Niet anders dan andere seizoenen echter. Bij seizoen twee was ik bijna afgehaakt en ook nu is het toch vaak een 'achtergrondserie'.quote:
Jep. Netflix model ftw.quote:Op maandag 16 november 2015 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat. Altijd zo met bingewatchen van series met een doorlopend verhaal eigenlijk.
Of een gebrek aan tijdquote:Op dinsdag 17 november 2015 00:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Jep. Netflix model ftw.
Of zelfbeheersing ontwikkelen en drie maanden later kijken.
quote:Op maandag 16 november 2015 23:36 schreef PippenScottie het volgende:
Interview met Norman Reedus:
http://www.ew.com/article(...)ntable-606-interviewJammer. Dacht zelf dat 't Aaron was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intentionally left blank.
Dat iemand van de acteurs zegt dat hij het niet is zegt ook niet alles natuurlijk, hij kan net zo goed liegen.quote:
Streamlord!quote:Op dinsdag 17 november 2015 08:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nondeju! Was er storing op Fox gisteravond, het laatste gedeelte niet kunnen zien vanwege balken en blokken in beeld. Moet ik alsnog vanavond de torrents aanslingeren
Volg alleen walking dead en brooklyn nine-nine nog wekelijks, rest allemaal later.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of een gebrek aan tijd
Toen ik nog studeerde keek ik alles van week tot week, maar nu volg ik alleen mijn echte favorieten nog wekelijks. De rest spaar ik op en binge ik als ik even wat meer tijd heb en merk dat ik er dan eigenlijk veel meer van geniet omdat je echt helemaal in de serie groeit
Lijkt me beetje debiel om dat te doen, zn stem leek er ook niet echt op. Had eerder het idee dat het Eugene was. Maar dat hij het niet was die help riep, betekent natuurlijk nog niet dat hij dood isquote:Op dinsdag 17 november 2015 08:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat iemand van de acteurs zegt dat hij het niet is zegt ook niet alles natuurlijk, hij kan net zo goed liegen.
Ik blijf hopen.
Ik heb het op Fox gezien, zonder storing hoorquote:Op dinsdag 17 november 2015 08:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nondeju! Was er storing op Fox gisteravond, het laatste gedeelte niet kunnen zien vanwege balken en blokken in beeld. Moet ik alsnog vanavond de torrents aanslingeren
quote:Op maandag 16 november 2015 23:36 schreef PippenScottie het volgende:
Interview met Norman Reedus:
http://www.ew.com/article(...)ntable-606-interviewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach zegt nog steeds niet veel. Maar natuurlijk wel toevalligquote:
Misschien zitten we bij een andere kabelexploitant in een ander stukje Nederland?quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:05 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik heb het op Fox gezien, zonder storing hoor
Waarschijnlijk wel, want hier ligt geen kabel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Misschien zitten we bij een andere kabelexploitant in een ander stukje Nederland?
Hij had net zo makkelijk even op kunnen staan en hem met zijn zakmes even in het koppie te kunnen steken, zoals hij dat al honderden keren heeft gedaan.quote:Op dinsdag 17 november 2015 14:19 schreef Mani89 het volgende:
Prima aflevering.
Wel weer jammer van dat typische TWD momentje waar Daryl zijn crossbow niet uit zijn tas krijgt maar wel vrolijk op de grond blijft liggen terwijl er een walker zijn kant op wandelt om zo een nep scare momentje te creëren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |