Wel iets dat je niet jouw kant op wil zien staan, de RT-2PM2 Topol-M.quote:
Als ze worden afgewezen is het van "wollah racist"quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Rot toch op met die stages. Weet je hoe die lui solliciteren? Willen meteen een mobiel laptop en bmw.
En 5 keer per dag kunnen bidden. In een aparte gebedsruimte.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:36 schreef DrDentz het volgende:
Rot toch op met die stages. Weet je hoe die lui solliciteren? Willen meteen een mobiel laptop en bmw.
Sunne raket.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Wel iets dat je niet jouw kant op wil zien staan, de RT-2PM2 Topol-M.
De raket daarop heeft een bereik van 11,000 km en vliegt met 7,320 meter per seconde (26,400 km/h; 16,400 mph; Mach 22) en uiteraard nucleair, what else?
[ afbeelding ]
Sassem stroomt ervan over.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke keer als ik een autochtone blanke vrouw met een hoofddoek zie ga ik een beetje dood van binnen.
Had de TU-144 en concorde ook niet echt, blijkt niet veel uit te maken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Begin jaren tachtig voor het eerst actief. Las ik net.
Waarom zijn de straalmotoren niet geïntegreerd in het vliegtuig? Aerodynamica.
Wel een weekje ruzie thuis voor over.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
Vrouwtje achter Sauer heeft me daar een arrogante muil
3 pakken suiker ongeveer.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:40 schreef monkyyy het volgende:
2.5kg tnt, wat moet ik me daarbij voorstellen? Kun je dat in een sok stoppen?
Concorde is ook alweer 1976.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Had de TU-144 en concorde ook niet echt, blijkt niet veel uit te maken.
En zoals altijd, gewoon brute simplistische kracht, de Kuznetsov NK-32 zijn nogal groot, de zwaarste en sterkste motoren op een gevechtsvliegtuig. (Er zijn nieuwere sterkere voor civil maar die kunnen niet supersonisch)
Die zit daar gewoon voor de 22,50 vergoeding inclusief drankjequote:Op dinsdag 17 november 2015 23:41 schreef Ingolstadt het volgende:
Dat meisje naast Derk kijkt zo vrolijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |