zorg ik dat ze op je account worden bijgeschreven.
Dank je voor je begrip en ik ga direct de punten over laten maken op je account. Ik hoop dat PostNL haar verantwoordelijkheid alsnog neemt en dat er iets van een vergoeding voor je in zit. Ik wens je in ieder geval veel succes!quote:Op maandag 11 januari 2016 13:47 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Nou ja, dan ga ik maar achter Post NL aan. Jij maakt de beslissing helaas niet, dus daar heb ik begrip voor. En de punten zijn wel welkom natuurlijk, bij een eventuele toekomstige aankoop. Bedankt voor jouw hulp iig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |