Is inderdaad niet handig.. Ik ga het nu doorgeven hier en dan hopen dat ze er ook daadwerkelijk iets aan gaan doen. Bedankt voor het melden!quote:Op maandag 14 december 2015 11:04 schreef rene90 het volgende:
Een tip voor jullie systeem, de 'refund' knop. Die blijkt alleen maar te werken als je status nog op 'payment confirmed' staat, vanaf 'order processing' kan het niet meer. Probleem is dat na je betaling hij per direct (11 seconden) naar 'order processing' gaat en de knop dus nutteloos is.
Zag het al op de paypal, bedankt.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:17 schreef Banggood het volgende:
[..]
De refund is doorgevoerd en je aankoopbedrag kun je binnenkort tegemoet zien
Hoi, ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega Wala, zoals je al per PM aangaf. De reden dat je geen reactie meer hebt ontvangen op je mail over de box zelf, is dat Wala hier afgelopen maandag is gestopt, en ze blijkbaar niet al haar werk heeft overgedragen, wat zeer slordig is.quote:Op zondag 13 december 2015 12:14 schreef mitchy112 het volgende:
MXQ box besteld, eerst is de adapter kapot, DOA en start ik de kast op met een eigen adapter krijg ik roze beeld.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
getest met een andere HDMI kabel en andere tv's allemaal hetzelfde. Heb al gemaild maar krijg geen reactie over het boxje over de adapter zouden ze me een nieuwe toesturen zeiden ze
Hi, ik heb je vraag bij de productmanager neergelegd. Zodra ik antwoord heb hoor je het van me!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:40 schreef Iemand91 het volgende:
Tot een paar dagen geleden hadden jullie de Voyo A1 Plus Ultimate op de site staan.
Nu ineens niet meer, what gives?
Problemen met apparaat, levering...?
Is goed zal de adapter even afwachtenquote:Op vrijdag 18 december 2015 03:02 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega Wala, zoals je al per PM aangaf. De reden dat je geen reactie meer hebt ontvangen op je mail over de box zelf, is dat Wala hier afgelopen maandag is gestopt, en ze blijkbaar niet al haar werk heeft overgedragen, wat zeer slordig is.
Ze heeft je nog wel een adapter toegestuurd op 14 december.
Ik stel nu het volgende voor: de adapter ontvang je waarschijnlijk spoedig, omdat die met de manier van verzenden in 7-10 werkdagen binnen moet zijn. Wacht de adapter even af en test de box dan nog een keer. Heb je dan nog steeds roze beeld, dan doen we gelijk een refund.
Dit lijkt mij een geschikte oplossing. Kun je me laten weten of jij hier ook mee kan leven?
Bedankt voor de reactie!quote:Op vrijdag 18 december 2015 03:04 schreef Banggood het volgende:
Hi, ik heb je vraag bij de productmanager neergelegd. Zodra ik antwoord heb hoor je het van me!
Balen van de prijsverhoging! Ik ga er vanuit dat dit vanuit de leverancier komt (onvoldoende voorraad waardoor de inkooprijs stijgt).quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie!
Ik verwachtte problemen met het apparaat want elders lees ik ook lange levertijden.
EDIT: ik zie 'm weer staan. Helaas wel ruim $30 duurder dan eerst.
Hoi, duidelijke video van je probleem. Los kabeltje hebben we hier helaas niet op voorraad maar is net besteld bij de leverancier en komt z.s.m. jouw kant op!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:01 schreef johanndoe het volgende:
Vandaag een xtar vc4 ontvangen die ik in het EU warehouse had besteld.
Alleen lijkt de kabel een breukje te hebben (of het is het poortje maar het lijkt meer op de kabel)
Order No. 10896039
Resend van een kabeltje mogelijk?
Topquote:Op maandag 21 december 2015 10:51 schreef johanndoe het volgende:
Bedankt!
Ik laat het weten als hij binnen is!
Hoi, dat is erg vervelend. Ik heb je vraag neergelegd bij de verantwoordelijke persoon, en zodra ik daarvan antwoord heb hoor je het van me!quote:Op maandag 21 december 2015 14:11 schreef Caelis058 het volgende:
Hallo, ik heb een week of 3 geleden de bluboo xtouch besteld. Ordernr: 10612457
Maar ergens in de tussentijd is de voorraad op gegaan. De re-stock datum blijft ook continue veranderen. Kun je me meer vertellen over de mogelijke re-stock datum?
De online chat maakt me namelijk ook niets wijzer.
Hoi! Klinkt inderdaad alsof de strip het probleem is.. Kun je er een kort filmpje van maken (waarin te zien is dat de nieuwe strip niet werkt, maar als je je andere strip erop aansluit de controller het wel doet) en daarvan het linkje (even via vidme of Youtbe o.i.d. uploaden) naar mij sturen?quote:Op dinsdag 22 december 2015 08:54 schreef Zelfscanner het volgende:
Ben ik weer![]()
Afgelopen zaterdag is de led strip binnengekomen (order 10560101) Nu is het aansluiten appeltje eitje, stekkers erin en klaar. Echter, het werkt niet. De adapter en led controller werken wel perfect, echter de 5 meter strip is geen werking in te krijgen. Nu heb ik er al 1 liggen, dus heb deze even aangesloten. En die werkt welAan de bediening kan het dus niet liggen. Denk dat de strip zelf defect is. Valt ook niet veel aan te toveren
De verpakking zelf was tevens flink geplakband. (Daarna goed beschermt ingepakt
)
Heb je een idee?
Hoi, ik krijg net te horen dat het niet duidelijk is wanneer de telefoon weer voorradig is vanwege problemen met de leverancier. Heel slordig dat je dat niet is medegedeeld en dat de datum in plaats daarvan steeds bleef veranderen. Om die reden wil ik je ten eerste aanbieden je order te annuleren als je dat wilt, en ten tweede wil ik je graag 200 Banggood-punten aanbieden vanwege het gedoe.quote:Op maandag 21 december 2015 14:11 schreef Caelis058 het volgende:
Hallo, ik heb een week of 3 geleden de bluboo xtouch besteld. Ordernr: 10612457
Maar ergens in de tussentijd is de voorraad op gegaan. De re-stock datum blijft ook continue veranderen. Kun je me meer vertellen over de mogelijke re-stock datum?
De online chat maakt me namelijk ook niets wijzer.
Ik ga kijken wat ik voor je kan doen en kom er z.s.m. op terug!quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:23 schreef marco_sire het volgende:
Hallo Webcare.
Ik wil graag 60 Xiaomi Powerbanks 10.000 mah bestellen voor 60 collega's als een nieuwjaarsgeschenk. Via de website kan ik er maar maximaal 5 bestellen. Heb ook al een antwoord van de wholesale-mail gekregen maar dat was niet bevredigend: kan jij iets voor mij doen?
Ok duidelijk. Op basis van je eerder gestuurde foto's gaan we vandaag je geld terugstorten! Dat bedrag heb je dan, afhankelijk van hoe je betaald hebt, binnenkort weer in bezit.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:01 schreef mitchy112 het volgende:
Vandaag adaptertje binnen en nu start die twee keer snel achter elkaar op en daarna krijg ik toch weer het fletse roze beeld
Hallo, dank je wel voor je snelle reactie.quote:Op dinsdag 22 december 2015 09:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik krijg net te horen dat het niet duidelijk is wanneer de telefoon weer voorradig is vanwege problemen met de leverancier. Heel slordig dat je dat niet is medegedeeld en dat de datum in plaats daarvan steeds bleef veranderen. Om die reden wil ik je ten eerste aanbieden je order te annuleren als je dat wilt, en ten tweede wil ik je graag 200 Banggood-punten aanbieden vanwege het gedoe.
Ik wacht je antwoord af!
Danku! zal na de feestdagen eens op me paypal kijkenquote:Op woensdag 23 december 2015 04:13 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Op basis van je eerder gestuurde foto's gaan we vandaag je geld terugstorten! Dat bedrag heb je dan, afhankelijk van hoe je betaald hebt, binnenkort weer in bezit.
Prima, dan hoor ik wel wat je beslist. Ik laat de punten in ieder geval overmaken op je accountquote:Op woensdag 23 december 2015 10:49 schreef Caelis058 het volgende:
[..]
Hallo, dank je wel voor je snelle reactie.
Ik moet hier nog even over nadenken. Ik weet nog niet of ik nog wil wachten of toch een andere telefoon ga bestellen.
Ik kom hier nog op terug.
Hoi, ik heb even voor je gekeken en zie dat je pakketje op 24 november is verstuurd. Dan mag ie zo langzamerhand wel een keer aankomen inderdaad, maar ik verzoek je vriendelijk nog even geduld te hebben.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:02 schreef Athlon64x het volgende:
Hallo best Banggood ik was toch even nieuwsgierig waar mijn pakketje blijft normaal is het bij jullie vrij vlot 2/1 weken maar ik heb eind november iets besteld maar nog niet binnen order nummer is: 10310290
Ja ik weet dat het kerst is maar ben toch nieuwsgierig
Hoi, mijn collega heeft net een nieuwe EU-stekker opgestuurdquote:Op maandag 28 december 2015 20:22 schreef mitchy112 het volgende:
Mijn vader heeft bij jullie een drone besteld perfecte staat, maar der zit wel geen EU adapter bij.
Order nummer #11098667
Hi, er zijn er nog meer dan 2000 beschikbaar in het CN warehouse. In het EU warehouse zijn ze wel out of stock, dus wellicht is ie ongemerkt op EU gesprongen?quote:Op dinsdag 29 december 2015 00:04 schreef rene90 het volgende:
Vraagje, wanneer is de mi band (gewoon vanuit China dus) weer beschikbaar? De goedkoopste versie (witte leds dacht ik).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |