Nee hoor . Hij is net opgestuurd vanwege oud en nieuw in China tochquote:Op donderdag 11 februari 2016 02:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik was er vanuit gegaan dat de speaker naar hetzelfde adres kon. Of ben je ondertussen verhuisd?
Hi, het gaat allemaal effe iets langzamer dan normaal inderdaad, maar uiteindelijk moet ie gewoon goed aankomen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 08:34 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Nee hoor . Hij is net opgestuurd vanwege oud en nieuw in China toch
Order: 12160001quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, vervelend om te horen dat je order gecanceld is, maar helemaal dat je niet genoeg hebt teruggekregen. Heb je een ordernummer voor me?
De helpdesk was vandaag inderdaad weer uit coma en heeft per mail contact opgenomen. Ik heb daar aangegeven dat ik graag een nieuw exemplaar zou willen.quote:Op donderdag 11 februari 2016 02:51 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, i.v.m. de feestdagen waren we een paar dagen dicht, zodat alle Chinezen hier een paar dagen naar huis konden. Dank je voor het meesturen van de foto's. Het ziet er inderdaad uit alsof het verpakken niet helemaal lekker is gegaan. Wil je dat we je een nieuw exemplaar versturen of heb je liever je geld terug?
Oké goed om te horen. Dan ga ik er vanuit dat het gewoon door de customer service afgehandeld wordt. Mocht je nog problemen ervaren dan hoor ik het graag van je!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 00:25 schreef Broempot het volgende:
[..]
De helpdesk was vandaag inderdaad weer uit coma en heeft per mail contact opgenomen. Ik heb daar aangegeven dat ik graag een nieuw exemplaar zou willen.
Hi, ik heb net van mijn collega een screenshot ontvangen (die ik hier niet deel ivm jouw persoonlijke gegevens) waarop te zien is dat er op 4 februari ¤7,78 is teruggestort richting jou. Heel bijzonder dat dat niet helemaal goed is overgekomen. Zou je mij even per PM een screenshot kunnen sturen van het foutieve bedrag dat je op je rekening hebt ontvangen (persoonlijke gegevens onherkenbaar gemaakt)? Dan zorg ik dat mijn collega die de terugstorting heeft gedaan het voor je in orde gaat maken.quote:Op donderdag 11 februari 2016 19:10 schreef LoudGunner het volgende:
[..]
Order: 12160001
Alvast Bedankt
Volgens de T&T ligt hij nog steeds in het sorteercentrum. Contact met PostNL wijst uit dat de Chinese post hem al een keer aangeboden heeft 9 dagen geleden bij de geadresseerde. Echter deze was niet aanwezig en is het pakketje terug gegaan naar een centrum waar de geadresseerde het pakket op kan halen. Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd.... Wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:16 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, zou je mij per DM/PM je trackingnummer kunnen doorsturen? Wat betreft de termijn: dat is een beetje lastig te zeggen omdat dit o.a. afhankelijk is van hoe lang de camera onderweg is en de aard van het probleem. Wij sturen de camera door naar de fabriek en als ze er daar mee klaar zijn komt ie weer onze kant op. Ik kan daar dus helaas lastig iets over zeggen. We contacten je sowieso voor we de camera terugsturen, en hopelijk ben je dan nog in het buitenland. In dat geval sturen we em naar je tijdelijke adres aldaar.
Hoi, dat ga ik maandag, wanneer al mijn collega's weer aan het werk zijn, voor je navragen!quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoi Thomas,
Kan je een indicatie geven wanneer de witte Xiaomi Yi via EU direct weer voorradig is?
http://eu.banggood.com/Wh(...)ra-wp-Uk-995831.html
Dank je alvast.
Hoi, ik heb dit net voor je nagevraagd, en de verwachting is dat de witte variant over ongeveer twee weken weer voorraadig is. Ze genieten op dit moment van het uitzicht ergens op een oceaan, en die manier van verzenden gaat helaas niet zo snel.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:05 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoi Thomas,
Kan je een indicatie geven wanneer de witte Xiaomi Yi via EU direct weer voorradig is?
http://eu.banggood.com/Wh(...)ra-wp-Uk-995831.html
Dank je alvast.
Hoi, ik heb je bestelling bekeken, en er is inderdaad iets fout gegaan: één van de drie producten was en is niet op voorraad, hoewel op de site wel staat dat ie direct kan worden verzonden. Dat hoort natuurlijk niet en daarvoor wil ik je excuses aanbieden.quote:Op zondag 14 februari 2016 19:54 schreef UcanQuote_me het volgende:
Hoi vraagje op 3-02-2016 bestelling gedaan en betaald (ideal) met order nummer 12188667 , is daar iets fout gegaan of wegens de feestdagen nog niet verzonden?
m.v.g
Hoi, heb je voor mij per PM/DM een code of link van de tracking (of desnoods een screenshot waarop de status zichtbaar is)? De code die je mij op 14 januari stuurde kan hier bij mij namelijk met alle gangbare trackingssites niet worden gevonden, en mijn collega's lukt het ook niet. Aangezien jij aangeeft dat ie zelfs al is aangeboden hier, betekent dat dat ie ook later niet zichtbaar wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2016 13:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens de T&T ligt hij nog steeds in het sorteercentrum. Contact met PostNL wijst uit dat de Chinese post hem al een keer aangeboden heeft 9 dagen geleden bij de geadresseerde. Echter deze was niet aanwezig en is het pakketje terug gegaan naar een centrum waar de geadresseerde het pakket op kan halen. Dat is tot op heden nog steeds niet gebeurd.... Wanneer gaat dat gebeuren?
DM gedaan kan gebeuren en bedankt voor het nakijken dan mag de order gesplit worden,en thanks voor de nette aanbieding met de punten en die nemen we graag aan.Wat ons betreft is het dan weer netjes geregeld.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je bestelling bekeken, en er is inderdaad iets fout gegaan: één van de drie producten was en is niet op voorraad, hoewel op de site wel staat dat ie direct kan worden verzonden. Dat hoort natuurlijk niet en daarvoor wil ik je excuses aanbieden.
Ik kan nu de volgende twee dingen voor je doen:
- ik split de order voor je zodat de twee producten die wel op voorraad zijn worden verzonden en de derde er dan later achteraan komt;
- ik cancel het product dat nu niet op voorraad is en laat het aankoopbedrag daarvan terugstorten.
Ik laat je per DM even weten welk product van de 3 momenteel niet op voorraad is.
Omdat je hier niet eerder over bent gecontact wil ik je ook graag 100 Banggood-punten (t.w.v. $1) aanbieden. Als je dat op prijs stelt laat ik ze op je account overmaken.
Nogmaals mijn excuses voor de vertraging die je bestelling heeft opgelopen en ik hoor graag van je welke oplossing je kiest. Ik wacht je antwoord af!
Dankje voor je flexibele houding en we gaan het voor je in orde maken!quote:Op maandag 15 februari 2016 09:37 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
DM gedaan kan gebeuren en bedankt voor het nakijken dan mag de order gesplit worden,en thanks voor de nette aanbieding met de punten en die nemen we graag aan.Wat ons betreft is het dan weer netjes geregeld.
Thanks weer voor de service
Thanks voor het navragen! Hoopte hem voor 26 februari binnen te kunnen hebben. Jammer maar helaas.quote:Op maandag 15 februari 2016 03:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, ik heb dit net voor je nagevraagd, en de verwachting is dat de witte variant over ongeveer twee weken weer voorraadig is. Ze genieten op dit moment van het uitzicht ergens op een oceaan, en die manier van verzenden gaat helaas niet zo snel.
Hoi, ik heb je bericht gelezen en snap je probleem. Erg vervelend dat je telefoon problemen heeft, en al helemaal zo snel na ontvangst. Ik heb je emailadres (dat gekoppeld is aan je Banggood-account) doorgegeven aan de manager van onze telefoonafdeling, en zij gaat je contacten om het op te lossen. Ik ga er vanuit dat daar een goede oplossing uitkomt, maar mocht je toch niet tevreden zijn dan hoor ik het graag van je.quote:Op maandag 15 februari 2016 17:37 schreef ITsEZ het volgende:
Hallo, ik heb begin december de umi hammer S besteld, nou is deze half januari binnen gekomen wat inhoud dat de telefoon (ongeveer) net een maandje in gebruik is. Probleempje, er zitten barsten (onder het scherm, dus niet op de bovenste laag) en de vingerprintscanner werd op een gegeven moment zo heet dat je je vingers er aan verbrand (letterlijk). Om de telefoon enigsinds bruikbaar te houden heb ik de vingerprintscanner los gemaakt en besloten om de customer service te mailen (uiteraard). Die geven mij echter als antwoord dat ik de telefoon terug mag sturen naar china. Zoals te verwachten kost dit met postnl rond de 30 euro (krijg de helft terug bij aankomt) kan het zomaar weer 1,5 maand duren voor de telefoon daar binnen is om maar niet te spreken over douane kosten bij aankomst in china. Het komt er in dat geval dus op neer dat ik zomaar 2 maanden zonder telefoon kan zitten voor ik het geld van deze terug zie. Is hier een andere oplossing voor want zoals je wellicht kan begrijpen voel ik hier weinig voor. Had de telefoon eigenlijk specifiek bij banggood besteld door goede ervaringen uit het verleden.. Order nummer: 10709685
Helaas gaat dat niet lukken nee... maar geen dank!quote:Op maandag 15 februari 2016 17:23 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Thanks voor het navragen! Hoopte hem voor 26 februari binnen te kunnen hebben. Jammer maar helaas.
Hi, dankzij de vrienden van PostNL is je order weer op weg hierheen. Volgens de tracking hebben ze op 25 januari besloten om het pakketje terug te sturen. Ze hebben dus waarschijnlijk geprobeerd deze bij je te bezorgen maar je niet laten weten dat ze dat hebben geprobeerd, en je ook niet laten weten dat je deze ergens kon afhalen. De meest logische keuze is dan uiteraard om het pakketje weer duizenden kilometers terug naar China te sturen.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 17:37 schreef Karina het volgende:
Hoi Thomas,
In mijn tracking info staat vermeld dat order 11437553 op 12 januari 'ready for shipment' was en order status staat op 'shipped'. Tot op heden heb ik nog niets mogen ontvangen.
Zou je kunnen checken waar mijn bestelling 'hangt'?
Alvast bedankt.
Ik heb inderdaad nooit een briefje in de bus gekregen dat er een pakketje klaarlag, wat een raar verhaal. Wat mij wel opviel is dat bij shipping address in de order details geen huisnummer staat vermeld (wat overigens wel vermeld staat bij paypal en volgens mij worden die gegevens overgenomen als je bestelt?). Ik zal je in ieder geval het huisnummer dm'en, mocht het daardoor fout zijn gegaan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 02:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dankzij de vrienden van PostNL is je order weer op weg hierheen. Volgens de tracking hebben ze op 25 januari besloten om het pakketje terug te sturen. Ze hebben dus waarschijnlijk geprobeerd deze bij je te bezorgen maar je niet laten weten dat ze dat hebben geprobeerd, en je ook niet laten weten dat je deze ergens kon afhalen. De meest logische keuze is dan uiteraard om het pakketje weer duizenden kilometers terug naar China te sturen.
Hoe dan ook, we kunnen 'em opnieuw naar je opsturen. Gaat je voorkeur daar naar uit of heb je liever een refund? Ik wacht je antwoord af!
Hoi, ik zie inderdaad dat er geen huisnummer bij je shipping address staat. Deze is nu toegevoegd en je bestelling wordt opnieuw verzonden met hetzelfde ordernummer. Zou je zelf nog even willen kijken hoe het adres in je BG-account staat en indien nodig het adres daar aanpassen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad nooit een briefje in de bus gekregen dat er een pakketje klaarlag, wat een raar verhaal. Wat mij wel opviel is dat bij shipping address in de order details geen huisnummer staat vermeld (wat overigens wel vermeld staat bij paypal en volgens mij worden die gegevens overgenomen als je bestelt?). Ik zal je in ieder geval het huisnummer dm'en, mocht het daardoor fout zijn gegaan.
En daarna mag hij opnieuw verzonden worden, hopelijk gaat het dan wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |