Niks. Mediahypeje.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zij kunnen ons geen duidelijkheid geven wat er deze avond is gebeurd

een lichtpuntje in deze donkere tijdenquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Duitsland dit keer ook niet.

SBS6 is een beetje laat blijkbaar. Was allang bevestigd dat er geen springstof gevonden is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
Ambulance vol met springstof volgens SBS

twitter:NDRnds twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 22:21:38Bundespolizei: Sprengstoff-Spürhund hat in IC auf Hbf Hannover angeschlagen. Zzt. Spezialisten im Zug. https://t.co/phZ670ktJn reageer retweet

Een gelijkspel dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
een lichtpuntje in deze donkere tijden

Is het toevallig een van deze twee?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:25 schreef Lazvic het volgende:
Heeft iemand foto's van die geile Duitse wijf die geïnterviewd werd ?

quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:25 schreef Lazvic het volgende:
Heeft iemand foto's van die geile Duitse wijf die geïnterviewd werd ?

quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het toevallig een van deze twee?
[ afbeelding ]

Ook mooi maar helaas niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is het toevallig een van deze twee?
[ afbeelding ]

idd dit is nwsquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:27 schreef Spezza19 het volgende:
Kansloos topic waar de modjes fijn meedoen aan het kansloos maken van het topic

Nee was maar een Duitse wijf die geïnterviewd werd. Ik weet wel nog dat ze aan haar linker wang een Duitse vlag had en aan haar rechter wang een Franse vlag.quote:

Deze?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:28 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Nee was maar een Duitse wijf die geïnterviewd werd. Ik weet wel nog dat ze aan haar linker wang een Duitse vlag had en aan haar rechter wang een Franse vlag.

Bijnaquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, die niet...
Deze volgens mij:
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:28 schreef Lazvic het volgende:
[..]
Nee was maar een Duitse wijf die geïnterviewd werd. Ik weet wel nog dat ze aan haar linker wang een Duitse vlag had en aan haar rechter wang een Franse vlag.

Links of rechts ?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:32 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond deze wel schaarbaar:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |