abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157625776
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 16:22 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

En de bad guys, zijn dat nu de Wolves of een concurrerende clan?
Komen we nog wel achter, mocht je het willen weten, het staat in de spoiler. Zo niet, dan niet, geef je iig wel een hint dat het super vet gaat worden. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_157625868
Kan niet wachten. Ik kijk normaal altijd een heel seizoen in 1x, maar heb nu alles ingehaald. Ben niet gewend om elke keer een week te wachten voor een nieuwe ep
Moeten zij weten
  dinsdag 17 november 2015 @ 18:59:47 #53
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_157629101
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 09:14 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
en daar is chekov! :D
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 17 november 2015 @ 19:00:44 #54
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_157629127
Wat ik nog steeds niet weet te plaatsen waren die walker is glas en de opmerking "I'm sorry, we had to try"
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_157632407
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:00 schreef stinkie het volgende:
Wat ik nog steeds niet weet te plaatsen waren die walker is glas en de opmerking "I'm sorry, we had to try"
Ja, in die kas? Supervaag.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_157632493
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:00 schreef stinkie het volgende:
Ik vond het ook een beetje vaag, maar volgens mij hadden ze een vuur gesticht in het bos om veel walkers uit te roeien. Er zaten mensen (kinderen?) in de kas die dus verbranden en daarna smolt het glas van de kas, waaronder ze bedekt raakten.
pi_157633014
Het leek me dat de stem van Aaron was.

quote:
6s.gif Op dinsdag 17 november 2015 01:11 schreef tralalala het volgende:
Bull Randleman, toen hij met wapen langs het raam ging staan. 8-)
Ja, daar dacht ik ook meteen aan! Ook daarvoor met die sigaren, dat zal vast bewust zijn. Leuk :)
pi_157637723
Gisteren gemist, dus moeten downloaden, sinds tijden, maar nu zonder koptelefoon en dan mis je dus de helft. Zoals wat hillbilly zat te vertellen, waarom die het bos in brand had gestoken. Begreep dat die de brandstof had gestolen van die andere groep. Ook het gesprek tussen Sasha en Abraham, verklaarde hij haar nu de liefde, of ging het over levenszin?

En wat was er nu met die zieke chick, gelukkig was ze snel dood.

En wie dat had bedacht van die kruisboog, die niet uit de tas wilde... beetje overdreven weer.
.
pi_157638806
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 22:55 schreef Fer het volgende:
Gisteren gemist, dus moeten downloaden, sinds tijden, maar nu zonder koptelefoon en dan mis je dus de helft. Zoals wat hillbilly zat te vertellen, waarom die het bos in brand had gestoken. Begreep dat die de brandstof had gestolen van die andere groep. Ook het gesprek tussen Sasha en Abraham, verklaarde hij haar nu de liefde, of ging het over levenszin?

En wie dat had bedacht van die kruisboog, die niet uit de tas wilde... beetje overdreven weer.
http://www.addic7ed.com/
download dan gewoon engelse subs
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_157639200
Goeden episode.
(she/her)
pi_157640026
ik vond het bagger eigenlijk, ze gaan maar terug grijpen op flashback dingen etc, niks nieuws allemaal oftewel saai was het.
Do what you love, love what you do!
pi_157641244
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 22:55 schreef Fer het volgende:

wow serieus... let je wel op? of doe je andere dingen tussendoor.
pi_157641309
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 07:41 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

wow serieus... let je wel op? of doe je andere dingen tussendoor.
Nou even ingelezen, maar zo ver zat ik er niet af. Had gemist dat ze boos waren over insuline, ik verstond gasoline. En wat Abraham betreft klopt het beide.

:6
.
pi_157643288
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 07:57 schreef Fer het volgende:

[..]

Nou even ingelezen, maar zo ver zat ik er niet af. Had gemist dat ze boos waren over insuline, ik verstond gasoline. En wat Abraham betreft klopt het beide.

Daryl had zelfs nog 'n hele doos vol insuline in z'n hand, best wel duidelijk lijkt me?
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_157644676
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2015 07:57 schreef Fer het volgende:

[..]

je bent niet de enige, dat van Abraham zat ik ook met stijgende verbazing te kijken :P
pi_157671084
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 12:04 schreef planethugo het volgende:

[..]

je bent niet de enige, dat van Abraham zat ik ook met stijgende verbazing te kijken :P
Wat was dat precies dan? :')
  zaterdag 21 november 2015 @ 14:58:04 #67
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157715928
Valt me op dat in seizoen 1 zombies slimmer waren. Daar vertoonden ze nog enige mate van intelligentie. Bijv. een klein meisje dat als zombie een knuffel oppakt, een zombie die een raam probeert kapot te slaan met een steen en een andere zombie die een deur weet te openen door middel van de deurklink. Ook konden ze klimmen.
2000 light years from home
pi_157715994
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:58 schreef Merkie het volgende:
Valt me op dat in seizoen 1 zombies slimmer waren. Daar vertoonden ze nog enige mate van intelligentie. Bijv. een klein meisje dat als zombie een knuffel oppakt, een zombie die een raam probeert kapot te slaan met een steen en een andere zombie die een deur weet te openen door middel van de deurklink. Ook konden ze klimmen.
Volgens mij is dit alleen in de eerste episode.

Kan dus een pilot bug zjjn.
(she/her)
pi_157719666
Ach, de serie zat daarna vol met stealth-zombies om het toch nog de schijn te geven van enige spanning dus die kan je op zich ook als slim zien.
Conscience do cost.
pi_157729710
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:02 schreef Fylax het volgende:

[..]

Volgens mij is dit alleen in de eerste episode.

Kan dus een pilot bug zjjn.
In seizoen 2 zijn ze ook nog vrij slim, de walkers die achter Sophia aan gaan klimmen over een vangrail, eentje klimt in de rv van Dale en kijkt nog net niet in de kastjes, etc...
No Dukes of Hazzard in the classroom
  maandag 23 november 2015 @ 03:14:13 #71
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_157756767
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:58 schreef Merkie het volgende:
Viel mij ook op!

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 23:09 schreef Berkery het volgende:
In seizoen 2 zijn ze ook nog vrij slim, de walkers die achter Sophia aan gaan klimmen over een vangrail, eentje klimt in de rv van Dale en kijkt nog net niet in de kastjes, etc...
_O-
pi_157756792
Shit is aan volgende week
pi_157756796
Inderdaad. Alexandria kun je dan ook wel opgeven. Maar Glenn komt ze wel redden.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_157756798
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 04:05 schreef OMG het volgende:
Inderdaad. Alexandria kun je dan ook wel opgeven. Maar Glenn komt ze wel redden.
Daryl, Abraham en Sasha hebben we ook nog die 'help' horen van iemand.
  maandag 23 november 2015 @ 05:01:20 #75
358011 yamiown
Mr. Game & Watch
pi_157756824
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 04:14 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Daryl, Abraham en Sasha hebben we ook nog die 'help' horen van iemand.
Ik dacht dat dat van Rick was. Toen ik de stem hoorde ging dat ook meteen door me heen. Voor de rest heeft alleen Dwight een walkie talkie met die frequentie (van Daryll) en iemand van die groep van Michonne, Glenn en Nicholas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')