quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Eufemisme voor nog dikker dan Brenda.
In het M-O heb je elke dag tientallen aanslagen, niemand kijkt er nog van op. Denk dat dat het meer is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:22 schreef Djoetma het volgende:
Libanon wonen gekke Turken en in Frankrijk mensen van 'onze cultuur'. Een dode Fransman is erger dan 40 Libanezen. Allemaal één pot nat dat midden-Oosten zooitje...
Tenminste, dat is de redenatie.
Beiroet La Sol, niets mis mee !quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:24 schreef danos het volgende:
Gaan we dit nou serieus verklaren? Hoeveel Nederlanders zijn er in Libanon op vakantie geweest? Punt klaar uit.
Mee eens.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:25 schreef Grunge. het volgende:
Ik vin Beatrice wel een mooie vrouw. Ze heeft een serene, klassieke uitstraling.
Ja ik ook, maar er mag wel 20 kilo vanaf. Ofzo.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:25 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind Beatrice wel een mooie vrouw. Ze heeft een serene, klassieke uitstraling.
Als ik er met de vouwwagen niet kan kommen dan interesseert het me niks.quote:
Ieder jaar rij ik er met mijn sleurhut en pot pindakaas heen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:24 schreef danos het volgende:
Gaan we dit nou serieus verklaren? Hoeveel Nederlanders zijn er in Libanon op vakantie geweest? Punt klaar uit.
Huh? Van Beatrice?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar er mag wel 20 kilo vanaf. Ofzo.
Ze komt altijd een beetje emotieloos soms zelfs apathisch op me over.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:25 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind Beatrice wel een mooie vrouw. Ze heeft een serene, klassieke uitstraling.
Die mensen zeuren altijd zo.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom klinkt die taal als gerochel?
Oh hadden we het over Beatrice, ik denk dat er wel een lekker wijf verscholen zit onder Bibi.quote:
Heerlijk toch, kan je lekker je gang gaan in bed.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze komt altijd een beetje emotieloos soms zelfs apathisch op me over.
Ze ziet er wel goed uit verder.
Wel twee.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ik denk dat er wel een lekker wijf verscholen zit onder Bibi.
Arabisch klinkt ook zo hoog, m'n Syrisch-Arabische buurvrouw praat ook zo hoog.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:27 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom klinkt die taal als gerochel?
Leeft zij nog?quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:25 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
De zware aardbeving in Griekenland was helaas ook niet interessant genoeg.
[ afbeelding ]
Swipe right en dan valse hoop geven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:28 schreef danos het volgende:
Je zou in de studio je Tinder maar opstarten en die bolle voorbij zien komen
Ze zitten ook in de heroïne, ook een goudmijntjequote:Op dinsdag 17 november 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Volgens mij is IS helemaal niet zo rijk. Raqqa is ook een oude arme teringzooi.
En nu met aanvliegende tupolev tu-160's een krater.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Volgens mij is IS helemaal niet zo rijk. Raqqa is ook een oude arme teringzooi.
Mooi vliegtuigjequote:Op dinsdag 17 november 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En nu met aanvliegende tupolev tu-160's een krater.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |