Het is overal even erg, van Marokko tot Maleisië. Hoe meer islam, des te erger zijn de leefomstandigheden. Ali B vond Saoedi-Arabië "extreem". Dat klopt precies. Iedereen is daar verplicht moslim; op afvalligheid staat de doodstraf.quote:Op maandag 16 november 2015 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Marokko is ook behoorlijk extreem, waar je als homo de cel in belandt.
quote:Op maandag 16 november 2015 23:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Tegen de muur met die jihadisten die terugkeren. Wat nou opsluiten¿
Dat deed Stalin vroeger beterquote:Op maandag 16 november 2015 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Teruggekeerde ISIS strijders vrij rond laten lopenWat een overheid hebben we
Belgie is aan het duikenquote:Op maandag 16 november 2015 23:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Belgie-Spanje is afgelast trouwens
You need more concentration.quote:Op maandag 16 november 2015 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Dat deed Stalin vroeger beter
De politiek heeft geen antwoorden. Links niet, maar rechts ook niet.quote:Op maandag 16 november 2015 23:53 schreef RensAjacied het volgende:
Nou ben ik absoluut geen Wilders fan he maar het probleem van links is dat ze altijd maar wijzen naar hem en sterker nog de schuld geven. Zo speel je die blonde gek alleen maar in de kaart.
Kruip uit je slachtofferrol!
Aan de krokodillen voeren.quote:Op maandag 16 november 2015 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Opsluiten de sleutel weggooien is een betere oplossing inderdaad.
Belgie wil nr. 1 op de FIFA lijst blijven.quote:Op maandag 16 november 2015 23:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Belgie-Spanje is afgelast trouwens
Gaat ook nog eens een afschrikwekkend effect vanuit voor jonge op het randje balancerende moslimsquote:Op maandag 16 november 2015 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Dat deed Stalin vroeger beter
Sleutel goed bewaren anders vinden andere ISIS mensen diequote:Op maandag 16 november 2015 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Opsluiten en de sleutel weggooien is een betere oplossing inderdaad.
45 bloembollen stelenquote:Op maandag 16 november 2015 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Pakken altijd punten in de wintermaanden. Grote honger naar winst.
Teveel gescout in Noord-Afrikaquote:Op maandag 16 november 2015 23:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daarmee is de ellende begonnen...
Hij heeft een ali b.quote:Op maandag 16 november 2015 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Ali is de eerste moslim die op tv voor harde maatregelen tegen IS-strijders is. Hij moet uitkijken!
Aboutaleb wil ze ook wegvagenquote:Op maandag 16 november 2015 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Ali is de eerste moslim die op tv voor harde maatregelen tegen IS-strijders is. Hij moet uitkijken!
Niet genoeg kort gehouden.quote:Op maandag 16 november 2015 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Teveel gescout in Noord-Afrika
Er zullen heel wat Neder-Marokkanen klaarstaan om hem nu een landverrader te noemen.quote:Op maandag 16 november 2015 23:57 schreef DrDentz het volgende:
interviews met Aboutaleb niet gezien?quote:Op maandag 16 november 2015 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Geeft mooi in een notendop weer hoe kansloos we eigenlijk wel niet zijn tegen moslimextremisten.quote:
Dat ben ik zeker met je eens. Alleen word ik zo vermoeid dat de discussies steeds 'tegen' Wilders worden gevoerd. Het is allemaal 'tegen' Wilders. Dat constante op de man spelen in deze discussies, doe dat lekker niet. Heb het over de inhoud: wat is het probleem, waar ligt het aan, hoe lossen we het op.quote:Op maandag 16 november 2015 23:54 schreef Pedroso het volgende:
Geert is ook een ontzettende flapdrol
Ali B. is geen deskundige.quote:Op maandag 16 november 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zullen heel wat Neder-Marokkanen klaarstaan om hem nu een landverrader te noemen.
Waarschijnlijk is hij al jaren zijn streetcredibility kwijt.quote:Op maandag 16 november 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zullen heel wat Neder-Marokkanen klaarstaan om hem nu een landverrader te noemen.
Er is een leuke op de frontpage over de G20 top.quote:Op maandag 16 november 2015 23:58 schreef monkyyy het volgende:
Geen leuke katten video's op het eind? Moet ik zelf maar op zoek gaan.
Waren ook gevarieerde gasten, is meestal anders.quote:
Heeft natuurlijk ook te maken met het gegeven dat Wilders die discussie kaapt en dat die zeer simpele kijk leidend is bij veel mensen. Het afzetten is juist om het gesprek gewoon te voeren op basis van inhoudelijke argumenten. Niet om het per definitie met hem oneens te zijn. Het tegengestelde geluid is dus niet op basis van een mening an sich, maar de manier waarop deze gevormd wordt.quote:Op maandag 16 november 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker met je eens. Alleen word ik zo vermoeid dat de discussies steeds 'tegen' Wilders worden gevoerd. Het is allemaal 'tegen' Wilders. Dat constante op de man spelen in deze discussies, doe dat lekker niet. Heb het over de inhoud: wat is het probleem, waar ligt het aan, hoe lossen we het op.
Momenteel is het: ''Hey er zijn vluchtelingen oh wat erg moet je kijken oh oh ik vind wel dat ze opvang nodig hebben''.
Hoor ik weer gisterenavond op de radio Jozias ''We moeten ons afzetten tegen Geert''
Hou toch eens op, daarmee.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeker, ik heb genoten van deze uitzending.
quote:Op maandag 16 november 2015 23:59 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Er is een leuke op de frontpage over de G20 top.
Jinek zou op zo'n avond gigantisch door de mand zijn gevallen ja.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jinek had dit echt grandioos verneukt natuurlijk.
Inhoudelijk stelde het ook weer niet al te veel voor. Kleurrijke figuren uit verschillende hoeken van de samenleving.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeker, ik heb genoten van deze uitzending.
Ja Charlie Hebdo, met de benen van Eva..quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jinek had dit echt grandioos verneukt natuurlijk.
Wilders kaapt wat mij betreft de discussie niet. Hij opinieert weinig tot zelden op de televisie. Hij spreekt alleen in de Tweede Kamer en op Twitter. In de Tweede Kamer voeren ze het debat ook maar veel teveel op Geert als persoon zelf. Maar pak hem eens beet bij zijn daadwerkelijke oplossingen. Hoe heeft dat 'grenzen dicht' voor ogen? Is dat realistisch op de korte termijn, hoe wil je dat financieren, tast het je economie aan?quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:01 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk ook te maken met het gegeven dat Wilders die discussie kaapt en dat die zeer simpele kijk leidend is bij veel mensen. Het afzetten is juist om het gesprek gewoon te voeren op basis van inhoudelijke argumenten. Niet om het per definitie met hem oneens te zijn. Het tegengestelde geluid is dus niet op basis van een mening an sich, maar de manier waarop deze gevormd wordt.
Komt omdat Geert er niet op in gaat, is er ook niet bij gebaat. Gewoon wat oneliners schreeuwen en het simpele volk ligt weer aan zn voeten. Geen moeilijke vragen verder want dan ben je een moslimlover.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wilders kaapt wat mij betreft de discussie niet. Hij opinieert weinig tot zelden op de televisie. Hij spreekt alleen in de Tweede Kamer en op Twitter. In de Tweede Kamer voeren ze het debat ook maar veel teveel op Geert als persoon zelf. Maar pak hem eens beet bij zijn daadwerkelijke oplossingen. Hoe heeft dat 'grenzen dicht' voor ogen? Is dat realistisch op de korte termijn, hoe wil je dat financieren, tast het je economie aan?
Dat soort dingen mis ik gewoon. Die verdieping hoor ik zelden als er met Geert of andere PVV-stemmers wordt gediscussieerd. Ze zijn zo gefocust op die 38 zetels dat ze als een rode lap op een stier erop afspringen. Blijf toch rustig, articuleer rustig, denk eens na. Als discussiëren naar jouw mening onmogelijk is, praat je er lekker niet mee. Al doe je dan wel de politiek een 'fuck you' toe.
Dan is er maar een optie: negeren. Zo simpel is het. Dan vertel je maar aan Ron Fresen, Frits Wester en co dat je gewoon het gevoel hebt dat er niet een goede discussie te voeren valt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Komt omdat Geert er niet op in gaat, is er ook niet bij gebaat.
Ze gaan niet aan het roer komen, niemand gaat met ze in zee. En dat vindt onze blonde God prima, geen regeringsverantwoordelijkheid maar wel veell macht (zetels). Perfect voor 'm anders zou ie door de mand vallen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is er maar een optie: negeren. Zo simpel is het. Dan vertel je maar aan Ron Fresen, Frits Wester en co dat je gewoon het gevoel hebt dat er niet een goede discussie te voeren valt.
Ik vind het ook weer zorgwekkend dat veel mensen puur en alleen vanwege één onderwerp (migratie) de PVV kiezen. Misschien heeft het ook weer met het standaard kiezersbedrog te maken, maar waarschijnlijk denken ze niet al te veel na over de potentiëlen van de PVV in de Tweede Kamer. Stel dat ze aan het roer komen, staan ze niet meer in de positie om alles kut te vinden. Dan moeten ze zelf het heft in handen nemen en ik vraag me af in hoeverre ze dan kunnen onderhandelen en banden onderhouden.
PVV zet zich politiek alleen maar buitenspel door met onmogelijke idealen en economisch zeer nadelige ideeën de Kamer in te gaan. Met ietwat meer realisme zouden ze veel meer kunnen bereiken. Op de dinsdagmiddag volg ik altijd de stemmingen in de Tweede Kamer en daarbij valt me weer op dat veel PVV-moties alleen door de PVV en VNL gesteund worden. Dat zegt eigenlijk gewoon alles. Ze leven niet in een realistische wereld. Tuurlijk kunnen veel partijen in de kamer ook eens goed naar zichzelf kijken, maar de kloof tussen PVV/BontesKlaveren en de rest is een kloof van kilometers lengte.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze gaan niet aan het roer komen, niemand gaat met ze in zee. En dat vindt onze blonde God prima, geen regeringsverantwoordelijkheid maar wel veell macht (zetels). Perfect voor 'm anders zou ie door de mand vallen.
Wilders kaapt helemaal geen discussie, het probleem is dat weinig anderen de discussie aandurven. Daar komt heel langzaam veranderingen in met de VVD en ook de christelijke partijen die niet meer alles wat Islam is heilig verklaren.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:01 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk ook te maken met het gegeven dat Wilders die discussie kaapt en dat die zeer simpele kijk leidend is bij veel mensen. Het afzetten is juist om het gesprek gewoon te voeren op basis van inhoudelijke argumenten. Niet om het per definitie met hem oneens te zijn. Het tegengestelde geluid is dus niet op basis van een mening an sich, maar de manier waarop deze gevormd wordt.
twitter:Misdaadnieuws2 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 10:34:21Auto en woning misdaadjournalist Martin Kok van Vlinderscrime beschoten https://t.co/NXrsaWPTDf https://t.co/nGuavxGfwM reageer retweet
Dit dus. Dat tegenstatement moet dan ook zijn dat zaken niet zo simpel liggen. In dit land is het de afgelopen 12 jaar or so een ding dat elke klaploper denkt dat hij kan meepraten over landsbeleid terwiijl dit in werkelijkheid niet zo simpel ligt. Het is prima dat je bijv. als putjesschepper uit Hendrik Udo Ambacht een mening hebt, maar erken ook dat je inzichten een beperking hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Komt omdat Geert er niet op in gaat, is er ook niet bij gebaat. Gewoon wat oneliners schreeuwen en het simpele volk ligt weer aan zn voeten. Geen moeilijke vragen verder want dan ben je een moslimlover.
*proest* Misdaadjournalist?quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:30 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Misdaadnieuws2 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 10:34:21Auto en woning misdaadjournalist Martin Kok van Vlinderscrime beschoten https://t.co/NXrsaWPTDf https://t.co/nGuavxGfwM reageer retweet
Graag weer uitnodigen deze man.
Ik vind dat Pauw meer tegenstellingen aan tafel moet uitnodigen. Nu worden maatschappelijke vraagstukken in slaap gesust omdat niemand aan tafel het niet eens is met de anderquote:Op dinsdag 17 november 2015 14:31 schreef Andromache het volgende:
Ik hoop dat de komende afleveringen wat gevarieerder zijn dan de afgelopen paar maanden waarin de gasten vooral uit de linkse intelligentsia zijn geworven. Pauw heeft er een handje van de enkele man uit de straat die in de studio zit af te kappen.
Hehe.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
De Haan en Pauw aan 1 tafel.
Lijkt wel een boerderij.
En Dukquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lijkt wel een boerderij.
Miss piggy zit er ook
En ook nog een Dukquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
Lijkt wel een boerderij.
Pauw zit sinds kort inderdaad op 1.quote:
Zouden we een beetje angstig zijn?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:08 schreef danos het volgende:
Pfff hele avond kutdrama over een propje dat niet met de wind mee woei
onbevestigde onbevestigde onbevestigde berichten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:08 schreef Specularium het volgende:
Ja jongens, er was weer geen ene kut aan de hand.
Wie niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wierd Duk zou een SS uniform best staan, denk ik.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:09 schreef Zipportal het volgende:
Duitsland deed alleen aan terror in de kampen.
Een beetje? Morgen: Toiletpapierberg dreigt op te raken, diarree niet te stoppen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zouden we een beetje angstig zijn?
Die vertegenwoordiger van Marokkaanse Nederlanders mocht ook zijn zegje doen op het journaal.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef Grunge. het volgende:
Oh, eens niet Beatrice. Die kon zeker niet. Ze zijn nogal van steeds dezelfde koppen op de NPO immers.
Varkens zijn haramquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zou zij ook als haram gezien worden door die mocro?
Vind je het zelf wel grappig als je op invoeren drukt?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:09 schreef Zipportal het volgende:
Duitsland deed alleen aan terror in de kampen.
Als haremquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
http://9gag.com/gag/aZN5B9V/launching-a-ship-in-greenlandquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:11 schreef Coco98 het volgende:
De boot van Pauw gaat vannacht wat meer water verplaatsen.
Waarschijnlijk zal hij haar niet eten nee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Doe anders nog een Brandsteder.gif.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind je het zelf wel grappig als je op invoeren drukt?
Terugkerende Syrië strijders kunnen hier gewoon vrij rond lopen, complete waanzin.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:14 schreef danos het volgende:
Er is paniek omdat de overheid gruwelijk in gebreke blijft. Die moet het gevoel van veiligheid herstellen. En heeft vandaag zichzelf weer enorm te kakken gezet.
Oké, ik hoor het wel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben ik nog niet helemaal uit.
WO1, zijn we rijk mee geworden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
Leuk feitje van Jeroen, en het koninklijkhuis heeft dik aan die coke verdiend.
Dat doet het al sinds zaterdagavond.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat doet het hier al vanaf 19:00 uur
Willy houdt er ook wel van hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:16 schreef luxerobots het volgende:
Leuk feitje van Jeroen, en het koninklijkhuis heeft dik aan die coke verdiend.
Ik heb weleens een redelijk dik wijf in mijn nest gehad. Was best te doen, tot ze in slaap viel en verschrikkelijk begon te snurken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben ik nog niet helemaal uit.
Dat was harde wind.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:16 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Dat doet het al sinds zaterdagavond.
quote:
Ik zeg altijd friet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg je altijd 'friet' of is dit een incident?
'Redelijk dik' valt ook nog wel mee lijkt me.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb weleens een redelijk dik wijf in mijn nest gehad. Was best te doen, tot ze in slaap viel en verschrikkelijk begon te snurken.
Zoiets?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
'Redelijk dik' valt ook nog wel mee lijkt me.
Uren schrijven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
20 man om 1 iemand te volgen. Elke AIVD'er 1,2 uur. Het blijven ambtenaren, hè.
Eufemisme voor nog dikker dan Brenda.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:19 schreef Grunge. het volgende:
[..]
'Redelijk dik' valt ook nog wel mee lijkt me.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eufemisme voor nog dikker dan Brenda.
In het M-O heb je elke dag tientallen aanslagen, niemand kijkt er nog van op. Denk dat dat het meer is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:22 schreef Djoetma het volgende:
Libanon wonen gekke Turken en in Frankrijk mensen van 'onze cultuur'. Een dode Fransman is erger dan 40 Libanezen. Allemaal één pot nat dat midden-Oosten zooitje...
Tenminste, dat is de redenatie.
Beiroet La Sol, niets mis mee !quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:24 schreef danos het volgende:
Gaan we dit nou serieus verklaren? Hoeveel Nederlanders zijn er in Libanon op vakantie geweest? Punt klaar uit.
Mee eens.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:25 schreef Grunge. het volgende:
Ik vin Beatrice wel een mooie vrouw. Ze heeft een serene, klassieke uitstraling.
Ja ik ook, maar er mag wel 20 kilo vanaf. Ofzo.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:25 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind Beatrice wel een mooie vrouw. Ze heeft een serene, klassieke uitstraling.
Als ik er met de vouwwagen niet kan kommen dan interesseert het me niks.quote:
Ieder jaar rij ik er met mijn sleurhut en pot pindakaas heen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:24 schreef danos het volgende:
Gaan we dit nou serieus verklaren? Hoeveel Nederlanders zijn er in Libanon op vakantie geweest? Punt klaar uit.
Huh? Van Beatrice?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar er mag wel 20 kilo vanaf. Ofzo.
Ze komt altijd een beetje emotieloos soms zelfs apathisch op me over.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:25 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind Beatrice wel een mooie vrouw. Ze heeft een serene, klassieke uitstraling.
Die mensen zeuren altijd zo.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom klinkt die taal als gerochel?
Oh hadden we het over Beatrice, ik denk dat er wel een lekker wijf verscholen zit onder Bibi.quote:
Heerlijk toch, kan je lekker je gang gaan in bed.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze komt altijd een beetje emotieloos soms zelfs apathisch op me over.
Ze ziet er wel goed uit verder.
Wel twee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ik denk dat er wel een lekker wijf verscholen zit onder Bibi.
Arabisch klinkt ook zo hoog, m'n Syrisch-Arabische buurvrouw praat ook zo hoog.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom klinkt die taal als gerochel?
Leeft zij nog?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De zware aardbeving in Griekenland was helaas ook niet interessant genoeg.
[ afbeelding ]
Swipe right en dan valse hoop geven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:28 schreef danos het volgende:
Je zou in de studio je Tinder maar opstarten en die bolle voorbij zien komen
Ze zitten ook in de heroïne, ook een goudmijntjequote:Op dinsdag 17 november 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Volgens mij is IS helemaal niet zo rijk. Raqqa is ook een oude arme teringzooi.
En nu met aanvliegende tupolev tu-160's een krater.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Volgens mij is IS helemaal niet zo rijk. Raqqa is ook een oude arme teringzooi.
Mooi vliegtuigjequote:Op dinsdag 17 november 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En nu met aanvliegende tupolev tu-160's een krater.
[ afbeelding ]
Dat vliegtuig ziet nog ouder uit dan een F16's.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zitten daar ook burgers hoorquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Farid Azarkanquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:30 schreef Pedroso het volgende:
Wie is die excuus Marokkaan aan tafel ?
Dacht ik ook alquote:
Ze krijgen de tweedehands wapens van Turkije en gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Volgens mij is IS helemaal niet zo rijk. Raqqa is ook een oude arme zooi.
Laat dat 'je' maar zitten.quote:
Handwapens en bommen zijn er genoeg in dat conflict.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze krijgen de tweedehands wapens van Turkije en gaan.
Is het niet. Soviet design en zo.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat vliegtuig ziet nog ouder uit dan een F16's.
Godverdomme wat een geil ding.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Laat dat 'je' maar zitten.
De Tu-160 is de grootste en zwaarste bommenwerper die er is en kan daarnaast nog Mach 2.
Ze wordt de witte zwaan genoemd.
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)65391.jpg]afbeelding[/url] ]
Mooie tijd die Koude Oorlog.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Amerika heeft de Mother of all Bombs. (MOAB)
Rusland noemt haar bom: Father Of All Bombs.
Begin jaren tachtig voor het eerst actief. Las ik net.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is het niet. Soviet design en zo.
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)52958.jpg]afbeelding[/url] ]
Elke keer als ik een autochtone blanke vrouw met een hoofddoek zie ga ik een beetje dood van binnen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je je in Nederland bekeren tot de islam, is een betere vraag.
Ik quote mezelf maar eens.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
70% is Marokkaans.
30% autochtoon.
Dus geen Turkse, Indonesische, Surinaamse, Afghaanse etc. etc. moslims?
Struisvogel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het ligt allemaal aan de samenleving.
Hoezo, mag toch gewoon.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke keer als ik een autochtone blanke vrouw met een hoofddoek zie ga ik een beetje dood van binnen.
Wel iets dat je niet jouw kant op wil zien staan, de RT-2PM2 Topol-M.quote:
Als ze worden afgewezen is het van "wollah racist"quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Rot toch op met die stages. Weet je hoe die lui solliciteren? Willen meteen een mobiel laptop en bmw.
En 5 keer per dag kunnen bidden. In een aparte gebedsruimte.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Rot toch op met die stages. Weet je hoe die lui solliciteren? Willen meteen een mobiel laptop en bmw.
Sunne raket.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel iets dat je niet jouw kant op wil zien staan, de RT-2PM2 Topol-M.
De raket daarop heeft een bereik van 11,000 km en vliegt met 7,320 meter per seconde (26,400 km/h; 16,400 mph; Mach 22) en uiteraard nucleair, what else?
[ afbeelding ]
Sassem stroomt ervan over.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke keer als ik een autochtone blanke vrouw met een hoofddoek zie ga ik een beetje dood van binnen.
Had de TU-144 en concorde ook niet echt, blijkt niet veel uit te maken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Begin jaren tachtig voor het eerst actief. Las ik net.
Waarom zijn de straalmotoren niet geïntegreerd in het vliegtuig? Aerodynamica.
Wel een weekje ruzie thuis voor over.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vrouwtje achter Sauer heeft me daar een arrogante muil
3 pakken suiker ongeveer.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:40 schreef monkyyy het volgende:
2.5kg tnt, wat moet ik me daarbij voorstellen? Kun je dat in een sok stoppen?
Concorde is ook alweer 1976.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Had de TU-144 en concorde ook niet echt, blijkt niet veel uit te maken.
En zoals altijd, gewoon brute simplistische kracht, de Kuznetsov NK-32 zijn nogal groot, de zwaarste en sterkste motoren op een gevechtsvliegtuig. (Er zijn nieuwere sterkere voor civil maar die kunnen niet supersonisch)
Die zit daar gewoon voor de 22,50 vergoeding inclusief drankjequote:Op dinsdag 17 november 2015 23:41 schreef Ingolstadt het volgende:
Dat meisje naast Derk kijkt zo vrolijk.
Laat hem aub idd z'n bek houden zeg...quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:38 schreef Zipportal het volgende:
Waarom krijgt Derk Sauer godverdomme niet het woord? Hup over Rusland praten nu meteen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |