abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper zondag 3 januari 2016 @ 02:45:37 #126
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158781002
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:17 schreef ThaBrain het volgende:
Hoi!

Ik heb op 28 november twee bestellingen gedaan zonder tracking. Een van de bestellingen heb ik op 24 december binnen gekregen. De andere is tot nu toe nog niet aangekomen. Ik snap dat het natuurlijk druk is door de feestdagen, maar ik heb toch al eind november besteld.

Zou je misschien kunnen kijken wat de stand van zaken is? Het duurt me wel erg lang inmiddels.
Het gaat om ordernummer 10483538
Hoi! Dat is aan de lange kant en is inderdaad te wijten aan de feestdagen. Doordat je pakketje geen tracking heeft kan ik helaas ook niet zien waar ie momenteel uithangt.. Zullen we afspreken dat als ie donderdag nog niet binnen is, we je gratis een nieuw exemplaar toesturen?
Informeer in de tussentijd ajb nog even bij je dichtsbijzijnde PostNL-afhaallocatie (verzendingen zonder tracking worden normaal gesproken altijd thuis afgeleverd, maar ik heb al regelmatig met gevallen te maken gehad waarbij deze alsnog bij het loket lagen).
Mocht je dan donderdag nog niets hebben, laat het me dan weten, dan gaan we het oplossen. :)
  CHI shopkeeper zondag 3 januari 2016 @ 02:51:03 #127
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158781039
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:41 schreef einszweiachtung het volgende:
deze besteld:

http://www.banggood.com/1(...)op-DVD-p-986889.html

Omschrijving:

1 x VAG to HDMI Adapter Converter
1 x Plug Charger
1 x Power Adapter (depending on your country)
1 x User manual

Maar zit géén 'depending on your country' power adapter bij, gewoon de standaard UK

Via de livechat een of andere chinees gesproken die zei dat ik foto's van het pakketje naar een of ander e-mail adres moet sturen met een aantal voorwaarde. Nou dat doe ik dus niet ben wel klaar met Banggood onderhand is niet de 1e x dat er iets mist of iets anders is dan de omschrijving.
Hoi, vervelend om te horen dat je niet de juiste adapter hebt ontvangen bij je product, terwijl dat wel in de omschrijving is aangegeven. Het klopt inderdaad dat je één van mijn Chinese collega's hebt gesproken via de livechatfunctie op onze website, en die heeft je waarschijnlijk gevraagd een foto te sturen naar onze klantenservice, zodat ze daar een duidelijk beeld hebben van je probleem en het zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Ik wil je die moeite echter besparen en zou je graag alsnog een EU-stekker toesturen, als je daar nog interesse in hebt. In dat geval heb ik wel even je ordernummer nodig.
Ik ga ook je klacht doorgeven, zodat dit in het vervolg wel goedgaat.

Ik wacht je antwoord af!
  CHI shopkeeper zondag 3 januari 2016 @ 04:04:52 #128
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158781390
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:28 schreef longinus het volgende:
Ik probeer in de 2016 NEW YEAR SALE het volgende te kopen:
MantisTek Tool-Free USB 3.0 SATA Enclosure 2.5 voor New Year Price: US$8.99
klik ik erop krijg ik de prijs van us$ 12.99.

kan je dit even ophelderen voor mij :)

en een happy new year *O*
Hoi, allereerst wens ik jou ook een heel happy new year ;)
Wat betreft je vraag: ik kom er op dit moment niet achter wat daarvan de reden is, maar ik vermoed dat het een soort snap-up achtige deal is/was. Omdat het vandaag zondag is werkt een groot deel van mijn collega's niet, maar ik zorg dat ik morgen een antwoord heb en dan hoor je het van me! :)
pi_158782266
Beste Banggood,

Ik heb nu een paar maanden een 10000 Xiaomi PB. Echter na veel uren aan de lader laadt hij niet verder op dan het 2e streepje. 3e blijft maar knipperen...

Neem aan dat er garantie op zit?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_158783425
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 03:22 schreef Banggood het volgende:

[..]

Prima, dan hoor ik wel wat je beslist. Ik laat de punten in ieder geval overmaken op je account ;)
Heb inmiddels een verzendbevestiging met track en trace gekregen. Dus mijn telefoon is onderweg :)
In ieder geval bedankt!
pi_158796206
Hoi,

Bij (sommige) producten staat:

Package Included:

1 x Power Supply (Adapter will be sent as your shipping country)

Voorbeeld: MXQ PRO Amlogic S905

Gaat het dan om een powersupply met EU stekker óf
een (onbruikbare) universele adapter (Universal AU UK US To EU Europe Power Adapter Converter Wall Plug Socket)
Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.
  CHI shopkeeper maandag 4 januari 2016 @ 03:23:45 #132
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158809859
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:03 schreef Miniem het volgende:
Beste Banggood,

Ik heb nu een paar maanden een 10000 Xiaomi PB. Echter na veel uren aan de lader laadt hij niet verder op dan het 2e streepje. 3e blijft maar knipperen...

Neem aan dat er garantie op zit?
Hoi, vervelend dat je powerbank kuren heeft! Garantie moet er nog opzitten ja, maar of je powerbank nog onder onze garantie valt of onder die van Xiaomi zelf ligt aan wanneer je deze gekocht hebt. Kun je mij je ordernummer laten weten? Dan zoek ik het voor je uit! :)
  CHI shopkeeper maandag 4 januari 2016 @ 03:24:16 #133
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158809862
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 11:42 schreef Caelis058 het volgende:

[..]

Heb inmiddels een verzendbevestiging met track en trace gekregen. Dus mijn telefoon is onderweg :)
In ieder geval bedankt!
Ik had het begrepen inderdaad, top! ^O^
  CHI shopkeeper maandag 4 januari 2016 @ 03:38:03 #134
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158809920
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:40 schreef koez het volgende:
Hoi,

Bij (sommige) producten staat:

Package Included:

1 x Power Supply (Adapter will be sent as your shipping country)

Voorbeeld: MXQ PRO Amlogic S905

Gaat het dan om een powersupply met EU stekker óf
een (onbruikbare) universele adapter (Universal AU UK US To EU Europe Power Adapter Converter Wall Plug Socket)
Hoi! Dit is een beetje afhankelijk van het product. In sommige gevallen komt er inderdaad een powersupply met EU-stekker mee en in andere gevallen wordt er in ons warehouse een adapter in de doos gestopt. Dit heeft onder andere te maken met hoe we producten aangeleverd krijgen: sommige leveranciers houden bijvoorbeeld rekening met verkoop in het buitenland en leveren ons verschillende soorten verpakkingen (met verschillende adapters) en anderen doen dit niet.

De link van de universele adapter die je meestuurde is inderdaad niet geschikt voor Nederland, omdat deze niet op een geaard stopcontact past. Dit is bekend, en om die reden worden deze (als het goed is en voor zover ik weet) al een tijdje niet meer meeverstuurd naar in ieder geval Nederland.

Bij de tv-box die je als voorbeeld geeft heb ik het even nagevraagd bij de productmanager, en die geeft aan dat dit product standaard met EU-adapter geleverd wordt. Het betreft hier dus een fout in de productomschrijving en op de foto en dat wordt z.s.m. aangepast.

Ik hoop dat het zo duidelijk is! :)
  maandag 4 januari 2016 @ 09:24:43 #135
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_158811118
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 02:45 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi! Dat is aan de lange kant en is inderdaad te wijten aan de feestdagen. Doordat je pakketje geen tracking heeft kan ik helaas ook niet zien waar ie momenteel uithangt.. Zullen we afspreken dat als ie donderdag nog niet binnen is, we je gratis een nieuw exemplaar toesturen?
Informeer in de tussentijd ajb nog even bij je dichtsbijzijnde PostNL-afhaallocatie (verzendingen zonder tracking worden normaal gesproken altijd thuis afgeleverd, maar ik heb al regelmatig met gevallen te maken gehad waarbij deze alsnog bij het loket lagen).
Mocht je dan donderdag nog niets hebben, laat het me dan weten, dan gaan we het oplossen. :)
Ga ik doen ^O^
  CHI shopkeeper maandag 4 januari 2016 @ 09:27:18 #136
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158811150
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:28 schreef longinus het volgende:
Ik probeer in de 2016 NEW YEAR SALE het volgende te kopen:
MantisTek Tool-Free USB 3.0 SATA Enclosure 2.5 voor New Year Price: US$8.99
klik ik erop krijg ik de prijs van us$ 12.99.

kan je dit even ophelderen voor mij :)

en een happy new year *O*
Opgelost, nu is ie $8.99 :) http://www.banggood.com/M(...)Cable-p-1021994.html
pi_158811454
quote:
en meteen besteld :D bedankt ^O^
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  CHI shopkeeper maandag 4 januari 2016 @ 10:29:04 #138
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158812043
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:51 schreef longinus het volgende:

[..]

en meteen besteld :D bedankt ^O^
*O* *O*
pi_158812918
Hi Thomas,

Op vrijdag 16 oktober 2015 heb ik een bestelling gedaan, welke opgesplitst werd in twee verschillende orders (9339675 en 9339676). Order 9339676 kreeg ik vrij snel binnen op het opgegeven adres, echter van de andere niets gehoord. Uiteindelijk per e-mail contact opgenomen met de klantenservice.

Van de klantenservice kreeg ik een trackingnummer, waarmee ik de status zag dat het pakketje op 24 december weer teruggestuurd was na een onsuccesvolle aflevering, omdat de ontvanger het pakketje niet zou hebben opgehaald.

Ik heb nooit een notificatie ontvangen voor het afhalen (volgens mij ook niet gebruikelijk?) en snap niet zo goed waarom het niet is afgeleverd op mijn adres. Na wat héén en weer mailen met de klantenservice over dat het pakketje nu weer in Kuala Lumpur ligt, kom ik er niet echt uit. Wat kun jij hierin voor me betekenen? Thanks alvast!
pi_158830758
Ha Thomas!

28 december heb ik een camera besteld (ordernummer 11282720). 31 december kreeg ik vervolgens van Banggood een mail dat de camera uitverkocht was, met het aanbod om eventueel om te wisselen voor een andere camera.. Inmiddels heb ik verschillende keren contact gehad oa. via de mail en via de live chat.. En ik ben het spoor helemaal bijster over wat er nu gaat gebeuren. De ene medewerker geeft aan dat ik moet wachten, de andere heeft het over bijbetalen ivm het omwisselen voor een andere camera.. Wil je eens kijken wat de status van mijn bestelling is?

Ik heb de camera eigenlijk uiterlijk 18 januari nodig.. Dus dat begint inmiddels krap te worden. Het liefste wil ik de witte Xiaomi Yi Z23L en volgens mij is die momenteel nog op voorraad in het EU direct warehouse. Als ik daarvoor moet bijbetalen, vind ik het prima.. Zolang ik de camera maar op tijd heb.

Bedankt alvast!
pi_158831897
Hey,

Weet jij of mijn vervangingskabeltje ondertussen al verstuurd is?
Hij staat niet in mijn orderstatus maar misschien klopt dat in dit geval.

(om je terugzoeken te besparen, gaat om Order No. 10896039)
  CHI shopkeeper dinsdag 5 januari 2016 @ 03:20:27 #142
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158838937
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:15 schreef BammieBro het volgende:
Hi Thomas,

Op vrijdag 16 oktober 2015 heb ik een bestelling gedaan, welke opgesplitst werd in twee verschillende orders (9339675 en 9339676). Order 9339676 kreeg ik vrij snel binnen op het opgegeven adres, echter van de andere niets gehoord. Uiteindelijk per e-mail contact opgenomen met de klantenservice.

Van de klantenservice kreeg ik een trackingnummer, waarmee ik de status zag dat het pakketje op 24 december weer teruggestuurd was na een onsuccesvolle aflevering, omdat de ontvanger het pakketje niet zou hebben opgehaald.

Ik heb nooit een notificatie ontvangen voor het afhalen (volgens mij ook niet gebruikelijk?) en snap niet zo goed waarom het niet is afgeleverd op mijn adres. Na wat héén en weer mailen met de klantenservice over dat het pakketje nu weer in Kuala Lumpur ligt, kom ik er niet echt uit. Wat kun jij hierin voor me betekenen? Thanks alvast!
Hoi! Even in het kort: officieel levert PostNL sinds enkele maanden geen pakketjes met tracking meer thuis af (gebeurt in de praktijk dus nog wel geregeld, maar vaak niet meer). Hun nieuwe beleid is dat pakketjes naar het dichtsbijzijnde PostNL-afhaalloket worden gebracht, en je zou dan bericht moeten krijgen dat je pakketje op je ligt te wachten.
In jouw geval denk ik dat ze je pakketje hebben geprobeerd af te leveren maar er niemand thuis was. Als ze dat een paar keer hebben gedaan zonder gehoor (waarbij ze normaal een briefje moeten achterlaten dat ze het hebben geprobeerd, maar het loopt daar niet bepaald gesmeerd) sturen ze het pakketje retour afzender, en dus terug naar China. }:|

Ik kan nu het volgende voor je doen:
- je pakketje opnieuw versturen
- je aankoopbedrag terugstorten

Ik wacht je antwoord af! :)
  CHI shopkeeper dinsdag 5 januari 2016 @ 03:35:00 #143
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158838972
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:48 schreef MoreMark het volgende:
Ha Thomas!

28 december heb ik een camera besteld (ordernummer 11282720). 31 december kreeg ik vervolgens van Banggood een mail dat de camera uitverkocht was, met het aanbod om eventueel om te wisselen voor een andere camera.. Inmiddels heb ik verschillende keren contact gehad oa. via de mail en via de live chat.. En ik ben het spoor helemaal bijster over wat er nu gaat gebeuren. De ene medewerker geeft aan dat ik moet wachten, de andere heeft het over bijbetalen ivm het omwisselen voor een andere camera.. Wil je eens kijken wat de status van mijn bestelling is?

Ik heb de camera eigenlijk uiterlijk 18 januari nodig.. Dus dat begint inmiddels krap te worden. Het liefste wil ik de witte Xiaomi Yi Z23L en volgens mij is die momenteel nog op voorraad in het EU direct warehouse. Als ik daarvoor moet bijbetalen, vind ik het prima.. Zolang ik de camera maar op tijd heb.

Bedankt alvast!
Hoi! Ik snap inderdaad dat het erg verwarrend is als je allemaal verschillende info krijgt. 8)7
De camera die je in eerste instantie hebt besteld is inderdaad out of stock, zoals je zelf al aangaf. De Xiaomi Yi uit het EU warehouse die je als vervanger zou willen is wat duurder, en zodoende kunnen we twee dingen doen:
- We kunnen je order annuleren zodat je direct de camera uit ons EU warehouse kunt bestellen.
- Ik kan je een betaallink sturen voor Paypal om het prijsverschil tussen de twee camera's te overbruggen en dan kunnen we de order voor je omzetten.

Persoonlijk raad ik je aan voor de eerste optie te kiezen, omdat dit minder omslachtig en ook sneller is. Dit ligt natuurlijk wel aan jouw financiële situatie, want als we de order annuleren en je geld terugstorten staat dit niet direct op je rekening, en als dat bedrag noodzakelijk is voor het aanschaffen van de andere camera dan lukt dat dus niet. :P
Ik hoor het van je! ;)
  CHI shopkeeper dinsdag 5 januari 2016 @ 04:02:13 #144
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158839011
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef johanndoe het volgende:
Hey,

Weet jij of mijn vervangingskabeltje ondertussen al verstuurd is?
Hij staat niet in mijn orderstatus maar misschien klopt dat in dit geval.

(om je terugzoeken te besparen, gaat om Order No. 10896039)
Hi, je kabeltje is al een tijdje onderweg. Ik stuur je per DM de trackingcode ;)
pi_158839212
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 03:23 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, vervelend dat je powerbank kuren heeft! Garantie moet er nog opzitten ja, maar of je powerbank nog onder onze garantie valt of onder die van Xiaomi zelf ligt aan wanneer je deze gekocht hebt. Kun je mij je ordernummer laten weten? Dan zoek ik het voor je uit! :)
7432051
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  CHI shopkeeper dinsdag 5 januari 2016 @ 08:16:45 #146
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158839697
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 06:57 schreef Miniem het volgende:

[..]

7432051
Hoi, omdat ik nog niet zo lang geleden te maken had met exact dezelfde situatie (zelfde product en zelfde stadium van garantie) heb ik m'n best gedaan voor eenzelfde tegemoetkoming te zorgen. Hieronder de uitleg:

Omdat je je aankoop in juli hebt gedaan, is de garantie die wij als Banggood geven (doorgaans 90 dagen) helaas al verlopen. Je hebt op dit moment via Xiaomi nog wel recht op garantie, ervanuitgaande dat je je powerbank op een normale manier hebt gebruikt. Wat wij in deze situatie kunnen doen, is wanneer je je powerbank opstuurt naar ons, deze doorsturen naar de Xiaomi-fabriek en naar je terugsturen als deze is gerepareerd of een nieuwe toesturen wanneer je huidige niet te repareren blijkt. Het nadeel hiervan is dat de verzendkosten voor jouw rekening zijn, omdat deze buiten de garantieregeling van Xiaomi vallen, en je Banggood-garantie dus al is verlopen.
Omdat de verzendkosten voor dit product erg hoog zijn, raad ik je persoonlijk af hier voor te kiezen, gezien de waarde van de powerbank.

Omdat ik je wel graag tegemoet wil komen, bied ik je bij deze aan je $5 van je aankoopbedrag terug te storten. Mocht je je powerbank alsnog willen laten repareren door Xiaomi, dan help ik je graag met die procedure.
Ik wacht je reactie af!
pi_158840879
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 04:02 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, je kabeltje is al een tijdje onderweg. Ik stuur je per DM de trackingcode ;)
Bedankt!
Zie dat hij gister in NL is aangekomen dus hij zal er nu spoedig zijn :)
pi_158843377
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 08:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, omdat ik nog niet zo lang geleden te maken had met exact dezelfde situatie (zelfde product en zelfde stadium van garantie) heb ik m'n best gedaan voor eenzelfde tegemoetkoming te zorgen. Hieronder de uitleg:

Omdat je je aankoop in juli hebt gedaan, is de garantie die wij als Banggood geven (doorgaans 90 dagen) helaas al verlopen. Je hebt op dit moment via Xiaomi nog wel recht op garantie, ervanuitgaande dat je je powerbank op een normale manier hebt gebruikt. Wat wij in deze situatie kunnen doen, is wanneer je je powerbank opstuurt naar ons, deze doorsturen naar de Xiaomi-fabriek en naar je terugsturen als deze is gerepareerd of een nieuwe toesturen wanneer je huidige niet te repareren blijkt. Het nadeel hiervan is dat de verzendkosten voor jouw rekening zijn, omdat deze buiten de garantieregeling van Xiaomi vallen, en je Banggood-garantie dus al is verlopen.
Omdat de verzendkosten voor dit product erg hoog zijn, raad ik je persoonlijk af hier voor te kiezen, gezien de waarde van de powerbank.

Omdat ik je wel graag tegemoet wil komen, bied ik je bij deze aan je $5 van je aankoopbedrag terug te storten. Mocht je je powerbank alsnog willen laten repareren door Xiaomi, dan help ik je graag met die procedure.
Ik wacht je reactie af!
Oke, bedankt. Dan maar 5 dollar terug :Y
En ik ben er normaal mee omgegaan, zelfs in de eerste maanden helemaal niet gebruikt. gebruik hem pas sinds 2 maanden licht.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_158848320
Hallo,

Ik was de afgelopen een aantal weken op reis en had dus een Xiaomi Battery Pack besteld tijdens een sale. Gekocht dus maar, met Priority Air Mail dus het zou er aan komen voor mijn vertrekdatum. Bad guess, lol. Al hoewel, het was er niet op tijd gekomen dus dacht ik van: dan zie ik het thuis wel. Maar thuisgekomen zie ik geen pakketje noch geen briefje dat het elders afgeleverd is. Nu heb ik hem helemaal niet. Hoe kunnen we dit oplossen?

Hoop snel van u te horen!
FR1908
pi_158852881
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:58 schreef johanndoe het volgende:

[..]

Bedankt!
Zie dat hij gister in NL is aangekomen dus hij zal er nu spoedig zijn :)
Hij is zojuist bezorgd en doet het perfect! Bedankt!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')