abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157614410
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 23:54 schreef Pedroso het volgende:
Geert is ook een ontzettende flapdrol
Dat ben ik zeker met je eens. Alleen word ik zo vermoeid dat de discussies steeds 'tegen' Wilders worden gevoerd. Het is allemaal 'tegen' Wilders. Dat constante op de man spelen in deze discussies, doe dat lekker niet. Heb het over de inhoud: wat is het probleem, waar ligt het aan, hoe lossen we het op.

Momenteel is het: ''Hey er zijn vluchtelingen oh wat erg moet je kijken oh oh ik vind wel dat ze opvang nodig hebben''.

Hoor ik weer gisterenavond op de radio Jozias ''We moeten ons afzetten tegen Geert''

Hou toch eens op, daarmee.
  maandag 16 november 2015 @ 23:58:49 #52
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157614413
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 23:57 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Niet genoeg kort gehouden.
Gescout op ak47 vaardigheden en het snijden van kelen
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 16 november 2015 @ 23:58:52 #53
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_157614416
Geen leuke katten video's op het eind? Moet ik zelf maar op zoek gaan.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
pi_157614420
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er zullen heel wat Neder-Marokkanen klaarstaan om hem nu een landverrader te noemen.
Ali B. is geen deskundige.

Hij noemt zichzelf een rechtse Marokkaan, maar Marokko is niet extreem?
pi_157614422
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Er zullen heel wat Neder-Marokkanen klaarstaan om hem nu een landverrader te noemen.
Waarschijnlijk is hij al jaren zijn streetcredibility kwijt.
pi_157614427
De beste Pauw tot nu toe gezien.
  Moderator maandag 16 november 2015 @ 23:59:36 #57
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_157614435
quote:
9s.gif Op maandag 16 november 2015 23:58 schreef monkyyy het volgende:
Geen leuke katten video's op het eind? Moet ik zelf maar op zoek gaan.
Er is een leuke op de frontpage over de G20 top.
What can change the nature of a man?
pi_157614448
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 23:59 schreef Tremonilas het volgende:
Leuke discussies.
AFCA!
pi_157614449
quote:
Waren ook gevarieerde gasten, is meestal anders.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_157614463
Zeker, ik heb genoten van deze uitzending.
pi_157614464
quote:
De morgen is inmiddels gekomen. En nu? :?
pi_157614468
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat ben ik zeker met je eens. Alleen word ik zo vermoeid dat de discussies steeds 'tegen' Wilders worden gevoerd. Het is allemaal 'tegen' Wilders. Dat constante op de man spelen in deze discussies, doe dat lekker niet. Heb het over de inhoud: wat is het probleem, waar ligt het aan, hoe lossen we het op.

Momenteel is het: ''Hey er zijn vluchtelingen oh wat erg moet je kijken oh oh ik vind wel dat ze opvang nodig hebben''.

Hoor ik weer gisterenavond op de radio Jozias ''We moeten ons afzetten tegen Geert''

Hou toch eens op, daarmee.
Heeft natuurlijk ook te maken met het gegeven dat Wilders die discussie kaapt en dat die zeer simpele kijk leidend is bij veel mensen. Het afzetten is juist om het gesprek gewoon te voeren op basis van inhoudelijke argumenten. Niet om het per definitie met hem oneens te zijn. Het tegengestelde geluid is dus niet op basis van een mening an sich, maar de manier waarop deze gevormd wordt.
pi_157614482
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2015 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_157614484
quote:
Jinek had dit echt grandioos verneukt natuurlijk.
  dinsdag 17 november 2015 @ 00:03:26 #66
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_157614509
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2015 23:59 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Er is een leuke op de frontpage over de G20 top.

_O-
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 17 november 2015 @ 00:03:34 #67
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_157614512
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 00:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Jinek zou op zo'n avond gigantisch door de mand zijn gevallen ja.
pi_157614516
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 november 2015 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Inhoudelijk stelde het ook weer niet al te veel voor. Kleurrijke figuren uit verschillende hoeken van de samenleving.

Ik zie liever een diepgaand gesprek met bijv. Christ Klep. Maar dat schijnt tegenwoordig niet meer te kunnen. Alles moet snel, veel items, veel gasten en dan nog een lollig internetfragmentje (bijvoorbeeld met een piano) tussendoor.
pi_157614524
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 00:01 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ja Charlie Hebdo, met de benen van Eva..
pi_157614541
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 00:01 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Heeft natuurlijk ook te maken met het gegeven dat Wilders die discussie kaapt en dat die zeer simpele kijk leidend is bij veel mensen. Het afzetten is juist om het gesprek gewoon te voeren op basis van inhoudelijke argumenten. Niet om het per definitie met hem oneens te zijn. Het tegengestelde geluid is dus niet op basis van een mening an sich, maar de manier waarop deze gevormd wordt.
Wilders kaapt wat mij betreft de discussie niet. Hij opinieert weinig tot zelden op de televisie. Hij spreekt alleen in de Tweede Kamer en op Twitter. In de Tweede Kamer voeren ze het debat ook maar veel teveel op Geert als persoon zelf. Maar pak hem eens beet bij zijn daadwerkelijke oplossingen. Hoe heeft dat 'grenzen dicht' voor ogen? Is dat realistisch op de korte termijn, hoe wil je dat financieren, tast het je economie aan?

Dat soort dingen mis ik gewoon. Die verdieping hoor ik zelden als er met Geert of andere PVV-stemmers wordt gediscussieerd. Ze zijn zo gefocust op die 38 zetels dat ze als een rode lap op een stier erop afspringen. Blijf toch rustig, articuleer rustig, denk eens na. Als discussiëren naar jouw mening onmogelijk is, praat je er lekker niet mee. Al doe je dan wel de politiek een 'fuck you' toe.
pi_157614583
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wilders kaapt wat mij betreft de discussie niet. Hij opinieert weinig tot zelden op de televisie. Hij spreekt alleen in de Tweede Kamer en op Twitter. In de Tweede Kamer voeren ze het debat ook maar veel teveel op Geert als persoon zelf. Maar pak hem eens beet bij zijn daadwerkelijke oplossingen. Hoe heeft dat 'grenzen dicht' voor ogen? Is dat realistisch op de korte termijn, hoe wil je dat financieren, tast het je economie aan?

Dat soort dingen mis ik gewoon. Die verdieping hoor ik zelden als er met Geert of andere PVV-stemmers wordt gediscussieerd. Ze zijn zo gefocust op die 38 zetels dat ze als een rode lap op een stier erop afspringen. Blijf toch rustig, articuleer rustig, denk eens na. Als discussiëren naar jouw mening onmogelijk is, praat je er lekker niet mee. Al doe je dan wel de politiek een 'fuck you' toe.
Komt omdat Geert er niet op in gaat, is er ook niet bij gebaat. Gewoon wat oneliners schreeuwen en het simpele volk ligt weer aan zn voeten. Geen moeilijke vragen verder want dan ben je een moslimlover.
pi_157614654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 00:08 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Komt omdat Geert er niet op in gaat, is er ook niet bij gebaat.
Dan is er maar een optie: negeren. Zo simpel is het. Dan vertel je maar aan Ron Fresen, Frits Wester en co dat je gewoon het gevoel hebt dat er niet een goede discussie te voeren valt.

Ik vind het ook weer zorgwekkend dat veel mensen puur en alleen vanwege één onderwerp (migratie) de PVV kiezen. Misschien heeft het ook weer met het standaard kiezersbedrog te maken, maar waarschijnlijk denken ze niet al te veel na over de potentiëlen van de PVV in de Tweede Kamer. Stel dat ze aan het roer komen, staan ze niet meer in de positie om alles kut te vinden. Dan moeten ze zelf het heft in handen nemen en ik vraag me af in hoeverre ze dan kunnen onderhandelen en banden onderhouden.
pi_157614712
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dan is er maar een optie: negeren. Zo simpel is het. Dan vertel je maar aan Ron Fresen, Frits Wester en co dat je gewoon het gevoel hebt dat er niet een goede discussie te voeren valt.

Ik vind het ook weer zorgwekkend dat veel mensen puur en alleen vanwege één onderwerp (migratie) de PVV kiezen. Misschien heeft het ook weer met het standaard kiezersbedrog te maken, maar waarschijnlijk denken ze niet al te veel na over de potentiëlen van de PVV in de Tweede Kamer. Stel dat ze aan het roer komen, staan ze niet meer in de positie om alles kut te vinden. Dan moeten ze zelf het heft in handen nemen en ik vraag me af in hoeverre ze dan kunnen onderhandelen en banden onderhouden.
Ze gaan niet aan het roer komen, niemand gaat met ze in zee. En dat vindt onze blonde God prima, geen regeringsverantwoordelijkheid maar wel veell macht (zetels). Perfect voor 'm anders zou ie door de mand vallen.
pi_157614782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 00:14 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ze gaan niet aan het roer komen, niemand gaat met ze in zee. En dat vindt onze blonde God prima, geen regeringsverantwoordelijkheid maar wel veell macht (zetels). Perfect voor 'm anders zou ie door de mand vallen.
PVV zet zich politiek alleen maar buitenspel door met onmogelijke idealen en economisch zeer nadelige ideeën de Kamer in te gaan. Met ietwat meer realisme zouden ze veel meer kunnen bereiken. Op de dinsdagmiddag volg ik altijd de stemmingen in de Tweede Kamer en daarbij valt me weer op dat veel PVV-moties alleen door de PVV en VNL gesteund worden. Dat zegt eigenlijk gewoon alles. Ze leven niet in een realistische wereld. Tuurlijk kunnen veel partijen in de kamer ook eens goed naar zichzelf kijken, maar de kloof tussen PVV/BontesKlaveren en de rest is een kloof van kilometers lengte.
pi_157615071
quote:
Beste Pauw was met Derksen, Slagter en Alberto
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 17 november 2015 @ 00:50:38 #76
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_157615287
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 00:01 schreef Djoetma het volgende:

[..]

Wilders kaapt helemaal geen discussie, het probleem is dat weinig anderen de discussie aandurven. Daar komt heel langzaam veranderingen in met de VVD en ook de christelijke partijen die niet meer alles wat Islam is heilig verklaren.

Zijn stijl is ook niet de mijne, maar dit is een belachelijk verwijt.
pi_157616268
quote:
inderdaad een opvallend interessante aflevering :P
..///
  dinsdag 17 november 2015 @ 11:30:59 #78
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157619683
Misdaadnieuws2 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 10:34:21 Auto en woning misdaadjournalist Martin Kok van Vlinderscrime beschoten https://t.co/NXrsaWPTDf https://t.co/nGuavxGfwM reageer retweet

Graag weer uitnodigen deze man.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157621438
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 00:08 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Komt omdat Geert er niet op in gaat, is er ook niet bij gebaat. Gewoon wat oneliners schreeuwen en het simpele volk ligt weer aan zn voeten. Geen moeilijke vragen verder want dan ben je een moslimlover.
Dit dus. Dat tegenstatement moet dan ook zijn dat zaken niet zo simpel liggen. In dit land is het de afgelopen 12 jaar or so een ding dat elke klaploper denkt dat hij kan meepraten over landsbeleid terwiijl dit in werkelijkheid niet zo simpel ligt. Het is prima dat je bijv. als putjesschepper uit Hendrik Udo Ambacht een mening hebt, maar erken ook dat je inzichten een beperking hebben.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 11:30 schreef Mani89 het volgende:
Misdaadnieuws2 twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 10:34:21 Auto en woning misdaadjournalist Martin Kok van Vlinderscrime beschoten https://t.co/NXrsaWPTDf https://t.co/nGuavxGfwM reageer retweet
[ afbeelding ]

Graag weer uitnodigen deze man.
*proest* Misdaadjournalist?
pi_157623213
Foppe de Haan over de prestaties van Oranje & SC Heerenveen
  dinsdag 17 november 2015 @ 14:31:50 #81
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_157623257
Ik hoop dat de komende afleveringen wat gevarieerder zijn dan de afgelopen paar maanden waarin de gasten vooral uit de linkse intelligentsia zijn geworven. Pauw heeft er een handje van de enkele man uit de straat die in de studio zit af te kappen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_157623906
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 14:31 schreef Andromache het volgende:
Ik hoop dat de komende afleveringen wat gevarieerder zijn dan de afgelopen paar maanden waarin de gasten vooral uit de linkse intelligentsia zijn geworven. Pauw heeft er een handje van de enkele man uit de straat die in de studio zit af te kappen.
Ik vind dat Pauw meer tegenstellingen aan tafel moet uitnodigen. Nu worden maatschappelijke vraagstukken in slaap gesust omdat niemand aan tafel het niet eens is met de ander :')

De discussie omtrent de vluchtelingenproblematiek werd de afgelopen maanden dusdanig slap gevoerd dat men, waaronder ik, op een gegeven moment de tv gewoon uitzet. Je wordt wel een keer moe van het standaardverhaal dat alle vluchtelingen knap en architect zijn en dat Geert Wilders slecht is.

Gisteravond was er sinds lange tijd weer wat vuur op tafel, gasten gingen met elkaar in debat en Jeroen kwam hier en daar scherp (voornamelijk jegens die wethouder) uit de hoek.

We zullen het zien vanavond.
pi_157625253
Hoe komt IS aan haar geld?
Franse gevechtsvliegtuigen hebben vannacht opnieuw aanvallen uitgevoerd op het IS-bolwerk Raqqa in Syrië. Daarbij zijn onder meer een commandocentrum en een opleidingsgebouw geraakt. Pauw spreekt vanavond verder over de ontwikkelingen met Midden Oosten-correspondent Sander van Hoorn en terrorisme-deskundige Bibi van Ginkel. Hoe komt IS aan haar geld en werken wij daar misschien zelf (onbewust) aan mee?
pi_157637764
Wierd Duk is vanavond ook te gast.
pi_157637776
DerkSauerGod
pi_157637823
Foppegod
pi_157637859
Prima tafel weer ^O^
pi_157637880
Ik hoor Foppe de Haan niet graag praten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_157637883
De IJsvogel. _O_
pi_157637894
Extra journaal.
pi_157637933
Geen Pauw?
Kenserterroristen :(
pi_157637942
Tipgever is de NSA?
pi_157637947