Hoi, ik heb je filmpje bekeken en zie inderdaad dat het lampje gewoon knippert. Het filmpje is juist bedoeld om aan te tonen waar het defect ligt, en dat komt er nou net niet uit naar voren.. Zou je nog een filmpje kunnen sturen waarin de powerbank aan een telefoon o.i.d. hangt en deze gewoon niet wordt opgeladen? Het is dan direct te zien dat de powerbank niet werktquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:17 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Yes, gestuurd via dm/pm. Probleem is dat hij wel lijkt te laden maar er geen 'sap' bij komt. Heb het met meerdere laders en kabels geprobeerd in verschillende stopcontacten. Mijn andere Powerbanks laden wel gewoon goed op met dezelfde kabels, laders en stopcontacten.
Dat wil ik best doen, maar dan zal je alleen zien dat de PowerBank de telefoon niet laadt. Als je dan op de stroomknop drukt gaan de lampjes 4-3-2-1 een keer branden. Maar dat doet mijn eigen PowerBank dus ook als hij leeg is. Dus daar zie je dan toch ook geen defect aan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je filmpje bekeken en zie inderdaad dat het lampje gewoon knippert. Het filmpje is juist bedoeld om aan te tonen waar het defect ligt, en dat komt er nou net niet uit naar voren.. Zou je nog een filmpje kunnen sturen waarin de powerbank aan een telefoon o.i.d. hangt en deze gewoon niet wordt opgeladen? Het is dan direct te zien dat de powerbank niet werkt
Ik heb even gekeken maar ze hebben er niks liggen. Volgens een tracking link die ik heb gekregen was het op 8 nov al aangekomen in nederland.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, heb je albij je lokale PostnL-afhaalpunt gekeken? Als daar ook niets ligt dan zorg ik dat je product opnieuw wordt verzonden. Ik wacht je antwoord af!
Yes 2e filmpje is via de PM verzonden. Ik heb verder al geprobeerd om met een 2A te laden, maar dit had ook geen zin.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:04 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je filmpje bekeken en zie inderdaad dat het lampje gewoon knippert. Het filmpje is juist bedoeld om aan te tonen waar het defect ligt, en dat komt er nou net niet uit naar voren.. Zou je nog een filmpje kunnen sturen waarin de powerbank aan een telefoon o.i.d. hangt en deze gewoon niet wordt opgeladen? Het is dan direct te zien dat de powerbank niet werkt
order is nu shippedquote:Op vrijdag 4 december 2015 10:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, heb je een ordernummer voor me?
Oke duidelijk, we hebben je order opnieuw verstuurd.:)quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:36 schreef mikej2 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar ze hebben er niks liggen. Volgens een tracking link die ik heb gekregen was het op 8 nov al aangekomen in nederland.
Hi, ik heb voor je gekeken en zie dat je order staat gepland om te worden verzonden op 10 december. Dit komt doordat deze out of stock was en het systeem er in dat geval automatisch een nieuwe datum aan hangt, gebaseerd op de verwachte datum van herbevoorrading. Het product is echter nu alweer voorradig dus ik heb mijn collega gevraagd je order handmatig naar voren te halen zodat ie eerder wordt verstuurd. Ik ga er vanuit dat ie morgen bij ons de deur uit gaat. Sorry voor het wachten!quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Hoi hoi. Tijdje geleden 2 dingen besteld. Het ene meteen verzonden en het andere (order 10560101) blijft kennelijk hangen ergens. Kan hier naar gegluurd worden? Misschien gratis sneller verzenden? Zou leuk zijn als het binnen 2 weken er is.
Mn engels is nogal slecht voor de chat
Hoi, naar aanleiding van de info en filmpjes hebben we een nieuw exemplaar naar je opgestuurd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 12:58 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Yes 2e filmpje is via de PM verzonden. Ik heb verder al geprobeerd om met een 2A te laden, maar dit had ook geen zin.
Super, bedankt! Ondanks dat hij iets duurder was dan voorgesteld door jullie, toch leveren. Thumbs up!quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Sorry voor het lange wachten, we gaan 'em naar je versturen!
Dankjewel Thomas! Top!quote:Op maandag 7 december 2015 11:21 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, naar aanleiding van de info en filmpjes hebben we een nieuw exemplaar naar je opgestuurd.
quote:Op maandag 7 december 2015 11:23 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Super, bedankt! Ondanks dat hij iets duurder was dan voorgesteld door jullie, toch leveren. Thumbs up!
quote:
Hi René, je vraag ligt bij de leverancier. Zodra ik antwoord heb hoor je het!quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:40 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voorlopig niet, bedankt voor het uitzoeken.
Andere vraag, ik heb alleen de linker nodig van deze, kan dat?
http://www.banggood.com/M(...)arview-p-935374.html
Als hij in NL is heb je dus een tracking? Laat hem even via de twitter van PostNL omzetten naar een Nederlandse tracking, misschien word je daar wijzer van.quote:Op maandag 7 december 2015 13:09 schreef bd-casemod het volgende:
Order is nog steeds niet binnen, 1 nov shipped en week later aangekomen in nederland.
Postnl punt heeft hem ook niet liggen.
Helaas zonder tracktracequote:Op maandag 7 december 2015 13:10 schreef rene90 het volgende:
[..]
Als hij in NL is heb je dus een tracking? Laat hem even via de twitter van PostNL omzetten naar een Nederlandse tracking, misschien word je daar wijzer van.
Dat is een foute aanname. Het enige wat je nu ziet is dat hij 1 november door Banggood is verzonden. Dan kan je niet ervan uitgaat dat hij een week later in Nederland is .quote:Op maandag 7 december 2015 16:55 schreef bd-casemod het volgende:
[ afbeelding ]
Neem aan dat hij al een keer geland is haha..
Dankjewelquote:Op maandag 7 december 2015 11:07 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb voor je gekeken en zie dat je order staat gepland om te worden verzonden op 10 december. Dit komt doordat deze out of stock was en het systeem er in dat geval automatisch een nieuwe datum aan hangt, gebaseerd op de verwachte datum van herbevoorrading. Het product is echter nu alweer voorradig dus ik heb mijn collega gevraagd je order handmatig naar voren te halen zodat ie eerder wordt verstuurd. Ik ga er vanuit dat ie morgen bij ons de deur uit gaat. Sorry voor het wachten!
Hoi, ik heb net je PM's gelezen. Als ik het goed begrijp heb je inmiddels bovenstaande Miband binnen, toch?quote:Op maandag 7 december 2015 13:09 schreef bd-casemod het volgende:
Order is nog steeds niet binnen, 1 nov shipped en week later aangekomen in nederland.
Postnl punt heeft hem ook niet liggen.
Correct, in goede orde ontvangen!quote:Op woensdag 9 december 2015 10:42 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb net je PM's gelezen. Als ik het goed begrijp heb je inmiddels bovenstaande Miband binnen, toch?
Hoi, heb je een ordernummer voor me? Dan ga ik er morgenochtend achteraan!quote:Op donderdag 10 december 2015 12:31 schreef Erasmo het volgende:
Hoi Thomas,
Ik heb vorige week een ticket ingeschoten voor een LED die DOA was, maar nog geen reactie. Kun je hier misschien een nader kijkje naar nemen?
Hoi, dat is erg lang inderdaad. Wellicht een overbodige vraag, maar heb je bij je dichstbijzijnde PostNL-afhaalloket gekeken?quote:Op donderdag 10 december 2015 12:27 schreef De-Hamster het volgende:
Goedemiddag.
op 29 oktober een kerstkaart besteld, 9685422. Is tot op heden nog niet binnen? Wanneer mag ik dat verwachten? Ik begrijp dat het lang kan duren, maar zo lang als dit heb ik nog nooit gehad.
Zal hem even DM-en Alvast bedankt.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, heb je een ordernummer voor me? Dan ga ik er morgenochtend achteraan!
Ik neem aan dat ik dan toch een briefje had moeten krijgen? Zoiets zou dan bij een Gamma afgeleverd moeten worden. Ik heb nu sowieso geen briefje die ik daar zou kunnen overhandigen.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dat is erg lang inderdaad. Wellicht een overbodige vraag, maar heb je bij je dichstbijzijnde PostNL-afhaalloket gekeken?
Ik ga morgenochtend, als mijn collega's weer aan het werk zijn, informeren naar je order en dan hoor je van me!
Hoi, jouw bestelling heeft geen tracking code en zou dus gewoon thuis afgeleverd moeten worden, maar met PostNL weet je het nooit en er gaat daar nog weleens wat fout. Als je wel een trackingcode zou hebben hoor je inderdaad een briefje te krijgen, maar ook dit gebeurt geregeld niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:05 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik dan toch een briefje had moeten krijgen? Zoiets zou dan bij een Gamma afgeleverd moeten worden. Ik heb nu sowieso geen briefje die ik daar zou kunnen overhandigen.
Als je het zou willen checken, fijn!
Klopt idd, ik heb gebeld met twee PostNL punten in de omtrek, maar er ligt niets voor mij. Ik weet niet of opnieuw versturen veel zin heeft. Het betrof namelijk een kerstkaart, die heb ik dus binnen 2 weken nodig. Helaas lijkt 7 weken van te voren bestellen niet genoeg.quote:Op vrijdag 11 december 2015 13:13 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, jouw bestelling heeft geen tracking code en zou dus gewoon thuis afgeleverd moeten worden, maar met PostNL weet je het nooit en er gaat daar nog weleens wat fout. Als je wel een trackingcode zou hebben hoor je inderdaad een briefje te krijgen, maar ook dit gebeurt geregeld niet.
Zou je even bij het afhaalloket willen informeren of er iets voor je ligt? Als dat niet het geval is sturen we morgen direct een nieuw exemplaar naar je op!
Hoi, ik snap je frustratie, maar ik wil wel benadrukken dat het niet onze fout is dat je bestelling niet is aangekomen. Die is hier namelijk gelijk de dag na bestelling verzonden.quote:Op vrijdag 11 december 2015 17:02 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Klopt idd, ik heb gebeld met twee PostNL punten in de omtrek, maar er ligt niets voor mij. Ik weet niet of opnieuw versturen veel zin heeft. Het betrof namelijk een kerstkaart, die heb ik dus binnen 2 weken nodig. Helaas lijkt 7 weken van te voren bestellen niet genoeg.
Vervelend dat ie het niet goed doet, en ook dat je niet goed geholpen bent. Ik werk zelf weer vanaf a.s. donderdag en kan je er dan mee helpen. Als dat je te lang duurt raad ik je aan om de livechat-functie op onze website te gebruiken (kan tot ongeveer half 11 's ochtends i.v.m. tijdsverschil). Anders help ik je er donderdag dus graag mee!quote:Op zondag 13 december 2015 12:14 schreef mitchy112 het volgende:
MXQ box besteld, eerst is de adapter kapot, DOA en start ik de kast op met een eigen adapter krijg ik roze beeld.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
getest met een andere HDMI kabel en andere tv's allemaal hetzelfde. Heb al gemaild maar krijg geen reactie over het boxje over de adapter zouden ze me een nieuwe toesturen zeiden ze
Hoi, ik kan je een resend of refund aanbieden (dus opnieuw versturen of je geld terug). Als je me je keuze laat weten zorg ik dat het geregeld wordt!quote:Op donderdag 10 december 2015 13:57 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zal hem even DM-en Alvast bedankt.
Doe me dan maar een refund, bedankt voor de hulpquote:Op zondag 13 december 2015 18:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik kan je een resend of refund aanbieden (dus opnieuw versturen of je geld terug). Als je me je keuze laat weten zorg ik dat het geregeld wordt!
Ik wacht wel tot do heb het gevoel dat ik hier meer bereik dan via de mail/ livechatquote:Op zondag 13 december 2015 18:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Vervelend dat ie het niet goed doet, en ook dat je niet goed geholpen bent. Ik werk zelf weer vanaf a.s. donderdag en kan je er dan mee helpen. Als dat je te lang duurt raad ik je aan om de livechat-functie op onze website te gebruiken (kan tot ongeveer half 11 's ochtends i.v.m. tijdsverschil). Anders help ik je er donderdag dus graag mee!
De refund is doorgevoerd en je aankoopbedrag kun je binnenkort tegemoet zienquote:Op zondag 13 december 2015 19:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Doe me dan maar een refund, bedankt voor de hulp
Hoi, kun je mij (via PM/DM) je ordernummer doorgeven? Ik ga er dan achteraan. En kun je me ook de naam doorgeven van de collega die je heeft toegezegd een nieuwe adapter toe te sturen?quote:Op zondag 13 december 2015 19:11 schreef mitchy112 het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot do heb het gevoel dat ik hier meer bereik dan via de mail/ livechat
Is inderdaad niet handig.. Ik ga het nu doorgeven hier en dan hopen dat ze er ook daadwerkelijk iets aan gaan doen. Bedankt voor het melden!quote:Op maandag 14 december 2015 11:04 schreef rene90 het volgende:
Een tip voor jullie systeem, de 'refund' knop. Die blijkt alleen maar te werken als je status nog op 'payment confirmed' staat, vanaf 'order processing' kan het niet meer. Probleem is dat na je betaling hij per direct (11 seconden) naar 'order processing' gaat en de knop dus nutteloos is.
Zag het al op de paypal, bedankt.quote:Op donderdag 17 december 2015 02:17 schreef Banggood het volgende:
[..]
De refund is doorgevoerd en je aankoopbedrag kun je binnenkort tegemoet zien
Hoi, ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega Wala, zoals je al per PM aangaf. De reden dat je geen reactie meer hebt ontvangen op je mail over de box zelf, is dat Wala hier afgelopen maandag is gestopt, en ze blijkbaar niet al haar werk heeft overgedragen, wat zeer slordig is.quote:Op zondag 13 december 2015 12:14 schreef mitchy112 het volgende:
MXQ box besteld, eerst is de adapter kapot, DOA en start ik de kast op met een eigen adapter krijg ik roze beeld.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
getest met een andere HDMI kabel en andere tv's allemaal hetzelfde. Heb al gemaild maar krijg geen reactie over het boxje over de adapter zouden ze me een nieuwe toesturen zeiden ze
Hi, ik heb je vraag bij de productmanager neergelegd. Zodra ik antwoord heb hoor je het van me!quote:Op donderdag 17 december 2015 13:40 schreef Iemand91 het volgende:
Tot een paar dagen geleden hadden jullie de Voyo A1 Plus Ultimate op de site staan.
Nu ineens niet meer, what gives?
Problemen met apparaat, levering...?
Is goed zal de adapter even afwachtenquote:Op vrijdag 18 december 2015 03:02 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik zie dat je contact hebt gehad met mijn collega Wala, zoals je al per PM aangaf. De reden dat je geen reactie meer hebt ontvangen op je mail over de box zelf, is dat Wala hier afgelopen maandag is gestopt, en ze blijkbaar niet al haar werk heeft overgedragen, wat zeer slordig is.
Ze heeft je nog wel een adapter toegestuurd op 14 december.
Ik stel nu het volgende voor: de adapter ontvang je waarschijnlijk spoedig, omdat die met de manier van verzenden in 7-10 werkdagen binnen moet zijn. Wacht de adapter even af en test de box dan nog een keer. Heb je dan nog steeds roze beeld, dan doen we gelijk een refund.
Dit lijkt mij een geschikte oplossing. Kun je me laten weten of jij hier ook mee kan leven?
Bedankt voor de reactie!quote:Op vrijdag 18 december 2015 03:04 schreef Banggood het volgende:
Hi, ik heb je vraag bij de productmanager neergelegd. Zodra ik antwoord heb hoor je het van me!
Balen van de prijsverhoging! Ik ga er vanuit dat dit vanuit de leverancier komt (onvoldoende voorraad waardoor de inkooprijs stijgt).quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Bedankt voor de reactie!
Ik verwachtte problemen met het apparaat want elders lees ik ook lange levertijden.
EDIT: ik zie 'm weer staan. Helaas wel ruim $30 duurder dan eerst.
Hoi, duidelijke video van je probleem. Los kabeltje hebben we hier helaas niet op voorraad maar is net besteld bij de leverancier en komt z.s.m. jouw kant op!quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:01 schreef johanndoe het volgende:
Vandaag een xtar vc4 ontvangen die ik in het EU warehouse had besteld.
Alleen lijkt de kabel een breukje te hebben (of het is het poortje maar het lijkt meer op de kabel)
Order No. 10896039
Resend van een kabeltje mogelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |