Komen we nog wel achter, mocht je het willen weten, het staat in de spoiler. Zo niet, dan niet, geef je iig wel een hint dat het super vet gaat worden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 16:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En de bad guys, zijn dat nu de Wolves of een concurrerende clan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:14 schreef Thunder0x het volgende:
[..]en daar is chekov!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Ja, in die kas? Supervaag.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:00 schreef stinkie het volgende:
Wat ik nog steeds niet weet te plaatsen waren die walker is glas en de opmerking "I'm sorry, we had to try"
Ik vond het ook een beetje vaag, maar volgens mij hadden ze een vuur gesticht in het bos om veel walkers uit te roeien. Er zaten mensen (kinderen?) in de kas die dus verbranden en daarna smolt het glas van de kas, waaronder ze bedekt raakten.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:00 schreef stinkie het volgende:
Wat ik nog steeds niet weet te plaatsen waren die walker is glas en de opmerking "I'm sorry, we had to try"
Ja, daar dacht ik ook meteen aan! Ook daarvoor met die sigaren, dat zal vast bewust zijn. Leukquote:Op dinsdag 17 november 2015 01:11 schreef tralalala het volgende:
Bull Randleman, toen hij met wapen langs het raam ging staan.
http://www.addic7ed.com/quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:55 schreef Fer het volgende:
Gisteren gemist, dus moeten downloaden, sinds tijden, maar nu zonder koptelefoon en dan mis je dus de helft. Zoals wat hillbilly zat te vertellen, waarom die het bos in brand had gestoken. Begreep dat die de brandstof had gestolen van die andere groep. Ook het gesprek tussen Sasha en Abraham, verklaarde hij haar nu de liefde, of ging het over levenszin?
En wat was er nu met die zieke chick, gelukkig was ze snel dood.
En wie dat had bedacht van die kruisboog, die niet uit de tas wilde... beetje overdreven weer.
wow serieus... let je wel op? of doe je andere dingen tussendoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:55 schreef Fer het volgende:
Gisteren gemist, dus moeten downloaden, sinds tijden, maar nu zonder koptelefoon en dan mis je dus de helft. Zoals wat hillbilly zat te vertellen, waarom die het bos in brand had gestoken. Begreep dat die de brandstof had gestolen van die andere groep. Ook het gesprek tussen Sasha en Abraham, verklaarde hij haar nu de liefde, of ging het over levenszin?
En wat was er nu met die zieke chick, gelukkig was ze snel dood.
En wie dat had bedacht van die kruisboog, die niet uit de tas wilde... beetje overdreven weer.
Nou even ingelezen, maar zo ver zat ik er niet af. Had gemist dat ze boos waren over insuline, ik verstond gasoline. En wat Abraham betreft klopt het beide.quote:Op woensdag 18 november 2015 07:41 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
wow serieus... let je wel op? of doe je andere dingen tussendoor.
Daryl had zelfs nog 'n hele doos vol insuline in z'n hand, best wel duidelijk lijkt me?quote:Op woensdag 18 november 2015 07:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Nou even ingelezen, maar zo ver zat ik er niet af. Had gemist dat ze boos waren over insuline, ik verstond gasoline. En wat Abraham betreft klopt het beide.
je bent niet de enige, dat van Abraham zat ik ook met stijgende verbazing te kijkenquote:Op woensdag 18 november 2015 07:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Nou even ingelezen, maar zo ver zat ik er niet af. Had gemist dat ze boos waren over insuline, ik verstond gasoline. En wat Abraham betreft klopt het beide.
Wat was dat precies dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 12:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
je bent niet de enige, dat van Abraham zat ik ook met stijgende verbazing te kijken
Volgens mij is dit alleen in de eerste episode.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:58 schreef Merkie het volgende:
Valt me op dat in seizoen 1 zombies slimmer waren. Daar vertoonden ze nog enige mate van intelligentie. Bijv. een klein meisje dat als zombie een knuffel oppakt, een zombie die een raam probeert kapot te slaan met een steen en een andere zombie die een deur weet te openen door middel van de deurklink. Ook konden ze klimmen.
In seizoen 2 zijn ze ook nog vrij slim, de walkers die achter Sophia aan gaan klimmen over een vangrail, eentje klimt in de rv van Dale en kijkt nog net niet in de kastjes, etc...quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij is dit alleen in de eerste episode.
Kan dus een pilot bug zjjn.
Viel mij ook op!quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:58 schreef Merkie het volgende:
Valt me op dat in seizoen 1 zombies slimmer waren. Daar vertoonden ze nog enige mate van intelligentie. Bijv. een klein meisje dat als zombie een knuffel oppakt, een zombie die een raam probeert kapot te slaan met een steen en een andere zombie die een deur weet te openen door middel van de deurklink. Ook konden ze klimmen.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:09 schreef Berkery het volgende:
In seizoen 2 zijn ze ook nog vrij slim, de walkers die achter Sophia aan gaan klimmen over een vangrail, eentje klimt in de rv van Dale en kijkt nog net niet in de kastjes, etc...
Daryl, Abraham en Sasha hebben we ook nog die 'help' horen van iemand.quote:Op maandag 23 november 2015 04:05 schreef OMG het volgende:
Inderdaad. Alexandria kun je dan ook wel opgeven. Maar Glenn komt ze wel redden.
Ik dacht dat dat van Rick was. Toen ik de stem hoorde ging dat ook meteen door me heen. Voor de rest heeft alleen Dwight een walkie talkie met die frequentie (van Daryll) en iemand van die groep van Michonne, Glenn en Nicholas.quote:Op maandag 23 november 2015 04:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daryl, Abraham en Sasha hebben we ook nog die 'help' horen van iemand.
Alle geluk van de wereld dat geen enkele walker er aan denkt om in zijn benen te bijtenquote:
Ja het slaat nergens op. De ene keer gaan ze dood door een schrammetje. Nu is hij omsingeld door 100 walkers en hij heeft niksquote:Op maandag 23 november 2015 11:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Alle geluk van de wereld dat geen enkele walker er aan denkt om in zijn benen te bijten![]()
Vind het prima dat hij nog leeft, maar het had wel iets geloofwaardiger gemogen
alsof er geen actie mogelijk is wanneer ze niet 'on the road' zijnquote:Op maandag 23 november 2015 10:16 schreef INViCTuS het volgende:
Alexandria opgeven = tenminste weer on the road
ik ben in ieder geval afgehaakt. Als de standaard crew nu een beschermengel op de schouder krijgt is voor mij de spanning er wel af.quote:Op maandag 23 november 2015 11:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Vind het prima dat hij nog leeft, maar het had wel iets geloofwaardiger gemogen
ok tot volgende weekquote:Op maandag 23 november 2015 13:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
ik ben in ieder geval afgehaakt. Als de standaard crew nu een beschermengel op de schouder krijgt is voor mij de spanning er wel af.
ik heb al 3 afleveringen niet gezien dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 november 2015 17:18 schreef Dudeweiser het volgende:
Mag ik al gifs posten van deze aflevering?TuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Oh ja keek toen even weg.quote:Op maandag 23 november 2015 16:57 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Rick scheurde gabriels flyers van de palen af ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |