abonnement Unibet Coolblue
pi_158403830
Bedankt!
Ik laat het weten als hij binnen is!
  CHI shopkeeper maandag 21 december 2015 @ 11:04:00 #102
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158404117
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 10:51 schreef johanndoe het volgende:
Bedankt!
Ik laat het weten als hij binnen is!
Top ;)
pi_158409278
Hallo, ik heb een week of 3 geleden de bluboo xtouch besteld. Ordernr: 10612457

Maar ergens in de tussentijd is de voorraad op gegaan. De re-stock datum blijft ook continue veranderen. Kun je me meer vertellen over de mogelijke re-stock datum?
De online chat maakt me namelijk ook niets wijzer.
  CHI shopkeeper dinsdag 22 december 2015 @ 04:50:37 #104
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158432462
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:11 schreef Caelis058 het volgende:
Hallo, ik heb een week of 3 geleden de bluboo xtouch besteld. Ordernr: 10612457

Maar ergens in de tussentijd is de voorraad op gegaan. De re-stock datum blijft ook continue veranderen. Kun je me meer vertellen over de mogelijke re-stock datum?
De online chat maakt me namelijk ook niets wijzer.
Hoi, dat is erg vervelend. Ik heb je vraag neergelegd bij de verantwoordelijke persoon, en zodra ik daarvan antwoord heb hoor je het van me!
  dinsdag 22 december 2015 @ 08:54:37 #105
421090 Zelfscanner
BONUSKAART: 2916420051893
pi_158433148
Ben ik weer :@
Afgelopen zaterdag is de led strip binnengekomen (order 10560101) Nu is het aansluiten appeltje eitje, stekkers erin en klaar. Echter, het werkt niet. De adapter en led controller werken wel perfect, echter de 5 meter strip is geen werking in te krijgen. Nu heb ik er al 1 liggen, dus heb deze even aangesloten. En die werkt wel :? Aan de bediening kan het dus niet liggen. Denk dat de strip zelf defect is. Valt ook niet veel aan te toveren :P De verpakking zelf was tevens flink geplakband. (Daarna goed beschermt ingepakt ;) )
Heb je een idee? :*
De kassamiep laten scannen is silver maar zelfscannen is goud!
  CHI shopkeeper dinsdag 22 december 2015 @ 09:15:07 #106
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158433367
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 08:54 schreef Zelfscanner het volgende:
Ben ik weer :@
Afgelopen zaterdag is de led strip binnengekomen (order 10560101) Nu is het aansluiten appeltje eitje, stekkers erin en klaar. Echter, het werkt niet. De adapter en led controller werken wel perfect, echter de 5 meter strip is geen werking in te krijgen. Nu heb ik er al 1 liggen, dus heb deze even aangesloten. En die werkt wel :? Aan de bediening kan het dus niet liggen. Denk dat de strip zelf defect is. Valt ook niet veel aan te toveren :P De verpakking zelf was tevens flink geplakband. (Daarna goed beschermt ingepakt ;) )
Heb je een idee? :*
Hoi! Klinkt inderdaad alsof de strip het probleem is.. Kun je er een kort filmpje van maken (waarin te zien is dat de nieuwe strip niet werkt, maar als je je andere strip erop aansluit de controller het wel doet) en daarvan het linkje (even via vidme of Youtbe o.i.d. uploaden) naar mij sturen? ;)
pi_158433481
Hallo Webcare.

Ik wil graag 60 Xiaomi Powerbanks 10.000 mah bestellen voor 60 collega's als een nieuwjaarsgeschenk. Via de website kan ik er maar maximaal 5 bestellen. Heb ook al een antwoord van de wholesale-mail gekregen maar dat was niet bevredigend: kan jij iets voor mij doen?
  CHI shopkeeper dinsdag 22 december 2015 @ 09:46:57 #108
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158433757
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2015 14:11 schreef Caelis058 het volgende:
Hallo, ik heb een week of 3 geleden de bluboo xtouch besteld. Ordernr: 10612457

Maar ergens in de tussentijd is de voorraad op gegaan. De re-stock datum blijft ook continue veranderen. Kun je me meer vertellen over de mogelijke re-stock datum?
De online chat maakt me namelijk ook niets wijzer.
Hoi, ik krijg net te horen dat het niet duidelijk is wanneer de telefoon weer voorradig is vanwege problemen met de leverancier. Heel slordig dat je dat niet is medegedeeld en dat de datum in plaats daarvan steeds bleef veranderen. Om die reden wil ik je ten eerste aanbieden je order te annuleren als je dat wilt, en ten tweede wil ik je graag 200 Banggood-punten aanbieden vanwege het gedoe.
Ik wacht je antwoord af!
  CHI shopkeeper dinsdag 22 december 2015 @ 09:48:05 #109
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158433771
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:23 schreef marco_sire het volgende:
Hallo Webcare.

Ik wil graag 60 Xiaomi Powerbanks 10.000 mah bestellen voor 60 collega's als een nieuwjaarsgeschenk. Via de website kan ik er maar maximaal 5 bestellen. Heb ook al een antwoord van de wholesale-mail gekregen maar dat was niet bevredigend: kan jij iets voor mij doen?
Ik ga kijken wat ik voor je kan doen en kom er z.s.m. op terug!
pi_158443079
Vandaag adaptertje binnen en nu start die twee keer snel achter elkaar op en daarna krijg ik toch weer het fletse roze beeld :(
  CHI shopkeeper woensdag 23 december 2015 @ 04:13:31 #111
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158460449
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 18:01 schreef mitchy112 het volgende:
Vandaag adaptertje binnen en nu start die twee keer snel achter elkaar op en daarna krijg ik toch weer het fletse roze beeld :(
Ok duidelijk. Op basis van je eerder gestuurde foto's gaan we vandaag je geld terugstorten! Dat bedrag heb je dan, afhankelijk van hoe je betaald hebt, binnenkort weer in bezit. :)
pi_158463339
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 december 2015 09:46 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik krijg net te horen dat het niet duidelijk is wanneer de telefoon weer voorradig is vanwege problemen met de leverancier. Heel slordig dat je dat niet is medegedeeld en dat de datum in plaats daarvan steeds bleef veranderen. Om die reden wil ik je ten eerste aanbieden je order te annuleren als je dat wilt, en ten tweede wil ik je graag 200 Banggood-punten aanbieden vanwege het gedoe.
Ik wacht je antwoord af!
Hallo, dank je wel voor je snelle reactie.
Ik moet hier nog even over nadenken. Ik weet nog niet of ik nog wil wachten of toch een andere telefoon ga bestellen.
Ik kom hier nog op terug.
pi_158476407
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 04:13 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ok duidelijk. Op basis van je eerder gestuurde foto's gaan we vandaag je geld terugstorten! Dat bedrag heb je dan, afhankelijk van hoe je betaald hebt, binnenkort weer in bezit. :)
Danku! zal na de feestdagen eens op me paypal kijken ;)
  CHI shopkeeper donderdag 24 december 2015 @ 03:22:45 #114
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158488806
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef Caelis058 het volgende:

[..]

Hallo, dank je wel voor je snelle reactie.
Ik moet hier nog even over nadenken. Ik weet nog niet of ik nog wil wachten of toch een andere telefoon ga bestellen.
Ik kom hier nog op terug.
Prima, dan hoor ik wel wat je beslist. Ik laat de punten in ieder geval overmaken op je account ;)
pi_158500105
Hallo best Banggood ik was toch even nieuwsgierig waar mijn pakketje blijft normaal is het bij jullie vrij vlot 2/1 weken maar ik heb eind november iets besteld maar nog niet binnen order nummer is: 10310290

Ja ik weet dat het kerst is maar ben toch nieuwsgierig :P
  CHI shopkeeper maandag 28 december 2015 @ 04:34:26 #116
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158592895
quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2015 18:02 schreef Athlon64x het volgende:
Hallo best Banggood ik was toch even nieuwsgierig waar mijn pakketje blijft normaal is het bij jullie vrij vlot 2/1 weken maar ik heb eind november iets besteld maar nog niet binnen order nummer is: 10310290

Ja ik weet dat het kerst is maar ben toch nieuwsgierig :P
Hoi, ik heb even voor je gekeken en zie dat je pakketje op 24 november is verstuurd. Dan mag ie zo langzamerhand wel een keer aankomen inderdaad, maar ik verzoek je vriendelijk nog even geduld te hebben. :) Ik ga er vanuit dat je je bestelling gewoon ontvangt (kan rond deze tijd van het jaar gewoon wat langer duren), maar we hanteren een levertijd van maximaal 25 werkdagen, dus als die is verstreken gaan we sowieso verder kijken naar een oplossing. Komt goed dus! ;)
pi_158613391
Mijn vader heeft bij jullie een drone besteld perfecte staat, maar der zit wel geen EU adapter bij.
Order nummer #11098667
pi_158622912
Vraagje, wanneer is de mi band (gewoon vanuit China dus) weer beschikbaar? De goedkoopste versie (witte leds dacht ik).
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper dinsdag 29 december 2015 @ 03:58:35 #119
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158625794
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 20:22 schreef mitchy112 het volgende:
Mijn vader heeft bij jullie een drone besteld perfecte staat, maar der zit wel geen EU adapter bij.
Order nummer #11098667
Hoi, mijn collega heeft net een nieuwe EU-stekker opgestuurd :)
  CHI shopkeeper dinsdag 29 december 2015 @ 04:10:55 #120
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158625811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 00:04 schreef rene90 het volgende:
Vraagje, wanneer is de mi band (gewoon vanuit China dus) weer beschikbaar? De goedkoopste versie (witte leds dacht ik).
Hi, er zijn er nog meer dan 2000 beschikbaar in het CN warehouse. In het EU warehouse zijn ze wel out of stock, dus wellicht is ie ongemerkt op EU gesprongen?
pi_158626285
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 04:10 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, er zijn er nog meer dan 2000 beschikbaar in het CN warehouse. In het EU warehouse zijn ze wel out of stock, dus wellicht is ie ongemerkt op EU gesprongen?
hij stond gister op eu en kon simpelweg niet kiezen voor cn. Zal straks nog een keer kijken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper dinsdag 29 december 2015 @ 08:23:31 #122
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158626489
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2015 07:57 schreef rene90 het volgende:

[..]

hij stond gister op eu en kon simpelweg niet kiezen voor cn. Zal straks nog een keer kijken.
Ja dat gebeurt weleens een heel enkele keer inderdaad. Wat dan helpt is om bovenaan de site het land aan te passen naar USA. Dan krijg je gewoon het CN warehouse. :)
pi_158712789
deze besteld:

http://www.banggood.com/1(...)op-DVD-p-986889.html

Omschrijving:

1 x VAG to HDMI Adapter Converter
1 x Plug Charger
1 x Power Adapter (depending on your country)
1 x User manual

Maar zit géén 'depending on your country' power adapter bij, gewoon de standaard UK

Via de livechat een of andere chinees gesproken die zei dat ik foto's van het pakketje naar een of ander e-mail adres moet sturen met een aantal voorwaarde. Nou dat doe ik dus niet ben wel klaar met Banggood onderhand is niet de 1e x dat er iets mist of iets anders is dan de omschrijving.
GGGG
pi_158745835
Ik probeer in de 2016 NEW YEAR SALE het volgende te kopen:
MantisTek Tool-Free USB 3.0 SATA Enclosure 2.5 voor New Year Price: US$8.99
klik ik erop krijg ik de prijs van us$ 12.99.

kan je dit even ophelderen voor mij :)

en een happy new year *O*
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 13:17:03 #125
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_158757995
Hoi!

Ik heb op 28 november twee bestellingen gedaan zonder tracking. Een van de bestellingen heb ik op 24 december binnen gekregen. De andere is tot nu toe nog niet aangekomen. Ik snap dat het natuurlijk druk is door de feestdagen, maar ik heb toch al eind november besteld.

Zou je misschien kunnen kijken wat de stand van zaken is? Het duurt me wel erg lang inmiddels.
Het gaat om ordernummer 10483538
  CHI shopkeeper zondag 3 januari 2016 @ 02:45:37 #126
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158781002
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 13:17 schreef ThaBrain het volgende:
Hoi!

Ik heb op 28 november twee bestellingen gedaan zonder tracking. Een van de bestellingen heb ik op 24 december binnen gekregen. De andere is tot nu toe nog niet aangekomen. Ik snap dat het natuurlijk druk is door de feestdagen, maar ik heb toch al eind november besteld.

Zou je misschien kunnen kijken wat de stand van zaken is? Het duurt me wel erg lang inmiddels.
Het gaat om ordernummer 10483538
Hoi! Dat is aan de lange kant en is inderdaad te wijten aan de feestdagen. Doordat je pakketje geen tracking heeft kan ik helaas ook niet zien waar ie momenteel uithangt.. Zullen we afspreken dat als ie donderdag nog niet binnen is, we je gratis een nieuw exemplaar toesturen?
Informeer in de tussentijd ajb nog even bij je dichtsbijzijnde PostNL-afhaallocatie (verzendingen zonder tracking worden normaal gesproken altijd thuis afgeleverd, maar ik heb al regelmatig met gevallen te maken gehad waarbij deze alsnog bij het loket lagen).
Mocht je dan donderdag nog niets hebben, laat het me dan weten, dan gaan we het oplossen. :)
  CHI shopkeeper zondag 3 januari 2016 @ 02:51:03 #127
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158781039
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:41 schreef einszweiachtung het volgende:
deze besteld:

http://www.banggood.com/1(...)op-DVD-p-986889.html

Omschrijving:

1 x VAG to HDMI Adapter Converter
1 x Plug Charger
1 x Power Adapter (depending on your country)
1 x User manual

Maar zit géén 'depending on your country' power adapter bij, gewoon de standaard UK

Via de livechat een of andere chinees gesproken die zei dat ik foto's van het pakketje naar een of ander e-mail adres moet sturen met een aantal voorwaarde. Nou dat doe ik dus niet ben wel klaar met Banggood onderhand is niet de 1e x dat er iets mist of iets anders is dan de omschrijving.
Hoi, vervelend om te horen dat je niet de juiste adapter hebt ontvangen bij je product, terwijl dat wel in de omschrijving is aangegeven. Het klopt inderdaad dat je één van mijn Chinese collega's hebt gesproken via de livechatfunctie op onze website, en die heeft je waarschijnlijk gevraagd een foto te sturen naar onze klantenservice, zodat ze daar een duidelijk beeld hebben van je probleem en het zo snel mogelijk kunnen oplossen.
Ik wil je die moeite echter besparen en zou je graag alsnog een EU-stekker toesturen, als je daar nog interesse in hebt. In dat geval heb ik wel even je ordernummer nodig.
Ik ga ook je klacht doorgeven, zodat dit in het vervolg wel goedgaat.

Ik wacht je antwoord af!
  CHI shopkeeper zondag 3 januari 2016 @ 04:04:52 #128
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158781390
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:28 schreef longinus het volgende:
Ik probeer in de 2016 NEW YEAR SALE het volgende te kopen:
MantisTek Tool-Free USB 3.0 SATA Enclosure 2.5 voor New Year Price: US$8.99
klik ik erop krijg ik de prijs van us$ 12.99.

kan je dit even ophelderen voor mij :)

en een happy new year *O*
Hoi, allereerst wens ik jou ook een heel happy new year ;)
Wat betreft je vraag: ik kom er op dit moment niet achter wat daarvan de reden is, maar ik vermoed dat het een soort snap-up achtige deal is/was. Omdat het vandaag zondag is werkt een groot deel van mijn collega's niet, maar ik zorg dat ik morgen een antwoord heb en dan hoor je het van me! :)
pi_158782266
Beste Banggood,

Ik heb nu een paar maanden een 10000 Xiaomi PB. Echter na veel uren aan de lader laadt hij niet verder op dan het 2e streepje. 3e blijft maar knipperen...

Neem aan dat er garantie op zit?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_158783425
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2015 03:22 schreef Banggood het volgende:

[..]

Prima, dan hoor ik wel wat je beslist. Ik laat de punten in ieder geval overmaken op je account ;)
Heb inmiddels een verzendbevestiging met track en trace gekregen. Dus mijn telefoon is onderweg :)
In ieder geval bedankt!
pi_158796206
Hoi,

Bij (sommige) producten staat:

Package Included:

1 x Power Supply (Adapter will be sent as your shipping country)

Voorbeeld: MXQ PRO Amlogic S905

Gaat het dan om een powersupply met EU stekker óf
een (onbruikbare) universele adapter (Universal AU UK US To EU Europe Power Adapter Converter Wall Plug Socket)
Er is een tijd van werken en een tijd van genieten.
  CHI shopkeeper maandag 4 januari 2016 @ 03:23:45 #132
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158809859
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:03 schreef Miniem het volgende:
Beste Banggood,

Ik heb nu een paar maanden een 10000 Xiaomi PB. Echter na veel uren aan de lader laadt hij niet verder op dan het 2e streepje. 3e blijft maar knipperen...

Neem aan dat er garantie op zit?
Hoi, vervelend dat je powerbank kuren heeft! Garantie moet er nog opzitten ja, maar of je powerbank nog onder onze garantie valt of onder die van Xiaomi zelf ligt aan wanneer je deze gekocht hebt. Kun je mij je ordernummer laten weten? Dan zoek ik het voor je uit! :)
  CHI shopkeeper maandag 4 januari 2016 @ 03:24:16 #133
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158809862
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 11:42 schreef Caelis058 het volgende:

[..]

Heb inmiddels een verzendbevestiging met track en trace gekregen. Dus mijn telefoon is onderweg :)
In ieder geval bedankt!
Ik had het begrepen inderdaad, top! ^O^
  CHI shopkeeper maandag 4 januari 2016 @ 03:38:03 #134
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158809920
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:40 schreef koez het volgende:
Hoi,

Bij (sommige) producten staat:

Package Included:

1 x Power Supply (Adapter will be sent as your shipping country)

Voorbeeld: MXQ PRO Amlogic S905

Gaat het dan om een powersupply met EU stekker óf
een (onbruikbare) universele adapter (Universal AU UK US To EU Europe Power Adapter Converter Wall Plug Socket)
Hoi! Dit is een beetje afhankelijk van het product. In sommige gevallen komt er inderdaad een powersupply met EU-stekker mee en in andere gevallen wordt er in ons warehouse een adapter in de doos gestopt. Dit heeft onder andere te maken met hoe we producten aangeleverd krijgen: sommige leveranciers houden bijvoorbeeld rekening met verkoop in het buitenland en leveren ons verschillende soorten verpakkingen (met verschillende adapters) en anderen doen dit niet.

De link van de universele adapter die je meestuurde is inderdaad niet geschikt voor Nederland, omdat deze niet op een geaard stopcontact past. Dit is bekend, en om die reden worden deze (als het goed is en voor zover ik weet) al een tijdje niet meer meeverstuurd naar in ieder geval Nederland.

Bij de tv-box die je als voorbeeld geeft heb ik het even nagevraagd bij de productmanager, en die geeft aan dat dit product standaard met EU-adapter geleverd wordt. Het betreft hier dus een fout in de productomschrijving en op de foto en dat wordt z.s.m. aangepast.

Ik hoop dat het zo duidelijk is! :)
  maandag 4 januari 2016 @ 09:24:43 #135
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_158811118
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 02:45 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi! Dat is aan de lange kant en is inderdaad te wijten aan de feestdagen. Doordat je pakketje geen tracking heeft kan ik helaas ook niet zien waar ie momenteel uithangt.. Zullen we afspreken dat als ie donderdag nog niet binnen is, we je gratis een nieuw exemplaar toesturen?
Informeer in de tussentijd ajb nog even bij je dichtsbijzijnde PostNL-afhaallocatie (verzendingen zonder tracking worden normaal gesproken altijd thuis afgeleverd, maar ik heb al regelmatig met gevallen te maken gehad waarbij deze alsnog bij het loket lagen).
Mocht je dan donderdag nog niets hebben, laat het me dan weten, dan gaan we het oplossen. :)
Ga ik doen ^O^
  CHI shopkeeper maandag 4 januari 2016 @ 09:27:18 #136
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158811150
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:28 schreef longinus het volgende:
Ik probeer in de 2016 NEW YEAR SALE het volgende te kopen:
MantisTek Tool-Free USB 3.0 SATA Enclosure 2.5 voor New Year Price: US$8.99
klik ik erop krijg ik de prijs van us$ 12.99.

kan je dit even ophelderen voor mij :)

en een happy new year *O*
Opgelost, nu is ie $8.99 :) http://www.banggood.com/M(...)Cable-p-1021994.html
pi_158811454
quote:
en meteen besteld :D bedankt ^O^
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  CHI shopkeeper maandag 4 januari 2016 @ 10:29:04 #138
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158812043
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:51 schreef longinus het volgende:

[..]

en meteen besteld :D bedankt ^O^
*O* *O*
pi_158812918
Hi Thomas,

Op vrijdag 16 oktober 2015 heb ik een bestelling gedaan, welke opgesplitst werd in twee verschillende orders (9339675 en 9339676). Order 9339676 kreeg ik vrij snel binnen op het opgegeven adres, echter van de andere niets gehoord. Uiteindelijk per e-mail contact opgenomen met de klantenservice.

Van de klantenservice kreeg ik een trackingnummer, waarmee ik de status zag dat het pakketje op 24 december weer teruggestuurd was na een onsuccesvolle aflevering, omdat de ontvanger het pakketje niet zou hebben opgehaald.

Ik heb nooit een notificatie ontvangen voor het afhalen (volgens mij ook niet gebruikelijk?) en snap niet zo goed waarom het niet is afgeleverd op mijn adres. Na wat héén en weer mailen met de klantenservice over dat het pakketje nu weer in Kuala Lumpur ligt, kom ik er niet echt uit. Wat kun jij hierin voor me betekenen? Thanks alvast!
pi_158830758
Ha Thomas!

28 december heb ik een camera besteld (ordernummer 11282720). 31 december kreeg ik vervolgens van Banggood een mail dat de camera uitverkocht was, met het aanbod om eventueel om te wisselen voor een andere camera.. Inmiddels heb ik verschillende keren contact gehad oa. via de mail en via de live chat.. En ik ben het spoor helemaal bijster over wat er nu gaat gebeuren. De ene medewerker geeft aan dat ik moet wachten, de andere heeft het over bijbetalen ivm het omwisselen voor een andere camera.. Wil je eens kijken wat de status van mijn bestelling is?

Ik heb de camera eigenlijk uiterlijk 18 januari nodig.. Dus dat begint inmiddels krap te worden. Het liefste wil ik de witte Xiaomi Yi Z23L en volgens mij is die momenteel nog op voorraad in het EU direct warehouse. Als ik daarvoor moet bijbetalen, vind ik het prima.. Zolang ik de camera maar op tijd heb.

Bedankt alvast!
pi_158831897
Hey,

Weet jij of mijn vervangingskabeltje ondertussen al verstuurd is?
Hij staat niet in mijn orderstatus maar misschien klopt dat in dit geval.

(om je terugzoeken te besparen, gaat om Order No. 10896039)
  CHI shopkeeper dinsdag 5 januari 2016 @ 03:20:27 #142
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158838937
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 11:15 schreef BammieBro het volgende:
Hi Thomas,

Op vrijdag 16 oktober 2015 heb ik een bestelling gedaan, welke opgesplitst werd in twee verschillende orders (9339675 en 9339676). Order 9339676 kreeg ik vrij snel binnen op het opgegeven adres, echter van de andere niets gehoord. Uiteindelijk per e-mail contact opgenomen met de klantenservice.

Van de klantenservice kreeg ik een trackingnummer, waarmee ik de status zag dat het pakketje op 24 december weer teruggestuurd was na een onsuccesvolle aflevering, omdat de ontvanger het pakketje niet zou hebben opgehaald.

Ik heb nooit een notificatie ontvangen voor het afhalen (volgens mij ook niet gebruikelijk?) en snap niet zo goed waarom het niet is afgeleverd op mijn adres. Na wat héén en weer mailen met de klantenservice over dat het pakketje nu weer in Kuala Lumpur ligt, kom ik er niet echt uit. Wat kun jij hierin voor me betekenen? Thanks alvast!
Hoi! Even in het kort: officieel levert PostNL sinds enkele maanden geen pakketjes met tracking meer thuis af (gebeurt in de praktijk dus nog wel geregeld, maar vaak niet meer). Hun nieuwe beleid is dat pakketjes naar het dichtsbijzijnde PostNL-afhaalloket worden gebracht, en je zou dan bericht moeten krijgen dat je pakketje op je ligt te wachten.
In jouw geval denk ik dat ze je pakketje hebben geprobeerd af te leveren maar er niemand thuis was. Als ze dat een paar keer hebben gedaan zonder gehoor (waarbij ze normaal een briefje moeten achterlaten dat ze het hebben geprobeerd, maar het loopt daar niet bepaald gesmeerd) sturen ze het pakketje retour afzender, en dus terug naar China. }:|

Ik kan nu het volgende voor je doen:
- je pakketje opnieuw versturen
- je aankoopbedrag terugstorten

Ik wacht je antwoord af! :)
  CHI shopkeeper dinsdag 5 januari 2016 @ 03:35:00 #143
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158838972
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 21:48 schreef MoreMark het volgende:
Ha Thomas!

28 december heb ik een camera besteld (ordernummer 11282720). 31 december kreeg ik vervolgens van Banggood een mail dat de camera uitverkocht was, met het aanbod om eventueel om te wisselen voor een andere camera.. Inmiddels heb ik verschillende keren contact gehad oa. via de mail en via de live chat.. En ik ben het spoor helemaal bijster over wat er nu gaat gebeuren. De ene medewerker geeft aan dat ik moet wachten, de andere heeft het over bijbetalen ivm het omwisselen voor een andere camera.. Wil je eens kijken wat de status van mijn bestelling is?

Ik heb de camera eigenlijk uiterlijk 18 januari nodig.. Dus dat begint inmiddels krap te worden. Het liefste wil ik de witte Xiaomi Yi Z23L en volgens mij is die momenteel nog op voorraad in het EU direct warehouse. Als ik daarvoor moet bijbetalen, vind ik het prima.. Zolang ik de camera maar op tijd heb.

Bedankt alvast!
Hoi! Ik snap inderdaad dat het erg verwarrend is als je allemaal verschillende info krijgt. 8)7
De camera die je in eerste instantie hebt besteld is inderdaad out of stock, zoals je zelf al aangaf. De Xiaomi Yi uit het EU warehouse die je als vervanger zou willen is wat duurder, en zodoende kunnen we twee dingen doen:
- We kunnen je order annuleren zodat je direct de camera uit ons EU warehouse kunt bestellen.
- Ik kan je een betaallink sturen voor Paypal om het prijsverschil tussen de twee camera's te overbruggen en dan kunnen we de order voor je omzetten.

Persoonlijk raad ik je aan voor de eerste optie te kiezen, omdat dit minder omslachtig en ook sneller is. Dit ligt natuurlijk wel aan jouw financiële situatie, want als we de order annuleren en je geld terugstorten staat dit niet direct op je rekening, en als dat bedrag noodzakelijk is voor het aanschaffen van de andere camera dan lukt dat dus niet. :P
Ik hoor het van je! ;)
  CHI shopkeeper dinsdag 5 januari 2016 @ 04:02:13 #144
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158839011
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 22:17 schreef johanndoe het volgende:
Hey,

Weet jij of mijn vervangingskabeltje ondertussen al verstuurd is?
Hij staat niet in mijn orderstatus maar misschien klopt dat in dit geval.

(om je terugzoeken te besparen, gaat om Order No. 10896039)
Hi, je kabeltje is al een tijdje onderweg. Ik stuur je per DM de trackingcode ;)
pi_158839212
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 03:23 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, vervelend dat je powerbank kuren heeft! Garantie moet er nog opzitten ja, maar of je powerbank nog onder onze garantie valt of onder die van Xiaomi zelf ligt aan wanneer je deze gekocht hebt. Kun je mij je ordernummer laten weten? Dan zoek ik het voor je uit! :)
7432051
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  CHI shopkeeper dinsdag 5 januari 2016 @ 08:16:45 #146
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158839697
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 06:57 schreef Miniem het volgende:

[..]

7432051
Hoi, omdat ik nog niet zo lang geleden te maken had met exact dezelfde situatie (zelfde product en zelfde stadium van garantie) heb ik m'n best gedaan voor eenzelfde tegemoetkoming te zorgen. Hieronder de uitleg:

Omdat je je aankoop in juli hebt gedaan, is de garantie die wij als Banggood geven (doorgaans 90 dagen) helaas al verlopen. Je hebt op dit moment via Xiaomi nog wel recht op garantie, ervanuitgaande dat je je powerbank op een normale manier hebt gebruikt. Wat wij in deze situatie kunnen doen, is wanneer je je powerbank opstuurt naar ons, deze doorsturen naar de Xiaomi-fabriek en naar je terugsturen als deze is gerepareerd of een nieuwe toesturen wanneer je huidige niet te repareren blijkt. Het nadeel hiervan is dat de verzendkosten voor jouw rekening zijn, omdat deze buiten de garantieregeling van Xiaomi vallen, en je Banggood-garantie dus al is verlopen.
Omdat de verzendkosten voor dit product erg hoog zijn, raad ik je persoonlijk af hier voor te kiezen, gezien de waarde van de powerbank.

Omdat ik je wel graag tegemoet wil komen, bied ik je bij deze aan je $5 van je aankoopbedrag terug te storten. Mocht je je powerbank alsnog willen laten repareren door Xiaomi, dan help ik je graag met die procedure.
Ik wacht je reactie af!
pi_158840879
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 04:02 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, je kabeltje is al een tijdje onderweg. Ik stuur je per DM de trackingcode ;)
Bedankt!
Zie dat hij gister in NL is aangekomen dus hij zal er nu spoedig zijn :)
pi_158843377
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 08:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, omdat ik nog niet zo lang geleden te maken had met exact dezelfde situatie (zelfde product en zelfde stadium van garantie) heb ik m'n best gedaan voor eenzelfde tegemoetkoming te zorgen. Hieronder de uitleg:

Omdat je je aankoop in juli hebt gedaan, is de garantie die wij als Banggood geven (doorgaans 90 dagen) helaas al verlopen. Je hebt op dit moment via Xiaomi nog wel recht op garantie, ervanuitgaande dat je je powerbank op een normale manier hebt gebruikt. Wat wij in deze situatie kunnen doen, is wanneer je je powerbank opstuurt naar ons, deze doorsturen naar de Xiaomi-fabriek en naar je terugsturen als deze is gerepareerd of een nieuwe toesturen wanneer je huidige niet te repareren blijkt. Het nadeel hiervan is dat de verzendkosten voor jouw rekening zijn, omdat deze buiten de garantieregeling van Xiaomi vallen, en je Banggood-garantie dus al is verlopen.
Omdat de verzendkosten voor dit product erg hoog zijn, raad ik je persoonlijk af hier voor te kiezen, gezien de waarde van de powerbank.

Omdat ik je wel graag tegemoet wil komen, bied ik je bij deze aan je $5 van je aankoopbedrag terug te storten. Mocht je je powerbank alsnog willen laten repareren door Xiaomi, dan help ik je graag met die procedure.
Ik wacht je reactie af!
Oke, bedankt. Dan maar 5 dollar terug :Y
En ik ben er normaal mee omgegaan, zelfs in de eerste maanden helemaal niet gebruikt. gebruik hem pas sinds 2 maanden licht.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_158848320
Hallo,

Ik was de afgelopen een aantal weken op reis en had dus een Xiaomi Battery Pack besteld tijdens een sale. Gekocht dus maar, met Priority Air Mail dus het zou er aan komen voor mijn vertrekdatum. Bad guess, lol. Al hoewel, het was er niet op tijd gekomen dus dacht ik van: dan zie ik het thuis wel. Maar thuisgekomen zie ik geen pakketje noch geen briefje dat het elders afgeleverd is. Nu heb ik hem helemaal niet. Hoe kunnen we dit oplossen?

Hoop snel van u te horen!
FR1908
pi_158852881
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 09:58 schreef johanndoe het volgende:

[..]

Bedankt!
Zie dat hij gister in NL is aangekomen dus hij zal er nu spoedig zijn :)
Hij is zojuist bezorgd en doet het perfect! Bedankt!
pi_158854103
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 03:35 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi! Ik snap inderdaad dat het erg verwarrend is als je allemaal verschillende info krijgt. 8)7
De camera die je in eerste instantie hebt besteld is inderdaad out of stock, zoals je zelf al aangaf. De Xiaomi Yi uit het EU warehouse die je als vervanger zou willen is wat duurder, en zodoende kunnen we twee dingen doen:
- We kunnen je order annuleren zodat je direct de camera uit ons EU warehouse kunt bestellen.
- Ik kan je een betaallink sturen voor Paypal om het prijsverschil tussen de twee camera's te overbruggen en dan kunnen we de order voor je omzetten.

Persoonlijk raad ik je aan voor de eerste optie te kiezen, omdat dit minder omslachtig en ook sneller is. Dit ligt natuurlijk wel aan jouw financiële situatie, want als we de order annuleren en je geld terugstorten staat dit niet direct op je rekening, en als dat bedrag noodzakelijk is voor het aanschaffen van de andere camera dan lukt dat dus niet. :P
Ik hoor het van je! ;)
Ik heb de camera opnieuw besteld vanuit het EU warehouse en de andere order geannuleerd.. Zou dus helemaal goed moeten komen :) Bedankt in ieder geval voor je reactie!
  CHI shopkeeper woensdag 6 januari 2016 @ 02:39:55 #152
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158864758
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 15:28 schreef Katoenplukkert het volgende:
Hallo,

Ik was de afgelopen een aantal weken op reis en had dus een Xiaomi Battery Pack besteld tijdens een sale. Gekocht dus maar, met Priority Air Mail dus het zou er aan komen voor mijn vertrekdatum. Bad guess, lol. Al hoewel, het was er niet op tijd gekomen dus dacht ik van: dan zie ik het thuis wel. Maar thuisgekomen zie ik geen pakketje noch geen briefje dat het elders afgeleverd is. Nu heb ik hem helemaal niet. Hoe kunnen we dit oplossen?

Hoop snel van u te horen!
Hoi, balen dat ie niet op tijd binnen was, maar ook balen dat ie er nu helemaal niet is! Heb je een ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijken!
  CHI shopkeeper woensdag 6 januari 2016 @ 02:40:42 #153
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158864761
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 19:05 schreef MoreMark het volgende:

[..]

Ik heb de camera opnieuw besteld vanuit het EU warehouse en de andere order geannuleerd.. Zou dus helemaal goed moeten komen :) Bedankt in ieder geval voor je reactie!
Oke top dat het je zelf gelukt is! ^O^
  CHI shopkeeper woensdag 6 januari 2016 @ 02:41:36 #154
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158864765
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 18:20 schreef johanndoe het volgende:

[..]

Hij is zojuist bezorgd en doet het perfect! Bedankt!
*O* *O*
  CHI shopkeeper woensdag 6 januari 2016 @ 02:42:33 #155
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158864767
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 12:05 schreef Miniem het volgende:

[..]

Oke, bedankt. Dan maar 5 dollar terug :Y
En ik ben er normaal mee omgegaan, zelfs in de eerste maanden helemaal niet gebruikt. gebruik hem pas sinds 2 maanden licht.
Oke dan ga ik de $5 refund voor je in orde laten maken ;)
pi_158865287
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 02:39 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, balen dat ie niet op tijd binnen was, maar ook balen dat ie er nu helemaal niet is! Heb je een ordernummer voor me? Dan ga ik voor je kijken!
Goedemorgen!

Mijn ordernummer is: 10531011.
FR1908
pi_158866713
Hee Thomas,

ik weet dat 't nog kan, maar ik begin me 'n beetje zorgen te maken om 'n untracked pakketje met magneetjes. Begin december verzonden (2-12 om precies te zijn). Andere bestellingen zijn al binnen of komen binnen, maar deze zie ik maar niet komen. Ook 't postkantoor heeft geen pakketje voor me liggen.

Ik denk niet dat er veel mogelijk is qua nakijken, maar ik wilde 't toch even melden. Gaat om ordernr: 10601106.

[ Bericht 6% gewijzigd door Eric_Cantona op 06-01-2016 10:25:52 ]
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158866893
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 08:13 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Goedemorgen!

Mijn ordernummer is: 10531011.
Een update: Ik ben langs mijn buren gegaan en zij hebben het niet ontvangen, ondanks dat ik geen briefje heb gekregen dat het anders elders is afgeleverd. Toen ben ik daarna naar mijn dichtsbijzijnde PostNL-punt gegaan en ook zij konden mij niet verder helpen.
FR1908
  CHI shopkeeper donderdag 7 januari 2016 @ 07:22:26 #159
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158892624
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hee Thomas,

ik weet dat 't nog kan, maar ik begin me 'n beetje zorgen te maken om 'n untracked pakketje met magneetjes. Begin december verzonden (2-12 om precies te zijn). Andere bestellingen zijn al binnen of komen binnen, maar deze zie ik maar niet komen. Ook 't postkantoor heeft geen pakketje voor me liggen.

Ik denk niet dat er veel mogelijk is qua nakijken, maar ik wilde 't toch even melden. Gaat om ordernr: 10601106.
Hoi! Ik kan inderdaad niet veel zien aan deze order, maar het duurt wel lang ja.. Zou je nog een paar dagen kunnen wachten? :) Als je dan begin volgende week nog niets hebt ontvangen gaan we het oplossen!
  CHI shopkeeper donderdag 7 januari 2016 @ 07:27:42 #160
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158892638
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2016 10:18 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Een update: Ik ben langs mijn buren gegaan en zij hebben het niet ontvangen, ondanks dat ik geen briefje heb gekregen dat het anders elders is afgeleverd. Toen ben ik daarna naar mijn dichtsbijzijnde PostNL-punt gegaan en ook zij konden mij niet verder helpen.
Hoi, ik heb je order bekeken, en volgens je trackingnummer (die ik je per DM toestuur) is je pakketje succesvol afgeleverd. Zou je met die code nog eens contact kunnen opnemen met PostNL en even vragen wat ze daarvan weten? Wellicht kunnen ze je dan meer vertellen.
Ik hoor dan graag van je wat daar het resultaat van is! :)
pi_158892691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:27 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb je order bekeken, en volgens je trackingnummer (die ik je per DM toestuur) is je pakketje succesvol afgeleverd. Zou je met die code nog eens contact kunnen opnemen met PostNL en even vragen wat ze daarvan weten? Wellicht kunnen ze je dan meer vertellen.
Ik hoor dan graag van je wat daar het resultaat van is! :)
Ga ik zo doen! Heb alleen geen DM van je gekregen.
FR1908
  CHI shopkeeper donderdag 7 januari 2016 @ 07:49:59 #162
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158892716
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:44 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Ga ik zo doen! Heb alleen geen DM van je gekregen.
Sorry, nu wel! ;)
pi_158893284
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:22 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi! Ik kan inderdaad niet veel zien aan deze order, maar het duurt wel lang ja.. Zou je nog een paar dagen kunnen wachten? :) Als je dan begin volgende week nog niets hebt ontvangen gaan we het oplossen!
Toppie! ^O^
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_158901331
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2016 03:20 schreef Banggood het volgende:
Hoi! Even in het kort: officieel levert PostNL sinds enkele maanden geen pakketjes met tracking meer thuis af (gebeurt in de praktijk dus nog wel geregeld, maar vaak niet meer). Hun nieuwe beleid is dat pakketjes naar het dichtsbijzijnde PostNL-afhaalloket worden gebracht, en je zou dan bericht moeten krijgen dat je pakketje op je ligt te wachten.
In jouw geval denk ik dat ze je pakketje hebben geprobeerd af te leveren maar er niemand thuis was. Als ze dat een paar keer hebben gedaan zonder gehoor (waarbij ze normaal een briefje moeten achterlaten dat ze het hebben geprobeerd, maar het loopt daar niet bepaald gesmeerd) sturen ze het pakketje retour afzender, en dus terug naar China.

Ik kan nu het volgende voor je doen:
- je pakketje opnieuw versturen
- je aankoopbedrag terugstorten

Ik wacht je antwoord af!
Thanks voor je reactie! Het zou fijn zijn dat het pakketje alsnog deze kant op komt. Zijn daar nog extra kosten aan verbonden?
pi_158913360
Hallo bij deze ook maar eens een vraagje ik heb vandaag wat led verlichting voor in de pc binnen gekregen.
Enkel nu is er 1 gebroken secu geknakt aangekomen en dus niet werkt, daarbij nog een 2de waarvan de laatste 3 led niet meer werken of enkel knipperen.

Ik heb al een eerder bij Banggood zelf een product wat defect was netjes kunnen oplossen, maar dacht misschien kan het nu ook makkelijker op deze manier.

Een filmpje voor bewijs is gemaakt en mijn order nummer is : #11271824

thanks alvast

[ Bericht 4% gewijzigd door UcanQuote_me op 07-01-2016 22:12:41 ]
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:07:23 #166
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158916459
Wat een pauper service geeft dat Banggood. Bestel je daar een SJCAM SJ5000 Wifi maar deze gaat al na een paar dagen kapot. Sturen ze een nieuwe (goed geregeld). Nu is die nieuwe na een half jaar alweer kapot terwijl ik hem eigenlijk niet gebruikt heb. Heb ik ze een mail gestuurd met de problemen en er een filmpje van gemaakt en nu gaan ze opeens moeilijk doen. Ik moet hem terug sturen en ze gaan hem repareren. Daar moet ik dan wel even de helft aan mee betalen. Dat heb ik afgewezen en ik ben nu al een week in onderhandeling over hoe ze het op gaan lossen terwijl ik aangegeven heb dat ik inmiddels over 3 weken al naar Australië vertrek van een reis van 2 maanden.
pi_158917150
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 07:27 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb je order bekeken, en volgens je trackingnummer (die ik je per DM toestuur) is je pakketje succesvol afgeleverd. Zou je met die code nog eens contact kunnen opnemen met PostNL en even vragen wat ze daarvan weten? Wellicht kunnen ze je dan meer vertellen.
Ik hoor dan graag van je wat daar het resultaat van is! :)
Ik heb PostNL gebeld, en blijkbaar is het zogenaamd bij mij thuis afgeleverd met een handtekening met initialen die helemaal niet bekend is. Maar er was sowieso niemand thuis dus dat is onmogelijk :') Dus hebben ze een onderzoek geopend (via mij het verzoek om het te accepteren, als het goed is hebben ze jullie ook gecontacteerd). Maar verder kunnen zij mij niet helpen, en komt de vergoeding of reparatie niet kan van hun kant uit. Volgens hen moet ik weer bij jullie zijn. Ze geven de schuld aan de kerstperiode... Bizar dit. Nog nooit meegemaakt.
FR1908
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 02:35:32 #168
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158920405
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:30 schreef BammieBro het volgende:

[..]

Thanks voor je reactie! Het zou fijn zijn dat het pakketje alsnog deze kant op komt. Zijn daar nog extra kosten aan verbonden?
Hoi, ik laat je pakketje kosteloos opnieuw verzenden. ;)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 03:05:23 #169
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_158920556
Komt er in de toekomst nog een mooie actie voor de Xiaomi 20000mAh powerbank? O+
Ik ben geil
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 03:12:29 #170
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158920600
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 03:05 schreef defokkingfoker het volgende:
Komt er in de toekomst nog een mooie actie voor de Xiaomi 20000mAh powerbank? O+
Zozo, iemand is nog laat wakker! :P Ik ga zo even navragen wat er mogelijk is en dan hoor je het van me. ;)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 03:16:01 #171
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_158920628
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 03:12 schreef Banggood het volgende:

[..]

Zozo, iemand is nog laat wakker! :P Ik ga zo even navragen wat er mogelijk is en dan hoor je het van me. ;)
Haha top! Heb mijn powerbanks weggegeven ;( Heb nu alleen nog maar de 5000mAH hier liggen...
Ik ben geil
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 03:27:09 #172
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158920692
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:24 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Ik heb PostNL gebeld, en blijkbaar is het zogenaamd bij mij thuis afgeleverd met een handtekening met initialen die helemaal niet bekend is. Maar er was sowieso niemand thuis dus dat is onmogelijk :') Dus hebben ze een onderzoek geopend (via mij het verzoek om het te accepteren, als het goed is hebben ze jullie ook gecontacteerd). Maar verder kunnen zij mij niet helpen, en komt de vergoeding of reparatie niet kan van hun kant uit. Volgens hen moet ik weer bij jullie zijn. Ze geven de schuld aan de kerstperiode... Bizar dit. Nog nooit meegemaakt.
Hi, inderdaad heel bijzonder dit. Als een pakketje niet is aangekomen en dus is zoekgeraakt op de één of andere manier, sturen we normaal gesproken in het uiterste geval een nieuw exemplaar op. De tracking van jouw verzending geeft echter aan dat deze succesvol is afgeleverd, en volgens onze voorwaarden ligt de verantwoordelijkheid dan bij de bezorger (PostNL), waar je dan een claim zou moeten indienen. Ik weet uit ervaring dat het zo goed als onmogelijk is om daar iets van een vergoeding van terug te krijgen, en om die reden ga ik proberen of ik alsnog iets voor je kan betekenen. Ik had je graag direct een nieuwe laten toesturen, maar helaas kan ik dit soort dingen niet beslissen dus dat wordt lastig. Ik ga dus proberen alsnog een oplossing voor je te vinden en dan hoor je van me als ik meer weet!
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 03:33:31 #173
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158920712
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:40 schreef UcanQuote_me het volgende:
Hallo bij deze ook maar eens een vraagje ik heb vandaag wat led verlichting voor in de pc binnen gekregen.
Enkel nu is er 1 gebroken secu geknakt aangekomen en dus niet werkt, daarbij nog een 2de waarvan de laatste 3 led niet meer werken of enkel knipperen.

Ik heb al een eerder bij Banggood zelf een product wat defect was netjes kunnen oplossen, maar dacht misschien kan het nu ook makkelijker op deze manier.

Een filmpje voor bewijs is gemaakt en mijn order nummer is : #11271824

thanks alvast
Hoi, allereerst vervelend om te horen dat niet alle strips goed zijn aangekomen! Ik heb je video bekeken en dat ziet er duidelijk uit. Als ik het goed begrijp gaat het dus om in totaal 2 Ledstrips die niet goed zijn, klopt dat? Zo ja: wil je dat we je 2 nieuwe toesturen of wil je dat we het aankoopbedrag daarvan terugstorten?
Ik wacht je antwoord af. :)
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 03:39:46 #174
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158920728
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:07 schreef Sunri5e het volgende:
Wat een pauper service geeft dat Banggood. Bestel je daar een SJCAM SJ5000 Wifi maar deze gaat al na een paar dagen kapot. Sturen ze een nieuwe (goed geregeld). Nu is die nieuwe na een half jaar alweer kapot terwijl ik hem eigenlijk niet gebruikt heb. Heb ik ze een mail gestuurd met de problemen en er een filmpje van gemaakt en nu gaan ze opeens moeilijk doen. Ik moet hem terug sturen en ze gaan hem repareren. Daar moet ik dan wel even de helft aan mee betalen. Dat heb ik afgewezen en ik ben nu al een week in onderhandeling over hoe ze het op gaan lossen terwijl ik aangegeven heb dat ik inmiddels over 3 weken al naar Australië vertrek van een reis van 2 maanden.
Hoi, dat begint lekker opbouwend! :P Het is me niet helemaal duidelijk of je dit als uitlaatklep voor je frustratie gebruikt of dat je wilt dat ik je probeer te helpen, maar in dat laatste geval zou je ordernummer handig zijn. Ik kan dan namelijk zien wanneer je de camera hebt besteld en in welk stadium van de garantie je zit. Dit laatste is namelijk bepalend voor of wij nog bepaalde zaken vergoeden (en zo ja, welk deel) of dat we dit niet meer doen. Bovendien is het makkelijker communiceren in het Nederlands dan in het Chinglish. Ik hoor het graag van je!
pi_158922005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 03:27 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, inderdaad heel bijzonder dit. Als een pakketje niet is aangekomen en dus is zoekgeraakt op de één of andere manier, sturen we normaal gesproken in het uiterste geval een nieuw exemplaar op. De tracking van jouw verzending geeft echter aan dat deze succesvol is afgeleverd, en volgens onze voorwaarden ligt de verantwoordelijkheid dan bij de bezorger (PostNL), waar je dan een claim zou moeten indienen. Ik weet uit ervaring dat het zo goed als onmogelijk is om daar iets van een vergoeding van terug te krijgen, en om die reden ga ik proberen of ik alsnog iets voor je kan betekenen. Ik had je graag direct een nieuwe laten toesturen, maar helaas kan ik dit soort dingen niet beslissen dus dat wordt lastig. Ik ga dus proberen alsnog een oplossing voor je te vinden en dan hoor je van me als ik meer weet!
Binnen welk termijn kunt u mij een oplossing geven? Het is zogenaamd succesvol afgeleverd, maar de initialen vd handtekening is ten eerste totaal onbekend, en er was helemaal niemand thuis dus had ik het gewoon bij de postkantoor verwacht. Het is gewoon op zijn zachtst gezegd enorm vervelend dat ik een goed product voor een nette prijs heb kunnen bestellen, maar het helemaal niet gekregen heb buiten mijn schuld om. En dat is er naar beide kanten gewezen wordt om te kunnen claimen, terwijl ik daar helemaal niks aan kan doen :') Hoppa, dag powerbank en dag geld.
Eerste keer ooit dat ik bij Banggood heb besteld, en meteen dit...
FR1908
pi_158922094
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 03:33 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, allereerst vervelend om te horen dat niet alle strips goed zijn aangekomen! Ik heb je video bekeken en dat ziet er duidelijk uit. Als ik het goed begrijp gaat het dus om in totaal 2 Ledstrips die niet goed zijn, klopt dat? Zo ja: wil je dat we je 2 nieuwe toesturen of wil je dat we het aankoopbedrag daarvan terugstorten?
Ik wacht je antwoord af. :)
Het gaat idd om 2 led strips totaal , ik zou het fijn vinden als er 2 nieuwe kunnen worden opgestuurd.(natuurlijk wel de kleur rood ;-)
De leds zijn helder en mooi en misschien is dit een pech geval, nou mocht er verder nog wat geregeld moeten worden dan hoor ik het graag weer.
Bedankt voor de moeite en service alvast ^O^
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
  vrijdag 8 januari 2016 @ 10:08:50 #177
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_158922841
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 03:39 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, dat begint lekker opbouwend! :P Het is me niet helemaal duidelijk of je dit als uitlaatklep voor je frustratie gebruikt of dat je wilt dat ik je probeer te helpen, maar in dat laatste geval zou je ordernummer handig zijn. Ik kan dan namelijk zien wanneer je de camera hebt besteld en in welk stadium van de garantie je zit. Dit laatste is namelijk bepalend voor of wij nog bepaalde zaken vergoeden (en zo ja, welk deel) of dat we dit niet meer doen. Bovendien is het makkelijker communiceren in het Nederlands dan in het Chinglish. Ik hoor het graag van je!
Ik denk beide. Omdat ik vind dat ik gewoon recht heb op garantie en dat ze niet moeten proberen mij eerst de helft van de kosten mee te betalen. Als ik dan niet akkoord ga dan aanbieden om de verzendkosten voor de helft te betalen. Het moet gewoon opgelost worden.

Het gaat om dit ordernummer: 7163106
Toen ik de camera binnen kreeg was hij al defect. Dat is toen netjes opgelost door een nieuwe te sturen (al heb ik er tijdens mijn vakantie geen gebruik van kunnen maken). Ik heb toen een nieuwe gekregen waarmee hooguit 10 filmpjes zijn gemaakt en een klein aantal foto's. Deze is nu dus weer kapot.
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 10:11:54 #178
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158922875
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:09 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Binnen welk termijn kunt u mij een oplossing geven? Het is zogenaamd succesvol afgeleverd, maar de initialen vd handtekening is ten eerste totaal onbekend, en er was helemaal niemand thuis dus had ik het gewoon bij de postkantoor verwacht. Het is gewoon op zijn zachtst gezegd enorm vervelend dat ik een goed product voor een nette prijs heb kunnen bestellen, maar het helemaal niet gekregen heb buiten mijn schuld om. En dat is er naar beide kanten gewezen wordt om te kunnen claimen, terwijl ik daar helemaal niks aan kan doen :') Hoppa, dag powerbank en dag geld.
Eerste keer ooit dat ik bij Banggood heb besteld, en meteen dit...
Hoi, ik kan goed begrijpen dat het je erg frustreert. Wat PostNL echter doet is puur gemakszucht: uit de tracking is duidelijk op te maken dat het pakketje in Nederland is aangekomen, verschillende checkpoints is gepasseerd en dat er uiteindelijk is getekend voor ontvangst, waarbij zij de verantwoordelijkheid hebben je bestelling bij de geadresseerde af te leveren (en deze geadresseerde hier ook voor te laten tekenen). Daardoor is in ieder geval heel duidelijk dat de schuld bij PostNL ligt en niet bij ons, en zij adviseren je dan ook onterecht bij ons verhaal te halen, omdat zij dan makkelijk van je af zijn.

Maar omdat jij helemaal niets hebt aan bovenstaande uitleg en er de dupe van bent, heb ik mijn collega gevraagd te proberen iets voor je te doen. Ze gaat haar best doen met een zo goed mogelijke oplossing te komen en zodra ik antwoord heb hoor je het gelijk van me!
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 10:16:07 #179
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158922923
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:17 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

Het gaat idd om 2 led strips totaal , ik zou het fijn vinden als er 2 nieuwe kunnen worden opgestuurd.(natuurlijk wel de kleur rood ;-)
De leds zijn helder en mooi en misschien is dit een pech geval, nou mocht er verder nog wat geregeld moeten worden dan hoor ik het graag weer.
Bedankt voor de moeite en service alvast ^O^
Geen dank! Ik laat twee nieuwe rode strips opsturen ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 8 januari 2016 @ 10:19:06 #180
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_158922956
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik denk beide. Omdat ik vind dat ik gewoon recht heb op garantie en dat ze niet moeten proberen mij eerst de helft van de kosten mee te betalen. Als ik dan niet akkoord ga dan aanbieden om de verzendkosten voor de helft te betalen. Het moet gewoon opgelost worden.

Het gaat om dit ordernummer: 7163106
Toen ik de camera binnen kreeg was hij al defect. Dat is toen netjes opgelost door een nieuwe te sturen (al heb ik er tijdens mijn vakantie geen gebruik van kunnen maken). Ik heb toen een nieuwe gekregen waarmee hooguit 10 filmpjes zijn gemaakt en een klein aantal foto's. Deze is nu dus weer kapot.
Dank je voor het ordernummer. Ik ga mijn collega vragen hoe het zit met de garantie en dan hoor je het van me.
pi_158922971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:16 schreef Banggood het volgende:

[..]

Geen dank! Ik laat twee nieuwe rode strips opsturen ;)
^O^ Thanks
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_158927259
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 02:42 schreef Banggood het volgende:

[..]

Oke dan ga ik de $5 refund voor je in orde laten maken ;)
Hoi, ik heb hier nog niks van vernomen, klopt dat?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_158942257
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:11 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik kan goed begrijpen dat het je erg frustreert. Wat PostNL echter doet is puur gemakszucht: uit de tracking is duidelijk op te maken dat het pakketje in Nederland is aangekomen, verschillende checkpoints is gepasseerd en dat er uiteindelijk is getekend voor ontvangst, waarbij zij de verantwoordelijkheid hebben je bestelling bij de geadresseerde af te leveren (en deze geadresseerde hier ook voor te laten tekenen). Daardoor is in ieder geval heel duidelijk dat de schuld bij PostNL ligt en niet bij ons, en zij adviseren je dan ook onterecht bij ons verhaal te halen, omdat zij dan makkelijk van je af zijn.

Maar omdat jij helemaal niets hebt aan bovenstaande uitleg en er de dupe van bent, heb ik mijn collega gevraagd te proberen iets voor je te doen. Ze gaat haar best doen met een zo goed mogelijke oplossing te komen en zodra ik antwoord heb hoor je het gelijk van me!
Ik hoor het graag snel van u! In ieder geval bedankt voor uw inzet.
FR1908
  vrijdag 8 januari 2016 @ 22:10:08 #184
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_158942776
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 02:45 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi! Dat is aan de lange kant en is inderdaad te wijten aan de feestdagen. Doordat je pakketje geen tracking heeft kan ik helaas ook niet zien waar ie momenteel uithangt.. Zullen we afspreken dat als ie donderdag nog niet binnen is, we je gratis een nieuw exemplaar toesturen?
Informeer in de tussentijd ajb nog even bij je dichtsbijzijnde PostNL-afhaallocatie (verzendingen zonder tracking worden normaal gesproken altijd thuis afgeleverd, maar ik heb al regelmatig met gevallen te maken gehad waarbij deze alsnog bij het loket lagen).
Mocht je dan donderdag nog niets hebben, laat het me dan weten, dan gaan we het oplossen. :)
Helaas nog niets ontvangen. Heb ook nog het postnl punt gebeld, maar die hadden niks liggen. Verder ook nog wat buren gevraagd die wel eens pakjes aannemen, maar die hadden ook niks liggen.
  CHI shopkeeper maandag 11 januari 2016 @ 04:12:40 #185
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159004307
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 22:10 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Helaas nog niets ontvangen. Heb ook nog het postnl punt gebeld, maar die hadden niks liggen. Verder ook nog wat buren gevraagd die wel eens pakjes aannemen, maar die hadden ook niks liggen.
Ok dan gaan we 'em opnieuw verzenden. :)
  CHI shopkeeper maandag 11 januari 2016 @ 04:14:29 #186
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159004308
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 13:48 schreef Miniem het volgende:

[..]

Hoi, ik heb hier nog niks van vernomen, klopt dat?
Hi, ik heb er navraag naar gedaan en het is nu overgemaakt dus je hebt het speodig op je rekening staan. ;)
  CHI shopkeeper maandag 11 januari 2016 @ 04:15:35 #187
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159004311
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:20 schreef UcanQuote_me het volgende:

[..]

^O^ Thanks
Geen probleem :) De strips waren de afgelopen dagen niet op voorraad, maar vanaf vandaag weer wel dus ze gaan vandaag (of uiterlijk morgen) hier de deur uit!
  CHI shopkeeper maandag 11 januari 2016 @ 04:25:02 #188
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159004324
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:08 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik denk beide. Omdat ik vind dat ik gewoon recht heb op garantie en dat ze niet moeten proberen mij eerst de helft van de kosten mee te betalen. Als ik dan niet akkoord ga dan aanbieden om de verzendkosten voor de helft te betalen. Het moet gewoon opgelost worden.

Het gaat om dit ordernummer: 7163106
Toen ik de camera binnen kreeg was hij al defect. Dat is toen netjes opgelost door een nieuwe te sturen (al heb ik er tijdens mijn vakantie geen gebruik van kunnen maken). Ik heb toen een nieuwe gekregen waarmee hooguit 10 filmpjes zijn gemaakt en een klein aantal foto's. Deze is nu dus weer kapot.
Hoi, ik heb m'n best gedaan voor je en kan je melden dat wij de reparatiekosten op ons nemen, plus de verzendkosten terug naar Nederland (of naar je vakantieadres, als je daar nog bent tegen die tijd). Dat houdt in dat alleen de kosten van verzending naar China voor jouw rekening komen. Dat lijkt me een heel goede oplossing, gezien het feit dat je garantie bij ons eigenlijk al is verlopen en we je volgens onze garantievoorwaarden meer dan 180 dagen na aankoop officieel alleen maar hoeven te informeren over hoe je je product naar de fabrikant kunt opsturen.
Ik wacht je antwoord af.
  maandag 11 januari 2016 @ 07:29:33 #189
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159004617
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 04:25 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb m'n best gedaan voor je en kan je melden dat wij de reparatiekosten op ons nemen, plus de verzendkosten terug naar Nederland (of naar je vakantieadres, als je daar nog bent tegen die tijd). Dat houdt in dat alleen de kosten van verzending naar China voor jouw rekening komen. Dat lijkt me een heel goede oplossing, gezien het feit dat je garantie bij ons eigenlijk al is verlopen en we je volgens onze garantievoorwaarden meer dan 180 dagen na aankoop officieel alleen maar hoeven te informeren over hoe je je product naar de fabrikant kunt opsturen.
Ik wacht je antwoord af.
Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo blij mee. Prima dat jullie een garantietermijn van 180 dagen hanteren. Maar omdat de camera afgelopen zomer al defect bij mij aangekomen is heb ik er tijdens nog geen enkele vakantie gebruik van kunnen maken. Er zijn hooguit 10 filmpjes en wat foto's mee geschoten na de vakantie (meer om de camera te testen). Nu ga ik zoals aangegeven over 2 weken voor een aantal maanden naar Australie en Nieuw Zeeland en nu kan ik wederom geen gebruik maken van de camera omdat hij weer defect is. De huidige camera die ik van jullie heb gekregen is heb ik nog niet eens 180 dagen in bezit.

Graag wil ik een ander voorstel zien. Anders ga ik kijken of ik juridische stappen kan gaan zetten.

Ik heb nu namelijk een camera van 134 euro gekocht + nog 30 euro aan accessoires waar dadelijk nog 28 euro aan verzendkosten bij gaan komen. Deze camera heb ik nu al twee reizen niet kunnen gebruiken, daar waar ik heb voor gekocht heb.

De volgende trip zal dit jaar ergens in december zijn. Dan kan ik naar verwachting de camera voor het eerst gebruiken. Inmiddels zijn er al weer nieuwe modellen op de markt en heb ik mijn "ingehaalde" camera zwaar duur betaald.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sunri5e op 11-01-2016 07:56:51 ]
pi_159004641
Bij het eerste gebruik vielen de oordoppen van de sinterklaas actie (die mijn moeder heeft mogen ontvangen bij kerst) uit elkaar :(
Is er mogelijkheid voor een reship?
  CHI shopkeeper maandag 11 januari 2016 @ 07:47:22 #191
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159004707
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 07:35 schreef tomthelong het volgende:
Bij het eerste gebruik vielen de oordoppen van de sinterklaas actie (die mijn moeder heeft mogen ontvangen bij kerst) uit elkaar :(
Is er mogelijkheid voor een reship?
[ afbeelding ]
Oei! Heb je een ordernummer voor me?
pi_159004820
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 07:29 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo blij mee. Prima dat jullie een garantietermijn van 180 dagen hanteren. Maar omdat de camera afgelopen zomer al defect bij mij aangekomen is heb ik er tijdens nog geen enkele vakantie gebruik van kunnen maken. Er zijn hooguit 10 filmpjes en wat foto's mee geschoten na de vakantie (meer om de camera te testen). Nu ga ik zoals aangegeven over 2 weken voor een aantal maanden naar Australie en Nieuw Zeeland en nu kan ik wederom geen gebruik maken van de camera omdat hij weer defect is. De huidige camera die ik van jullie heb gekregen is heb ik nog niet eens 180 dagen in bezit.

Graag wil ik een ander voorstel zien. Anders ga ik kijken of ik juridische stappen kan gaan zetten.

Ik heb nu namelijk een camera van 134 euro gekocht + nog 30 euro aan accessoires waar dadelijk nog 28 euro aan verzendkosten bij gaan komen. Deze camera heb ik nu al twee reizen niet kunnen gebruiken, daar waar ik heb voor gekocht heb.
In Nederland zou je toch ook zelf opdraaien voor de kosten van het terug sturen in een geval van garantie?

Maar PayPal retour heb je niet aan gezet ooit? Dan zijn jouw verzendkosten gewoon gedekt.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper maandag 11 januari 2016 @ 08:14:57 #193
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159005039
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 07:29 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Daar ben ik eerlijk gezegd niet zo blij mee. Prima dat jullie een garantietermijn van 180 dagen hanteren. Maar omdat de camera afgelopen zomer al defect bij mij aangekomen is heb ik er tijdens nog geen enkele vakantie gebruik van kunnen maken. Er zijn hooguit 10 filmpjes en wat foto's mee geschoten na de vakantie (meer om de camera te testen). Nu ga ik zoals aangegeven over 2 weken voor een aantal maanden naar Australie en Nieuw Zeeland en nu kan ik wederom geen gebruik maken van de camera omdat hij weer defect is. De huidige camera die ik van jullie heb gekregen is heb ik nog niet eens 180 dagen in bezit.

Graag wil ik een ander voorstel zien. Anders ga ik kijken of ik juridische stappen kan gaan zetten.

Ik heb nu namelijk een camera van 134 euro gekocht + nog 30 euro aan accessoires waar dadelijk nog 28 euro aan verzendkosten bij gaan komen. Deze camera heb ik nu al twee reizen niet kunnen gebruiken, daar waar ik heb voor gekocht heb.

De volgende trip zal dit jaar ergens in december zijn. Dan kan ik naar verwachting de camera voor het eerst gebruiken. Inmiddels zijn er al weer nieuwe modellen op de markt en heb ik mijn "ingehaalde" camera zwaar duur betaald.
Hoi, jammer dat we er niet uitkomen zo, maar dit is wel het maximaal mogelijke. Ik zie dat de resend inderdaad minder dan 180 dagen terug is verstuurd, maar wel langer dan 90 dagen geleden, en dat betekent normaal gesproken dat de volledige verzendkosten voor jouw rekening zijn, dus om die reden denk ik dat je niet ontevreden hoeft te zijn met de helft. Dit staat gewoon beschreven in onze voorwaarden, en ik begrijp dan ook niet helemaal wat voor juridische stappen je van plan bent te zetten. Hier onze voorwaarden m.b.t. garantie: http://www.banggood.com/help-search-k-?search=return+policy
Ik vind het vervelend voor je dat je de camera niet hebt kunnen gebruiken zoals bedoeld, maar onze regels zijn wat dit soort zaken betreft wel gewoon heel duidelijk.
Mijn aanbod staat nog wel steeds, dus mocht je daar alsnog gebruik van willen maken dan hoor ik dat graag van je!
  CHI shopkeeper maandag 11 januari 2016 @ 10:24:07 #194
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159006671
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:58 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Ik hoor het graag snel van u! In ieder geval bedankt voor uw inzet.
Hoi, ik heb heel erg m'n best voor je gedaan, maar helaas heeft het deze keer niet geholpen. De productmanager van het product bepaalt in dit geval, en die heeft aangegeven dat PostNL moet compenseren. Ik vind het persoonlijk echt heel vervelend voor je, maar ik kan er helaas helemaal niets aan veranderen.. Ik had je dan ook met alle plezier een nieuw exemplaar opgestuurd, en normaal gesproken doen we dat ook. Je hebt dus echt heel erg pech dat de tracking aangeeft dat ie succesvol bezorgd is.:(

Ik hoop dat je Chinashop-ervaring niet helemaal verpest is nu, en ik wil je wel graag 200 Banggood-punten aanbieden, die $2.00 waard zijn en die je kunt besteden bij toekomstige aankopen. Maar ik kan me ergens ook voorstellen dat je niet echt op de punten zit te wachten. Ik hoor het graag van je, en mocht je ze willen hebben dan zorg ik dat ze op je account worden bijgeschreven.
pi_159007340
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 07:47 schreef Banggood het volgende:

[..]

Oei! Heb je een ordernummer voor me?
Ordernummer: 9661390
  maandag 11 januari 2016 @ 11:09:27 #196
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_159007681
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 07:29 schreef Sunri5e het volgende:
Graag wil ik een ander voorstel zien. Anders ga ik kijken of ik juridische stappen kan gaan zetten.
Juridische stappen tegen een Chinees bedrijf? Veel succes

Banggood zijn voorstel vindt ik eigenlijk meer dan redelijk... zelfs te veel van het goede. Banggood geeft jouw nu Nederlandse service (die je vaak niet eens in Nederland krijgt ;( ), zie je niet vaak bij Chinese webshops ^O^
Ik ben geil
  maandag 11 januari 2016 @ 12:12:28 #197
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_159009358
quote:
99s.gif Op maandag 11 januari 2016 11:09 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Juridische stappen tegen een Chinees bedrijf? Veel succes [ afbeelding ][ afbeelding ]

Banggood zijn voorstel vindt ik eigenlijk meer dan redelijk... zelfs te veel van het goede. Banggood geeft jouw nu Nederlandse service (die je vaak niet eens in Nederland krijgt ;( ), zie je niet vaak bij Chinese webshops ^O^
Geweldig voorstel hoor. Die camera heeft me gemiddeld 20 euro per testfilmpje gekost. Heb hem al 2 reizen niet kunnen gebruiken terwijl ik hem daar voor heb gekocht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sunri5e op 11-01-2016 18:21:32 ]
pi_159012068
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:24 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb heel erg m'n best voor je gedaan, maar helaas heeft het deze keer niet geholpen. De productmanager van het product bepaalt in dit geval, en die heeft aangegeven dat PostNL moet compenseren. Ik vind het persoonlijk echt heel vervelend voor je, maar ik kan er helaas helemaal niets aan veranderen.. Ik had je dan ook met alle plezier een nieuw exemplaar opgestuurd, en normaal gesproken doen we dat ook. Je hebt dus echt heel erg pech dat de tracking aangeeft dat ie succesvol bezorgd is.:(

Ik hoop dat je Chinashop-ervaring niet helemaal verpest is nu, en ik wil je wel graag 200 Banggood-punten aanbieden, die $2.00 waard zijn en die je kunt besteden bij toekomstige aankopen. Maar ik kan me ergens ook voorstellen dat je niet echt op de punten zit te wachten. Ik hoor het graag van je, en mocht je ze willen hebben dan zorg ik dat ze op je account worden bijgeschreven.
Nou ja, dan ga ik maar achter Post NL aan. Jij maakt de beslissing helaas niet, dus daar heb ik begrip voor. En de punten zijn wel welkom natuurlijk, bij een eventuele toekomstige aankoop. Bedankt voor jouw hulp iig!
FR1908
  CHI shopkeeper dinsdag 12 januari 2016 @ 02:10:38 #199
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159032572
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 13:47 schreef Katoenplukkert het volgende:

[..]

Nou ja, dan ga ik maar achter Post NL aan. Jij maakt de beslissing helaas niet, dus daar heb ik begrip voor. En de punten zijn wel welkom natuurlijk, bij een eventuele toekomstige aankoop. Bedankt voor jouw hulp iig!
Dank je voor je begrip en ik ga direct de punten over laten maken op je account. Ik hoop dat PostNL haar verantwoordelijkheid alsnog neemt en dat er iets van een vergoeding voor je in zit. Ik wens je in ieder geval veel succes!
  CHI shopkeeper dinsdag 12 januari 2016 @ 02:41:01 #200
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_159032812
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 10:54 schreef tomthelong het volgende:

[..]

Ordernummer: 9661390
Ok, we gaan je een nieuw exemplaar toesturen. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')