Dat vliegtuig ziet nog ouder uit dan een F16's.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En nu met aanvliegende tupolev tu-160's een krater.
[ afbeelding ]
Er zitten daar ook burgers hoorquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En nu met aanvliegende tupolev tu-160's een krater.
[ afbeelding ]
Farid Azarkanquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:30 schreef Pedroso het volgende:
Wie is die excuus Marokkaan aan tafel ?
Dacht ik ook alquote:
Ze krijgen de tweedehands wapens van Turkije en gaan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:29 schreef luxerobots het volgende:
Volgens mij is IS helemaal niet zo rijk. Raqqa is ook een oude arme zooi.
Laat dat 'je' maar zitten.quote:
Handwapens en bommen zijn er genoeg in dat conflict.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze krijgen de tweedehands wapens van Turkije en gaan.
Is het niet. Soviet design en zo.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat vliegtuig ziet nog ouder uit dan een F16's.
Godverdomme wat een geil ding.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:32 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Laat dat 'je' maar zitten.
De Tu-160 is de grootste en zwaarste bommenwerper die er is en kan daarnaast nog Mach 2.
Ze wordt de witte zwaan genoemd.
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)65391.jpg]afbeelding[/url] ]
Mooie tijd die Koude Oorlog.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:34 schreef Zipportal het volgende:
Amerika heeft de Mother of all Bombs. (MOAB)
Rusland noemt haar bom: Father Of All Bombs.
Begin jaren tachtig voor het eerst actief. Las ik net.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is het niet. Soviet design en zo.
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)52958.jpg]afbeelding[/url] ]
Elke keer als ik een autochtone blanke vrouw met een hoofddoek zie ga ik een beetje dood van binnen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou je je in Nederland bekeren tot de islam, is een betere vraag.
Ik quote mezelf maar eens.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:33 schreef luxerobots het volgende:
70% is Marokkaans.
30% autochtoon.
Dus geen Turkse, Indonesische, Surinaamse, Afghaanse etc. etc. moslims?
Struisvogel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het ligt allemaal aan de samenleving.
Hoezo, mag toch gewoon.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elke keer als ik een autochtone blanke vrouw met een hoofddoek zie ga ik een beetje dood van binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |