Lekker danquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:20 schreef Infection het volgende:
twitter:TPOnl twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:19:38UPDATE - Persconferentie Duitse minister van Binnenlandse Zaken uitgesteld uit veiligheidsredenen https://t.co/lfJmhq7819 #Duined #Hannover reageer retweet
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:18:19VIDEO: Turkish fans boo minutes of silence for #ParisAttacks. Chant “Allahu Akbar” before #Turkey vs #Greece gamehttps://t.co/4esJCUDyHW reageer retweet
Dacht ik precies ook ja.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:25 schreef Hathor het volgende:
Ach, het Nederlands elftal ontloopt nu in ieder geval een flink pak slaag.
Dit dus hé. Het is allang duidelijk dat IS vooral een verzameling van ontspoorden, (ex-)criminelen en geestelijk gestoorden is. Ze kunnen veel schade doen maar ze zullen uiteindelijk uitsterven omdat er maar een bepaalde hoeveelheid gekkies is in de wereld die ze wil steunen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Je vergist je nogal in hoeveel maatschappelijke mislukkelingen die naar IS-gebied afreizen weet hebben van de inhoud van de koran. Sterker nog, men gaat niet naar Syrië omdat ze de koran hebben gelezen maar omdat ze geïmponeerd zijn door al die Hollywood-achtige filmpjes die IS verspreidt.
Dit jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:25 schreef Hathor het volgende:
Een of andere grondsoort, komt voor in Limburg. Je bent overigens wel de puntjes op de O vergeten.quote:
Ja, op één of andere manier blijf ik haar maar in verband brengen hiermeequote:Op dinsdag 17 november 2015 21:25 schreef SuicideErrorist het volgende:
Extra NOS journaal komt na de Cartoon Express.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:25 schreef Hathor het volgende:
https://twitter.com/ArchaeoNewsNet/status/666708714389413888quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:23 schreef UpsideDown het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:18:19VIDEO: Turkish fans boo minutes of silence for #ParisAttacks. Chant “Allahu Akbar” before #Turkey vs #Greece gamehttps://t.co/4esJCUDyHW reageer retweet
Plus huurlingen. Vergeet die niet. Zolang IS gefinancierd wordt vanuit het buitenland kunnen ze doorvechten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dit dus hé. Het is allang duidelijk dat IS vooral een verzameling van ontspoorden, (ex-)criminelen en geestelijk gestoorden is. Ze kunnen veel schade doen maar ze zullen uiteindelijk uitsterven omdat er maar een bepaalde hoeveelheid gekkies is in de wereld die ze wil steunen.
Heel wat haatdragende en antisemitische teksten. De koran is echt niet te vergelijken met bijvoorbeeld het nieuwe testament.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds maar een van vele interpretaties.
Maar wel heel goed met het oudequote:Op dinsdag 17 november 2015 21:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heel wat haatdragende en antisemitische teksten. De koran is echt niet te vergelijken met het nieuwe testament bijvoorbeeld.
Turken haten Grieken meer dan dat wij allen joden hatenquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:26 schreef Ceberut het volgende:
[..]
https://twitter.com/ArchaeoNewsNet/status/666708714389413888
Lees anders eerst even bijquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Tering he. Paranoïde gedoe weer.![]()
![]()
"""device " " '"quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:27 schreef Ketchupcurry het volgende:
Bij Centraal station in Hannover is ook een 'device' gevonden.
Mijn interpretatie is 'kuch mal, es ist ficking nichts'.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:24 schreef speknek het volgende:
Duitse persco:
http://www.ndr.de/nachric(...)tlivestream2352.html
Idd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Mijn interpretatie is 'kuch mal, es ist ficking nichts'.
Dat vraag ik me ook af. Beiden haatdragende teksten, maar het oude testament is m.i. toch wat meer verhalend. En belangrijk, het nieuwe testament wordt door de meeste christenen als maatgevend gezien.quote:
Ik vertrouw mannen met sjaaltjes sowieso niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
De reporter op NPO1 doet er alles aan om legendarisch te doen. Wedden dat er niks aan de hand is.²
Niks aan het handje, zoals altijd. Iedereen heeft het weer dun langs de benen lopen bij elke verlaten tas.quote:
Ik kijk weinig Nederlandse tv meer tegenwoordig (of sowieso tv) maar wat een sukkel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:28 schreef BansheeBoy het volgende:
De reporter op NPO1 doet er alles aan om legendarisch te doen. Wedden dat er niks aan de hand is.²
Ook veel vredelievende teksten. De koran is één grote bron van morele contradictie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Heel wat haatdragende en antisemitische teksten. De koran is echt niet te vergelijken met bijvoorbeeld het nieuwe testament.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vertrouw mannen met sjaaltjes sowieso niet.
Ik vond laatst bij mijn zuster in het nachtkastje ook een device.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:27 schreef Ketchupcurry het volgende:
Er zijn toch wel zeer serieuze geluiden dat er op één of meerdere plekken een explosief is gevonden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niks aan het handje, zoals altijd. Iedereen heeft het weer dun langs de benen lopen bij elke verlaten tas.
Dit jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ook veel vredelievende teksten. De koran is één grote bron van morele contradictie.
Dat zal er wel als sinds '45 liggenquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:27 schreef Ketchupcurry het volgende:
Waar dan? Mijn Duits is niet vloeiend, maar het klinkt op de persconferentie alsof het toch meer voorzorg was dan iets concreets?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn toch wel zeer serieuze geluiden dat er op één of meerdere plekken een explosief is gevonden.
Tja ik neem meestal ook wel strijkers en nitraat mee naar de Kuip, hoort erbij.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn toch wel zeer serieuze geluiden dat er op één of meerdere plekken een explosief is gevonden.
Ik ga The Hannover part 1 kijken...quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:28 schreef Hathor het volgende:
Ik kan geen terreurbericht meer zien, ik zet hem wel op Legally Blond of zo.
Ja. Nu heb ik voor niets overgeschakeld.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:30 schreef Tchock het volgende:
Beste NOS, het is niet erg als je niets te melden hebt, maar doe dan niet alsof je iets te melden hebt
Nog steeds kans op een kernbom dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:30 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
Ach als ze doen alsof er niks is, wordt er geen paniek gezaaid.
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:31:33UPDATE: Reports of explosive device at football stadium false according to interior minister, tip off led to match cancellation. reageer retweet
Zet hem nou maar op SBS6, Hart v Nederland zal je niet teleurstellenquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja. Nu heb ik voor niets overgeschakeld.
Er is een concrete terreurdreiging. Niet zomaar een bommelding voor een vergeten tas (dat was eerder op de avond wel zo). Politie roept inwoners op om binnen te blijven en er is iemand gearresteerd. Dat bericht over die ambulance hoor ik weinig meer van.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waar dan? Mijn Duits is niet vloeiend, maar het klinkt op de persconferentie alsof het toch meer voorzorg was dan iets concreets?
Zal wel iemand op 4chan weer wat hebben geroepenquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:31 schreef Infection het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:31:33UPDATE: Reports of explosive device at football stadium false according to interior minister, tip off led to match cancellation. reageer retweet
Fallout 5 confirmedquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:31 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nog steeds kans op een kernbom dus.
Ja ja, iedereen slikt die ongein tegenwoordig voor zoete koek. Hysterisch gedoe altijd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja serieuze aanwijzingen van geheime diensten komen meestal van 4chan afquote:
Komt ook gewoon door de geschiedenis van Islam. Het kleine moslimgroepje onder leiding van Mohammed die door de polytheïsten van Mekka werd verjaagd naar Medina, en zodoende een militante (opstandige) kant als een vredelievende kant heeft. De verzen die in Mekka bijvoorbeeld werden geopenbaard waren voornamelijk tolerant, terwijl de verzen die later in Medina werden opgeschreven veel militanter van aard waren.quote:
Niks aan de hand, vals alarm dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een concrete terreurdreiging. Niet zomaar een bommelding voor een vergeten tas (dat was eerder op de avond wel zo). Politie roept inwoners op om binnen te blijven en er is iemand gearresteerd. Dat bericht over die ambulance hoor ik weinig meer van.
Nederland zou winnenquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:34 schreef KingRoland het volgende:
België - Spanje niet door
Duitsland - Nederland niet door
triest weer![]()
Paul en ik vinden dit jammer. Wij hadden best wel een pak slag van Duitsland verwacht.
De luchthaven?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:34 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
NL team is onderweg naar de luchthaven en heeft een slot voor een eerdere vlucht gekregen.
Ik had België - Spanje ook graag willen zien. Goede krachtmeting.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:34 schreef KingRoland het volgende:
België - Spanje niet door
Duitsland - Nederland niet door
triest weer![]()
Paul en ik vinden dit jammer. Wij hadden best wel een pak slag van Duitsland verwacht.
Niks dusquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:31 schreef Infection het volgende:
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:31 schreef Infection het volgende:
Ik vond het al handig dat Belgie en Duitsland dezelfde kleuren hebben, scheelt weer enorme drama's op Facebook waar wordt gediscussieerd welke kleur te nemen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:34 schreef Kanjer het volgende:
Is er al een Duits vlaggetje te krijgen op Facebook?
Kunnen de correcten onder ons weer laten zien hoe vreselijk het wel niet is.
Dus ze hebben gewonnen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:31 schreef Infection het volgende:
Het Nederlands elftal doet zelfs Amsterdam - Maastricht met een vliegtuig.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:34 schreef Awsom het volgende:
[..]
De luchthaven?Hannover is 3 uur rijden man.
20:00 belde.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ambulance vol met springstof volgens SBS
ditquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:34 schreef Awsom het volgende:
[..]
De luchthaven?Hannover is 3 uur rijden man.
Daarom reageerde die Duitse minister ook zo beteuterd.quote:
Man, zo gaat het al de hele avond.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
"Zou, misschien, eventueel, kan zijn, mogelijk."²
Ja er worden onschuldigen geraakt; je punt?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:35 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)sche-stad-raqqa.html
En hun raken geen onschuldigen?
Sssht, dat willen we liever niet zien. Die honderdduizenden onschuldige doden die rechtstreeks door een Westerse bom zijn getroffen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:35 schreef Glitter_Aardbei het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)sche-stad-raqqa.html
En hun raken geen onschuldigen?
Blijkt uit die persconferentie niet dat het juist minder concreet was dan eerst aangenomen? Ik zou bijna 'hopen' dat er iets is, want als dit is hoe zulke situaties vanaf nu behandeld worden dan voelt het als een verloren zaak.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een concrete terreurdreiging. Niet zomaar een bommelding voor een vergeten tas (dat was eerder op de avond wel zo). Politie roept inwoners op om binnen te blijven en er is iemand gearresteerd. Dat bericht over die ambulance hoor ik weinig meer van.
Snap je. Dus waar hebben we het over. De angst regeert. IS (wie het ook moge zijn) lachen zich dood.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:36 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Man, zo gaat het al de hele avond.
Hoorde dat er 4 waterstofbommen in een fiat panda op het parkeerterrein zitten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:Michael_Kratz twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:35:53Was machen Terroristen eigentlich in ihrer Freizeit? Fußball scheint dieses Pack schon mal nicht zu mögen... #GERNED #Hannover reageer retweet
Oh sorry..quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Sssht, dat willen we liever niet zien. Die honderdduizenden onschuldige doden die rechtstreeks door een Westerse bom zijn getroffen.
Anyway. Wat een anti-climax. Paniekvoetbal. Ze hebben al gewonnen.
Ja, net iets meer als niks. Valt het je ook op dat ze graag op de eerste rang zitten om nog legendarischer over te komen?quote:
Zou Kees Momba er achter zitten?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoorde dat er 4 waterstofbommen in een fiat panda op het parkeerterrein zitten.
![]()
Vriendschappelijk paniekvoetbal tussen Nederland en Duitsland?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:36 schreef Confetti het volgende:
[..]
Sssht, dat willen we liever niet zien. Die honderdduizenden onschuldige doden die rechtstreeks door een Westerse bom zijn getroffen.
Anyway. Wat een anti-climax. Paniekvoetbal. Ze hebben al gewonnen.
Nota bene nog opgeklopt met de aanwezigheid van allerlei hoogwaardigheidsbekleders, vol in het oog van de media.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Blijkt uit die persconferentie niet dat het juist minder concreet was dan eerst aangenomen? Ik zou bijna 'hopen' dat er iets is, want als dit is hoe zulke situaties vanaf nu behandeld worden dan voelt het als een verloren zaak.
Kees Momma ahhaahhah!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:37 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Zou Kees Momba er achter zitten?
Mijn idee Blind wilde niet weer voor lul staan op de voorpagina van iedere sportkrantquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:35 schreef Morendo het volgende:
Heeft Danny Blind of Bert van Oostveen niet gewoon een anoniem belletje gedaan over 'eine bombe die vielleicht afgeht heute abend'.
Ohja die bedoel ikquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kees Momma ahhaahhah!!!!!!!!!!!²
Nou, dat lost dan ook in 1x het hele probleem op.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
IS (wie het ook moge zijn) lachen zich dood.²
quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Duitsers gaan wel ver om dieselgate op de achtergrond te krijgen zeg.²
quote:21:31 Uhr: Der Hinweis auf einen drohenden islamistischen Anschlag beim Länderspiel Deutschland gegen die Niederlande kam von einem ausländischen Geheimdienst. Das erfuhr die dpa am Dienstagabend aus Sicherheitskreisen in Berlin.
AIVD.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:40 schreef Montagui het volgende:
De 'tip' kwam dus blijkbaar van een buitenlandse inlichtingendienst:
[..]
Bild zegt de Franse geheime dienstquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:40 schreef Montagui het volgende:
De 'tip' kwam dus blijkbaar van een buitenlandse inlichtingendienst:
[..]
Zou wel verklaren waarom er niks is gevonden.quote:
Zeker iemand die afgelast had in de bedrijfspoolquote:
Je haalt RTL 7 en SBS 6 door elkaar. SBS is voor kortpittige kapselsquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Cool; wat krijgen we nu op 6? Nog, nog meer voor mannen?
quote:21:38 Uhr: Es wurde bisher noch kein Sprengstoff gefunden, sagte Niedersachsens Innenminister Boris Pistorius auf der Pressekonferenz in Hannover.
21:37 Uhr: Sondereinsatzkräfte der Polizei durchsuchen das Stadion und das umliegende Gelände. Hannovers Polizeipräsident Volker Kluwe sagte in der ARD, es sei nicht klar, was mögliche Terroristen nach der Absage des Spiels nun alternativ tun würden.
twitter:_MikeMuller twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:40:48Persalarm: Minister: geen springstof gevonden in Hannover reageer retweet
Altijd nog beter dan boe- en allah akbar roepen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:46 schreef Confetti het volgende:
Dat akelig politiek correcte afspelen van het Franse volkslied is ons gelukkig wel bespaard gebleven.
Niet weten dat je het constant verplicht treurig moet vinden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:46 schreef Confetti het volgende:
Dat akelig politiek correcte afspelen van het Franse volkslied is ons gelukkig wel bespaard gebleven.
allahu akbar is niet negatief tochquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan boe- en allah akbar roepen.
Er is een bomauto gevonden dudequote:Op dinsdag 17 november 2015 21:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Heerlijk die hysterie om niks weer. Voetbalavondje door de neus geboord door al die intens bange paranoïde lui die er tegenwoordig overal rondlopen.
Nee.quote:
Of niet verteld dat hij gevonden isquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee.
Er is honderd keer geretweet dat die er is. Maar gevonden is hij (nog) niet.
Welnee. Meesta gaat het ook nog samen met vuurwerkquote:
En het is sowieso wat onsmakelijk, gezien de situatie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel tijdens een minuut stilte.
op onze munt staat ook GOD * ZIJ * MET * ONS. Onze premier en 60% van den nedervolk gelooft ook in God, en daarmee geloven ze ook dat de aanslagen de wil van god zijn, godverdomme is dat toch?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:51 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Welnee. Meesta gaat het ook nog samen met vuurwerk
Geef het beestje maar een naam. Van het lachen doen die gasten het nu in hun broek. Die hoeven voorlopig geen laxeermiddel aan te schaffen of te leasen.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:54 schreef Strani het volgende:
[..]
En het is sowieso wat onsmakelijk, gezien de situatie.
Ben je nu echt zo'n mongool of doe je het puur om reacties uit te lokken?quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
op onze munt staat ook GOD * ZIJ * MET * ONS. Onze premier en 60% van den nedervolk gelooft ook in God, en daarmee geloven ze ook dat de aanslagen de wil van god zijn, godverdomme is dat toch?
Dat lachen vergaat ze vast wel een keer, als ze niet al dood zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geef het beestje maar een naam. Van het lachen doen die gasten het nu in hun broek. Die hoeven voorlopig geen laxeermiddel aan te schaffen of te leasen.²
Goed argument, god wilde zeker dat je dit posttequote:Op dinsdag 17 november 2015 21:55 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo'n mongool of doe je het puur om reacties uit te lokken?
Dat hoeft elkaar in principe niet uit te sluiten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:55 schreef SuicideErrorist het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo'n mongool of doe je het puur om reacties uit te lokken?
Waar heb jij het is godsnaam over.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goed argument, god wilde zeker dat je dit postte
De dood zoeken ze juist op. Dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lachen vergaat ze vast wel een keer, als ze niet al dood zijn.
OK danquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goed argument, god wilde zeker dat je dit postte
Dat maakt verder niet zo veel uit. Lachen doen ze niet meer.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De dood zoeken ze juist op. Dus.²
Je mag zijn echte naam wel zeggen hoor: Allahquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:57 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Waar heb jij het is godsnaam over.
Volgens Bild ja...die stond geparkeerd naast een atoombom met schietlontquote:
Geen pics??quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je mag zijn echte naam wel zeggen hoor: Allah
Hehequote:Op dinsdag 17 november 2015 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hoeft elkaar in principe niet uit te sluiten.
Mami Angelaquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:58 schreef hoas het volgende:
En Merkel riep, kom maar! Nou je hebt ze hoor trut, en je mag ze houden ook
Je gelooft die sensatie maar al te graag niet?quote:
gaquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je mag zijn echte naam wel zeggen hoor: Allah
Echt, triest dit.quote:
Hebben we toch nog iets aan deze avond overgehoudenquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:00 schreef iBenny het volgende:
Dit blijft toch wel het beste uit het afgelopen gedoe
[ afbeelding ]
Het hoogtepunt op deze onduidelijke avondquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:00 schreef iBenny het volgende:
Dit blijft toch wel het beste uit het afgelopen gedoe
[ afbeelding ]
Was inderdaad sensatie, lijkt het, maar jij bent wel heel bijdehand bezig. Je doet alsof je inside kennis hebt en verplaatst je totaal niet in de positie van mensen die op dit soort beslissingen worden afgerekend, ook wanneer ze besluiten niets te doen en er vervolgens wel wat gebeurt. Het is makkelijk roepen vanaf je luie stoel en een bak chips op schoot.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:59 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je gelooft die sensatie maar al te graag niet?
Media smullen hier van en blazen dit soort shit nog meer op dan nodig is. Je ziet dat allemaal mensen bang zijn als maar kan terwijl de kans dat zoiets gebeurt zo ongelooflijk klein is. Zien mensen niet dat dit precies is wat terroristen willen? Het normale leven van mensen overhoop halen. Door dit soort paranoïde gedrag, massahysterie en sensatiezoekerij maken mensen het nog erger.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Was inderdaad sensatie, lijkt het, maar jij bent wel heel bijdehand bezig. Je doet alsof je inside kennis hebt en verplaatst je totaal niet in de positie van mensen die op dit soort beslissingen worden afgerekend, ook wanneer ze besluiten niets te doen en er vervolgens wel wat gebeurt. Het is makkelijk roepen vanaf je luie stoel en een bak chips op schoot.
Foto?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:08 schreef sp3c het volgende:
die foto kennen we nu inmiddels wel toch, dat hoeft niet zo vaak meer
quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:08 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
die dus
die hoeft niet meer
danke
Natuurlijk zal er een hoop overdreven worden maar de media hebben daar natuurlijk vooral financiele belangen bij. Interessanter is het nieuws zelf en dat is de afgelasting. Wij kunnen onmogelijk inschatten of dat terecht was of niet maar ikzelf heb in elk geval totaal geen kennis van zaken en geef de mensen die op dit soort beslissingen worden afgerekend graag het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Media smullen hier van en blazen dit soort shit nog meer op dan nodig is. Je ziet dat allemaal mensen bang zijn als maar kan terwijl de kans dat zoiets gebeurt zo ongelooflijk klein is. Zien mensen niet dat dit precies is wat terroristen willen? Het normale leven van mensen overhoop halen. Door dit soort paranoïde gedrag, massahysterie en sensatiezoekerij maken mensen het nog erger.
Kijk vooral eens hoe vaak media benoemen dat wel zoveel mensen dood hadden kunnen gaan en dat er zomaar iets gebeurt zou kunnen zijn terwijl dat dikke tering bullshit is.
lastig van links hebben we geen vooraanzicht, ook kunnen we de kut, anus en memmen zo niet goed beoordelenquote:
Deze?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:08 schreef sp3c het volgende:
die foto kennen we nu inmiddels wel toch, dat hoeft niet zo vaak meer
Ja, kennelijk is het tegenwoordig de bedoeling dat NWS verbaggert.quote:
Niks. Mediahypeje.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zij kunnen ons geen duidelijkheid geven wat er deze avond is gebeurd
een lichtpuntje in deze donkere tijdenquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Duitsland dit keer ook niet.
SBS6 is een beetje laat blijkbaar. Was allang bevestigd dat er geen springstof gevonden is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:NDRnds twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 22:21:38Bundespolizei: Sprengstoff-Spürhund hat in IC auf Hbf Hannover angeschlagen. Zzt. Spezialisten im Zug. https://t.co/phZ670ktJn reageer retweet
Een gelijkspel dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
een lichtpuntje in deze donkere tijden
Is het toevallig een van deze twee?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:25 schreef Lazvic het volgende:
Heeft iemand foto's van die geile Duitse wijf die geïnterviewd werd ?
quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:25 schreef Lazvic het volgende:
Heeft iemand foto's van die geile Duitse wijf die geïnterviewd werd ?
quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het toevallig een van deze twee?
[ afbeelding ]
Ook mooi maar helaas niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het toevallig een van deze twee?
[ afbeelding ]
idd dit is nwsquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
Kansloos topic waar de modjes fijn meedoen aan het kansloos maken van het topic
Nee was maar een Duitse wijf die geïnterviewd werd. Ik weet wel nog dat ze aan haar linker wang een Duitse vlag had en aan haar rechter wang een Franse vlag.quote:
Deze?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:28 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Nee was maar een Duitse wijf die geïnterviewd werd. Ik weet wel nog dat ze aan haar linker wang een Duitse vlag had en aan haar rechter wang een Franse vlag.
Bijnaquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, die niet...
Deze volgens mij:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:28 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Nee was maar een Duitse wijf die geïnterviewd werd. Ik weet wel nog dat ze aan haar linker wang een Duitse vlag had en aan haar rechter wang een Franse vlag.
Links of rechts ?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond deze wel schaarbaar:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Jeroe(...)?ref_src=twsrc%5Etfwquote:Man wordt onder schot gehouden, 1 km van stadion #Hannover
20:00 uur belde.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:34 schreef Montagui het volgende:
[..]
https://twitter.com/Jeroe(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:34 schreef Montagui het volgende:
[..]
https://twitter.com/Jeroe(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Zeg dan dat het staatsgeheim is of zoquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Als je een persconferentie begint met "we kunnen niet zeggen wat de aanwijzingen zijn want dan raakt de bevolking voor altijd in paniek" dan bereik je eerder het tegenovergestelde lijkt me.
twitter:RTLnieuws twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 22:38:25Liveblog: Bomhond slaat aan bij station Hannover, meldt @ndr. 7 sporen van het station zijn afgesloten. https://t.co/160FMRir5q reageer retweet
twitter:RTLnieuws twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 22:38:25Liveblog: Bomhond slaat aan bij station Hannover, meldt @ndr. 7 sporen van het station zijn afgesloten. https://t.co/160FMRir5q reageer retweet
Ah aanslag van een bomhond dus?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:39 schreef Infection het volgende:
Wat een afgang..quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bomhond ging af.
Bom zelf niet.
die verdomde bomhonden ookquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah aanslag van een bomhond dus?
echt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |